Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelev med specialet Offentlig administration

 
Kickstart din karriere som kontorelev hos Kolding Kommune
 
Arbejdssted: Kolding Kommune

Arbejdstid: 37 timer pr. uge

Ansættelsestidspunkt: 1. september 2018 - 31. august 2020
 
Kolding Kommune søger 7 kontorelever med specialet Offentlig administration pr. 1. september 2018. Hos os bliver du klædt godt på til fremtiden, og der er plads til ambitioner og drømme.

Vi tilbyder:
”Kolding – vi designer livet” hedder kommunens vision. Designtænkning, hvor vi inddrager brugerne, tænker ud af boksen og samarbejder på tværs, er en del af vores hverdag. 
 
Vi værdsætter det gode arbejdsmiljø, og du får dygtige og engagerede kolleger, som vil give dig gode uddannelses- og udviklingsmuligheder.  
 
Herudover tilbyder vi: 
 
  • En spændende allround 2-årig kontoruddannelse, som veksler mellem skole og praktik 
  • Gode karrieremuligheder. Uddannelsen giver adgang til efteruddannelse, bl.a. Kommunom og Diplomuddannelse 
  • Varierede arbejdsopgaver inden for bl.a. økonomi, sagsbehandling, administration, IT, og kommunikation med borgere 
  • Mulighed for at komme rundt i flere afdelinger afhængigt af dine personlige interesser 
  • Et godt sammenhold blandt eleverne, bl.a. igennem Elevklubben, som tilbyder både faglige og sociale arrangementer 


Vores forventninger:
Du udviser initiativ, og er nysgerrig. Du er god til at arbejde selvstændigt og i teams. Du brænder for at arbejde på en spændende arbejdsplads, med mange udfordringer og fremtidsmuligheder. Du tager aktivt, og engageret ansvar for din uddannelse. 
Du skal have lyst til at arbejde på en arbejdsplads, hvor der er mange forskellige typer af opgaver og mennesker.
Du er god til at kommunikere – både skriftligt og mundtligt og har flair for økonomi. Som en naturlig ting skal du interessere dig for samfundet omkring dig.  


Krav til uddannelsen:
Du skal inden 1. september 2018 have afsluttet og bestået en af følgende grundforløb: 
  • HG2 eller EUX fra en handelsskole, der giver adgang til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration 
  • En gymnasial uddannelse (STX, HF, HTX eller HHX) som suppleres med et EUD-forløb 
 
Løn: Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
 
 
Vil du vide mere?
Så gå ind på www.elev.kolding.dk eller kontakt Susanne Skriver Ipsen på telefon 79 79 76 24 eller e-mail: suip@kolding.dk

Ansøgning:
Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg" og vedhæft CV og relevante eksamenspapirer eller seneste terminskarakterer.

Ansøgningsfrist: Senest den 28. februar 2018

Ansættelsessamtaler: Ansættelsessamtalerne forventes at blive holdt i uge 11 2018. Ved ansættelsessamtalerne vil der blive afholdt en skrive-test efterfølgende af en halv times varighed.

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her