Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelev som tolder i Aarhus

Vær med til at skabe fremtidens Toldstyrelse 
Skatteforvaltningen i Danmark er i rivende udvikling. Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten.  
 
Toldekspedition, toldkontrol og behandling af tolddokumenter 
I SKAT kan du specialisere din uddannelse, således du får en kontoruddannelse med speciale i told. Du vil derfor igennem din elevperiode blive tilknyttet vores forretningsområde indenfor told, hvor du vil få et dybdegående kendskab til området i tre forskellige enheder.  
 
I vores ekspedition er du med til at sikre effektiv ekspedition af varers rejse ind og ud af Danmark. Din ekspedition er afgørende for, om varer kan komme ind og ud af Danmark og EU. Sammen med gode kolleger holder du flowet af import og eksport kørende ved at sikre nøjagtig registrering og smidigt samarbejde mellem chauffører, speditører og virksomheder. Ud over kundekontakten i ekspeditionen på Aarhus Havn, hjælper du også over e-mail og telefon.  
 
Toldkontrolarbejdet tager udgangspunkt i kontrol af rejsende til og fra Danmark samt import og eksport af varer fra lande uden for EU (3. lande). Kontrol af rejsende finder sted ved landegrænsen, i lufthavne og havne, og kontrollen af varer udføres eksempelvis på lastestedet eller ude i virksomhederne. Vi fokuserer på at gøre arbejdet så effektivt og målrettet som muligt, så erhvervslivet og de rejsende får den bedst mulige oplevelse. Opgaverne omfatter kontrol af oprindelsesland, toldværdi, mængde og varemærkeforfalskning, smuglerikontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko samt dokumentation, sagsbehandling og afrapportering. 
 
I den administrative del af din elevperiode varetager du opgaver i forbindelse med transport af varer ind og ud af EU. Vi er med til at sikre EU’s indtægter, og vi stiler efter at træffe korrekte afgørelser til tiden med fokus på en professionel service. Det betyder, at du opretter sager, indhenter nødvendig dokumentation hos virksomhederne, skriver afgørelses- og kvitteringsbreve, journaliserer og besvarer mails og telefon. Derudover opkræver du told og afgifter via transportvirksomheder eller varemodtagere og deltager i den daglige servicering for at sikre, at landets virksomheder får et godt flow i varestrømmene. 
 
Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter, herunder nat og weekendarbejde, når opgaverne kræver det. Du skal være opmærksom på, at der ikke er offentlig transport til Aarhus Havn. Hvis du ikke har egen bil, skal du på anden vis, f.eks. på cykel, tilbagelægge de ca. 5 km fra banegården til Aarhus Havn.  
 
Personlige og faglige kvalifikationer 
Du er en udadvendt og imødekommende person, som motiveres af at yde rigtig god service til de personer, der enten møder op i vores ekspedition eller via telefon og mail. Du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden – også i kritiske situationer. Du er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt og gerne også på engelsk og/eller tysk. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den fornødne viden, idet vi tit får opgaver, som vi ikke tidligere har set. Du skal derudover trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på detaljerne og kvaliteten. Det er også vigtigt, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver og SKAT som helhed samt har administrativ og talmæssig forståelse. 
 
Vi forventer, at du er ambitiøs og ved, at du selv skal gøre en indsats for at opnå resultater. 
 
Godt arbejdsmiljø, gode kollegaer og faglige udfordringer
En lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til SKATs alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. 
 
Adgangskrav og ansøgning 
Du skal som minimum opfylde adgangskravene i kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb. 
 
Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring/ uddannelse skal dine kompetencer vurderes af studievejlederen på en handelsskolen. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlagt din ansøgning 
 
Send senest den 14. februar 2018  din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. 
 
Du kan læse mere om alle SKATs elevstillinger og få mere at vide om at være elev hos SKAT på 
skat.dk/elev. 
 
Samtalerne foregår som rekrutteringsdage, hvor udvalgte kandidater indkaldes og vurderes ud fra forskellige opgaver og aktiviteter. Dette finder sted i Aarhus 7. marts 2018. 
 
Ansættelsesstart er den 1. september 2018.
 
Ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du skal arbejde med klassificerede dokumenter og systemer.
 
Alle interesserede uanset, alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. 
 
Som led i regeringens plan ´Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021´ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser under Skatteministeriet. De syv nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Koncernens vigtigste opgave er at sikre, at borgere og virksomheder nemt og korrekt betaler deres skatter, afgifter og gæld til det offentlige. Du kan læse mere herom på http://www.fra1til7.dk.  


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329741594Phoenix-83f9fb8b12018-01-16T03:05:25.907Kontorelev som tolder i AarhusVær med til at skabe fremtidens Toldstyrelse 
Skatteforvaltningen i Danmark er i rivende udvikling. Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten.  
 
Toldekspedition, toldkontrol og behandling af tolddokumenter 
I SKAT kan du specialisere din uddannelse, således du får en kontoruddannelse med speciale i told. Du vil derfor igennem din elevperiode blive tilknyttet vores forretningsområde indenfor told, hvor du vil få et dybdegående kendskab til området i tre forskellige enheder.  
 
I vores ekspedition er du med til at sikre effektiv ekspedition af varers rejse ind og ud af Danmark. Din ekspedition er afgørende for, om varer kan komme ind og ud af Danmark og EU. Sammen med gode kolleger holder du flowet af import og eksport kørende ved at sikre nøjagtig registrering og smidigt samarbejde mellem chauffører, speditører og virksomheder. Ud over kundekontakten i ekspeditionen på Aarhus Havn, hjælper du også over e-mail og telefon.  
 
Toldkontrolarbejdet tager udgangspunkt i kontrol af rejsende til og fra Danmark samt import og eksport af varer fra lande uden for EU (3. lande). Kontrol af rejsende finder sted ved landegrænsen, i lufthavne og havne, og kontrollen af varer udføres eksempelvis på lastestedet eller ude i virksomhederne. Vi fokuserer på at gøre arbejdet så effektivt og målrettet som muligt, så erhvervslivet og de rejsende får den bedst mulige oplevelse. Opgaverne omfatter kontrol af oprindelsesland, toldværdi, mængde og varemærkeforfalskning, smuglerikontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko samt dokumentation, sagsbehandling og afrapportering. 
 
I den administrative del af din elevperiode varetager du opgaver i forbindelse med transport af varer ind og ud af EU. Vi er med til at sikre EU’s indtægter, og vi stiler efter at træffe korrekte afgørelser til tiden med fokus på en professionel service. Det betyder, at du opretter sager, indhenter nødvendig dokumentation hos virksomhederne, skriver afgørelses- og kvitteringsbreve, journaliserer og besvarer mails og telefon. Derudover opkræver du told og afgifter via transportvirksomheder eller varemodtagere og deltager i den daglige servicering for at sikre, at landets virksomheder får et godt flow i varestrømmene. 
 
Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter, herunder nat og weekendarbejde, når opgaverne kræver det. Du skal være opmærksom på, at der ikke er offentlig transport til Aarhus Havn. Hvis du ikke har egen bil, skal du på anden vis, f.eks. på cykel, tilbagelægge de ca. 5 km fra banegården til Aarhus Havn.  
 
Personlige og faglige kvalifikationer 
Du er en udadvendt og imødekommende person, som motiveres af at yde rigtig god service til de personer, der enten møder op i vores ekspedition eller via telefon og mail. Du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden – også i kritiske situationer. Du er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt og gerne også på engelsk og/eller tysk. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den fornødne viden, idet vi tit får opgaver, som vi ikke tidligere har set. Du skal derudover trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på detaljerne og kvaliteten. Det er også vigtigt, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver og SKAT som helhed samt har administrativ og talmæssig forståelse. 
 
Vi forventer, at du er ambitiøs og ved, at du selv skal gøre en indsats for at opnå resultater. 
 
Godt arbejdsmiljø, gode kollegaer og faglige udfordringer
En lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til SKATs alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. 
 
Adgangskrav og ansøgning 
Du skal som minimum opfylde adgangskravene i kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb. 
 
Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring/ uddannelse skal dine kompetencer vurderes af studievejlederen på en handelsskolen. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlagt din ansøgning 
 
Send senest den 14. februar 2018  din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. 
 
Du kan læse mere om alle SKATs elevstillinger og få mere at vide om at være elev hos SKAT på 
skat.dk/elev. 
 
Samtalerne foregår som rekrutteringsdage, hvor udvalgte kandidater indkaldes og vurderes ud fra forskellige opgaver og aktiviteter. Dette finder sted i Aarhus 7. marts 2018. 
 
Ansættelsesstart er den 1. september 2018.
 
Ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du skal arbejde med klassificerede dokumenter og systemer.
 
Alle interesserede uanset, alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. 
 
Som led i regeringens plan ´Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021´ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser under Skatteministeriet. De syv nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Koncernens vigtigste opgave er at sikre, at borgere og virksomheder nemt og korrekt betaler deres skatter, afgifter og gæld til det offentlige. Du kan læse mere herom på http://www.fra1til7.dk.  
2018-02-15T01:04:11.710 Vær med til at skabe fremtidens Toldstyrelse Skatteforvaltningen i Danmark er i rivende udvikling. Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Toldekspedition, toldkontrol og behandling af tolddokumenter I SKAT kan du specialisere din uddannelse, således du får en kontoruddannelse med speciale i told. Du vil derfor igennem din elevperiode blive tilknyttet vores forretningsområde indenfor told, hvor du vil få et dybdegående kendskab til området i tre forskellige enheder. I vores ekspedition er du med til at sikre effektiv ekspedition af varers rejse ind og ud af Danmark. Din ekspedition er afgørende for, om varer kan komme ind og ud af Danmark og EU. Sammen med gode kolleger holder du flowet af import og eksport kørende ved at sikre nøjagtig registrering og smidigt samarbejde mellem chauffører, speditører og virksomheder. Ud over kundekontakten i ekspeditionen på Aarhus Havn, hjælper du også over e-mail og telefon. Toldkontrolarbejdet tager udgangspunkt i kontrol af rejsende til og fra Danmark samt import og eksport af varer fra lande uden for EU (3. lande). Kontrol af rejsende finder sted ved landegrænsen, i lufthavne og havne, og kontrollen af varer udføres eksempelvis på lastestedet eller ude i virksomhederne. Vi fokuserer på at gøre arbejdet så effektivt og målrettet som muligt, så erhvervslivet og de rejsende får den bedst mulige oplevelse. Opgaverne omfatter kontrol af oprindelsesland, toldværdi, mængde og varemærkeforfalskning, smuglerikontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko samt dokumentation, sagsbehandling og afrapportering. I den administrative del af din elevperiode varetager du opgaver i forbindelse med transport af varer ind og ud af EU. Vi er med til at sikre EU s indtægter, og vi stiler efter at træffe korrekte afgørelser til tiden med fokus på en professionel service. Det betyder, at du opretter sager, indhenter nødvendig dokumentation hos virksomhederne, skriver afgørelses- og kvitteringsbreve, journaliserer og besvarer mails og telefon. Derudover opkræver du told og afgifter via transportvirksomheder eller varemodtagere og deltager i den daglige servicering for at sikre, at landets virksomheder får et godt flow i varestrømmene. Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter, herunder nat og weekendarbejde, når opgaverne kræver det. Du skal være opmærksom på, at der ikke er offentlig transport til Aarhus Havn. Hvis du ikke har egen bil, skal du på anden vis, f.eks. på cykel, tilbagelægge de ca. 5 km fra banegården til Aarhus Havn. Personlige og faglige kvalifikationer Du er en udadvendt og imødekommende person, som motiveres af at yde rigtig god service til de personer, der enten møder op i vores ekspedition eller via telefon og mail. Du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden også i kritiske situationer. Du er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt og gerne også på engelsk og eller tysk. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den fornødne viden, idet vi tit får opgaver, som vi ikke tidligere har set. Du skal derudover trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på detaljerne og kvaliteten. Det er også vigtigt, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver og SKAT som helhed samt har administrativ og talmæssig forståelse. Vi forventer, at du er ambitiøs og ved, at du selv skal gøre en indsats for at opnå resultater. Godt arbejdsmiljø, gode kollegaer og faglige udfordringer En lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til SKATs alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene i kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring uddannelse skal dine kompetencer vurderes af studievejlederen på en handelsskolen. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlagt din ansøgning Send senest den 14. februar 2018 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Du kan læse mere om alle SKATs elevstillinger og få mere at vide om at være elev hos SKAT på skat.dk elev. Samtalerne foregår som rekrutteringsdage, hvor udvalgte kandidater indkaldes og vurderes ud fra forskellige opgaver og aktiviteter. Dette finder sted i Aarhus 7. marts 2018. Ansættelsesstart er den 1. september 2018. Ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du skal arbejde med klassificerede dokumenter og systemer. Alle interesserede uanset, alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Som led i regeringens plan ´Fra én til syv styrelser skatteforvaltningen 2021´ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser under Skatteministeriet. De syv nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Koncernens vigtigste opgave er at sikre, at borgere og virksomheder nemt og korrekt betaler deres skatter, afgifter og gæld til det offentlige. Du kan læse mere herom på http: www.fra1til7.dk.11Jobnet83f9fb8b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-14T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=109809&DepartmentId=8854&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3078284SKAT11Østhavnsvej 318000Aarhus CDKDanmarkORS/blank.png156.1470099010.24155850
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset509460JobNet47382571000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=83f9fb8bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=83f9fb8bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=83f9fb8b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=83f9fb8b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration15Elev & trainee352317119importimport_83f9fb8bDKDanmarkDKDanmark329918836Lager og LogistiklærlingRobot Ønsker du at lære om lager- og økonomistyring, LEAN samt planlægning i en global produktionsvirksomhed? Så læs mere om hvad Johnson Controls kan tilbyde dig! Hvad du vil lave Hos Johnson Controls i Aarhus søger vi nu en nysgerrig og engageret Lager- og Logistiklærling til vores fabrik, hvor vi producerer køleanlæg og varmepumper til industrielle og maritime kunder på verdensplan. Vi tilbyder dig en alsidig 3-årig lønnet uddannelse, som kombinerer skoleperioder med praktisk erfaring i en global virksomhed, hvor vi vil hjælpe med at danne rammen omkring dine ambitioner samt sikre at du udvikler dig både fagligt og personligt. Teamet består af 33 medarbejdere som er fordelt på vores lager samt forsendelse. Som Lager- og Logistiklærling vil du få mulighed for at arbejde på tværs af forskellige områder herunder planlægning, indkøb og shipping, samt samarbejde med de forskellige afdelinger. Hvordan du vil gøre det Som kontorelev i Johnson Controls får du en spændende hverdag med masser af udfordringer og en bred kontaktflade. Du vil få et grundigt kendskab til de mange processer inden for lagring og distribution. Dine primære arbejdsopgaver inkluderer: Lagerstyring Kontroloptælling Varemodtagelse og pluk Indgangskontrol af varer Bidrage til optimering af lagerprocesser Hvem vi leder efter Vi forestiller os at du er på grundforløbet på Lager og Terminal uddannelsen med speciale i lager og logistik. Du evner at arbejde sammen med andre og du tilgår dit arbejde med højt humør og et imødekommende sind. Endeligt, er det vigtigt at du er nysgerrig og brænder for at lære nyt. Det er desuden en fordel, men ikke et krav, hvis du har truck stabler bevis. Ligeledes ser vi også gerne at du har interesse og evt. flair for IT, samt at du kommunikerer flydende på Dansk og kan begå dig på Engelsk. Ansøgning Hvis ovenstående lyder som noget for dig, så send os din ansøgning hurtigst muligt via vores hjemmeside, da vi besætter stillingen når den rigtige lærling er fundet. Hvis du har brug for yderligere information, kan du kontakte Warehouse Team Leader Stella Jensen på 45 87 36 78 60.

Ønsker du at lære om lager- og økonomistyring, LEAN samt planlægning i en global produktionsvirksomhed? Så læs mere om hvad Johnson Controls kan tilbyde dig!

Hvad du vil lave

Hos Johnson Controls i Aarhus søger vi nu en nysgerrig og engageret Lager- og Logistiklærling til vores fabrik, hvor vi producerer køleanlæg og varmepumper til industrielle og maritime kunder på verdensplan.

Vi tilbyder dig en alsidig 3-årig lønnet uddannelse, som kombinerer skoleperioder med praktisk erfaring i en global virksomhed, hvor vi vil hjælpe med at danne rammen omkring dine ambitioner samt sikre at du udvikler dig både fagligt og personligt.

Teamet består af 33 medarbejdere som er fordelt på vores lager samt forsendelse. Som Lager- og Logistiklærling vil du få mulighed for at arbejde på tværs af forskellige områder herunder planlægning, indkøb og shipping, samt samarbejde med de forskellige afdelinger.

Hvordan du vil gøre det

Som kontorelev i Johnson Controls får du en spændende hverdag med masser af udfordringer og en bred kontaktflade. Du vil få et grundigt kendskab til de mange processer inden for lagring og distribution. Dine primære arbejdsopgaver inkluderer:

  • Lagerstyring
  • Kontroloptælling
  • Varemodtagelse og pluk
  • Indgangskontrol af varer
  • Bidrage til optimering af lagerprocesser

Hvem vi leder efter

Vi forestiller os at du er på grundforløbet på Lager og Terminal uddannelsen med speciale i lager og logistik. Du evner at arbejde sammen med andre og du tilgår dit arbejde med højt humør og et imødekommende sind. Endeligt, er det vigtigt at du er nysgerrig og brænder for at lære nyt.

Det er desuden en fordel, men ikke et krav, hvis du har truck/stabler bevis. Ligeledes ser vi også gerne at du har interesse og evt. flair for IT, samt at du kommunikerer flydende på Dansk og kan begå dig på Engelsk.

Ansøgning

Hvis ovenstående lyder som noget for dig, så send os din ansøgning hurtigst muligt via vores hjemmeside, da vi besætter stillingen når den rigtige lærling er fundet. Hvis du har brug for yderligere information, kan du kontakte Warehouse Team Leader Stella Jensen på +45 87 36 78 60.

JOHNSON CONTROLS DENMARK ApSAarhus2018-11-27T00:00:002018-12-21T00:00:00
329902518Udadvendt kontorelev søges til Hungry.dkRobot Vi er sultne efter at finde en engageret og energisk elev til vores hovedkontor i Lystrup ved Aarhus. Hungry er en dansk virksomhed, der driver en af landets største online madbestillingsportaler og som har været oplevet stor vækst de sidste år. Du vil indgå i vores administrationsteam, som fungerer som bindeled for vores kunder - både restauratører og forbrugere, samt have tæt samspil med vores salgsteam. Uddannelsen er 2-årig, når du har HG eller tilsvarende grundforløb. På de to år er du på skole 11-15 uger. Dine arbejdsopgaver: Opgaverne spænder vidt, men du vil bl.a. få uddannelse og opgaver indenfor:- Kundekontakt og pleje til vores erhvervskunder- Kundeservice via digitale medier og telefonisk- Fakturering- Salgsoptimering- Lager og logistik- Kontordrift Som person er du: - Selvstændig med masser af god energi- Fleksibel og servicemindet- Detaljefokuseret og omhyggelig- Stærk med dansk på skrift- Hjemmevant med at bevæge dig online bruge Office pakken Vi tilbyder: - En udfordrende og spændende elevplads- Ansvar for egne opgaver og mulighed for stor personlig udvikling- Indsigt i mange områder indenfor nye medier og moderne kontor- og kundeservicedrift- Ansættelse i en virksomhed præget af meget stort engagement, åbenhed og energi Lyder det som noget for dig? Så send ansøgning og CV til rune@hungry.dk med det samme. Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte Direktør Rune Risom på tlf. 53735200.Ansættelsesdato: Hurtigst muligt. Om Hungry.dkVi er en dansk iværksættervirksomhed med 30 medarbejdere, der på vegne af mere end 1400 restauranter på landsplan håndterer madbestillinger online for over 250 mio. kr. årligt.

Vi er sultne efter at finde en engageret og energisk elev til vores hovedkontor i Lystrup ved Aarhus. Hungry er en dansk virksomhed, der driver en af landets største online madbestillingsportaler og som har været oplevet stor vækst de sidste år.

Du vil indgå i vores administrationsteam, som fungerer som bindeled for vores kunder - både restauratører og forbrugere, samt have tæt samspil med vores salgsteam. Uddannelsen er 2-årig, når du har HG eller tilsvarende grundforløb. På de to år er du på skole 11-15 uger.

 

Dine arbejdsopgaver:

Opgaverne spænder vidt, men du vil bl.a. få uddannelse og opgaver indenfor:
- Kundekontakt og pleje til vores erhvervskunder
- Kundeservice – via digitale medier og telefonisk
- Fakturering
- Salgsoptimering
- Lager og logistik
- Kontordrift

 

Som person er du:

- Selvstændig med masser af god energi
- Fleksibel og servicemindet
- Detaljefokuseret og omhyggelig
- Stærk med dansk på skrift
- Hjemmevant med at bevæge dig online + bruge Office pakken

 

Vi tilbyder:

- En udfordrende og spændende elevplads
- Ansvar for egne opgaver og mulighed for stor personlig udvikling
- Indsigt i mange områder indenfor nye medier og moderne kontor- og kundeservicedrift
- Ansættelse i en virksomhed præget af meget stort engagement, åbenhed og energi


Lyder det som noget for dig? Så send ansøgning og CV til rune@hungry.dk med det samme. Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte Direktør Rune Risom på tlf. 53735200.

Ansættelsesdato: Hurtigst muligt.

  

Om Hungry.dk
Vi er en dansk iværksættervirksomhed med 30 medarbejdere, der på vegne af mere end 1400 restauranter på landsplan håndterer madbestillinger online for over 250 mio. kr. årligt.

HUNGRY.DK ApSAarhus2018-10-29T00:00:002018-12-24T00:00:00
329925766Kontorelev, offentlig administration, Regnskabsafdelingen ved Økonomi & Bygninger 1018976Robot Om jobbet Aarhus Universitet et universitet i verdensklasse søger kontorelev af samme støbning. Kunne du tænke dig at arbejde med administration og økonomi på ét af Danmarks førende universiteter? Er du ansvarsbevidst, løsningsorienteret, og har lyst til at tage del i de opgaver, Regnskabsafdelingen har inden for offentlig administration, har du også flair for og lyst til at arbejde med tal? Så er det lige dig, vi skal bruge som elev i Regnskabsafdelingen under vicedirektørområdet Økonomi Bygninger. Vi tilbyder dig en udfordrende og attraktiv arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø, gode kolleger, spændende arbejdsopgaver og ansvar samt gode karrieremuligheder i en stor organisation efter endt uddannelse. Arbejdsopgaver Som elev kommer du til at arbejde i en økonomiafdeling, hvor du vil få et stort ansvar og selvstændige opgaver. Du vil blive udfordret både personligt og fagligt i en travl hverdag. Elevforløbet er planlagt på en måde, så du kommer rundt i et turnusforløb til flere specialiserede teams. Opgaverne i Regnskabsafdelingen er varierede, og vi kan tilbyde en solid uddannelse, som bl.a. omfatter:Servicering af organisationen på mail og telefonHåndtering og kontrol af fakturaer, rejseafregninger, betalinger mv.Kontakt til kunder og leverandører vedr. kommende og manglende betalingerAdministration af kreditkortBrugeroprettelse i diverse systemerIndblik i bogføringUdarbejdelse af mødereferaterKreditorbogholderiDebitorbogholderi Kvalifikationer Du har gennemført eller er ved at gennemføre en HG eller har en gymnasial uddannelse med den supplerende EUD. Du kan håndtere at have mange bolde i luften på én gang. Du skal kunne tage ansvar for egen læring og ikke mindst for dine opgaver. Vi lægger afgørende vægt på, at du har en positiv, opsøgende og ansvarsbevidst indstilling over for både dine egne opgaver og den fælles opgave i din afdeling, og at du er serviceminded og fleksibel. Du har et godt kendskab til office-pakken, en naturlig tilgang til tal og it og behersker engelsk i både skrift og tale. Om Regnskabsafdelingen Økonomi Bygninger har ansvaret for regnskabsmæssige registreringer samt økonomistyringen på Aarhus Universitet. Dit primære arbejdssted er Regnskabsafdelingen som har til huse på Trøjborgvej 82-84, 8000 Aarhus C. Afdelingen består af en regnskabschef, 4 teamledere, 70 medarbejdere, 4 studentermedhjælpere og fem elever, hvoraf du bliver den ene. Aarhus Universitet har en velfungerende elevklub, som du vil blive medlem af. Løn og ansættelsesvilkår Elevuddannelsen begynder den 1. april 2019. Uddannelsen varer to år vekslende mellem praktik og skoleophold. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante organisation. For yderligere oplysninger om stillingen Er du interesseret i at høre mere om vores afdeling og de arbejdsopgaver, du som elev vil få lov til at beskæftige dig med, kan du henvende dig til teamleder Bente Wissing Brøndum på telefon 8715 3175 eller regnskabsmedarbejder Linda Udengaard på telefon 8715 2081. Du kan også læse mere på http: www.au.dk om profil . Ansættelsesprocessen Samtaler forventes afholdt 31. januar og 1. februar 2019. Ansøgningsfrist Alle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest: 02.01.2019Om jobbet
Aarhus Universitet – et universitet i verdensklasse søger kontorelev af samme støbning.

Kunne du tænke dig at arbejde med administration og økonomi på ét af Danmarks førende universiteter?

Er du ansvarsbevidst, løsningsorienteret, og har lyst til at tage del i de opgaver, Regnskabsafdelingen har inden for offentlig administration, har du også flair for og lyst til at arbejde med tal?

Så er det lige dig, vi skal bruge som elev i Regnskabsafdelingen under vicedirektørområdet Økonomi & Bygninger.

Vi tilbyder dig en udfordrende og attraktiv arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø, gode kolleger, spændende arbejdsopgaver og ansvar samt gode karrieremuligheder i en stor organisation efter endt uddannelse.

Arbejdsopgaver
Som elev kommer du til at arbejde i en økonomiafdeling, hvor du vil få et stort ansvar og selvstændige opgaver. Du vil blive udfordret både personligt og fagligt i en travl hverdag. Elevforløbet er planlagt på en måde, så du kommer rundt i et turnusforløb til flere specialiserede teams.

Opgaverne i Regnskabsafdelingen er varierede, og vi kan tilbyde en solid uddannelse, som bl.a. omfatter:
  • Servicering af organisationen på mail og telefon
  • Håndtering og kontrol af fakturaer, rejseafregninger, betalinger mv.
  • Kontakt til kunder og leverandører vedr. kommende og manglende betalinger
  • Administration af kreditkort
  • Brugeroprettelse i diverse systemer
  • Indblik i bogføring
  • Udarbejdelse af mødereferater
  • Kreditorbogholderi
  • Debitorbogholderi

Kvalifikationer
Du har gennemført eller er ved at gennemføre en HG eller har en gymnasial uddannelse med den supplerende EUD.

Du kan håndtere at have mange bolde i luften på én gang. Du skal kunne tage ansvar for egen læring og ikke mindst for dine opgaver. Vi lægger afgørende vægt på, at du har en positiv, opsøgende og ansvarsbevidst indstilling over for både dine egne opgaver og den fælles opgave i din afdeling, og at du er serviceminded og fleksibel.

Du har et godt kendskab til office-pakken, en naturlig tilgang til tal og it og behersker engelsk i både skrift og tale.

Om Regnskabsafdelingen
Økonomi & Bygninger har ansvaret for regnskabsmæssige registreringer samt økonomistyringen på Aarhus Universitet.

Dit primære arbejdssted er Regnskabsafdelingen som har til huse på Trøjborgvej 82-84, 8000 Aarhus C.

Afdelingen består af en regnskabschef, 4 teamledere, 70 medarbejdere, 4 studentermedhjælpere og fem elever, hvoraf du bliver den ene.

Aarhus Universitet har en velfungerende elevklub, som du vil blive medlem af.

Løn og ansættelsesvilkår
Elevuddannelsen begynder den 1. april 2019.

Uddannelsen varer to år vekslende mellem praktik og skoleophold.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante organisation.

For yderligere oplysninger om stillingen
Er du interesseret i at høre mere om vores afdeling og de arbejdsopgaver, du som elev vil få lov til at beskæftige dig med, kan du henvende dig til teamleder Bente Wissing Brøndum på telefon 8715 3175 eller regnskabsmedarbejder Linda Udengaard på telefon 8715 2081.

Du kan også læse mere på http://www.au.dk/om/profil/.

Ansættelsesprocessen
Samtaler forventes afholdt 31. januar og 1. februar 2019.

Ansøgningsfrist
Alle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest: 02.01.2019

 

Aarhus UniversitetAarhus2018-12-10T00:00:002019-01-02T00:00:00
329918942Kontorelev til Studieadministrationen Campus SilkeborgRobot Studieadministrationen Campus Silkeborg søger en kontorelev med speciale i offentlig administration pr 1. februar 2019. Du får arbejdsplads på Campus Silkeborg, Nattergalevej 1, 8600 Silkeborg. HOVEDOPGAVER Administration af grunduddannelser og Åben uddannelse i vores studieadministrative system SIS Journalisering og sagsbehandling i vores elektroniske sags- og dokumenthåndteringssystem (SBSYS) Frontdesk Eksamensplanlægning Praktikadministration Administration af SU og SPS Indberetning af STÅ Kommunikation med studerende Samarbejde med grunduddannelsernes undervisere Ad hoc opgaver efter nærmere aftale VI ØNSKER EN ELEV SOM - Bestået HHX HGS HG EUX - Besidder en høj grad af samarbejdsevne og handlekraft - Evner at arbejde struktureret og bevare overblik i pressede situationer - Er indstillet på at arbejde i og understøtte et arbejdsmiljø, som er præget af udviklingsprocesser, samarbejde, dialog, engagement og gensidig respekt - Kan indgå i konstruktivt samarbejde med kollegaer, studerende, undervisere og ledere - Kan arbejde med en høj grad af omhu og tage ansvar for både proces og resultat - Har lyst til at arbejde med administrative opgaver og processer i et dynamisk uddannelsesmiljø VI TILBYDER En spændende og solid elevuddannelse i et aktivt og dynamisk uddannelsesmiljø - Faglige udfordringer, mulighed for personlig udvikling og indflydelse på egen uddannelse - Et godt arbejdsmiljø præget af åbenhed, tillid, humoristisk sans og gode kolleger - Elevmentor som vil bistå gennem uddannelsesforløbet LØN- OG ANSÆTTELSESFORHOLD Ansættelsen sker efter overenskomst mellem HK og Staten. ER DU INTERESSERET? Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Studieadministrativ leder Lenette C. Gregersen på tlf. 8755 3110. Ansøg stillingen via vores online rekrutteringssystem, så vi har den senest tirsdag den 18. december 2018. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler mandag den 7. januar 2019. Læs information om anvendelse af personoplysninger i forbindelse med rekruttering på dette link http: www.via.dk da om-via job personoplysninger VIA opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Læs om VIA University College på http: www.via.dk

Studieadministrationen Campus Silkeborg søger en kontorelev med speciale i offentlig administration pr 1. februar 2019. Du får arbejdsplads på Campus Silkeborg, Nattergalevej 1, 8600 Silkeborg.

HOVEDOPGAVER

  • Administration af grunduddannelser og Åben uddannelse i vores studieadministrative system SIS
  • Journalisering og sagsbehandling i vores elektroniske sags- og dokumenthåndteringssystem (SBSYS)
  • Frontdesk
  • Eksamensplanlægning
  • Praktikadministration
  • Administration af SU og SPS
  • Indberetning af STÅ
  • Kommunikation med studerende
  • Samarbejde med grunduddannelsernes undervisere
  • Ad hoc opgaver efter nærmere aftale

VI ØNSKER EN ELEV SOM

- Bestået HHX/HGS/HG/EUX
- Besidder en høj grad af samarbejdsevne og handlekraft
- Evner at arbejde struktureret og bevare overblik i pressede situationer
- Er indstillet på at arbejde i og understøtte et arbejdsmiljø, som er præget af udviklingsprocesser,  samarbejde, dialog, engagement  og gensidig respekt
- Kan indgå i konstruktivt samarbejde med kollegaer, studerende, undervisere og ledere
- Kan arbejde med en høj grad af omhu og tage ansvar for både proces og resultat
- Har lyst til at arbejde med administrative opgaver og processer i et dynamisk uddannelsesmiljø

VI TILBYDER
En spændende og solid elevuddannelse i et aktivt og dynamisk uddannelsesmiljø
- Faglige udfordringer, mulighed for personlig udvikling og indflydelse på egen uddannelse
- Et godt arbejdsmiljø præget af åbenhed, tillid, humoristisk sans og gode kolleger
- Elevmentor som vil bistå gennem uddannelsesforløbet

LØN- OG ANSÆTTELSESFORHOLD
Ansættelsen sker efter overenskomst mellem HK og Staten.

ER DU INTERESSERET?
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Studieadministrativ leder Lenette C. Gregersen på tlf. 8755 3110.

Ansøg stillingen via vores online rekrutteringssystem, så vi har den senest tirsdag den 18. december 2018.

 Vi forventer at holde ansættelsessamtaler mandag den 7. januar 2019.

Læs information om anvendelse af personoplysninger i forbindelse med rekruttering på dette link http://www.via.dk/da/om-via/job/personoplysninger

VIA opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. 

Læs om VIA University College på http://www.via.dk

VIA Campus Silkeborg Studieadministration,Pædagogik og SamfundSilkeborg2018-11-27T00:00:002018-12-18T00:00:00
329920028Administrativ medarbejder til HR, Uddannelse og UdviklingRobot Motiveres du af en travl hverdag med administrative arbejdsopgaver, hvor levering, kvalitet og samarbejde er i fokus? Er du god til at holde overblik, sikre struktur og er dit servicegen noget ud over det sædvanlige? Så er du måske vores nye administrative medarbejder til en deltidsstilling på op til 25 timer ugentligt. En støttende rolle med en bred opgaveportefølje Du bliver en del af kontoret HR, Uddannelse og Udvikling i Toldstyrelsens Stab, bestående af et team på 9 kolleger. Kontoret varetager forskelligartede HR-opgaver, herunder onboarding, kompetenceudvikling og ledelsessparring på tværs af Toldstyrelsen. Du bliver en del af et højt specialiseret fagligt miljø, hvor du udfordres fagligt og personligt. Som administrativ medarbejder vil du blandt andet komme til at arbejde med: journalisering i Workzone styring og opfølgning på SharePoint uddannelsesadministration og -budget støtte til HR-partnere og ledernetværk diverse administrative og praktiske opgaver. Løsningsorienteret med sans for struktur og planlægning Vi forestiller os, at du har en relevant kontoruddannelse eller lignende. Vi lægger vægt på, at du har arbejdet som administrativ medarbejder, eller at du har nogle års erfaring med at arbejde som koordinator. Det er vigtigt, at du kan håndtere og koordinere mange opgaver, arbejde struktureret samt sikre rettidig opfølgning. Desuden er det vigtigt, at du har et veludviklet servicegen. Derudover lægger vi vægt på, at du: kan arbejde fortroligt og begå dig på alle niveauer i organisationen er en dygtig bruger af Office-pakken (Outlook, Word og Excel) kan arbejde selvstændigt og samtidig er teamspiller, der er god til at skabe relationer trives med rutineprægede opgaver. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning, CV, eksamensbevis og eventuelt yderligere materiale via linket Søg jobbet senest torsdag den 13. december 2018 kl. 10.00. Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Helle Hemmingsen på tlf. 72 37 26 57. Samtaler forventes afholdt den 11., 12., 18. og 19. december 2018 og senest den 3. januar 2019. Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til OAO-S-fællesoverenskomsten, organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) i statens tjeneste. Du bliver ansat i en deltidsstilling på op til 25 timer ugentligt. Ansættelse vil være i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver indtil videre Slet Parkvej 1-3, 8310 Tranbjerg J. Toldstyrelsen Vi understøtter smidig handel på tværs af Danmarks grænser og sikrer en effektiv toldkontrol Som led i regeringens plan Fra én til syv styrelser Skatteforvaltningen 2021 er SKAT den 1. juli 2018 blevet erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Toldstyrelsens opgave er at sikre enkel angivelse af korrekt told og effektiv forvaltning af EU s regelsæt på toldområdet. I samarbejde med andre myndigheder arbejder vi for at forhindre illegal import og beskytte borgere og virksomheder mod farlige eller sundhedsskadelige varer som f.eks. våben og narkotika. Vi løser fagligt krævende opgaver i komplekse processer. Vi skal samtidigt levere et højt serviceniveau og en effektiv kontrol i alle dele af opgaven. Derfor kræver vi en stærk koordinering og høj faglighed af hinanden både internt og med andre aktører, nationalt såvel som internationalt. I de kommende år har vi en vigtig opgave med at modernisere og yderligere digitalisere toldområdet som fastsat i EU s toldkodeks. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Motiveres du af en travl hverdag med administrative arbejdsopgaver, hvor levering, kvalitet og samarbejde er i fokus? Er du god til at holde overblik, sikre struktur og er dit servicegen noget ud over det sædvanlige? Så er du måske vores nye administrative medarbejder til en deltidsstilling på op til 25 timer ugentligt.

En støttende rolle med en bred opgaveportefølje
Du bliver en del af kontoret HR, Uddannelse og Udvikling i Toldstyrelsens Stab, bestående af et team på 9 kolleger. Kontoret varetager forskelligartede HR-opgaver, herunder onboarding, kompetenceudvikling og ledelsessparring på tværs af Toldstyrelsen. Du bliver en del af et højt specialiseret fagligt miljø, hvor du udfordres fagligt og personligt.

Som administrativ medarbejder vil du blandt andet komme til at arbejde med:

  • journalisering i Workzone
  • styring og opfølgning på SharePoint
  • uddannelsesadministration og -budget
  • støtte til HR-partnere og ledernetværk
  • diverse administrative og praktiske opgaver.

Løsningsorienteret med sans for struktur og planlægning
Vi forestiller os, at du har en relevant kontoruddannelse eller lignende. Vi lægger vægt på, at du har arbejdet som administrativ medarbejder, eller at du har nogle års erfaring med at arbejde som koordinator. Det er vigtigt, at du kan håndtere og koordinere mange opgaver, arbejde struktureret samt sikre rettidig opfølgning. Desuden er det vigtigt, at du har et veludviklet servicegen.

Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • kan arbejde fortroligt og begå dig på alle niveauer i organisationen
  • er en dygtig bruger af Office-pakken (Outlook, Word og Excel)
  • kan arbejde selvstændigt og samtidig er teamspiller, der er god til at skabe relationer
  • trives med rutineprægede opgaver.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning, CV, eksamensbevis og eventuelt yderligere materiale via linket ”Søg jobbet” senest torsdag den 13. december 2018 kl. 10.00. Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Helle Hemmingsen på tlf. 72 37 26 57.

Samtaler forventes afholdt den 11., 12., 18. og 19. december 2018 og senest den 3. januar 2019.

Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til OAO-S-fællesoverenskomsten, organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) i statens tjeneste. Du bliver ansat i en deltidsstilling på op til 25 timer ugentligt.

Ansættelse vil være i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Dit arbejdssted bliver indtil videre Slet Parkvej 1-3, 8310 Tranbjerg J.

Toldstyrelsen
’Vi understøtter smidig handel på tværs af Danmarks grænser og sikrer en effektiv toldkontrol’

Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – Skatteforvaltningen 2021’ er SKAT den 1. juli 2018 blevet erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver.

Toldstyrelsens opgave er at sikre enkel angivelse af korrekt told og effektiv forvaltning af EU’s regelsæt på toldområdet. I samarbejde med andre myndigheder arbejder vi for at forhindre illegal import og beskytte borgere og virksomheder mod farlige eller sundhedsskadelige varer som f.eks. våben og narkotika.

Vi løser fagligt krævende opgaver i komplekse processer. Vi skal samtidigt levere et højt serviceniveau og en effektiv kontrol i alle dele af opgaven. Derfor kræver vi en stærk koordinering og høj faglighed af hinanden både internt og med andre aktører, nationalt såvel som internationalt. I de kommende år har vi en vigtig opgave med at modernisere og yderligere digitalisere toldområdet som fastsat i EU's toldkodeks.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, Aarhus, Slet ParkvejAarhus2018-11-29T00:00:002018-12-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lager og Logistiklærling

JOHNSON CONTROLS DENMARK ApS

Aarhus
Ønsker du at lære om lager- og økonomistyring, LEAN samt planlægning i en global produktionsvirksomhed? Så læs mere om hvad Johnson Controls kan tilbyde dig! Hvad du vil lave Hos Johnson Controls i Aarhus søger vi nu en nysgerrig og engageret Lager-...
Indrykket:27. november 2018
Udløbsdato:21. december 2018

Udadvendt kontorelev søges til Hungry.dk

HUNGRY.DK ApS

Aarhus
Vi er sultne efter at finde en engageret og energisk elev til vores hovedkontor i Lystrup ved Aarhus. Hungry er en dansk virksomhed, der driver en af landets største online madbestillingsportaler og som har været oplevet stor vækst de sidste år. Du ...
Indrykket:29. oktober 2018
Udløbsdato:24. december 2018

Kontorelev, offentlig administration, Regnskabsafdelingen ved Økonomi & Bygninger 1018976

Aarhus Universitet

Aarhus
Om jobbet Aarhus Universitet et universitet i verdensklasse søger kontorelev af samme støbning. Kunne du tænke dig at arbejde med administration og økonomi på ét af Danmarks førende universiteter? Er du ansvarsbevidst, løsningsorienteret, og har lys...
Indrykket:10. december 2018
Udløbsdato:2. januar 2019

Kontorelev til Studieadministrationen Campus Silkeborg

VIA Campus Silkeborg Studieadministration,Pædagogik og Samfund

Silkeborg
Studieadministrationen Campus Silkeborg søger en kontorelev med speciale i offentlig administration pr 1. februar 2019. Du får arbejdsplads på Campus Silkeborg, Nattergalevej 1, 8600 Silkeborg. HOVEDOPGAVER Administration af grunduddannelser og Åben...
Indrykket:27. november 2018
Udløbsdato:18. december 2018

Administrativ medarbejder til HR, Uddannelse og Udvikling

Skatteforvaltningen, Aarhus, Slet Parkvej

Aarhus
Motiveres du af en travl hverdag med administrative arbejdsopgaver, hvor levering, kvalitet og samarbejde er i fokus? Er du god til at holde overblik, sikre struktur og er dit servicegen noget ud over det sædvanlige? Så er du måske vores nye adminis...
Indrykket:29. november 2018
Udløbsdato:13. december 2018