Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelev som tolder i Aarhus

Vær med til at skabe fremtidens Toldstyrelse 
Skatteforvaltningen i Danmark er i rivende udvikling. Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten.  
 
Toldekspedition, toldkontrol og behandling af tolddokumenter 
I SKAT kan du specialisere din uddannelse, således du får en kontoruddannelse med speciale i told. Du vil derfor igennem din elevperiode blive tilknyttet vores forretningsområde indenfor told, hvor du vil få et dybdegående kendskab til området i tre forskellige enheder.  
 
I vores ekspedition er du med til at sikre effektiv ekspedition af varers rejse ind og ud af Danmark. Din ekspedition er afgørende for, om varer kan komme ind og ud af Danmark og EU. Sammen med gode kolleger holder du flowet af import og eksport kørende ved at sikre nøjagtig registrering og smidigt samarbejde mellem chauffører, speditører og virksomheder. Ud over kundekontakten i ekspeditionen på Aarhus Havn, hjælper du også over e-mail og telefon.  
 
Toldkontrolarbejdet tager udgangspunkt i kontrol af rejsende til og fra Danmark samt import og eksport af varer fra lande uden for EU (3. lande). Kontrol af rejsende finder sted ved landegrænsen, i lufthavne og havne, og kontrollen af varer udføres eksempelvis på lastestedet eller ude i virksomhederne. Vi fokuserer på at gøre arbejdet så effektivt og målrettet som muligt, så erhvervslivet og de rejsende får den bedst mulige oplevelse. Opgaverne omfatter kontrol af oprindelsesland, toldværdi, mængde og varemærkeforfalskning, smuglerikontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko samt dokumentation, sagsbehandling og afrapportering. 
 
I den administrative del af din elevperiode varetager du opgaver i forbindelse med transport af varer ind og ud af EU. Vi er med til at sikre EU’s indtægter, og vi stiler efter at træffe korrekte afgørelser til tiden med fokus på en professionel service. Det betyder, at du opretter sager, indhenter nødvendig dokumentation hos virksomhederne, skriver afgørelses- og kvitteringsbreve, journaliserer og besvarer mails og telefon. Derudover opkræver du told og afgifter via transportvirksomheder eller varemodtagere og deltager i den daglige servicering for at sikre, at landets virksomheder får et godt flow i varestrømmene. 
 
Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter, herunder nat og weekendarbejde, når opgaverne kræver det. Du skal være opmærksom på, at der ikke er offentlig transport til Aarhus Havn. Hvis du ikke har egen bil, skal du på anden vis, f.eks. på cykel, tilbagelægge de ca. 5 km fra banegården til Aarhus Havn.  
 
Personlige og faglige kvalifikationer 
Du er en udadvendt og imødekommende person, som motiveres af at yde rigtig god service til de personer, der enten møder op i vores ekspedition eller via telefon og mail. Du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden – også i kritiske situationer. Du er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt og gerne også på engelsk og/eller tysk. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den fornødne viden, idet vi tit får opgaver, som vi ikke tidligere har set. Du skal derudover trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på detaljerne og kvaliteten. Det er også vigtigt, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver og SKAT som helhed samt har administrativ og talmæssig forståelse. 
 
Vi forventer, at du er ambitiøs og ved, at du selv skal gøre en indsats for at opnå resultater. 
 
Godt arbejdsmiljø, gode kollegaer og faglige udfordringer
En lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til SKATs alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. 
 
Adgangskrav og ansøgning 
Du skal som minimum opfylde adgangskravene i kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb. 
 
Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring/ uddannelse skal dine kompetencer vurderes af studievejlederen på en handelsskolen. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlagt din ansøgning 
 
Send senest den 14. februar 2018  din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. 
 
Du kan læse mere om alle SKATs elevstillinger og få mere at vide om at være elev hos SKAT på 
skat.dk/elev. 
 
Samtalerne foregår som rekrutteringsdage, hvor udvalgte kandidater indkaldes og vurderes ud fra forskellige opgaver og aktiviteter. Dette finder sted i Aarhus 7. marts 2018. 
 
Ansættelsesstart er den 1. september 2018.
 
Ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du skal arbejde med klassificerede dokumenter og systemer.
 
Alle interesserede uanset, alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. 
 
Som led i regeringens plan ´Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021´ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser under Skatteministeriet. De syv nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Koncernens vigtigste opgave er at sikre, at borgere og virksomheder nemt og korrekt betaler deres skatter, afgifter og gæld til det offentlige. Du kan læse mere herom på http://www.fra1til7.dk.  


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329741594Phoenix-83f9fb8b12018-01-16T03:05:25.907Kontorelev som tolder i AarhusVær med til at skabe fremtidens Toldstyrelse 
Skatteforvaltningen i Danmark er i rivende udvikling. Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten.  
 
Toldekspedition, toldkontrol og behandling af tolddokumenter 
I SKAT kan du specialisere din uddannelse, således du får en kontoruddannelse med speciale i told. Du vil derfor igennem din elevperiode blive tilknyttet vores forretningsområde indenfor told, hvor du vil få et dybdegående kendskab til området i tre forskellige enheder.  
 
I vores ekspedition er du med til at sikre effektiv ekspedition af varers rejse ind og ud af Danmark. Din ekspedition er afgørende for, om varer kan komme ind og ud af Danmark og EU. Sammen med gode kolleger holder du flowet af import og eksport kørende ved at sikre nøjagtig registrering og smidigt samarbejde mellem chauffører, speditører og virksomheder. Ud over kundekontakten i ekspeditionen på Aarhus Havn, hjælper du også over e-mail og telefon.  
 
Toldkontrolarbejdet tager udgangspunkt i kontrol af rejsende til og fra Danmark samt import og eksport af varer fra lande uden for EU (3. lande). Kontrol af rejsende finder sted ved landegrænsen, i lufthavne og havne, og kontrollen af varer udføres eksempelvis på lastestedet eller ude i virksomhederne. Vi fokuserer på at gøre arbejdet så effektivt og målrettet som muligt, så erhvervslivet og de rejsende får den bedst mulige oplevelse. Opgaverne omfatter kontrol af oprindelsesland, toldværdi, mængde og varemærkeforfalskning, smuglerikontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko samt dokumentation, sagsbehandling og afrapportering. 
 
I den administrative del af din elevperiode varetager du opgaver i forbindelse med transport af varer ind og ud af EU. Vi er med til at sikre EU’s indtægter, og vi stiler efter at træffe korrekte afgørelser til tiden med fokus på en professionel service. Det betyder, at du opretter sager, indhenter nødvendig dokumentation hos virksomhederne, skriver afgørelses- og kvitteringsbreve, journaliserer og besvarer mails og telefon. Derudover opkræver du told og afgifter via transportvirksomheder eller varemodtagere og deltager i den daglige servicering for at sikre, at landets virksomheder får et godt flow i varestrømmene. 
 
Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter, herunder nat og weekendarbejde, når opgaverne kræver det. Du skal være opmærksom på, at der ikke er offentlig transport til Aarhus Havn. Hvis du ikke har egen bil, skal du på anden vis, f.eks. på cykel, tilbagelægge de ca. 5 km fra banegården til Aarhus Havn.  
 
Personlige og faglige kvalifikationer 
Du er en udadvendt og imødekommende person, som motiveres af at yde rigtig god service til de personer, der enten møder op i vores ekspedition eller via telefon og mail. Du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden – også i kritiske situationer. Du er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt og gerne også på engelsk og/eller tysk. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den fornødne viden, idet vi tit får opgaver, som vi ikke tidligere har set. Du skal derudover trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på detaljerne og kvaliteten. Det er også vigtigt, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver og SKAT som helhed samt har administrativ og talmæssig forståelse. 
 
Vi forventer, at du er ambitiøs og ved, at du selv skal gøre en indsats for at opnå resultater. 
 
Godt arbejdsmiljø, gode kollegaer og faglige udfordringer
En lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til SKATs alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. 
 
Adgangskrav og ansøgning 
Du skal som minimum opfylde adgangskravene i kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb. 
 
Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring/ uddannelse skal dine kompetencer vurderes af studievejlederen på en handelsskolen. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlagt din ansøgning 
 
Send senest den 14. februar 2018  din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. 
 
Du kan læse mere om alle SKATs elevstillinger og få mere at vide om at være elev hos SKAT på 
skat.dk/elev. 
 
Samtalerne foregår som rekrutteringsdage, hvor udvalgte kandidater indkaldes og vurderes ud fra forskellige opgaver og aktiviteter. Dette finder sted i Aarhus 7. marts 2018. 
 
Ansættelsesstart er den 1. september 2018.
 
Ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du skal arbejde med klassificerede dokumenter og systemer.
 
Alle interesserede uanset, alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. 
 
Som led i regeringens plan ´Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021´ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser under Skatteministeriet. De syv nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Koncernens vigtigste opgave er at sikre, at borgere og virksomheder nemt og korrekt betaler deres skatter, afgifter og gæld til det offentlige. Du kan læse mere herom på http://www.fra1til7.dk.  
2018-02-15T01:04:11.710 Vær med til at skabe fremtidens Toldstyrelse Skatteforvaltningen i Danmark er i rivende udvikling. Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Toldekspedition, toldkontrol og behandling af tolddokumenter I SKAT kan du specialisere din uddannelse, således du får en kontoruddannelse med speciale i told. Du vil derfor igennem din elevperiode blive tilknyttet vores forretningsområde indenfor told, hvor du vil få et dybdegående kendskab til området i tre forskellige enheder. I vores ekspedition er du med til at sikre effektiv ekspedition af varers rejse ind og ud af Danmark. Din ekspedition er afgørende for, om varer kan komme ind og ud af Danmark og EU. Sammen med gode kolleger holder du flowet af import og eksport kørende ved at sikre nøjagtig registrering og smidigt samarbejde mellem chauffører, speditører og virksomheder. Ud over kundekontakten i ekspeditionen på Aarhus Havn, hjælper du også over e-mail og telefon. Toldkontrolarbejdet tager udgangspunkt i kontrol af rejsende til og fra Danmark samt import og eksport af varer fra lande uden for EU (3. lande). Kontrol af rejsende finder sted ved landegrænsen, i lufthavne og havne, og kontrollen af varer udføres eksempelvis på lastestedet eller ude i virksomhederne. Vi fokuserer på at gøre arbejdet så effektivt og målrettet som muligt, så erhvervslivet og de rejsende får den bedst mulige oplevelse. Opgaverne omfatter kontrol af oprindelsesland, toldværdi, mængde og varemærkeforfalskning, smuglerikontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko samt dokumentation, sagsbehandling og afrapportering. I den administrative del af din elevperiode varetager du opgaver i forbindelse med transport af varer ind og ud af EU. Vi er med til at sikre EU s indtægter, og vi stiler efter at træffe korrekte afgørelser til tiden med fokus på en professionel service. Det betyder, at du opretter sager, indhenter nødvendig dokumentation hos virksomhederne, skriver afgørelses- og kvitteringsbreve, journaliserer og besvarer mails og telefon. Derudover opkræver du told og afgifter via transportvirksomheder eller varemodtagere og deltager i den daglige servicering for at sikre, at landets virksomheder får et godt flow i varestrømmene. Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter, herunder nat og weekendarbejde, når opgaverne kræver det. Du skal være opmærksom på, at der ikke er offentlig transport til Aarhus Havn. Hvis du ikke har egen bil, skal du på anden vis, f.eks. på cykel, tilbagelægge de ca. 5 km fra banegården til Aarhus Havn. Personlige og faglige kvalifikationer Du er en udadvendt og imødekommende person, som motiveres af at yde rigtig god service til de personer, der enten møder op i vores ekspedition eller via telefon og mail. Du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden også i kritiske situationer. Du er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt og gerne også på engelsk og eller tysk. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den fornødne viden, idet vi tit får opgaver, som vi ikke tidligere har set. Du skal derudover trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på detaljerne og kvaliteten. Det er også vigtigt, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver og SKAT som helhed samt har administrativ og talmæssig forståelse. Vi forventer, at du er ambitiøs og ved, at du selv skal gøre en indsats for at opnå resultater. Godt arbejdsmiljø, gode kollegaer og faglige udfordringer En lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til SKATs alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene i kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring uddannelse skal dine kompetencer vurderes af studievejlederen på en handelsskolen. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlagt din ansøgning Send senest den 14. februar 2018 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Du kan læse mere om alle SKATs elevstillinger og få mere at vide om at være elev hos SKAT på skat.dk elev. Samtalerne foregår som rekrutteringsdage, hvor udvalgte kandidater indkaldes og vurderes ud fra forskellige opgaver og aktiviteter. Dette finder sted i Aarhus 7. marts 2018. Ansættelsesstart er den 1. september 2018. Ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du skal arbejde med klassificerede dokumenter og systemer. Alle interesserede uanset, alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Som led i regeringens plan ´Fra én til syv styrelser skatteforvaltningen 2021´ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser under Skatteministeriet. De syv nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Koncernens vigtigste opgave er at sikre, at borgere og virksomheder nemt og korrekt betaler deres skatter, afgifter og gæld til det offentlige. Du kan læse mere herom på http: www.fra1til7.dk.11Jobnet83f9fb8b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-14T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=109809&DepartmentId=8854&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3078284SKAT11Østhavnsvej 318000Aarhus CDKDanmarkORS/blank.png156.1470099010.24155850
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset509460JobNet47382571000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=83f9fb8bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=83f9fb8bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=83f9fb8b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=83f9fb8b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration15Elev & trainee352317119importimport_83f9fb8bDKDanmarkDKDanmark329981960Odder Kommune søger kontorelevBasic Vil du være med til at give borgerne en service, der er præget af høj kvalitet, effektivitet og nytænkning? Pr. 19. august 2019 søger Odder Kommune en kontorelev til den 2-årig kontoruddannelse. Du vil blive tilknyttet Jobcentret, men vil også som minimum komme til at være 2 andre steder i organisationen, så vi sikre dig en bred elevuddannelse. I Jobcentret vil du blive en del af en velfungerende afdeling med 70 medarbejdere, der er organiseret i 10 teams. Du kan læse mere om Jobcentrets opgaver på odder.dk Du får en alsidig uddannelse, hvor du kommer til at arbejde med betjening af borgere, kommunikation, digitalisering, sagsbehandling, beregning og udbetaling af ydelser, lovgivning, regnskabsopgaver og meget andet. Du får selvstændige arbejdsopgaver med gradvist større ansvar. Det er vigtigt, at du har gode kommunikative evner og er fortrolig med at anvende IT. Du skal have mod på og lyst til at tage initiativ og ansvar både for dig selv og som deltager i et team. Du skal holde af at betjene borgere på en venlig og naturlig måde, og du vil komme til at betjene borgere med forskellige behov for støtte ift. uddannelse og arbejde. Du skal have bestået HG, EUX, HHX, eller studentereksamen HF HTX med enten hgs- 12 ugers tillægseksamen eller eud-s 10 ugers. Vi kan tilbyde en arbejdsplads med gode kolleger, godt arbejdsmiljø, fleksibel arbejdstid, kantineordning og frugtordning. Du kan få flere oplysninger ved at ringe til elevansvarlig Anja Saugberg tlf. 87803437 eller alternativt souschef i Jobcentret Susanne Lund Jensen tlf. 87804033. Send din ansøgning senest den 12. april 2019 vedlagt relevant dokumentation via knappen Send ansøgning nederst i annoncen. Der afholdes samtaler den 30. april 2019. Odder Kommune Jobcentret
Vil du være med til at give borgerne en service, der er præget af høj kvalitet, effektivitet og nytænkning? 
 
Pr. 19. august 2019 søger Odder Kommune en kontorelev til den 2-årig kontoruddannelse. Du vil blive tilknyttet Jobcentret, men vil også som minimum komme til at være 2 andre steder i organisationen, så vi sikre dig en bred elevuddannelse. I Jobcentret vil du blive en del af en velfungerende afdeling med 70 medarbejdere, der er organiseret i 10 teams. Du kan læse mere om Jobcentrets opgaver på odder.dk
 
Du får en alsidig uddannelse, hvor du kommer til at arbejde med betjening af borgere, kommunikation, digitalisering, sagsbehandling, beregning og udbetaling af ydelser, lovgivning, regnskabsopgaver og meget andet. Du får selvstændige arbejdsopgaver med gradvist større ansvar. Det er vigtigt, at du har gode kommunikative evner og er fortrolig med at anvende IT. 
 
Du skal have mod på og lyst til at tage initiativ og ansvar – både for dig selv og som deltager i et team. Du skal holde af at betjene borgere på en venlig og naturlig måde, og du vil komme til at betjene borgere med forskellige behov for støtte ift. uddannelse og arbejde. 
 
Du skal have bestået HG, EUX, HHX, eller studentereksamen/HF/HTX med enten hgs- 12 ugers tillægseksamen eller eud-s 10 ugers. 
 
Vi kan tilbyde en arbejdsplads med gode kolleger, godt arbejdsmiljø, fleksibel arbejdstid, kantineordning og frugtordning. 
 
Du kan få flere oplysninger ved at ringe til elevansvarlig Anja Saugberg tlf. 87803437 eller alternativt souschef i Jobcentret Susanne Lund Jensen tlf. 87804033.
 
Send din ansøgning senest den 12. april 2019 vedlagt relevant dokumentation via knappen ”Send ansøgning” nederst i annoncen. 
 
Der afholdes samtaler den 30. april 2019. 
 
Odder Kommune 
Jobcentret 
 
 
ORS/Small/c60c594d_logo.pngJobcenterOdder2019-03-21T13:00:25.3432019-04-12T00:00:00
329983411Kontorelev (administration) med flair for tal og sprogRobot Er du engageret, ansvarlig og frisk på at prøve nye ting? Leder du efter en uddannelse, hvor du kan blive udfordret med mange forskellige opgaver og får en høj grad af selvstændighed? Har du flair for tal og sprog? World Translation A S søger en administrationselev med interesse i økonomi, markedsføring, indkøb og oversættelse. Hvem søger vi? Du har flair for tal og sprog. Du besidder gode IT-kundskaber og er hurtig til at lære at bruge nye programmer. Du er god til at formulere dig på dansk og engelsk i skrift og tale hvis du også kan tysk, er det kun en fordel. Det er dig, vi søger, hvis du derudover: kan arbejde både selvstændigt og sammen med andre har en positiv tilgang til dit arbejde og dine kolleger er ansvarsbevidst og arbejder serviceorienteret arbejder omhyggeligt og struktureret har lyst til løbende at sætte dig ind i nye opgaver Derudover forventer vi, at du opfylder adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale administration. Dvs. at du har bestået eller forventer at bestå: EUX-kontorlinjen eller HHX suppleret med et 5 ugers EUD-studentergrundforløb (kontor), eller STX-, HTX-, eller HF-eksamen suppleret med et HGS grundforløb eller et 10 ugers EUD-studenterforløb (kontor) Hvad kommer du til at lave? Hos World Translation får du en alsidig hverdag med mange spændende og udfordrende arbejdsopgaver. Vi sørger for, at du udvikler dig både personligt og fagligt og får en uddannelse, der kan bruges bredt. Du kommer rundt i hele huset og får et solidt fundament inden for kontorområdet: Vi lærer dig at arbejde med bogføring, budgettering, håndtering af fakturaer og betalinger. Du arbejder med databehandling i vores CRM-system og laver udtræk og rapporter til kunder i samarbejde med vores salgsteam. Du hjælper vores leverandøransvarlige med administration af leverandører. Du er med til at afvikle SoMe-opdateringer, tilfredshedsanalyser og marketingkampagner sammen med vores marketingkoordinator. Du hjælper med administrative opgaver i personaleafdelingen, f.eks. stillingsopslag eller udsendelse af afslag Du kommer omkring mange flere kontor- og receptionsopgaver, f.eks. gøre klar til møder, skrive mødereferater eller passe telefonen. World Translation - en arbejdsplads i vækst World Translation er et af de største privatejede oversætterbureauer i Danmark. Vi er specialiseret i at udarbejde oversættelser og andre sprogydelser til eksportvirksomheder over hele verden og anvender altid den nyeste sprogteknologi. Vi er ca. 40 medarbejdere på vores kontor, som ligger i Tilst, Aarhus. World Translation er en virksomhed med et stort fokus på arbejdsglæde, personlig udvikling samt et uformelt og socialt arbejdsmiljø. For os er det vigtigt at skabe de bedste arbejdsrammer for dig, så det hver dag skal være en glæde at komme på arbejde. Vil du vide mere … om jobbet, dine muligheder og vores forventninger til dig, er du velkommen til at kontakte Marion Randelshofer på tlf. 8620 4840. Kontoruddannelsen tager to år, og du får et teoretisk undervisningsforløb på en handelsskole, fx Aarhus Business College. Du ansættes efter overenskomst mellem HK privat og Finansministeriet. Ansøgningsfrist: 30. april 2019 Ansættelsesdato: 1. juni 2019 Interesseret? Så send din ansøgning, dit CV og dine eksamenspapirer til job@worldtranslation.com hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler. Vi glæder os til at høre fra dig!

Er du engageret, ansvarlig og frisk på at prøve nye ting? Leder du efter en uddannelse, hvor du kan blive udfordret med mange forskellige opgaver og får en høj grad af selvstændighed? Har du flair for tal og sprog?

World Translation A/S søger en administrationselev med interesse i økonomi, markedsføring, indkøb og oversættelse.

Hvem søger vi?
Du har flair for tal og sprog. Du besidder gode IT-kundskaber og er hurtig til at lære at bruge nye programmer. Du er god til at formulere dig på dansk og engelsk i skrift og tale; hvis du også kan tysk, er det kun en fordel.

Det er dig, vi søger, hvis du derudover:

  • kan arbejde både selvstændigt og sammen med andre
  • har en positiv tilgang til dit arbejde og dine kolleger
  • er ansvarsbevidst og arbejder serviceorienteret
  • arbejder omhyggeligt og struktureret
  • har lyst til løbende at sætte dig ind i nye opgaver

Derudover forventer vi, at du opfylder adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale administration. Dvs. at du har bestået eller forventer at bestå:

  • EUX-kontorlinjen eller HHX suppleret med et 5 ugers EUD-studentergrundforløb (kontor),
    eller
  • STX-, HTX-, eller HF-eksamen suppleret med et HGS grundforløb eller et 10 ugers EUD-studenterforløb (kontor)

Hvad kommer du til at lave?
Hos World Translation får du en alsidig hverdag med mange spændende og udfordrende arbejdsopgaver. Vi sørger for, at du udvikler dig både personligt og fagligt og får en uddannelse, der kan bruges bredt. Du kommer rundt i hele huset og får et solidt fundament inden for kontorområdet:

  • Vi lærer dig at arbejde med bogføring, budgettering, håndtering af fakturaer og betalinger.
  • Du arbejder med databehandling i vores CRM-system og laver udtræk og rapporter til kunder i samarbejde med vores salgsteam.
  • Du hjælper vores leverandøransvarlige med administration af leverandører.
  • Du er med til at afvikle SoMe-opdateringer, tilfredshedsanalyser og marketingkampagner sammen med vores marketingkoordinator.
  • Du hjælper med administrative opgaver i personaleafdelingen, f.eks. stillingsopslag eller udsendelse af afslag
  • Du kommer omkring mange flere kontor- og receptionsopgaver, f.eks. gøre klar til møder, skrive mødereferater eller passe telefonen.

World Translation - en arbejdsplads i vækst
World Translation er et af de største privatejede oversætterbureauer i Danmark. Vi er specialiseret i at udarbejde oversættelser og andre sprogydelser til eksportvirksomheder over hele verden og anvender altid den nyeste sprogteknologi. Vi er ca. 40 medarbejdere på vores kontor, som ligger i Tilst, Aarhus.

World Translation er en virksomhed med et stort fokus på arbejdsglæde, personlig udvikling samt et uformelt og socialt arbejdsmiljø. For os er det vigtigt at skabe de bedste arbejdsrammer for dig, så det hver dag skal være en glæde at komme på arbejde.

Vil du vide mere …
om jobbet, dine muligheder og vores forventninger til dig, er du velkommen til at kontakte Marion Randelshofer på tlf. 8620 4840.

Kontoruddannelsen tager to år, og du får et teoretisk undervisningsforløb på en handelsskole, fx Aarhus Business College. Du ansættes efter overenskomst mellem HK privat og Finansministeriet. 

Ansøgningsfrist: 30. april 2019
Ansættelsesdato: 1. juni 2019

Interesseret?

Så send din ansøgning, dit CV og dine eksamenspapirer til job@worldtranslation.com hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler. Vi glæder os til at høre fra dig!

WORLD TRANSLATION A/STilst2019-03-25T00:00:002019-04-30T00:00:00
329975563Kontorelev på hovedkontoretRobot Har du tjek på debet og kredit? Og kan du lide at arbejde med regneark, bogføring, økonomistyring og administrative opgaver? Så har vi en spændende elevplads til dig på vores hovedkontor! JOBBET - GANSKE KORT: Som kontorelev får du kendskab til alle opgaver i en større økonomiafdeling, så du bliver godt rustet til en fremtidig karriere inden for bl.a. økonomi og administration. Du får mulighed for at arbejde selvstændigt med opgaverne, hvor du får en bred intern og ekstern kontaktflade. DINE OPGAVER VIL V RE: debitor- og kreditoradministration bankafstemning lønadministration fakturering momsafstemning finansafstemning diverse administrative opgaver L S MERE HER: https: www.hededanmark.dk Karriere.15098 Kontorelev-på-hovedkontoret.188.aspx

Har du tjek på debet og kredit? Og kan du lide at arbejde med regneark, bogføring, økonomistyring og administrative opgaver? Så har vi en spændende elevplads til dig på vores hovedkontor! 

JOBBET - GANSKE KORT:

Som kontorelev får du kendskab til alle opgaver i en større økonomiafdeling, så du bliver godt rustet til en fremtidig karriere inden for bl.a. økonomi og administration. Du får mulighed for at arbejde selvstændigt med opgaverne, hvor du får en bred intern og ekstern kontaktflade. 

DINE OPGAVER VIL VÆRE:

  • debitor- og kreditoradministration
  • bankafstemning
  • lønadministration
  • fakturering
  • momsafstemning
  • finansafstemning
  • diverse administrative opgaver

LÆS MERE HER: https://www.hededanmark.dk/Karriere.15098/Kontorelev-på-hovedkontoret.188.aspx

HedeDanmark a/s Viborg fælleskontorViborg2019-03-11T00:00:002019-03-27T00:00:00
329977095Kontorelever til spændende uddannelsesmiljøRobot Har du lyst til en alsidig elevuddannelse i et spændende og serviceorienteret uddannelsesmiljø, så har vi jobbet til dig. Mercantec søger 2 elever til studieadministrationen og økonomi pr. 12. august 2019. Elevuddannelsen er toårig med speciale i offentlig administration. Du vil i løbet af de to år blive tilknyttet både studieadministrationen og økonomi. I studieadministrationen får du indsigt i opgaverne omkring administration af elever og kursister fra indmeldelse til afsluttet eksamen. I løbet af din uddannelse får du derfor stor indsigt i de administrative opgaver på en stor uddannelsesinstitution. I økonomiafdelingen vil du bl.a. komme til at arbejde med månedsregnskab, debitorer, kreditorer samt mange af de andre opgaver, som hører under økonomiafdelingen. Lidt om dig Du har en EUX Business. Som person er du frisk og udadvendt og tager gerne imod nye og udfordrende opgaver. Du tager selv initiativ og ansvar, og du følger dine opgaver til dørs. Du har lyst til og interesse for opgaver inden for administration og økonomi, og du har gode IT kundskaber. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK Stat. Tiltrædelse pr. 12. august 2019. Arbejdsstedet er i Viborg Hvis du vil vide mere… Er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Marianne Woldemar på tlf. 89 50 33 40 eller afdelingsleder Hanne Mohr Christiansen på tlf. 89 50 33 30. Din ansøgning sender du via vores hjemmeside senest fredag den 29. marts 2019. Vedhæft ansøgning og CV samt kopi af eksamensbevis eller seneste terminskarakter. Alle interesserede opfordres til at søge uafhængigt af personlig baggrund.Har du lyst til en alsidig elevuddannelse i et spændende og serviceorienteret uddannelsesmiljø, så har vi jobbet til dig.

Mercantec søger 2 elever til studieadministrationen og økonomi pr. 12. august 2019.

Elevuddannelsen er toårig med speciale i offentlig administration. Du vil i løbet af de to år blive tilknyttet både studieadministrationen og økonomi.

I studieadministrationen får du indsigt i opgaverne omkring administration af elever og kursister fra indmeldelse til afsluttet eksamen. I løbet af din uddannelse får du derfor stor indsigt i de administrative opgaver på en stor uddannelsesinstitution.

I økonomiafdelingen vil du bl.a. komme til at arbejde med månedsregnskab, debitorer, kreditorer samt mange af de andre opgaver, som hører under økonomiafdelingen.

Lidt om dig
Du har en EUX Business. Som person er du frisk og udadvendt og tager gerne imod nye og udfordrende opgaver. Du tager selv initiativ og ansvar, og du følger dine opgaver til dørs. Du har lyst til og interesse for opgaver inden for administration og økonomi, og du har gode IT kundskaber.

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/Stat. Tiltrædelse pr. 12. august 2019. Arbejdsstedet er i Viborg

Hvis du vil vide mere…
Er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Marianne Woldemar på tlf. 89 50 33 40 eller afdelingsleder Hanne Mohr Christiansen på tlf. 89 50 33 30.

Din ansøgning sender du via vores hjemmeside senest fredag den 29. marts 2019. Vedhæft ansøgning og CV samt kopi af eksamensbevis eller seneste terminskarakter.

Alle interesserede opfordres til at søge uafhængigt af personlig baggrund.
MercantecViborg2019-03-16T00:00:002019-03-29T00:00:00
329977444ØkonomielevRobot Økonomielev i Vejle Har du sans for tal og evnen til at regne den ud… så er du måske vores nye kontorelev i Vejle? Økonomiafdelingen i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole søger kontorelev med speciale i økonomi til ansættelse den 15. august 2019. Som elev hos os får du en spændende hverdag med mange udfordringer. Du får mulighed for at arbejde med alle de opgaver, der er forbundet med en regnskabsafdeling bl.a. kreditor, debitor og finansregnskab. Du vil også få mulighed for at deltage i arbejdet omkring perioderegnskab, budgetter og årsrapporten. Du vil i din dagligdag være tilknyttet en oplæringsansvarlig som sammen med den uddannelsesansvarlige sørger for at tilrettelægge din uddannelse. Hvem er du Vi har meget at byde på som uddannelsessted, og stiller derfor også krav til dig. Du skal være en udadvendt, positiv og åben person med et godt humør. Du skal være struktureret i din måde at arbejde på, ligesom du er ansvarsfuld overfor de ting, som du beskæftiger dig med. Du er kvalitetsbevidst med et stort overblik og har lysten til at arbejde med tal. Du skal tillige være fortrolig med IT, da du gennem din elevtid kommer til at arbejde med mange forskellige systemer. Om os Du bliver en del af Økonomi og Personale, der består af 27 medarbejdere. Vi har en uformel omgangstone i afdelingen, og vi prioriterer at have det godt med hinanden og opgaverne. Vi har en stor kontaktflade og en travl hverdag, hvor vi løser mange opgaver, som du i løbet af din elevtid bliver i stand til at løse sammen med os. Løn og ansættelse Elevstillingen er på 37 timer pr. uge med ansættelse på Vestre Engvej 51C i Vejle. Ansættelse sker efter OAO fællesoverenskomsten og organisationsaftale for kontorfunktionærer. Månedslønnen for elever er på kr. 13.238,00 og for voksenelever kr. 19.755,58. Vil du vide mere Er du nysgerrig efter at få mere at vide, er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Janni Uldahl Andresen på 2448 3262 juan1@ucl.dk eller oplæringsansvarlig Christina Mentz på 4029 0777 chsa@ucl.dk. Ansøgningsfrist Har du afsluttet en HHX STX med supplerende grundforløb med speciale i kontor eller EUX med speciale i kontor, så send os en ansøgning via www.ucl.dk job senest den 2. april 2019 og få en uddannelse, som giver mening og muligheder. UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole har omkring 11.000 fuldtidsstuderende og 1.000 medarbejdere, og udbyder 41 erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser samt en lang række efteruddannelser på akademi- og diplomniveau. Vi har adresser i Odense, Vejle, Svendborg og Jelling.

Økonomielev i Vejle

Har du sans for tal og evnen til at regne den ud… så er du måske vores nye kontorelev i Vejle?

Økonomiafdelingen i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole søger kontorelev med speciale i økonomi til ansættelse den 15. august 2019.

Som elev hos os får du en spændende hverdag med mange udfordringer. Du får mulighed for at arbejde med alle de opgaver, der er forbundet med en regnskabsafdeling bl.a. kreditor, debitor og finansregnskab. Du vil også få mulighed for at deltage i arbejdet omkring perioderegnskab, budgetter og årsrapporten.

Du vil i din dagligdag være tilknyttet en oplæringsansvarlig som sammen med den uddannelsesansvarlige sørger for at tilrettelægge din uddannelse.

Hvem er du

Vi har meget at byde på som uddannelsessted, og stiller derfor også krav til dig.

Du skal være en udadvendt, positiv og åben person med et godt humør. Du skal være struktureret i din måde at arbejde på, ligesom du er ansvarsfuld overfor de ting, som du beskæftiger dig med. Du er kvalitetsbevidst med et stort overblik og har lysten til at arbejde med tal. Du skal tillige være fortrolig med IT, da du gennem din elevtid kommer til at arbejde med mange forskellige systemer.

Om os

Du bliver en del af Økonomi og Personale, der består af 27 medarbejdere. Vi har en uformel omgangstone i afdelingen, og vi prioriterer at have det godt med hinanden og opgaverne. Vi har en stor kontaktflade og en travl hverdag, hvor vi løser mange opgaver, som du i løbet af din elevtid bliver i stand til at løse sammen med os.

Løn og ansættelse

Elevstillingen er på 37 timer pr. uge med ansættelse på Vestre Engvej 51C i Vejle.

Ansættelse sker efter OAO fællesoverenskomsten og organisationsaftale for kontorfunktionærer.

Månedslønnen for elever er på kr. 13.238,00 og for voksenelever kr. 19.755,58.

Vil du vide mere

Er du nysgerrig efter at få mere at vide, er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Janni Uldahl Andresen på 2448 3262 / juan1@ucl.dk eller oplæringsansvarlig Christina Mentz på 4029 0777 / chsa@ucl.dk.

Ansøgningsfrist

Har du afsluttet en HHX/STX med supplerende grundforløb med speciale i kontor eller EUX med speciale i kontor, så send os en ansøgning via www.ucl.dk/job senest den 2. april 2019 og få en uddannelse, som giver mening og muligheder.

 

UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole har omkring 11.000 fuldtidsstuderende og 1.000 medarbejdere, og udbyder 41 erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser samt en lang række efteruddannelser på akademi- og diplomniveau. Vi har adresser i Odense, Vejle, Svendborg og Jelling.

 

UCL Vestre EngvejVejle2019-03-13T00:00:002019-04-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Odder Kommune søger kontorelev

Jobcenter

Odder
Vil du være med til at give borgerne en service, der er præget af høj kvalitet, effektivitet og nytænkning? Pr. 19. august 2019 søger Odder Kommune en kontorelev til den 2-årig kontoruddannelse. Du vil blive tilknyttet Jobcentret, men vil også som m...
Indrykket:21. marts 2019
Udløbsdato:12. april 2019

Kontorelev (administration) med flair for tal og sprog

WORLD TRANSLATION A/S

Tilst
Er du engageret, ansvarlig og frisk på at prøve nye ting? Leder du efter en uddannelse, hvor du kan blive udfordret med mange forskellige opgaver og får en høj grad af selvstændighed? Har du flair for tal og sprog? World Translation A S søger en adm...
Indrykket:25. marts 2019
Udløbsdato:30. april 2019

Kontorelev på hovedkontoret

HedeDanmark a/s Viborg fælleskontor

Viborg
Har du tjek på debet og kredit? Og kan du lide at arbejde med regneark, bogføring, økonomistyring og administrative opgaver? Så har vi en spændende elevplads til dig på vores hovedkontor! JOBBET - GANSKE KORT: Som kontorelev får du kendskab til alle...
Indrykket:11. marts 2019
Udløbsdato:27. marts 2019

Kontorelever til spændende uddannelsesmiljø

Mercantec

Viborg
Har du lyst til en alsidig elevuddannelse i et spændende og serviceorienteret uddannelsesmiljø, så har vi jobbet til dig. Mercantec søger 2 elever til studieadministrationen og økonomi pr. 12. august 2019. Elevuddannelsen er toårig med speciale i of...
Indrykket:16. marts 2019
Udløbsdato:29. marts 2019

Økonomielev

UCL Vestre Engvej

Vejle
Økonomielev i Vejle Har du sans for tal og evnen til at regne den ud… så er du måske vores nye kontorelev i Vejle? Økonomiafdelingen i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole søger kontorelev med speciale i økonomi til ansættelse den 15. august 2...
Indrykket:13. marts 2019
Udløbsdato:2. april 2019