Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelev til Arkitektskolen Aarhus

Er du vores nye kontorelev?

Arkitektskolen Aarhus søger en kontorelev til 2-årig elevuddannelse med offentlig administration som speciale.

 

Hvordan er elevuddannelsen?

Dit uddannelsesforløb varer to år. Den praktiske erfaring får du hos os på Arkitektskolen Aarhus, hvor du kommer til at beskæftige dig med selvstændige og varierende opgaver inden for offentlig administration.

Du vil i løbet af elevtiden få en afvekslende hverdag og indgå i arbejdsfællesskabet om at få løst en række forskellige opgaver, hovedsageligt i Uddannelsesadministrationen, men også i Økonomi, Kommunikation, IT-afdelingen og Ledelsessekretariatet.

Du får løn under hele uddannelsen.

 

Hvem er du?

 

  • Du opfylder adgangskravene til at kunne starte på praktikforløbet for kontorelever med speciale i offentlig administration. 
  • Du er udadvendt, engageret og viser initiativ, og du tager ansvar for egen læring.
  • Du har ordenssans og er kvalitetsbevidst i løsningen og prioriteringen af opgaver. 
  • Vi lægger vægt på at yde en høj service til alle vores medarbejdere og studerende, og du skal derfor have gode samarbejdsevner. 
  • Vi forventer, at du bidrager til det gode arbejdsmiljø med god team-ånd, en positiv indstilling og et godt humør. 
  • Det er en forudsætning, at du er velformuleret på både dansk og engelsk i såvel skrift som tale, da vi har mange udenlandske studerende og undervisere. 
  • Du har et godt kendskab til Windows Office-pakken og har lyst til at arbejde med it-værktøjer og administrative opgaver i et dynamisk uddannelsesmiljø.

 

Hvad skal du lave?

Som kontorelev ved Arkitektskolen Aarhus vil du bl.a. skulle arbejde med: 

  • Optagelsesprocessen til arkitektstudiet
  • Vejledning, registrering og håndtering af aktiviteter i henhold til studieordningen
  • Administration af tilskud og korrespondance i forbindelse med praktik, samt øvrigt korrespondance f.eks. i forbindelse med orlovsansøgninger, barsel, advarsler m.v.
  • Rejse- og udgiftsafregning
  • Journalisering
  • Diverse ad hoc-opgaver 

Hvem er vi?

Arkitektskolen Aarhus er en selvstændig institution under Uddannelses- og Forskningsministeriet. Vi leverer undervisning på bachelor-, kandidat– og ph.d.-niveau inden for arkitektur og det arkitektfaglige område. Derudover udbyder vi en række videreuddannelses- og specialiseringskurser for færdiguddannede arkitekter, designere og lignende. Arkitektskolen har ca. 700 studerende og beskæftiger ca. 130 medarbejdere. Arbejdsstedet er Nørreport 20, 8000 Aarhus C.

 

Yderligere oplysninger om Arkitektskolen Aarhus kan ses på www.aarch.dk.

 

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til ledelsessekretær Lene Rimpler på tlf. 89 36 00 00.

 

Hvornår skal du starte?

Ansættelsesstart er den 1. november 2019 eller snarest derefter.

 

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 25.

  

Formalia

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere.

 

Ansøgning mrk. 2322-4-19 oploades sammen med kopi af eksamensbevis og andre bilag på arkitektskolens hjemmeside

Ledige stillinger - Arkitektskolen Aarhus

 

Ansøgningen være skolen i hænde senest torsdag den 17. juni kl. 12.00.

 

Alle interesserede, uanset sociale, personlige og kulturelle forhold, opfordres til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330027719Phoenix-94d99a8512019-05-20T00:00:00Kontorelev til Arkitektskolen Aarhus

Er du vores nye kontorelev?

Arkitektskolen Aarhus søger en kontorelev til 2-årig elevuddannelse med offentlig administration som speciale.

 

Hvordan er elevuddannelsen?

Dit uddannelsesforløb varer to år. Den praktiske erfaring får du hos os på Arkitektskolen Aarhus, hvor du kommer til at beskæftige dig med selvstændige og varierende opgaver inden for offentlig administration.

Du vil i løbet af elevtiden få en afvekslende hverdag og indgå i arbejdsfællesskabet om at få løst en række forskellige opgaver, hovedsageligt i Uddannelsesadministrationen, men også i Økonomi, Kommunikation, IT-afdelingen og Ledelsessekretariatet.

Du får løn under hele uddannelsen.

 

Hvem er du?

 

  • Du opfylder adgangskravene til at kunne starte på praktikforløbet for kontorelever med speciale i offentlig administration. 
  • Du er udadvendt, engageret og viser initiativ, og du tager ansvar for egen læring.
  • Du har ordenssans og er kvalitetsbevidst i løsningen og prioriteringen af opgaver. 
  • Vi lægger vægt på at yde en høj service til alle vores medarbejdere og studerende, og du skal derfor have gode samarbejdsevner. 
  • Vi forventer, at du bidrager til det gode arbejdsmiljø med god team-ånd, en positiv indstilling og et godt humør. 
  • Det er en forudsætning, at du er velformuleret på både dansk og engelsk i såvel skrift som tale, da vi har mange udenlandske studerende og undervisere. 
  • Du har et godt kendskab til Windows Office-pakken og har lyst til at arbejde med it-værktøjer og administrative opgaver i et dynamisk uddannelsesmiljø.

 

Hvad skal du lave?

Som kontorelev ved Arkitektskolen Aarhus vil du bl.a. skulle arbejde med: 

  • Optagelsesprocessen til arkitektstudiet
  • Vejledning, registrering og håndtering af aktiviteter i henhold til studieordningen
  • Administration af tilskud og korrespondance i forbindelse med praktik, samt øvrigt korrespondance f.eks. i forbindelse med orlovsansøgninger, barsel, advarsler m.v.
  • Rejse- og udgiftsafregning
  • Journalisering
  • Diverse ad hoc-opgaver 

Hvem er vi?

Arkitektskolen Aarhus er en selvstændig institution under Uddannelses- og Forskningsministeriet. Vi leverer undervisning på bachelor-, kandidat– og ph.d.-niveau inden for arkitektur og det arkitektfaglige område. Derudover udbyder vi en række videreuddannelses- og specialiseringskurser for færdiguddannede arkitekter, designere og lignende. Arkitektskolen har ca. 700 studerende og beskæftiger ca. 130 medarbejdere. Arbejdsstedet er Nørreport 20, 8000 Aarhus C.

 

Yderligere oplysninger om Arkitektskolen Aarhus kan ses på www.aarch.dk.

 

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til ledelsessekretær Lene Rimpler på tlf. 89 36 00 00.

 

Hvornår skal du starte?

Ansættelsesstart er den 1. november 2019 eller snarest derefter.

 

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 25.

  

Formalia

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere.

 

Ansøgning mrk. 2322-4-19 oploades sammen med kopi af eksamensbevis og andre bilag på arkitektskolens hjemmeside

Ledige stillinger - Arkitektskolen Aarhus

 

Ansøgningen være skolen i hænde senest torsdag den 17. juni kl. 12.00.

 

Alle interesserede, uanset sociale, personlige og kulturelle forhold, opfordres til at søge stillingen.

2019-06-17T00:53:37.337 Er du vores nye kontorelev? Arkitektskolen Aarhus søger en kontorelev til 2-årig elevuddannelse med offentlig administration som speciale. Hvordan er elevuddannelsen? Dit uddannelsesforløb varer to år. Den praktiske erfaring får du hos os på Arkitektskolen Aarhus, hvor du kommer til at beskæftige dig med selvstændige og varierende opgaver inden for offentlig administration. Du vil i løbet af elevtiden få en afvekslende hverdag og indgå i arbejdsfællesskabet om at få løst en række forskellige opgaver, hovedsageligt i Uddannelsesadministrationen, men også i Økonomi, Kommunikation, IT-afdelingen og Ledelsessekretariatet. Du får løn under hele uddannelsen. Hvem er du? Du opfylder adgangskravene til at kunne starte på praktikforløbet for kontorelever med speciale i offentlig administration. Du er udadvendt, engageret og viser initiativ, og du tager ansvar for egen læring. Du har ordenssans og er kvalitetsbevidst i løsningen og prioriteringen af opgaver. Vi lægger vægt på at yde en høj service til alle vores medarbejdere og studerende, og du skal derfor have gode samarbejdsevner. Vi forventer, at du bidrager til det gode arbejdsmiljø med god team-ånd, en positiv indstilling og et godt humør. Det er en forudsætning, at du er velformuleret på både dansk og engelsk i såvel skrift som tale, da vi har mange udenlandske studerende og undervisere. Du har et godt kendskab til Windows Office-pakken og har lyst til at arbejde med it-værktøjer og administrative opgaver i et dynamisk uddannelsesmiljø. Hvad skal du lave? Som kontorelev ved Arkitektskolen Aarhus vil du bl.a. skulle arbejde med: Optagelsesprocessen til arkitektstudiet Vejledning, registrering og håndtering af aktiviteter i henhold til studieordningen Administration af tilskud og korrespondance i forbindelse med praktik, samt øvrigt korrespondance f.eks. i forbindelse med orlovsansøgninger, barsel, advarsler m.v. Rejse- og udgiftsafregning Journalisering Diverse ad hoc-opgaver Hvem er vi? Arkitektskolen Aarhus er en selvstændig institution under Uddannelses- og Forskningsministeriet. Vi leverer undervisning på bachelor-, kandidat og ph.d.-niveau inden for arkitektur og det arkitektfaglige område. Derudover udbyder vi en række videreuddannelses- og specialiseringskurser for færdiguddannede arkitekter, designere og lignende. Arkitektskolen har ca. 700 studerende og beskæftiger ca. 130 medarbejdere. Arbejdsstedet er Nørreport 20, 8000 Aarhus C. Yderligere oplysninger om Arkitektskolen Aarhus kan ses på www.aarch.dk. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til ledelsessekretær Lene Rimpler på tlf. 89 36 00 00. Hvornår skal du starte? Ansættelsesstart er den 1. november 2019 eller snarest derefter. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 25. Formalia Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK STAT for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere. Ansøgning mrk. 2322-4-19 oploades sammen med kopi af eksamensbevis og andre bilag på arkitektskolens hjemmeside Ledige stillinger - Arkitektskolen Aarhus Ansøgningen være skolen i hænde senest torsdag den 17. juni kl. 12.00. Alle interesserede, uanset sociale, personlige og kulturelle forhold, opfordres til at søge stillingen.11jobnet94d99a85100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000000http://www.aarch.dk/jobs/0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3530719Arkitektskolen Aarhus11Nørreport 208000Aarhus CDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset764132JobNet4992048499204810020-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=94d99a85https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=94d99a85https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=94d99a85&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=94d99a85&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration361844187Lenelr@aarch.dkDKDanmarkDKDanmark330045593SalgselevRobot KICKSTART DIN KARRIERE MED EN UDDANNELSE INDENFOR SALG Har du ambitioner om at blive en knalddygtig sælger?Vil du gerne have en afvekslende hverdag fyldt med udfordringer? Kunne du tænke dig at blive en del af et ungt, dynamisk salgsteam? - Så bliv salgselev hos Jydsk Emblem Fabrik A S. Vi er en af Danmarks førende inden for salg af sportspræmier, emblemer, reklame- og gaveartikler. Hos os får du en god allround-uddannelse inden for salg, som kan være dit afsæt til fx et job som key account manager. Du kommer til at arbejde sammen med i alt 32 kolleger i en vækstvirksomhed med et godt sammenhold og plads til sjov i hverdagen. DU KOMMER TIL AT ARBEJDE MED AT: sælge, rådgive kunder og yde service pr. telefon, e-mail og web. udarbejde tilbud og følge op på dem. behandle ordrer, bl.a. gennem vores egen grafiske afdeling og produktion. deltage i opsøgende salg og kundepleje. lave markedsføringsmaterialer, direct mail m.m. planlægge og udføre salgskampagner. Generelt vil du få en dynamisk hverdag med et godt miks af nye, spændende udfordringer og rutineopgaver. FOR AT BLIVE VORES N STE SALGSELEV HAR DU: som minimum afsluttet HHX eller en tilsvarende uddannelse. stor lyst til at arbejde med salg. flair for at tale med mennesker og yde god service. evner for at arbejde selvstændigt og fokuseret. gode engelskkundskaber i både skrift og tale. Tysk er et ekstra plus. KONTAKTDin ansøgning med foto og bilag (eksamensbeviser og gerne også udtalelser) sendes til HR chef Inge Marie Junior på mail im@jef.dk. Vi afholder løbende samtaler. Tiltrædelse efter aftale. Vi glæder os til at høre fra dig. NYSGERRIG PÅ VORES VIRKSOMHED? Jydsk Emblem Fabrik blev etableret i 1886 og drives i dag af 4. generation af familien. Vi har sa°ledes en lang tradition inden for fremstilling af emblemer, sportspræmier, navneskilte samt reklame- og merchandiseartikler og kan gravere pa° alt fra medaljer til vandflasker. Pa° vores hovedkontor og fabrik i Malling, blot 15 min. fra Aarhus C, beskæftiger vi ca. 32 kvalificerede og motiverede medarbejdere.

KICKSTART DIN KARRIERE MED EN UDDANNELSE INDENFOR SALG 

Har du ambitioner om at blive en knalddygtig sælger?
Vil du gerne have en afvekslende hverdag fyldt med udfordringer? 
Kunne du tænke dig at blive en del af et ungt, dynamisk salgsteam?

- Så bliv salgselev hos Jydsk Emblem Fabrik A/S.

Vi er en af Danmarks førende inden for salg af sportspræmier, emblemer, reklame- og gaveartikler.

Hos os får du en god allround-uddannelse inden for salg, som kan være dit afsæt til fx et job som key account manager. 
Du kommer til at arbejde sammen med i alt 32 kolleger i en vækstvirksomhed med et godt sammenhold og plads til sjov i hverdagen.

DU KOMMER TIL AT ARBEJDE MED AT:

  • sælge, rådgive kunder og yde service pr. telefon, e-mail og web.
  • udarbejde tilbud og følge op på dem.
  • behandle ordrer, bl.a. gennem vores egen grafiske afdeling og produktion.
  • deltage i opsøgende salg og kundepleje.
  • lave markedsføringsmaterialer, direct mail m.m.
  • planlægge og udføre salgskampagner.

Generelt vil du få en dynamisk hverdag med et godt miks af nye, spændende udfordringer og rutineopgaver.

 

FOR AT BLIVE VORES NÆSTE SALGSELEV HAR DU:

  • som minimum afsluttet HHX eller en tilsvarende uddannelse.
  • stor lyst til at arbejde med salg.
  • flair for at tale med mennesker og yde god service.
  • evner for at arbejde selvstændigt og fokuseret.
  • gode engelskkundskaber i både skrift og tale. Tysk er et ekstra plus.

 

KONTAKT
Din ansøgning med foto og bilag (eksamensbeviser og gerne også udtalelser) sendes til HR chef Inge Marie Junior på mail im@jef.dk. Vi afholder løbende samtaler. Tiltrædelse efter aftale.

Vi glæder os til at høre fra dig.

NYSGERRIG PÅ VORES VIRKSOMHED? 
Jydsk Emblem Fabrik blev etableret i 1886 og drives i dag af 4. generation af familien. 
Vi har sa°ledes en lang tradition inden for fremstilling af emblemer, sportspræmier, navneskilte samt reklame- og merchandiseartikler – og kan gravere pa° alt fra medaljer til vandflasker.

Pa° vores hovedkontor og fabrik i Malling, blot 15 min. fra Aarhus C, beskæftiger vi ca. 32 kvalificerede og motiverede medarbejdere.

JYDSK EMBLEM FABRIK A/SMalling2019-06-20T00:00:002019-08-13T00:00:00
330043550Administrativ medarbejder til vores reception i Kræftafdelingen, Aarhus UniversitetshospitalBasic Brænder du for at give vores patienter en god service i vores reception og har du brug for luftforandring i en begrænset periode? Så er det lige dig, vi mangler!Kræftafdelingen søger sekretær kontorassistent lægesekretær til tidsbegrænset vikariat ansættelse fra 1. juli til 30. september 2019 eller snarest efter aftale.Vi har meget travlt og har mange forskellige arbejdsopgaver. Derfor mangler vi din hjælp til at bemande vores receptioner i Kræftafdelingen hen over sommerferien, da vi har flere vakante stillinger, som først besættes hen over efteråret.Kræftafdelingen blev samlet under t tag på Palle Juul-Jensens Boulevard i Skejby den 1. marts 2019, og vi er i fuld gang med at falde på plads i de nye rammer.Dit daglige arbejde modtagelse af patienter i receptionen bestilling af kørsel bestilling af hjemtransport til patienter udfylde kørselsgodtgørelse til patienter registreringsopgaver i MidtEPJ forefaldende ad hoc opgaver Du bliver naturligvis oplært i relevante funktioner. Erfaring fra hospitals- eller sundhedssektoren vil være en fordel. Du vil blive en værdsat vikar i en sekretærgruppe med forskellige personligheder og kompetencer. Vi er gode til at hjælpe hinanden i det daglige med gensidig respekt og masser af godt humør.Vi søger en kollega, der brænder for at give patienter, pårørende og samarbejdspartnere en god service trives med at være afdelingens ansigt udadtil er selvstændig, ansvarlig og har situationsfornemmelse er fleksibel og har gode samarbejdsevner kan arbejde i en hverdag hvor ændringer kan og vil ske har en positiv indstilling og et godt humør er mødestabil er interesseret i at arbejde 37 t uge men vi er fleksible på timeantallet. har en kontor- eller lægesekretæruddannelse, relevant sundhedsfaglig uddannelse eller gymnasial baggrund. Arbejdstiden ligger indenfor normal dagarbejdstid 7.30-15.30 mandag til fredag. Om KræftafdelingenKræftafdelingen er en stor afdeling med to sengeafsnit, fire ambulante klinikker, trestråleklinikker og diverse forsknings-, udviklings- og specialenheder. Vi beskæftiger ca. 650 mennesker fordelt på ca. 20 faggrupper. Afdelingen har 7.500 nyhenviste patienter årligt, vi har ca. 110.000 ambulante besøg og ca. 23.000 sengedage. Vi udfører årligt ca. 55.000 strålebehandlinger og giver ca. 32.000 kemoterapibehandlinger.Om løn- og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende straffe- og børneattest. Du skal være fyldt 18 år.For yderligere oplysninger, kontakt:Ledende lægesekretær for Sekretærgruppe 2, Laila Gautesen Møller på 6136 9599 eller laimoe@rm.dkLedende lægesekretær for Sekretærgruppe 1, Lone Nielsen på 2260 1501 eller lonenils@rm.dk Send en kortfattet ansøgning via nedenstående link indeholdende oplysninger om uddannelse og hidtidig erfaring, senest den 26. juni 2019. Ansættelsessamtaler afholdes løbende.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Brænder du for at give vores patienter en god service i vores reception – og har du brug for luftforandring i en begrænset periode? Så er det lige dig, vi mangler!

Kræftafdelingen søger sekretær / kontorassistent / lægesekretær til tidsbegrænset vikariat – ansættelse fra 1. juli til 30. september 2019 eller snarest efter aftale.

Vi har meget travlt og har mange forskellige arbejdsopgaver. Derfor mangler vi din hjælp til at bemande vores receptioner i Kræftafdelingen hen over sommerferien, da vi har flere vakante stillinger, som først besættes hen over efteråret.

Kræftafdelingen blev samlet under ét tag på Palle Juul-Jensens Boulevard i Skejby den 1. marts 2019, og vi er i fuld gang med at falde på plads i de nye rammer.

Dit daglige arbejde
  • modtagelse af patienter i receptionen
  • bestilling af kørsel
  • bestilling af hjemtransport til patienter
  • udfylde kørselsgodtgørelse til patienter
  • registreringsopgaver i MidtEPJ
  • forefaldende ad hoc opgaver

Du bliver naturligvis oplært i relevante funktioner. Erfaring fra hospitals- eller sundhedssektoren vil være en fordel. Du vil blive en værdsat vikar i en sekretærgruppe med forskellige personligheder og kompetencer. Vi er gode til at hjælpe hinanden i det daglige med gensidig respekt og masser af godt humør.

Vi søger en kollega, der
  • brænder for at give patienter, pårørende og samarbejdspartnere en god service
  • trives med at være afdelingens ansigt udadtil
  • er selvstændig, ansvarlig og har situationsfornemmelse
  • er fleksibel og har gode samarbejdsevner
  • kan arbejde i en hverdag hvor ændringer kan og vil ske
  • har en positiv indstilling og et godt humør
  • er mødestabil
  • er interesseret i at arbejde 37 t/uge – men vi er fleksible på timeantallet.
  • har en kontor- eller lægesekretæruddannelse, relevant sundhedsfaglig uddannelse eller gymnasial baggrund.
Arbejdstiden ligger indenfor normal dagarbejdstid 7.30-15.30 mandag til fredag.
 
Om Kræftafdelingen
Kræftafdelingen er en stor afdeling med to sengeafsnit, fire ambulante klinikker, tre
stråleklinikker og diverse forsknings-, udviklings- og specialenheder. Vi beskæftiger ca. 650 mennesker fordelt på ca. 20 faggrupper. Afdelingen har 7.500 nyhenviste patienter årligt, vi har ca. 110.000 ambulante besøg og ca. 23.000 sengedage. Vi udfører årligt ca. 55.000 strålebehandlinger og giver ca. 32.000 kemoterapibehandlinger.

Om løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende straffe- og børneattest. Du skal være fyldt 18 år.

For yderligere oplysninger, kontakt:
Ledende lægesekretær for Sekretærgruppe 2, Laila Gautesen Møller på 6136 9599 eller laimoe@rm.dk
Ledende lægesekretær for Sekretærgruppe 1, Lone Nielsen på 2260 1501 eller lonenils@rm.dk 

Send en kortfattet ansøgning via nedenstående link indeholdende oplysninger om uddannelse og hidtidig erfaring, senest den 26. juni 2019. Ansættelsessamtaler afholdes løbende.


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/8f3e68b3_logo.gifKræftafdelingenAarhus N2019-06-14T13:01:57.8332019-06-26T00:00:00
330046312Samsø Kommune søger elev i administrationen med opstart 1. septemberBasic Drømmer du om at få en alsidig uddannelse med mange muligheder, og har du lyst til at arbejde i et miljø hvor opgaverne er varierede og hvor du er med til at følge opgaven til ende? Vi søger lige nu en kontorelev med speciale i Offentlig Administration. Kontor uddannelsen i Offentlig Administration er meget bred, og åbner mange muligheder. Uddannelsens tager 2 år, og i løbet af de to år vil uddannelsen være kombineret med skoleophold. I Samsø Kommune gør vi det sammen og du bliver som kontorelev en del af fællesskabet. Der bliver taget hånd om dig under uddannelsesforløbet og du vil blive integreret i varetagelsen af de administrative opgaver i kommunen. Arbejdsopgaver: Som elev i Samsø Kommune har du alle tiders mulighed for at prøve kræfter med lidt af hvert. Du vil i løbet af de 2 år komme til være i forskellige afdelinger rundt om i kommunen. Du vil få et kendskab til hvilke opgaver de forskellige afdelinger varetager. Du vil være med til at løse de opgaver som dine kollegaer tager sig af, og du kommer til at sidde selvstændigt og arbejde med små opgaver. For at blive kontorelev med speciale i Offentlig Administration, skal du have bestået eller forvente at bestå: EUX eller, HG-kontor med specialer, der giver adgang til offentlig administration eller, HHX suppleret med 5 ugers forløb ved handelsskolen eller, Studenter HF eksamen suppleret med HGS 10 ugers forløb ved handelsskolen svarende til HGS eller, Øvrig studentereksamen suppleret med 10 ugers forløb ved handelsskolen Du skal vedlægge dokumentation for din uddannelse som bilag til din ansøgning. Hvis du allerede er færdig med uddannelsen, skal du således vedlægge dit uddannelsesbevis som dokumentation for opnåelse af de faglige niveauer. Forventer du at afslutte din uddannelse i 2019, skal det fremgå tydeligt af din ansøgning. Du skal desuden vedlægge kopi af standpunkts- og terminskarakterer. Er du i tvivl, om din uddannelse er adgangsgivende, kan du spørge din UU-vejleder. Løn og ansættelsesvilkår er gældende efter overenskomst. For yderligere information om stillingen: Kontakt Lis Buschbeck på 30105512 eller aulb@samsoe.dk Ansøgningsfrist den 2. juli 2019 kl. 12.00 Ansættelses samtaler forventes afholdt torsdag den 4. juli 2019. Tidligere kontorelev: Jeg har været rigtig glad for at være i Samsø Kommune. Jeg har lært utrolig meget, og min uddannelse her, har været utrolig alsidig, og jeg har fået lært en hel masse i de afdelinger jeg har været i. Jeg kunne ikke ønske mig et bedre sted at tage min elevtid.https: www.samsoe.dk flyt-til-samsoe

Drømmer du om at få en alsidig uddannelse med mange muligheder, og har du lyst til at arbejde i et miljø hvor opgaverne er varierede og hvor du er med til at følge opgaven til ende?

Vi søger lige nu en kontorelev med speciale i Offentlig Administration. Kontor uddannelsen i Offentlig Administration er meget bred, og åbner mange muligheder.

Uddannelsens tager 2 år, og i løbet af de to år vil uddannelsen være kombineret med skoleophold.

I Samsø Kommune gør vi det sammen og du bliver som kontorelev en del af fællesskabet. Der bliver taget hånd om dig under uddannelsesforløbet og du vil blive integreret i varetagelsen af de administrative opgaver i kommunen.

Arbejdsopgaver:

Som elev i Samsø Kommune har du alle tiders mulighed for at prøve kræfter med lidt af hvert. Du vil i løbet af de 2 år komme til være i forskellige afdelinger rundt om i kommunen. Du vil få et kendskab til hvilke opgaver de forskellige afdelinger varetager. Du vil være med til at løse de opgaver som dine kollegaer tager sig af, og du kommer til at sidde selvstændigt og arbejde med små opgaver.   

 

For at blive kontorelev med speciale i Offentlig Administration, skal du have bestået eller forvente at bestå:

  • EUX eller,
  • HG-kontor med specialer, der giver adgang til offentlig administration eller,
  • HHX suppleret med 5 ugers forløb ved handelsskolen eller,
  • Studenter/HF eksamen suppleret med HGS – 10 ugers forløb ved handelsskolen svarende til HGS eller,
  • Øvrig studentereksamen suppleret med 10 ugers forløb ved handelsskolen

 

Du skal vedlægge dokumentation for din uddannelse som bilag til din ansøgning.

Hvis du allerede er færdig med uddannelsen, skal du således vedlægge dit uddannelsesbevis som dokumentation for opnåelse af de faglige niveauer.

Forventer du at afslutte din uddannelse i 2019, skal det fremgå tydeligt af din ansøgning. Du skal desuden vedlægge kopi af standpunkts- og terminskarakterer.

Er du i tvivl, om din uddannelse er adgangsgivende, kan du spørge din UU-vejleder.

Løn og ansættelsesvilkår er gældende efter overenskomst.

For yderligere information om stillingen:

Kontakt Lis Buschbeck på 30105512 eller aulb@samsoe.dk

Ansøgningsfrist den 2. juli 2019 kl. 12.00

Ansættelses samtaler forventes afholdt torsdag den 4. juli 2019.

Tidligere kontorelev: >>Jeg har været rigtig glad for at være i Samsø Kommune. Jeg har lært utrolig meget, og min uddannelse her, har været utrolig alsidig, og jeg har fået lært en hel masse i de afdelinger jeg har været i. Jeg kunne ikke ønske mig et bedre sted at tage min elevtid.<<

 

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Samsø Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Samsø? Se mere på https://www.samsoe.dk/flyt-til-samsoe

 

ORS/Small/0d449474_logo.pngSamsø KommuneSamsø2019-06-19T16:00:45.2572019-07-02T00:00:00
330047465Vil du være peer-medarbejder i vores Klinik for psykoser, 12-20 timer pr uge ?Basic Vi vil gerne ansætte 3 peer-medarbejdere 1. september 2019 eller efter aftale. For ca et halvt år siden indførte vi en arbejdsmetode, der hedder FACT (Flexible Assertive Community Treatment), hvor vi i fællesskab løfter de tungeste behandlingsopgaver.I denne metode er der meget fokus på recovery, og her bruger vi både læger, sygeplejersker, psykologer, terapeuter og peer-medarbejdere m fl for at hjælpe patienterne bedst muligt.Om Klinik 1 og vores FACT-teamsVi varetager behandling af patienter med psykose-lidelser fra Aarhus og Samsø.Vi har 3 FACT-teams, som består af læger, sygeplejersker og psykologer.Du vil blive tilknyttet t af disse teams.Hver morgen mødes vi og taler om de patienter, som lige nu har mest behov for os og tilrettelægger behandlingen sammen. En del af arbejdet foregår som opsøgende behandling, hvor vi mødes med patienter hjemme eller andet sted, de foretrækker.Dine funktioner vil fx være: Deltagelse i patientsamtaler med sygeplejerske eller læge.Afholdelse af egne samtaler med patienter om fx mestring af deres situation.Bidrage til behandlingsopgaver bredt set.Deltage i behandlingskonferencer.Bidrage til recoveryproces ved at skabe håb og være rollemodel.Sparring med øvrige medarbejdere.Vi regner med, at du tidligere har været tilknyttet psykiatrien og at du interesserer dig for at hjælpe andre i psykisk sårbar situation. Du skal være tillidsvækkende, have god indsigt i og forståelse for andre og have gode samarbejdsevner.Vi vægter, at du har peer-uddannelsen, gerne har erfaringer fra lignende arbejdsopgaver og er tydelig i din kommunikation.Dit timetal vil afhænge af dine ønsker og teamets behov. Arbejdstiden vil ligge i vores åbningstid, som er fra kl 8 kl 16.Vi er en stor personalegruppe, der vil byde dig velkommen her hos os. Vi har overskud til nytænkning og vil være glade for dine bidrage til arbejdet med at hjælpe vores patienter til bedring.Vi er en personalegruppe der vægter godt arbejdsmiljø, høj faglighed, respektful omgang med hinanden og humor.Ønsker du yderligere oplysninger, kan du rette henvendelse til ledende sygeplejerske Bente Isager, tlf. 2056 5930.Henvendelse kan også ske til Klinik 1, 7847 1880.Ansøgningsfrist: Ansøgningen skal være os i hænde senest d 16.08.19 og vi forventer at afholde samtaler i uge 35.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Vi vil gerne ansætte 3 peer-medarbejdere 1. september 2019 eller efter aftale.


For ca et halvt år siden indførte vi en arbejdsmetode, der hedder FACT (Flexible Assertive Community Treatment), hvor vi i fællesskab løfter de tungeste behandlingsopgaver.

I denne metode er der meget fokus på recovery, og her bruger vi både læger, sygeplejersker, psykologer, terapeuter og peer-medarbejdere m fl for at hjælpe patienterne bedst muligt.



Om Klinik 1 og vores FACT-teams

Vi varetager behandling af patienter med psykose-lidelser fra Aarhus og Samsø.
Vi har 3 FACT-teams, som består af læger, sygeplejersker og psykologer.
Du vil blive tilknyttet ét af disse teams.
Hver morgen mødes vi og taler om de patienter, som lige nu har mest behov for os og tilrettelægger behandlingen sammen. En del af arbejdet foregår som opsøgende behandling, hvor vi mødes med patienter hjemme eller andet sted, de foretrækker.

Dine funktioner vil fx være:

Deltagelse i patientsamtaler med sygeplejerske eller læge.
Afholdelse af egne samtaler med patienter om fx mestring af deres situation.
Bidrage til behandlingsopgaver bredt set.
Deltage i behandlingskonferencer.
Bidrage til recoveryproces ved at skabe håb og være rollemodel.
Sparring med øvrige medarbejdere.


Vi regner med, at du tidligere har været tilknyttet psykiatrien og at du interesserer dig for at hjælpe andre i psykisk sårbar situation. Du skal være tillidsvækkende, have god indsigt i og forståelse for andre og have gode samarbejdsevner.
Vi vægter, at du har peer-uddannelsen, gerne har erfaringer fra lignende arbejdsopgaver og er tydelig i din kommunikation.

Dit timetal vil afhænge af dine ønsker og teamets behov. Arbejdstiden vil ligge i vores åbningstid, som er fra kl 8 – kl 16.

Vi er en stor personalegruppe, der vil byde dig velkommen her hos os. Vi har overskud til nytænkning og vil være glade for dine bidrage til arbejdet med at hjælpe vores patienter til bedring.
Vi er en personalegruppe der vægter godt arbejdsmiljø, høj faglighed, respektful omgang med hinanden og humor.

Ønsker du yderligere oplysninger, kan du rette henvendelse til ledende sygeplejerske Bente Isager, tlf. 2056 5930.
Henvendelse kan også ske til Klinik 1, 7847 1880.

Ansøgningsfrist: Ansøgningen skal være os i hænde senest d 16.08.19 og vi forventer at afholde samtaler i uge 35.


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/a4024a35_logo.gifAFP Klinik for psykoserAarhus N2019-06-21T12:02:15.1132019-07-26T00:00:00
330048270Personlig Assistent for lægeBasic Stilling som personlig assistent for læge er ledig fra 1. august 2019. Stillingen er 20timer pr. uge i gennemsnit, og timeantallet varierer fra uge til uge. Stillingen ertidsbegrænset til tre år og fem måneder. Man er velkommen til at søge, selvom man haren kortere tidshorisont end stillingens varighed.JobfunktionDen personlige assistent skal fungere som & 39 klikker& 39 for lægen. Opgaven er derforcomputerbetjening i form af museklik og tastaturbetjening ift. de programmer, lægenanvender. Den personlige assistent vil sidde tæt sammen med lægen, idet man sidderto foran den samme skærm. Man udfører ikke selvstændigt arbejde, men instrueresaltid på baggrund af mundtlige anvisninger fra lægen.Man deltager, som den personlige assistent i eksempelvis patientkonsultationer ogstuegang, idet computeranvendelse også her er nødvendigt. Diskretion ogtavshedspligt er meget vigtige egenskaber. Herudover er fleksibilitet og helt stabiltfremmøde også nødvendigt for at komme i betragtning til stillingen.De 20 timer fordeles efter skema fra lægen, oftest jævnt fordelt udover 4-5 dageugentligt. Den gennemsnitlige arbejdstid ved fremmødedage er 5,5 timer. Derforekommer fridage som er forskelige fordelt fra måned til måned. Herudoverforekommer dage med blot tre timers arbejde.Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen erbetinget af en tilfredsstillende børneattest. Ferie skal følge lægens ferieafvikling.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Stilling som personlig assistent for læge er ledig fra 1. august 2019. Stillingen er 20
timer pr. uge i gennemsnit, og timeantallet varierer fra uge til uge. Stillingen er
tidsbegrænset til tre år og fem måneder. Man er velkommen til at søge, selvom man har
en kortere tidshorisont end stillingens varighed.

Jobfunktion
Den personlige assistent skal fungere som 'klikker' for lægen. Opgaven er derfor
computerbetjening i form af museklik og tastaturbetjening ift. de programmer, lægen
anvender. Den personlige assistent vil sidde tæt sammen med lægen, idet man sidder
to foran den samme skærm. Man udfører ikke selvstændigt arbejde, men instrueres
altid på baggrund af mundtlige anvisninger fra lægen.

Man deltager, som den personlige assistent i eksempelvis patientkonsultationer og
stuegang, idet computeranvendelse også her er nødvendigt. Diskretion og
tavshedspligt er meget vigtige egenskaber. Herudover er fleksibilitet og helt stabilt
fremmøde også nødvendigt for at komme i betragtning til stillingen.

De 20 timer fordeles efter skema fra lægen, oftest jævnt fordelt udover 4-5 dage
ugentligt. Den gennemsnitlige arbejdstid ved fremmødedage er 5,5 timer. Der
forekommer fridage som er forskelige fordelt fra måned til måned. Herudover
forekommer dage med blot tre timers arbejde.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er
betinget af en tilfredsstillende børneattest. Ferie skal følge lægens ferieafvikling.



Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/e07a341a_logo.gifLungesygdommeAarhus C2019-06-24T14:08:03.8032019-07-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgselev

JYDSK EMBLEM FABRIK A/S

Malling
KICKSTART DIN KARRIERE MED EN UDDANNELSE INDENFOR SALG Har du ambitioner om at blive en knalddygtig sælger?Vil du gerne have en afvekslende hverdag fyldt med udfordringer? Kunne du tænke dig at blive en del af et ungt, dynamisk salgsteam? - Så bliv ...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:13. august 2019

Administrativ medarbejder til vores reception i Kræftafdelingen, Aarhus Universitetshospital

Kræftafdelingen

Aarhus N
Brænder du for at give vores patienter en god service i vores reception og har du brug for luftforandring i en begrænset periode? Så er det lige dig, vi mangler!Kræftafdelingen søger sekretær kontorassistent lægesekretær til tidsbegrænset vikariat a...
Indrykket:14. juni 2019
Udløbsdato:26. juni 2019

Samsø Kommune søger elev i administrationen med opstart 1. september

Samsø Kommune

Samsø
Drømmer du om at få en alsidig uddannelse med mange muligheder, og har du lyst til at arbejde i et miljø hvor opgaverne er varierede og hvor du er med til at følge opgaven til ende? Vi søger lige nu en kontorelev med speciale i Offentlig Administrat...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:2. juli 2019

Vil du være peer-medarbejder i vores Klinik for psykoser, 12-20 timer pr uge ?

AFP Klinik for psykoser

Aarhus N
Vi vil gerne ansætte 3 peer-medarbejdere 1. september 2019 eller efter aftale. For ca et halvt år siden indførte vi en arbejdsmetode, der hedder FACT (Flexible Assertive Community Treatment), hvor vi i fællesskab løfter de tungeste behandlingsopgave...
Indrykket:21. juni 2019
Udløbsdato:26. juli 2019

Personlig Assistent for læge

Lungesygdomme

Aarhus C
Stilling som personlig assistent for læge er ledig fra 1. august 2019. Stillingen er 20timer pr. uge i gennemsnit, og timeantallet varierer fra uge til uge. Stillingen ertidsbegrænset til tre år og fem måneder. Man er velkommen til at søge, selvom m...
Indrykket:24. juni 2019
Udløbsdato:3. juli 2019