Kontorelev til Institut for Kemi

Har du gåpåmod, sans for detaljer, og er serviceminded med et godt humør? Drømmer du om et job med udfordringer, hvor du kan være med til at påvirke dine arbejdsopgaver? Så søg jobbet som vores næste dygtige kontorelev.

Vi kan tilbyde dig en udfordrende og attraktiv arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø, gode kolleger, spændende og varierende arbejdsopgaver, ansvar samt gode karrieremuligheder i en stor organisation efter endt uddannelse. Aarhus Universitet (AU) er en stor og spændende arbejdsplads og tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø, der sikrer resultater af høj international standard.

Universitetet har et velfungerende elevnetværk, som laver arrangementer tre-fire gange om året.

Hvordan er elevuddannelsen?
Dit uddannelsesforløb varer to år. Den praktiske erfaring får du hos os på Institut for Kemi, hvor du kommer til at beskæftige dig med selvstændige og varierende opgaver inden for offentlig administration. Du vil møde mange forskelligartede opgaver, og du vil lære at skabe et netværk samt begå dig på en stor uddannelsesinstitution. Den teoretiske del vil du få gennem flere skoleophold på Aarhus Business College. Du får løn under hele uddannelsen.

Hvem er du?
Du opfylder adgangskravene til at kunne starte på praktikforløbet for kontorelever med speciale i offentlig administration.

Du er udadvendt og engageret, har en positiv indstilling, viser initiativ og tager ansvar for egen læring samtidig med, at du har ordenssans og er kvalitetsbevidst i løsningen og prioriteringen af opgaver. Vi lægger vægt på at yde en høj service til alle vores medarbejdere og studerende, og du skal derfor have gode samarbejdsevner. Vi forventer, at du bidrager til det gode arbejdsmiljø med god team-ånd og et godt humør.

Det er en forudsætning, at du er velformuleret på både dansk og engelsk i såvel skrift som tale. Du har et godt kendskab til Windows Office-pakken og har lyst til at arbejde med it-værktøjer og administrative opgaver i et dynamisk uddannelsesmiljø.

Hvad skal du lave?
Som kontorelev ved Institut for Kemi vil du bl.a. skulle arbejde med:

  • Rejse- og udgiftsafregning
  • Hotel- og rejsebooking for gæster og personale
  • Mødebooking og -forplejning
  • Events af varierende størrelse – deltage i planlægning og afvikling
  • Sekretæropgaver for instituttets sekretariat, forskere og andre medarbejdere
  • Intern kommunikation: nyhedsbreve, opdatering af instituttets websider og informationsskærme
  • Diverse ad hoc-opgaver

I løbet af din elevtid vil der, efter frivillig aftale, være mulighed for 2 praktikperioder a ca. 2 ugers varighed på andre administrative enheder på Aarhus Universitet.

Hvem er vi?
Institut for Kemi har ca. 120 medarbejdere, 100 ph.d.-studerende og ca. 350 studerende. Sekretariatet består af 6 fastansatte medarbejdere og 1 studentermedhjælper, og vores opgave er at understøtte forskning og uddannelse bedst muligt. Arbejdsstedet er Langelandsgade 140, 8000 Aarhus C.

Du kan læse mere om os på www.chem.au.dk, og har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Jacob Ramsay på tlf. 9350 8485 eller jacob.ramsay@chem.au.dk.

Hvornår skal du starte?
Ansættelsesstart er den 1. august 2019.
Vi forvente at afholde ansættelsessamtaler i uge 24.

Formalia
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 39.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk

Ansøgningsfrist:
26. maj 2019

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014917Phoenix-08bef04412019-05-01T00:00:00Kontorelev til Institut for KemiHar du gåpåmod, sans for detaljer, og er serviceminded med et godt humør? Drømmer du om et job med udfordringer, hvor du kan være med til at påvirke dine arbejdsopgaver? Så søg jobbet som vores næste dygtige kontorelev.

Vi kan tilbyde dig en udfordrende og attraktiv arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø, gode kolleger, spændende og varierende arbejdsopgaver, ansvar samt gode karrieremuligheder i en stor organisation efter endt uddannelse. Aarhus Universitet (AU) er en stor og spændende arbejdsplads og tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø, der sikrer resultater af høj international standard.

Universitetet har et velfungerende elevnetværk, som laver arrangementer tre-fire gange om året.

Hvordan er elevuddannelsen?
Dit uddannelsesforløb varer to år. Den praktiske erfaring får du hos os på Institut for Kemi, hvor du kommer til at beskæftige dig med selvstændige og varierende opgaver inden for offentlig administration. Du vil møde mange forskelligartede opgaver, og du vil lære at skabe et netværk samt begå dig på en stor uddannelsesinstitution. Den teoretiske del vil du få gennem flere skoleophold på Aarhus Business College. Du får løn under hele uddannelsen.

Hvem er du?
Du opfylder adgangskravene til at kunne starte på praktikforløbet for kontorelever med speciale i offentlig administration.

Du er udadvendt og engageret, har en positiv indstilling, viser initiativ og tager ansvar for egen læring samtidig med, at du har ordenssans og er kvalitetsbevidst i løsningen og prioriteringen af opgaver. Vi lægger vægt på at yde en høj service til alle vores medarbejdere og studerende, og du skal derfor have gode samarbejdsevner. Vi forventer, at du bidrager til det gode arbejdsmiljø med god team-ånd og et godt humør.

Det er en forudsætning, at du er velformuleret på både dansk og engelsk i såvel skrift som tale. Du har et godt kendskab til Windows Office-pakken og har lyst til at arbejde med it-værktøjer og administrative opgaver i et dynamisk uddannelsesmiljø.

Hvad skal du lave?
Som kontorelev ved Institut for Kemi vil du bl.a. skulle arbejde med:
  • Rejse- og udgiftsafregning
  • Hotel- og rejsebooking for gæster og personale
  • Mødebooking og -forplejning
  • Events af varierende størrelse – deltage i planlægning og afvikling
  • Sekretæropgaver for instituttets sekretariat, forskere og andre medarbejdere
  • Intern kommunikation: nyhedsbreve, opdatering af instituttets websider og informationsskærme
  • Diverse ad hoc-opgaver

I løbet af din elevtid vil der, efter frivillig aftale, være mulighed for 2 praktikperioder a ca. 2 ugers varighed på andre administrative enheder på Aarhus Universitet.

Hvem er vi?
Institut for Kemi har ca. 120 medarbejdere, 100 ph.d.-studerende og ca. 350 studerende. Sekretariatet består af 6 fastansatte medarbejdere og 1 studentermedhjælper, og vores opgave er at understøtte forskning og uddannelse bedst muligt. Arbejdsstedet er Langelandsgade 140, 8000 Aarhus C.

Du kan læse mere om os på www.chem.au.dk, og har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Jacob Ramsay på tlf. 9350 8485 eller jacob.ramsay@chem.au.dk.

Hvornår skal du starte?
Ansættelsesstart er den 1. august 2019.
Vi forvente at afholde ansættelsessamtaler i uge 24.

Formalia
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 39.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk

Ansøgningsfrist:
26. maj 2019

 

Har du gåpåmod, sans for detaljer, og er serviceminded med et godt humør? Drømmer du om et job med udfordringer, hvor du kan være med til at påvirke dine arbejdsopgaver? Så søg jobbet som vores næste dygtige kontorelev. Vi kan tilbyde dig en udfordrende og attraktiv arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø, gode kolleger, spændende og varierende arbejdsopgaver, ansvar samt gode karrieremuligheder i en stor organisation efter endt uddannelse. Aarhus Universitet (AU) er en stor og spændende arbejdsplads og tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø, der sikrer resultater af høj international standard. Universitetet har et velfungerende elevnetværk, som laver arrangementer tre-fire gange om året. Hvordan er elevuddannelsen? Dit uddannelsesforløb varer to år. Den praktiske erfaring får du hos os på Institut for Kemi, hvor du kommer til at beskæftige dig med selvstændige og varierende opgaver inden for offentlig administration. Du vil møde mange forskelligartede opgaver, og du vil lære at skabe et netværk samt begå dig på en stor uddannelsesinstitution. Den teoretiske del vil du få gennem flere skoleophold på Aarhus Business College. Du får løn under hele uddannelsen. Hvem er du? Du opfylder adgangskravene til at kunne starte på praktikforløbet for kontorelever med speciale i offentlig administration. Du er udadvendt og engageret, har en positiv indstilling, viser initiativ og tager ansvar for egen læring samtidig med, at du har ordenssans og er kvalitetsbevidst i løsningen og prioriteringen af opgaver. Vi lægger vægt på at yde en høj service til alle vores medarbejdere og studerende, og du skal derfor have gode samarbejdsevner. Vi forventer, at du bidrager til det gode arbejdsmiljø med god team-ånd og et godt humør. Det er en forudsætning, at du er velformuleret på både dansk og engelsk i såvel skrift som tale. Du har et godt kendskab til Windows Office-pakken og har lyst til at arbejde med it-værktøjer og administrative opgaver i et dynamisk uddannelsesmiljø. Hvad skal du lave? Som kontorelev ved Institut for Kemi vil du bl.a. skulle arbejde med:Rejse- og udgiftsafregningHotel- og rejsebooking for gæster og personaleMødebooking og -forplejningEvents af varierende størrelse deltage i planlægning og afviklingSekretæropgaver for instituttets sekretariat, forskere og andre medarbejdereIntern kommunikation: nyhedsbreve, opdatering af instituttets websider og informationsskærmeDiverse ad hoc-opgaver I løbet af din elevtid vil der, efter frivillig aftale, være mulighed for 2 praktikperioder a ca. 2 ugers varighed på andre administrative enheder på Aarhus Universitet. Hvem er vi? Institut for Kemi har ca. 120 medarbejdere, 100 ph.d.-studerende og ca. 350 studerende. Sekretariatet består af 6 fastansatte medarbejdere og 1 studentermedhjælper, og vores opgave er at understøtte forskning og uddannelse bedst muligt. Arbejdsstedet er Langelandsgade 140, 8000 Aarhus C. Du kan læse mere om os på www.chem.au.dk, og har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Jacob Ramsay på tlf. 9350 8485 eller jacob.ramsay@chem.au.dk. Hvornår skal du starte? Ansættelsesstart er den 1. august 2019. Vi forvente at afholde ansættelsessamtaler i uge 24. Formalia Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK STAT for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge. Om Aarhus Universitet Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 39.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk Ansøgningsfrist: 26. maj 201911jobnet08bef044100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-26T00:00:000000https://au.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=0831ec43-c9ca-4db3-b9a0-ff73d65f2b6c0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3517535Aarhus Universitet11Langelandsgade 1408000Aarhus CDKDanmark0
jacob.ramsay@chem.au.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset752449JobNet4981502498150210001-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=08bef044https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=08bef044https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=08bef044&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=08bef044&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgMed et job indenfor Kontor og administration får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12007991Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration361634576Jacobjacob.ramsay@chem.au.dkDKDanmarkDKDanmark330027719Kontorelev til Arkitektskolen AarhusRobot Er du vores nye kontorelev? Arkitektskolen Aarhus søger en kontorelev til 2-årig elevuddannelse med offentlig administration som speciale. Hvordan er elevuddannelsen? Dit uddannelsesforløb varer to år. Den praktiske erfaring får du hos os på Arkitektskolen Aarhus, hvor du kommer til at beskæftige dig med selvstændige og varierende opgaver inden for offentlig administration. Du vil i løbet af elevtiden få en afvekslende hverdag og indgå i arbejdsfællesskabet om at få løst en række forskellige opgaver, hovedsageligt i Uddannelsesadministrationen, men også i Økonomi, Kommunikation, IT-afdelingen og Ledelsessekretariatet. Du får løn under hele uddannelsen. Hvem er du? Du opfylder adgangskravene til at kunne starte på praktikforløbet for kontorelever med speciale i offentlig administration. Du er udadvendt, engageret og viser initiativ, og du tager ansvar for egen læring. Du har ordenssans og er kvalitetsbevidst i løsningen og prioriteringen af opgaver. Vi lægger vægt på at yde en høj service til alle vores medarbejdere og studerende, og du skal derfor have gode samarbejdsevner. Vi forventer, at du bidrager til det gode arbejdsmiljø med god team-ånd, en positiv indstilling og et godt humør. Det er en forudsætning, at du er velformuleret på både dansk og engelsk i såvel skrift som tale, da vi har mange udenlandske studerende og undervisere. Du har et godt kendskab til Windows Office-pakken og har lyst til at arbejde med it-værktøjer og administrative opgaver i et dynamisk uddannelsesmiljø. Hvad skal du lave? Som kontorelev ved Arkitektskolen Aarhus vil du bl.a. skulle arbejde med: Optagelsesprocessen til arkitektstudiet Vejledning, registrering og håndtering af aktiviteter i henhold til studieordningen Administration af tilskud og korrespondance i forbindelse med praktik, samt øvrigt korrespondance f.eks. i forbindelse med orlovsansøgninger, barsel, advarsler m.v. Rejse- og udgiftsafregning Journalisering Diverse ad hoc-opgaver Hvem er vi? Arkitektskolen Aarhus er en selvstændig institution under Uddannelses- og Forskningsministeriet. Vi leverer undervisning på bachelor-, kandidat og ph.d.-niveau inden for arkitektur og det arkitektfaglige område. Derudover udbyder vi en række videreuddannelses- og specialiseringskurser for færdiguddannede arkitekter, designere og lignende. Arkitektskolen har ca. 700 studerende og beskæftiger ca. 130 medarbejdere. Arbejdsstedet er Nørreport 20, 8000 Aarhus C. Yderligere oplysninger om Arkitektskolen Aarhus kan ses på www.aarch.dk. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til ledelsessekretær Lene Rimpler på tlf. 89 36 00 00. Hvornår skal du starte? Ansættelsesstart er den 1. november 2019 eller snarest derefter. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 25. Formalia Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK STAT for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere. Ansøgning mrk. 2322-4-19 oploades sammen med kopi af eksamensbevis og andre bilag på arkitektskolens hjemmeside Ledige stillinger - Arkitektskolen Aarhus Ansøgningen være skolen i hænde senest torsdag den 17. juni kl. 12.00. Alle interesserede, uanset sociale, personlige og kulturelle forhold, opfordres til at søge stillingen.

Er du vores nye kontorelev?

Arkitektskolen Aarhus søger en kontorelev til 2-årig elevuddannelse med offentlig administration som speciale.

 

Hvordan er elevuddannelsen?

Dit uddannelsesforløb varer to år. Den praktiske erfaring får du hos os på Arkitektskolen Aarhus, hvor du kommer til at beskæftige dig med selvstændige og varierende opgaver inden for offentlig administration.

Du vil i løbet af elevtiden få en afvekslende hverdag og indgå i arbejdsfællesskabet om at få løst en række forskellige opgaver, hovedsageligt i Uddannelsesadministrationen, men også i Økonomi, Kommunikation, IT-afdelingen og Ledelsessekretariatet.

Du får løn under hele uddannelsen.

 

Hvem er du?

 

  • Du opfylder adgangskravene til at kunne starte på praktikforløbet for kontorelever med speciale i offentlig administration. 
  • Du er udadvendt, engageret og viser initiativ, og du tager ansvar for egen læring.
  • Du har ordenssans og er kvalitetsbevidst i løsningen og prioriteringen af opgaver. 
  • Vi lægger vægt på at yde en høj service til alle vores medarbejdere og studerende, og du skal derfor have gode samarbejdsevner. 
  • Vi forventer, at du bidrager til det gode arbejdsmiljø med god team-ånd, en positiv indstilling og et godt humør. 
  • Det er en forudsætning, at du er velformuleret på både dansk og engelsk i såvel skrift som tale, da vi har mange udenlandske studerende og undervisere. 
  • Du har et godt kendskab til Windows Office-pakken og har lyst til at arbejde med it-værktøjer og administrative opgaver i et dynamisk uddannelsesmiljø.

 

Hvad skal du lave?

Som kontorelev ved Arkitektskolen Aarhus vil du bl.a. skulle arbejde med: 

  • Optagelsesprocessen til arkitektstudiet
  • Vejledning, registrering og håndtering af aktiviteter i henhold til studieordningen
  • Administration af tilskud og korrespondance i forbindelse med praktik, samt øvrigt korrespondance f.eks. i forbindelse med orlovsansøgninger, barsel, advarsler m.v.
  • Rejse- og udgiftsafregning
  • Journalisering
  • Diverse ad hoc-opgaver 

Hvem er vi?

Arkitektskolen Aarhus er en selvstændig institution under Uddannelses- og Forskningsministeriet. Vi leverer undervisning på bachelor-, kandidat– og ph.d.-niveau inden for arkitektur og det arkitektfaglige område. Derudover udbyder vi en række videreuddannelses- og specialiseringskurser for færdiguddannede arkitekter, designere og lignende. Arkitektskolen har ca. 700 studerende og beskæftiger ca. 130 medarbejdere. Arbejdsstedet er Nørreport 20, 8000 Aarhus C.

 

Yderligere oplysninger om Arkitektskolen Aarhus kan ses på www.aarch.dk.

 

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til ledelsessekretær Lene Rimpler på tlf. 89 36 00 00.

 

Hvornår skal du starte?

Ansættelsesstart er den 1. november 2019 eller snarest derefter.

 

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 25.

  

Formalia

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere.

 

Ansøgning mrk. 2322-4-19 oploades sammen med kopi af eksamensbevis og andre bilag på arkitektskolens hjemmeside

Ledige stillinger - Arkitektskolen Aarhus

 

Ansøgningen være skolen i hænde senest torsdag den 17. juni kl. 12.00.

 

Alle interesserede, uanset sociale, personlige og kulturelle forhold, opfordres til at søge stillingen.

Arkitektskolen AarhusAarhus C2019-05-20T00:00:002019-06-16T00:00:00
330029789Kontorelev til Børn og Skole-sekretariatetRobot Brænder du for en god uddannelse, og er du til en hverdag med masser af udfordringer og spændende arbejdsopgaver?Favrskov Kommune kan pr. 1. august 2019 tilbyde en plads som kontorelev i Børn og Skole-sekretariatet. Kontoruddannelsen varer to år, og der er indlagt fire skoleperioder af typisk en måneds varighed i løbet af uddannelsen.I Børn og Skole kommer du til at arbejde i et sekretariat præget af større projekter og en masse daglig drift. Det er en fordel, hvis du er vild med administration og tal.Som kontorelev får du kendskab til og mulighed for at arbejde med en lang række forskellige opgaver som fx kommunikation internt og eksternt, administrative opgaver, budget- og regnskabsopgaver, relationer til eksterne samarbejdsparter, mødedagsordener, referater og meget andet.Arbejdsstedet er administrationsbygningen, Danstrupvej 4, Hvorslev, 8860 Ulstrup.Dine faglige og personlige kvalifikationerVi forventer, at du:Har gennemført eller forventer at bestå en af følgende uddannelser:Handelsskolens grunduddannelse (HG kontor)Kombineret erhvervs- og gymnasialuddannelse (EUX-business til kontor)Gymnasialuddannelse (STX, HF, HTX), suppleret med HGS-forløb (kontor) på 12 uger eller EUD-s forløb (kontor) på 10 ugerGymnasialuddannelse (HHX), suppleret med EUD-s forløb (kontor) på 5 ugerHar en positiv livsindstilling og et godt humørHar lyst til at lære nytHar flair for itEr selvstændig, initiativrig og åben i din tilgang til arbejdsopgaverneEr serviceminded, stabil og ansvarsfuldTrives med en blanding af faste og nye opgaver.Yderligere oplysningerVil du høre mere om stillingen som kontorelev i Børn og Skole-sekretariatet, er du velkommen til at kontakte Ella Østergaard på tlf. 8964 3110.Yderligere information om adgangskravene til uddannelsen kan findes på www.uddannelsesnaevnet.dk (http: www.uddannelsesnaevnet.dk ) (offentlig administration). Du har også mulighed for at kontakte den nærmeste handelsskole, hvis du har konkrete spørgsmål til adgangskravene.Læs mere om, hvordan det er at være ansat i Favrskov Kommune (https: favrskov.dk kommunen job-i-kommunen moed-en-hk-elev)SamtaleVi forventer at afholde samtale i uge 25Favrskov Kommune kan kun modtage ansøgninger sendt elektroniskBrænder du for en god uddannelse, og er du til en hverdag med masser af udfordringer og spændende arbejdsopgaver?

Favrskov Kommune kan pr. 1. august 2019 tilbyde en plads som kontorelev i Børn og Skole-sekretariatet. Kontoruddannelsen varer to år, og der er indlagt fire skoleperioder af typisk en måneds varighed i løbet af uddannelsen.

I Børn og Skole kommer du til at arbejde i et sekretariat præget af større projekter og en masse daglig drift. Det er en fordel, hvis du er vild med administration og tal.

Som kontorelev får du kendskab til og mulighed for at arbejde med en lang række forskellige opgaver som fx kommunikation internt og eksternt, administrative opgaver, budget- og regnskabsopgaver, relationer til eksterne samarbejdsparter, mødedagsordener, referater og meget andet.

Arbejdsstedet er administrationsbygningen, Danstrupvej 4, Hvorslev, 8860 Ulstrup.

Dine faglige og personlige kvalifikationer

Vi forventer, at du:
Har gennemført eller forventer at bestå en af følgende uddannelser:
  • Handelsskolens grunduddannelse (HG – kontor)
  • Kombineret erhvervs- og gymnasialuddannelse (EUX-business til kontor)
  • Gymnasialuddannelse (STX, HF, HTX), suppleret med HGS-forløb (kontor) på 12 uger eller EUD-s forløb (kontor) på 10 uger
  • Gymnasialuddannelse (HHX), suppleret med EUD-s forløb (kontor) på 5 uger
  • Har en positiv livsindstilling og et godt humør
  • Har lyst til at lære nyt
  • Har flair for it
  • Er selvstændig, initiativrig og åben i din tilgang til arbejdsopgaverne
  • Er serviceminded, stabil og ansvarsfuld
  • Trives med en blanding af faste og nye opgaver.

Yderligere oplysninger
Vil du høre mere om stillingen som kontorelev i Børn og Skole-sekretariatet, er du velkommen til at kontakte Ella Østergaard på tlf. 8964 3110.

Yderligere information om adgangskravene til uddannelsen kan findes på www.uddannelsesnaevnet.dk (http://www.uddannelsesnaevnet.dk/) (offentlig administration). Du har også mulighed for at kontakte den nærmeste handelsskole, hvis du har konkrete spørgsmål til adgangskravene.

Læs mere om, hvordan det er at være ansat i Favrskov Kommune (https://favrskov.dk/kommunen/job-i-kommunen/moed-en-hk-elev)

Samtale
Vi forventer at afholde samtale i uge 25

Favrskov Kommune kan kun modtage ansøgninger sendt elektronisk

 

Favrskov KommuneUlstrup2019-05-23T00:00:002019-06-11T00:00:00
330026012Sekretær med mange talenter søges til Koncern HR, MidtSimBasic Om osKoncern HR, MidtSim er Region Midtjyllands højtspecialiserede fællesfunktion for simulation. Vores mission er at bidrage til at styrke patientsikkerheden og bidrage til høj faglig kvalitet i patientbehandlingen og patientoplevet kvalitet gennem anvendelse af simulation.Vi uddanner og træner ca. 13.000 studerende og sundhedsprofessionelle om året i MidtSim på baggrund af en forskningsbaseret tilgang. Vi er lokalt simulationscenter for Aarhus Universitet og Aarhus Universitetshospital. MidtSim understøtter og videndeler vedrørende simulationsbaserede aktiviteter på tværs af hospitalsenheder i Region Midtjylland og vi tilbyder skræddersyede simulationsbaserede aktiviteter og kurser til offentlige og private virksomheder.Der foregår en betydelig forskningsaktivitet i MidtSim. Vi er forskningsmæssigt forankret og har et tæt samarbejde med Center for Sundhedsvidenskabelige Uddannelser, Health ved Aarhus Universitet samt de øvrige simulationscentre i Danmark.Vi tilbyderMuligheden for et job i en afdeling, der løser en bred vifte af drifts-, forsknings- og udviklingsopgaver inden for simulation med tværregionalt sigte.Du får en udfordrende stilling med stort selvstændigt ansvar og udviklingspotentiale såvel fagligt som personligt. Du bliver en del af et ambitiøst team med 14 engagerede kolleger med forskellig uddannelsesmæssig baggrund. Vi lægger stor vægt på en anerkendende tilgang, sparring og samarbejde i et inkluderende og professionelt læringsmiljø.Vi forventer, at du Er kontoruddannet Har gode mundtlige og skriftlige kommunikationskompetencer Er dygtig til korrektur og layout Kan skabe overblik over dine opgaver og har styr på detaljen Er vant til at arbejde systematisk og struktureret Er udadvendt, imødekommende og serviceminded Arbejder professionelt, er effektiv og leverer kvalitet til tiden Har evner for og lyst til at arbejde tværfagligt og giver gerne en praktisk hånd med Det forventes, at du har flair for IT, eksempelvis Office-pakken på højt niveau. Kendskab til Region Midtjylland og sundhedsområdet vil være en fordel.Dine opgaver vil væreMange og forskelligartede, herunder: Som kursusadministrator: Plan2Learn, booking, klargøring af undervisningsmateriale og kursusbeviser At have proaktiv kontakt med afdelinger, uddannelseskoordinatorer, undervisere og andre i MidtSim Registrere og administrere udlån af udstyr Koordinere og booke møder og arrangementer herunder mødeindkaldelse, dagsordenmateriale og referater samt kalenderstyring Dokumentere i ESDH og Prepare Registrere ferie, barsel og sygefravær samt afrapportere til ledelsen Administrere konferencedeltagelse, rejseafregning, kørselgodtgørelse og personlige udlæg Forestå behandling i økonomisystemet, udbetaling af honorar, fakturering af varer Bestille varer og kørsel i Midt TransportLøn og ansættelsesvilkårI henhold til gældende overenskomst. Der er tale om en fast fuldtidsstilling. Tjenestestedet er MidtSim, Palle Juul-Jensens Boulevard 82, 8200 Aarhus N og Nørrebrogade 44, Aarhus C.Ansøgningsfrist er d. 7. juni. Ansættelsessamtaler afholdes d. 17. juni. Tiltrædelse d. 1. august.Spørgsmål kan rettes til kontorchef Charlotte Paltved på chpalt@rm.dk eller på telefon 2159 2721 eller koordinator Lotte Helmersen på lisehelm@rm.dk eller 3011 9445.Vi henviser i øvrigt til Region Midtjyllands hjemmeside www.regionmidtjylland.dk og Koncern HR, MidtSims hjemmeside www.midtsim.rm.dkDa Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtaleOm os
Koncern HR, MidtSim er Region Midtjyllands højtspecialiserede fællesfunktion for simulation. Vores mission er at bidrage til at styrke patientsikkerheden og bidrage til høj faglig kvalitet i patientbehandlingen og patientoplevet kvalitet gennem anvendelse af simulation.
Vi uddanner og træner ca. 13.000 studerende og sundhedsprofessionelle om året i MidtSim på baggrund af en forskningsbaseret tilgang. Vi er lokalt simulationscenter for Aarhus Universitet og Aarhus Universitetshospital. MidtSim understøtter og videndeler vedrørende simulationsbaserede aktiviteter på tværs af hospitalsenheder i Region Midtjylland og vi tilbyder skræddersyede simulationsbaserede aktiviteter og kurser til offentlige og private virksomheder.

Der foregår en betydelig forskningsaktivitet i MidtSim. Vi er forskningsmæssigt forankret og har et tæt samarbejde med Center for Sundhedsvidenskabelige Uddannelser, Health ved Aarhus Universitet samt de øvrige simulationscentre i Danmark.

Vi tilbyder
Muligheden for et job i en afdeling, der løser en bred vifte af drifts-, forsknings- og udviklingsopgaver inden for simulation med tværregionalt sigte.
Du får en udfordrende stilling med stort selvstændigt ansvar og udviklingspotentiale såvel fagligt som personligt. Du bliver en del af et ambitiøst team med 14 engagerede kolleger med forskellig uddannelsesmæssig baggrund. Vi lægger stor vægt på en anerkendende tilgang, sparring og samarbejde i et inkluderende og professionelt læringsmiljø.

Vi forventer, at du                                             
  • Er kontoruddannet
  • Har gode mundtlige og skriftlige kommunikationskompetencer
  • Er dygtig til korrektur og layout
  • Kan skabe overblik over dine opgaver og har styr på detaljen
  • Er vant til at arbejde systematisk og struktureret
  • Er udadvendt, imødekommende og serviceminded
  • Arbejder professionelt, er effektiv og leverer kvalitet til tiden  
  • Har evner for og lyst til at arbejde tværfagligt og giver gerne en praktisk hånd med
Det forventes, at du har flair for IT, eksempelvis Office-pakken på højt niveau. Kendskab til Region Midtjylland og sundhedsområdet vil være en fordel.

Dine opgaver vil være
Mange og forskelligartede, herunder:
  • Som kursusadministrator: Plan2Learn, booking, klargøring af undervisningsmateriale og kursusbeviser
  • At have proaktiv kontakt med afdelinger, uddannelseskoordinatorer, undervisere og andre i MidtSim
  • Registrere og administrere udlån af udstyr
  • Koordinere og booke møder og arrangementer herunder mødeindkaldelse, dagsordenmateriale og referater samt kalenderstyring
  • Dokumentere i ESDH og Prepare
  • Registrere ferie, barsel og sygefravær samt afrapportere til ledelsen
  • Administrere konferencedeltagelse, rejseafregning, kørselgodtgørelse og personlige udlæg
  • Forestå behandling i økonomisystemet, udbetaling af honorar, fakturering af varer
Bestille varer og kørsel i Midt Transport


Løn og ansættelsesvilkår
I henhold til gældende overenskomst. Der er tale om en fast fuldtidsstilling. Tjenestestedet er MidtSim, Palle Juul-Jensens Boulevard 82, 8200 Aarhus N og Nørrebrogade 44, Aarhus C.
Ansøgningsfrist er d. 7. juni. Ansættelsessamtaler afholdes d. 17. juni. Tiltrædelse d. 1. august.

Spørgsmål kan rettes til kontorchef Charlotte Paltved på chpalt@rm.dk eller på telefon 2159 2721 eller koordinator Lotte Helmersen på lisehelm@rm.dk eller 3011 9445.

Vi henviser i øvrigt til Region Midtjyllands hjemmeside www.regionmidtjylland.dk  og Koncern HR, MidtSims hjemmeside www.midtsim.rm.dk

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale


 

ORS/Small/c4a72a4e_logo.gifKoncern HR, MidtSimAarhus N2019-05-16T16:01:36.9302019-06-07T00:00:00
330024421Kontorelev med speciale i offentlig administrationRobot VIA søger kontorelev med speciale i offentlig administration pr. 1. september 2019. Ønsker du ansvar i hverdagen, og er du moden, selvstændig og nysgerrig og klar på en elevuddannelse, der åbner mange døre til arbejdslivet? Så kan du blive vores nye elev. Elevstillingen er i HR og Økonomi, på Campus Viborg, Prinsens Allé 2, 8800 Viborg og Campus Aarhus N, Hedeager 2, 8200 Aarhus N. Du kommer til at arbejde i begge afdelinger, da du halvvejs inde i elevtiden skifter afdeling. Om stillingen Du kommer til at have en stor kontaktflade med mange forskellige medarbejdere og ledere på tværs af VIA. Du bliver del af nogle afdelinger, som løser store og små opgaver og er gode til at få tingene til at glide smidigt i en til tider travl hverdag. Du kommer til at arbejde sammen med engagerede og dygtige kolleger, hvor du selv vil få mulighed for at præge din hverdag. Opgaver i HR - Journalisering og sagsbehandling i vores elektroniske sags- og dokumenthåndteringssystem pt. (SBSYS) - Udarbejdelse af lønforhandlinger og ansættelsesbreve - Indberetning af løn i Statens lønsystem SLS HR-Løn - Refusionssøgning - Opslag af stillinger i vores rekrutteringssystem - Administrative opgaver vedr. arbejdsmiljø Opgaver i Økonomi - Økonomisk opfølgning herunder bistå ledere vedrørende budget, forbrug og økonomiske opgaver - Fakturabetaling - Opkrævninger - Udbetaling af rejseudgifter og kontantudlæg i REJSUD Om dig Vi forventer, at du har bestået eller forventer at bestå enten en EUX kontorlinje, HHX 5 ugers introduktionsforløb, HG2 HGS HGV med adgang til specialet offentlig administration eller STX HTX HF 10 ugers introduktionsforløb. Du er god til at formulere dig mundtligt og skriftligt, tager ansvar for dine opgaver og er fagligt stærk og har lyst til at lære nyt inden for dit fagområde. Du leverer en engageret og stabil indsats som en del af din uddannelse, og du har en åben, venlig og kommunikerende adfærd. Vi tilbyder - En 2-årig uddannelse i et travlt, spændende og inspirerende miljø, hvor du vil få mange forskellige opgaver - Oplæring inden for forskellige arbejdsområder - Oplæring i forskellige administrative it-systemer - En spændende og afvekslende kombination af praktik og skole - Elevnetværk på tværs af VIA Løn og ansættelsesforhold Ansættelse sker på baggrund af uddannelsesaftale indgået i henhold til lov om erhvervsuddannelser. Løn og ansættelsesforhold sker efter overenskomst mellem HK og Staten. Ansættelsen er på fuld tid. Er du interesseret? Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Else Marie Møller, leder af Løn- og Personale på tlf. 87551079 eller på emol@via.dk eller Pia West Christensen, regnskabschef på tlf. 87551115 eller på piaw@via.dk Ansøg stillingen gennem vores rekrutteringssystem, så vi har din ansøgning senest d. 3. juni 2019. Samtaler forventes afholdt d. 21. juni 2019. VIA opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Læs information om anvendelse af personoplysninger i forbindelse med rekruttering her: http: www.via.dk om-via job personoplysninger

VIA søger kontorelev med speciale i offentlig administration pr. 1. september 2019.

Ønsker du ansvar i hverdagen, og er du moden, selvstændig og nysgerrig og klar på en elevuddannelse, der åbner mange døre til arbejdslivet? Så kan du blive vores nye elev.

Elevstillingen er i HR og Økonomi, på Campus Viborg, Prinsens Allé 2, 8800 Viborg og Campus Aarhus N, Hedeager 2, 8200 Aarhus N. Du kommer til at arbejde i begge afdelinger, da du halvvejs inde i elevtiden skifter afdeling.
 
Om stillingen
Du kommer til at have en stor kontaktflade med mange forskellige medarbejdere og ledere på tværs af VIA. Du bliver del af nogle afdelinger, som løser store og små opgaver og er gode til at få tingene til at glide smidigt i en til tider travl hverdag. Du kommer til at arbejde sammen med engagerede og dygtige kolleger, hvor du selv vil få mulighed for at præge din hverdag.
 
Opgaver i HR
- Journalisering og sagsbehandling i vores elektroniske sags- og dokumenthåndteringssystem pt. (SBSYS)
- Udarbejdelse af lønforhandlinger og ansættelsesbreve
- Indberetning af løn i Statens lønsystem SLS – HR-Løn
- Refusionssøgning
- Opslag af stillinger i vores rekrutteringssystem
- Administrative opgaver vedr. arbejdsmiljø
 
Opgaver i Økonomi
- Økonomisk opfølgning – herunder bistå ledere vedrørende budget, forbrug og økonomiske opgaver
- Fakturabetaling
- Opkrævninger
- Udbetaling af rejseudgifter og kontantudlæg i REJSUD

Om dig
Vi forventer, at du har bestået eller forventer at bestå enten en EUX kontorlinje, HHX + 5 ugers introduktionsforløb, HG2/HGS/HGV med adgang til specialet offentlig administration eller STX/HTX/HF + 10 ugers introduktionsforløb.

Du er god til at formulere dig mundtligt og skriftligt, tager ansvar for dine opgaver og er fagligt stærk og har lyst til at lære nyt inden for dit fagområde. Du leverer en engageret og stabil indsats som en del af din uddannelse, og du har en åben, venlig og kommunikerende adfærd.

Vi tilbyder
- En 2-årig uddannelse i et travlt, spændende og inspirerende miljø, hvor du vil få mange forskellige opgaver
- Oplæring inden for forskellige arbejdsområder
- Oplæring i forskellige administrative it-systemer
- En spændende og afvekslende kombination af praktik og skole
- Elevnetværk på tværs af VIA
 
Løn og ansættelsesforhold
Ansættelse sker på baggrund af uddannelsesaftale indgået i henhold til lov om erhvervsuddannelser.

Løn og ansættelsesforhold sker efter overenskomst mellem HK og Staten.

Ansættelsen er på fuld tid.

Er du interesseret?
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Else Marie Møller, leder af Løn- og Personale på tlf. 87551079 eller på emol@via.dk eller Pia West Christensen, regnskabschef på tlf. 87551115 eller på piaw@via.dk

Ansøg stillingen gennem vores rekrutteringssystem, så vi har din ansøgning senest d. 3. juni 2019.

Samtaler forventes afholdt d. 21. juni 2019.

VIA opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. 

Læs information om anvendelse af personoplysninger i forbindelse med rekruttering her: http://www.via.dk/om-via/job/personoplysninger”

VIA University CollegeViborg2019-05-14T00:00:002019-06-03T00:00:00
330023353fuldtids ansvarsbevidst kontorassistent med indsigt i regnskab- bogholderi søges i århus, VibyRobot Rone logistik og transport Du vil blive en del af et team som under arbejdstiden står for den daglige drift af en kundeservice og andre løse opgaver som har med branchen at gøre. Det er vigtigt at Du som person er i stand til at arbejde selvstændigt besidder overblik har udpræget ordenssans samt kan leve med af og til at være alene på kontoret. Som udgangspunkt er der tale om en fuldtidsstilling dette kan dog aftales nærmere alt efter kompetencer mm.Stillingen indebærer mange arbejdsopgaver i løbet af dagen så der er ikke 2 dage der er ens. Blandt arbejdsopgaverne er de vigtigste funktioner dog at have styr på bogholderiet regnskab- kundeservice og det vil være fordel hvis du kan også køre ud hvis der opstå noget udfordringer med nogen af vores chauffører. Desuden vil alt forefaldende kontorarbejde hører naturligt ind i dagligdagen Vi forventer at du: - er serviceminded, effektiv og ansvarsbevidst. - kan finde ud af at kundebetjene telefonisk og har kendskab til online tjenester - behersker dansk og engelsk i skrift og tale. - er fleksibel - kan arbejde i weekenderne Det er en fordel hvis du kan andre sprog såsom: arabisk eller tyrkisk kurdisk. Arbejdstiderne er mellem 07:00 til 19:00

Rone logistik og transport

Du vil blive en del af et team som under arbejdstiden står for den daglige drift af en kundeservice og andre løse opgaver som har med branchen at gøre.

Det er vigtigt at Du som person er i stand til at arbejde selvstændigt – besidder overblik – har udpræget ordenssans; samt kan leve med af og til at være alene på kontoret. Som udgangspunkt er der tale om en fuldtidsstilling – dette kan dog aftales nærmere alt efter kompetencer mm.
Stillingen indebærer mange arbejdsopgaver i løbet af dagen – så der er ikke 2 dage der er ens. Blandt arbejdsopgaverne er de vigtigste funktioner dog at have styr på bogholderiet – regnskab- kundeservice og det vil være fordel hvis du kan også køre ud hvis der opstå noget udfordringer med nogen af vores chauffører. Desuden vil alt forefaldende kontorarbejde hører naturligt ind i dagligdagen

Vi forventer at du:

- er serviceminded, effektiv og ansvarsbevidst.

- kan finde ud af at kundebetjene telefonisk og har kendskab til online tjenester

- behersker dansk og engelsk i skrift og tale.

- er fleksibel 

- kan arbejde i weekenderne

Det er en fordel hvis du kan andre sprog såsom: arabisk eller tyrkisk/kurdisk.

Arbejdstiderne er mellem 07:00 til 19:00 

 

Rona Logistik ApSHarlev J2019-05-13T00:00:002019-06-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorelev til Arkitektskolen Aarhus

Arkitektskolen Aarhus

Aarhus C
Er du vores nye kontorelev? Arkitektskolen Aarhus søger en kontorelev til 2-årig elevuddannelse med offentlig administration som speciale. Hvordan er elevuddannelsen? Dit uddannelsesforløb varer to år. Den praktiske erfaring får du hos os på Arkitek...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:16. juni 2019

Kontorelev til Børn og Skole-sekretariatet

Favrskov Kommune

Ulstrup
Brænder du for en god uddannelse, og er du til en hverdag med masser af udfordringer og spændende arbejdsopgaver?Favrskov Kommune kan pr. 1. august 2019 tilbyde en plads som kontorelev i Børn og Skole-sekretariatet. Kontoruddannelsen varer to år, og...
Indrykket:23. maj 2019
Udløbsdato:11. juni 2019

Sekretær med mange talenter søges til Koncern HR, MidtSim

Koncern HR, MidtSim

Aarhus N
Om osKoncern HR, MidtSim er Region Midtjyllands højtspecialiserede fællesfunktion for simulation. Vores mission er at bidrage til at styrke patientsikkerheden og bidrage til høj faglig kvalitet i patientbehandlingen og patientoplevet kvalitet gennem...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:7. juni 2019

Kontorelev med speciale i offentlig administration

VIA University College

Viborg
VIA søger kontorelev med speciale i offentlig administration pr. 1. september 2019. Ønsker du ansvar i hverdagen, og er du moden, selvstændig og nysgerrig og klar på en elevuddannelse, der åbner mange døre til arbejdslivet? Så kan du blive vores nye...
Indrykket:14. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

fuldtids ansvarsbevidst kontorassistent med indsigt i regnskab- bogholderi søges i århus, Viby

Rona Logistik ApS

Harlev J
Rone logistik og transport Du vil blive en del af et team som under arbejdstiden står for den daglige drift af en kundeservice og andre løse opgaver som har med branchen at gøre. Det er vigtigt at Du som person er i stand til at arbejde selvstændigt...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:25. juni 2019