Kontorelev til SDU i Kolding

Vil du uddanne dig til kontorassistent inden for kontorfaget Administration og samtidig have to spændende og lærerige år i et ungt studiemiljø på en international arbejdsplads, så læs videre her!

Vi søger nemlig en udadvendt og ambitiøs kontorelev med start 15. august 2020.

Vi tilbyder dig

  • faglige udfordringer inden for sagsbehandling, administration, planlægning og koordinering
  • servicering af danske og internationale studerende og medarbejdere
  • indsigt i personaleadministration, løn og økonomi
  • turnus i forskellige afdelinger og en bred kontaktflade.
  • 3 måneder af din læretid foregår i Odense. Universitetet betaler de omkostninger, der måtte være i forbindelse med evt. bolig- og rejseudgifter og stiller gerne en bolig til rådighed
  • engagerede og kompetente oplæringsansvarlige kolleger
  • social og aktiv elevklub for hele SDU

Vi forventer, at du

  • har lyst til at bruge de næste to år på at lære en masse nyt
  • er udadvendt og kan lide at samarbejde med mange forskellige mennesker
  • har et højt serviceniveau, og at ansvarlighed ligger naturligt for dig
  • har gode formuleringsevner i skrift og tale – både på dansk og engelsk

Adgangskrav
Du skal have bestået eller forventer at bestå:

  • EUX
  • HHX
  • HTX, HF eller STX suppleret med eud-s
  • HG, HGV eller HGS, hvor der øverst på hg-beviset står kontor med speciale i administration

Er du fyldt 25 år, gælder de samme krav. Var du fyldt 25 år, da du påbegyndte eud-s /eux, skal du have foretaget en realkompetencevurdering hos en erhvervsskole. For at komme i betragtning, skal denne vedlægges din ansøgning.

SDU har en vision om at være det foretrukne universitet i Danmark ikke bare for de studerende, men også for sine medarbejdere. Du har nu muligheden for at blive en del af en medarbejderstab, hvor kompetencer og et højt fagligt niveau værdsættes i dagligdagen.

Læs mere om SDU Kolding på vores hjemmeside: https://www.sdu.dk/da/om_sdu/byerne/kolding

Og her kan du læse mere om Studieservice: https://www.sdu.dk/da/om_sdu/faellesomraadet/studieservice/studieservice_byerne

Ansøgningsfristen er den 16. februar 2020.  Vi planlægger at holde samtaler i uge 10. I forbindelse med samtalerne vil du blive testet i dine kommunikative færdigheder på både dansk og engelsk.

Hør mere:

Er du er meget velkommen til at kontakte afdelingsleder af Studieservice Kolding Ann Marie Sindt Lauridsen, tlf. 6550 8782, mail amsl@sdu.dk eller uddannelseskoordinator, Vibeke Vindahl Hermann på tlf. 6550 8942, mail vvh@sdu.dk

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT 

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.
 
Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
 
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Vi gør opmærksom på, at det er en uddannelsesstilling, hvorfor du ikke kan påregne fast ansættelse efter elevtidens udløb. SDU bestræber sig dog på at hjælpe dygtige elever videre til en stilling på SDU efter endt uddannelse.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330151025Phoenix-7e5a626612020-01-07T00:00:00Kontorelev til SDU i Kolding

Vil du uddanne dig til kontorassistent inden for kontorfaget Administration og samtidig have to spændende og lærerige år i et ungt studiemiljø på en international arbejdsplads, så læs videre her!

Vi søger nemlig en udadvendt og ambitiøs kontorelev med start 15. august 2020.

Vi tilbyder dig

  • faglige udfordringer inden for sagsbehandling, administration, planlægning og koordinering
  • servicering af danske og internationale studerende og medarbejdere
  • indsigt i personaleadministration, løn og økonomi
  • turnus i forskellige afdelinger og en bred kontaktflade.
  • 3 måneder af din læretid foregår i Odense. Universitetet betaler de omkostninger, der måtte være i forbindelse med evt. bolig- og rejseudgifter og stiller gerne en bolig til rådighed
  • engagerede og kompetente oplæringsansvarlige kolleger
  • social og aktiv elevklub for hele SDU

Vi forventer, at du

  • har lyst til at bruge de næste to år på at lære en masse nyt
  • er udadvendt og kan lide at samarbejde med mange forskellige mennesker
  • har et højt serviceniveau, og at ansvarlighed ligger naturligt for dig
  • har gode formuleringsevner i skrift og tale – både på dansk og engelsk

Adgangskrav
Du skal have bestået eller forventer at bestå:

  • EUX
  • HHX
  • HTX, HF eller STX suppleret med eud-s
  • HG, HGV eller HGS, hvor der øverst på hg-beviset står kontor med speciale i administration

Er du fyldt 25 år, gælder de samme krav. Var du fyldt 25 år, da du påbegyndte eud-s /eux, skal du have foretaget en realkompetencevurdering hos en erhvervsskole. For at komme i betragtning, skal denne vedlægges din ansøgning.

SDU har en vision om at være det foretrukne universitet i Danmark ikke bare for de studerende, men også for sine medarbejdere. Du har nu muligheden for at blive en del af en medarbejderstab, hvor kompetencer og et højt fagligt niveau værdsættes i dagligdagen.

Læs mere om SDU Kolding på vores hjemmeside: https://www.sdu.dk/da/om_sdu/byerne/kolding

Og her kan du læse mere om Studieservice: https://www.sdu.dk/da/om_sdu/faellesomraadet/studieservice/studieservice_byerne

Ansøgningsfristen er den 16. februar 2020.  Vi planlægger at holde samtaler i uge 10. I forbindelse med samtalerne vil du blive testet i dine kommunikative færdigheder på både dansk og engelsk.

Hør mere:

Er du er meget velkommen til at kontakte afdelingsleder af Studieservice Kolding Ann Marie Sindt Lauridsen, tlf. 6550 8782, mail amsl@sdu.dk eller uddannelseskoordinator, Vibeke Vindahl Hermann på tlf. 6550 8942, mail vvh@sdu.dk

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT 

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.
 
Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
 
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Vi gør opmærksom på, at det er en uddannelsesstilling, hvorfor du ikke kan påregne fast ansættelse efter elevtidens udløb. SDU bestræber sig dog på at hjælpe dygtige elever videre til en stilling på SDU efter endt uddannelse.

Vil du uddanne dig til kontorassistent inden for kontorfaget Administration og samtidig have to spændende og lærerige år i et ungt studiemiljø på en international arbejdsplads, så læs videre her! Vi søger nemlig en udadvendt og ambitiøs kontorelev med start 15. august 2020. Vi tilbyder dig faglige udfordringer inden for sagsbehandling, administration, planlægning og koordinering servicering af danske og internationale studerende og medarbejdere indsigt i personaleadministration, løn og økonomi turnus i forskellige afdelinger og en bred kontaktflade. 3 måneder af din læretid foregår i Odense. Universitetet betaler de omkostninger, der måtte være i forbindelse med evt. bolig- og rejseudgifter og stiller gerne en bolig til rådighed engagerede og kompetente oplæringsansvarlige kolleger social og aktiv elevklub for hele SDU Vi forventer, at du har lyst til at bruge de næste to år på at lære en masse nyt er udadvendt og kan lide at samarbejde med mange forskellige mennesker har et højt serviceniveau, og at ansvarlighed ligger naturligt for dig har gode formuleringsevner i skrift og tale både på dansk og engelsk AdgangskravDu skal have bestået eller forventer at bestå: EUX HHX HTX, HF eller STX suppleret med eud-s HG, HGV eller HGS, hvor der øverst på hg-beviset står kontor med speciale i administration Er du fyldt 25 år, gælder de samme krav. Var du fyldt 25 år, da du påbegyndte eud-s eux, skal du have foretaget en realkompetencevurdering hos en erhvervsskole. For at komme i betragtning, skal denne vedlægges din ansøgning. SDU har en vision om at være det foretrukne universitet i Danmark ikke bare for de studerende, men også for sine medarbejdere. Du har nu muligheden for at blive en del af en medarbejderstab, hvor kompetencer og et højt fagligt niveau værdsættes i dagligdagen. Læs mere om SDU Kolding på vores hjemmeside: https: www.sdu.dk da om_sdu byerne kolding Og her kan du læse mere om Studieservice: https: www.sdu.dk da om_sdu faellesomraadet studieservice studieservice_byerne Ansøgningsfristen er den 16. februar 2020. Vi planlægger at holde samtaler i uge 10. I forbindelse med samtalerne vil du blive testet i dine kommunikative færdigheder på både dansk og engelsk. Hør mere: Er du er meget velkommen til at kontakte afdelingsleder af Studieservice Kolding Ann Marie Sindt Lauridsen, tlf. 6550 8782, mail amsl@sdu.dk eller uddannelseskoordinator, Vibeke Vindahl Hermann på tlf. 6550 8942, mail vvh@sdu.dkAnsættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK STAT Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde n fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Vi gør opmærksom på, at det er en uddannelsesstilling, hvorfor du ikke kan påregne fast ansættelse efter elevtidens udløb. SDU bestræber sig dog på at hjælpe dygtige elever videre til en stilling på SDU efter endt uddannelse.11Jobnet7e5a6266100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-16T00:00:000000http://ssl1.peoplexs.com/Peoplexs22/CandidatesPortalNoLogin/ApplicationForm.cfm?CustomerCode=syd1&PortalID=3797&VacatureID=10842950EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3687043Syddansk Universitet11Campusvej 555230Odense MDKDanmark0amsl@sdu.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset10000880202JobNet5094915509491510007-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7e5a6266https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7e5a6266https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7e5a6266&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7e5a6266&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgKontorelev til SDU i Kolding12007991Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration363878903Ann Marie Sindtamsl@sdu.dkDKDanmarkDKDanmark330166635TIETGEN SØGER TRE KONTORELEVER TIL VORES ELEVADMINISTRATION PR. 1. SEPTEMBER 2020Robot Kan du planlægge og arbejde struktureret? Brænder du samtidig for at arbejde i et energisk miljø med kontakt til mange mennesker? - Så start din karriere hos en af Danmarks største uddannelsesorganisationer. Om os Tietgen er en uddannelsesorganisation i Odense, som udbyder uddannelse på flere forskellige niveauer. Vi har hhx på Tietgen Handelsgymnasium, EUD og EUX Business samt efteruddannelser og kurser på Tietgen Business. Du kan læse mere om os på www.tietgen.dk. Om stillingen Som elev hos os får du en 2-årig uddannelse, hvor vi sørger for, at du kommer godt omkring de forskellige funktioner inden for uddannelsesadministration. Du vil samtidig få indblik i, hvordan en stor uddannelsesorganisation arbejder, og du vil få mulighed for at udfordre dig selv både fagligt og personligt. Arbejdsopgaverne er alsidige og du vil have kontakt med medarbejdere fra hele organisationen. En uddannelse med potentiale Som udgangspunkt starter du i vores elevadministration, hvor du kommer til at arbejde med en bred palette af administrative opgaver som fx planlægning, oprettelse af elever og hold samt opfølgning og afslutning, når eleverne skal have deres beviser. Uddannelsen veksler mellem arbejde i elevadministration og skoleophold på vores Tietgen Business-afdeling. I hele din elevtid får du tilknyttet en kontaktperson, som du kan søge råd og vejledning hos. Kontaktpersonen sætter dig ind i dine arbejdsopgaver, sparrer med dig og giver dig udfordringer. Vi tilbyder dig et job i en organisation med fuld fart på og med plads til smil og grin. Som kontorelev vil du få mange spændende opgaver og komme til at samarbejde med forskellige kolleger du skal derfor trives med at samarbejde og servicere både undervisere, vejledere, konsulenter, kursister og elever. Om dig Vi forventer, at du har bestået en hhx, EUX eller EUS du har gode it-kvalifikationer og kendskab til Office-pakken du har gode samarbejdsevner og en positiv indstilling til de opgaver, der skal løses du arbejder engageret og struktureret du er god til at formulere dig både mundtligt og skriftligt på dansk du er selvstændig, fleksibel og interesseret i at udvikle dine kompetencer du er serviceminded og har et godt humør Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK STAT. Tietgen opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores økonomi- og personalechef Kirsten Rytter Rosendahl på telefon 65 45 22 64. Du skal ansøge via ansøgningsformularen på vores hjemmeside www.tietgen.dk job . Her kan du vedhæfte din ansøgning, dit CV samt evt. andre relevante bilag (max. 2 filer i alt). Ansøgningsfrist: Mandag d. 17. februar 2020. Samtaler forventes afholdt ultimo uge 9.

Kan du planlægge og arbejde struktureret? Brænder du samtidig for at arbejde i et energisk miljø med kontakt til mange mennesker?

- Så start din karriere hos en af Danmarks største uddannelsesorganisationer.

Om os

Tietgen er en uddannelsesorganisation i Odense, som udbyder uddannelse på flere forskellige niveauer. Vi har hhx på Tietgen Handelsgymnasium, EUD og EUX Business samt efteruddannelser og kurser på Tietgen Business. Du kan læse mere om os på www.tietgen.dk.

Om stillingen

Som elev hos os får du en 2-årig uddannelse, hvor vi sørger for, at du kommer godt omkring de forskellige funktioner inden for uddannelsesadministration. Du vil samtidig få indblik i, hvordan en stor uddannelsesorganisation arbejder, og du vil få mulighed for at udfordre dig selv både fagligt og personligt. Arbejdsopgaverne er alsidige og du vil have kontakt med medarbejdere fra hele organisationen.

En uddannelse med potentiale

Som udgangspunkt starter du i vores elevadministration, hvor du kommer til at arbejde med en bred palette af administrative opgaver som fx planlægning, oprettelse af elever og hold samt opfølgning og afslutning, når eleverne skal have deres beviser.

Uddannelsen veksler mellem arbejde i elevadministration og skoleophold på vores Tietgen Business-afdeling. I hele din elevtid får du tilknyttet en kontaktperson, som du kan søge råd og vejledning hos. Kontaktpersonen sætter dig ind i dine arbejdsopgaver, sparrer med dig og giver dig udfordringer.

Vi tilbyder dig et job i en organisation med fuld fart på og med plads til smil og grin. Som kontorelev vil du få mange spændende opgaver og komme til at samarbejde med forskellige kolleger – du skal derfor trives med at samarbejde og servicere både undervisere, vejledere, konsulenter, kursister og elever.

Om dig

Vi forventer, at…

  •    du har bestået en hhx, EUX eller EUS
  •    du har gode it-kvalifikationer og kendskab til Office-pakken
  •    du har gode samarbejdsevner og en positiv indstilling til de opgaver, der skal løses
  •    du arbejder engageret og struktureret
  •    du er god til at formulere dig både mundtligt og skriftligt på dansk
  •    du er selvstændig, fleksibel og interesseret i at udvikle dine kompetencer
  •    du er serviceminded og har et godt humør 

Ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/STAT.

Tietgen opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores økonomi- og personalechef Kirsten Rytter Rosendahl på telefon 65 45 22 64.

Du skal ansøge via ansøgningsformularen på vores hjemmeside www.tietgen.dk/job/. Her kan du vedhæfte din ansøgning, dit CV samt evt. andre relevante bilag (max. 2 filer i alt).

Ansøgningsfrist:

Mandag d. 17. februar 2020. Samtaler forventes afholdt ultimo uge 9.

TietgenSkolen AdministrationOdense V2020-01-29T00:00:002020-02-17T00:00:00
330160636Elever til retten i OdenseRobot Bliv kontorelev ved Retten i Odense Start din karriere hos Danmarks Domstole Er du engageret, nysgerrig, videbegærlig, ansvarsbevidst og vild med paragraffer § ? Kan du arbejde struktureret og tager du ansvar for egen læring og ikke mindst, kan du både arbejde selvstændigt og sammen med andre? Du er selvfølgelig god til retskrivning. Vil du arbejde med retssager og administration, så er du lige den vi søger. Retten i Odense søger 2 dygtige kontorelever inden for offentlig administration. Vi sørger for, at du får et velkoordineret elevforløb, hvor arbejdsdagen byder på både nye udfordringer og mere rutineprægede opgaver. Du bliver en del af et i forvejen stærkt fagligt og socialt elevhold. Hvad skal du lave? Arbejdet ved retten byder på en spændende hverdag og du får en alsidig uddannelse i alle rettens afdelinger, hvorfor du skal være omstillingsparat, når opgaverne kræver det: § Retssekretariatet, hvor du er med til at behandle straffe- og civilesager § Fogedretten, hvor du er med til at behandle bl.a. udlægs- og huslejesager § Skifteretten, hvor du er med til at behandle sager om arv, konkurs og gældssanering § Administrationen, hvor du får indblik i de administrative opgaver ved byretterne Du får tildelt egne opgaver og har samtidig engagerede og dygtige kollegaer at sparre med i din elevtid. Du får således ansvar og stor kontakt til domstolenes brugere, og vi går ikke på kompromis med kvaliteten. Du vil også få et spændende indblik i den juridiske verden. Uddannelsen varer som hovedregel 2 år. Den praktiske oplæring i retten kombineres med skoleophold på Tietgenskolen i Odense. Du har også mulighed for at kombinere din uddannelse hos os med praktikophold i udlandet. Derudover er der årlige elevseminarer, hvor du er sammen med andre elever fra Danmarks Domstole. Du vil i hele din elevtid være tilknyttet en elevansvarlig og oplæringsansvarlig. Hvem er du? Du består EUX-Business eller en gymnasial baggrund med suppleringsfag eller en HHX med suppleringsfag. Alternativt har du en HG2-eksamen med dansk og it på niveau C. Yderligere oplysninger Eventuelle spørgsmål kan stilles til afdelingsleder Helle Jessen, e-mail hee@domstol.dk, tlf. 66 11 47 12. Du kan også besøg vores hjemmeside på www.domstol.dk Odense. Ansøgningsfrist Du skal sende din ansøgning online via rekrutteringssystem på vores hjemmeside www.domstol.dk Odense under job i retten . Udover din ansøgning bedes du vedhæfte CV, eventuelle udtalelser samt alle relevante eksamenspapirer (med karakter og niveau) eller seneste terminskarakterer. Vi skal have modtaget din ansøgning i rekrutteringssystemet senest den 28. februar 2020 kl. 12.00. Ansøgningssamtalerne forventes afholdt i ugerne 11, 12 og 13. Hvornår begynder din elevuddannelse, og hvad er lønnen? Vi forestiller os, at du starter 1. september 2020. Din ansættelse og løn følger fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK STAT. Er du fyldt 25 år, kan du eventuelt få afkortet din uddannelse, hvis du har relevant erhvervserfaring. Info herom kan du få hos Tietgenskolens studievejleder. Da Danmarks Domstole gerne vil afspejle sammensætningen af den danske befolkning, opfordrer vi alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Bliv kontorelev ved Retten i Odense

Start din karriere hos Danmarks Domstole

Er du engageret, nysgerrig, videbegærlig, ansvarsbevidst og vild med paragraffer § ? Kan du arbejde struktureret og tager du ansvar for egen læring og ikke mindst, kan du både arbejde selvstændigt og sammen med andre? Du er selvfølgelig god til retskrivning. Vil du arbejde med retssager og administration, så er du lige den vi søger.

Retten i Odense søger 2 dygtige kontorelever inden for offentlig administration. Vi sørger for, at du får et velkoordineret elevforløb, hvor arbejdsdagen byder på både nye udfordringer og mere rutineprægede opgaver. Du bliver en del af et i forvejen stærkt fagligt og socialt elevhold.

Hvad skal du lave?

Arbejdet ved retten byder på en spændende hverdag og du får en alsidig uddannelse i alle rettens afdelinger, hvorfor du skal være omstillingsparat, når opgaverne kræver det:

§ Retssekretariatet, hvor du er med til at behandle straffe- og civilesager

§ Fogedretten, hvor du er med til at behandle bl.a. udlægs- og huslejesager

§ Skifteretten, hvor du er med til at behandle sager om arv, konkurs og gældssanering

§ Administrationen, hvor du får indblik i de administrative opgaver ved byretterne

Du får tildelt egne opgaver og har samtidig engagerede og dygtige kollegaer at sparre med i din elevtid. Du får således ansvar og stor kontakt til domstolenes brugere, og vi går ikke på kompromis med kvaliteten. Du vil også få et spændende indblik i den juridiske verden.

Uddannelsen varer som hovedregel 2 år. Den praktiske oplæring i retten kombineres med skoleophold på Tietgenskolen i Odense. Du har også mulighed for at kombinere din uddannelse hos os med praktikophold i udlandet. Derudover er der årlige elevseminarer, hvor du er sammen med andre elever fra Danmarks Domstole. Du vil i hele din elevtid være tilknyttet en elevansvarlig og oplæringsansvarlig.

Hvem er du?

Du består EUX-Business eller en gymnasial baggrund med suppleringsfag eller en HHX med suppleringsfag. Alternativt har du en HG2-eksamen med dansk og it på niveau C.

Yderligere oplysninger

Eventuelle spørgsmål kan stilles til afdelingsleder Helle Jessen, e-mail hee@domstol.dk, tlf. 66 11 47 12. Du kan også besøg vores hjemmeside på www.domstol.dk/Odense.

Ansøgningsfrist

Du skal sende din ansøgning online via rekrutteringssystem på vores hjemmeside www.domstol.dk/Odense under ”job i retten”. Udover din ansøgning bedes du vedhæfte CV, eventuelle udtalelser samt alle relevante eksamenspapirer (med karakter og niveau) eller seneste terminskarakterer.

Vi skal have modtaget din ansøgning i rekrutteringssystemet senest den 28. februar 2020 kl. 12.00. Ansøgningssamtalerne forventes afholdt i ugerne 11, 12 og 13.

Hvornår begynder din elevuddannelse, og hvad er lønnen?

Vi forestiller os, at du starter 1. september 2020.

Din ansættelse og løn følger fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT.

Er du fyldt 25 år, kan du eventuelt få afkortet din uddannelse, hvis du har relevant erhvervserfaring. Info herom kan du få hos Tietgenskolens studievejleder.

Da Danmarks Domstole gerne vil afspejle sammensætningen af den danske befolkning, opfordrer vi alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.







Retten i OdenseOdense C2020-01-22T00:00:002020-02-28T00:00:00
330150390Kontorelev til SDU i EsbjergRobot Vil du uddanne dig inden for kontorfaget Administration og samtidig have to spændende og lærerige år i et ungt studiemiljø på en international arbejdsplads, så læs videre her! Vi søger nemlig en udadvendt og ambitiøs kontorelev med start 15. august 2020. Du kan forvente: faglige udfordringer inden for sagsbehandling, administration, planlægning, koordinering samt servicering af danske og internationale studerende og medarbejdere indsigt i personaleadministration, løn og økonomi turnus i forskellige afdelinger og en bred kontaktflade engagerede og kompetente oplæringsansvarlige social og aktiv elevklub 3 måneder af din elevtid foregår på SDU i Odense, hvor HR, Økonomiservice er placeret. SDU betaler for de omkostninger der måtte være i forbindelse med bolig og rejseudgifter Vi forventer, at: du har lyst til at bruge de næste to år på at lære en masse nyt du er udadvendt og kan lide at samarbejde med mange forskellige mennesker højt serviceniveau og ansvarlighed ligger naturligt for dig du har gode formuleringsevner i skrift og tale, både på dansk og engelsk AdgangskravFor at komme i betragtning til stillingen skal du have bestået eller forventer at bestå: EUX HHX HTX, HF eller STX suppleret med eud-s HG, HGV eller HGS, hvor der øverst på hg-beviset står kontor med speciale i administration Hvis du er fyldt 25 år gælder de samme krav, men du skal have foretaget en realkompetencevurdering hos en erhvervsskole, hvis du er på ny ordning. Denne skal vedlægges din ansøgning SDU har en vision om at være det foretrukne universitet i Danmark ikke bare for de studerende, men også for sine medarbejdere. Du har nu muligheden for at blive en del af en medarbejderstab, hvor kompetencer og et højt fagligt niveau værdsættes i dagligdagen. Læs mere om SDU Esbjerg på vores hjemmeside: https: www.sdu.dk da om_sdu byerne esbjerg Og her kan du læse mere om Studieservice: https: www.sdu.dk da om_sdu faellesomraadet studieservice studieservice_byerne Vi planlægger at holde samtaler i uge 10. I forbindelse med samtalerne vil du blive testet i dine kommunikative færdigheder på både dansk og engelsk. Har du spørgsmål til stillingen på SDU i Esbjerg, kan du kontakte afdelingsleder Birgit Jahn på tlf. nr. 6550 1501, bija@sdu.dk. Hvis du har generelle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte uddannelseskoordinator, Vibeke Vindahl Hermann på tlf. 65508942 og mail vvh@sdu.dk. Du kan læse mere om at være elev på SDU her: https: www.sdu.dk da service ledige_stillinger tap elever kontor administration Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK STAT Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde n fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Vi gør opmærksom på, at det er en uddannelsesstilling, hvorfor du ikke kan påregne fast ansættelse efter elevtidens udløb. SDU bestræber sig dog på, så vidt muligt at ansætte egne kontorelever efter endt uddannelse.

Vil du uddanne dig inden for kontorfaget Administration og samtidig have to spændende og lærerige år i et ungt studiemiljø på en international arbejdsplads, så læs videre her!

Vi søger nemlig en udadvendt og ambitiøs kontorelev med start 15. august 2020.

Du kan forvente:

  • faglige udfordringer inden for sagsbehandling, administration, planlægning, koordinering samt servicering af danske og internationale studerende og medarbejdere
  • indsigt i personaleadministration, løn og økonomi
  • turnus i forskellige afdelinger og en bred kontaktflade
  • engagerede og kompetente oplæringsansvarlige
  • social og aktiv elevklub
  • 3 måneder af din elevtid foregår på SDU i Odense, hvor HR, Økonomiservice er placeret. SDU betaler for de omkostninger der måtte være i forbindelse med bolig og rejseudgifter

Vi forventer, at:

  • du har lyst til at bruge de næste to år på at lære en masse nyt
  • du er udadvendt og kan lide at samarbejde med mange forskellige mennesker
  • højt serviceniveau og ansvarlighed ligger naturligt for dig
  • du har gode formuleringsevner i skrift og tale, både på dansk og engelsk

Adgangskrav
For at komme i betragtning til stillingen skal du have bestået eller forventer at bestå:

  • EUX
  • HHX
  • HTX, HF eller STX suppleret med eud-s
  • HG, HGV eller HGS, hvor der øverst på hg-beviset står kontor med speciale i administration

Hvis du er fyldt 25 år gælder de samme krav, men du skal have foretaget en realkompetencevurdering hos en erhvervsskole, hvis du er på ny ordning. Denne skal vedlægges din ansøgning

SDU har en vision om at være det foretrukne universitet i Danmark ikke bare for de studerende, men også for sine medarbejdere. Du har nu muligheden for at blive en del af en medarbejderstab, hvor kompetencer og et højt fagligt niveau værdsættes i dagligdagen.

Læs mere om SDU Esbjerg på vores hjemmeside: https://www.sdu.dk/da/om_sdu/byerne/esbjerg

Og her kan du læse mere om Studieservice: https://www.sdu.dk/da/om_sdu/faellesomraadet/studieservice/studieservice_byerne

Vi planlægger at holde samtaler i uge 10. I forbindelse med samtalerne vil du blive testet i dine kommunikative færdigheder på både dansk og engelsk.

Har du spørgsmål til stillingen på SDU i Esbjerg, kan du kontakte afdelingsleder Birgit Jahn på tlf. nr. 6550 1501, bija@sdu.dk.

Hvis du har generelle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte uddannelseskoordinator, Vibeke Vindahl Hermann på tlf. 65508942 og mail vvh@sdu.dk.

Du kan læse mere om at være elev på SDU her: https://www.sdu.dk/da/service/ledige_stillinger/tap/elever/kontor+administration

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT 

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.
 
Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
 
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Vi gør opmærksom på, at det er en uddannelsesstilling, hvorfor du ikke kan påregne fast ansættelse efter elevtidens udløb. SDU bestræber sig dog på, så vidt muligt at ansætte egne kontorelever efter endt uddannelse.

Syddansk UniversitetOdense M2020-01-06T00:00:002020-02-16T00:00:00
330150369Kontorelever i offentlig administrationRobot Vil du uddanne dig inden for kontorfaget Offentlig administration og samtidig have to spændende og lærerige år på en stor arbejdsplads, der skaber værdi for og med samfundet ved at arbejde med FN s Verdensmål? Så læs videre her! Vi søger nemlig 3 ambitiøse kontorelever med start 15. august 2020. De sidste tre år har SDU s kontorelever indstillet SDU til Årets Læreplads og nu har du mulighed for at blive en del af en medarbejderstab, hvor kompetencer og et højt fagligt niveau værdsættes i dagligdagen. SDU har en vision om at være det foretrukne universitet i Danmark - ikke bare for de studerende, men også for sine medarbejdere, herunder vores elever. Som kommende elev i offentlig administration skal du starte dit turnusforløb i enten Studieservice, på Biblioteket eller i Udbudskontoret , som er en del af Økonomiservice. Ved et elevforløb på SDU kan du forvente: Turnus i forskellige afdelinger og en bred kontaktflade Oplæring i, og faglige udfordringer inden for, administration, sagsbehandling, planlægning og koordinering Indsigt i personaleadministration, lønudbetaling og økonomi Servicering af danske og internationale medarbejdere og studerende Engagerede og kompetente oplæringsansvarlige Social og aktiv elevklub, drevet af eleverne selv Studietur til Bruxelles som en del af skoleperioderne Vi forventer, at: du er positiv og har lyst til at bruge de næste to år på at lære en masse nyt du er udadvendt og kan lide at samarbejde med mange forskellige mennesker du kan håndtere at skifte imellem forskellige afdelinger. du har et højt serviceniveau og en god situationsfornemmelse du er struktureret og omhyggelig du har gode formuleringsevner i skrift og tale både på dansk og engelsk AdgangskravDu skal have bestået eller forventer at bestå en af følgende uddannelser: EUX HHX HTX, HF eller STX suppleret med eud-s HG, HGV eller HGS med adgang til speciale i offentlig administration Er du fyldt 25 år, gælder de samme krav. Var du fyldt 25 år, da du påbegyndte eud-s eux, skal du have foretaget en realkompetencevurdering hos en erhvervsskole. For at komme i betragtning, skal denne vedlægges din ansøgning. Du kan læse mere om at være elev på SDU på vores hjemmeside: https: www.sdu.dk da service ledige_stillinger tap elever Samtaler forventes afholdt i uge 11, 2020 og der vil i forbindelse med samtaler være en lille test vedr. kommunikative færdigheder på både dansk og engelsk. Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte uddannelseskoordinator Vibeke Vindahl Hermann på tlf. 65508942 eller mail vvh@sdu.dk.Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK STAT Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Vi gør opmærksom på, at det er en uddannelsesstilling, hvorfor du ikke kan påregne fast ansættelse efter elevtidens udløb. SDU bestræber sig dog på så vidt muligt at ansætte egne kontorelever efter endt uddannelse.

Vil du uddanne dig inden for kontorfaget Offentlig administration og samtidig have to spændende og lærerige år på en stor arbejdsplads, der skaber værdi for og med samfundet ved at arbejde med FN’s Verdensmål? Så læs videre her!

Vi søger nemlig 3 ambitiøse kontorelever med start 15. august 2020.

De sidste tre år har SDU’s kontorelever indstillet SDU til Årets Læreplads og nu har du mulighed for at blive en del af en medarbejderstab, hvor kompetencer og et højt fagligt niveau værdsættes i dagligdagen. SDU har en vision om at være det foretrukne universitet i Danmark - ikke bare for de studerende, men også for sine medarbejdere, herunder vores elever.

Som kommende elev i offentlig administration skal du starte dit turnusforløb i enten Studieservice, på Biblioteket eller i Udbudskontoret , som er en del af Økonomiservice.

Ved et elevforløb på SDU kan du forvente:

  • Turnus i forskellige afdelinger og en bred kontaktflade
  • Oplæring i, og faglige udfordringer inden for, administration, sagsbehandling, planlægning og koordinering
  • Indsigt i personaleadministration, lønudbetaling og økonomi
  • Servicering af danske og internationale medarbejdere og studerende
  • Engagerede og kompetente oplæringsansvarlige
  • Social og aktiv elevklub, drevet af eleverne selv
  • Studietur til Bruxelles som en del af skoleperioderne

Vi forventer, at:

  • du er positiv og har lyst til at bruge de næste to år på at lære en masse nyt
  • du er udadvendt og kan lide at samarbejde med mange forskellige mennesker
  • du kan håndtere at skifte imellem forskellige afdelinger.
  • du har et højt serviceniveau og en god situationsfornemmelse
  • du er struktureret og omhyggelig
  • du har gode formuleringsevner i skrift og tale – både på dansk og engelsk

Adgangskrav
Du skal have bestået eller forventer at bestå en af følgende uddannelser:

  • EUX
  • HHX
  • HTX, HF eller STX suppleret med eud-s
  • HG, HGV eller HGS med adgang til speciale i offentlig administration

Er du fyldt 25 år, gælder de samme krav. Var du fyldt 25 år, da du påbegyndte eud-s /eux, skal du have foretaget en realkompetencevurdering hos en erhvervsskole. For at komme i betragtning, skal denne vedlægges din ansøgning.

Du kan læse mere om at være elev på SDU på vores hjemmeside: https://www.sdu.dk//da/service/ledige_stillinger/tap/elever

Samtaler forventes afholdt i uge 11, 2020 og der vil i forbindelse med samtaler være en lille test vedr. kommunikative færdigheder på både dansk og engelsk.

Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte uddannelseskoordinator Vibeke Vindahl Hermann på tlf. 65508942 eller mail vvh@sdu.dk.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT 

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.
 
Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
 
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Vi gør opmærksom på, at det er en uddannelsesstilling, hvorfor du ikke kan påregne fast ansættelse efter elevtidens udløb. SDU bestræber sig dog på så vidt muligt at ansætte egne kontorelever efter endt uddannelse.

Syddansk UniversitetOdense M2020-01-06T00:00:002020-02-16T00:00:00
330173500Kontorelev, Studieservice i VejleRobot Kontorelev til et spændende miljø Vi søger en kontorelev med ansættelse den 15. august 2020 til studieadministrationen i Studieservice ved UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole i Vejle. Du vil få en spændende og varierende arbejdsdag med mange opgaver, udvikling og løbende forandringer, men hvor dit engagement og interesse er afgørende for, hvor meget du vil blive involveret i samt lære under din elevtid. Du vil som kontorelev komme til at hjælpe vores mange studerende med administrative opgaver som f.eks. eksamen, praktik, skemalægning og SU. Dialogen med de studerende foregår primært via vores digitale postkasse. Du vil igennem daglige driftsopgaver opbygge en stor kontaktflade til bl.a. undervisere, studerende og kollegaer på andre matrikler. Hvem er du Vi har meget at byde på som uddannelsessted og vores mål er at uddanne vores kontorelever til at blive dygtige og selvstændige medarbejdere, og vi har derfor følgende forventninger til dig: Du er positiv, nysgerrig, social og medvirker til at gøre arbejdspladsen til et godt sted at være Du er god til at lytte og kommunikere Du er mødestabil og pligtopfyldende Du kan trives i en travl hverdag Du kan efter en introduktion til de enkelte områder arbejde selvstændigt og struktureret med opgaverne Du er fortrolig med IT, da du gennem din elevtid vil komme til at arbejde med mange forskellige systemer Du vil blive tilknyttet en oplæringsansvarlig, og sammen vil I skabe den gode uddannelse Om os Vi er i Studieservice opdelt i tre studieadministrationer og en række tværgående teams. Vores arbejde består i, at servicerer de studerende og uddannelserne i de tre områder Erhverv, Sundhed samt Pædagogik og Samfund. Arbejdsmiljøet i Studieservice bærer præg af stort engagement, fokus på kvalitet samt en uformel omgangstone. Fysisk er vi placeret på to adresser i Odense, to i Vejle samt en adresse i Jelling og en i Svendborg. Ansættelse Dit primære arbejdssted vil være på Vestre Engvej 51C, 7100 Vejle. Der kan forekomme perioder, hvor arbejdet foregår på vores Campus på Boulevarden eller i Jelling. Elevstillingen er på 37 timer pr. uge. Ansættelse sker efter OAO fællesoverenskomsten og organisationsaftale for kontorfunktionærer. Månedslønnen for elever er på kr. 14.040.92 og for voksenelever kr. 20.105,42. Vores elever er desuden omfattet af en pensionsordning. Din ansøgning Har du afsluttet en HHX STX med supplerende grundforløb med speciale i kontor eller EUX med speciale i kontor, så send os en ansøgning senest torsdag den 5. marts 2020 og få en uddannelse, som giver mening og muligheder. Vi planlægger at gennemføre samtaler i uge 12. Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion, etnisk baggrund og tilhørsforhold til at søge stillingen. Om organisationen UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole har omkring 11.000 fuldtidsstuderende og 1.000 medarbejdere, og udbyder 41 erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser samt en lang række efteruddannelser på akademi- og diplomniveau. Vi har adresser i Odense, Vejle, Svendborg og Jelling.

Kontorelev til et spændende miljø

Vi søger en kontorelev med ansættelse den 15. august 2020 til studieadministrationen i Studieservice ved UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole i Vejle.

Du vil få en spændende og varierende arbejdsdag med mange opgaver, udvikling og løbende forandringer, men hvor dit engagement og interesse er afgørende for, hvor meget du vil blive involveret i samt lære under din elevtid.

Du vil som kontorelev komme til at hjælpe vores mange studerende med administrative opgaver som f.eks. eksamen, praktik, skemalægning og SU. Dialogen med de studerende foregår primært via vores digitale postkasse.

Du vil igennem daglige driftsopgaver opbygge en stor kontaktflade til bl.a. undervisere, studerende og kollegaer på andre matrikler.

Hvem er du

Vi har meget at byde på som uddannelsessted og vores mål er at uddanne vores kontorelever til at blive dygtige og selvstændige medarbejdere, og vi har derfor følgende forventninger til dig:

  • Du er positiv, nysgerrig, social og medvirker til at gøre arbejdspladsen til et godt sted at være
  • Du er god til at lytte og kommunikere
  • Du er mødestabil og pligtopfyldende
  • Du kan trives i en travl hverdag
  • Du kan efter en introduktion til de enkelte områder arbejde selvstændigt og struktureret med opgaverne
  • Du er fortrolig med IT, da du gennem din elevtid vil komme til at arbejde med mange forskellige systemer
  • Du vil blive tilknyttet en oplæringsansvarlig, og sammen vil I skabe den gode uddannelse

Om os

Vi er i Studieservice opdelt i tre studieadministrationer og en række tværgående teams. Vores arbejde består i, at servicerer de studerende og uddannelserne i de tre områder; Erhverv, Sundhed samt Pædagogik og Samfund.

Arbejdsmiljøet i Studieservice bærer præg af stort engagement, fokus på kvalitet samt en uformel omgangstone.

Fysisk er vi placeret på to adresser i Odense, to i Vejle samt en adresse i Jelling og en i Svendborg.

Ansættelse

Dit primære arbejdssted vil være på Vestre Engvej 51C, 7100 Vejle. Der kan forekomme perioder, hvor arbejdet foregår på vores Campus på Boulevarden eller i Jelling.

Elevstillingen er på 37 timer pr. uge.

Ansættelse sker efter OAO fællesoverenskomsten og organisationsaftale for kontorfunktionærer.

Månedslønnen for elever er på kr. 14.040.92 og for voksenelever kr. 20.105,42. Vores elever er desuden omfattet af en pensionsordning.

Din ansøgning

Har du afsluttet en HHX/STX med supplerende grundforløb med speciale i kontor eller EUX med speciale i kontor, så send os en ansøgning senest torsdag den 5. marts 2020 og få en uddannelse, som giver mening og muligheder.

Vi planlægger at gennemføre samtaler i uge 12.

Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion, etnisk baggrund og tilhørsforhold til at søge stillingen.

Om organisationen

UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole har omkring 11.000 fuldtidsstuderende og 1.000 medarbejdere, og udbyder 41 erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser samt en lang række efteruddannelser på akademi- og diplomniveau. Vi har adresser i Odense, Vejle, Svendborg og Jelling.

UCL Erhvervsakademi & ProfessionshøjskoleOdense M2020-02-07T00:00:002020-03-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

TIETGEN SØGER TRE KONTORELEVER TIL VORES ELEVADMINISTRATION PR. 1. SEPTEMBER 2020

TietgenSkolen Administration

Odense V
Kan du planlægge og arbejde struktureret? Brænder du samtidig for at arbejde i et energisk miljø med kontakt til mange mennesker? - Så start din karriere hos en af Danmarks største uddannelsesorganisationer. Om os Tietgen er en uddannelsesorganisati...
Indrykket:29. januar 2020

Elever til retten i Odense

Retten i Odense

Odense C
Bliv kontorelev ved Retten i Odense Start din karriere hos Danmarks Domstole Er du engageret, nysgerrig, videbegærlig, ansvarsbevidst og vild med paragraffer § ? Kan du arbejde struktureret og tager du ansvar for egen læring og ikke mindst, kan du b...
Indrykket:22. januar 2020

Kontorelev til SDU i Esbjerg

Syddansk Universitet

Odense M
Vil du uddanne dig inden for kontorfaget Administration og samtidig have to spændende og lærerige år i et ungt studiemiljø på en international arbejdsplads, så læs videre her! Vi søger nemlig en udadvendt og ambitiøs kontorelev med start 15. august ...
Indrykket:6. januar 2020

Kontorelever i offentlig administration

Syddansk Universitet

Odense M
Vil du uddanne dig inden for kontorfaget Offentlig administration og samtidig have to spændende og lærerige år på en stor arbejdsplads, der skaber værdi for og med samfundet ved at arbejde med FN s Verdensmål? Så læs videre her! Vi søger nemlig 3 am...
Indrykket:6. januar 2020

Kontorelev, Studieservice i Vejle

UCL Erhvervsakademi & Professionshøjskole

Odense M
Kontorelev til et spændende miljø Vi søger en kontorelev med ansættelse den 15. august 2020 til studieadministrationen i Studieservice ved UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole i Vejle. Du vil få en spændende og varierende arbejdsdag med mange ...
Indrykket:7. februar 2020