Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelev til shipping og administrative opgaver

Få en karriere inden for shipping & kontor, og få hele verden som din arbejdsplads. 

 

Du bliver en del af en spændende og alsidig hverdag i vores shipping- og kontorafdeling i Aarhus. Du får i løbet af din uddannelse en bred berøringsflade med mange forskellige afdelinger i Marel, samt sparing med shipping-, spedition- og kontor kollegaer både lokalt, i Danmark samt globalt.

Din uddannelse prioriteres højt hos os. Du får derfor rig mulighed for at lære om mange forskellige typer af shippingopgaver, såvel import som eksport med både kurér, lastbil, skib og fly. Du lærer samtidig om mange forskellige typer af administrative opgaver, hvilket giver dig en bred ballast i din fremtidige karriere.

Vi er et team, der er gode til at hjælpe hinanden når der er travlt. Du vil derfor i perioder hjælpe til med andre typer af administrative kontoropgaver. Du bliver selvfølgelig oplært i de områder, som du ikke har kendskab til på forhånd.

 

Primære arbejdsopgaver:

 

  • Du er dagligt med til at sikre, at vores ordrer bliver leveret til tiden og inden for budget
  • Du følger dine ordrer lige fra kontrakt og til levering
  • Du håndterer mange forskellige deadlines og krav sideløbende
  • Du laver dokumentation i Marels ERP system SAP
  • Du får forskellige administrative kontoropgaver

 

Kvalifikationer:

 

  • Du har afsluttet HG2 (kontorlinjen), EUX (det studiekompetencegivende forløb), HHX suppleret med 5 ugers EUS5 forløb fra Handelsskolen eller HTX, STX eller HF suppleret med et 10 ugers EUS10 forløb fra Handelsskolen
  • Du er vant til at kommunikere på engelsk i både skrift og tale
  • Du er selvstændig og kan handle på eget initiativ
  • Du trives i en hverdag, hvor opgaverne er meget varierede og hvor dagordnen for dagen ofte ændrer sig
  • Du er udadvendt, servicemindet og kan samtidig bevare roen i travle perioder

Alle ansøgere på 25 år eller derover, og som har opstartet grundforløbet efter 1. august 2015, skal medsende en uddannelsesplan, som kan rekvireres via henvendelse til den lokale Handelsskole.

  

Vi tilbyder:

Et attraktivt og uformelt arbejdsklima med masser af udfordringer og muligheder for personlig og faglig udvikling i et internationalt miljø, hvor godt humør og en sjov hverdag vægtes højt. Vi tilbyder sundhedsforsikring og egen kantineordning samt en lang række medarbejderrabatter.

Kontaktinfo:

Mener du, at ovenstående er noget for dig, så hører vi meget gerne fra dig snarest. Ansøgning til stillingen skal ske via Marels hjemmeside: https://jobs.marel.com/dk/da  senest den 16. februar 2020.

For yderligere information om stillingen er du velkommen til at kontakte Shipping Manager Steen Skakke på tlf.: +45 8930 4417.

 Opstart efter aftale.

 

Marel er den førende globale leverandør af avanceret forarbejdningsudstyr og tjenesteydelser til fjerkræ-, kød- og fiskeindustrien.

 I partnerskab med vores kunder ændrer vi måden, fødevarer forarbejdes og produceres på.

Vores vision er en verden, hvor kvalitetsfødevarer bliver produceret på en bæredygtig og økonomisk forsvarlig måde.

Vores topmoderne udstyr og systemer hjælper fødevareproducenter af enhver størrelse og på alle markeder med at producere med højst mulig produktivitet.

Vores team omfatter ca. 6.100 medarbejdere på verdensplan, kontorer og datterselskaber i 30 lande på seks kontinenter og et netværk af mere end 100 agenter og distributører.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330162966Phoenix-248ab0e012020-01-23T00:00:00Kontorelev til shipping og administrative opgaver

Få en karriere inden for shipping & kontor, og få hele verden som din arbejdsplads. 

 

Du bliver en del af en spændende og alsidig hverdag i vores shipping- og kontorafdeling i Aarhus. Du får i løbet af din uddannelse en bred berøringsflade med mange forskellige afdelinger i Marel, samt sparing med shipping-, spedition- og kontor kollegaer både lokalt, i Danmark samt globalt.

Din uddannelse prioriteres højt hos os. Du får derfor rig mulighed for at lære om mange forskellige typer af shippingopgaver, såvel import som eksport med både kurér, lastbil, skib og fly. Du lærer samtidig om mange forskellige typer af administrative opgaver, hvilket giver dig en bred ballast i din fremtidige karriere.

Vi er et team, der er gode til at hjælpe hinanden når der er travlt. Du vil derfor i perioder hjælpe til med andre typer af administrative kontoropgaver. Du bliver selvfølgelig oplært i de områder, som du ikke har kendskab til på forhånd.

 

Primære arbejdsopgaver:

 

  • Du er dagligt med til at sikre, at vores ordrer bliver leveret til tiden og inden for budget
  • Du følger dine ordrer lige fra kontrakt og til levering
  • Du håndterer mange forskellige deadlines og krav sideløbende
  • Du laver dokumentation i Marels ERP system SAP
  • Du får forskellige administrative kontoropgaver

 

Kvalifikationer:

 

  • Du har afsluttet HG2 (kontorlinjen), EUX (det studiekompetencegivende forløb), HHX suppleret med 5 ugers EUS5 forløb fra Handelsskolen eller HTX, STX eller HF suppleret med et 10 ugers EUS10 forløb fra Handelsskolen
  • Du er vant til at kommunikere på engelsk i både skrift og tale
  • Du er selvstændig og kan handle på eget initiativ
  • Du trives i en hverdag, hvor opgaverne er meget varierede og hvor dagordnen for dagen ofte ændrer sig
  • Du er udadvendt, servicemindet og kan samtidig bevare roen i travle perioder

Alle ansøgere på 25 år eller derover, og som har opstartet grundforløbet efter 1. august 2015, skal medsende en uddannelsesplan, som kan rekvireres via henvendelse til den lokale Handelsskole.

  

Vi tilbyder:

Et attraktivt og uformelt arbejdsklima med masser af udfordringer og muligheder for personlig og faglig udvikling i et internationalt miljø, hvor godt humør og en sjov hverdag vægtes højt. Vi tilbyder sundhedsforsikring og egen kantineordning samt en lang række medarbejderrabatter.

Kontaktinfo:

Mener du, at ovenstående er noget for dig, så hører vi meget gerne fra dig snarest. Ansøgning til stillingen skal ske via Marels hjemmeside: https://jobs.marel.com/dk/da  senest den 16. februar 2020.

For yderligere information om stillingen er du velkommen til at kontakte Shipping Manager Steen Skakke på tlf.: +45 8930 4417.

 Opstart efter aftale.

 

Marel er den førende globale leverandør af avanceret forarbejdningsudstyr og tjenesteydelser til fjerkræ-, kød- og fiskeindustrien.

 I partnerskab med vores kunder ændrer vi måden, fødevarer forarbejdes og produceres på.

Vores vision er en verden, hvor kvalitetsfødevarer bliver produceret på en bæredygtig og økonomisk forsvarlig måde.

Vores topmoderne udstyr og systemer hjælper fødevareproducenter af enhver størrelse og på alle markeder med at producere med højst mulig produktivitet.

Vores team omfatter ca. 6.100 medarbejdere på verdensplan, kontorer og datterselskaber i 30 lande på seks kontinenter og et netværk af mere end 100 agenter og distributører.

 

2020-02-17T00:55:52.280 Få en karriere inden for shipping kontor, og få hele verden som din arbejdsplads. Du bliver en del af en spændende og alsidig hverdag i vores shipping- og kontorafdeling i Aarhus. Du får i løbet af din uddannelse en bred berøringsflade med mange forskellige afdelinger i Marel, samt sparing med shipping-, spedition- og kontor kollegaer både lokalt, i Danmark samt globalt. Din uddannelse prioriteres højt hos os. Du får derfor rig mulighed for at lære om mange forskellige typer af shippingopgaver, såvel import som eksport med både kur r, lastbil, skib og fly. Du lærer samtidig om mange forskellige typer af administrative opgaver, hvilket giver dig en bred ballast i din fremtidige karriere. Vi er et team, der er gode til at hjælpe hinanden når der er travlt. Du vil derfor i perioder hjælpe til med andre typer af administrative kontoropgaver. Du bliver selvfølgelig oplært i de områder, som du ikke har kendskab til på forhånd. Primære arbejdsopgaver: Du er dagligt med til at sikre, at vores ordrer bliver leveret til tiden og inden for budget Du følger dine ordrer lige fra kontrakt og til levering Du håndterer mange forskellige deadlines og krav sideløbende Du laver dokumentation i Marels ERP system SAP Du får forskellige administrative kontoropgaver Kvalifikationer: Du har afsluttet HG2 (kontorlinjen), EUX (det studiekompetencegivende forløb), HHX suppleret med 5 ugers EUS5 forløb fra Handelsskolen eller HTX, STX eller HF suppleret med et 10 ugers EUS10 forløb fra Handelsskolen Du er vant til at kommunikere på engelsk i både skrift og tale Du er selvstændig og kan handle på eget initiativ Du trives i en hverdag, hvor opgaverne er meget varierede og hvor dagordnen for dagen ofte ændrer sig Du er udadvendt, servicemindet og kan samtidig bevare roen i travle perioder Alle ansøgere på 25 år eller derover, og som har opstartet grundforløbet efter 1. august 2015, skal medsende en uddannelsesplan, som kan rekvireres via henvendelse til den lokale Handelsskole. Vi tilbyder: Et attraktivt og uformelt arbejdsklima med masser af udfordringer og muligheder for personlig og faglig udvikling i et internationalt miljø, hvor godt humør og en sjov hverdag vægtes højt. Vi tilbyder sundhedsforsikring og egen kantineordning samt en lang række medarbejderrabatter. Kontaktinfo: Mener du, at ovenstående er noget for dig, så hører vi meget gerne fra dig snarest. Ansøgning til stillingen skal ske via Marels hjemmeside: https: jobs.marel.com dk da senest den 16. februar 2020. For yderligere information om stillingen er du velkommen til at kontakte Shipping Manager Steen Skakke på tlf.: 45 8930 4417. Opstart efter aftale. Marel er den førende globale leverandør af avanceret forarbejdningsudstyr og tjenesteydelser til fjerkræ-, kød- og fiskeindustrien. I partnerskab med vores kunder ændrer vi måden, fødevarer forarbejdes og produceres på. Vores vision er en verden, hvor kvalitetsfødevarer bliver produceret på en bæredygtig og økonomisk forsvarlig måde. Vores topmoderne udstyr og systemer hjælper fødevareproducenter af enhver størrelse og på alle markeder med at producere med højst mulig produktivitet. Vores team omfatter ca. 6.100 medarbejdere på verdensplan, kontorer og datterselskaber i 30 lande på seks kontinenter og et netværk af mere end 100 agenter og distributører.11Jobnet248ab0e0100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-16T00:00:000000https://jobs.marel.com/dk/da/job/5395/Kontorelev-til-shipping-og-administrative-opgaver0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3696717Marel A/S11P.O. Pedersens Vej 188200Aarhus NDKDanmark0
anne.nielsen@marel.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset10000888605JobNet5103270510327010021-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=248ab0e0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=248ab0e0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=248ab0e0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=248ab0e0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Transport_og_logistik/7.jpgKontorelev til shipping og administrative opgaver12007891Dansk3Læse/ tale935205Shippingelev12Transport og logistik363980844Anne Støvringanne.nielsen@marel.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK