Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelev til Skattestyrelsen i Aarhus

Start din karriere i Skattestyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Høj faglighed og godt arbejdsmiljø
Som elev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden.

Eksempler på opgaver kunne være at:

  • Sagsbehandling
  • Telefonbetjening og mailbesvarelser
  • Udarbejdelse af henstillinger, advarsler og bødeforelæg
  • Landsdækkende behandling af sager vedr. punktafgifter og toldområdet

Som kontorelev med speciale i offentlig administration, skal du igennem nogle specifikke fagområder som f.eks. sagsbehandling, økonomi og kundeservice. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får et bredt kendskab til Skattestyrelsens faglige områder.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt.

Herudover skal du kunne trives med opgaver der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Ligeledes er det vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev på, http://www.sktst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aarhus den 26. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Lyseng Allé 1, 8270 Højbjerg.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329941626Phoenix-1d67e61312019-01-14T00:00:00Kontorelev til Skattestyrelsen i AarhusStart din karriere i Skattestyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Høj faglighed og godt arbejdsmiljø
Som elev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden.

Eksempler på opgaver kunne være at:
  • Sagsbehandling
  • Telefonbetjening og mailbesvarelser
  • Udarbejdelse af henstillinger, advarsler og bødeforelæg
  • Landsdækkende behandling af sager vedr. punktafgifter og toldområdet

Som kontorelev med speciale i offentlig administration, skal du igennem nogle specifikke fagområder som f.eks. sagsbehandling, økonomi og kundeservice. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får et bredt kendskab til Skattestyrelsens faglige områder.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt.

Herudover skal du kunne trives med opgaver der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Ligeledes er det vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev på, http://www.sktst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aarhus den 26. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Lyseng Allé 1, 8270 Højbjerg.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
2019-02-18T00:50:41.380 Start din karriere i Skattestyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser. Høj faglighed og godt arbejdsmiljø Som elev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden. Eksempler på opgaver kunne være at: Sagsbehandling Telefonbetjening og mailbesvarelser Udarbejdelse af henstillinger, advarsler og bødeforelæg Landsdækkende behandling af sager vedr. punktafgifter og toldområdet Som kontorelev med speciale i offentlig administration, skal du igennem nogle specifikke fagområder som f.eks. sagsbehandling, økonomi og kundeservice. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får et bredt kendskab til Skattestyrelsens faglige områder. Personlige og faglige kvalifikationer Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Ligeledes er det vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlagt din ansøgning. Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev på, http: www.sktst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aarhus den 26. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver Lyseng Allé 1, 8270 Højbjerg. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnet1d67e613100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=118752&DepartmentId=9672&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3434686Skatteforvaltningen, Aarhus, Lyseng Allé11Lyseng Allé 18270HøjbjergDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693298JobNet492848149284811000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d67e613https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d67e613https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d67e613&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d67e613&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/11.jpgØnsker du et spændende job som Kontorelev? Hos Skatteforvaltningen, Aarhus, Lyseng Allé tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008011Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration360111553Michael Bonoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329949455Elever til Retten i AarhusRobot Bliv elev ved Danmarks Domstole - et job der giver mening! Retten i Aarhus søger 2 kontorelever inden for offentlig administration. Vi kan tilbyde en spændende og afvekslende hverdag. Du får et jobindhold, der giver mening, fordi du er med til at skabe tryghed og retssikkerhed i Danmark. Retten i Aarhus er en af Danmarks 24 byretter. Vi beskæftiger ca. 100 medarbejdere, der er fordelt på to adresser, henholdsvis Vester Alle 10, 8000 Aarhus C og Kannikegade 16, 8000 Aarhus C. En spændende og afvekslende hverdag med masser af smil Retten i Aarhus løser mange samfundsrelevante opgaver. Du vil blive oplært af fagligt engagerede kolleger og få selvstændige opgaver. Som elev ved Retten i Aarhus kommer du til at arbejde med civile sager, straffesager, fogedsager, skiftesager og administrative opgaver. Du får stor kontakt til rettens brugere. Karrieremuligheder Når din uddannelse hos os er færdig, vil du have fået en bred forståelse for arbejdet i en offentlig myndighed, og du vil selvstændigt kunne varetage mange administrative opgaver. Din uddannelse åbner blandt andet mulighed for, at du kan gøre karriere ved domstolene eller en anden offentlig myndighed, fx politiet, et ministerium eller en uddannelsesinstitution. Hvem er du? Vi forventer, at du er god til dansk retskrivning, at du består EUX Business, eller at du har en gymnasial baggrund med suppleringsfag eller en HHX med suppleringsfag. Alternativt har du et HG-bevis med direkte adgang til specialet Offentlig Administration. Vi lægger samtidig vægt på, at du har et stærkt samarbejdsgen og kan løse opgaver i fællesskab og individuelt - og til tider med et vist arbejdspres. Skoleforløb og elevseminarer med andre elever Uddannelsen varer som hovedregel 2 år, hvor der indgår skoleforløb på en handelsskole og årlige elevseminarer med andre elever fra domstolene. Praktik i udlandet kan også være en mulighed. Er du fyldt 25 år, kan du eventuelt få afkortet din uddannelse, hvis du har relevant erhvervserfaring. Info herom kan du få hos handelsskolens studievejledere. Hvor skal du sende din ansøgning hen? Ønsker du at søge en elevplads, skal du sende din ansøgning elektronisk. Det sker via vores rekrutteringssystem på http: www.domstol.dk aarhus under Job i Retten.Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen Søg stillingen i stillingsopslaget på vores hjemmeside. Udover din ansøgning bedes du vedlægge cv, eventuelle udtalelser og relevante eksamenspapirer (med karakterer) m.v. Hvornår er ansøgningsfristen? Vi skal have modtaget din ansøgning i rekrutteringssystemet senest den 25. februar 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 11. Hvornår begynder din elevuddannelse, og hvad er lønnen? Vi forestiller os, at du begynder den 1. september 2019. Din ansættelse og løn følger fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK STAT. Vi opfordrer enhver, der er interesseret og kvalificeret til at søge stillingen uanset personlige forhold så som alder, køn, race, etnisk tilhørsforhold m.v. Hvem kan du kontakte i tilfælde af spørgsmål? For yderligere information kan du kontakte elevansvarlig Helle Rabøl, tlf. 99 68 79 21 eller på mail helra@domstol.dk.Bliv elev ved Danmarks Domstole
- et job der giver mening!

Retten i Aarhus søger 2 kontorelever inden for offentlig administration. Vi kan tilbyde en spændende og afvekslende hverdag. Du får et jobindhold, der giver mening, fordi du er med til at skabe tryghed og retssikkerhed i Danmark.

Retten i Aarhus er en af Danmarks 24 byretter. Vi beskæftiger ca. 100 medarbejdere, der er fordelt på to adresser, henholdsvis Vester Alle 10, 8000 Aarhus C og Kannikegade 16, 8000 Aarhus C.

En spændende og afvekslende hverdag med masser af smil
Retten i Aarhus løser mange samfundsrelevante opgaver. Du vil blive oplært af fagligt engagerede kolleger og få selvstændige opgaver.

Som elev ved Retten i Aarhus kommer du til at arbejde med civile sager, straffesager, fogedsager, skiftesager og administrative opgaver. Du får stor kontakt til rettens brugere.

Karrieremuligheder
Når din uddannelse hos os er færdig, vil du have fået en bred forståelse for arbejdet i en offentlig myndighed, og du vil selvstændigt kunne varetage mange administrative opgaver. Din uddannelse åbner blandt andet mulighed for, at du kan gøre karriere ved domstolene eller en anden offentlig myndighed, fx politiet, et ministerium eller en uddannelsesinstitution.

Hvem er du?
Vi forventer, at du er god til dansk retskrivning, at du består EUX Business, eller at du har en gymnasial baggrund med suppleringsfag eller en HHX med suppleringsfag. Alternativt har du et HG-bevis med direkte adgang til specialet Offentlig Administration.

Vi lægger samtidig vægt på, at du har et stærkt samarbejdsgen og kan løse opgaver i fællesskab og individuelt - og til tider med et vist arbejdspres.

Skoleforløb og elevseminarer med andre elever
Uddannelsen varer som hovedregel 2 år, hvor der indgår skoleforløb på en handelsskole og årlige elevseminarer med andre elever fra domstolene. Praktik i udlandet kan også være en mulighed.

Er du fyldt 25 år, kan du eventuelt få afkortet din uddannelse, hvis du har relevant erhvervserfaring. Info herom kan du få hos handelsskolens studievejledere.

Hvor skal du sende din ansøgning hen?
Ønsker du at søge en elevplads, skal du sende din ansøgning elektronisk. Det sker via vores rekrutteringssystem på http://www.domstol.dk/aarhus under Job i Retten.Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen ”Søg stillingen” i stillingsopslaget på vores hjemmeside.

Udover din ansøgning bedes du vedlægge cv, eventuelle udtalelser og relevante eksamenspapirer (med karakterer) m.v.

Hvornår er ansøgningsfristen?
Vi skal have modtaget din ansøgning i rekrutteringssystemet senest den 25. februar 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 11.

Hvornår begynder din elevuddannelse, og hvad er lønnen?
Vi forestiller os, at du begynder den 1. september 2019.

Din ansættelse og løn følger fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT.

Vi opfordrer enhver, der er interesseret og kvalificeret til at søge stillingen uanset personlige forhold så som alder, køn, race, etnisk tilhørsforhold m.v.

Hvem kan du kontakte i tilfælde af spørgsmål?
For yderligere information kan du kontakte elevansvarlig Helle Rabøl, tlf. 99 68 79 21 eller på mail helra@domstol.dk.








Retten i ÅrhusAarhus C2019-01-28T00:00:002019-02-25T00:00:00
329953009Kontorelev til Aarhus BSS, Aarhus UniversitetRobot Har du lyst til at tage en kontoruddannelse med varierende administrative opgaver? Vil du være en del af en spændende arbejdsplads, hvor din hverdag bliver præget af faglig og personlig udvikling? Hvis du kan svare ja til ovenstående, kan du blive Aarhus BSS næste kontorelev! Aarhus BSS, der er et af de fire fakulteter på Aarhus Universitet, søger til foråret en dygtig kontorelev med speciale i offentlig administration. Dit uddannelsesforløb varer to år, og den praktiske erfaring får du i fakultetets HR-afdeling og i sekretariatet på Juridisk Institut. Hvad skal du lave? Som kontorelev i Aarhus BSS HR Ph.d. vil du bl.a. blive beskæftiget med:Jobopslag i e-rekrutteringssystemPersonaleadministration, herunder udarbejdelse af ansættelsesbreveLøbende indtastning, registrering og opfølgning i løn- og it-systemerJournalisering og godkendelse af fakturaerMødeforberedelse og hjælpe med at skrive mødereferater. Som kontorelev på Juridisk Institut vil dine arbejdsopgaver bl.a. være:Administrativ service til studerende, undervisere og forskereUnderstøttelse af undervisnings- og eksamensplanlægningBestilling af censorerFerie- og fraværsregistreringAdministrativ understøttelse af fagpakkeSamarbejde med det administrative center på fakultetetAd hoc kontorarbejde. Vi tilbyder dig en udfordrende og attraktiv arbejdsplads med dygtige kolleger og gode karrieremuligheder efter endt uddannelse. Vi tager uddannelsen af vores kontorelever seriøst, og vi lægger vægt på din læring og udvikling i hele forløbet, ligesom vi også forventer, at du bidrager med initiativ og gåpåmod og tager ansvar for egen læring. Aarhus Universitet har et velfungerende elevnetværk, som laver arrangementer på tværs af universitetet for alle elevgrupper. Vi forventer, at du har administrativ tæft og trives i et travlt miljø med høj faglighed. Du vil få mange samarbejdsrelationer på hele universitetet, og vi forventer derfor, at du er imødekommende og i godt humør. Du trives med mange forskellige opgaver. Du er god til at sætte dig grundigt ind i sagerne og prioritere dine opgaver, som du sætter en ære i at løse ordentligt. Vi forventer også, at du er ansvarsbevidst og pligtopfyldende i dit arbejde. Det er endvidere en forudsætning, at du er god til at formulere dig både på dansk og engelsk (skriftligt og mundtligt), ligesom service og sans for detaljen er et must i vores administrative arbejde. Faglige kvalifikationer Du opfylder adgangskravene til at kunne starte på praktikforløbet for kontorelever med speciale i offentlig administration. Du har et indgående kendskab til Office-pakken og har lyst til at arbejde med it-værktøjer og administrative opgaver. Ansøgningsfrist og starttidspunkt Ansættelsesstart er den 1. april 1. maj 2019 eller snarest herefter. Arbejdsstedet er Aarhus BSS HR Ph.d., Tåsingegade 1, 8000 Aarhus C Juridisk Institut, Aarhus BSS, Bartholins Allé 16, 8000 Aarhus C Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er på fuld tid (37 timer ugen). Ansættelse sker i henhold til organisationsaftalen indgået mellem Finansministeriet og HK Stat for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere og fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten). Kontakt Har du spørgsmål vedr. Aarhus BSS HR Ph.d., er du velkommen til at kontakte konstitueret HR-chef Trine Bjerregaard Larsen på tlf.nr.: 87 15 21 61 eller e-mail tbl@au.dk eller kontorelev Mia Sørensen 87 16 59 64 eller e-mail mias@au.dk. Har du spørgsmål vedr. Juridisk Institut, er du velkommen til at kontakte institutsekretariatsleder Kirsten Jakobsen, på tlf.nr. 87 16 53 52 eller e-mail kirsten@law.au.dk. Samtaler forventes afholdt i uge 10. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge. Ansøgningsfrist: 18. februar 2019 Forventet tiltrædelsesdato: 01-04-2019Har du lyst til at tage en kontoruddannelse med varierende administrative opgaver?
Vil du være en del af en spændende arbejdsplads, hvor din hverdag bliver præget af faglig og personlig udvikling?

Hvis du kan svare ja til ovenstående, kan du blive Aarhus BSS’ næste kontorelev!

Aarhus BSS, der er et af de fire fakulteter på Aarhus Universitet, søger til foråret en dygtig kontorelev med speciale i offentlig administration.

Dit uddannelsesforløb varer to år, og den praktiske erfaring får du i fakultetets HR-afdeling og i sekretariatet på Juridisk Institut.

Hvad skal du lave?
Som kontorelev i Aarhus BSS HR & Ph.d. vil du bl.a. blive beskæftiget med:
  • Jobopslag i e-rekrutteringssystem
  • Personaleadministration, herunder udarbejdelse af ansættelsesbreve
  • Løbende indtastning, registrering og opfølgning i løn- og it-systemer
  • Journalisering og godkendelse af fakturaer
  • Mødeforberedelse og hjælpe med at skrive mødereferater.

Som kontorelev på Juridisk Institut vil dine arbejdsopgaver bl.a. være:
  • Administrativ service til studerende, undervisere og forskere
  • Understøttelse af undervisnings- og eksamensplanlægning
  • Bestilling af censorer
  • Ferie- og fraværsregistrering
  • Administrativ understøttelse af fagpakke
  • Samarbejde med det administrative center på fakultetet
  • Ad hoc kontorarbejde.

Vi tilbyder dig en udfordrende og attraktiv arbejdsplads med dygtige kolleger og gode karrieremuligheder efter endt uddannelse. Vi tager uddannelsen af vores kontorelever seriøst, og vi lægger vægt på din læring og udvikling i hele forløbet, ligesom vi også forventer, at du bidrager med initiativ og gåpåmod og tager ansvar for egen læring.
Aarhus Universitet har et velfungerende elevnetværk, som laver arrangementer på tværs af universitetet for alle elevgrupper.

Vi forventer, at du har administrativ tæft og trives i et travlt miljø med høj faglighed. Du vil få mange samarbejdsrelationer på hele universitetet, og vi forventer derfor, at du er imødekommende og i godt humør.
Du trives med mange forskellige opgaver. Du er god til at sætte dig grundigt ind i sagerne og prioritere dine opgaver, som du sætter en ære i at løse ordentligt. Vi forventer også, at du er ansvarsbevidst og pligtopfyldende i dit arbejde.
Det er endvidere en forudsætning, at du er god til at formulere dig både på dansk og engelsk (skriftligt og mundtligt), ligesom service og sans for detaljen er et must i vores administrative arbejde.

Faglige kvalifikationer
Du opfylder adgangskravene til at kunne starte på praktikforløbet for kontorelever med speciale i offentlig administration.
Du har et indgående kendskab til Office-pakken og har lyst til at arbejde med it-værktøjer og administrative opgaver.

Ansøgningsfrist og starttidspunkt
Ansættelsesstart er den 1. april/1. maj 2019 eller snarest herefter.

Arbejdsstedet er
Aarhus BSS HR & Ph.d., Tåsingegade 1, 8000 Aarhus C
Juridisk Institut, Aarhus BSS, Bartholins Allé 16, 8000 Aarhus C

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuld tid (37 timer/ugen). Ansættelse sker i henhold til organisationsaftalen indgået mellem Finansministeriet og HK/Stat for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere og fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten).

Kontakt
Har du spørgsmål vedr. Aarhus BSS HR & Ph.d., er du velkommen til at kontakte konstitueret HR-chef Trine Bjerregaard Larsen på tlf.nr.: 87 15 21 61 eller e-mail tbl@au.dk eller kontorelev Mia Sørensen 87 16 59 64 eller e-mail mias@au.dk.

Har du spørgsmål vedr. Juridisk Institut, er du velkommen til at kontakte institutsekretariatsleder Kirsten Jakobsen, på tlf.nr. 87 16 53 52 eller e-mail kirsten@law.au.dk.

Samtaler forventes afholdt i uge 10.
Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgningsfrist:
18. februar 2019

Forventet tiltrædelsesdato:
01-04-2019

 

Aarhus UniversitetAarhus C2019-02-01T00:00:002019-02-18T00:00:00
329954688Kunne du tænke dig en karriere inden for HR?Robot Er du frisk på at prøve nye ting, og kan du holde hovedet koldt, når det går stærkt? Så er du måske vores nye administrationselev inden for HR. Du vil komme til at arbejde med HR-årshjulet, personalejura og administrative opgaver. Igennem dine to år hos Søgemedier vil du få et solidt fagligt fundament, hvor du får mulighed for at arbejde på både projekter og på daglige rutineopgaver. Dine opgaver vil blandt andet involvere: Daglige HR-administrative opgaver On-boarding af nye medarbejdere. På sigt også deltagelse i jobsamtaler Support til ledere og medarbejdere på personalerelaterede HR-henvendelser Assistere med overholdelse af HR-årshjulet, herunder RIK-samtaler, tilfredshedsundersøgelser, o.l. Hvem er du? Vi hjælper dig med at kickstarte din karriere med stort fokus på din udvikling og hvor du har mulighed for sparring med både leder og kollegaer. Du arbejder systematisk og er god til at bevare overblikket, så detaljerne kommer med. Derudover: Du har interesse for kontoradministration og har lyst til at udvikle dig personligt og fagligt Du er ansvarsbevidst og har en serviceorienteret indstilling Du er god til at arbejde struktureret Du er god til at kommunikere mundtligt og skriftligt på dansk Du trives med forandringer og kan hurtigt omstille dig i en afvekslende hverdag Det er en fordel, hvis du har praktisk erhvervserfaring Uddannelseskrav EUX indenfor kontor, STX HF HTX med 10 ugers EUDS indenfor kontor eller HHX med 5 ugers EUDS indenfor kontor.

Er du frisk på at prøve nye ting, og kan du holde hovedet koldt, når det går stærkt? Så er du måske vores nye administrationselev inden for HR. Du vil komme til at arbejde med HR-årshjulet, personalejura og administrative opgaver.

Igennem dine to år hos Søgemedier vil du få et solidt fagligt fundament, hvor du får mulighed for at arbejde på både projekter og på daglige rutineopgaver.

Dine opgaver vil blandt andet involvere:

  • Daglige HR-administrative opgaver
  • On-boarding af nye medarbejdere. På sigt også deltagelse i jobsamtaler
  • Support til ledere og medarbejdere på personalerelaterede HR-henvendelser
  • Assistere med overholdelse af HR-årshjulet, herunder RIK-samtaler, tilfredshedsundersøgelser, o.l.

Hvem er du?

Vi hjælper dig med at kickstarte din karriere med stort fokus på din udvikling og hvor du har mulighed for sparring med både leder og kollegaer. Du arbejder systematisk og er god til at bevare overblikket, så detaljerne kommer med. Derudover:

  • Du har interesse for kontoradministration og har lyst til at udvikle dig personligt og fagligt
  • Du er ansvarsbevidst og har en serviceorienteret indstilling
  • Du er god til at arbejde struktureret
  • Du er god til at kommunikere mundtligt og skriftligt på dansk
  • Du trives med forandringer og kan hurtigt omstille dig i en afvekslende hverdag
  • Det er en fordel, hvis du har praktisk erhvervserfaring

Uddannelseskrav

EUX indenfor kontor, STX/HF/HTX med 10 ugers EUDS indenfor kontor eller HHX med 5 ugers EUDS indenfor kontor.

SØGEMEDIER A/SAarhus V2019-02-05T00:00:002019-04-02T00:00:00
329961619Elev til AU HR Løn & Personalejura, Aarhus UniversitetRobot Har du gåpåmod, sans for detaljer, er serviceminded med et godt humør og drømmer du om et job med udfordringer, hvor du kan være med til at påvirke dine arbejdsopgaver, så kunne du blive vores næste dygtige kontorelev i AU HR, Aarhus Universitet. Vi tilbyder dig en udfordrende og attraktiv arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø, gode kolleger, spændende og varierende arbejdsopgaver og ansvar samt gode karrieremuligheder i en stor organisation efter endt uddannelse. Aarhus Universitet (AU) er en stor og spændende arbejdsplads og tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø, der sikrer resultater af høj international standard. Aarhus Universitet har et velfungerende elevnetværk, som laver arrangementer tre-fire gange om året. Hvordan er elevuddannelsen? Dit uddannelsesforløb varer to år. Den praktiske erfaring får du i afdelingerne Løn og Personalejura, hvor du kommer til at beskæftige dig med selvstændige og varierede opgaver inden for offentlig administration. Du vil møde mange forskellige opgaver, og du vil lære at skabe et netværk samt begå dig i en stor uddannelsesinstitution. Den teoretiske del vil du få gennem flere skoleophold på Aarhus Business College. Du får løn under hele uddannelsen. Hvem er du? Du opfylder adgangskravene til at kunne starte på praktikforløbet for kontorelever med speciale i offentlig administration. Du er udadvendt, engageret, har en positiv indstilling, viser initiativ og tager ansvar for egen læring samtidig med, at du har ordenssans og er kvalitetsbevidst i løsningen af opgaver samt prioritering heraf. Du skal have gode samarbejdsevner, og vi forventer, at du bidrager til det gode arbejdsmiljø. Det er en forudsætning, at du er god til at formulere dig på både dansk og engelsk i såvel skrift som tale. Du har et indgående kendskab til Office-pakken og har lyst til at arbejde med IT-værktøjer og administrative opgaver i et dynamisk uddannelsesmiljø. Hvad skal du lave? Som kontorelev ved AU HR Personalejura og Løn vil du bl.a. blive beskæftiget med:Jobopslag i AU s rekrutteringssystemAnsættelser og ændringer i ansættelsesforholdLønforhandlingBarselssagerRefusion ved sygdom og barselLønbehandling og lønkontrol i Statens lønsystemer SLS og HR-lønLønwebsiderFerieafregningSkattesagerAfstemning af lønrelaterede kontiForefaldende kontorarbejde Hvem er vi? AU HR i Fællesadministrationen arbejder for alle fakulteter, institutter, centre og administrative område og består af fire afdelinger: Løn, HR-IT, Personalejura samt Udvikling Arbejdsmiljø. AU HR understøtter desuden HR på de fire administrative centre med rådgivning og vejledning. Vi er ca. 50 medarbejdere i AU HR. HR på Aarhus Universitet bidrager til universitetets kerneopgave ved at understøtte og videreudvikle AU s organisatoriske kapabilitet og effektivitet gennem medarbejdere, organisation og kultur. Arbejdsstedet er Jens Baggesens Vej 53, 8200 Aarhus N. Hvornår skal du starte? Ansættelsesstart er den 1. maj 2019. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er fuld tid (37 timer). Ansættelse sker i henhold til organisationsaftalen indgået mellem Finansministeriet og HK Stat for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere og fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten). Kontakt Har du spørgsmål vedr. Løn er du velkommen til at kontakte Tim Strandgaard på tlf. 871 52291 eller e-mail tsl@au.dk (tsl@au.dk) Har du spørgsmål vedr. Personalejura er du velkommen til at kontakte Birgit Roesen på tlf. 871 52289 eller e-mail bir@au.dk (bir@au.dk) Ansøgningsfrist Ansøgningen skal du sende til os i elektronisk form. Det sker via vores rekrutteringssystem og skal være os i hænde senest 7. marts 2019. Samtaler afholdes i uge 14. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge. Ansøgningsfrist: 7. marts 2019Har du gåpåmod, sans for detaljer, er serviceminded med et godt humør og drømmer du om et job med udfordringer, hvor du kan være med til at påvirke dine arbejdsopgaver, så kunne du blive vores næste dygtige kontorelev i AU HR, Aarhus Universitet.

Vi tilbyder dig en udfordrende og attraktiv arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø, gode kolleger, spændende og varierende arbejdsopgaver og ansvar samt gode karrieremuligheder i en stor organisation efter endt uddannelse.

Aarhus Universitet (AU) er en stor og spændende arbejdsplads og tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø, der sikrer resultater af høj international standard.

Aarhus Universitet har et velfungerende elevnetværk, som laver arrangementer tre-fire gange om året.

Hvordan er elevuddannelsen?
Dit uddannelsesforløb varer to år. Den praktiske erfaring får du i afdelingerne Løn og Personalejura, hvor du kommer til at beskæftige dig med selvstændige og varierede opgaver inden for offentlig administration. Du vil møde mange forskellige opgaver, og du vil lære at skabe et netværk samt begå dig i en stor uddannelsesinstitution. Den teoretiske del vil du få gennem flere skoleophold på Aarhus Business College. Du får løn under hele uddannelsen.

Hvem er du?
Du opfylder adgangskravene til at kunne starte på praktikforløbet for kontorelever med speciale i offentlig administration.

Du er udadvendt, engageret, har en positiv indstilling, viser initiativ og tager ansvar for egen læring samtidig med, at du har ordenssans og er kvalitetsbevidst i løsningen af opgaver samt prioritering heraf. Du skal have gode samarbejdsevner, og vi forventer, at du bidrager til det gode arbejdsmiljø.

Det er en forudsætning, at du er god til at formulere dig på både dansk og engelsk i såvel skrift som tale. Du har et indgående kendskab til Office-pakken og har lyst til at arbejde med IT-værktøjer og administrative opgaver i et dynamisk uddannelsesmiljø.

Hvad skal du lave?
Som kontorelev ved AU HR Personalejura og Løn vil du bl.a. blive beskæftiget med:
  • Jobopslag i AU’s rekrutteringssystem
  • Ansættelser og ændringer i ansættelsesforhold
  • Lønforhandling
  • Barselssager
  • Refusion ved sygdom og barsel
  • Lønbehandling og lønkontrol i Statens lønsystemer SLS og HR-løn
  • Lønwebsider
  • Ferieafregning
  • Skattesager
  • Afstemning af lønrelaterede konti
  • Forefaldende kontorarbejde

Hvem er vi?
AU HR i Fællesadministrationen arbejder for alle fakulteter, institutter, centre og administrative område og består af fire afdelinger: Løn, HR-IT, Personalejura samt Udvikling & Arbejdsmiljø. AU HR understøtter desuden HR på de fire administrative centre med rådgivning og vejledning. Vi er ca. 50 medarbejdere i AU HR.

HR på Aarhus Universitet bidrager til universitetets kerneopgave ved at understøtte og videreudvikle AU’s organisatoriske kapabilitet og effektivitet gennem medarbejdere, organisation og kultur.

Arbejdsstedet er Jens Baggesens Vej 53, 8200 Aarhus N.

Hvornår skal du starte?
Ansættelsesstart er den 1. maj 2019.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er fuld tid (37 timer). Ansættelse sker i henhold til organisationsaftalen indgået mellem Finansministeriet og HK/Stat for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere og fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten).

Kontakt
Har du spørgsmål vedr. Løn er du velkommen til at kontakte Tim Strandgaard på tlf. 871 52291 eller e-mail tsl@au.dk (tsl@au.dk)

Har du spørgsmål vedr. Personalejura er du velkommen til at kontakte Birgit Roesen på tlf. 871 52289 eller e-mail bir@au.dk (bir@au.dk)

Ansøgningsfrist
Ansøgningen skal du sende til os i elektronisk form. Det sker via vores rekrutteringssystem og skal være os i hænde senest 7. marts 2019.

Samtaler afholdes i uge 14.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgningsfrist:
7. marts 2019

 

Aarhus UniversitetAarhus N2019-02-15T00:00:002019-03-07T00:00:00
329950160LogistikkoordinatorRobot Logistikkoordinator STEINER A S (Arbejdspladsen ligger i Aarhus Kommune) SUPRABEAM designer, fremstiller og distribuerer i dag innovative LED-lygter og LED-pandelamper af højeste kvalitet under navnet Suprabeam og er målrettet mod professionelle håndværkere i industrien, autoværksteder og til krævende outdoor brug. Vores vigtigste opgave er at opnå en overlegen kvalitet og et perfekt lysforhold i hele varigheden af produktets batteri- og levetid. Læs mere på www.suprabeam.com Logistikkoordinator Vi søger en logistikkoordinator til en fuldtidsstilling på vores danske kontor i Aarhus N. Som medarbejder hos Steiner A S kommer du til at arbejde i et inspirerende fagligt og socialt miljø med fokus på den optimale kundeoplevelse. Vores omgangstone er afslappet, men vores ambitionsniveau er højt. Du vil indgå i et mindre, men engageret team på seks medarbejdere i Driftsafdelingen, som dagligt er med til at sikre at vores kunder får deres varer til tiden. Du koordinerer og håndterer dine daglige opgaver med stor ansvarsfølelse og udfører dem professionelt og præcist. Det er et meget afvekslende job, hvor to dage ikke er ens. Du vil møde en hverdag fyldt med spændende og udfordrende opgaver med faglige udfordringer og stor frihed under ansvar. Vi er en international virksomhed med flere datterselskaber, hvor engelsk bliver brugt i det daglige arbejde. Du vil være en del af at sikre vareflowet fra produktion og frem til kunden. Vi har brug for en Logistikkoordinator, som håndterer (Ansvar Opgaver): Du skal sikre disponering og kontakt til kunder med oprettelse og opfølgning af kundeordre Produktionsplanlægning ifbm. Kundeordre Udarbejde eksportdokumenter incl. toldbehandling Du skal bistå med at sikre lønsomme fragtaftaler og løbende kontakt med transportører Du bliver en administrativ del af lageroptællinger og lagerreguleringer Hjælpe med en evt. IT-integration og koordinering imellem hovedlager og et logistikcenter Du skal deltage i større og mindre optimeringsprojekter Diverse administrative opgaver Vi forventer, at du (Personlighed): Trives i en blæksprutte funktion i et til tider hektisk miljø Du er udadvendt og kan smile både i telefonen og på kontoret Gode kommunikations- og forhandlingsevner samt en god kulturforståelse Du er ærekær med sans for detaljer Du tager initiativ, er ansvarsbevidst og formår at følge opgaverne til ende med høj kvalitet Har du erfaring med webshops vil det være et plus, men ikke et krav Din baggrund (Uddannelse Erfaring): Du har en baggrund inden for logistik gerne suppleret med relevant uddannelse Du har flair for IT-systemer og er fortrolig med Office 365 Du har gerne et solidt kendskab til SAP Business One eller tilsvarende system Du er velformuleret i både skrift og tale på dansk og engelsk, også gerne i tysk eller fransk spansk Vi tilbyder dig: En god opstart med oplæring og introduktion til hele virksomheden og vores produkter En ansættelse på funktionærlignende vilkår med tilhørende pensionsordning og sundhedsforsikring Fuldtidsstilling 37 timer (man.-tors. kl. 08-16:00 og fre. kl. 08-15:30) Spændende stilling i en innovativ international virksomhed med et inspirerende arbejdsklima og en uformel omgangstone Spændende og krævende arbejdsområde, hvor du selv kan vise initiativ og få indflydelse Ansættelsesvilkår: Vi tilbyder løn i forhold til kvalifikationer Tiltrædelse: hurtigst muligt Kontakt: Har du lyst og energi til at udvikle Steiner A S med os, så send en ansøgning og CV til: michelle.boejer@suprabeam.com Hvis du har spørgsmål til stillingen kan rettes skriftligt til Underdirektør Michelle Bøjer på michelle.boejer@suprabeam.com Der vil blive afholdt samtaler løbende, så vi ser frem til at modtage din ansøgning og CV.Ansøgere sikres den nødvendige diskretion og fortrolighed.

Logistikkoordinator

STEINER A/S
(Arbejdspladsen ligger i Aarhus Kommune)

SUPRABEAM designer, fremstiller og distribuerer i dag innovative LED-lygter og LED-pandelamper af højeste kvalitet under navnet Suprabeam og er målrettet mod professionelle håndværkere i industrien, autoværksteder og til krævende outdoor brug. Vores vigtigste opgave er at opnå en overlegen kvalitet og et perfekt lysforhold i hele varigheden af produktets batteri- og levetid.

Læs mere på www.suprabeam.com

 

Logistikkoordinator

Vi søger en logistikkoordinator til en fuldtidsstilling på vores danske kontor i Aarhus N.

Som medarbejder hos Steiner A/S kommer du til at arbejde i et inspirerende fagligt og socialt miljø med fokus på den optimale kundeoplevelse. Vores omgangstone er afslappet, men vores ambitionsniveau er højt. Du vil indgå i et mindre, men engageret team på seks medarbejdere i Driftsafdelingen, som dagligt er med til at sikre at vores kunder får deres varer til tiden. Du koordinerer og håndterer dine daglige opgaver med stor ansvarsfølelse og udfører dem professionelt og præcist. Det er et meget afvekslende job, hvor to dage ikke er ens. Du vil møde en hverdag fyldt med spændende og udfordrende opgaver med faglige udfordringer og stor frihed under ansvar.

Vi er en international virksomhed med flere datterselskaber, hvor engelsk bliver brugt i det daglige arbejde. Du vil være en del af at sikre vareflowet fra produktion og frem til kunden.

Vi har brug for en Logistikkoordinator, som håndterer (Ansvar & Opgaver):

  • Du skal sikre disponering og kontakt til kunder med oprettelse og opfølgning af kundeordre
  • Produktionsplanlægning ifbm. Kundeordre
  • Udarbejde eksportdokumenter incl. toldbehandling
  • Du skal bistå med at sikre lønsomme fragtaftaler og løbende kontakt med transportører
  • Du bliver en administrativ del af lageroptællinger og lagerreguleringer
  • Hjælpe med en evt. IT-integration og koordinering imellem hovedlager og et logistikcenter
  • Du skal deltage i større og mindre optimeringsprojekter
  • Diverse administrative opgaver
                                                   

Vi forventer, at du (Personlighed): 

  • Trives i en blæksprutte funktion i et til tider hektisk miljø
  • Du er udadvendt og kan smile både i telefonen og på kontoret
  • Gode kommunikations- og forhandlingsevner samt en god kulturforståelse
  • Du er ærekær med sans for detaljer
  • Du tager initiativ, er ansvarsbevidst og formår at følge opgaverne til ende med høj kvalitet
  • Har du erfaring med webshops vil det være et plus, men ikke et krav

Din baggrund (Uddannelse & Erfaring): 

  • Du har en baggrund inden for logistik gerne suppleret med relevant uddannelse
  • Du har flair for IT-systemer og er fortrolig med Office 365
  • Du har gerne et solidt kendskab til SAP Business One eller tilsvarende system
  • Du er velformuleret i både skrift og tale på dansk og engelsk, også gerne i tysk eller fransk/spansk

 
Vi tilbyder dig: 

  • En god opstart med oplæring og introduktion til hele virksomheden og vores produkter
  • En ansættelse på funktionærlignende vilkår med tilhørende pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Fuldtidsstilling 37 timer (man.-tors. kl. 08-16:00 og fre. kl. 08-15:30)
  • Spændende stilling i en innovativ international virksomhed med et inspirerende arbejdsklima og en uformel omgangstone
  • Spændende og krævende arbejdsområde, hvor du selv kan vise initiativ og få indflydelse
     

Ansættelsesvilkår:

  • Vi tilbyder løn i forhold til kvalifikationer
  • Tiltrædelse: hurtigst muligt

Kontakt:

Har du lyst og energi til at udvikle Steiner A/S med os, så send en ansøgning og CV til: michelle.boejer@suprabeam.com Hvis du har spørgsmål til stillingen kan rettes skriftligt til Underdirektør Michelle Bøjer på michelle.boejer@suprabeam.com

Der vil blive afholdt samtaler løbende, så vi ser frem til at modtage din ansøgning og CV.
Ansøgere sikres den nødvendige diskretion og fortrolighed.

STEINER A/SAarhus N2019-01-29T00:00:002019-03-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Elever til Retten i Aarhus

Retten i Århus

Aarhus C
Bliv elev ved Danmarks Domstole - et job der giver mening! Retten i Aarhus søger 2 kontorelever inden for offentlig administration. Vi kan tilbyde en spændende og afvekslende hverdag. Du får et jobindhold, der giver mening, fordi du er med til at sk...
Indrykket:28. januar 2019
Udløbsdato:25. februar 2019

Kontorelev til Aarhus BSS, Aarhus Universitet

Aarhus Universitet

Aarhus C
Har du lyst til at tage en kontoruddannelse med varierende administrative opgaver? Vil du være en del af en spændende arbejdsplads, hvor din hverdag bliver præget af faglig og personlig udvikling? Hvis du kan svare ja til ovenstående, kan du blive A...
Indrykket:1. februar 2019
Udløbsdato:18. februar 2019

Kunne du tænke dig en karriere inden for HR?

SØGEMEDIER A/S

Aarhus V
Er du frisk på at prøve nye ting, og kan du holde hovedet koldt, når det går stærkt? Så er du måske vores nye administrationselev inden for HR. Du vil komme til at arbejde med HR-årshjulet, personalejura og administrative opgaver. Igennem dine to år...
Indrykket:5. februar 2019
Udløbsdato:2. april 2019

Elev til AU HR Løn & Personalejura, Aarhus Universitet

Aarhus Universitet

Aarhus N
Har du gåpåmod, sans for detaljer, er serviceminded med et godt humør og drømmer du om et job med udfordringer, hvor du kan være med til at påvirke dine arbejdsopgaver, så kunne du blive vores næste dygtige kontorelev i AU HR, Aarhus Universitet. Vi...
Indrykket:15. februar 2019
Udløbsdato:7. marts 2019

Logistikkoordinator

STEINER A/S

Aarhus N
Logistikkoordinator STEINER A S (Arbejdspladsen ligger i Aarhus Kommune) SUPRABEAM designer, fremstiller og distribuerer i dag innovative LED-lygter og LED-pandelamper af højeste kvalitet under navnet Suprabeam og er målrettet mod professionelle hån...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:25. marts 2019