Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelev til Toldstyrelsen i Rønne

Start din karriere i Toldstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Toldstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Toldekspedition, toldkontrol og behandling af tolddokumenter
Som elev i Toldstyrelsen specialiserer du din uddannelse således, at du får en kontoruddannelse med speciale i told. Du får et dybdegående kendskab til toldområdet i forskellige enheder som f.eks. administration, toldkontrolarbejde og toldekspedition.

Eksempler på opgaver kunne være:

  • At oprette sager og indhente nødvendig dokumentation hos virksomheder
  • At skrive breve og journalisere
  • At besvare mails og telefoniske henvendelser
  • Kontrol af oprindelsesland, toldværdi og mængde
  • Varemærkeforfalskning og smuglerikontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko
  • Dokumentation, sagsbehandling og afrapportering
  • Import og eksport af varer, samt forsendelser
  • At stemple tolddokumenter
  • At samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder.

Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter, herunder nat og weekendarbejde, når opgaverne kræver det.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er udadvendt og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvaliteten.

Vi forventer, at du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden. Ligeledes er det vigtigt, at du kommunikerer mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk, og kan du herudover kommunikere på andre sprog, er det en fordel.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du vil kunne komme ud for at skulle arbejde med klassificerede dokumenter og systemer.

Du kan læse mere om Toldstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.toldst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i København den 13. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Munch Petersens Vej 8, 3700 Rønne.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329941655Phoenix-dbf8600412019-01-14T00:00:00Kontorelev til Toldstyrelsen i RønneStart din karriere i Toldstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Toldstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Toldekspedition, toldkontrol og behandling af tolddokumenter
Som elev i Toldstyrelsen specialiserer du din uddannelse således, at du får en kontoruddannelse med speciale i told. Du får et dybdegående kendskab til toldområdet i forskellige enheder som f.eks. administration, toldkontrolarbejde og toldekspedition.

Eksempler på opgaver kunne være:
  • At oprette sager og indhente nødvendig dokumentation hos virksomheder
  • At skrive breve og journalisere
  • At besvare mails og telefoniske henvendelser
  • Kontrol af oprindelsesland, toldværdi og mængde
  • Varemærkeforfalskning og smuglerikontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko
  • Dokumentation, sagsbehandling og afrapportering
  • Import og eksport af varer, samt forsendelser
  • At stemple tolddokumenter
  • At samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder.

Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter, herunder nat og weekendarbejde, når opgaverne kræver det.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er udadvendt og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvaliteten.

Vi forventer, at du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden. Ligeledes er det vigtigt, at du kommunikerer mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk, og kan du herudover kommunikere på andre sprog, er det en fordel.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du vil kunne komme ud for at skulle arbejde med klassificerede dokumenter og systemer.

Du kan læse mere om Toldstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.toldst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i København den 13. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Munch Petersens Vej 8, 3700 Rønne.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
2019-02-18T00:50:44.147 Start din karriere i Toldstyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Toldstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser. Toldekspedition, toldkontrol og behandling af tolddokumenter Som elev i Toldstyrelsen specialiserer du din uddannelse således, at du får en kontoruddannelse med speciale i told. Du får et dybdegående kendskab til toldområdet i forskellige enheder som f.eks. administration, toldkontrolarbejde og toldekspedition. Eksempler på opgaver kunne være: At oprette sager og indhente nødvendig dokumentation hos virksomheder At skrive breve og journalisere At besvare mails og telefoniske henvendelser Kontrol af oprindelsesland, toldværdi og mængde Varemærkeforfalskning og smuglerikontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko Dokumentation, sagsbehandling og afrapportering Import og eksport af varer, samt forsendelser At stemple tolddokumenter At samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder. Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter, herunder nat og weekendarbejde, når opgaverne kræver det. Personlige og faglige kvalifikationer Du er udadvendt og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvaliteten. Vi forventer, at du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden. Ligeledes er det vigtigt, at du kommunikerer mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk, og kan du herudover kommunikere på andre sprog, er det en fordel. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning. Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du vil kunne komme ud for at skulle arbejde med klassificerede dokumenter og systemer. Du kan læse mere om Toldstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.toldst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i København den 13. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver Munch Petersens Vej 8, 3700 Rønne. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnetdbf86004100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=118797&DepartmentId=9675&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerBornholmBornholm3434715Skatteforvaltningen, Bornholm11Munch Petersens Vej 83700RønneDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693283JobNet492848749284871000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dbf86004https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=dbf86004https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dbf86004&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dbf86004&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/3.jpgEr du den nye Kontorelev i Skatteforvaltningen, Bornholm?12008001Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration360111597Michael Bonoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329962508Kontorelever til Bornholms RegionskommuneRobot Nu har du mulighed for at lægge billet ind på en af i alt fire pladser som kontorelev med specialet offentlig administration på Bornholms største arbejdsplads! Som kontorelev bliver du introduceret til mange forskellige administrative opgaver, der er en blanding af både rutine, service og udvikling. Faktisk nævner vores kontorelever ofte at de er overraskede over hvor mange opgaver en kommune rent faktisk har, og hvor meget man som kontorelev får lov til at arbejde med. Det kan fx være opgaver med personaleadministration, økonomi og borgerkontakt. Hertil kommer centerspecifikke opgaver. I øjeblikket arbejder vores kontorelever så forskellige steder som Borgerservice, Beskæftigelsesservice, Løn og personale, Regnskab, Byg, Sekretariatsservice, Skole, Hjemmeplejens administration og Hjælpemidler. Der er dermed gode muligheder for at prøve mange forskellige opgaver inden for det administrative område. Som kontorelev i Bornholms Regionskommune får du: en værdifuld plads i det daglige arbejde på praktikstedet, så du efter afsluttet uddannelse er bedst muligt rustet til arbejdet som assistentstor variation i arbejdsopgaverne - vi er en stor organisationet stærkt elevnetværk og en velfungerende elevklubmulighed for at deltage i forskellige tværfaglige opgaver i løbet af elevtidenmulighed for at komme på studietur til Bruxelles på 2. uddannelsesår Som arbejdsgiver har vi brug for: stærk kommunikation: Klar og tydelig kommunikation uanset om du møder borgeren personligt eller sender et brevat det falder dig let at bruge en PC, at lære nye IT-systemer og evt. apps: Vi prioriterer digitalisering og selvbetjeningsløsninger højt i Bornholms Regionskommuneat du tager medansvar for egen læring og har fokus på din elevuddannelse, og at du tør være nysgerrig på nye opgaver Uddannelsen er toårig, og er en kombination af praktik i regionskommunen og skoleforløb på Campus Bornholm. Skoleforløbet udgør 15 uger inklusiv den afsluttende, skriftlige fagprøve. I løbet af praktikken vil du typisk arbejde to forskellige steder. Regionskommunen har afdelinger over hele Bornholm, så dine praktiksteder kan også være forskellige steder på øen. Med en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration er der mange spændende muligheder efter endt uddannelse. Du kan, ud over at søge job hos offentlige arbejdsgivere som kommune, stat og region, også søge optagelse på en videregående uddannelse, dvs. en erhvervsakademi-, professionsbachelor- eller universitetsuddannelse. Ansættelseskrav Du har enten bestået består EUX-forløbet med kontor. Har en gymnasial baggrund, HTX, STX eller HF suppleret med en EUS HGS, HHX med suppleringsfag. Hvis du er i tvivl om hvorvidt du opfylder de specifikke adgangskrav til uddannelsen, eller vil vide hvornår der gennemføres supplerende, adgangsgivende uddannelse, er du meget velkommen til at kontakte Campus Bornholm, der altid er klar med vejledning. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne i lokal løndannelse. Der vil blive indhentet børneattest og straffeattest ved ansættelse, afhængigt af hvor praktikken foregår. Startdato er den 1. september 2019. Praktisk information Send din ansøgning og CV samt dokumentation for uddannelse (fx standpunktskarakterer, hvis du ikke har afsluttet uddannelsen endnu), via vores rekrutteringsserver, sådan at vi har modtaget den senest den 26. marts 2019. Hvis du er blevet realkompetencevurderet, bedes du også vedlægge denne. Ansættelsessamtaler forventes at foregå den 9. april 2019. Forud for samtalerne sidder to af vores nuværende kontorelever klar til at tage imod dig og fortæller om det at være kontorelev hos os. Derefter bliver du stillet en lille opgave, som du får tid til at svare på, inden du møder ansættelsesudvalget. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte elevkoordinator Lene Schougaard Nielsen på 5692 2516 eller andetårs kontorelev Elona Kofod på 5692 2051. Bornholms Regionskommune Bornholms Regionskommune er en stor organisation med ca. 3.500 medarbejdere, og samtidig en unik kommunal arbejdsplads: Vi udgør en region for sig og arbejder med strategier og projekter, som danske kommuner normalt ikke kan. Vi har ansvar for områder som turisme og erhvervsudvikling, og står selv for internationale samarbejder og EU-programmer. Som den eneste kommune i landet har Bornholm sit eget Vækstforum og egen regional udviklingsplan, og vi har visionære planer for øens fremtid. Ikke mindst drømmen om at skabe et CO2-neutralt samfund baseret på bæredygtig og vedvarende energi. På http: www.brk.dk kan du læse mere om Bornholms Regionskommune. På http: www.brk.dk taetsammen kan du læse om projekt Tæt sammen, hvor vi sætter fokus på kultur, fælles identitet og samarbejde, ved at beskrive de mange former for samarbejde i 12 fortællinger om regionskommunen. Drømmer du om at bo og arbejde på Bornholm? Målt på naturscenerier og kulturarv er Bornholm Danmarks rigeste kommune. Beregnet i minutter eller kilometer er vi ganske tæt på hovedstaden, men opgjort i sol, klipper og sandstrande - eller i tryghed, nærvær og livskvalitet - er vi en helt anden verden. Vi ved, at potentielle tilflyttere har brug for information, råd og vejledning, og derfor er du velkommen til at kontakte vores tilflytterkonsulent, Rune Holm. Han kan bl.a. fortælle, hvordan han kan hjælpe med at skaffe et job til din ægtefælle. Kontakt Bornholms tilflytterkonsulent Rune Holm, 31 21 88 80, rh@bornholm.biz, Læs mere på http: www.flyttilbornholm.dk

Nu har du mulighed for at lægge billet ind på en af i alt fire pladser som kontorelev med specialet offentlig administration på Bornholms største arbejdsplads!

Som kontorelev bliver du introduceret til mange forskellige administrative opgaver, der er en blanding af både rutine, service og udvikling. Faktisk nævner vores kontorelever ofte at de er overraskede over hvor mange opgaver en kommune rent faktisk har, og hvor meget man som kontorelev ”får lov til” at arbejde med. Det kan fx være opgaver med personaleadministration, økonomi og borgerkontakt. Hertil kommer centerspecifikke opgaver. I øjeblikket arbejder vores kontorelever så forskellige steder som Borgerservice, Beskæftigelsesservice, Løn og personale, Regnskab, Byg, Sekretariatsservice, Skole, Hjemmeplejens administration og Hjælpemidler. Der er dermed gode muligheder for at prøve mange forskellige opgaver inden for det administrative område.

Som kontorelev i Bornholms Regionskommune får du:

  • en værdifuld plads i det daglige arbejde på praktikstedet, så du efter afsluttet uddannelse er bedst muligt rustet til arbejdet som assistent
  • stor variation i arbejdsopgaverne - vi er en stor organisation
  • et stærkt elevnetværk og en velfungerende elevklub
  • mulighed for at deltage i forskellige tværfaglige opgaver i løbet af elevtiden
  • mulighed for at komme på studietur til Bruxelles på 2. uddannelsesår

Som arbejdsgiver har vi brug for:

  • stærk kommunikation: Klar og tydelig kommunikation uanset om du møder borgeren personligt eller sender et brev
  • at det falder dig let at bruge en PC, at lære nye IT-systemer og evt. apps: Vi prioriterer digitalisering og selvbetjeningsløsninger højt i Bornholms Regionskommune
  • at du tager medansvar for egen læring og har fokus på din elevuddannelse, og at du tør være nysgerrig på nye opgaver

Uddannelsen er toårig, og er en kombination af praktik i regionskommunen og skoleforløb på Campus Bornholm. Skoleforløbet udgør 15 uger inklusiv den afsluttende, skriftlige fagprøve.

I løbet af praktikken vil du typisk arbejde to forskellige steder. Regionskommunen har afdelinger over hele Bornholm, så dine praktiksteder kan også være forskellige steder på øen.

Med en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration er der mange spændende muligheder efter endt uddannelse. Du kan, ud over at søge job hos offentlige arbejdsgivere som kommune, stat og region, også søge optagelse på en videregående uddannelse, dvs. en erhvervsakademi-, professionsbachelor- eller universitetsuddannelse.

Ansættelseskrav
Du har enten bestået/består EUX-forløbet med kontor. Har en gymnasial baggrund, HTX, STX eller HF suppleret med en EUS/HGS, HHX med suppleringsfag.
Hvis du er i tvivl om hvorvidt du opfylder de specifikke adgangskrav til uddannelsen, eller vil vide hvornår der gennemføres supplerende, adgangsgivende uddannelse, er du meget velkommen til at kontakte Campus Bornholm, der altid er klar med vejledning.

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne i lokal løndannelse. Der vil blive indhentet børneattest og straffeattest ved ansættelse, afhængigt af hvor praktikken foregår. Startdato er den 1. september 2019.

Praktisk information

Send din ansøgning og CV samt  dokumentation for uddannelse (fx standpunktskarakterer, hvis du ikke har afsluttet uddannelsen endnu), via vores rekrutteringsserver, sådan at vi har modtaget den senest den 26. marts 2019.

Hvis du er blevet realkompetencevurderet, bedes du også vedlægge denne.

Ansættelsessamtaler forventes at foregå den 9. april 2019. Forud for samtalerne sidder to af vores nuværende kontorelever klar til at tage imod dig og fortæller om det at være kontorelev hos os. Derefter bliver du stillet en lille opgave, som du får tid til at svare på, inden du møder ansættelsesudvalget.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte elevkoordinator Lene Schougaard Nielsen på 5692 2516 eller andetårs kontorelev Elona Kofod på 5692 2051.

Bornholms Regionskommune 

Bornholms Regionskommune er en stor organisation med ca. 3.500 medarbejdere, og samtidig en unik kommunal arbejdsplads: Vi udgør en region for sig og arbejder med strategier og projekter, som danske kommuner normalt ikke kan. Vi har ansvar for områder som turisme og erhvervsudvikling, og står selv for internationale samarbejder og EU-programmer. Som den eneste kommune i landet har Bornholm sit eget Vækstforum og egen regional udviklingsplan, og vi har visionære planer for øens fremtid. Ikke mindst drømmen om at skabe et CO2-neutralt samfund baseret på bæredygtig og vedvarende energi.

På http://www.brk.dk kan du læse mere om Bornholms Regionskommune.

På http://www.brk.dk/taetsammen kan du læse om projekt Tæt sammen, hvor vi sætter fokus på kultur, fælles identitet og samarbejde, ved at beskrive de mange former for samarbejde i 12 fortællinger om regionskommunen.

Drømmer du om at bo og arbejde på Bornholm?

Målt på naturscenerier og kulturarv er Bornholm Danmarks rigeste kommune. Beregnet i minutter eller kilometer er vi ganske tæt på hovedstaden, men opgjort i sol, klipper og sandstrande - eller i tryghed, nærvær og livskvalitet - er vi en helt anden verden. Vi ved, at potentielle tilflyttere har brug for information, råd og vejledning, og derfor er du velkommen til at kontakte vores tilflytterkonsulent, Rune Holm. Han kan bl.a. fortælle, hvordan han kan hjælpe med at skaffe et job til din ægtefælle.

Kontakt Bornholms tilflytterkonsulent Rune Holm, 31 21 88 80, rh@bornholm.biz, Læs mere på http://www.flyttilbornholm.dk/

Bornholms RegionskommuneRønne2019-02-18T00:00:002019-03-26T00:00:00
329961837Rønne Havn A/S søger kontorelev til opstart primo 2020Robot Er du ansvarsbevidst, engageret, serviceminded og en teamplayer, og er du interesseret i at arbejde i et maritimt miljø, der er i rivende udvikling? Så er du lige den, vi søger som vores næste kontorelev. Dine arbejdsopgaver Som elev i Administrationen hos Rønne Havn A S vil du komme til at samarbejde med vores dygtige medarbejdere, der alle besidder specialkompetencer og en bred viden. Ledelsesformen er coachende og supporterende med en høj grad af frihed under ansvar. I takt med at du viser god forståelse for opgaverne, vil du gradvist få mere ansvar. I afdelingen er der højt til loftet, en uformel tone og god stemning, og du vil blandt andet komme til at arbejde med følgende: Bogføring budgettering Salg service Logistik Debitor, kreditor og lagerstyring Din praktiske oplæring vil blive kombineret med skoleundervisning, hvor du er sammen med andre kontorelever. Dit arbejdssted bliver : Rønne Havn A S, Sydhavnsvej 12, 3700 Rønne Vi forventer… at du har interesse for kontorarbejde og lyst til at udvikle dig personligt og fagligt, samtidig med at du tør tage ansvar og trives med forandringer at du er detaljeorienteret, grundig og serviceminded og kan formulere dig klart, præcist og tydeligt både i skrift og tale—også på engelsk Uddannelseskrav til dig Du har eller forventer ved tiltrædelsestidspunktet at have bestået: EUX med retning kontor HHX EUS 5-ugers forløb STX eller HTX EUS 10-ugers forløb eller HG HGV med gode karakterer Har du anden uddannelse og vil skifte branche, modtager vi også gerne din ansøgning. Du taler og skriver flydende dansk, er god til engelsk både mundtligt og skriftligt og har kørekort til personbil. Som person er du udadvendt, ansvarlig, punktlig og parat til at lære, men du kan også arbejde selvstændigt, besidder et godt humør og er indstillet på, at du også får rutineopgaver. Er du fyldt 25 år, kan du eventuelt få afkortet din uddannelse. Information om dette kan du få hos Campus Bornholm. Vi tilbyder... et spændende, udfordrende og udviklende elevforløb i en virksomhed der binder bånd mellem erhverv og turisme, og du vil blive en del af et godt arbejdsmiljø med gode kollegaer. Din udvikling vil være i fokus, og du vil få egne ansvarsområder og daglig sparring fra leder og kollegaer. Ansøgning I din ansøgning skal du besvare følgende spørgsmål: Hvorfor har du søgt stillingen som kontorelev? Hvad vil du bruge uddannelsen til fremadrettet? Hvad er dine jobmæssige fremtidsønsker -planer? Du skal inden den 30.04.2019 kl. 12:00 sende din ansøgning (max 1 A4-side), relevante eksamenspapirer og CV mærket kontorelev til: susan.hansen@roennehavn.dk Hvis du vil vide mere om stillingen... er du meget velkommen til at kontakte direktionssekretær Susan Hansen på tlf. 5695 0678. Læs mere om virksomheden på http: www.roennehavn.dk

Er du ansvarsbevidst, engageret, serviceminded og en teamplayer, og er du interesseret i at arbejde i et maritimt miljø, der er i rivende udvikling? Så er du lige den, vi søger som vores næste kontorelev.

Dine arbejdsopgaver

Som elev i Administrationen hos Rønne Havn A/S vil du komme til at samarbejde med vores dygtige medarbejdere, der alle besidder specialkompetencer og en bred viden. Ledelsesformen er coachende og supporterende med en høj grad af frihed under ansvar. I takt med at du viser god forståelse for opgaverne, vil du gradvist få mere ansvar.

I afdelingen er der højt til loftet, en uformel tone og god stemning, og du vil blandt andet komme til at arbejde med følgende:

  • Bogføring & budgettering
  • Salg & service
  • Logistik
  • Debitor, kreditor og lagerstyring

Din praktiske oplæring vil blive kombineret med skoleundervisning, hvor du er sammen med andre kontorelever.

Dit arbejdssted bliver :

Rønne Havn A/S, Sydhavnsvej 12, 3700 Rønne

Vi forventer…

  • at du har interesse for kontorarbejde og lyst til at udvikle dig personligt og fagligt, samtidig med at du tør tage ansvar og trives med forandringer
  • at du er detaljeorienteret, grundig og serviceminded og kan formulere dig klart, præcist og tydeligt både i skrift og tale—også på engelsk

Uddannelseskrav til dig

Du har eller forventer ved tiltrædelsestidspunktet at have bestået:

  • EUX med retning kontor
  • HHX + EUS 5-ugers forløb
  • STX eller HTX + EUS 10-ugers forløb
  • eller HG/HGV med gode karakterer

Har du anden uddannelse og vil skifte branche, modtager vi også gerne din ansøgning.

Du taler og skriver flydende dansk, er god til engelsk både mundtligt og skriftligt og har kørekort til personbil. Som person er du udadvendt, ansvarlig, punktlig og parat til at lære, men du kan også arbejde selvstændigt, besidder et godt humør og er indstillet på, at du også får rutineopgaver.

Er du fyldt 25 år, kan du eventuelt få afkortet din uddannelse. Information om dette kan du få hos Campus Bornholm.

 

Vi tilbyder...

et spændende, udfordrende og udviklende elevforløb i en virksomhed der binder bånd mellem erhverv og turisme, og du vil blive en del af et godt arbejdsmiljø med gode kollegaer. Din udvikling vil være i fokus, og du vil få egne ansvarsområder og daglig sparring fra leder og kollegaer.

Ansøgning

I din ansøgning skal du besvare følgende spørgsmål:

  • Hvorfor har du søgt stillingen som kontorelev?
  • Hvad vil du bruge uddannelsen til fremadrettet?
  • Hvad er dine jobmæssige fremtidsønsker/-planer?

Du skal inden den 30.04.2019 kl. 12:00 sende din ansøgning (max 1 A4-side), relevante eksamenspapirer og CV mærket ”kontorelev” til: susan.hansen@roennehavn.dk

Hvis du vil vide mere om stillingen...

er du meget velkommen til at kontakte direktionssekretær Susan Hansen på tlf. 5695 0678.

Læs mere om virksomheden på http://www.roennehavn.dk

 

 

RØNNE HAVN A/SRønne2019-02-18T00:00:002019-04-15T00:00:00
329955991Kontorelever til Bornholms PolitiRobot Rønne, Bornholms Politi Vil du være med til at have styr på sagerne? Bornholms Politi søger kontorelever med speciale i offentlig administration. Vi søger to kontorelever til Bornholms Politi. Du kan forvente et alsidigt og udviklende uddannelsesforløb, idet du som kontorelev er uundværlig i understøttelsen af politiets kerneopgaver. Vi sørger for, at du får et velkoordineret elevforløb og skaber rammen for en god og solid uddannelse, samt tilbyder en arbejdsdag, der ofte indeholder en god blanding af nye udfordringer og mere rutineprægede arbejdsopgaver. Du får tilknyttet en elevansvarlig, som kan give råd og sparring igennem hele dit elevforløb både hvad angår uddannelsen og arbejdspladsen. Dine arbejdsopgaver som kontorelev I din elevtid kommer du rundt i flere forskellige afdelinger for at sikre, at du får et større indblik i politiets opgaver og det administrative set-up, der understøtter hele organisationen. Du arbejder sammen med kolleger med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde - heriblandt uniformerede politiansatte og civilt ansatte medarbejdere. Arbejdsopgaverne varierer, men sikkert er det, at du bliver introduceret til forskellige arbejdsområder og arbejdsopgaver i løbet af din elevperiode. Der er blandt andet mulighed for at arbejde med generel administrativ sagsbehandling inden for arbejdsområderne: • HR, jura og økonomi • Ledelsesstøtte • Anklagemyndigheden • Servicecenter og andre borgervendte funktioner Hvad forventer vi af dig? Vi forventer, at du tager ansvar for dit arbejde og din egen faglige og personlige udvikling, og det er en klar fordel, hvis du har erfaring fra andet job, fritidsjob, frivilligt arbejde, elevrådsarbejde el.lign. Jobbet indeholder en del kommunikation fx via telefon og mail det er derfor væsentligt, at du formulerer dig klart, præcist og tydeligt både i skrift og tale. Derudover kan det blive aktuelt, at du skal skrive og tale engelsk, hvilket du skal være komfortabel med. Det er centralt, at du har let ved at arbejde sammen med andre, idet tværgående opgaveløsning er en del af hverdagen, og vi værdsætter tæt fagligt fællesskab og sparring. Som person er du nysgerrig efter nye opgaver og på at følge med, når der sker forandringer omkring dig. Du er samtidig indstillet på, at rutineopgaver er en del af hverdagen. Ansættelsesforhold Tiltrædelse sker med virkning fra 1. september 2019. Der indgås en aftale om en 2-årig uddannelsesstilling med en 37 timers arbejdsuge. Udover den praktiske uddannelse er der i alt 15 ugers skolegang inklusive den afsluttende fagprøve. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Dit arbejdssted bliver Bornholms Politi, med adresse på Zarhtmannsvej 44, 3700 Rønne. Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Uddannelseskrav Du har bestået eller forventer at bestå: EUX med retning kontor, HHX med et 5-ugers EUS-forløb, STX eller HTX med et 10 ugers EUS- HGS-forløb eller HG HGV med gode karakter inden tiltrædelse. Er du fyldt 25 år inden grundforløbets start (EUX EUS), bedes du sende en realkompetencevurdering med din ansøgning. Er du i tvivl om, hvorvidt du opfylder adgangskravene, bedes du kontakte dit uddannelsessted. Kontakt Du skal i stedet for en motiveret ansøgning besvare følgende spørgsmål, foruden uploade dit CV. Din besvarelse må max. fylde en A4 side. • Hvorfor har du valgt at søge en stilling som kontorelev i Politiet? • Hvilke personlige kompetencer kan du bringe i spil i forbindelse med dit uddannelsesforløb? • Hvilke erfaringer fra skole eller arbejde mener du at kunne drage fordel af i jobbet som kontorelev? • Hvad er dine forventninger til Politiet som arbejdsplads? Læs mere om politiets elevforløb på https: politi.dk job-i-politiet elevuddannelser. Du kan finde mere information om politiet generelt på https: politi.dk og https: politi.dk job-i-politiet, hvor du kan læse om elevuddannelsen i politiet. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-chef Jan Egelund Nielsen på tlf. 5690-1490 eller på mail JEN006@Politi.dk. Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold. Kender du forskellen på kreds og Rigspoliti? Politikredsene: Danmark er inddelt i 12 politikredse (samt Færøerne og Grønland). De løser de politifaglige operationelle opgaver som eksempelvis forebyggelse og bekæmpelse af kriminalitet, samt borgernær politibetjening. Rigspolitiet: Rigspolitiet er dansk politis øverste myndighed. Det er Rigspolitiets opgave at sætte retningen for hele politiet - dvs. formulere strategier, understøtte arbejdet i politikredsene og koordinere politiets arbejde på landsplan.

Rønne, Bornholms Politi

Vil du være med til at have styr på sagerne?

Bornholms Politi søger kontorelever med speciale i offentlig administration.

Vi søger to kontorelever til Bornholms Politi.
Du kan forvente et alsidigt og udviklende uddannelsesforløb, idet du som kontorelev er uundværlig i understøttelsen af politiets kerneopgaver.

Vi sørger for, at du får et velkoordineret elevforløb og skaber rammen for en god og solid uddannelse, samt tilbyder en arbejdsdag, der ofte indeholder en god blanding af nye udfordringer og mere rutineprægede arbejdsopgaver. Du får tilknyttet en elevansvarlig, som kan give råd og sparring igennem hele dit elevforløb – både hvad angår uddannelsen og arbejdspladsen.

Dine arbejdsopgaver som kontorelev
I din elevtid kommer du rundt i flere forskellige afdelinger for at sikre, at du får et større indblik i politiets opgaver og det administrative set-up, der understøtter hele organisationen. Du arbejder sammen med kolleger med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde - heriblandt uniformerede politiansatte og civilt ansatte medarbejdere.

Arbejdsopgaverne varierer, men sikkert er det, at du bliver introduceret til forskellige arbejdsområder og arbejdsopgaver i løbet af din elevperiode. Der er blandt andet mulighed for at arbejde med generel administrativ sagsbehandling inden for arbejdsområderne:

• HR, jura og økonomi
• Ledelsesstøtte
• Anklagemyndigheden
• Servicecenter og andre borgervendte funktioner

Hvad forventer vi af dig?
Vi forventer, at du tager ansvar for dit arbejde og din egen faglige og personlige udvikling, og det er en klar fordel, hvis du har erfaring fra andet job, fritidsjob, frivilligt arbejde, elevrådsarbejde el.lign.

Jobbet indeholder en del kommunikation – fx via telefon og mail – det er derfor væsentligt, at du formulerer dig klart, præcist og tydeligt både i skrift og tale. Derudover kan det blive aktuelt, at du skal skrive og tale engelsk, hvilket du skal være komfortabel med.

Det er centralt, at du har let ved at arbejde sammen med andre, idet tværgående opgaveløsning er en del af hverdagen, og vi værdsætter tæt fagligt fællesskab og sparring. Som person er du nysgerrig efter nye opgaver og på at følge med, når der sker forandringer omkring dig. Du er samtidig indstillet på, at rutineopgaver er en del af hverdagen.

Ansættelsesforhold
Tiltrædelse sker med virkning fra 1. september 2019.

Der indgås en aftale om en 2-årig uddannelsesstilling med en 37 timers arbejdsuge. Udover den praktiske uddannelse er der i alt 15 ugers skolegang inklusive den afsluttende fagprøve.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Dit arbejdssted bliver Bornholms Politi, med adresse på Zarhtmannsvej 44, 3700 Rønne.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Uddannelseskrav
Du har bestået eller forventer at bestå: EUX med retning kontor, HHX med et 5-ugers EUS-forløb, STX eller HTX med et 10 ugers EUS-/HGS-forløb eller HG/HGV med gode karakter inden tiltrædelse. Er du fyldt 25 år inden grundforløbets start (EUX/EUS), bedes du sende en realkompetencevurdering med din ansøgning.

Er du i tvivl om, hvorvidt du opfylder adgangskravene, bedes du kontakte dit uddannelsessted.

Kontakt
Du skal i stedet for en motiveret ansøgning besvare følgende spørgsmål, foruden uploade dit CV. Din besvarelse må max. fylde en A4 side.

• Hvorfor har du valgt at søge en stilling som kontorelev i Politiet?
• Hvilke personlige kompetencer kan du bringe i spil i forbindelse med dit uddannelsesforløb?
• Hvilke erfaringer fra skole eller arbejde mener du at kunne drage fordel af i jobbet som kontorelev?
• Hvad er dine forventninger til Politiet som arbejdsplads?

Læs mere om politiets elevforløb på https://politi.dk/job-i-politiet/elevuddannelser.

Du kan finde mere information om politiet generelt på https://politi.dk/ og https://politi.dk/job-i-politiet, hvor du kan læse om elevuddannelsen i politiet.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-chef Jan Egelund Nielsen på tlf. 5690-1490 eller på mail JEN006@Politi.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Kender du forskellen på kreds og Rigspoliti?

Politikredsene: Danmark er inddelt i 12 politikredse (samt Færøerne og Grønland). De løser de politifaglige operationelle opgaver som eksempelvis forebyggelse og bekæmpelse af kriminalitet, samt borgernær politibetjening.

Rigspolitiet: Rigspolitiet er dansk politis øverste myndighed. Det er Rigspolitiets opgave at sætte retningen for hele politiet - dvs. formulere strategier, understøtte arbejdet i politikredsene og koordinere politiets arbejde på landsplan.

Bornholms PolitiRønne2019-02-06T00:00:002019-02-21T00:00:00
329946411Vi søger eksamensvagterRobot Eksamensvagter 2019 Forårs- og sommereksamenerne står for døren. Derfor søger vi eksamensvagter til Campus Bornholms gymnasiale uddannelser (hf, hhx, htx og stx) til eksamener i uge 12 og medio maj til slutningen af juni 2019. Vi forestiller os, at du: Studerer på en videregående uddannelse, har sabbatår efter endt ungdomsuddannelse, og eller har kendskab til de forskellige eksamensformer. Jobbet I al sin enkelthed går opgaven ud på at sidde vagt til skolernes skriftlige eksaminer. Som eksamensvagt er det din fornemmeste opgave at observere og sørge for ro og orden, samt at eksaminerne forløber problemfrit efter skolens gældende regler og betingelser. Du bliver ansvarlig for, at: - Registrere antallet af fremmødte elever - Udlevere eksamensopgaven uddele papir under prøven - Eskortere elever til fra toilettet - Sikre, at eleverne overholder reglerne for brug af hjælpemidler - Tage imod eksamensbesvarelserne Vi kan ikke tilbyde et fast antal vagter i perioden, da det afhænger af dine ønsker samt skolernes konkrete behov. Dine kompetencer Som eksamensvagt er du: - Mødestabil og ansvarsfuld - Fokuseret - Detaljeorienteret - Serviceminded Din primære opgave er, at hjælpe eleverne under deres eksamen. Du har flair for it, så du også kan assistere eleverne i situationer, hvor teknikken driller. Ydermere er det vigtigt, at du forstår at skabe et trygt og behageligt eksamensmiljø for eleverne, da mange er pressede og nervøse denne dag. Du er måske selv studerende på en videregående uddannelse, og kender således procedurerne for afvikling af skriftlige eksaminer fra egne skoleforløb. Ansøgning oploades via vores hjemmeside: https: campusbornholm.dk ledige-stillinger-1 Ansøgningsfrist: februar 2019 Samtaler afholdes: I uge 8 eller 9 Ansættelsesvilkår: Vagter efter aftale i uge 12. Medio maj-juni 2019 Timeløn 117,75 kr. pr. time incl feriepenge. Vagterne ligger typisk i tidsrummet 8.00 16.00 Spørgsmål om stillingen: Uddannelsesleder Ann Due tlf. 60121802 mail: ad@cabh.dk

Eksamensvagter 2019

Forårs- og sommereksamenerne står for døren. Derfor søger vi eksamensvagter til Campus Bornholms gymnasiale uddannelser (hf, hhx, htx og stx) til eksamener i uge 12 og medio maj til slutningen af juni 2019. 

Vi forestiller os, at du: 

Studerer på en videregående uddannelse, har sabbatår efter endt ungdomsuddannelse, og/eller har kendskab til de forskellige eksamensformer.  

Jobbet 

I al sin enkelthed går opgaven ud på at sidde vagt til skolernes skriftlige eksaminer. Som eksamensvagt er det din fornemmeste opgave at observere og sørge for ro og orden, samt at eksaminerne forløber problemfrit efter skolens gældende regler og betingelser.  

Du bliver ansvarlig for, at: 

- Registrere antallet af fremmødte elever  

- Udlevere eksamensopgaven + uddele papir under prøven 

- Eskortere elever til/fra toilettet 

- Sikre, at eleverne overholder reglerne for brug af hjælpemidler 

- Tage imod eksamensbesvarelserne 

Vi kan ikke tilbyde et fast antal vagter i perioden, da det afhænger af dine ønsker samt skolernes konkrete behov.  

Dine kompetencer  

Som eksamensvagt er du: 

- Mødestabil og ansvarsfuld  

- Fokuseret  

- Detaljeorienteret 

- Serviceminded 

Din primære opgave er, at hjælpe eleverne under deres eksamen. Du har flair for it, så du også kan assistere eleverne i situationer, hvor teknikken driller. Ydermere er det vigtigt, at du forstår at skabe et trygt og behageligt eksamensmiljø for eleverne, da mange er pressede og nervøse denne dag. Du er måske selv studerende på en videregående uddannelse, og kender således procedurerne for afvikling af skriftlige eksaminer fra egne skoleforløb. 

Ansøgning oploades via vores hjemmeside: 

https://campusbornholm.dk/ledige-stillinger-1

Ansøgningsfrist: 

  1. februar 2019

Samtaler afholdes: 

I uge 8 eller 9 

Ansættelsesvilkår: 

Vagter efter aftale i uge 12. Medio maj-juni 2019 

Timeløn 117,75 kr. pr. time incl feriepenge. Vagterne ligger typisk i tidsrummet 8.00 – 16.00 

Spørgsmål om stillingen: 

Uddannelsesleder 

Ann Due 

tlf. 60121802 

mail:  ad@cabh.dk 

CAMPUS BORNHOLMRønne2019-01-22T00:00:002019-02-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorelever til Bornholms Regionskommune

Bornholms Regionskommune

Rønne
Nu har du mulighed for at lægge billet ind på en af i alt fire pladser som kontorelev med specialet offentlig administration på Bornholms største arbejdsplads! Som kontorelev bliver du introduceret til mange forskellige administrative opgaver, der e...
Indrykket:18. februar 2019
Udløbsdato:26. marts 2019

Rønne Havn A/S søger kontorelev til opstart primo 2020

RØNNE HAVN A/S

Rønne
Er du ansvarsbevidst, engageret, serviceminded og en teamplayer, og er du interesseret i at arbejde i et maritimt miljø, der er i rivende udvikling? Så er du lige den, vi søger som vores næste kontorelev. Dine arbejdsopgaver Som elev i Administratio...
Indrykket:18. februar 2019
Udløbsdato:15. april 2019

Kontorelever til Bornholms Politi

Bornholms Politi

Rønne
Rønne, Bornholms Politi Vil du være med til at have styr på sagerne? Bornholms Politi søger kontorelever med speciale i offentlig administration. Vi søger to kontorelever til Bornholms Politi. Du kan forvente et alsidigt og udviklende uddannelsesfor...
Indrykket:6. februar 2019
Udløbsdato:21. februar 2019

Vi søger eksamensvagter

CAMPUS BORNHOLM

Rønne
Eksamensvagter 2019 Forårs- og sommereksamenerne står for døren. Derfor søger vi eksamensvagter til Campus Bornholms gymnasiale uddannelser (hf, hhx, htx og stx) til eksamener i uge 12 og medio maj til slutningen af juni 2019. Vi forestiller os, at ...
Indrykket:22. januar 2019
Udløbsdato:19. februar 2019