Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelev til Toldstyrelsen i Rønne

Start din karriere i Toldstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Toldstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Toldekspedition, toldkontrol og behandling af tolddokumenter
Som elev i Toldstyrelsen specialiserer du din uddannelse således, at du får en kontoruddannelse med speciale i told. Du får et dybdegående kendskab til toldområdet i forskellige enheder som f.eks. administration, toldkontrolarbejde og toldekspedition.

Eksempler på opgaver kunne være:

  • At oprette sager og indhente nødvendig dokumentation hos virksomheder
  • At skrive breve og journalisere
  • At besvare mails og telefoniske henvendelser
  • Kontrol af oprindelsesland, toldværdi og mængde
  • Varemærkeforfalskning og smuglerikontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko
  • Dokumentation, sagsbehandling og afrapportering
  • Import og eksport af varer, samt forsendelser
  • At stemple tolddokumenter
  • At samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder.

Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter, herunder nat og weekendarbejde, når opgaverne kræver det.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er udadvendt og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvaliteten.

Vi forventer, at du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden. Ligeledes er det vigtigt, at du kommunikerer mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk, og kan du herudover kommunikere på andre sprog, er det en fordel.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du vil kunne komme ud for at skulle arbejde med klassificerede dokumenter og systemer.

Du kan læse mere om Toldstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.toldst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i København den 13. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Munch Petersens Vej 8, 3700 Rønne.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329941655Phoenix-dbf8600412019-01-14T00:00:00Kontorelev til Toldstyrelsen i RønneStart din karriere i Toldstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Toldstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Toldekspedition, toldkontrol og behandling af tolddokumenter
Som elev i Toldstyrelsen specialiserer du din uddannelse således, at du får en kontoruddannelse med speciale i told. Du får et dybdegående kendskab til toldområdet i forskellige enheder som f.eks. administration, toldkontrolarbejde og toldekspedition.

Eksempler på opgaver kunne være:
  • At oprette sager og indhente nødvendig dokumentation hos virksomheder
  • At skrive breve og journalisere
  • At besvare mails og telefoniske henvendelser
  • Kontrol af oprindelsesland, toldværdi og mængde
  • Varemærkeforfalskning og smuglerikontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko
  • Dokumentation, sagsbehandling og afrapportering
  • Import og eksport af varer, samt forsendelser
  • At stemple tolddokumenter
  • At samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder.

Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter, herunder nat og weekendarbejde, når opgaverne kræver det.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er udadvendt og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvaliteten.

Vi forventer, at du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden. Ligeledes er det vigtigt, at du kommunikerer mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk, og kan du herudover kommunikere på andre sprog, er det en fordel.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du vil kunne komme ud for at skulle arbejde med klassificerede dokumenter og systemer.

Du kan læse mere om Toldstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.toldst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i København den 13. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Munch Petersens Vej 8, 3700 Rønne.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
2019-02-18T00:50:44.147 Start din karriere i Toldstyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Toldstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser. Toldekspedition, toldkontrol og behandling af tolddokumenter Som elev i Toldstyrelsen specialiserer du din uddannelse således, at du får en kontoruddannelse med speciale i told. Du får et dybdegående kendskab til toldområdet i forskellige enheder som f.eks. administration, toldkontrolarbejde og toldekspedition. Eksempler på opgaver kunne være: At oprette sager og indhente nødvendig dokumentation hos virksomheder At skrive breve og journalisere At besvare mails og telefoniske henvendelser Kontrol af oprindelsesland, toldværdi og mængde Varemærkeforfalskning og smuglerikontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko Dokumentation, sagsbehandling og afrapportering Import og eksport af varer, samt forsendelser At stemple tolddokumenter At samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder. Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter, herunder nat og weekendarbejde, når opgaverne kræver det. Personlige og faglige kvalifikationer Du er udadvendt og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvaliteten. Vi forventer, at du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden. Ligeledes er det vigtigt, at du kommunikerer mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk, og kan du herudover kommunikere på andre sprog, er det en fordel. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning. Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du vil kunne komme ud for at skulle arbejde med klassificerede dokumenter og systemer. Du kan læse mere om Toldstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.toldst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i København den 13. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver Munch Petersens Vej 8, 3700 Rønne. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnetdbf86004100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=118797&DepartmentId=9675&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerBornholmBornholm3434715Skatteforvaltningen, Bornholm11Munch Petersens Vej 83700RønneDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693283JobNet492848749284871000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dbf86004https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=dbf86004https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dbf86004&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dbf86004&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/3.jpgEr du den nye Kontorelev i Skatteforvaltningen, Bornholm?12008001Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration360111597Michael Bonoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330009662KONTORASSISTENT TIL GODSTERMINALENRobot SØGES TIL BHS LOGISTICS I RØNNE Er du team-player, så kom og bliv en del af holdet hos en af Danmarks førende familieejede spedition- og transportvirksomheder, hvor dynamisk vækst er baseret på sunde værdier. Da en af vores medarbejdere har fået en anden rolle i BHS, søger vi en administrativ blæksprutte til vores team i godsterminalen til at sikre at den daglige drift forløber planmæssigt. Godsterminalen er sprængfyldt med liv og energi, og er hjertet for transporten på Bornholm. Dine arbejdsopgaver vil omfatte Diverse kontoropgaver for distributionen på Bornholm. Servicering af kunder Planlægning og koordinering af dagens ordrer Kontakt med chauffører vognmænd Kvalifikationer, som vi ønsker, at du har Du har flair for kundeservice og er logisk tænkende. Du har et godt købmandskab, er resultatorienteret og omkostningsbevidst. Du har overblik og forstår at holde hovedet koldt i pressede situationer. Det er en fordel, hvis du har erfaring med transportbranchen. Du har en god humor - og er klar til at få øens bedste kollegaer Vi tilbyder et udfordrende og uformelt miljø, hvor du vil indgå i et fantastisk og erfarent team, som ønsker at gøre en forskel i hverdagen en hverdag som også er sjov og spændende. Vi har en høj arbejdsmoral med mange forskellige, spændende opgaver i løbet af dagen. Vi tilbyder god løn efter kvalifikationer, pension og sundhedssikring. Såfremt denne stilling lige er noget for dig - så ansøg via formularen herunder. VI GL DER OS TIL AT HØRE FRA DIG BHS Logistics A S er en af de førende danske speditions- og transportvirksomheder med omkring 290 ansatte fordelt på vores tre danske afdelinger. Vi tilbyder en bred vifte af transportløsninger såvel nationalt som internationalt.SØGES TIL BHS LOGISTICS I RØNNE

Er du team-player, så kom og bliv en del af holdet hos en af Danmarks førende familieejede spedition- og transportvirksomheder, hvor dynamisk vækst er baseret på sunde værdier.

Da en af vores medarbejdere har fået en anden rolle i BHS, søger vi en administrativ blæksprutte til vores team i godsterminalen til at sikre at den daglige drift forløber planmæssigt.
Godsterminalen er sprængfyldt med liv og energi, og er hjertet for transporten på Bornholm.

Dine arbejdsopgaver vil omfatte

  • Diverse kontoropgaver for distributionen på Bornholm.

  • Servicering af kunder

  • Planlægning og koordinering af dagens ordrer

  • Kontakt med chauffører/vognmænd

Kvalifikationer, som vi ønsker, at du har

  • Du har flair for kundeservice og er logisk tænkende.

  • Du har et godt købmandskab, er resultatorienteret og omkostningsbevidst.

  • Du har overblik og forstår at holde hovedet koldt i pressede situationer.

  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med transportbranchen.

  • Du har en god humor - og er klar til at få øens bedste kollegaer

Vi tilbyder et udfordrende og uformelt miljø, hvor du vil indgå i et fantastisk og erfarent team, som ønsker at gøre en forskel i hverdagen – en hverdag som også er sjov og spændende. Vi har en høj arbejdsmoral med mange forskellige, spændende opgaver i løbet af dagen.

Vi tilbyder god løn efter kvalifikationer, pension og sundhedssikring.

Såfremt denne stilling lige er noget for dig - så ansøg via formularen herunder.

VI GLÆDER OS TIL AT HØRE FRA DIG

BHS Logistics A/S er en af de førende danske speditions- og transportvirksomheder med omkring 290 ansatte fordelt på vores tre danske afdelinger.

Vi tilbyder en bred vifte af transportløsninger såvel nationalt som internationalt.

BHS Logistics A/SRønne2019-04-20T00:00:002019-05-17T00:00:00
330007083Familieretshuset søger kontorfunktionær til BorgerinformationRobot Familieretshuset søger en medarbejder til Borgerinformation i Rønne Familieretshuset søger en medarbejder til arbejdet med telefonisk vejledning af borgere indenfor Familieretshusets områder. Stillingen er på fuld tid med tiltrædelse snarest muligt. Familieretshuset er en ny styrelse med ca. 400 medarbejdere, som blev oprettet 1. april 2019 og er indgangen til et nyt, enstrenget familieretsligt system, hvor alle opgaver for brudte familier løses. Her vil være fokus på at styrke forældrenes samarbejde om barnets trivsel med en konflikthåndterende tilgang. Barnet er det bærende hensyn og der er derfor oprettet en særlig børneenhed med en kontaktperson til barnet. Familieretshuset har hovedkontor i Aabenraa og kontorer i Aarhus, Ringkøbing, Aalborg, Odense, Nykøbing Falster, Ringsted, København og Rønne. Familieretshusets Borgerinformation varetager alle indkomne telefoniske henvendelser fra borgere vedrørende Familieretshuset. Vi er ansat ca. 25 medarbejdere til denne opgave og modtager i gennemsnit ca. 1.600 opkald om dagen. Familieretshuset behandler især sager om bopæl, forældremyndighed, samvær, separation skilsmisse og børnebidrag. Derudover behandles bl.a. sager om værgemål, faderskab, navne og prøvelse af ægteskaber med udlændinge. Vi søger Vi søger en medarbejder med en relevant serviceorienteret baggrund, og gerne med en kontormæssig uddannelse og kontorerfaring. Mål for vores Borgerinformation Vi ønsker at give borgerne en professionel og imødekommende oplevelse af at blive vejledt relevant i forhold til vores fagområder herunder at blive informeret om, hvordan Familieretshuset behandler sagerne. Vores arbejde i Borgerinformation stiller udfordrende krav om at give en grundlæggende vejledning inden for fagområderne, men kræver ikke sagsbehandlerindsigt. Vores forventninger Som medarbejder i vores Borgerinformation forventer vi, at du har lyst og evner til at sætte dig ind i et juridisk fagområde og en offentlig myndigheds måde at arbejde på, har lyst og evner til at tale med en god blanding af menneskelig forståelse og faglig indsigt, har menneskelig robusthed, er glad for livet og kan tale med mennesker i krise behersker godt dansk såvel mundtligt som skriftligt, kan gennemføre en samtale på engelsk og evt. på andre sprog, gerne tysk, har lyst og evner til at tale i telefon med andre mennesker en hel dag, kan arbejde målrettet og effektivt indenfor de rammer, vi som offentlig myndighed er givet, har en positiv tilgang til at være kollega på en arbejdsplads, hvor der hele dagen er bud efter din aktive medvirken. Vi tilbyder en god arbejdsplads med fokus på vores fælles arbejdsopgave og det at have det ordentligt med hinanden, intern oplæring og løbende supervision, mulighed for lettere sagsbehandling i et begrænset omfang, en røgfri arbejdsplads uden kantine, men med kaffe, frugtordning og ugentlig kollegial frokost ordning. Arbejdstiden er på 37 timer om ugen primært fordelt således: mandag onsdag: kl. 7.45 -15.14. Torsdag: kl. 7.45 -16.14. Fredag kl. 7.45 -14.14. Der er mulighed for fleks i et mindre omfang. Ansættelsesvilkår Ansættelsesområdet vil være Børne- og Socialministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er indtil videre Borgerinformationen i Rønne, og du vil blive ansat efter gældende overenskomst. Yderligere oplysninger Kan fås ved henvendelse til kontorchef Lisa Korsgaard Westh, tlf. 72 56 77 67 61 82 77 49 eller teamleder Lone Rejnols Hansen tlf. 74 56 70 49 50 77 78 88. Ansøgning Hvis du er interesseret i at søge, kan du sende en ansøgning vedlagt cv og dokumentation for uddannelse elektronisk via stillingsopslaget på www.familieretshuset.dk senest 25. april 2019. Samtaler forventes afholdt mandag den 29. april 2019. Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund til at søge.

Familieretshuset søger en medarbejder til Borgerinformation i Rønne



Familieretshuset søger en medarbejder til arbejdet med telefonisk vejledning af borgere indenfor Familieretshusets områder.

Stillingen er på fuld tid med tiltrædelse snarest muligt.



Familieretshuset er en ny styrelse med ca. 400 medarbejdere, som blev oprettet 1. april 2019 og er indgangen til et nyt, enstrenget familieretsligt system, hvor alle opgaver for brudte familier løses. Her vil være fokus på at styrke forældrenes samarbejde om barnets trivsel med en konflikthåndterende tilgang. Barnet er det bærende hensyn og der er derfor oprettet en særlig børneenhed med en kontaktperson til barnet.

Familieretshuset har hovedkontor i Aabenraa og kontorer i Aarhus, Ringkøbing, Aalborg, Odense, Nykøbing Falster, Ringsted, København og Rønne.



Familieretshusets Borgerinformation varetager alle indkomne telefoniske henvendelser fra borgere vedrørende Familieretshuset. Vi er ansat ca. 25 medarbejdere til denne opgave og modtager i gennemsnit ca. 1.600 opkald om dagen.

Familieretshuset behandler især sager om bopæl, forældremyndighed, samvær, separation/skilsmisse og børnebidrag. Derudover behandles bl.a. sager om værgemål, faderskab, navne og prøvelse af ægteskaber med udlændinge.



Vi søger

Vi søger en medarbejder med en relevant serviceorienteret baggrund, og gerne med en kontormæssig uddannelse og kontorerfaring.



Mål for vores Borgerinformation

Vi ønsker at give borgerne en professionel og imødekommende oplevelse af at blive vejledt relevant i forhold til vores fagområder – herunder at blive informeret om, hvordan Familieretshuset behandler sagerne.



Vores arbejde i Borgerinformation stiller udfordrende krav om at give en grundlæggende vejledning inden for fagområderne, men kræver ikke sagsbehandlerindsigt.



Vores forventninger

Som medarbejder i vores Borgerinformation forventer vi, at du

  • har lyst og evner til at sætte dig ind i et juridisk fagområde og en offentlig myndigheds måde at arbejde på,
  • har lyst og evner til at tale med en god blanding af menneskelig forståelse og faglig indsigt,
  • har menneskelig robusthed, er glad for livet og kan tale med mennesker i krise
  • behersker godt dansk – såvel mundtligt som skriftligt,
  • kan gennemføre en samtale på engelsk og evt. på andre sprog, gerne tysk,
  • har lyst og evner til at tale i telefon med andre mennesker en hel dag,
  • kan arbejde målrettet og effektivt indenfor de rammer, vi som offentlig myndighed er givet,
  • har en positiv tilgang til at være kollega på en arbejdsplads, hvor der hele dagen er bud efter din aktive medvirken.


Vi tilbyder

  • en god arbejdsplads med fokus på vores fælles arbejdsopgave – og det at have det ordentligt med hinanden,
  • intern oplæring og løbende supervision,
  • mulighed for lettere sagsbehandling i et begrænset omfang,
  • en røgfri arbejdsplads uden kantine, men med kaffe, frugtordning og ugentlig kollegial frokost ordning.

Arbejdstiden er på 37 timer om ugen primært fordelt således: mandag – onsdag: kl. 7.45 -15.14. Torsdag: kl. 7.45 -16.14. Fredag kl. 7.45 -14.14. Der er mulighed for fleks i et mindre omfang.



Ansættelsesvilkår

Ansættelsesområdet vil være Børne- og Socialministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er indtil videre Borgerinformationen i Rønne, og du vil blive ansat efter gældende overenskomst.



Yderligere oplysninger

Kan fås ved henvendelse til kontorchef Lisa Korsgaard Westh, tlf. 72 56 77 67/61 82 77 49 eller teamleder Lone Rejnols Hansen tlf. 74 56 70 49/50 77 78 88.



Ansøgning

Hvis du er interesseret i at søge, kan du sende en ansøgning vedlagt cv og dokumentation for uddannelse elektronisk via stillingsopslaget på www.familieretshuset.dk senest 25. april 2019. Samtaler forventes afholdt mandag den 29. april 2019.



Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund til at søge.





Familieretshuset, Afdeling RønneRønne2019-04-12T00:00:002019-04-25T00:00:00
329972543Medarbejdere til Nexø HavnegrillRobot Er du glad for at arbejde med mad, for at have kundekontakt og for at have travlt? Så er det måske lige dig vi mangler? Nexø Havnegrill søger to nye kollegaer med opstart snarest muligt. Erfaring indenfor lignende fag er en fordel. Men vi sørger selvfølgelig for grundig oplæring. Vi ligger stort vægt på at du er fleksibel og mødestabil. Vagterne ligger typisk om aftenen og i weekender. Dog også i dagtimerne om sommeren. Arbejdstimerne er variable og det vil derfor være oplagt som et studie eller bijob. Skriv en ansøgning og kom forbi med den eller send den til: jona2304@hotmail.com.

 

Er du glad for at arbejde med mad, for at have kundekontakt og for at have travlt?

Så er det måske lige dig vi mangler?

Nexø Havnegrill søger to nye kollegaer med opstart snarest muligt.

Erfaring indenfor lignende fag er en fordel. Men vi sørger selvfølgelig for grundig oplæring.

Vi ligger stort vægt på at du er fleksibel og mødestabil.

Vagterne ligger typisk om aftenen og i weekender.

Dog også i dagtimerne om sommeren.

Arbejdstimerne er variable og det vil derfor være oplagt som et studie eller bijob. 

Skriv en ansøgning og kom forbi med den eller send den til: jona2304@hotmail.com.

Nexø Havnegrill v/Ditte Lyster AndersenNexø2019-03-06T00:00:002019-04-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

KONTORASSISTENT TIL GODSTERMINALEN

BHS Logistics A/S

Rønne
SØGES TIL BHS LOGISTICS I RØNNE Er du team-player, så kom og bliv en del af holdet hos en af Danmarks førende familieejede spedition- og transportvirksomheder, hvor dynamisk vækst er baseret på sunde værdier. Da en af vores medarbejdere har fået en ...
Indrykket:20. april 2019
Udløbsdato:17. maj 2019

Familieretshuset søger kontorfunktionær til Borgerinformation

Familieretshuset, Afdeling Rønne

Rønne
Familieretshuset søger en medarbejder til Borgerinformation i Rønne Familieretshuset søger en medarbejder til arbejdet med telefonisk vejledning af borgere indenfor Familieretshusets områder. Stillingen er på fuld tid med tiltrædelse snarest muligt....
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:25. april 2019

Medarbejdere til Nexø Havnegrill

Nexø Havnegrill v/Ditte Lyster Andersen

Nexø
Er du glad for at arbejde med mad, for at have kundekontakt og for at have travlt? Så er det måske lige dig vi mangler? Nexø Havnegrill søger to nye kollegaer med opstart snarest muligt. Erfaring indenfor lignende fag er en fordel. Men vi sørger sel...
Indrykket:6. marts 2019
Udløbsdato:30. april 2019