Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelever

Kontorelev i Rebild – Årets praktiksted 2016 og 2017!

Vores kontorelever siger, at de får udfordringer, støtte og en masse opgaver, der gør at man som elev føler sig som en del af holdet. Men også fordi sammenholdet mellem eleverne er i top. Blandt andet derfor blev vi årets praktiksted i 2016 og 2017.

Rebild Kommune giver dig en uddannelse, hvor du bliver udfordret fagligt og personligt inden for specialet offentlig administration. Kommunen har opgaver der spænder fra pasning og pleje af børn og ældre, uddannelse og fritidstilbud til børn og unge, vedligehold af veje og natur mv. Bag opgavefeltet er der en række administrative, økonomiske og lovgivningsmæssige opgaver som du bl.a. skal prøve kræfter med.

Vi tilbyder dig en elevplads

  • med en alsidig hverdag, med ansvar for egne opgaver
  • gode kolleger du altid kan spørge til råds
  • som giver mulighed for en videre karriere indenfor offentlig administration

Vi forventer, at du
  • er åben og brænder for at lære
  • kan tage initiativ og ansvar
  • kan skabe relationer og evner at samarbejde på tværs
  • er god til at kommunikere i skrift og tale
  • har sans for tal og synes, at det er sjovt at arbejde med dem

Rebild Kommune har fast seks kontorelever som kvartalsvist holder møde i elevklubben samt derudover fra tid til anden har sociale/fælles arrangementer. Som led i uddannelsen har du mulighed for at komme på en uges studietur til Bruxelles. Du vil være én blandt 3 kontorelever, der skal starte den 2. september 2019. Rebild Kommunes administration er spredt på tre lokaliteter i Nørager, Terndrup og Støvring. Du kan forvente at arbejde flere af stederne undervejs i din uddannelse.

For at komme i betragtning skal du have bestået
  • EUX, HG2-bevis
  • HTX, STX, HF-bevis suppleret med et 10 ugers grundforløb på handelsskolen
  • HHX-bevis, suppleret med et 5 ugers grundforløb på handelsskolen

Vær opmærksom på at alle ansøgere på 25 år eller derover skal fremsende en realkompetencevurdering sammen med ansøgningen som kan rekvireres ved henvendelse til den lokale handelsskole.

Du vil under uddannelsen få kontorelevløn efter gældende overenskomst for Kontorpersonale og IT-personale.

Klik på:http://rebild.dk/vil-du-vaere-administrativ-elev-hos-os og læs hvad vores elever siger om at være elev i Rebild Kommune. Her finder du bl.a. også beskrivelser af de enkelte centre i organisationen. Du kan også kontakte elev Catrine Claire Bodilsen, telefon 99 88 75 75 eller elevansvarlig Nanna Linnemann, telefon 99 88 75 39 for mere information.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning med kopi af eksamensbevis eller seneste terminskarakterer og eventuelle udtalelser senest torsdag den 28. februar 2019 kl. 8.00. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler mandag den 11. marts 2019.

Efter din ansættelse vil du skulle tage en mindre arbejdsprofiltest, som vil styrke din bevidsthed om eget arbejdsfokus men også som rettesnor for at kunne placere dig i det helt rigtige center ved uddannelsesstart. Læs mere om arbejdsprofilen på: http://garuda.dk/vaerktojer/fokusprofilen/

Kommunen ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Den 1. januar 2019 indføres der røgfri arbejdstid – og matrikler for alle ansatte i Rebild Kommune.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329946275Phoenix-df4826b512019-01-22T00:00:00KontoreleverKontorelev i Rebild – Årets praktiksted 2016 og 2017!

Vores kontorelever siger, at de får udfordringer, støtte og en masse opgaver, der gør at man som elev føler sig som en del af holdet. Men også fordi sammenholdet mellem eleverne er i top. Blandt andet derfor blev vi årets praktiksted i 2016 og 2017.

Rebild Kommune giver dig en uddannelse, hvor du bliver udfordret fagligt og personligt inden for specialet offentlig administration. Kommunen har opgaver der spænder fra pasning og pleje af børn og ældre, uddannelse og fritidstilbud til børn og unge, vedligehold af veje og natur mv. Bag opgavefeltet er der en række administrative, økonomiske og lovgivningsmæssige opgaver som du bl.a. skal prøve kræfter med.

Vi tilbyder dig en elevplads
  • med en alsidig hverdag, med ansvar for egne opgaver
  • gode kolleger du altid kan spørge til råds
  • som giver mulighed for en videre karriere indenfor offentlig administration

Vi forventer, at du
  • er åben og brænder for at lære
  • kan tage initiativ og ansvar
  • kan skabe relationer og evner at samarbejde på tværs
  • er god til at kommunikere i skrift og tale
  • har sans for tal og synes, at det er sjovt at arbejde med dem

Rebild Kommune har fast seks kontorelever som kvartalsvist holder møde i elevklubben samt derudover fra tid til anden har sociale/fælles arrangementer. Som led i uddannelsen har du mulighed for at komme på en uges studietur til Bruxelles. Du vil være én blandt 3 kontorelever, der skal starte den 2. september 2019. Rebild Kommunes administration er spredt på tre lokaliteter i Nørager, Terndrup og Støvring. Du kan forvente at arbejde flere af stederne undervejs i din uddannelse.

For at komme i betragtning skal du have bestået
  • EUX, HG2-bevis
  • HTX, STX, HF-bevis suppleret med et 10 ugers grundforløb på handelsskolen
  • HHX-bevis, suppleret med et 5 ugers grundforløb på handelsskolen

Vær opmærksom på at alle ansøgere på 25 år eller derover skal fremsende en realkompetencevurdering sammen med ansøgningen som kan rekvireres ved henvendelse til den lokale handelsskole.

Du vil under uddannelsen få kontorelevløn efter gældende overenskomst for Kontorpersonale og IT-personale.

Klik på:http://rebild.dk/vil-du-vaere-administrativ-elev-hos-os og læs hvad vores elever siger om at være elev i Rebild Kommune. Her finder du bl.a. også beskrivelser af de enkelte centre i organisationen. Du kan også kontakte elev Catrine Claire Bodilsen, telefon 99 88 75 75 eller elevansvarlig Nanna Linnemann, telefon 99 88 75 39 for mere information.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning med kopi af eksamensbevis eller seneste terminskarakterer og eventuelle udtalelser senest torsdag den 28. februar 2019 kl. 8.00. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler mandag den 11. marts 2019.

Efter din ansættelse vil du skulle tage en mindre arbejdsprofiltest, som vil styrke din bevidsthed om eget arbejdsfokus men også som rettesnor for at kunne placere dig i det helt rigtige center ved uddannelsesstart. Læs mere om arbejdsprofilen på: http://garuda.dk/vaerktojer/fokusprofilen/

Kommunen ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Den 1. januar 2019 indføres der røgfri arbejdstid – og matrikler for alle ansatte i Rebild Kommune.

 

2019-03-01T00:50:32.950 Kontorelev i Rebild Årets praktiksted 2016 og 2017! Vores kontorelever siger, at de får udfordringer, støtte og en masse opgaver, der gør at man som elev føler sig som en del af holdet. Men også fordi sammenholdet mellem eleverne er i top. Blandt andet derfor blev vi årets praktiksted i 2016 og 2017. Rebild Kommune giver dig en uddannelse, hvor du bliver udfordret fagligt og personligt inden for specialet offentlig administration. Kommunen har opgaver der spænder fra pasning og pleje af børn og ældre, uddannelse og fritidstilbud til børn og unge, vedligehold af veje og natur mv. Bag opgavefeltet er der en række administrative, økonomiske og lovgivningsmæssige opgaver som du bl.a. skal prøve kræfter med. Vi tilbyder dig en elevpladsmed en alsidig hverdag, med ansvar for egne opgavergode kolleger du altid kan spørge til rådssom giver mulighed for en videre karriere indenfor offentlig administration Vi forventer, at duer åben og brænder for at lærekan tage initiativ og ansvarkan skabe relationer og evner at samarbejde på tværser god til at kommunikere i skrift og talehar sans for tal og synes, at det er sjovt at arbejde med dem Rebild Kommune har fast seks kontorelever som kvartalsvist holder møde i elevklubben samt derudover fra tid til anden har sociale fælles arrangementer. Som led i uddannelsen har du mulighed for at komme på en uges studietur til Bruxelles. Du vil være én blandt 3 kontorelever, der skal starte den 2. september 2019. Rebild Kommunes administration er spredt på tre lokaliteter i Nørager, Terndrup og Støvring. Du kan forvente at arbejde flere af stederne undervejs i din uddannelse. For at komme i betragtning skal du have beståetEUX, HG2-bevisHTX, STX, HF-bevis suppleret med et 10 ugers grundforløb på handelsskolenHHX-bevis, suppleret med et 5 ugers grundforløb på handelsskolen Vær opmærksom på at alle ansøgere på 25 år eller derover skal fremsende en realkompetencevurdering sammen med ansøgningen som kan rekvireres ved henvendelse til den lokale handelsskole. Du vil under uddannelsen få kontorelevløn efter gældende overenskomst for Kontorpersonale og IT-personale. Klik på:http: rebild.dk vil-du-vaere-administrativ-elev-hos-os og læs hvad vores elever siger om at være elev i Rebild Kommune. Her finder du bl.a. også beskrivelser af de enkelte centre i organisationen. Du kan også kontakte elev Catrine Claire Bodilsen, telefon 99 88 75 75 eller elevansvarlig Nanna Linnemann, telefon 99 88 75 39 for mere information. Vi glæder os til at modtage din ansøgning med kopi af eksamensbevis eller seneste terminskarakterer og eventuelle udtalelser senest torsdag den 28. februar 2019 kl. 8.00. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler mandag den 11. marts 2019. Efter din ansættelse vil du skulle tage en mindre arbejdsprofiltest, som vil styrke din bevidsthed om eget arbejdsfokus men også som rettesnor for at kunne placere dig i det helt rigtige center ved uddannelsesstart. Læs mere om arbejdsprofilen på: http: garuda.dk vaerktojer fokusprofilen Kommunen ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Den 1. januar 2019 indføres der røgfri arbejdstid og matrikler for alle ansatte i Rebild Kommune.11Jobnetdf4826b5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-28T00:00:000000http://rebild.dk/borger/arbejde-og-jobsoegning/ledige-stillinger0EuropaDanmarkJyllandNordjyllandRebild3440732Rebild Kommune11Hobrovej 1109530StøvringDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent697560JobNet493351449335141000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=df4826b5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=df4826b5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=df4826b5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=df4826b5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Elev_og_trainee/6.jpgBrænder du for at blive Kontorelev?12007991Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration15Elev & trainee360273038Nannanoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330001458KONTORELEV TIL INFORMATIONENRobot HOS SELTA SØGER VI EN NY KONTORELEV TIL INFORMATIONEN NOGET OM DIG Som vores nye kontorelev, er du en af de personer, som mange af vore kunder først kommer til at snakke med. Du er frisk med en kvik og venlig telefonstemme, og så er du parat til at hjælpe med masser af forskellige spørgsmål. Samt har du en Hgs eus med speciale inden for kontor. Eller tilsvarende NOGET OM JOBBET Du vil få en bred uddannelse inden for kontor, samt en stor kundekontakt og et godt kendskab til boligudstyr. AI styring og bogforing foretages på vort eget it-anlæg. Vi lægger stor vægt på at følge med tiden. Du vil få 30 kolleger, særdeles gode arbejdsforhold og udviklingsmuligheder i en spændende butik i vækst. Har du spørgsmål så kontakt venligst Tove Brock Andersen. ANSØGNINGSFRIST: Senest muligt Ansøgning: Hvis du kan trives - og få vore kunder til at trives - så send en mail til mail@selta.dk eller send en skriftlig ansøgning - gerne med foto - mrk. kontorelev , tiltrædelse: efter aftale. LIVØVEJ 13-17 8800 VIBORG · TLF. 86627200 ·

HOS SELTA SØGER VI EN NY

KONTORELEV

TIL INFORMATIONEN

NOGET OM DIG

Som vores nye kontorelev, er du en af de personer, som mange af vore kunder først kommer til at snakke med. Du er frisk med en kvik og venlig telefonstemme, og så er du parat til at hjælpe med masser af forskellige spørgsmål. Samt har du en Hgs/eus med speciale inden for kontor. Eller tilsvarende

NOGET OM JOBBET

Du vil få en bred uddannelse inden for kontor, samt en stor kundekontakt og et godt kendskab til boligudstyr.

AI styring og bogforing foretages på vort eget it-anlæg. Vi lægger stor vægt på at følge med tiden.

Du vil få 30 kolleger, særdeles gode arbejdsforhold og udviklingsmuligheder i en spændende butik i vækst. Har du spørgsmål så kontakt venligst Tove Brock Andersen.

ANSØGNINGSFRIST: Senest muligt

Ansøgning: Hvis du kan trives - og få vore kunder til at trives - så send en mail til mail@selta.dk eller send en skriftlig ansøgning - gerne med foto - mrk. ”kontorelev”, tiltrædelse: efter aftale.

LIVØVEJ 13-17 8800 VIBORG · TLF. 86627200 ·

SELTA VIBORG A/SViborg2019-04-05T00:00:002019-04-26T00:00:00
329987547KONTORELEVERRobot Vi mangler DIG! Vi søger 6 friske kontorelever med start den 1. september 2019. Hos os er der plads til forskellighed, og vi behandler hinanden ordentligt. Vi lægger vægt på at udvikle og dygtiggøre os samtidig med, at vi har modet til og muligheden for at tænke nyt. Vi tilbyder en kontoruddannelse af høj kvalitet, hvor: du kommer i to forskellige forvaltninger og bliver tilknyttet en vejlederdu deltager på tre forskellige skoleforløb med afsluttende fagprøvedu undervejs får udfordringer med mangeartede opgaverdu får ansvar og er med til at bidrage til arbejdets udformningdu tilbydes praktik i udlandetdu bliver en del af et stort og velfungerende elevnetværk Vi lægger vægt på, at:du er robust og kan arbejde i et travlt og dynamisk miljødu tør tage initiativ og komme med løsningsforslagdu er ambitiøs i forhold til egen udvikling og tager ansvar for egen læringdu er engageret og har en positiv indstilling Din baggrund: For at komme i betragtning som kontorelev skal du inden opstart have bestået:EUX BusinessHG-bevis som giver adgang til kontoruddannelse med speciale i offentlig administration (med dansk og IT på niveau C)HTX, STX eller HF-bevis, suppleret med et 10 ugers grundforløb på handelsskolenHHX-bevis, suppleret med et 5 ugers grundforløb på handelsskolen Er du i tvivl om du opfylder kravene, kan du kontakte din lokale Handelsskole og høre mere. Mød os Følg os på facebook.com elevviborgkommune eller klik ind på: https: kommune.viborg.dk Om-kommunen Ledige-jobs-hos-Viborg-Kommune Kontorelever, hvor du kan læse mere om uddannelsen. Du kan ligeledes høre mere om uddannelsen og møde vores kontorelever til vores informationsmøde tirsdag den 9. april 2019 kl. 16.00 i Multisalen på Rådhuset, Prinsens Alle 5. Tag springet og søg! Skriv en spændende ansøgning til os og husk at vedlægge eksamensbevis eller anden dokumentation for, at du har bestået eller forventer at bestå en relevant uddannelse inden 1. september 2019. Ansøgningsfrist: 29. april 2019 Ansættelsessamtaler afholdes i uge 19. Spørgsmål Du er altid velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlige Elly Lund på tlf: 87 87 84 15 eller Helle Steffensen tlf: 87 87 84 19. Løn og ansættelsesforhold Du får løn under uddannelsen i henhold til gældende overenskomst.
Vi mangler DIG!

Vi søger 6 friske kontorelever med start den 1. september 2019.

Hos os er der plads til forskellighed, og vi behandler hinanden ordentligt. Vi lægger vægt på at udvikle og dygtiggøre os – samtidig med, at vi har modet til og muligheden for at tænke nyt.
 
Vi tilbyder en kontoruddannelse af høj kvalitet, hvor:
  • du kommer i to forskellige forvaltninger og bliver tilknyttet en vejleder
  • du deltager på tre forskellige skoleforløb med afsluttende fagprøve
  • du undervejs får udfordringer med mangeartede opgaver
  • du får ansvar og er med til at bidrage til arbejdets udformning
  • du tilbydes praktik i udlandet
  • du bliver en del af et stort og velfungerende elevnetværk 

Vi lægger vægt på, at:
  • du er robust og kan arbejde i et travlt og dynamisk miljø
  • du tør tage initiativ og komme med løsningsforslag
  • du er ambitiøs i forhold til egen udvikling – og tager ansvar for egen læring
  • du er engageret og har en positiv indstilling

Din baggrund:
For at komme i betragtning som kontorelev skal du inden opstart have bestået:
  • EUX Business
  • HG-bevis som giver adgang til kontoruddannelse med speciale i offentlig administration (med dansk og IT på niveau C)
  • HTX, STX eller HF-bevis, suppleret med et 10 ugers grundforløb på handelsskolen
  • HHX-bevis, suppleret med et 5 ugers grundforløb på handelsskolen
     
Er du i tvivl om du opfylder kravene, kan du kontakte din lokale Handelsskole og høre mere.
  
Mød os
Følg os på facebook.com/elevviborgkommune eller klik ind på: https://kommune.viborg.dk/Om-kommunen/Ledige-jobs-hos-Viborg-Kommune/Kontorelever, hvor du kan læse mere om uddannelsen.

Du kan ligeledes høre mere om uddannelsen og møde vores kontorelever til vores informationsmøde tirsdag den 9. april 2019 kl. 16.00 i Multisalen på Rådhuset, Prinsens Alle 5.

Tag springet og søg! 
Skriv en spændende ansøgning til os – og husk at vedlægge eksamensbevis eller anden dokumentation for, at du har bestået eller forventer at bestå en relevant uddannelse inden 1. september 2019.

Ansøgningsfrist: 29. april 2019
Ansættelsessamtaler afholdes i uge 19.

Spørgsmål
Du er altid velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlige Elly Lund på tlf: 87 87 84 15 eller Helle Steffensen tlf: 87 87 84 19.

Løn og ansættelsesforhold
Du får løn under uddannelsen i henhold til gældende overenskomst.


 

Beskæftigelse, Økonomi & PersonaleViborg2019-04-01T00:00:002019-04-29T00:00:00
330009051Alsidig kontorassistent med primært ansvar for personaleadministrationRobot Fonden Hedehuset søger til hovedkontoret i Hobro en ny glad, smilende og imødekommende kollega (M K) hurtigst muligt. Der er i første omgang tale om en deltidsstilling på 15-20 timer pr. uge. Der kan dog for den rette blive tale om en stilling på 30-37 timers stilling pr. 1. januar 2020. Vi søger en ny kollega, som har en kontoruddannelse, og som sidenhen har gjort sig erfaringer med HR, løn- og personaleadministration. Fonden Hedehuset er en non-profit, selvejende institution, som driver forskellige tilbud for udsatte og sårbare børn, unge og voksne. Vi har døgnbehandlingstilbud til anbragte børn og unge, botilbud voksne samt forskellige beskæftigelsesindsatser og Uddannelse for unge med særlige behov. Vi har en række af opgaver, som vi allerede nu ved, vi har behov for dig til at løse. Derudover er vi åbne for, at du sikkert, med din viden og erfaring, vil identificere nogle områder af vores HR og personaleadministration, som vi med fordel kan forbedre. Dine primære opgaver vil være: udarbejdelse af stillingsopslag i tæt samarbede med ledelsen håndtering af rekrutteringsprocesser, herunder modtagelse af ansøgninger, svar til ansøgere osv. udarbejdelse af ansættelseskontrakter, herunder at sørge for, at kontraktskabelonerne er opdaterede, og lever op til gældende love og regler udarbejde personalepolitikker deltage i overenskomst- og charterforhandlinger koordinere og planlægge løbende kursus- og uddannelsesaktiviteter etablering og optimering af HR- og administrative systemer, herunder vagtplanssystemer, dataopsamling til lønindberetning, opbevaring og behandling af persondata under ansvar for reglerne om GDPR være sparringspartner til ledelsen i forhold til personalejura, herunder i forbindelse med ansættelse og afskedigelse andre administrative opgaver ad.hoc. Derudover forventer vi, at stillingen ca. pr. 1. januar 2020 vil indeholde: alt overordnet administrativt ansvar for løn- og personale lønbogholderi, herunder lønkørsel, ferieregnskab, timebanker, afstemning af løn på afdelingsniveau, hjemtage refusioner og tilskud mv. For den rigtige kandidat er der tale om en spændende og attraktiv stilling i et uhøjtideligt og muntert arbejdsmiljø. Din primære arbejdsplads bliver på hovedkontoret, som holder til på 1. sal på Hobro Station. Men det kan ikke undgås, at du også ved forskellige lejligheder kommer til at få din gang på de øvrige afdelinger, som holder til i og omkring Mariager. Dine nærmeste kolleger i dagligdagen bliver direktøren og bogholderen. Men med den særlige funktion du får, kommer du også til at have en hel del med de forskellige afdelingsledere samt medarbejdere at gøre. Ansættlesesvilkår Stillingen er en deltidsstilling på 15-20 timer pr. uge, med mulighed for fleksibel arbejdstid. Vi forventer, at stillingen pr. 1. januar kan øges til 30-37 timer pr. uge. Løn Løn efter aftale, under hensyntagen til erfaring og kvalifikationer. Tiltrædelse Snarest muligt. Stillingen besættes, når vi finder den rette kandidat. Ansøgningsfrist Løbende. Ansættelsessamtaler Da vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt, afholder vi samtaler løbende. Ansøgning Du skal sende din ansøgning og CV samt dokumentation for erfaring og uddannelse på mail til cbr@hedehuset.dk. Yderligere information Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Carsten Bredahl på tlf. 96 68 27 24. Vi glæder os til at høre fra dig!

Fonden Hedehuset søger til hovedkontoret i Hobro en ny glad, smilende og imødekommende kollega (M/K) hurtigst muligt.

Der er i første omgang tale om en deltidsstilling på 15-20 timer pr. uge. Der kan dog for den rette blive tale om en stilling på 30-37 timers stilling pr. 1. januar 2020.

Vi søger en ny kollega, som har en kontoruddannelse, og som sidenhen har gjort sig erfaringer med HR, løn- og personaleadministration.

Fonden Hedehuset er en non-profit, selvejende institution, som driver forskellige tilbud for udsatte og sårbare børn, unge og voksne. Vi har døgnbehandlingstilbud til anbragte børn og unge, botilbud voksne samt forskellige beskæftigelsesindsatser og Uddannelse for unge med særlige behov.

Vi har en række af opgaver, som vi allerede nu ved, vi har behov for dig til at løse. Derudover er vi åbne for, at du sikkert, med din viden og erfaring, vil identificere nogle områder af vores HR og personaleadministration, som vi med fordel kan forbedre.

Dine primære opgaver vil være:

  • udarbejdelse af stillingsopslag i tæt samarbede med ledelsen
  • håndtering af rekrutteringsprocesser, herunder modtagelse af ansøgninger, svar til ansøgere osv.
  • udarbejdelse af ansættelseskontrakter, herunder at sørge for, at kontraktskabelonerne er opdaterede, og lever op til gældende love og regler
  • udarbejde personalepolitikker
  • deltage i overenskomst- og charterforhandlinger
  • koordinere og planlægge løbende kursus- og uddannelsesaktiviteter
  • etablering og optimering af HR- og administrative systemer, herunder vagtplanssystemer, dataopsamling til lønindberetning, opbevaring og behandling af persondata under ansvar for reglerne om GDPR
  • være sparringspartner til ledelsen i forhold til personalejura, herunder i forbindelse med ansættelse og afskedigelse
  • andre administrative opgaver ad.hoc.

 

Derudover forventer vi, at stillingen ca. pr. 1. januar 2020 vil indeholde:

  • alt overordnet administrativt ansvar for løn- og personale
  • lønbogholderi, herunder lønkørsel, ferieregnskab, timebanker, afstemning af løn på afdelingsniveau, hjemtage refusioner og tilskud mv.

 

For den rigtige kandidat er der tale om en spændende og attraktiv stilling i et uhøjtideligt og muntert arbejdsmiljø. Din primære arbejdsplads bliver på hovedkontoret, som holder til på 1. sal på Hobro Station. Men det kan ikke undgås, at du også ved forskellige lejligheder kommer til at få din gang på de øvrige afdelinger, som holder til i og omkring Mariager.

Dine nærmeste kolleger i dagligdagen bliver direktøren og bogholderen. Men med den særlige funktion du får, kommer du også til at have en hel del med de forskellige afdelingsledere samt medarbejdere at gøre.

 

Ansættlesesvilkår

Stillingen er en deltidsstilling på 15-20 timer pr. uge, med mulighed for fleksibel arbejdstid.

Vi forventer, at stillingen pr. 1. januar kan øges til 30-37 timer pr. uge.

Løn

Løn efter aftale, under hensyntagen til erfaring og kvalifikationer.

Tiltrædelse

Snarest muligt.

Stillingen besættes, når vi finder den rette kandidat.

Ansøgningsfrist

Løbende.

Ansættelsessamtaler

Da vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt, afholder vi samtaler løbende.

Ansøgning

Du skal sende din ansøgning og CV samt dokumentation for erfaring og uddannelse på mail til cbr@hedehuset.dk.

 

Yderligere information

Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Carsten Bredahl på

tlf. 96 68 27 24.

 

 

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

 

                                                                                         

Fonden HedehusetHobro2019-04-17T00:00:002019-05-31T00:00:00
329982338Kontorelev - administrationRobot Er du energisk, initiativrig og kan lide nye udfordringer, så vil en stilling som kontorelev hos Dancutter a s være noget for dig. Dancutter a s søger en kontorelev med speciale indenfor administration. Opgaverne vil være varierende og gennem din elevtid kommer du bl.a. til at arbejde med opgaver indenfor økonomi, salgs- og indkøbs-funktioner, telefonisk kundebetjening samt en række øvrige administrative opgaver. Uddannelsen starter efter aftale og veksler mellem virksomheden og skoleophold over en 2-årig periode. DANCUTTER a s er beliggende i Viborg og er en udbredt eksportvirksomhed, med produkter indenfor No-Dig industrien i mere en 60 lande. Vi har i mere end 30 år udviklet cutterløsninger i samarbejde med vores kunder. Feedback fra hverdagen er kernen i vores vedholdende indsats for at udvikle cuttere, som både er enkle og fleksible at bruge, og som arbejder i alle typer af materialer. Vi forventer, at: Du har interesse og flair for tal. Du har gode formuleringsevner, skriftlige såvel som mundtlige. Du kan formulere dig på engelsk, mundtligt såvel som skriftligt. Du har gode samarbejdsevner. Du er serviceminded og udadvendt. Du er ansvarsbevidst, mødestabil og har en positiv indstilling. Vi forventer desuden, at du har eller snart består n af følgende uddannelser: EUX Business. HG Kontor med speciale i administration. HHX STX HTX HF suppleret med EUS med speciale i kontor. Vi kan tilbyde: Et skrivebord til dig i en levende virksomhed i vækst og fortsat udvikling. En varieret uddannelse med speciale i administration. 16 engagerede, dygtige og gode kollegaer. Hvad gør du nu? Ønsker du at høre mere om stillingen og virksomheden, er du velkommen til at kontakte Administrationschef Dorthe Højrup Johansen på tlf. 9651 2150. Send din ansøgning samt eksamensbeviser til dorthe@dancutter.dk senest den 1. maj 2019.

Er du energisk, initiativrig og kan lide nye udfordringer, så vil en stilling som kontorelev hos Dancutter a/s være noget for dig.

Dancutter a/s søger en kontorelev med speciale indenfor administration. Opgaverne vil være varierende og gennem din elevtid kommer du bl.a. til at arbejde med opgaver indenfor økonomi, salgs- og indkøbs-funktioner, telefonisk kundebetjening samt en række øvrige administrative opgaver. Uddannelsen starter efter aftale og veksler mellem virksomheden og skoleophold over en 2-årig periode.

DANCUTTER a/s er beliggende i Viborg og er en udbredt eksportvirksomhed, med produkter indenfor No-Dig industrien i mere en 60 lande.

Vi har i mere end 30 år udviklet cutterløsninger i samarbejde med vores kunder. Feedback fra hverdagen er kernen i vores vedholdende indsats for at udvikle cuttere, som både er enkle og fleksible at bruge, og som arbejder i alle typer af materialer.

Vi forventer, at:

• Du har interesse og flair for tal.

• Du har gode formuleringsevner, skriftlige såvel som mundtlige.

• Du kan formulere dig på engelsk, mundtligt såvel som skriftligt.

• Du har gode samarbejdsevner.

• Du er serviceminded og udadvendt.

• Du er ansvarsbevidst, mødestabil og har en positiv indstilling.

Vi forventer desuden, at du har eller snart består én af følgende uddannelser:

• EUX Business.

• HG Kontor med speciale i administration.

• HHX/STX/HTX/HF suppleret med EUS med speciale i kontor.

 

Vi kan tilbyde:

• Et skrivebord til dig i en levende virksomhed i vækst og fortsat udvikling.

• En varieret uddannelse med speciale i administration.

• 16 engagerede, dygtige og gode kollegaer.

 

Hvad gør du nu?

Ønsker du at høre mere om stillingen og virksomheden, er du velkommen til at kontakte

Administrationschef Dorthe Højrup Johansen på tlf. 9651 2150.

Send din ansøgning samt eksamensbeviser

til dorthe@dancutter.dk senest den 1. maj 2019.

DANCUTTER A/SViborg2019-03-21T00:00:002019-05-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

KONTORELEV TIL INFORMATIONEN

SELTA VIBORG A/S

Viborg
HOS SELTA SØGER VI EN NY KONTORELEV TIL INFORMATIONEN NOGET OM DIG Som vores nye kontorelev, er du en af de personer, som mange af vore kunder først kommer til at snakke med. Du er frisk med en kvik og venlig telefonstemme, og så er du parat til at ...
Indrykket:5. april 2019
Udløbsdato:26. april 2019

KONTORELEVER

Beskæftigelse, Økonomi & Personale

Viborg
Vi mangler DIG! Vi søger 6 friske kontorelever med start den 1. september 2019. Hos os er der plads til forskellighed, og vi behandler hinanden ordentligt. Vi lægger vægt på at udvikle og dygtiggøre os samtidig med, at vi har modet til og muligheden...
Indrykket:1. april 2019
Udløbsdato:29. april 2019

Alsidig kontorassistent med primært ansvar for personaleadministration

Fonden Hedehuset

Hobro
Fonden Hedehuset søger til hovedkontoret i Hobro en ny glad, smilende og imødekommende kollega (M K) hurtigst muligt. Der er i første omgang tale om en deltidsstilling på 15-20 timer pr. uge. Der kan dog for den rette blive tale om en stilling på 30...
Indrykket:17. april 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Kontorelev - administration

DANCUTTER A/S

Viborg
Er du energisk, initiativrig og kan lide nye udfordringer, så vil en stilling som kontorelev hos Dancutter a s være noget for dig. Dancutter a s søger en kontorelev med speciale indenfor administration. Opgaverne vil være varierende og gennem din el...
Indrykket:21. marts 2019
Udløbsdato:1. maj 2019