Kontorelever

Kontorelev i Rebild – Årets praktiksted 2016 og 2017!

Vores kontorelever siger, at de får udfordringer, støtte og en masse opgaver, der gør at man som elev føler sig som en del af holdet. Men også fordi sammenholdet mellem eleverne er i top. Blandt andet derfor blev vi årets praktiksted i 2016 og 2017.

Rebild Kommune giver dig en uddannelse, hvor du bliver udfordret fagligt og personligt inden for specialet offentlig administration. Kommunen har opgaver der spænder fra pasning og pleje af børn og ældre, uddannelse og fritidstilbud til børn og unge, vedligehold af veje og natur mv. Bag opgavefeltet er der en række administrative, økonomiske og lovgivningsmæssige opgaver som du bl.a. skal prøve kræfter med.

Vi tilbyder dig en elevplads

  • med en alsidig hverdag, med ansvar for egne opgaver
  • gode kolleger du altid kan spørge til råds
  • som giver mulighed for en videre karriere indenfor offentlig administration

Vi forventer, at du
  • er åben og brænder for at lære
  • kan tage initiativ og ansvar
  • kan skabe relationer og evner at samarbejde på tværs
  • er god til at kommunikere i skrift og tale
  • har sans for tal og synes, at det er sjovt at arbejde med dem

Rebild Kommune har fast seks kontorelever som kvartalsvist holder møde i elevklubben samt derudover fra tid til anden har sociale/fælles arrangementer. Som led i uddannelsen har du mulighed for at komme på en uges studietur til Bruxelles. Du vil være én blandt 3 kontorelever, der skal starte den 2. september 2019. Rebild Kommunes administration er spredt på tre lokaliteter i Nørager, Terndrup og Støvring. Du kan forvente at arbejde flere af stederne undervejs i din uddannelse.

For at komme i betragtning skal du have bestået
  • EUX, HG2-bevis
  • HTX, STX, HF-bevis suppleret med et 10 ugers grundforløb på handelsskolen
  • HHX-bevis, suppleret med et 5 ugers grundforløb på handelsskolen

Vær opmærksom på at alle ansøgere på 25 år eller derover skal fremsende en realkompetencevurdering sammen med ansøgningen som kan rekvireres ved henvendelse til den lokale handelsskole.

Du vil under uddannelsen få kontorelevløn efter gældende overenskomst for Kontorpersonale og IT-personale.

Klik på:http://rebild.dk/vil-du-vaere-administrativ-elev-hos-os og læs hvad vores elever siger om at være elev i Rebild Kommune. Her finder du bl.a. også beskrivelser af de enkelte centre i organisationen. Du kan også kontakte elev Catrine Claire Bodilsen, telefon 99 88 75 75 eller elevansvarlig Nanna Linnemann, telefon 99 88 75 39 for mere information.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning med kopi af eksamensbevis eller seneste terminskarakterer og eventuelle udtalelser senest torsdag den 28. februar 2019 kl. 8.00. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler mandag den 11. marts 2019.

Efter din ansættelse vil du skulle tage en mindre arbejdsprofiltest, som vil styrke din bevidsthed om eget arbejdsfokus men også som rettesnor for at kunne placere dig i det helt rigtige center ved uddannelsesstart. Læs mere om arbejdsprofilen på: http://garuda.dk/vaerktojer/fokusprofilen/

Kommunen ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Den 1. januar 2019 indføres der røgfri arbejdstid – og matrikler for alle ansatte i Rebild Kommune.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329946275Phoenix-df4826b512019-01-22T00:00:00KontoreleverKontorelev i Rebild – Årets praktiksted 2016 og 2017!

Vores kontorelever siger, at de får udfordringer, støtte og en masse opgaver, der gør at man som elev føler sig som en del af holdet. Men også fordi sammenholdet mellem eleverne er i top. Blandt andet derfor blev vi årets praktiksted i 2016 og 2017.

Rebild Kommune giver dig en uddannelse, hvor du bliver udfordret fagligt og personligt inden for specialet offentlig administration. Kommunen har opgaver der spænder fra pasning og pleje af børn og ældre, uddannelse og fritidstilbud til børn og unge, vedligehold af veje og natur mv. Bag opgavefeltet er der en række administrative, økonomiske og lovgivningsmæssige opgaver som du bl.a. skal prøve kræfter med.

Vi tilbyder dig en elevplads
  • med en alsidig hverdag, med ansvar for egne opgaver
  • gode kolleger du altid kan spørge til råds
  • som giver mulighed for en videre karriere indenfor offentlig administration

Vi forventer, at du
  • er åben og brænder for at lære
  • kan tage initiativ og ansvar
  • kan skabe relationer og evner at samarbejde på tværs
  • er god til at kommunikere i skrift og tale
  • har sans for tal og synes, at det er sjovt at arbejde med dem

Rebild Kommune har fast seks kontorelever som kvartalsvist holder møde i elevklubben samt derudover fra tid til anden har sociale/fælles arrangementer. Som led i uddannelsen har du mulighed for at komme på en uges studietur til Bruxelles. Du vil være én blandt 3 kontorelever, der skal starte den 2. september 2019. Rebild Kommunes administration er spredt på tre lokaliteter i Nørager, Terndrup og Støvring. Du kan forvente at arbejde flere af stederne undervejs i din uddannelse.

For at komme i betragtning skal du have bestået
  • EUX, HG2-bevis
  • HTX, STX, HF-bevis suppleret med et 10 ugers grundforløb på handelsskolen
  • HHX-bevis, suppleret med et 5 ugers grundforløb på handelsskolen

Vær opmærksom på at alle ansøgere på 25 år eller derover skal fremsende en realkompetencevurdering sammen med ansøgningen som kan rekvireres ved henvendelse til den lokale handelsskole.

Du vil under uddannelsen få kontorelevløn efter gældende overenskomst for Kontorpersonale og IT-personale.

Klik på:http://rebild.dk/vil-du-vaere-administrativ-elev-hos-os og læs hvad vores elever siger om at være elev i Rebild Kommune. Her finder du bl.a. også beskrivelser af de enkelte centre i organisationen. Du kan også kontakte elev Catrine Claire Bodilsen, telefon 99 88 75 75 eller elevansvarlig Nanna Linnemann, telefon 99 88 75 39 for mere information.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning med kopi af eksamensbevis eller seneste terminskarakterer og eventuelle udtalelser senest torsdag den 28. februar 2019 kl. 8.00. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler mandag den 11. marts 2019.

Efter din ansættelse vil du skulle tage en mindre arbejdsprofiltest, som vil styrke din bevidsthed om eget arbejdsfokus men også som rettesnor for at kunne placere dig i det helt rigtige center ved uddannelsesstart. Læs mere om arbejdsprofilen på: http://garuda.dk/vaerktojer/fokusprofilen/

Kommunen ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Den 1. januar 2019 indføres der røgfri arbejdstid – og matrikler for alle ansatte i Rebild Kommune.

 

Kontorelev i Rebild Årets praktiksted 2016 og 2017! Vores kontorelever siger, at de får udfordringer, støtte og en masse opgaver, der gør at man som elev føler sig som en del af holdet. Men også fordi sammenholdet mellem eleverne er i top. Blandt andet derfor blev vi årets praktiksted i 2016 og 2017. Rebild Kommune giver dig en uddannelse, hvor du bliver udfordret fagligt og personligt inden for specialet offentlig administration. Kommunen har opgaver der spænder fra pasning og pleje af børn og ældre, uddannelse og fritidstilbud til børn og unge, vedligehold af veje og natur mv. Bag opgavefeltet er der en række administrative, økonomiske og lovgivningsmæssige opgaver som du bl.a. skal prøve kræfter med. Vi tilbyder dig en elevpladsmed en alsidig hverdag, med ansvar for egne opgavergode kolleger du altid kan spørge til rådssom giver mulighed for en videre karriere indenfor offentlig administration Vi forventer, at duer åben og brænder for at lærekan tage initiativ og ansvarkan skabe relationer og evner at samarbejde på tværser god til at kommunikere i skrift og talehar sans for tal og synes, at det er sjovt at arbejde med dem Rebild Kommune har fast seks kontorelever som kvartalsvist holder møde i elevklubben samt derudover fra tid til anden har sociale fælles arrangementer. Som led i uddannelsen har du mulighed for at komme på en uges studietur til Bruxelles. Du vil være én blandt 3 kontorelever, der skal starte den 2. september 2019. Rebild Kommunes administration er spredt på tre lokaliteter i Nørager, Terndrup og Støvring. Du kan forvente at arbejde flere af stederne undervejs i din uddannelse. For at komme i betragtning skal du have beståetEUX, HG2-bevisHTX, STX, HF-bevis suppleret med et 10 ugers grundforløb på handelsskolenHHX-bevis, suppleret med et 5 ugers grundforløb på handelsskolen Vær opmærksom på at alle ansøgere på 25 år eller derover skal fremsende en realkompetencevurdering sammen med ansøgningen som kan rekvireres ved henvendelse til den lokale handelsskole. Du vil under uddannelsen få kontorelevløn efter gældende overenskomst for Kontorpersonale og IT-personale. Klik på:http: rebild.dk vil-du-vaere-administrativ-elev-hos-os og læs hvad vores elever siger om at være elev i Rebild Kommune. Her finder du bl.a. også beskrivelser af de enkelte centre i organisationen. Du kan også kontakte elev Catrine Claire Bodilsen, telefon 99 88 75 75 eller elevansvarlig Nanna Linnemann, telefon 99 88 75 39 for mere information. Vi glæder os til at modtage din ansøgning med kopi af eksamensbevis eller seneste terminskarakterer og eventuelle udtalelser senest torsdag den 28. februar 2019 kl. 8.00. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler mandag den 11. marts 2019. Efter din ansættelse vil du skulle tage en mindre arbejdsprofiltest, som vil styrke din bevidsthed om eget arbejdsfokus men også som rettesnor for at kunne placere dig i det helt rigtige center ved uddannelsesstart. Læs mere om arbejdsprofilen på: http: garuda.dk vaerktojer fokusprofilen Kommunen ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Den 1. januar 2019 indføres der røgfri arbejdstid og matrikler for alle ansatte i Rebild Kommune.11Jobnetdf4826b5100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-28T00:00:000000http://rebild.dk/borger/arbejde-og-jobsoegning/ledige-stillinger0EuropaDanmarkJyllandNordjyllandRebild3440732Rebild Kommune11Hobrovej 1109530StøvringDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent697560JobNet493351449335141000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=df4826b5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=df4826b5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=df4826b5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=df4826b5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Elev_og_trainee/6.jpgBrænder du for at blive Kontorelev?12007991Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration15Elev & trainee360273038Nannanoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329950097Elever til Tinglysningsretten 2019Robot Er du klar til at tinglyse? 2 stillinger som elev ved Tinglysningsretten er ledige til besættelse den 1. september 2019 eller snarest derefter. Hvem er vi? Tinglysningsretten er en landsdækkende domstol, der ved hjælp af et avanceret it-system, fra september 2009, har taget sig af al tinglysning i Danmark. Tinglysningsretten beskæftiger op mod 110 personer, bor i nyere lokaler med gode parkeringsforhold og tæt ved offentlig befordring. Tinglysningsrettens kerneopgave er tinglysning af digitale dokumenter vedrørende fast ejendom, biler, andelsboliger og ægtepagter mv. Arbejdet består i at undersøge, om betingelserne for tinglysning er opfyldt og i at tinglyse de dokumenter, der ikke kan tinglyses automatisk. Herudover servicerer vi eksterne brugere med support og vejledning. Tinglysningsretten kan som elevplads tilbyde… oplæring i tinglysning af digitale dokumenter som f.eks. skøder, pantebreve, servitutter mv. opgaver med personaleadministration, løn og kasse. opnå kendskab til vores Hotline og Chatfunktion. et godt arbejdsklima blandt kollegaer. flekstidsordning. personaleforening med flere sociale arrangementer. godt netværk med øvrige elever i huset og fra andre retter. Du er måske vores næste elev, hvis du… er engageret, videbegærlig, ansvarsbevidst og udadvendt og du har ordenssans og er god til dansk retskrivning. har bestået består EUX Business eller enten har en gymnasial baggrund med suppleringsfag eller en HHX med suppleringsfag. Alternativt har du et HG bevis med direkte adgang til specialet offentlig administration. Vi lægger samtidig vægt på, at du har et stærkt samarbejdsgen og kan løse opgaver med godt humør i fællesskab med andre. Uddannelsen kvalificerer dig… Efter din elevtid åbner uddannelsen mulighed for at gøre karriere ved andre offentlige myndigheder eller i det private erhvervsliv. Skoleforløb og elevseminarer med andre elever Uddannelsen varer som hovedregel 2 år, hvor du kombinerer den praktiske oplæring med skoleophold med andre offentligt ansatte elever. Der vil under uddannelsen være 2 elevseminarer, hvor du er sammen med andre elever ved domstolene. Praktik i udlandet kan også være en mulighed. Er du fyldt 25 år, kan du eventuelt få afkortet din uddannelse, hvis du har relevant erhvervserfaring. Information herom kan du få hos handelsskolens studievejleder. Løn- og ansættelsesforhold Din ansættelse og løn følger fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK STAT. Danmarks Domstole vil gerne afspejle sammenhængen af den danske befolkning. Alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres derfor til at søge stillingerne. Spørgsmål Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til administrationschef Janni Laustsen på tlf. 99 68 59 02 eller mobil 25 43 17 52. Ansøgning Du sender din ansøgning elektronisk via vores rekrutteringssystem på http: www.tinglysningsretten.dk under job i Tinglysningsretten. Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen søg stilling i stillingsopslaget på vores hjemmeside. Udover din ansøgning bedes du vedlægge cv, eventuelle udtalelser og relevante eksamenspapirer (med karakter) m.v. Vi skal have modtaget din ansøgning senest mandag den 25. februar 2019 kl. 12.00.Er du klar til at tinglyse?
2 stillinger som elev ved Tinglysningsretten er ledige til besættelse den 1. september 2019 eller snarest derefter.
Hvem er vi?
Tinglysningsretten er en landsdækkende domstol, der ved hjælp af et avanceret it-system, fra september 2009, har taget sig af al tinglysning i Danmark. Tinglysningsretten beskæftiger op mod 110 personer, bor i nyere lokaler med gode parkeringsforhold og tæt ved offentlig befordring.

Tinglysningsrettens kerneopgave er tinglysning af digitale dokumenter vedrørende fast ejendom, biler, andelsboliger og ægtepagter mv. Arbejdet består i at undersøge, om betingelserne for tinglysning er opfyldt og i at tinglyse de dokumenter, der ikke kan tinglyses automatisk. Herudover servicerer vi eksterne brugere med support og vejledning.

Tinglysningsretten kan som elevplads tilbyde…
  • oplæring i tinglysning af digitale dokumenter som f.eks. skøder, pantebreve, servitutter mv.
  • opgaver med personaleadministration, løn og kasse.
  • opnå kendskab til vores Hotline og Chatfunktion.
  • et godt arbejdsklima blandt kollegaer.
  • flekstidsordning.
  • personaleforening med flere sociale arrangementer.
  • godt netværk med øvrige elever i huset og fra andre retter.
Du er måske vores næste elev, hvis du…
  • er engageret, videbegærlig, ansvarsbevidst og udadvendt – og du har ordenssans og er god til dansk retskrivning.
  • har bestået/består EUX Business eller enten har en gymnasial baggrund med suppleringsfag eller en HHX med suppleringsfag.
Alternativt har du et HG bevis med direkte adgang til specialet offentlig administration.

Vi lægger samtidig vægt på, at du har et stærkt samarbejdsgen og kan løse opgaver med godt humør i fællesskab med andre.

Uddannelsen kvalificerer dig…
Efter din elevtid åbner uddannelsen mulighed for at gøre karriere ved andre offentlige myndigheder eller i det private erhvervsliv.

Skoleforløb og elevseminarer med andre elever
Uddannelsen varer som hovedregel 2 år, hvor du kombinerer den praktiske oplæring med skoleophold med andre offentligt ansatte elever. Der vil under uddannelsen være 2 elevseminarer, hvor du er sammen med andre elever ved domstolene. Praktik i udlandet kan også være en mulighed.

Er du fyldt 25 år, kan du eventuelt få afkortet din uddannelse, hvis du har relevant erhvervserfaring. Information herom kan du få hos handelsskolens studievejleder.

Løn- og ansættelsesforhold
Din ansættelse og løn følger fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT.
Danmarks Domstole vil gerne afspejle sammenhængen af den danske befolkning. Alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres derfor til at søge stillingerne.

Spørgsmål
Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til administrationschef Janni Laustsen på tlf. 99 68 59 02 eller mobil 25 43 17 52.

Ansøgning
Du sender din ansøgning elektronisk via vores rekrutteringssystem på http://www.tinglysningsretten.dk under job i Tinglysningsretten. Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen ”søg stilling” i stillingsopslaget på vores hjemmeside.
Udover din ansøgning bedes du vedlægge cv, eventuelle udtalelser og relevante eksamenspapirer (med karakter) m.v.

Vi skal have modtaget din ansøgning senest mandag den 25. februar 2019 kl. 12.00.






TinglysningsrettenHobro2019-02-04T00:00:002019-02-25T00:00:00
329957626Kontorelever til Professionshøjskolen UCNRobot Er du klar til at komme i gang med en uddannelse, hvor du får mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer? Vi er på udkig efter fire kontorelever til vores afdelinger i Aalborg. Uddannelsen er med speciale i administration og du får mulighed for at uddanne dig inden for nedenstående områder. I forbindelse med ansøgningsprocessen, vil du blive bedt om at angive hvilke områder, du ønsker at søge. Studiekontoret Vi søger tre kontorelever til studiekontoret, hvor du skal være i hele din elevtid. Her bliver du en del af teamet på et studiekontor med administration af studieforløb, optagelse, praktik, eksamen m.v. Du får stor kontakt med studerende og undervisere, ligesom telefonpasning, mailkorrespondance, skema- og lokaleregistrering m.m. hører til dine opgaver. Du vil i mindre omfang få kendskab til personale- og økonomifunktioner. Center for Undervisningsmidler Økonomiafdelingen På CFU, hvor du skal være det første år af din elevtid, servicerer og understøtter vi fremtidens skole med læremidler, vejledning og kurser. Du vil få indsigt i kursusadministration, bibliotekssystemer, digital og analog markedsføring samt daglig kundekontakt. Vi har en digital profil, så kendskab og interesse for dette vil være en fordel. Hvis du brænder for at arbejde med tal og synes, at Excel er et uundværligt arbejdsredskab, vil du passe godt ind i Økonomiafdelingens regnskabsteam, hvor du skal tilbringe dit andet år. Her vil du komme til at beskæftige dig med kreditor- og debitorbogholderi, afstemning af bank- og statuskonti samt få bredt kendskab til de mange øvrige opgaver i afdelingen. Din profil Du er serviceminded, engageret, ansvarsbevidst, og så er det vigtigt, at du altid stræber efter at gøre dit bedste. Derudover skal du være god til at samarbejde men også kunne arbejde selvstændigt, have et godt humør samt gode dansk- og engelskkundskaber. Du er i gang med eller har bestået EUX, gymnasial uddannelse med suppleringsfag, HHX med suppleringsfag eller evt. en HG2. Er du fyldt 25 år, skal du kontakte den lokale handelsskole for at få en vurdering af, om du evt. skal medsende en uddannelsesplan. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning vil ske i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK(STAT). Yderligere oplysninger Læs om kontoruddannelsen ved UCN her. Hvis du ønsker at høre mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte Grethe Barnbæk på tlf.: 7269 0144 eller mail: GEB@ucn.dk. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 12. Professionshøjskolen UCN arbejder med uddannelse, udvikling og innovation inden for business, pædagogik, sundhed og teknologi. Vi har ca. 9.500 studerende på erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser, over 8.000 kursister og studerende på efter- og videreuddannelse og ca. 950 ansatte. UCN s aktiviteter er fordelt på en række adresser i Aalborg, Hjørring og Thisted.Er du klar til at komme i gang med en uddannelse, hvor du får mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer?

Vi er på udkig efter fire kontorelever til vores afdelinger i Aalborg.

Uddannelsen er med speciale i administration og du får mulighed for at uddanne dig inden for nedenstående områder.

I forbindelse med ansøgningsprocessen, vil du blive bedt om at angive hvilke områder, du ønsker at søge.

Studiekontoret
Vi søger tre kontorelever til studiekontoret, hvor du skal være i hele din elevtid.
Her bliver du en del af teamet på et studiekontor med administration af studieforløb, optagelse, praktik, eksamen m.v. Du får stor kontakt med studerende og undervisere, ligesom telefonpasning, mailkorrespondance, skema- og lokaleregistrering m.m. hører til dine opgaver. Du vil i mindre omfang få kendskab til personale- og økonomifunktioner.

Center for Undervisningsmidler/Økonomiafdelingen
På CFU, hvor du skal være det første år af din elevtid, servicerer og understøtter vi fremtidens skole med læremidler, vejledning og kurser.
Du vil få indsigt i kursusadministration, bibliotekssystemer, digital og analog markedsføring samt daglig kundekontakt.
Vi har en digital profil, så kendskab og interesse for dette vil være en fordel.

Hvis du brænder for at arbejde med tal og synes, at Excel er et uundværligt arbejdsredskab, vil du passe godt ind i Økonomiafdelingens regnskabsteam, hvor du skal tilbringe dit andet år. Her vil du komme til at beskæftige dig med kreditor- og debitorbogholderi, afstemning af bank- og statuskonti samt få bredt kendskab til de mange øvrige opgaver i afdelingen.

Din profil
Du er serviceminded, engageret, ansvarsbevidst, og så er det vigtigt, at du altid stræber efter at gøre dit bedste. Derudover skal du være god til at samarbejde men også kunne arbejde selvstændigt, have et godt humør samt gode dansk- og engelskkundskaber.

Du er i gang med eller har bestået EUX, gymnasial uddannelse med suppleringsfag, HHX med suppleringsfag eller evt. en HG2.

Er du fyldt 25 år, skal du kontakte den lokale handelsskole for at få en vurdering af, om du evt. skal medsende en uddannelsesplan.

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning vil ske i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK(STAT).

Yderligere oplysninger
Læs om kontoruddannelsen ved UCN her.

Hvis du ønsker at høre mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte Grethe Barnbæk på tlf.: 7269 0144 eller mail: GEB@ucn.dk.

Ansættelsessamtaler afholdes i uge 12.

Professionshøjskolen UCN arbejder med uddannelse, udvikling og innovation inden for business, pædagogik, sundhed og teknologi. Vi har ca. 9.500 studerende på erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser, over 8.000 kursister og studerende på efter- og videreuddannelse og ca. 950 ansatte. UCN's aktiviteter er fordelt på en række adresser i Aalborg, Hjørring og Thisted.
University College Nordjylland - Selma Lagerløfs VejAalborg Øst2019-02-08T00:00:002019-02-28T00:00:00
329957578Kontorelever søges til Aalborg HandelsskoleRobot Vi søger to udadvendte og dygtige elever, der har lyst til en uddannelse på Aalborg Handelsskole. UDDANNELSE PÅ AALBORG HANDELSSKOLE Som kontorelev vil du gennemgå en toårig, alsidig administrationsuddannelse med et uddannelsesforløb, der bringer dig rundt på flere afdelinger og med mange forskellige opgaver. Samtidig vil der være mulighed for udlandsophold. VI KAN TILBYDE en toårig uddannelse inden for for specialet administration, hvor der veksles mellem praktik og skoleophold spændende opgaver i en elevadministration, hvor der lægges stor vægt på service tæt kontakt med elever kursister og undervisere personlig og faglig udvikling samt en attraktiv arbejdsplads et spændende arbejdsmiljø og gode kolleger sociale aktiviteter et godt tilrettelagt uddannelsesforløb gode muligheder for at præge dine egne arbejdsopgaver. DINE KVALIFIKATIONER en loyal og ansvarsbevidst indstilling et godt humør og gode samarbejdsevner et godt kendskab til IT (Microsoft Office-pakken) en god ordenssans og masser af gåpåmod du er selvstændig, ansvarsfuld og serviceminded du kan formulere dig godt både i skrift og tale DIN UDDANNELSESBAGGRUND For at komme i betragtning til stillingen som kontorelev skal du have bestået én af følgende: HG2 (kontorlinjen) EUX (det studiekompetencegivende forløb) HHX suppleret med 5 ugers EUS5 forløb fra Handelsskolen HTX, STX eller HF suppleret med et 10 ugers EUS10 forløb fra Handelsskolen Alle ansøgere på 25 år eller derover, og som har opstartet grundforløbet efter 1. august 2015, skal medsende en uddannelsesplan, som kan rekvireres via henvendelse til den lokale Handelsskole. ANSÆTTELSESTIDSPUNKT 1. september 2019 AFLØNNING Efter overenskomst mellem Finansministeriet og HK Stat ANSØGNINGSFRIST Senest fredag den 1. marts 2019 ANSØGNING Ansøgning incl. relevante bilag fremsendes i én samlet PDF-fil til Charlotte Hevang: cshe@ah.dk.

Vi søger to udadvendte og dygtige elever, der har lyst til en uddannelse på Aalborg Handelsskole.

UDDANNELSE PÅ AALBORG HANDELSSKOLE
Som kontorelev vil du gennemgå en toårig, alsidig administrationsuddannelse med et uddannelsesforløb, der bringer dig rundt på flere afdelinger og med mange forskellige opgaver.

Samtidig vil der være mulighed for udlandsophold.

VI KAN TILBYDE

  • en toårig uddannelse inden for for specialet administration, hvor der veksles mellem praktik og skoleophold
  • spændende opgaver i en elevadministration, hvor der lægges stor vægt på service
  • tæt kontakt med elever/kursister og undervisere
  • personlig og faglig udvikling samt en attraktiv arbejdsplads
  • et spændende arbejdsmiljø og gode kolleger
  • sociale aktiviteter
  • et godt tilrettelagt uddannelsesforløb
  • gode muligheder for at præge dine egne arbejdsopgaver.

DINE KVALIFIKATIONER

  • en loyal og ansvarsbevidst indstilling
  • et godt humør og gode samarbejdsevner
  • et godt kendskab til IT (Microsoft Office-pakken)
  • en god ordenssans og masser af gåpåmod
  • du er selvstændig, ansvarsfuld og serviceminded
  • du kan formulere dig godt både i skrift og tale

DIN UDDANNELSESBAGGRUND
For at komme i betragtning til stillingen som kontorelev skal du have bestået én af følgende:

  • HG2 (kontorlinjen)
  • EUX (det studiekompetencegivende forløb)
  • HHX suppleret med 5 ugers EUS5 forløb fra Handelsskolen
  • HTX, STX eller HF suppleret med et 10 ugers EUS10 forløb fra Handelsskolen

Alle ansøgere på 25 år eller derover, og som har opstartet grundforløbet efter 1. august 2015, skal medsende en uddannelsesplan, som kan rekvireres via henvendelse til den
lokale Handelsskole.

ANSÆTTELSESTIDSPUNKT
1. september 2019

AFLØNNING
Efter overenskomst mellem Finansministeriet og HK/Stat

ANSØGNINGSFRIST
Senest fredag den 1. marts 2019

ANSØGNING
Ansøgning incl. relevante bilag fremsendes i én samlet PDF-fil til Charlotte Hevang: cshe@ah.dk.

AALBORG HANDELSSKOLEAalborg2019-02-08T00:00:002019-03-01T00:00:00
329949314Kontorelev ved Vestre LandsretRobot Bliv elev ved Vestre Landsret - et job, der giver mening! Er du engageret, videbegærlig, ansvarsbevidst og serviceminded? Vil du arbejde med retssager og samtidig få et unikt indblik i den 3. statsmagt? Så er du lige den, vi søger! Vestre Landsret søger to kontorelever inden for offentlig administration. Vi kan tilbyde en spænden­de og afvekslende hverdag. Du får et jobindhold, der giver mening, fordi du er med til at skabe tryghed og retssikkerhed i Danmark. Vi regner med, at du er god til dansk retskrivning, har bestået EUX Business eller enten har en gymnasial baggrund med suppleringsfag eller en HHX med suppleringsfag. Alternativt har du en HG2-eksamen med dansk og IT på niveau C. Hvad skal du lave? Du vil som elev ved Vestre Landsret blandt andet komme til at arbejde med retssager og admini­stration. Det betyder, at du vil få ansvar og stor kontakt til rettens brugere, ligesom du vil blive oplært i journal- og kasse­funktioner. Oplæring i an­vendelsen af vores IT-system indgår som et væsentligt element i uddannelsen. Du vil også i dit daglige samarbejde med jurister få indblik i den juridiske verden. I løbet af din elevtid vil du få kontakt med mange andre elever både i dagligdagen og på årlige elev­seminarer. Uddannelsen varer som hovedregel 2 år, hvor du i et sammenhængende forløb kombinerer den praktiske oplæring hos os med skoleophold fordelt over hele perioden. Praktik i udlandet er også en mulighed. Er du fyldt 25 år, kan du eventuelt få afkortet din uddannelse, hvis du har relevant erhvervserfaring. Info herom kan du få hos handelsskolens studievejledere. Efter din elevtid åbner uddannelsen mulighed for spændende og selvstændige arbejdsopgaver i Danmarks Domstole og hos domstolenes samarbejdspartnere. Det kan for eksempel være i advo­katbranchen, hos politiet eller i en anden offentlig myndighed. Hvis du vil vide mere, så se http: www.domstol.dk eller http: www.vestrelandsret.dk, hvor du også kan til­melde dig vores JobAgent og derved modtage en e-mail, når vi publicerer en ny stilling. Hvor skal du sende din ansøgning hen? Ønsker du at søge en elevplads ved Vestre Landsret, skal du sende din ansøgning elektronisk til Vestre Landsret. Det sker via vores rekrutteringssystem på http: www.domstol.dk eller http: www.vestrelandsret.dk under Job i Danmarks Domstole. Du bliver guidet igennem rekrutterings-pro­cessen, når du trykker på knappen Søg stillingen i stillingsopslaget på vores hjemmeside. Udover din ansøgning bedes du vedlægge cv, eventuelle udtalelser og relevante eksamenspapirer (med karakterer) m.v. Ansøgningsfrist Vi skal have modtaget din ansøgning i rekrutteringssystemet senest tirsdag den 26. februar 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 10 eller 11. Løn- og ansættelsesvilkår Vi forestiller os, at du begynder den 1. september 2019. Din ansættelse og løn følger fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem Finansministe­riet og HK STAT. Danmarks Domstole vil gerne afspejle sammensætningen af den danske befolkning. Alle interesse­rede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres derfor til at søge stillin­gerne. Vil du vide mere? Kan du ringe til personalekonsulent Connie Nordkvist på tlf. 99 68 80 00. Hvem er vi? Vestre Landsret er en del af Danmarks Domstole. Vi er ca. 100 ansatte, hvoraf lidt over halvdelen er jurister. Vi har et rigtig godt arbejdsfællesskab, hvor vi lægger stor vægt på at skabe god trivsel i en travl og afvekslende hverdag. Danmarks Domstole omfatter domstolene, Domstolsstyrelsen, der har ansvaret for administration og udvikling af domstolene, samt Procesbevillingsnævnet. Danmarks Domstole har ca. 2.500 ansatte fordelt med 2.400 ansatte i domstolene, 85 ansatte i Domstolsstyrelsen og 15 ansatte i Procesbevillingsnævnet.

Bliv elev ved Vestre Landsret

- et job, der giver mening!




Er du engageret, videbegærlig, ansvarsbevidst og serviceminded? Vil du arbejde med retssager og samtidig få et unikt indblik i den 3. statsmagt? Så er du lige den, vi søger!

Vestre Landsret søger to kontorelever inden for offentlig administration. Vi kan tilbyde en spænden­de og afvekslende hverdag. Du får et jobindhold, der giver mening, fordi du er med til at skabe tryghed og retssikkerhed i Danmark.


Vi regner med, at du er god til dansk retskrivning, har bestået EUX Business eller enten har en gymnasial baggrund med suppleringsfag eller en HHX med suppleringsfag. Alternativt har du en HG2-eksamen med dansk og IT på niveau C.



Hvad skal du lave?

Du vil som elev ved Vestre Landsret blandt andet komme til at arbejde med retssager og admini­stration. Det betyder, at du vil få ansvar og stor kontakt til rettens brugere, ligesom du vil blive oplært i journal- og kasse­funktioner. Oplæring i an­vendelsen af vores IT-system indgår som et væsentligt element i uddannelsen. Du vil også i dit daglige samarbejde med jurister få indblik i den juridiske verden.


I løbet af din elevtid vil du få kontakt med mange andre elever både i dagligdagen og på årlige elev­seminarer. Uddannelsen varer som hovedregel 2 år, hvor du i et sammenhængende forløb kombinerer den praktiske oplæring hos os med skoleophold fordelt over hele perioden. Praktik i udlandet er også en mulighed.

Er du fyldt 25 år, kan du eventuelt få afkortet din uddannelse, hvis du har relevant erhvervserfaring. Info herom kan du få hos handelsskolens studievejledere.

Efter din elevtid åbner uddannelsen mulighed for spændende og selvstændige arbejdsopgaver i Danmarks Domstole og hos domstolenes samarbejdspartnere. Det kan for eksempel være i advo­katbranchen, hos politiet eller i en anden offentlig myndighed.


Hvis du vil vide mere, så se http://www.domstol.dk eller http://www.vestrelandsret.dk, hvor du også kan til­melde dig vores JobAgent og derved modtage en e-mail, når vi publicerer en ny stilling.


Hvor skal du sende din ansøgning hen?

Ønsker du at søge en elevplads ved Vestre Landsret, skal du sende din ansøgning elektronisk til Vestre Landsret. Det sker via vores rekrutteringssystem på http://www.domstol.dk eller http://www.vestrelandsret.dk under Job i Danmarks Domstole. Du bliver guidet igennem rekrutterings-pro­cessen, når du trykker på knappen ”Søg stillingen” i stillingsopslaget på vores hjemmeside.

Udover din ansøgning bedes du vedlægge cv, eventuelle udtalelser og relevante eksamenspapirer (med karakterer) m.v.

Ansøgningsfrist

Vi skal have modtaget din ansøgning i rekrutteringssystemet senest tirsdag den 26. februar 2019.

Vi forventer at holde samtaler i uge 10 eller 11.


Løn- og ansættelsesvilkår

Vi forestiller os, at du begynder den 1. september 2019.

Din ansættelse og løn følger fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem Finansministe­riet og HK/STAT.


Danmarks Domstole vil gerne afspejle sammensætningen af den danske befolkning. Alle interesse­rede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres derfor til at søge stillin­gerne.


Vil du vide mere?
Kan du ringe til personalekonsulent Connie Nordkvist på tlf. 99 68 80 00.

Hvem er vi?
Vestre Landsret er en del af Danmarks Domstole. Vi er ca. 100 ansatte, hvoraf lidt over halvdelen er jurister. Vi har et rigtig godt arbejdsfællesskab, hvor vi lægger stor vægt på at skabe god trivsel i en travl og afvekslende hverdag.
Danmarks Domstole omfatter domstolene, Domstolsstyrelsen, der har ansvaret for administration og udvikling af domstolene, samt Procesbevillingsnævnet. Danmarks Domstole har ca. 2.500 ansatte fordelt med 2.400 ansatte i domstolene, 85 ansatte i Domstolsstyrelsen og 15 ansatte i Procesbevillingsnævnet.



Vestre LandsretViborg2019-01-28T00:00:002019-02-26T00:00:00
329961027Kontorelev til HR- og økonomiafdelingen på TECHCOLLEGERobot Trives du i en dynamisk hverdag med forskellige arbejdsopgaver inden for områderne økonomi, HR og løn? Så kan uddannelsen som kontorassistent med elevplads ved TECHCOLLEGE være det helt rigtige valg for dig. Jobprofil Som kontorelev på TECHCOLLEGE får du en bred uddannelse med store udviklingsmuligheder, der kan være med til at bane vejen for din fremtidige karriere. Uddannelsen er med speciale inden for administration og har en varighed på 2 år incl. skoleophold. Du vil indgå i en turnus, hvilket betyder, at du i løbet af din elevtid kommer til at arbejde med økonomiopgaver det første år og med løn- og HR-relaterede arbejdsopgaver det sidste år. Du vil få erfaring med forskellige IT-programmer, herunder regnskabssystemet Navision, kreditorsystemet BatchFlow, lønsystemet SLS og rekrutteringssystemet Innomate. Under uddannelsen kommer du til at arbejde sammen med mange dygtige og engagerede kolleger, og du får en tæt kontakt til skolens øvrige kontorelever. Kontoreleverne sparrer med hinanden fagligt og vi har et godt socialt fællesskab citat af elev ved TECHCOLLEGE Dine primære arbejdsopgaver vil være: opgaver af administrativ karakter i forbindelse med sygefravær og rekruttering, refusioner, kasseafstemning, fakturabehandling, lønbehandling og indkøbsfunktionkundebetjening, såvel telefonisk som ved personlig henvendelsediverse ad hoc opgaver Personprofil Det er et krav, at du har bestået HHX, studentereksamen eller HF suppleret med 5 eller 10 ugers HGS EUS eller som minimum en HG, og at du er god til at formulere dig både mundtligt og skriftligt. Som person er du loyal og stabil, viser initiativ, er nysgerrig og tager ansvar i forhold til egen læring. Du er omstillingsparat og samtidig afklaret med, at rutiner også er en del af arbejdsdagen. Selvstændighed er en af dine kompetencer, og du evner både at sige til og fra. Du arbejder grundigt og koncentreret med dine opgaver, og du sætter en ære i at yde en god service over for elever, kursister, kunder og kolleger. Vi tilbyder Vi tilbyder en spændende og alsidig elevplads, med en ugentlig arbejdstid på 37 timer. Det er vigtigt, at du har mulighed for at møde kl. 7.30 det sidste år af din elevtid. Under uddannelsen er der mulighed for at prøve kræfter med mange forskellige arbejdsopgaver samt gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Der er desuden mulighed for medlemskab af sportsklub med adgang til motionscenter samt adgang til andre foreninger og personalegoder. Ansættelse Ansættelse og aflønning sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK STAT. Tiltrædelse Stillingen ønskes besat pr. 1. september 2019. Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 11. marts 2019. De kandidater, der går videre i ansættelsesforløbet, vil blive bedt om at udfylde en personlighedstest, og der vil være 2. samtalerunde, inkl. tilbagemelding på testresultatet, fredag den 15. marts 2019. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, så er du velkommen til at kontakte kontorelev Stinna Vagner på tlf. 7250 5104. Vil du vide mere om TECHCOLLEGE, kan du læse mere på vores hjemmeside http: www.techcollege.dk Ansøgning Du søger stillingen på http: techcollege.dk kontakt ledige-stillinger. Vi modtager kun ansøgninger via vores e-rekrutteringssystem. Du bedes ud over ansøgningen sende dit CV samt kopi af relevante eksamens- eller standardkarakterer og eventuelle udtalelser. Ansøgningsfristen er fredag den. 1. marts 2019. Vi glæder os til at høre fra dig.

Trives du i en dynamisk hverdag med forskellige arbejdsopgaver inden for områderne økonomi, HR og løn? Så kan uddannelsen som kontorassistent med elevplads ved TECHCOLLEGE være det helt rigtige valg for dig.

Jobprofil
Som kontorelev på TECHCOLLEGE får du en bred uddannelse med store udviklingsmuligheder, der kan være med til at bane vejen for din fremtidige karriere. Uddannelsen er med speciale inden for administration og har en varighed på 2 år incl. skoleophold.

Du vil indgå i en turnus, hvilket betyder, at du i løbet af din elevtid kommer til at arbejde med økonomiopgaver det første år og med løn- og HR-relaterede arbejdsopgaver det sidste år. Du vil få erfaring med forskellige IT-programmer, herunder regnskabssystemet Navision, kreditorsystemet BatchFlow, lønsystemet SLS og rekrutteringssystemet Innomate. Under uddannelsen kommer du til at arbejde sammen med mange dygtige og engagerede kolleger, og du får en tæt kontakt til skolens øvrige kontorelever.

”Kontoreleverne sparrer med hinanden fagligt og vi har et godt socialt fællesskab”
citat af elev ved TECHCOLLEGE

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • opgaver af administrativ karakter i forbindelse med sygefravær og rekruttering, refusioner, kasseafstemning, fakturabehandling, lønbehandling og indkøbsfunktion
  • kundebetjening, såvel telefonisk som ved personlig henvendelse
  • diverse ad hoc opgaver

Personprofil
Det er et krav, at du har bestået HHX, studentereksamen eller HF suppleret med 5 eller 10 ugers HGS/EUS eller som minimum en HG, og at du er god til at formulere dig både mundtligt og skriftligt. Som person er du loyal og stabil, viser initiativ, er nysgerrig og tager ansvar i forhold til egen læring.  Du er omstillingsparat og samtidig afklaret med, at rutiner også er en del af arbejdsdagen. Selvstændighed er en af dine kompetencer, og du evner både at sige til og fra. Du arbejder grundigt og koncentreret med dine opgaver, og du sætter en ære i at yde en god service over for elever, kursister, kunder og kolleger.

Vi tilbyder
Vi tilbyder en spændende og alsidig elevplads, med en ugentlig arbejdstid på 37 timer. Det er vigtigt, at du har mulighed for at møde kl. 7.30 det sidste år af din elevtid. Under uddannelsen er der mulighed for at prøve kræfter med mange forskellige arbejdsopgaver samt gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Der er desuden mulighed for medlemskab af sportsklub med adgang til motionscenter samt adgang til andre foreninger og personalegoder.

Ansættelse
Ansættelse og aflønning sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT.

Tiltrædelse
Stillingen ønskes besat pr. 1. september 2019.

Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 11. marts 2019.

De kandidater, der går videre i ansættelsesforløbet, vil blive bedt om at udfylde en personlighedstest, og der vil være 2. samtalerunde, inkl. tilbagemelding på testresultatet, fredag den 15. marts 2019.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, så er du velkommen til at kontakte kontorelev Stinna Vagner på tlf. 7250 5104.

Vil du vide mere om TECHCOLLEGE, kan du læse mere på vores hjemmeside http://www.techcollege.dk/

Ansøgning
Du søger stillingen på http://techcollege.dk/kontakt/ledige-stillinger. Vi modtager kun ansøgninger via vores e-rekrutteringssystem.

Du bedes ud over ansøgningen sende dit CV samt kopi af relevante eksamens- eller standardkarakterer og eventuelle udtalelser.

Ansøgningsfristen er fredag den. 1. marts 2019.

Vi glæder os til at høre fra dig.

TECHCOLLEGEAalborg2019-02-14T00:00:002019-03-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Elever til Tinglysningsretten 2019

Tinglysningsretten

Hobro
Er du klar til at tinglyse? 2 stillinger som elev ved Tinglysningsretten er ledige til besættelse den 1. september 2019 eller snarest derefter. Hvem er vi? Tinglysningsretten er en landsdækkende domstol, der ved hjælp af et avanceret it-system, fra ...
Indrykket:4. februar 2019
Udløbsdato:25. februar 2019

Kontorelever til Professionshøjskolen UCN

University College Nordjylland - Selma Lagerløfs Vej

Aalborg Øst
Er du klar til at komme i gang med en uddannelse, hvor du får mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer? Vi er på udkig efter fire kontorelever til vores afdelinger i Aalborg. Uddannelsen er med speciale i administration og du f...
Indrykket:8. februar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

Kontorelever søges til Aalborg Handelsskole

AALBORG HANDELSSKOLE

Aalborg
Vi søger to udadvendte og dygtige elever, der har lyst til en uddannelse på Aalborg Handelsskole. UDDANNELSE PÅ AALBORG HANDELSSKOLE Som kontorelev vil du gennemgå en toårig, alsidig administrationsuddannelse med et uddannelsesforløb, der bringer di...
Indrykket:8. februar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019

Kontorelev ved Vestre Landsret

Vestre Landsret

Viborg
Bliv elev ved Vestre Landsret - et job, der giver mening! Er du engageret, videbegærlig, ansvarsbevidst og serviceminded? Vil du arbejde med retssager og samtidig få et unikt indblik i den 3. statsmagt? Så er du lige den, vi søger! Vestre Landsret s...
Indrykket:28. januar 2019
Udløbsdato:26. februar 2019

Kontorelev til HR- og økonomiafdelingen på TECHCOLLEGE

TECHCOLLEGE

Aalborg
Trives du i en dynamisk hverdag med forskellige arbejdsopgaver inden for områderne økonomi, HR og løn? Så kan uddannelsen som kontorassistent med elevplads ved TECHCOLLEGE være det helt rigtige valg for dig. Jobprofil Som kontorelev på TECHCOLLEGE f...
Indrykket:14. februar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019