Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelever søges til #AlleTiders Roskilde Kommune

Er du klar til at tage ansvar for dit uddannelsesforløb? Har du gåpåmod og engagement for kontorfaget?
- Så har vi kompetente vejledere til at guide dig igennem en kontoruddannelse hos Roskilde Kommune.  

Du vil igennem den 2-årige uddannelse være i tre afdelinger, for at få indsigt og læring om hvilke opgaver og formål en kommune har for borgerne. Du vil få viden om lovgivning og administration, og du vil blive god til at løse de opgaver, som du bliver oplært i.  

Vi forventer, at du brænder for at vise os dit engagement i opgaveløsningen og din positive indstilling til egen læring. Du er interesseret i at lære, er kvalitetsbevidst og god til at overholde deadlines. Du er en af de bedste på din årgang, du er god til tal og kommunikation, samt har eller forventer at bestå:     

  • EUX Business (tidligere HG)
  • En 1-årig studie kompetencegivende del af EUX
  • HHX + 5 ugers grundforløb
  • STX, HTX, HF + 10 ugers grundforløb  

Vi tilbyder dig en udfordrende uddannelse med egen uddannelsesplan og evalueringer gennem forløbet. Derudover har vi sundhedsordning samt mulighed for kantineordning.

Du kan læse mere om dine muligheder som elev hos Roskilde Kommune samt adgangsbetingelser på www.roskilde.dk/kontorelev  

Vi skal modtage din ansøgning senest den 9. marts 2020. 

Vi forventer at holde samtaler den 18. og 19. marts 2020, samt evt. 2. samtale den 26. marts. Ansættelsesstart vil være den 1. september 2020.

Upload din ansøgning med bilag og dit adgangsgivende eksamensbevis eller sidste karaktermeddelelse samt evt. udtalelser og RKV bevis.  

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Bettina K. Jensen på telefon 4631 3201.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330147037Phoenix-a511907412019-12-21T09:00:04.850Kontorelever søges til #AlleTiders Roskilde Kommune

Er du klar til at tage ansvar for dit uddannelsesforløb? Har du gåpåmod og engagement for kontorfaget?
- Så har vi kompetente vejledere til at guide dig igennem en kontoruddannelse hos Roskilde Kommune.  

Du vil igennem den 2-årige uddannelse være i tre afdelinger, for at få indsigt og læring om hvilke opgaver og formål en kommune har for borgerne. Du vil få viden om lovgivning og administration, og du vil blive god til at løse de opgaver, som du bliver oplært i.  

Vi forventer, at du brænder for at vise os dit engagement i opgaveløsningen og din positive indstilling til egen læring. Du er interesseret i at lære, er kvalitetsbevidst og god til at overholde deadlines. Du er en af de bedste på din årgang, du er god til tal og kommunikation, samt har eller forventer at bestå:     

  • EUX Business (tidligere HG)
  • En 1-årig studie kompetencegivende del af EUX
  • HHX + 5 ugers grundforløb
  • STX, HTX, HF + 10 ugers grundforløb  

Vi tilbyder dig en udfordrende uddannelse med egen uddannelsesplan og evalueringer gennem forløbet. Derudover har vi sundhedsordning samt mulighed for kantineordning.

Du kan læse mere om dine muligheder som elev hos Roskilde Kommune samt adgangsbetingelser på www.roskilde.dk/kontorelev  

Vi skal modtage din ansøgning senest den 9. marts 2020. 

Vi forventer at holde samtaler den 18. og 19. marts 2020, samt evt. 2. samtale den 26. marts. Ansættelsesstart vil være den 1. september 2020.

Upload din ansøgning med bilag og dit adgangsgivende eksamensbevis eller sidste karaktermeddelelse samt evt. udtalelser og RKV bevis.  

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Bettina K. Jensen på telefon 4631 3201.

2020-02-20T00:53:37.313 Er du klar til at tage ansvar for dit uddannelsesforløb? Har du gåpåmod og engagement for kontorfaget? - Så har vi kompetente vejledere til at guide dig igennem en kontoruddannelse hos Roskilde Kommune. Du vil igennem den 2-årige uddannelse være i tre afdelinger, for at få indsigt og læring om hvilke opgaver og formål en kommune har for borgerne. Du vil få viden om lovgivning og administration, og du vil blive god til at løse de opgaver, som du bliver oplært i. Vi forventer, at du brænder for at vise os dit engagement i opgaveløsningen og din positive indstilling til egen læring. Du er interesseret i at lære, er kvalitetsbevidst og god til at overholde deadlines. Du er en af de bedste på din årgang, du er god til tal og kommunikation, samt har eller forventer at bestå: EUX Business (tidligere HG) En 1-årig studie kompetencegivende del af EUX HHX 5 ugers grundforløb STX, HTX, HF 10 ugers grundforløb Vi tilbyder dig en udfordrende uddannelse med egen uddannelsesplan og evalueringer gennem forløbet. Derudover har vi sundhedsordning samt mulighed for kantineordning. Du kan læse mere om dine muligheder som elev hos Roskilde Kommune samt adgangsbetingelser på www.roskilde.dk kontorelev Vi skal modtage din ansøgning senest den 9. marts 2020. Vi forventer at holde samtaler den 18. og 19. marts 2020, samt evt. 2. samtale den 26. marts. Ansættelsesstart vil være den 1. september 2020. Upload din ansøgning med bilag og dit adgangsgivende eksamensbevis eller sidste karaktermeddelelse samt evt. udtalelser og RKV bevis. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Bettina K. Jensen på telefon 4631 3201.10Phoenixa5119074101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=359&ProjectId=197688&DepartmentId=21817&MediaId=5545&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3680527Roskilde Kommune - Elevuddannelser i Roskilde Kommune114000RoskildeDKDanmarkORS/a5119074_logo.pngORS/Small/a5119074_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent876466RoskildeMinimum19768800021-12-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a5119074https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a5119074https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a5119074&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a5119074&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/7.jpgKontorelever søges til #AlleTiders Roskilde Kommune12008001Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration15Elev & trainee363784453noreply@ofir.comDanmarkDanmark330180133Elev søges med fokus på projektkoordinering og internationalt salg for Scanavo A/SRobot ScanPeople søger på vegne af vores søsterselskab Scanavo A S, en kontorelev til deres dynamiske team. Interesserer du dig for online spil, film og lignende? Brænder du for at lære mere om kommunikation, salg, administration og koordinering? Har du lyst til at arbejde i et ungt og dynamisk miljø? Har du interesse i en fremtidig karriere indenfor medier og digital underholdning? Har du lyst til at arbejde med nogle af de største film- og spilproducenter? Hvis ja, så er du måske den nye kontorelev ScanPeople søger til det dynamiske team hos vores søsterselskab Scanavo A S. SteelBook® Divisionen: Scanavo A S SteelBook® Division består af et ungt og dynamisk team, der arbejder hårdt for at få det verdenskendte SteelBook® koncept og brand ud til film-, musik- og spilindustrien. Scanavo A S formår til stadighed at være banebrydende i sin produktudvikling: SteelBook® konceptet, som er et eksklusivt alternativ til den traditionelle plastikboks, har opnået stor succes i hele verden og er i fortsat udvikling. Uddannelsen hos Scanavo A S: Elevstillingen vil have det primære fokus på diverse salgs-og projektkoordineringsopgaver, herunder ordrebehandling og diverse ad-hoc opgaver. Du vil blive en del af en spændende branche, hvor du vil få indblik i international handel inden for film- og spilindustrien. Dine daglige opgaver vil være behandling af ordrer, mailkorrespondance og telefonkontakt med deres kunder i hele Europa. Baggrund: Du skal have bestået studentereksamen (HF, STX, HTX) suppleret med 5 ugers EUS grundforløb, HHX suppleret med 5 ugers EUS grundforløb, EUX Business, EUX eller EUS. Derudover vil det være en fordel, hvis du har relevant erhvervserfaring. Din personlighed: Du har et godt drive, og kan arbejde selvstændigt. Du er struktureret, kan tage ansvar, og håndterer mange bolde i luften. Du taler flydende engelsk og er lige så dygtig skriftligt. Du har en positiv indstilling og formår at skabe gode relationer. Du tilbydes: En 2-årig uddannelse indenfor projektkoordinering, salg og marketing i en spændende branche. En varieret og travl hverdag i et ungt og dynamisk miljø. Selvstændigt ansvar efter grundig oplæring. Frokostordning Ansøgningsfrist: Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Ansøgning: Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV. Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Rikke Jakobsen fra ScanPeople på 43 31 00 71. Søg jobbet her: http: www.scanpeople.axp.dk index.php?axp_act adetails version 1 axp_recruitment_references[] 11429 OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 11429 for at søge jobbet. Vi ser frem til at modtage din ansøgning! Om Scanavo A S: Scanavo A S er en danskejet, international virksomhed, som har eksisteret i mere end 25 år, og er blandt de førende i verden indenfor Media Packaging, Marketing solutions Branding. Scanavo A S unikke koncepter markedsføres og sælges gennem egne kontorer i Europa, Asien og Nordamerika til verdens førende producenter af film, spil og musik herunder de store Hollywoodstudier. Yderligere info findes på www.scanavo.com og www.steelbook.com.

ScanPeople søger på vegne af vores søsterselskab Scanavo A/S, en kontorelev til deres dynamiske team.

Interesserer du dig for online spil, film og lignende? Brænder du for at lære mere om kommunikation, salg, administration og koordinering? Har du lyst til at arbejde i et ungt og dynamisk miljø? Har du interesse i en fremtidig karriere indenfor medier og digital underholdning? Har du lyst til at arbejde med nogle af de største film- og spilproducenter? Hvis ja, så er du måske den nye kontorelev ScanPeople søger til det dynamiske team hos vores søsterselskab Scanavo A/S. 

SteelBook® Divisionen:

Scanavo A/S’ SteelBook® Division består af et ungt og dynamisk team, der arbejder hårdt for at få det verdenskendte SteelBook® koncept og brand ud til film-, musik- og spilindustrien. Scanavo A/S formår til stadighed at være banebrydende i sin produktudvikling: SteelBook® konceptet, som er et eksklusivt alternativ til den traditionelle plastikboks, har opnået stor succes i hele verden og er i fortsat udvikling.

Uddannelsen hos Scanavo A/S:

Elevstillingen vil have det primære fokus på diverse salgs-og projektkoordineringsopgaver, herunder ordrebehandling og diverse ad-hoc opgaver. Du vil blive en del af en spændende branche, hvor du vil få indblik i international handel inden for film- og spilindustrien. Dine daglige opgaver vil være behandling af ordrer, mailkorrespondance og telefonkontakt med deres kunder i hele Europa.

Baggrund:

Du skal have bestået studentereksamen (HF, STX, HTX) suppleret med 5 ugers EUS grundforløb, HHX suppleret med 5 ugers EUS grundforløb, EUX Business, EUX eller EUS. Derudover vil det være en fordel, hvis du har relevant erhvervserfaring.

Din personlighed:

  • Du har et godt drive, og kan arbejde selvstændigt.
  • Du er struktureret, kan tage ansvar, og håndterer mange bolde i luften.
  • Du taler flydende engelsk og er lige så dygtig skriftligt.
  • Du har en positiv indstilling og formår at skabe gode relationer.

Du tilbydes:

  • En 2-årig uddannelse indenfor projektkoordinering, salg og marketing i en spændende branche.
  • En varieret og travl hverdag i et ungt og dynamisk miljø.
  • Selvstændigt ansvar efter grundig oplæring.
  • Frokostordning

Ansøgningsfrist:

Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

Ansøgning:

Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV.

Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Rikke Jakobsen fra ScanPeople på 43 31 00 71.

Søg jobbet her:

   http://www.scanpeople.axp.dk/index.php?axp_act=adetails&version=1&axp_recruitment_references[]=11429                 

OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 11429 for at søge jobbet.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

 

Om Scanavo A/S: Scanavo A/S er en danskejet, international virksomhed, som har eksisteret i mere end 25 år, og er blandt de førende i verden indenfor Media Packaging, Marketing solutions & Branding. Scanavo A/S’ unikke koncepter markedsføres og sælges gennem egne kontorer i Europa, Asien og Nordamerika til verdens førende producenter af film, spil og musik – herunder de store Hollywoodstudier. Yderligere info findes på www.scanavo.com og www.steelbook.com.

SCANPEOPLE ApSTaastrup2020-02-18T00:00:002020-02-26T00:00:00
330193673Elev søges med fokus på projektkoordinering og internationalt salg for Scanavo A/SRobot ScanPeople søger på vegne af vores søsterselskab Scanavo A S, en kontorelev til deres dynamiske team. Interesserer du dig for online spil, film og lignende? Brænder du for at lære mere om kommunikation, salg, administration og koordinering? Har du lyst til at arbejde i et ungt og dynamisk miljø? Har du interesse i en fremtidig karriere indenfor medier og digital underholdning? Har du lyst til at arbejde med nogle af de største film- og spilproducenter? Hvis ja, så er du måske den nye kontorelev ScanPeople søger til det dynamiske team hos vores søsterselskab Scanavo A S. SteelBook® Divisionen: Scanavo A S SteelBook® Division består af et ungt og dynamisk team, der arbejder hårdt for at få det verdenskendte SteelBook® koncept og brand ud til film-, musik- og spilindustrien. Scanavo A S formår til stadighed at være banebrydende i sin produktudvikling: SteelBook® konceptet, som er et eksklusivt alternativ til den traditionelle plastikboks, har opnået stor succes i hele verden og er i fortsat udvikling. Uddannelsen hos Scanavo A S: Elevstillingen vil have det primære fokus på diverse salgs-og projektkoordineringsopgaver, herunder ordrebehandling og diverse ad-hoc opgaver. Du vil blive en del af en spændende branche, hvor du vil få indblik i international handel inden for film- og spilindustrien. Dine daglige opgaver vil være behandling af ordrer, mailkorrespondance og telefonkontakt med deres kunder i hele Europa. Baggrund: Du skal have bestået studentereksamen (HF, STX, HTX) suppleret med 5 ugers EUS grundforløb, HHX suppleret med 5 ugers EUS grundforløb, EUX Business, EUX eller EUS. Derudover vil det være en fordel, hvis du har relevant erhvervserfaring. Din personlighed: Du har et godt drive, og kan arbejde selvstændigt. Du er struktureret, kan tage ansvar, og håndterer mange bolde i luften. Du taler flydende engelsk og er lige så dygtig skriftligt. Du har en positiv indstilling og formår at skabe gode relationer. Du tilbydes: En 2-årig uddannelse indenfor projektkoordinering, salg og marketing i en spændende branche. En varieret og travl hverdag i et ungt og dynamisk miljø. Selvstændigt ansvar efter grundig oplæring. Frokostordning Ansøgningsfrist: Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Ansøgning: Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV. Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Rikke Jakobsen fra ScanPeople på 43 31 00 71. Søg jobbet her: http: www.scanpeople.axp.dk index.php?axp_act adetails version 1 axp_recruitment_references[] 11429 OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 11429 for at søge jobbet. Vi ser frem til at modtage din ansøgning! Om Scanavo A S: Scanavo A S er en danskejet, international virksomhed, som har eksisteret i mere end 25 år, og er blandt de førende i verden indenfor Media Packaging, Marketing solutions Branding. Scanavo A S unikke koncepter markedsføres og sælges gennem egne kontorer i Europa, Asien og Nordamerika til verdens førende producenter af film, spil og musik herunder de store Hollywoodstudier. Yderligere info findes på www.scanavo.com og www.steelbook.com.

ScanPeople søger på vegne af vores søsterselskab Scanavo A/S, en kontorelev til deres dynamiske team.

Interesserer du dig for online spil, film og lignende? Brænder du for at lære mere om kommunikation, salg, administration og koordinering? Har du lyst til at arbejde i et ungt og dynamisk miljø? Har du interesse i en fremtidig karriere indenfor medier og digital underholdning? Har du lyst til at arbejde med nogle af de største film- og spilproducenter? Hvis ja, så er du måske den nye kontorelev ScanPeople søger til det dynamiske team hos vores søsterselskab Scanavo A/S. 

SteelBook® Divisionen:

Scanavo A/S’ SteelBook® Division består af et ungt og dynamisk team, der arbejder hårdt for at få det verdenskendte SteelBook® koncept og brand ud til film-, musik- og spilindustrien. Scanavo A/S formår til stadighed at være banebrydende i sin produktudvikling: SteelBook® konceptet, som er et eksklusivt alternativ til den traditionelle plastikboks, har opnået stor succes i hele verden og er i fortsat udvikling.

Uddannelsen hos Scanavo A/S:

Elevstillingen vil have det primære fokus på diverse salgs-og projektkoordineringsopgaver, herunder ordrebehandling og diverse ad-hoc opgaver. Du vil blive en del af en spændende branche, hvor du vil få indblik i international handel inden for film- og spilindustrien. Dine daglige opgaver vil være behandling af ordrer, mailkorrespondance og telefonkontakt med deres kunder i hele Europa.

Baggrund:

Du skal have bestået studentereksamen (HF, STX, HTX) suppleret med 5 ugers EUS grundforløb, HHX suppleret med 5 ugers EUS grundforløb, EUX Business, EUX eller EUS. Derudover vil det være en fordel, hvis du har relevant erhvervserfaring.

Din personlighed:

  • Du har et godt drive, og kan arbejde selvstændigt.
  • Du er struktureret, kan tage ansvar, og håndterer mange bolde i luften.
  • Du taler flydende engelsk og er lige så dygtig skriftligt.
  • Du har en positiv indstilling og formår at skabe gode relationer.

Du tilbydes:

  • En 2-årig uddannelse indenfor projektkoordinering, salg og marketing i en spændende branche.
  • En varieret og travl hverdag i et ungt og dynamisk miljø.
  • Selvstændigt ansvar efter grundig oplæring.
  • Frokostordning

Ansøgningsfrist:

Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

Ansøgning:

Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV.

Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Rikke Jakobsen fra ScanPeople på 43 31 00 71.

Søg jobbet her:

   http://www.scanpeople.axp.dk/index.php?axp_act=adetails&version=1&axp_recruitment_references[]=11429                 

OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 11429 for at søge jobbet.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

 

Om Scanavo A/S: Scanavo A/S er en danskejet, international virksomhed, som har eksisteret i mere end 25 år, og er blandt de førende i verden indenfor Media Packaging, Marketing solutions & Branding. Scanavo A/S’ unikke koncepter markedsføres og sælges gennem egne kontorer i Europa, Asien og Nordamerika til verdens førende producenter af film, spil og musik – herunder de store Hollywoodstudier. Yderligere info findes på www.scanavo.com og www.steelbook.com.

SCANPEOPLE ApSTaastrup2020-02-25T00:00:002020-03-04T00:00:00
330187264Kontorelev med speciale indenfor administration og HRRobot Drømmer du om en afvekslende hverdag, hvor du har kontakt til mange forskellige mennesker? Så skal du søge elevstillingen hos VKAREN.DK i Roskilde. Vi er bureauet med mennesket i centrum, og vi søger en elev til vores kontor i Roskilde. Tiltrædelse vil være 1. maj 2020, dog venter vi gerne på den rette medarbejder. Om VKAREN.DK: VKAREN.DK er et vikar- og rekrutteringsbureau, som hjælper virksomheder i alle brancher med at finde de medarbejdere, de har brug for. Det kan være alt fra korte vikariater på en enkelt dag til længere vikariater med mulighed for fastansættelse samt rekrutteringer til faste stillinger. Du bliver en del af vores team på Sjælland bestående af 3 kompetente og engagerede medarbejdere, der hver især brænder for vores arbejde. Vi arbejder fokuseret, og vi rykker hurtigt, når vi får gode ideer, som skal implementeres. Jobbet: Som kontorelev hos VKAREN.DK får du indsigt i mange forskellige administrative områder, som f.eks. ordrebehandling og salg. Din base vil være på kontoret i Roskilde, hvor du vil få en alsidig hverdag med personlig og telefonisk kontakt med både vikarer og virksomheder. Du får derfor en hverdag, hvor du hele tiden er i kontakt med rigtig mange forskellige typer af mennesker. En del af dit uddannelsesforløb vil være på vores hovedkontor i Odense, hvor du blandt andet vil få indsigt i økonomifunktionen. Arbejdstiden vil være på 37 timer pr. uge fra kl. 08.30 16.30. Du skal være indstillet på, at der på sigt vil være dage, hvor du skal møde fra kl. 06.00 14.00. Opgaver: Ordremodtagelse og ordrebehandling Vedligeholdelse af database Search og afdækning af kandidater Stillingsopslag og afholdelse af samtaler Salg og være med til kundemøder Diverse administrative opgaver Vi forventer: Du har afsluttet EUX, HHX eller STX HF plus 5 ugers EUS Du er udadvendt og elsker at hjælpe andre mennesker menneskelig forståelse Du leverer altid en positiv og smilende stemme i telefonen Du er selvstændig og har lyst til at udvikle dig og tage ansvar Du er morgenfrisk, fleksibel og mødestabil Du har flair for IT Vi tilbyder: En uddannelse i en veletableret og spændende virksomhed, hvor du hurtigt vil udvikle dig både fagligt og personligt. Du får mange afvekslende og selvstændige arbejdsopgaver og ikke to arbejdsdage er ens. På kontoret har vi som regel meget travlt, men miljøet her er uformelt med en humoristisk omgangstone Man må gerne have det sjovt, når man går på arbejde . Vi er også gode til at mødes på kryds og tværs med andre kollegaer. Blandt andet har vi sociale arrangementer hver tredje måned på hovedkontoret i Odense samt sommer- og julearrangementer. Af andre goder kan nævnes pension og sundhedsforsikring samt fredagsfrokost. Når du kommer til os, vil du møde ind i nye lækre lokaler placeret lige ved siden af Roskilde Station, og vi glæder os til at byde dig velkommen i vores team. Din ansøgning: Matcher ovenstående dine kvalifikationer og har det din interesse, så send en ansøgning og cv til jobsjaelland@vkaren.dk, mrk.: Kontorelev Roskilde . Der vil løbende blive afholdt samtaler, hvorfor vi opfordrer dig til at søge med det samme. Ved evt. spørgsmål, er du velkommen til at henvende dig til afdelingsleder Ninna Grotkjær på tlf.: 70 15 20 12 alle hverdage mellem kl. 09.00-15.00.

Drømmer du om en afvekslende hverdag, hvor du har kontakt til mange forskellige mennesker? – Så skal du søge elevstillingen hos VKAREN.DK i Roskilde.

Vi er bureauet med mennesket i centrum, og vi søger en elev til vores kontor i Roskilde. Tiltrædelse vil være 1. maj 2020, dog venter vi gerne på den rette medarbejder.

Om VKAREN.DK:

VKAREN.DK er et vikar- og rekrutteringsbureau, som hjælper virksomheder i alle brancher med at finde de medarbejdere, de har brug for. Det kan være alt fra korte vikariater på en enkelt dag til længere vikariater med mulighed for fastansættelse samt rekrutteringer til faste stillinger.

Du bliver en del af vores team på Sjælland bestående af 3 kompetente og engagerede medarbejdere, der hver især brænder for vores arbejde. Vi arbejder fokuseret, og vi rykker hurtigt, når vi får gode ideer, som skal implementeres.

Jobbet:

Som kontorelev hos VKAREN.DK får du indsigt i mange forskellige administrative områder, som f.eks. ordrebehandling og salg.  Din base vil være på kontoret i Roskilde, hvor du vil få en alsidig hverdag med personlig og telefonisk kontakt med både vikarer og virksomheder. Du får derfor en hverdag, hvor du hele tiden er i kontakt med rigtig mange forskellige typer af mennesker. En del af dit uddannelsesforløb vil være på vores hovedkontor i Odense, hvor du blandt andet vil få indsigt i økonomifunktionen. 

Arbejdstiden vil være på 37 timer pr. uge fra kl. 08.30 – 16.30. Du skal være indstillet på, at der på sigt vil være dage, hvor du skal møde fra kl. 06.00 – 14.00.

Opgaver:

  • Ordremodtagelse og ordrebehandling
  • Vedligeholdelse af database
  • Search og afdækning af kandidater
  • Stillingsopslag og afholdelse af samtaler
  • Salg og være med til kundemøder
  • Diverse administrative opgaver

Vi forventer:

  • Du har afsluttet EUX, HHX eller STX/HF plus 5 ugers EUS
  • Du er udadvendt og elsker at hjælpe andre mennesker – menneskelig forståelse
  • Du leverer altid en positiv og smilende stemme i telefonen
  • Du er selvstændig og har lyst til at udvikle dig og tage ansvar
  • Du er morgenfrisk, fleksibel og mødestabil
  • Du har flair for IT

Vi tilbyder:

En uddannelse i en veletableret og spændende virksomhed, hvor du hurtigt vil udvikle dig både fagligt og personligt. Du får mange afvekslende og selvstændige arbejdsopgaver og ikke to arbejdsdage er ens. På kontoret har vi som regel meget travlt, men miljøet her er uformelt med en humoristisk omgangstone – ”Man må gerne have det sjovt, når man går på arbejde”.

Vi er også gode til at mødes på kryds og tværs med andre kollegaer. Blandt andet har vi sociale arrangementer hver tredje måned på hovedkontoret i Odense samt sommer- og julearrangementer.

Af andre goder kan nævnes pension og sundhedsforsikring samt fredagsfrokost.

Når du kommer til os, vil du møde ind i nye lækre lokaler placeret lige ved siden af Roskilde Station, og vi glæder os til at byde dig velkommen i vores team.  

Din ansøgning:

Matcher ovenstående dine kvalifikationer og har det din interesse, så send en ansøgning og cv til jobsjaelland@vkaren.dk, mrk.: ”Kontorelev Roskilde”. Der vil løbende blive afholdt samtaler, hvorfor vi opfordrer dig til at søge med det samme. Ved evt. spørgsmål, er du velkommen til at henvende dig til afdelingsleder Ninna Grotkjær på tlf.: 70 15 20 12 alle hverdage mellem kl. 09.00-15.00.

VKAREN.DK RoskildeRoskilde2020-02-19T00:00:002020-04-06T00:00:00
330187220Vil du være med til at have styr på sagerne? Politiet søger kontoreleverRobot Roskilde, Midt- og Vestsjællands Politi Midt- og Vestsjællands Politi søger kontorelever med speciale i offentlig administration. Vi tilbyder dig et alsidigt og udviklende uddannelsesforløb, idet du som kontorelev er uundværlig i understøttelsen af politiets kerneopgaver. Vi sørger for, at du får et velkoordineret elevforløb og skaber rammen for en god og solid uddannelse samt tilbyder en arbejdsdag, der ofte indeholder en god blanding af nye udfordringer og mere rutineprægede arbejdsopgaver. Du bliver en del af et stærkt fagligt og socialt elevhold, der er sammensat af både 1. og 2. års elever. Du får tilknyttet en elevansvarlig, som kan give råd og sparring igennem hele dit elevforløb både hvad angår uddannelsen og arbejdspladsen. Hvad indeholder dine arbejdsopgaver? I din elevtid kommer du rundt i flere forskellige afdelinger for at sikre, at du får et større indblik i politiets opgaver og det administrative set-up, der understøtter hele organisationen. Du arbejder sammen med kolleger med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde - heriblandt uniformerede betjente og civilt ansatte medarbejdere.Arbejdsopgaverne varierer, men sikkert er det, at du bliver introduceret til forskellige arbejdsområder og arbejdsopgaver i løbet af din elevperiode. Du kan blandt andet få mulighed for at arbejde med generel administrativ sagsbehandling inden for arbejdsområderne: • Anklagemyndigheden • Servicecenter og andre borgervendte funktioner • HR, økonomi, logistik og indkøb • Efterforsknings- og færdselssager Hvad forventer vi af dig? Vi forventer, at du tager ansvar for dit arbejde og din egen faglige og personlige udvikling, og det er en klar fordel, hvis du har erfaring fra andet job, fritidsjob, frivilligt arbejde, elevrådsarbejde el.lign. Jobbet indeholder en del kommunikation fx via telefon og mail det er derfor væsentligt, at du formulerer dig klart, præcist og tydeligt både i skrift og tale. Derudover kan det blive aktuelt, at du skal skrive og tale engelsk, hvilket du skal være komfortabel med. Det er vigtigt, at du har let ved at arbejde sammen med andre, idet tværgående opgaveløsning er en del af hverdagen, og vi værdsætter tæt fagligt fællesskab og sparring. Som person er du nysgerrig efter nye opgaver og på at følge med, når der sker forandringer omkring dig. Du er samtidig indstillet på, at rutineopgaver er en del af hverdagen. Uddannelseskrav: Du har bestået eller forventer at bestå: EUX med retning kontor, STX eller HTX med et 5-ugers EUS- HGS-forløb eller HG HGV med gode karakter inden tiltrædelse. Er du fyldt 25 år inden grundforløbets start (EUX EUS), bedes du sende en realkompetencevurdering med din ansøgning. Er du i tvivl om, hvorvidt du opfylder adgangskravene, bedes du kontakte din lokale uddannelsesinstitution. Ansættelsesforhold Tiltrædelse vil være i perioden fra 1. september til 1. december 2020. Der indgås som udgangspunkt aftale om en 2-årig uddannelsesstilling med en 37 timers arbejdsuge, hvor der i den periode tjenesten foregår i Servicecentret, vil være tale om skiftende arbejdstider. Ud over den praktiske uddannelse er der i alt 15 ugers skolegang inklusive den afsluttende fagprøve. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan blive sikkerhedsgodkendt til relevant sikkerhedsniveau, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Dit ansættelsesområde bliver Midt- og Vestsjællands Politikreds med primært uddannelsested på hovedpolitistationen i Roskilde, Skovbogade 3, 4000 Roskilde.Du kan dog forvente, at en del af uddannelsen kan foregå på politikredsens øvrige lokationer. Kontakt Hvis du har spørgsmål til, hvordan det er at være kontorelev i Midt- og Vestsjællands Politi, er du velkommen til at kontakte kontoreleverne Emma eller Signe på telefon 2467-5038 tirsdage og torsdage ml. kl. 13 -15 eller via mail til mvsj-hr-partner@politi.dk. Du skal i stedet for en motiveret ansøgning besvare følgende spørgsmål, og derudover uploade dit CV. Din besvarelse må max. fylde en A4-side. • Hvorfor har du valgt at søge en stilling som kontorelev i Midt- og Vestsjællands Politi? • Hvilke personlige kompetencer kan du bringe i spil i forbindelse med dit uddannelsesforløb? • Hvilke erfaringer fra skole eller arbejde mener du at kunne drage fordel af i jobbet som kontorelev? • Hvad er dine forventninger til Midt- og Vestsjællands Politi som arbejdsplads? Læs mere om politiets elevforløb på https: politi.dk job-i-politiet elevuddannelser. Du kan finde mere information om politiet generelt på https: politi.dk og https: politi.dk job-i-politiet. Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format. Vi opfordrer alle interesserede til at søge usanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold. om Midt- og Vestsjællands Politi Midt- og Vestsjællands Politi dækker kommunerne Greve, Holbæk, Kalundborg, Køge, Lejre, Odsherred, Ringsted, Roskilde, Solrød og Stevns.Hovedstationen ligger i Roskilde, hvor kredsens vagtcentral styrer politipatruljerne, der kører ud fra Roskilde, Køge og Holbæk. Derudover findes der lokalstationer i Nykøbing Sj., Kalundborg og Ringsted, og i Greve findes Tungvognscenter Øst, der håndterer færdselssagerne øst for Storebælt. Kredsen beskæftiger ca. 800 medarbejdere, heraf ca. 640 polititjenestemænd, og servicerer i alt ca. 440.000 borgere.Du kan finde mere information om Midt- og Vestsjællands Politi på følgende link: https: politi.dk midt-og-vestsjaellands-politi.

Roskilde, Midt- og Vestsjællands Politi

Midt- og Vestsjællands Politi søger kontorelever med speciale i offentlig administration.

Vi tilbyder dig et alsidigt og udviklende uddannelsesforløb, idet du som kontorelev er uundværlig i understøttelsen af politiets kerneopgaver.

Vi sørger for, at du får et velkoordineret elevforløb og skaber rammen for en god og solid uddannelse samt tilbyder en arbejdsdag, der ofte indeholder en god blanding af nye udfordringer og mere rutineprægede arbejdsopgaver. Du bliver en del af et stærkt fagligt og socialt elevhold, der er sammensat af både 1. og 2. års elever. Du får tilknyttet en elevansvarlig, som kan give råd og sparring igennem hele dit elevforløb – både hvad angår uddannelsen og arbejdspladsen.

Hvad indeholder dine arbejdsopgaver?

I din elevtid kommer du rundt i flere forskellige afdelinger for at sikre, at du får et større indblik i politiets opgaver og det administrative set-up, der understøtter hele organisationen. Du arbejder sammen med kolleger med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde - heriblandt uniformerede betjente og civilt ansatte medarbejdere.Arbejdsopgaverne varierer, men sikkert er det, at du bliver introduceret til forskellige arbejdsområder og arbejdsopgaver i løbet af din elevperiode. Du kan blandt andet få mulighed for at arbejde med generel administrativ sagsbehandling inden for arbejdsområderne:

• Anklagemyndigheden

• Servicecenter og andre borgervendte funktioner

• HR, økonomi, logistik og indkøb

• Efterforsknings- og færdselssager

Hvad forventer vi af dig?

Vi forventer, at du tager ansvar for dit arbejde og din egen faglige og personlige udvikling, og det er en klar fordel, hvis du har erfaring fra andet job, fritidsjob, frivilligt arbejde, elevrådsarbejde el.lign. Jobbet indeholder en del kommunikation – fx via telefon og mail – det er derfor væsentligt, at du formulerer dig klart, præcist og tydeligt både i skrift og tale. Derudover kan det blive aktuelt, at du skal skrive og tale engelsk, hvilket du skal være komfortabel med. Det er vigtigt, at du har let ved at arbejde sammen med andre, idet tværgående opgaveløsning er en del af hverdagen, og vi værdsætter tæt fagligt fællesskab og sparring. Som person er du nysgerrig efter nye opgaver og på at følge med, når der sker forandringer omkring dig. Du er samtidig indstillet på, at rutineopgaver er en del af hverdagen.

Uddannelseskrav:

Du har bestået eller forventer at bestå: EUX med retning kontor, STX eller HTX med et 5-ugers EUS-/HGS-forløb eller HG/HGV med gode karakter inden tiltrædelse.

Er du fyldt 25 år inden grundforløbets start (EUX/EUS), bedes du sende en realkompetencevurdering med din ansøgning.

Er du i tvivl om, hvorvidt du opfylder adgangskravene, bedes du kontakte din lokale uddannelsesinstitution.

Ansættelsesforhold

Tiltrædelse vil være i perioden fra 1. september til 1. december 2020.

Der indgås som udgangspunkt aftale om en 2-årig uddannelsesstilling med en 37 timers arbejdsuge, hvor der i den periode tjenesten foregår i Servicecentret, vil være tale om skiftende arbejdstider. Ud over den praktiske uddannelse er der i alt 15 ugers skolegang inklusive den afsluttende fagprøve.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan blive sikkerhedsgodkendt til relevant sikkerhedsniveau, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Dit ansættelsesområde bliver Midt- og Vestsjællands Politikreds med primært uddannelsested på hovedpolitistationen i Roskilde, Skovbogade 3, 4000 Roskilde.Du kan dog forvente, at en del af uddannelsen kan foregå på politikredsens øvrige lokationer.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål til, hvordan det er at være kontorelev i Midt- og Vestsjællands Politi, er du velkommen til at kontakte kontoreleverne Emma eller Signe på telefon 2467-5038 tirsdage og torsdage ml. kl. 13 -15 eller via mail til mvsj-hr-partner@politi.dk.

Du skal i stedet for en motiveret ansøgning besvare følgende spørgsmål, og derudover uploade dit CV. Din besvarelse må max. fylde en A4-side.

• Hvorfor har du valgt at søge en stilling som kontorelev i Midt- og Vestsjællands Politi?

• Hvilke personlige kompetencer kan du bringe i spil i forbindelse med dit uddannelsesforløb?

• Hvilke erfaringer fra skole eller arbejde mener du at kunne drage fordel af i jobbet som kontorelev?

• Hvad er dine forventninger til Midt- og Vestsjællands Politi som arbejdsplads?

Læs mere om politiets elevforløb på https://politi.dk/job-i-politiet/elevuddannelser. Du kan finde mere information om politiet generelt på https://politi.dk/ og https://politi.dk/job-i-politiet.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge usanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

om Midt- og Vestsjællands Politi

Midt- og Vestsjællands Politi dækker kommunerne Greve, Holbæk, Kalundborg, Køge, Lejre, Odsherred, Ringsted, Roskilde, Solrød og Stevns.Hovedstationen ligger i Roskilde, hvor kredsens vagtcentral styrer politipatruljerne, der kører ud fra Roskilde, Køge og Holbæk. Derudover findes der lokalstationer i Nykøbing Sj., Kalundborg og Ringsted, og i Greve findes Tungvognscenter Øst, der håndterer færdselssagerne øst for Storebælt. Kredsen beskæftiger ca. 800 medarbejdere, heraf ca. 640 polititjenestemænd, og servicerer i alt ca. 440.000 borgere.Du kan finde mere information om Midt- og Vestsjællands Politi på følgende link: https://politi.dk/midt-og-vestsjaellands-politi.

Midt- og Vestsjællands PolitiRoskilde2020-02-19T00:00:002020-02-26T00:00:00
330186238Kontorelev ved Sydsjællands og Lolland-Falsters PolitiRobot Næstved, Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi søger pr. 1. september 2020 kontorelever med offentlig administration som speciale.Vi tilbyder- et spændende uddannelsesforløb i et dynamisk og udviklende arbejdsmiljø med engagerede kolleger og med garanti for faglig såvel som personlig udvikling. Som kontorelev i Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi får du en bred og alsidig uddannelse, som veksler mellem skoleophold og praktisk uddannelse på en af vores lokalpolitistationer. Uddannelsen foregår dog primært på politistationen i Næstved. Du vil i løbet af dit elevforløb komme rundt i flere forskellige afdelinger, hvor du vil få en grundig oplæring og ansvar for egne selvstændige arbejdsopgaver. Du kommer til at møde dygtige og ambitiøse kollegaer fra flere forskellige faggrupper, som meget gerne deler deres viden med dig.Vi har syv elever under uddannelse, og du får mulighed for at dele erfaringer med de andre elever i et elevnetværk på tværs af uddannelsesperioder.Vi værner om samfundet og skaber tryghed for borgerne: Politiet er til for borgerne, og vi er meget fokuseret på at sætte borgerne i centrum for vores arbejde. Vi forventer derfor, at du har lyst til at møde både borgere, samarbejdspartnere og kollegaer åbent, imødekommende og professionelt. Hvad tilbyder du?Du udviser stort engagement for dit arbejde og har lyst til at lære, ligesom du er initiativrig, fleksibel og selvstændig og tager medansvar for egen uddannelse. Derudover har du et godt humør og er nysgerrig efter nye opgaver, men du er samtidig indstillet på, at rutineopgaver også er en del af hverdagen. Du har endvidere gode skriftlige og mundtlige danskkundskaber samt gode kommunikative evner.Det er derudover et plus, at du interesserer dig for samfundsforhold generelt og er bevidst om den særlige rolle, politiet spiller i samfundet.UddannelseskravFor at komme i betragtning forventer vi, du har snarligt får en af de følgende uddannelser: EUX Business med kvalifikationer til kontoruddannelse med specialer STX, HF, HTX inkl. 5 ugers HGS eller EUS forløb HHX HG (grundforløb fra handelsskolen) med kvalifikationer til kontoruddannelse med specialer bestået før 1. august 2015 Hvis du har spørgsmål om adgangskrav og uddannelsesretning, kan du kontakte nærmeste handelsskole. Ansættelsesforhold Du ansættes pr. 1. september 2020, og uddannelsen varer to år.Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til OAO-S-fællesoverenskomsten samt organisationsaftalen mellem HK Stat og Finansministeriet. Din arbejdstid vil være på 37 timer pr. uge.Dit arbejdssted bliver Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi, primært med adresse i Næstved. Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes, og du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Kontakt Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Mie Nybo Fachmann Jensen på tlf. 4133 0643 alle hverdage mellem kl. 8.00-14.00, eller via mail til MFA006@POLITI.DK.Når du søger et job hos politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere job i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger.Skriv om dig selv og om dine interesser og fortæl, hvorfor du vælger at søge en stilling i politiet hvilke personlige kompetencer, du kan bringe i spil i forbindelse med dit uddannelsesforløb hvilke erfaringer fra skole eller arbejde, du mener at kunne drage fordel af som kontorelev hvad dine forventninger til politiet er.Sammen med din ansøgning skal du vedhæfte CV med kopi af eksamensbevis eller seneste standpunktskarakterer samt andre relevante bilag.Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold. Om Sydsjællands og Lolland-Falsters PolitiSydsjællands og Lolland-Falsters Politi er bygget op om fem lokalstationer. Lokalstationerne er placeret i Nakskov, Nykøbing F., Vordingborg, Næstved og Slagelse. Derudover er Udlændingekontrolafdelingen placeret i Rødby Havn. Næstved er hovedstationen i politikredsen, som omfatter i alt 7 kommuner, nemlig Slagelse, Sorø, Næstved, Faxe, Vordingborg, Guldborgsund og Lolland, hvor der bor ca. 390.000 borgere. Antallet af ansatte i Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er ca. 900 medarbejdere, hvor hovedparten er polititjenestemænd. Herudover er der ansat medarbejdere med såvel akademisk, som administrativ og juridisk baggrund m.m.

Næstved, Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi

Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi søger pr. 1. september 2020 kontorelever med offentlig administration som speciale.

Vi tilbyder
- et spændende uddannelsesforløb i et dynamisk og udviklende arbejdsmiljø med engagerede kolleger og med garanti for faglig såvel som personlig udvikling.

Som kontorelev i Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi får du en bred og alsidig uddannelse, som veksler mellem skoleophold og praktisk uddannelse på en af vores lokalpolitistationer. Uddannelsen foregår dog primært på politistationen i Næstved.

Du vil i løbet af dit elevforløb komme rundt i flere forskellige afdelinger, hvor du vil få en grundig oplæring og ansvar for egne selvstændige arbejdsopgaver. Du kommer til at møde dygtige og ambitiøse kollegaer fra flere forskellige faggrupper, som meget gerne deler deres viden med dig.

Vi har syv elever under uddannelse, og du får mulighed for at dele erfaringer med de andre elever i et elevnetværk på tværs af uddannelsesperioder.

Vi værner om samfundet og skaber tryghed for borgerne: Politiet er til for borgerne, og vi er meget fokuseret på at sætte borgerne i centrum for vores arbejde. Vi forventer derfor, at du har lyst til at møde både borgere, samarbejdspartnere og kollegaer åbent, imødekommende og professionelt.

Hvad tilbyder du?
Du udviser stort engagement for dit arbejde og har lyst til at lære, ligesom du er initiativrig, fleksibel og selvstændig og tager medansvar for egen uddannelse. Derudover har du et godt humør og er nysgerrig efter nye opgaver, men du er samtidig indstillet på, at rutineopgaver også er en del af hverdagen. Du har endvidere gode skriftlige og mundtlige danskkundskaber samt gode kommunikative evner.

Det er derudover et plus, at du interesserer dig for samfundsforhold generelt og er bevidst om den særlige rolle, politiet spiller i samfundet.

Uddannelseskrav
For at komme i betragtning forventer vi, du har/snarligt får en af de følgende uddannelser:

• EUX Business med kvalifikationer til kontoruddannelse med specialer
• STX, HF, HTX inkl. 5 ugers HGS eller EUS forløb
• HHX
• HG (grundforløb fra handelsskolen) med kvalifikationer til kontoruddannelse med specialer bestået før 1. august 2015

Hvis du har spørgsmål om adgangskrav og uddannelsesretning, kan du kontakte nærmeste handelsskole.

Ansættelsesforhold

Du ansættes pr. 1. september 2020, og uddannelsen varer to år.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til OAO-S-fællesoverenskomsten samt organisationsaftalen mellem HK/Stat og Finansministeriet.

Din arbejdstid vil være på 37 timer pr. uge.

Dit arbejdssted bliver Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi, primært med adresse i Næstved.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes, og du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Mie Nybo Fachmann Jensen på tlf. 4133 0643 alle hverdage mellem kl. 8.00-14.00, eller via mail til MFA006@POLITI.DK.

Når du søger et job hos politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere job i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger.

Skriv om dig selv og om dine interesser og fortæl,
• hvorfor du vælger at søge en stilling i politiet
• hvilke personlige kompetencer, du kan bringe i spil i forbindelse med dit uddannelsesforløb
• hvilke erfaringer fra skole eller arbejde, du mener at kunne drage fordel af som kontorelev
• hvad dine forventninger til politiet er.

Sammen med din ansøgning skal du vedhæfte CV med kopi af eksamensbevis/eller seneste standpunktskarakterer samt andre relevante bilag.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

 

Om Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi
Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er bygget op om fem lokalstationer. Lokalstationerne er placeret i Nakskov, Nykøbing F., Vordingborg, Næstved og Slagelse. Derudover er Udlændingekontrolafdelingen placeret i Rødby Havn.
Næstved er hovedstationen i politikredsen, som omfatter i alt 7 kommuner, nemlig Slagelse, Sorø, Næstved, Faxe, Vordingborg, Guldborgsund og Lolland, hvor der bor ca. 390.000 borgere.
Antallet af ansatte i Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er ca. 900 medarbejdere, hvor hovedparten er polititjenestemænd. Herudover er der ansat medarbejdere med såvel akademisk, som administrativ og juridisk baggrund m.m.

Sydsjællands & Lolland-Falsters PolitiNæstved2020-02-19T00:00:002020-03-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Elev søges med fokus på projektkoordinering og internationalt salg for Scanavo A/S

SCANPEOPLE ApS

Taastrup
ScanPeople søger på vegne af vores søsterselskab Scanavo A S, en kontorelev til deres dynamiske team. Interesserer du dig for online spil, film og lignende? Brænder du for at lære mere om kommunikation, salg, administration og koordinering? Har du l...
Indrykket:18. februar 2020

Elev søges med fokus på projektkoordinering og internationalt salg for Scanavo A/S

SCANPEOPLE ApS

Taastrup
ScanPeople søger på vegne af vores søsterselskab Scanavo A S, en kontorelev til deres dynamiske team. Interesserer du dig for online spil, film og lignende? Brænder du for at lære mere om kommunikation, salg, administration og koordinering? Har du l...
Indrykket:25. februar 2020

Kontorelev med speciale indenfor administration og HR

VKAREN.DK Roskilde

Roskilde
Drømmer du om en afvekslende hverdag, hvor du har kontakt til mange forskellige mennesker? Så skal du søge elevstillingen hos VKAREN.DK i Roskilde. Vi er bureauet med mennesket i centrum, og vi søger en elev til vores kontor i Roskilde. Tiltrædelse ...
Indrykket:19. februar 2020

Vil du være med til at have styr på sagerne? Politiet søger kontorelever

Midt- og Vestsjællands Politi

Roskilde
Roskilde, Midt- og Vestsjællands Politi Midt- og Vestsjællands Politi søger kontorelever med speciale i offentlig administration. Vi tilbyder dig et alsidigt og udviklende uddannelsesforløb, idet du som kontorelev er uundværlig i understøttelsen af ...
Indrykket:19. februar 2020

Kontorelev ved Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi

Sydsjællands & Lolland-Falsters Politi

Næstved
Næstved, Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi søger pr. 1. september 2020 kontorelever med offentlig administration som speciale.Vi tilbyder- et spændende uddannelsesforløb i et dynamisk og udviklende arbej...
Indrykket:19. februar 2020