Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelever til Gældsstyrelsen i Grenå

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329941662Phoenix-fe933fd812019-01-14T00:00:00Kontorelever til Gældsstyrelsen i GrenåStart din karriere i Gældsstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Gældsstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen.

En vigtig brik i grundlaget for Danmarks velfærdssamfund
Som elev i Gældsstyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Gældsstyrelsens kerneområde, nemlig at inddrive gæld til det offentlige. Dette gælder både fra private personer, men også fra små og store virksomheder. Du vil således være med til at sikre, at vores velfærdssystem i Danmark kan opretholdes.

Eksempler på opgaver kunne være at:
  • Udføre lettere sagsbehandling
  • Være med til at kvalitetssikre borgere og virksomheders gæld
  • Håndtere henvendelser fra borgeren og virksomheder pr. telefon eller mail
  • Løse opgaver vedrørende system/datavedligeholdelse i produktionssystemer
  • Være medvirkende til at borger/virksomheders gæld bliver inddrevet, inden den forældes.

Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed både fra befolkningen og fra politisk side. Vi går derfor ikke på kompromis med kvaliteten. Det betyder, at du skal være omstillingsparat, når opgaverne kræver det.

Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, produktions-/driftsstyring og kommunikation. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til Gældsstyrelsens faglige områder.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er nysgerrig og har lyst til at lære nyt. Du motiveres af at fordybe dig i ting og arbejde med detaljen.
Du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med borgeren eller virksomheden – som ofte står i en sårbar situation. Du går engageret ind i løsningen af en opgave, og du opsøger den nødvendige viden for at kunne løse den bedst muligt.

Vi forventer, at du har gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt. Du skal også kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på omhyggelighed og kvalitet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en generel administrativ og talmæssig forståelse.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Gældsstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.gaeldst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aarhus den 26. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Bredstrupvej 40, 8500 Grenå.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest og restancetjek.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
2019-02-18T00:50:44.477 Start din karriere i Gældsstyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Gældsstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen. En vigtig brik i grundlaget for Danmarks velfærdssamfund Som elev i Gældsstyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Gældsstyrelsens kerneområde, nemlig at inddrive gæld til det offentlige. Dette gælder både fra private personer, men også fra små og store virksomheder. Du vil således være med til at sikre, at vores velfærdssystem i Danmark kan opretholdes. Eksempler på opgaver kunne være at: Udføre lettere sagsbehandling Være med til at kvalitetssikre borgere og virksomheders gæld Håndtere henvendelser fra borgeren og virksomheder pr. telefon eller mail Løse opgaver vedrørende system datavedligeholdelse i produktionssystemer Være medvirkende til at borger virksomheders gæld bliver inddrevet, inden den forældes. Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed både fra befolkningen og fra politisk side. Vi går derfor ikke på kompromis med kvaliteten. Det betyder, at du skal være omstillingsparat, når opgaverne kræver det. Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, produktions- driftsstyring og kommunikation. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til Gældsstyrelsens faglige områder. Personlige og faglige kvalifikationer Du er nysgerrig og har lyst til at lære nyt. Du motiveres af at fordybe dig i ting og arbejde med detaljen. Du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med borgeren eller virksomheden som ofte står i en sårbar situation. Du går engageret ind i løsningen af en opgave, og du opsøger den nødvendige viden for at kunne løse den bedst muligt. Vi forventer, at du har gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt. Du skal også kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på omhyggelighed og kvalitet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en generel administrativ og talmæssig forståelse. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning. Du kan læse mere om Gældsstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.gaeldst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aarhus den 26. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver Bredstrupvej 40, 8500 Grenå. Forud for ansættelse indhentes straffeattest og restancetjek. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnetfe933fd8100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=118656&DepartmentId=9676&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandNorddjurs - inkl. Anholt3434722Skatteforvaltningen, Grenaa11Bredstrupvej 408500GrenaaDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693303JobNet492844549284451000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fe933fd8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fe933fd8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fe933fd8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fe933fd8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/5.jpgMed et job indenfor Kontor og administration får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008001Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration360111607Michael Bonoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330003975Institut for Datalogi, Aarhus Universitet søger kontorelev med tiltrædelse 15. august 2019Robot Vil du udfordre dig selv og ønsker du en varieret hverdag i et dynamisk og internationalt miljø i tæt samarbejde med administrative kollegaer, forskere og studerende? Så er muligheden her! Institut for Datalogi søger pr. 15. august en kontorelev, som vil indgå i sekretariats-teamet. Instituttet beskæftiger 100 medarbejdere og har ca. 800 studerende. Sekretariatet består af 8 personer samt en kontorelev, der er færdiguddannet 1. oktober 2019. Som kontorelev på Institut for Datalogi vil du blive en del af sekretariatet og vil bl.a. kunne beskæftige dig med:Rejse og udgiftsafregningHotel og rejsebooking for gæster og personaleTimelønAssistance til planlægning og afvikling af eventsMødebooking forplejningFaktureringAssistere instituttets sekretariat og forskereVedligehold og opdatering af instituttets hjemmeside og informationskanalerDiverse ad-hoc opgaver I løbet af din elevtid vil der, efter frivillig aftale, være 2 praktikperioder a ca. 2 ugers varighed på centrale administrative enheder på AU. Vi lægger vægt på at yde en høj service til alle vores medarbejdere og studerende, så det er vigtigt, at du har følgende kvalifikationer:Gode skriftlige og mundtlige engelskkundskaberSelvstændighed og proaktivitetSætter pris på at blive udfordretEr i stand til at indgå i instituttets sekretariat med god teamspirit og et godt humør Du kan læse mere om Institut for Datalogi på www.cs.au.dk og har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte elevkoordinator Tina Rudolph på 87154112 eller rudolph@cs.au.dk Ansættelsesudvalget består af sekretariatsleder Na Ree Sørensen, elevkoordinator og kontorfunktionær Tina Rudolph, HR- koordinator Jan Frederiksen og nuværende kontorelev Søs Küster Markussen. Formalia Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK STAT for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge. Om Aarhus Universitet Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 39.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk Ansøgningsfrist: 3. maj 2019Vil du udfordre dig selv og ønsker du en varieret hverdag i et dynamisk og internationalt miljø i tæt samarbejde med administrative kollegaer, forskere og studerende? Så er muligheden her!

Institut for Datalogi søger pr. 15. august en kontorelev, som vil indgå i sekretariats-teamet. Instituttet beskæftiger 100 medarbejdere og har ca. 800 studerende. Sekretariatet består af 8 personer samt en kontorelev, der er færdiguddannet 1. oktober 2019.

Som kontorelev på Institut for Datalogi vil du blive en del af sekretariatet og vil bl.a. kunne beskæftige dig med:
  • Rejse og udgiftsafregning
  • Hotel og rejsebooking for gæster og personale
  • Timeløn
  • Assistance til planlægning og afvikling af events
  • Mødebooking + forplejning
  • Fakturering
  • Assistere instituttets sekretariat og forskere
  • Vedligehold og opdatering af instituttets hjemmeside og informationskanaler
  • Diverse ad-hoc opgaver

I løbet af din elevtid vil der, efter frivillig aftale, være 2 praktikperioder a ca. 2 ugers varighed på centrale administrative enheder på AU.

Vi lægger vægt på at yde en høj service til alle vores medarbejdere og studerende, så det er vigtigt, at du har følgende kvalifikationer:
  • Gode skriftlige og mundtlige engelskkundskaber
  • Selvstændighed og proaktivitet
  • Sætter pris på at blive udfordret
  • Er i stand til at indgå i instituttets sekretariat med god teamspirit og et godt humør

Du kan læse mere om Institut for Datalogi på www.cs.au.dk og har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte elevkoordinator Tina Rudolph på 87154112 eller rudolph@cs.au.dk

Ansættelsesudvalget består af sekretariatsleder Na Ree Sørensen, elevkoordinator og kontorfunktionær Tina Rudolph, HR- koordinator Jan Frederiksen og nuværende kontorelev Søs Küster Markussen.

Formalia
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 39.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk

Ansøgningsfrist:
3. maj 2019

 

Aarhus UniversitetAarhus N2019-04-09T00:00:002019-05-03T00:00:00
330003543Kontorelev til administrationRobot Ambiente A S søger en ambitiøs og servicemindet allround kontorelev med speciale i administration, som vil arbejde i en international virksomhed i vækst. Om jobbetVi tilbyder et spændende uddannelsesforløb i en kreativ virksomhed med en bred vifte af arbejdsopgaver. Dine opgaver tager fortrinsvis udgangspunkt i logistik og spedition, hvor du skal være med til at planlægge transport af varer og materialer til vores messe- og butiksprojekter ude i verden. Du skal ligeledes være med til at udarbejde rejseplaner for vores montører og eksternt mandskab. Årligt gennemfører Ambiente omkring 450 kundespecifikke projekter, hvor logistik altid spiller en central rolle med rettidig levering. Du arbejder selvstændig og er verdensmester i at yde god service for både kunder og kollegaer. Du får en travl hverdag i frie rammer, hvor du løser meget forskelligartede opgaver i tæt samarbejde med dygtige kollegaer. I løbet af uddannelsesforløbet får du ligeledes mulighed for at arbejde med opgaver relateret til økonomi-, indkøbs- og markedsføringsfunktionen. Du tilbydes elevløn efter gældende overenskomst. Kvalifikationer: Du har afsluttet HHX, første del af EUX eller anden relevant uddannelse Du er fortrolig med Microsoft-pakken Du kan begå dig på dansk og engelsk både skriftligt og mundtligt, ligesom det vil være en fordel, hvis du taler tysk. Du arbejder selvstændigt og har styr på helheden såvel som detaljerne Du er servicemindet, pligtopfyldende og ansvarsbevidst Du trives i en travl hverdag med en bred kontaktflade Du tilbydesHos Ambiente får du muligheden for at få et alsidig uddannelsesforløb inden for kontor, administration og logistik igennem et fleksibelt og lærerigt elevforløb. Du vil opleve et åbent og professionelt arbejdsmiljø, hvor der er mulighed for sparring med kompetente kollegaer fra flere fagområder og med god plads til personlig udvikling. Arbejdstid er fra 8-16, mandag-fredag. Du kan få et indblik i vores hverdag og projekter på Facebook eller Instagram. Om Ambiente A SAmbiente har siden 1999 skabt innovative messe-, butiks- og interiørkoncepter for en lang række danske og internationale virksomheder. Vi udvikler kreative id er og koncepter for vores kunder, som vi realiserer med afsæt i vores brede erfaring og en høj håndværksmæssig kunnen. Ambiente flytter ind i nybygget domicil i Stilling ved E45 i løbet af august 2019. Gode ansættelsesvilkår med f.eks. pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, personaleforening mv. Læs mere om virksomheden på www.ambiente.dk. Din ansøgning sendes til Camilla Falkenberg på cf@ambiente.dk senest 30. april 2019. Spørgsmål til stillingen kan rettes til Camilla på mob. 3122 6165. Tiltrædelse senest 1. september 2019.

Ambiente A/S søger en ambitiøs og servicemindet allround kontorelev med speciale i administration, som vil arbejde i en international virksomhed i vækst.

Om jobbet
Vi tilbyder et spændende uddannelsesforløb i en kreativ virksomhed med en bred vifte af arbejdsopgaver. Dine opgaver tager fortrinsvis udgangspunkt i logistik og spedition, hvor du skal være med til at planlægge transport af varer og materialer til vores messe- og butiksprojekter ude i verden. Du skal ligeledes være med til at udarbejde rejseplaner for vores montører og eksternt mandskab. Årligt gennemfører Ambiente omkring 450 kundespecifikke projekter, hvor logistik altid spiller en central rolle med rettidig levering. Du arbejder selvstændig og er verdensmester i at yde god service for både kunder og kollegaer. Du får en travl hverdag i frie rammer, hvor du løser meget forskelligartede opgaver i tæt samarbejde med dygtige kollegaer. I løbet af uddannelsesforløbet får du ligeledes mulighed for at arbejde med opgaver relateret til økonomi-, indkøbs- og markedsføringsfunktionen. Du tilbydes elevløn efter gældende overenskomst.

Kvalifikationer:

  • Du har afsluttet HHX, første del af EUX eller anden relevant uddannelse
  • Du er fortrolig med Microsoft-pakken
  • Du kan begå dig på dansk og engelsk både skriftligt og mundtligt, ligesom det vil være en fordel, hvis du taler tysk.
  • Du arbejder selvstændigt og har styr på helheden såvel som detaljerne
  • Du er servicemindet, pligtopfyldende og ansvarsbevidst
  • Du trives i en travl hverdag med en bred kontaktflade

Du tilbydes
Hos Ambiente får du muligheden for at få et alsidig uddannelsesforløb inden for kontor, administration og logistik igennem et fleksibelt og lærerigt elevforløb. Du vil opleve et åbent og professionelt arbejdsmiljø, hvor der er mulighed for sparring med kompetente kollegaer fra flere fagområder og med god plads til personlig udvikling. Arbejdstid er fra 8-16, mandag-fredag. Du kan få et indblik i vores hverdag og projekter på Facebook eller Instagram.     

Om Ambiente A/S
Ambiente har siden 1999 skabt innovative messe-, butiks- og interiørkoncepter for en lang række danske og internationale virksomheder. Vi udvikler kreative idéer og koncepter for vores kunder, som vi realiserer med afsæt i vores brede erfaring og en høj håndværksmæssig kunnen. Ambiente flytter ind i nybygget domicil i Stilling ved E45 i løbet af august 2019. Gode ansættelsesvilkår med f.eks. pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, personaleforening mv. Læs mere om virksomheden på www.ambiente.dk.

Din ansøgning sendes til Camilla Falkenberg på cf@ambiente.dk senest 30. april 2019. Spørgsmål til stillingen kan rettes til Camilla på mob. 3122 6165. Tiltrædelse senest 1. september 2019.

AMBIENTE A/SSkanderborg2019-04-09T00:00:002019-04-30T00:00:00
330001458KONTORELEV TIL INFORMATIONENRobot HOS SELTA SØGER VI EN NY KONTORELEV TIL INFORMATIONEN NOGET OM DIG Som vores nye kontorelev, er du en af de personer, som mange af vore kunder først kommer til at snakke med. Du er frisk med en kvik og venlig telefonstemme, og så er du parat til at hjælpe med masser af forskellige spørgsmål. Samt har du en Hgs eus med speciale inden for kontor. Eller tilsvarende NOGET OM JOBBET Du vil få en bred uddannelse inden for kontor, samt en stor kundekontakt og et godt kendskab til boligudstyr. AI styring og bogforing foretages på vort eget it-anlæg. Vi lægger stor vægt på at følge med tiden. Du vil få 30 kolleger, særdeles gode arbejdsforhold og udviklingsmuligheder i en spændende butik i vækst. Har du spørgsmål så kontakt venligst Tove Brock Andersen. ANSØGNINGSFRIST: Senest muligt Ansøgning: Hvis du kan trives - og få vore kunder til at trives - så send en mail til mail@selta.dk eller send en skriftlig ansøgning - gerne med foto - mrk. kontorelev , tiltrædelse: efter aftale. LIVØVEJ 13-17 8800 VIBORG · TLF. 86627200 ·

HOS SELTA SØGER VI EN NY

KONTORELEV

TIL INFORMATIONEN

NOGET OM DIG

Som vores nye kontorelev, er du en af de personer, som mange af vore kunder først kommer til at snakke med. Du er frisk med en kvik og venlig telefonstemme, og så er du parat til at hjælpe med masser af forskellige spørgsmål. Samt har du en Hgs/eus med speciale inden for kontor. Eller tilsvarende

NOGET OM JOBBET

Du vil få en bred uddannelse inden for kontor, samt en stor kundekontakt og et godt kendskab til boligudstyr.

AI styring og bogforing foretages på vort eget it-anlæg. Vi lægger stor vægt på at følge med tiden.

Du vil få 30 kolleger, særdeles gode arbejdsforhold og udviklingsmuligheder i en spændende butik i vækst. Har du spørgsmål så kontakt venligst Tove Brock Andersen.

ANSØGNINGSFRIST: Senest muligt

Ansøgning: Hvis du kan trives - og få vore kunder til at trives - så send en mail til mail@selta.dk eller send en skriftlig ansøgning - gerne med foto - mrk. ”kontorelev”, tiltrædelse: efter aftale.

LIVØVEJ 13-17 8800 VIBORG · TLF. 86627200 ·

SELTA VIBORG A/SViborg2019-04-05T00:00:002019-04-26T00:00:00
329987547KONTORELEVERRobot Vi mangler DIG! Vi søger 6 friske kontorelever med start den 1. september 2019. Hos os er der plads til forskellighed, og vi behandler hinanden ordentligt. Vi lægger vægt på at udvikle og dygtiggøre os samtidig med, at vi har modet til og muligheden for at tænke nyt. Vi tilbyder en kontoruddannelse af høj kvalitet, hvor: du kommer i to forskellige forvaltninger og bliver tilknyttet en vejlederdu deltager på tre forskellige skoleforløb med afsluttende fagprøvedu undervejs får udfordringer med mangeartede opgaverdu får ansvar og er med til at bidrage til arbejdets udformningdu tilbydes praktik i udlandetdu bliver en del af et stort og velfungerende elevnetværk Vi lægger vægt på, at:du er robust og kan arbejde i et travlt og dynamisk miljødu tør tage initiativ og komme med løsningsforslagdu er ambitiøs i forhold til egen udvikling og tager ansvar for egen læringdu er engageret og har en positiv indstilling Din baggrund: For at komme i betragtning som kontorelev skal du inden opstart have bestået:EUX BusinessHG-bevis som giver adgang til kontoruddannelse med speciale i offentlig administration (med dansk og IT på niveau C)HTX, STX eller HF-bevis, suppleret med et 10 ugers grundforløb på handelsskolenHHX-bevis, suppleret med et 5 ugers grundforløb på handelsskolen Er du i tvivl om du opfylder kravene, kan du kontakte din lokale Handelsskole og høre mere. Mød os Følg os på facebook.com elevviborgkommune eller klik ind på: https: kommune.viborg.dk Om-kommunen Ledige-jobs-hos-Viborg-Kommune Kontorelever, hvor du kan læse mere om uddannelsen. Du kan ligeledes høre mere om uddannelsen og møde vores kontorelever til vores informationsmøde tirsdag den 9. april 2019 kl. 16.00 i Multisalen på Rådhuset, Prinsens Alle 5. Tag springet og søg! Skriv en spændende ansøgning til os og husk at vedlægge eksamensbevis eller anden dokumentation for, at du har bestået eller forventer at bestå en relevant uddannelse inden 1. september 2019. Ansøgningsfrist: 29. april 2019 Ansættelsessamtaler afholdes i uge 19. Spørgsmål Du er altid velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlige Elly Lund på tlf: 87 87 84 15 eller Helle Steffensen tlf: 87 87 84 19. Løn og ansættelsesforhold Du får løn under uddannelsen i henhold til gældende overenskomst.
Vi mangler DIG!

Vi søger 6 friske kontorelever med start den 1. september 2019.

Hos os er der plads til forskellighed, og vi behandler hinanden ordentligt. Vi lægger vægt på at udvikle og dygtiggøre os – samtidig med, at vi har modet til og muligheden for at tænke nyt.
 
Vi tilbyder en kontoruddannelse af høj kvalitet, hvor:
  • du kommer i to forskellige forvaltninger og bliver tilknyttet en vejleder
  • du deltager på tre forskellige skoleforløb med afsluttende fagprøve
  • du undervejs får udfordringer med mangeartede opgaver
  • du får ansvar og er med til at bidrage til arbejdets udformning
  • du tilbydes praktik i udlandet
  • du bliver en del af et stort og velfungerende elevnetværk 

Vi lægger vægt på, at:
  • du er robust og kan arbejde i et travlt og dynamisk miljø
  • du tør tage initiativ og komme med løsningsforslag
  • du er ambitiøs i forhold til egen udvikling – og tager ansvar for egen læring
  • du er engageret og har en positiv indstilling

Din baggrund:
For at komme i betragtning som kontorelev skal du inden opstart have bestået:
  • EUX Business
  • HG-bevis som giver adgang til kontoruddannelse med speciale i offentlig administration (med dansk og IT på niveau C)
  • HTX, STX eller HF-bevis, suppleret med et 10 ugers grundforløb på handelsskolen
  • HHX-bevis, suppleret med et 5 ugers grundforløb på handelsskolen
     
Er du i tvivl om du opfylder kravene, kan du kontakte din lokale Handelsskole og høre mere.
  
Mød os
Følg os på facebook.com/elevviborgkommune eller klik ind på: https://kommune.viborg.dk/Om-kommunen/Ledige-jobs-hos-Viborg-Kommune/Kontorelever, hvor du kan læse mere om uddannelsen.

Du kan ligeledes høre mere om uddannelsen og møde vores kontorelever til vores informationsmøde tirsdag den 9. april 2019 kl. 16.00 i Multisalen på Rådhuset, Prinsens Alle 5.

Tag springet og søg! 
Skriv en spændende ansøgning til os – og husk at vedlægge eksamensbevis eller anden dokumentation for, at du har bestået eller forventer at bestå en relevant uddannelse inden 1. september 2019.

Ansøgningsfrist: 29. april 2019
Ansættelsessamtaler afholdes i uge 19.

Spørgsmål
Du er altid velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlige Elly Lund på tlf: 87 87 84 15 eller Helle Steffensen tlf: 87 87 84 19.

Løn og ansættelsesforhold
Du får løn under uddannelsen i henhold til gældende overenskomst.


 

Beskæftigelse, Økonomi & PersonaleViborg2019-04-01T00:00:002019-04-29T00:00:00
329983411Kontorelev (administration) med flair for tal og sprogRobot Er du engageret, ansvarlig og frisk på at prøve nye ting? Leder du efter en uddannelse, hvor du kan blive udfordret med mange forskellige opgaver og får en høj grad af selvstændighed? Har du flair for tal og sprog? World Translation A S søger en administrationselev med interesse i økonomi, markedsføring, indkøb og oversættelse. Hvem søger vi? Du har flair for tal og sprog. Du besidder gode IT-kundskaber og er hurtig til at lære at bruge nye programmer. Du er god til at formulere dig på dansk og engelsk i skrift og tale hvis du også kan tysk, er det kun en fordel. Det er dig, vi søger, hvis du derudover: kan arbejde både selvstændigt og sammen med andre har en positiv tilgang til dit arbejde og dine kolleger er ansvarsbevidst og arbejder serviceorienteret arbejder omhyggeligt og struktureret har lyst til løbende at sætte dig ind i nye opgaver Derudover forventer vi, at du opfylder adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale administration. Dvs. at du har bestået eller forventer at bestå: EUX-kontorlinjen eller HHX suppleret med et 5 ugers EUD-studentergrundforløb (kontor), eller STX-, HTX-, eller HF-eksamen suppleret med et HGS grundforløb eller et 10 ugers EUD-studenterforløb (kontor) Hvad kommer du til at lave? Hos World Translation får du en alsidig hverdag med mange spændende og udfordrende arbejdsopgaver. Vi sørger for, at du udvikler dig både personligt og fagligt og får en uddannelse, der kan bruges bredt. Du kommer rundt i hele huset og får et solidt fundament inden for kontorområdet: Vi lærer dig at arbejde med bogføring, budgettering, håndtering af fakturaer og betalinger. Du arbejder med databehandling i vores CRM-system og laver udtræk og rapporter til kunder i samarbejde med vores salgsteam. Du hjælper vores leverandøransvarlige med administration af leverandører. Du er med til at afvikle SoMe-opdateringer, tilfredshedsanalyser og marketingkampagner sammen med vores marketingkoordinator. Du hjælper med administrative opgaver i personaleafdelingen, f.eks. stillingsopslag eller udsendelse af afslag Du kommer omkring mange flere kontor- og receptionsopgaver, f.eks. gøre klar til møder, skrive mødereferater eller passe telefonen. World Translation - en arbejdsplads i vækst World Translation er et af de største privatejede oversætterbureauer i Danmark. Vi er specialiseret i at udarbejde oversættelser og andre sprogydelser til eksportvirksomheder over hele verden og anvender altid den nyeste sprogteknologi. Vi er ca. 40 medarbejdere på vores kontor, som ligger i Tilst, Aarhus. World Translation er en virksomhed med et stort fokus på arbejdsglæde, personlig udvikling samt et uformelt og socialt arbejdsmiljø. For os er det vigtigt at skabe de bedste arbejdsrammer for dig, så det hver dag skal være en glæde at komme på arbejde. Vil du vide mere … om jobbet, dine muligheder og vores forventninger til dig, er du velkommen til at kontakte Marion Randelshofer på tlf. 8620 4840. Kontoruddannelsen tager to år, og du får et teoretisk undervisningsforløb på en handelsskole, fx Aarhus Business College. Du ansættes efter overenskomst mellem HK privat og Finansministeriet. Ansøgningsfrist: 30. april 2019 Ansættelsesdato: 1. juni 2019 Interesseret? Så send din ansøgning, dit CV og dine eksamenspapirer til job@worldtranslation.com hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler. Vi glæder os til at høre fra dig!

Er du engageret, ansvarlig og frisk på at prøve nye ting? Leder du efter en uddannelse, hvor du kan blive udfordret med mange forskellige opgaver og får en høj grad af selvstændighed? Har du flair for tal og sprog?

World Translation A/S søger en administrationselev med interesse i økonomi, markedsføring, indkøb og oversættelse.

Hvem søger vi?
Du har flair for tal og sprog. Du besidder gode IT-kundskaber og er hurtig til at lære at bruge nye programmer. Du er god til at formulere dig på dansk og engelsk i skrift og tale; hvis du også kan tysk, er det kun en fordel.

Det er dig, vi søger, hvis du derudover:

  • kan arbejde både selvstændigt og sammen med andre
  • har en positiv tilgang til dit arbejde og dine kolleger
  • er ansvarsbevidst og arbejder serviceorienteret
  • arbejder omhyggeligt og struktureret
  • har lyst til løbende at sætte dig ind i nye opgaver

Derudover forventer vi, at du opfylder adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale administration. Dvs. at du har bestået eller forventer at bestå:

  • EUX-kontorlinjen eller HHX suppleret med et 5 ugers EUD-studentergrundforløb (kontor),
    eller
  • STX-, HTX-, eller HF-eksamen suppleret med et HGS grundforløb eller et 10 ugers EUD-studenterforløb (kontor)

Hvad kommer du til at lave?
Hos World Translation får du en alsidig hverdag med mange spændende og udfordrende arbejdsopgaver. Vi sørger for, at du udvikler dig både personligt og fagligt og får en uddannelse, der kan bruges bredt. Du kommer rundt i hele huset og får et solidt fundament inden for kontorområdet:

  • Vi lærer dig at arbejde med bogføring, budgettering, håndtering af fakturaer og betalinger.
  • Du arbejder med databehandling i vores CRM-system og laver udtræk og rapporter til kunder i samarbejde med vores salgsteam.
  • Du hjælper vores leverandøransvarlige med administration af leverandører.
  • Du er med til at afvikle SoMe-opdateringer, tilfredshedsanalyser og marketingkampagner sammen med vores marketingkoordinator.
  • Du hjælper med administrative opgaver i personaleafdelingen, f.eks. stillingsopslag eller udsendelse af afslag
  • Du kommer omkring mange flere kontor- og receptionsopgaver, f.eks. gøre klar til møder, skrive mødereferater eller passe telefonen.

World Translation - en arbejdsplads i vækst
World Translation er et af de største privatejede oversætterbureauer i Danmark. Vi er specialiseret i at udarbejde oversættelser og andre sprogydelser til eksportvirksomheder over hele verden og anvender altid den nyeste sprogteknologi. Vi er ca. 40 medarbejdere på vores kontor, som ligger i Tilst, Aarhus.

World Translation er en virksomhed med et stort fokus på arbejdsglæde, personlig udvikling samt et uformelt og socialt arbejdsmiljø. For os er det vigtigt at skabe de bedste arbejdsrammer for dig, så det hver dag skal være en glæde at komme på arbejde.

Vil du vide mere …
om jobbet, dine muligheder og vores forventninger til dig, er du velkommen til at kontakte Marion Randelshofer på tlf. 8620 4840.

Kontoruddannelsen tager to år, og du får et teoretisk undervisningsforløb på en handelsskole, fx Aarhus Business College. Du ansættes efter overenskomst mellem HK privat og Finansministeriet. 

Ansøgningsfrist: 30. april 2019
Ansættelsesdato: 1. juni 2019

Interesseret?

Så send din ansøgning, dit CV og dine eksamenspapirer til job@worldtranslation.com hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler. Vi glæder os til at høre fra dig!

WORLD TRANSLATION A/STilst2019-03-25T00:00:002019-04-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Institut for Datalogi, Aarhus Universitet søger kontorelev med tiltrædelse 15. august 2019

Aarhus Universitet

Aarhus N
Vil du udfordre dig selv og ønsker du en varieret hverdag i et dynamisk og internationalt miljø i tæt samarbejde med administrative kollegaer, forskere og studerende? Så er muligheden her! Institut for Datalogi søger pr. 15. august en kontorelev, so...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:3. maj 2019

Kontorelev til administration

AMBIENTE A/S

Skanderborg
Ambiente A S søger en ambitiøs og servicemindet allround kontorelev med speciale i administration, som vil arbejde i en international virksomhed i vækst. Om jobbetVi tilbyder et spændende uddannelsesforløb i en kreativ virksomhed med en bred vifte a...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:30. april 2019

KONTORELEV TIL INFORMATIONEN

SELTA VIBORG A/S

Viborg
HOS SELTA SØGER VI EN NY KONTORELEV TIL INFORMATIONEN NOGET OM DIG Som vores nye kontorelev, er du en af de personer, som mange af vore kunder først kommer til at snakke med. Du er frisk med en kvik og venlig telefonstemme, og så er du parat til at ...
Indrykket:5. april 2019
Udløbsdato:26. april 2019

KONTORELEVER

Beskæftigelse, Økonomi & Personale

Viborg
Vi mangler DIG! Vi søger 6 friske kontorelever med start den 1. september 2019. Hos os er der plads til forskellighed, og vi behandler hinanden ordentligt. Vi lægger vægt på at udvikle og dygtiggøre os samtidig med, at vi har modet til og muligheden...
Indrykket:1. april 2019
Udløbsdato:29. april 2019

Kontorelev (administration) med flair for tal og sprog

WORLD TRANSLATION A/S

Tilst
Er du engageret, ansvarlig og frisk på at prøve nye ting? Leder du efter en uddannelse, hvor du kan blive udfordret med mange forskellige opgaver og får en høj grad af selvstændighed? Har du flair for tal og sprog? World Translation A S søger en adm...
Indrykket:25. marts 2019
Udløbsdato:30. april 2019