Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelever til Gældsstyrelsen i Grenå

Start din karriere i Gældsstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Gældsstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen.

En vigtig brik i grundlaget for Danmarks velfærdssamfund
Som elev i Gældsstyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Gældsstyrelsens kerneområde, nemlig at inddrive gæld til det offentlige. Dette gælder både fra private personer, men også fra små og store virksomheder. Du vil således være med til at sikre, at vores velfærdssystem i Danmark kan opretholdes.

Eksempler på opgaver kunne være at:

  • Udføre lettere sagsbehandling
  • Være med til at kvalitetssikre borgere og virksomheders gæld
  • Håndtere henvendelser fra borgeren og virksomheder pr. telefon eller mail
  • Løse opgaver vedrørende system/datavedligeholdelse i produktionssystemer
  • Være medvirkende til at borger/virksomheders gæld bliver inddrevet, inden den forældes.

Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed både fra befolkningen og fra politisk side. Vi går derfor ikke på kompromis med kvaliteten. Det betyder, at du skal være omstillingsparat, når opgaverne kræver det.

Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, produktions-/driftsstyring og kommunikation. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til Gældsstyrelsens faglige områder.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er nysgerrig og har lyst til at lære nyt. Du motiveres af at fordybe dig i ting og arbejde med detaljen.
Du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med borgeren eller virksomheden – som ofte står i en sårbar situation. Du går engageret ind i løsningen af en opgave, og du opsøger den nødvendige viden for at kunne løse den bedst muligt.

Vi forventer, at du har gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt. Du skal også kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på omhyggelighed og kvalitet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en generel administrativ og talmæssig forståelse.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Gældsstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.gaeldst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aarhus den 26. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Bredstrupvej 40, 8500 Grenå.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest og restancetjek.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329941662Phoenix-fe933fd812019-01-14T00:00:00Kontorelever til Gældsstyrelsen i GrenåStart din karriere i Gældsstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Gældsstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen.

En vigtig brik i grundlaget for Danmarks velfærdssamfund
Som elev i Gældsstyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Gældsstyrelsens kerneområde, nemlig at inddrive gæld til det offentlige. Dette gælder både fra private personer, men også fra små og store virksomheder. Du vil således være med til at sikre, at vores velfærdssystem i Danmark kan opretholdes.

Eksempler på opgaver kunne være at:
  • Udføre lettere sagsbehandling
  • Være med til at kvalitetssikre borgere og virksomheders gæld
  • Håndtere henvendelser fra borgeren og virksomheder pr. telefon eller mail
  • Løse opgaver vedrørende system/datavedligeholdelse i produktionssystemer
  • Være medvirkende til at borger/virksomheders gæld bliver inddrevet, inden den forældes.

Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed både fra befolkningen og fra politisk side. Vi går derfor ikke på kompromis med kvaliteten. Det betyder, at du skal være omstillingsparat, når opgaverne kræver det.

Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, produktions-/driftsstyring og kommunikation. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til Gældsstyrelsens faglige områder.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er nysgerrig og har lyst til at lære nyt. Du motiveres af at fordybe dig i ting og arbejde med detaljen.
Du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med borgeren eller virksomheden – som ofte står i en sårbar situation. Du går engageret ind i løsningen af en opgave, og du opsøger den nødvendige viden for at kunne løse den bedst muligt.

Vi forventer, at du har gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt. Du skal også kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på omhyggelighed og kvalitet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en generel administrativ og talmæssig forståelse.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Gældsstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.gaeldst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aarhus den 26. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Bredstrupvej 40, 8500 Grenå.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest og restancetjek.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
2019-02-18T00:50:44.477 Start din karriere i Gældsstyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Gældsstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen. En vigtig brik i grundlaget for Danmarks velfærdssamfund Som elev i Gældsstyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Gældsstyrelsens kerneområde, nemlig at inddrive gæld til det offentlige. Dette gælder både fra private personer, men også fra små og store virksomheder. Du vil således være med til at sikre, at vores velfærdssystem i Danmark kan opretholdes. Eksempler på opgaver kunne være at: Udføre lettere sagsbehandling Være med til at kvalitetssikre borgere og virksomheders gæld Håndtere henvendelser fra borgeren og virksomheder pr. telefon eller mail Løse opgaver vedrørende system datavedligeholdelse i produktionssystemer Være medvirkende til at borger virksomheders gæld bliver inddrevet, inden den forældes. Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed både fra befolkningen og fra politisk side. Vi går derfor ikke på kompromis med kvaliteten. Det betyder, at du skal være omstillingsparat, når opgaverne kræver det. Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, produktions- driftsstyring og kommunikation. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til Gældsstyrelsens faglige områder. Personlige og faglige kvalifikationer Du er nysgerrig og har lyst til at lære nyt. Du motiveres af at fordybe dig i ting og arbejde med detaljen. Du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med borgeren eller virksomheden som ofte står i en sårbar situation. Du går engageret ind i løsningen af en opgave, og du opsøger den nødvendige viden for at kunne løse den bedst muligt. Vi forventer, at du har gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt. Du skal også kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på omhyggelighed og kvalitet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en generel administrativ og talmæssig forståelse. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning. Du kan læse mere om Gældsstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.gaeldst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aarhus den 26. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver Bredstrupvej 40, 8500 Grenå. Forud for ansættelse indhentes straffeattest og restancetjek. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnetfe933fd8100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=118656&DepartmentId=9676&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandNorddjurs - inkl. Anholt3434722Skatteforvaltningen, Grenaa11Bredstrupvej 408500GrenaaDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693303JobNet492844549284451000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fe933fd8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fe933fd8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fe933fd8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fe933fd8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/5.jpgKontorelever til Gældsstyrelsen i Grenå12008001Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration360111607Michael Bonoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330094239Kontorelever til Regionshuset ViborgBasic Kontorelever til Region Midtjylland, Regionshuset Viborg Er du klar til at tage udfordringen op? Vi søger 6 engagerede kontorelever som kan begynde på kontoruddannelsen i offentlig administration pr. 1. februar og 1. marts 2020. Regionens arbejdsopgaver varetages fra flere adresser. Praktikafdelingerne vedrørende denne annonce er placeret i Regionshuset i Viborg. UddannelsenVi kan garantere dig et spændende og varieret uddannelsesforløb med mange udfordringer. Uddannelsen varer to år og veksler mellem praktik på arbejdspladsen og teori på handelsskolen. Du får en bred uddannelse, der omfatter forskellige administrative opgaver omkring sagsbehandling, økonomi og kommunikation. Vi er en stor og moderne arbejdsplads med gode muligheder for både faglig og personlig udvikling.Uddannelsen afsluttes med en fagprøve. Som kontorelev forventer vi at du er god til både skriftligt og mundtligt dansk at du har flair for tal at du er klar og har lyst til at uddanne dig at du er engageret, fleksibel og ansvarsbevidst at du er indstillet på at udvikle dig fagligt og personligt at du er udadvendt, serviceminded og god til at samarbejde Til gengæld tilbyder vi dig en alsidig kontoruddannelse, som giver mange muligheder efter endt uddannelse relevante kurser undervejs i uddannelsen et stærkt sammenhold med de øvrige elever eventuel mulighed for udstationering i ni uger af praktiktiden til Wales Hvis du vil vide mereHar du spørgsmål til elevstillingen er du velkommen til at ringe tiluddannelsesansvarlig T lay Ceylan, tlf. 21 81 05 23. LønLønnen følger overenskomsten med HK om elevlønninger. AnsættelseskriterierDu skal have bestået enten EUX, HG2, HHX eller en almen gymnasial uddannelse suppleret med et EUS HGS- forløb og opfylde fagniveaukravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration. AnsøgningVi glæder os til at modtage din ansøgning med oplysninger om din uddannelsesbaggrund, seneste karakterer og eventuelle udtalelser senest den 25. oktober 2019. Vi forventer, at afholde ansættelsessamtaler torsdag den 14. november 2019. Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

Kontorelever til Region Midtjylland,
Regionshuset Viborg
 
Er du klar til at tage udfordringen op?
 
Vi søger 6 engagerede kontorelever som kan begynde på kontoruddannelsen i offentlig administration pr. 1. februar og 1. marts 2020.
 
Regionens arbejdsopgaver varetages fra flere adresser. Praktikafdelingerne vedrørende denne annonce er placeret i Regionshuset i Viborg.
 
Uddannelsen
Vi kan garantere dig et spændende og varieret uddannelsesforløb med mange udfordringer. Uddannelsen varer to år og veksler mellem praktik på arbejdspladsen og teori på handelsskolen. Du får en bred uddannelse, der omfatter forskellige administrative opgaver omkring sagsbehandling, økonomi og kommunikation. Vi er en stor og moderne arbejdsplads med gode muligheder for både faglig og personlig udvikling.
Uddannelsen afsluttes med en fagprøve.
 
Som kontorelev forventer vi
  • at du er god til både skriftligt og mundtligt dansk
  • at du har flair for tal
  • at du er klar og har lyst til at uddanne dig
  • at du er engageret, fleksibel og ansvarsbevidst
  • at du er indstillet på at udvikle dig fagligt og personligt
  • at du er udadvendt, serviceminded og god til at samarbejde
 
Til gengæld tilbyder vi dig
  • en alsidig kontoruddannelse, som giver mange muligheder efter endt uddannelse
  • relevante kurser undervejs i uddannelsen
  • et stærkt sammenhold med de øvrige elever
  •  eventuel mulighed for udstationering i ni uger af praktiktiden til Wales
     
    Hvis du vil vide mere
    Har du spørgsmål til elevstillingen er du velkommen til at ringe til
    uddannelsesansvarlig Tülay Ceylan, tlf. 21 81 05 23.
     
    Løn
    Lønnen følger overenskomsten med HK om elevlønninger.
     
    Ansættelseskriterier
    Du skal have bestået enten EUX, HG2, HHX eller en almen gymnasial uddannelse suppleret med et EUS/HGS- forløb og opfylde fagniveaukravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration.
     
    Ansøgning
    Vi glæder os til at modtage din ansøgning med oplysninger om din uddannelsesbaggrund, seneste karakterer og eventuelle udtalelser senest den 25. oktober 2019.  
     
    Vi forventer, at afholde ansættelsessamtaler torsdag den 14. november 2019.
     
     

















Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/e62cefd3_logo.gifKoncern HR, Center for KompetenceudviklingAarhus N2019-09-23T16:02:34.8572019-10-25T00:00:00
330107650Kontorelev i offentlig administration til Institut for BioscienceRobot Har du gåpåmod, sans for detaljer og er du serviceminded? Og har du lyst til at være en del af et team med højt til loftet, plads til faglig nysgerrighed og et godt kollegialt sammenhold? Så er det måske dig, vi har brug for på Institut for Bioscience. Vi søger en kontorelev til offentlig administration med start den 1. januar 2020 eller snarest muligt derefter. Elevuddannelsen Dit uddannelsesforløb varer to år. Som elev i sekretariatet på Institut for Bioscience får du en alsidig og varieret uddannelse inden for specialet offentlig administration. Du vil møde mange forskelligartede opgaver og samarbejdspartnere. Du lærer at skabe netværk og begå dig i en stor offentlig organisation. Uddannelsen veksler mellem praktik og skoleophold. Du får løn under hele uddannelsen. Universitetet har et velfungerende elevnetværk, som laver arrangementer tre-fire gange om året. Opgaver: Som elev i sekretariatet på Institut for Bioscience kommer du bl.a. til at:Modtage nye medarbejdere, gæster og studerende (både internationale og danske)Løse ad-hoc-opgaver for forskere, studerende og gæster herunder praktiske opgaver og varetage opgaver omkring rejseafregning og fakturahåndteringVaretage kommunikationsopgaver herunder nyheder og opdatering af websiderMedvirke i planlægning og afvikling af eventsBooke møder, bestille forplejning og udarbejde referater Hvem er du? Du opfylder adgangskravene til at kunne begynde på praktikforløbet for kontorelever med speciale i offentlig administration, og vi lægger vægt på følgende egenskaber:Du er struktureret og ansvarsbevidstDu er udadvendt, serviceminded og løsningsorienteretDu er fleksibel og har gode samarbejdsevnerDu er velformuleret skriftligt og mundtligt på både dansk og engelskDu har et godt kendskab til IT og vil gerne sætte dig ind i nye, administrative systemerDu har flair for talDu er engageret og tager ansvar for egen læring ved at tage initiativDu har gåpåmod og et godt humørDu trives i et travlt og ofte omskifteligt miljø Vi tilbyder: Du vil indgå i et team af fagligt engagerede og dygtige kolleger, som du skal arbejde sammen med om opgaveløsningen, og som vil hjælpe dig til at kunne løse opgaver på egen hånd. Personalemæssigt bliver du en del af instituttets sekretariat, som består af 25 medarbejdere, der har til opgave at yde den nære, administrative support til instituttet. Du vil få din daglige gang i et internationalt miljø bestående af forskere, teknisk personale, gæster og studerende. Du vil indgå i vores daglige drift og være med til at videreudvikle vores arbejdsgange og optimere vores opgaveløsning. Vi værdsætter et arbejdsmiljø med plads til spørgsmål og faglig nysgerrighed, sparring, personligt engagement, et godt læringsmiljø og kollegialt sammenhold. Du kan læse om Institut for Bioscience på www.bios.au.dk Ansættelsessted Arbejdsstedet er Institut for Bioscience, Ny Munkegade 114, 8000 Aarhus C. Ansøgning Ansøgningen skal vedlægges CV og angivelse af uddannelse (kopi af relevante eksamensbeviser). Anbefalinger referencer kan uploades særskilt. Alle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest: torsdag den 14. november. Vi forventer at afholde samtaler onsdag den 20. november. Kontakt Har du spørgsmål til opgaver og det faglige indhold, er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Maya Jepsen, maj@bios.au.dk, 24870426. Har du mere generelle spørgsmål om det at være elev, er du velkommen til at kontakte HR-medarbejder Dorte Gissel Schroeder, dsc@au.dk, 87152052. Formalia Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK Stat for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge. Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside. Om Aarhus Universitet Aarhus University is an academically diverse and research-intensive university with a strong commitment to high-quality research and education and the development of society nationally and globally. The university offers an inspiring research and teaching environment to its 38,000 students (FTEs) and 8,000 employees, and has an annual revenues of EUR 885 million. Learn more at www.international.au.dk Ansøgningsfrist: 14. november 2019Har du gåpåmod, sans for detaljer og er du serviceminded? Og har du lyst til at være en del af et team med højt til loftet, plads til faglig nysgerrighed og et godt kollegialt sammenhold? Så er det måske dig, vi har brug for på Institut for Bioscience.

Vi søger en kontorelev til offentlig administration med start den 1. januar 2020 eller snarest muligt derefter.

Elevuddannelsen
Dit uddannelsesforløb varer to år. Som elev i sekretariatet på Institut for Bioscience får du en alsidig og varieret uddannelse inden for specialet offentlig administration. Du vil møde mange forskelligartede opgaver og samarbejdspartnere. Du lærer at skabe netværk og begå dig i en stor offentlig organisation. Uddannelsen veksler mellem praktik og skoleophold. Du får løn under hele uddannelsen.

Universitetet har et velfungerende elevnetværk, som laver arrangementer tre-fire gange om året.

Opgaver:
Som elev i sekretariatet på Institut for Bioscience kommer du bl.a. til at:
  • Modtage nye medarbejdere, gæster og studerende (både internationale og danske)
  • Løse ad-hoc-opgaver for forskere, studerende og gæster herunder praktiske opgaver og varetage opgaver omkring rejseafregning og fakturahåndtering
  • Varetage kommunikationsopgaver herunder nyheder og opdatering af websider
  • Medvirke i planlægning og afvikling af events
  • Booke møder, bestille forplejning og udarbejde referater

Hvem er du?
Du opfylder adgangskravene til at kunne begynde på praktikforløbet for kontorelever med speciale i offentlig administration, og vi lægger vægt på følgende egenskaber:
  • Du er struktureret og ansvarsbevidst
  • Du er udadvendt, serviceminded og løsningsorienteret
  • Du er fleksibel og har gode samarbejdsevner
  • Du er velformuleret skriftligt og mundtligt på både dansk og engelsk
  • Du har et godt kendskab til IT og vil gerne sætte dig ind i nye, administrative systemer
  • Du har flair for tal
  • Du er engageret og tager ansvar for egen læring ved at tage initiativ
  • Du har gåpåmod og et godt humør
  • Du trives i et travlt og ofte omskifteligt miljø

Vi tilbyder:
Du vil indgå i et team af fagligt engagerede og dygtige kolleger, som du skal arbejde sammen med om opgaveløsningen, og som vil hjælpe dig til at kunne løse opgaver på egen hånd. Personalemæssigt bliver du en del af instituttets sekretariat, som består af 25 medarbejdere, der har til opgave at yde den nære, administrative support til instituttet. Du vil få din daglige gang i et internationalt miljø bestående af forskere, teknisk personale, gæster og studerende.

Du vil indgå i vores daglige drift og være med til at videreudvikle vores arbejdsgange og optimere vores opgaveløsning.

Vi værdsætter et arbejdsmiljø med plads til spørgsmål og faglig nysgerrighed, sparring, personligt engagement, et godt læringsmiljø og kollegialt sammenhold.

Du kan læse om Institut for Bioscience på www.bios.au.dk

Ansættelsessted
Arbejdsstedet er Institut for Bioscience, Ny Munkegade 114, 8000 Aarhus C.

Ansøgning
Ansøgningen skal vedlægges CV og angivelse af uddannelse (kopi af relevante eksamensbeviser). Anbefalinger/referencer kan uploades særskilt.

Alle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest: torsdag den 14. november. Vi forventer at afholde samtaler onsdag den 20. november.

Kontakt
Har du spørgsmål til opgaver og det faglige indhold, er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Maya Jepsen, maj@bios.au.dk, 24870426.

Har du mere generelle spørgsmål om det at være elev, er du velkommen til at kontakte HR-medarbejder Dorte Gissel Schroeder, dsc@au.dk, 87152052.

Formalia
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/Stat for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus University is an academically diverse and research-intensive university with a strong commitment to high-quality research and education and the development of society nationally and globally. The university offers an inspiring research and teaching environment to its 38,000 students (FTEs) and 8,000 employees, and has an annual revenues of EUR 885 million. Learn more at www.international.au.dk/

Ansøgningsfrist:
14. november 2019

 

Aarhus UniversitetAarhus C2019-10-15T00:00:002019-11-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorelever til Regionshuset Viborg

Koncern HR, Center for Kompetenceudvikling

Aarhus N
Kontorelever til Region Midtjylland, Regionshuset Viborg Er du klar til at tage udfordringen op? Vi søger 6 engagerede kontorelever som kan begynde på kontoruddannelsen i offentlig administration pr. 1. februar og 1. marts 2020. Regionens arbejdsopg...
Indrykket:23. september 2019
Udløbsdato:25. oktober 2019

Kontorelev i offentlig administration til Institut for Bioscience

Aarhus Universitet

Aarhus C
Har du gåpåmod, sans for detaljer og er du serviceminded? Og har du lyst til at være en del af et team med højt til loftet, plads til faglig nysgerrighed og et godt kollegialt sammenhold? Så er det måske dig, vi har brug for på Institut for Bioscien...
Indrykket:15. oktober 2019
Udløbsdato:14. november 2019