Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelever til Gældsstyrelsen i Thisted

Start din karriere i Gældsstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Gældsstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen.

En vigtig brik i grundlaget for Danmarks velfærdssamfund
Som elev i Gældsstyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Gældsstyrelsens kerneområde, nemlig at inddrive gæld til det offentlige. Dette gælder både fra private personer, men også fra små og store virksomheder. Du vil således være med til at sikre, at vores velfærdssystem i Danmark kan opretholdes.

Eksempler på opgaver kunne være at:

  • Udføre lettere sagsbehandling
  • Være med til at kvalitetssikre borgere og virksomheders gæld
  • Håndtere henvendelser fra borgeren og virksomheder pr. telefon eller mail
  • Løse opgaver vedrørende system/datavedligeholdelse i produktionssystemer
  • Være medvirkende til at borger/virksomheders gæld bliver inddrevet, inden den forældes.

Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed både fra befolkningen og fra politisk side. Vi går derfor ikke på kompromis med kvaliteten. Det betyder, at du skal være omstillingsparat, når opgaverne kræver det.

Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, produktions-/driftsstyring og kommunikation. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til Gældsstyrelsens faglige områder.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er nysgerrig og har lyst til at lære nyt. Du motiveres af at fordybe dig i ting og arbejde med detaljen.
Du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med borgeren eller virksomheden – som ofte står i en sårbar situation. Du går engageret ind i løsningen af en opgave, og du opsøger den nødvendige viden for at kunne løse den bedst muligt.

Vi forventer, at du har gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt. Du skal også kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på omhyggelighed og kvalitet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en generel administrativ og talmæssig forståelse.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Gældsstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.gaeldst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aalborg den 18. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Thisted Kystvej 4, 7700 Thisted

Forud for ansættelse indhentes straffeattest og restancetjek.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329941642Phoenix-6bbe8cf912019-01-14T00:00:00Kontorelever til Gældsstyrelsen i ThistedStart din karriere i Gældsstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Gældsstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen.

En vigtig brik i grundlaget for Danmarks velfærdssamfund
Som elev i Gældsstyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Gældsstyrelsens kerneområde, nemlig at inddrive gæld til det offentlige. Dette gælder både fra private personer, men også fra små og store virksomheder. Du vil således være med til at sikre, at vores velfærdssystem i Danmark kan opretholdes.

Eksempler på opgaver kunne være at:
  • Udføre lettere sagsbehandling
  • Være med til at kvalitetssikre borgere og virksomheders gæld
  • Håndtere henvendelser fra borgeren og virksomheder pr. telefon eller mail
  • Løse opgaver vedrørende system/datavedligeholdelse i produktionssystemer
  • Være medvirkende til at borger/virksomheders gæld bliver inddrevet, inden den forældes.

Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed både fra befolkningen og fra politisk side. Vi går derfor ikke på kompromis med kvaliteten. Det betyder, at du skal være omstillingsparat, når opgaverne kræver det.

Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, produktions-/driftsstyring og kommunikation. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til Gældsstyrelsens faglige områder.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er nysgerrig og har lyst til at lære nyt. Du motiveres af at fordybe dig i ting og arbejde med detaljen.
Du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med borgeren eller virksomheden – som ofte står i en sårbar situation. Du går engageret ind i løsningen af en opgave, og du opsøger den nødvendige viden for at kunne løse den bedst muligt.

Vi forventer, at du har gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt. Du skal også kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på omhyggelighed og kvalitet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en generel administrativ og talmæssig forståelse.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Gældsstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.gaeldst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aalborg den 18. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Thisted Kystvej 4, 7700 Thisted

Forud for ansættelse indhentes straffeattest og restancetjek.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
2019-02-18T00:50:43.163 Start din karriere i Gældsstyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Gældsstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen. En vigtig brik i grundlaget for Danmarks velfærdssamfund Som elev i Gældsstyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Gældsstyrelsens kerneområde, nemlig at inddrive gæld til det offentlige. Dette gælder både fra private personer, men også fra små og store virksomheder. Du vil således være med til at sikre, at vores velfærdssystem i Danmark kan opretholdes. Eksempler på opgaver kunne være at: Udføre lettere sagsbehandling Være med til at kvalitetssikre borgere og virksomheders gæld Håndtere henvendelser fra borgeren og virksomheder pr. telefon eller mail Løse opgaver vedrørende system datavedligeholdelse i produktionssystemer Være medvirkende til at borger virksomheders gæld bliver inddrevet, inden den forældes. Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed både fra befolkningen og fra politisk side. Vi går derfor ikke på kompromis med kvaliteten. Det betyder, at du skal være omstillingsparat, når opgaverne kræver det. Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, produktions- driftsstyring og kommunikation. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til Gældsstyrelsens faglige områder. Personlige og faglige kvalifikationer Du er nysgerrig og har lyst til at lære nyt. Du motiveres af at fordybe dig i ting og arbejde med detaljen. Du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med borgeren eller virksomheden som ofte står i en sårbar situation. Du går engageret ind i løsningen af en opgave, og du opsøger den nødvendige viden for at kunne løse den bedst muligt. Vi forventer, at du har gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt. Du skal også kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på omhyggelighed og kvalitet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en generel administrativ og talmæssig forståelse. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlagt din ansøgning. Du kan læse mere om Gældsstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.gaeldst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aalborg den 18. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver Thisted Kystvej 4, 7700 Thisted Forud for ansættelse indhentes straffeattest og restancetjek. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnet6bbe8cf9100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=118663&DepartmentId=9676&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandNordjyllandThisted3434702Skatteforvaltningen, Thisted11Thisted Kystvej 47700ThistedDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693312JobNet492844049284401000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6bbe8cf9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6bbe8cf9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6bbe8cf9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6bbe8cf9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgMed et job indenfor Kontor og administration får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12007991Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration360111578Michael Bonoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329960275Kontorelev i Thisted Kommune - hvis du vil lære mere!Robot Vil du have en uddannelse som udfordrer dig i dagligdagen? Vil du have et solidt og stærkt fundament at bygge din fremtid på? Vil du have viden og nye perspektiver på den kommunale verden? … Er det nogle af de krav du stiller til din uddannelse og din fremtid, så søg en stilling som kontorelev hos os! Vi søger 4 kontorelever. Thisted Kommune kan tilbyde dig en uddannelse, hvor du bliver udfordret fagligt og personligt inden for specialet offentlig administration. Kommunen har opgaver der spænder vidt fra pasning og pleje af børn og ældre, uddannelse og fritidstilbud til børn og unge, til vedligehold af veje og natur mv. Bag opgavefeltet er der en række administrative, økonomiske og lovgivningsmæssige opgaver, som du bl.a. skal prøve kræfter med. Vi lægger vægt på, at: du er klar til et uddannelsesforløb der stiller krav til dig du har interesse for kontorfaget du er selvstændig og ansvarsbevidst du har lyst til at udvikle dig og tager selv ansvar for egen læring du er god til at samarbejde og trives med forandringer du har gode danskkundskaber og flair for talbehandling Vi forventer, at du er åben og brænder for at lære kan tage initiativ og ansvar kan skabe relationer og evner at samarbejde på tværs er god til at kommunikere i skrift og tale Thisted Kommune har fast otte kontorelever, fordelt på første og andet års elever, som hver måned holder møde i elevklubben samt derudover fra tid til anden har sociale fælles arrangementer. Som et led i uddannelsen har du mulighed for at komme på en uges studietur til Bruxelles. Du vil være én blandt fire kontorelever der skal starte den 1. september 2019. Thisted Kommunes administration er spredt på lokaliteter i Hurup og flere adresser i Thisted. Du kan forvente at arbejde flere af stederne undervejs i din uddannelse. Hvem kan søge Du har gennemført eller er i gang med en af følgende uddannelser: EUX, HG2, HHX 5 ugers supplering eller STX HTX HF 10 ugers supplering. Alle ansøgere på 25 år eller derover, som er startet på grundforløbet efter den 1. august 2015, skal medsende en uddannelsesplan den kan rekvireres ved henvendelse til den lokale handelsskole. Din løn er ca. 13.700 kr. pr. måned, hvis du er under 25 år. Hvis du er over 25 år, er lønnen ca. 20.700 kr. pension pr. måned. (Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem KL og HK). Din arbejdstid er 37 timer ugentligt. Klik her http: www.thisted.dk elev og læs hvad vores elever siger om at være elev i Thisted Kommune. Her finder du bl.a. også beskrivelser af de enkelte forvaltninger og centre i organisationen. Du kan også kontakte 2. års elev Camilla Hedegaard Schou, tlf. 9917 2043, 1. års elev Karina Rasmussen, tlf. 9917 2351 eller elevansvarlig Berit Holm Hamborg, tlf. 9917 1784 for mere information. Vi glæder os til at modtage din ansøgning med kopi af eksamensbevis eller seneste terminskarakterer og eventuelle udtalelser senest mandag den 4. marts 2019 kl. 8.00 . Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler onsdag den 13. marts 2019. Vil du have en uddannelse som udfordrer dig i dagligdagen? Vil du have et solidt og stærkt fundament at bygge din fremtid på? Vil du have viden og nye perspektiver på den kommunale verden? … Er det nogle af de krav du stiller til din uddannelse og din fremtid, så søg en stilling som kontorelev hos os!

Vi søger 4 kontorelever.

Thisted Kommune kan tilbyde dig en uddannelse, hvor du bliver udfordret fagligt og personligt inden for specialet offentlig administration. Kommunen har opgaver der spænder vidt fra pasning og pleje af børn og ældre, uddannelse og fritidstilbud til børn og unge, til vedligehold af veje og natur mv. Bag opgavefeltet er der en række administrative, økonomiske og lovgivningsmæssige opgaver, som du bl.a. skal prøve kræfter med.

Vi lægger vægt på, at:

  • du er klar til et uddannelsesforløb der stiller krav til dig
  • du har interesse for kontorfaget
  • du er selvstændig og ansvarsbevidst
  • du har lyst til at udvikle dig – og tager selv ansvar for egen læring
  • du er god til at samarbejde og trives med forandringer
  • du har gode danskkundskaber og flair for talbehandling

Vi forventer, at du

  • er åben og brænder for at lære
  • kan tage initiativ og ansvar
  • kan skabe relationer og evner at samarbejde på tværs
  • er god til at kommunikere i skrift og tale

Thisted Kommune har fast otte kontorelever, fordelt på første og andet års elever, som hver måned holder møde i elevklubben samt derudover fra tid til anden har sociale/fælles arrangementer. Som et led i uddannelsen har du mulighed for at komme på en uges studietur til Bruxelles. Du vil være én blandt fire kontorelever der skal starte den 1. september 2019. Thisted Kommunes administration er spredt på lokaliteter i Hurup og flere adresser i Thisted. Du kan forvente at arbejde flere af stederne undervejs i din uddannelse.

Hvem kan søge
Du har gennemført eller er i gang med en af følgende uddannelser: EUX, HG2, HHX + 5 ugers supplering eller STX/HTX/HF + 10 ugers supplering. Alle ansøgere på 25 år eller derover, som er startet på grundforløbet efter den 1. august 2015, skal medsende en uddannelsesplan – den kan rekvireres ved henvendelse til den lokale handelsskole.

Din løn er ca. 13.700 kr. pr. måned, hvis du er under 25 år. Hvis du er over 25 år, er lønnen ca. 20.700 kr. + pension pr. måned. (Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem KL og HK).

Din arbejdstid er 37 timer ugentligt.

Klik her http://www.thisted.dk/elev – og læs hvad vores elever siger om at være elev i Thisted Kommune. Her finder du bl.a. også beskrivelser af de enkelte forvaltninger og centre i organisationen.

Du kan også kontakte 2. års elev Camilla Hedegaard Schou, tlf. 9917 2043, 1. års elev Karina Rasmussen, tlf. 9917 2351 eller elevansvarlig Berit Holm Hamborg, tlf. 9917 1784 for mere information.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning med kopi af eksamensbevis eller seneste terminskarakterer og eventuelle udtalelser senest mandag den 4. marts 2019 kl. 8.00 .

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler onsdag den 13. marts 2019.

Rådhuset ThistedThisted2019-02-13T00:00:002019-03-04T00:00:00
329955960Kontorelever til Midt- og Vestjyllands PolitiRobot Midt- og Vestjyllands Politi Vil du være med til at have styr på sagerne? Midt- og Vestjyllands Politi søger kontorelever med speciale i offentlig administration. Du kan forvente, at du som kontorelev i politiet vil blive en del af en organisation, som spiller en vigtig rolle i samfundet. Vi understøtter politiets kerneopgaver, og du vil som elev blive en vigtig brik i arbejdet. Din arbejdsdag vil ofte indeholde en god blanding af nye udfordringer og mere rutineprægede arbejdsopgaver. Midt- og Vestjylland Politi er arealmæssigt Danmarks største politikreds. Vi løser de politifaglige operationelle opgaver som eksempelvis forebyggelse og bekæmpelse af kriminalitet, samt borgernær politibetjening. Derudover har vi ansvar for administration af sager vedr. bøde, tilladelser, automatisk trafikkontrol, våbentilladelser m.v. på landsplan. Der er ansat ca. 450 administrative medarbejdere i vores politikreds og vi har 19 kontorelever. De skal som udgangspunkt gennemgå et praksisforløb på 2 år, der veksler mellem skoleophold på UCH og uddannelse i en eller flere sektioner. Dine kolleger vil være andre administrative medarbejdere, uniformerede betjente, jurister og andre faggrupper. Vi tilbyder dig et alsidigt og udviklende uddannelsesforløb, hvor vi forventer, at du tager ansvar for dit arbejde og din egen faglige og personlige udvikling. Vi sørger til gengæld for en velkoordineret elevuddannelse og skaber rammen for en god og solid uddannelse, hvor du bliver en del af en stor og spændende politisk organisation. Du bliver en del af et stærkt fagligt og socialt elevhold, der er sammensat af både 1. 2. års elever. Du får tilknyttet en uddannelsesansvarlig, som kan give råd og sparring igennem hele dit elevforløb både hvad angår uddannelsen og arbejdspladsen. Som supplement til dine praktikophold i de forskellige afdelinger og dine skoleophold deltager du også i en studietur sammen med resten af dit elevhold og din uddannelsesansvarlige. Denne rejse varer ca. 1 uge og går til enten Bruxelles eller Strasbourg. Hvem er du? Du har bestået eller forventer at bestå: EUX med retning kontor, HHX med et 5-ugers EUS-forløb, STX eller HTX med et 10 ugers EUS- HGS-forløb eller HG HGV. Er du fyldt 25 år inden grundforløbets start (EUX EUS), bedes du sende en realkompetencevurdering med din ansøgning. Er du i tvivl om, hvorvidt du opfylder adgangskravene, bedes du kontakte dit uddannelsessted.Det vil være en fordel, hvis du har erfaring fra et fritidsjob, frivilligt arbejde, elevrådsarbejde mv. Derudover lægger vi vægt på, at du er fortrolig med MS Office, da meget af vores arbejde foregår ved en computer. Jobbet indeholder en del kommunikation fx via telefon og mail det er derfor væsentligt, at du formulerer dig klart, præcist og tydeligt både i skrift og tale. Samarbejde på tværs af organisationen er en del af hverdagen, og vi værdsætter tæt fagligt samarbejde og sparring. Det er derfor væsentligt, at du kan og er villig til at arbejde struktureret sammen med andre om opgaveløsningen ved at være serviceorienteret, så du gør en forskel for kolleger og kunder . Som person er du nysgerrig efter nye opgaver og på at følge med, når der sker forandringer omkring dig, og du er samtidig indstillet på, at rutineopgaver er en del af hverdagen. Du er ambitiøs og ved, at du selv skal yde en indsats for at opnå resultater. Du har en høj arbejdsmoral med lyst, vilje og evne til at arbejde med it-systemer, der er under løbende udvikling. Derudover er du god til at skabe overblik over egne opgaver, ligesom du formår at holde hovedet koldt i en travl hverdag. Ansættelsesforhold Tiltrædelse forventes at være d. 1. september 2019. Der indgås som udgangspunkt en aftale om en 2-årig uddannelsesstilling i et travlt og inspirerende miljø med 37 timers arbejdsuge. Udover den praktiske uddannelse er der i alt 15 ugers skolegang inklusiv den afsluttende fagprøve. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Kontakt Har du spørgsmål til elevstillingen, er du velkommen til at kontakte koordinerende uddannelsesleder, John Hatting, tlf. 41819510 eller jch034@politi.dk. Du skal udfærdige en motiveret ansøgning og uploade denne samt dit CV, eksamensbeviser og eventuel realkompetencevurdering. Din ansøgning skal som minimum besvare følgende spørgsmål: • Hvorfor har du valgt at søge en stilling som kontorelev med speciale i offentlig administration? • Hvilke personlige kompetencer kan du bringe i spil i forbindelse med dit uddannelsesforløb? • Hvilke erfaringer fra skole eller arbejde mener du at kunne drage fordel af i jobbet som kontorelev? • Hvad er dine forventninger til politiet som arbejdsplads? Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, religion eller anden etnisk baggrund.

Midt- og Vestjyllands Politi

Vil du være med til at have styr på sagerne? Midt- og Vestjyllands Politi søger kontorelever med speciale i offentlig administration.

Du kan forvente, at du som kontorelev i politiet vil blive en del af en organisation, som spiller en vigtig rolle i samfundet. Vi understøtter politiets kerneopgaver, og du vil som elev blive en vigtig brik i arbejdet. Din arbejdsdag vil ofte indeholde en god blanding af nye udfordringer og mere rutineprægede arbejdsopgaver.

Midt- og Vestjylland Politi er arealmæssigt Danmarks største politikreds. Vi løser de politifaglige operationelle opgaver som eksempelvis forebyggelse og bekæmpelse af kriminalitet, samt borgernær politibetjening. Derudover har vi ansvar for administration af sager vedr. bøde, tilladelser, automatisk trafikkontrol, våbentilladelser m.v. på landsplan. Der er ansat ca. 450 administrative medarbejdere i vores politikreds og vi har 19 kontorelever. De skal som udgangspunkt gennemgå et praksisforløb på 2 år, der veksler mellem skoleophold på UCH og uddannelse i en eller flere sektioner. Dine kolleger vil være andre administrative medarbejdere, uniformerede betjente, jurister og andre faggrupper.

Vi tilbyder dig et alsidigt og udviklende uddannelsesforløb, hvor vi forventer, at du tager ansvar for dit arbejde og din egen faglige og personlige udvikling. Vi sørger til gengæld for en velkoordineret elevuddannelse og skaber rammen for en god og solid uddannelse, hvor du bliver en del af en stor og spændende politisk organisation. Du bliver en del af et stærkt fagligt og socialt elevhold, der er sammensat af både 1. & 2. års elever. Du får tilknyttet en uddannelsesansvarlig, som kan give råd og sparring igennem hele dit elevforløb – både hvad angår uddannelsen og arbejdspladsen.

Som supplement til dine praktikophold i de forskellige afdelinger og dine skoleophold deltager du også i en studietur sammen med resten af dit elevhold og din uddannelsesansvarlige. Denne rejse varer ca. 1 uge og går til enten Bruxelles eller Strasbourg.

Hvem er du?

Du har bestået eller forventer at bestå: EUX med retning kontor, HHX med et 5-ugers EUS-forløb, STX eller HTX med et 10 ugers EUS-/HGS-forløb eller HG/HGV. Er du fyldt 25 år inden grundforløbets start (EUX/EUS), bedes du sende en realkompetencevurdering med din ansøgning.

Er du i tvivl om, hvorvidt du opfylder adgangskravene, bedes du kontakte dit uddannelsessted.Det vil være en fordel, hvis du har erfaring fra et fritidsjob, frivilligt arbejde, elevrådsarbejde mv. 

Derudover lægger vi vægt på, at du er fortrolig med MS Office, da meget af vores arbejde foregår ved en computer. Jobbet indeholder en del kommunikation – fx via telefon og mail – det er derfor væsentligt, at du formulerer dig klart, præcist og tydeligt både i skrift og tale.

Samarbejde på tværs af organisationen er en del af hverdagen, og vi værdsætter tæt fagligt samarbejde og sparring. Det er derfor væsentligt, at du kan og er villig til at arbejde struktureret sammen med andre om opgaveløsningen ved at være serviceorienteret, så du gør en forskel for kolleger og ”kunder”. Som person er du nysgerrig efter nye opgaver og på at følge med, når der sker forandringer omkring dig, og du er samtidig indstillet på, at rutineopgaver er en del af hverdagen.

Du er ambitiøs og ved, at du selv skal yde en indsats for at opnå resultater. Du har en høj arbejdsmoral med lyst, vilje og evne til at arbejde med it-systemer, der er under løbende udvikling. Derudover er du god til at skabe overblik over egne opgaver, ligesom du formår at holde hovedet koldt i en travl hverdag.

Ansættelsesforhold

Tiltrædelse forventes at være d. 1. september 2019. Der indgås som udgangspunkt en aftale om en 2-årig uddannelsesstilling i et travlt og inspirerende miljø med 37 timers arbejdsuge. Udover den praktiske uddannelse er der i alt 15 ugers skolegang inklusiv den afsluttende fagprøve.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

Har du spørgsmål til elevstillingen, er du velkommen til at kontakte koordinerende uddannelsesleder, John Hatting, tlf. 41819510 eller jch034@politi.dk.

Du skal udfærdige en motiveret ansøgning og uploade denne samt dit CV, eksamensbeviser og eventuel realkompetencevurdering. Din ansøgning skal som minimum besvare følgende spørgsmål:

• Hvorfor har du valgt at søge en stilling som kontorelev med speciale i offentlig administration?

• Hvilke personlige kompetencer kan du bringe i spil i forbindelse med dit uddannelsesforløb?

• Hvilke erfaringer fra skole eller arbejde mener du at kunne drage fordel af i jobbet som kontorelev?

• Hvad er dine forventninger til politiet som arbejdsplads?

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, religion eller anden etnisk baggrund.

Midt- og Vestjyllands PolitiHolstebro2019-02-08T00:00:002019-03-01T00:00:00
329961027Kontorelev til HR- og økonomiafdelingen på TECHCOLLEGERobot Trives du i en dynamisk hverdag med forskellige arbejdsopgaver inden for områderne økonomi, HR og løn? Så kan uddannelsen som kontorassistent med elevplads ved TECHCOLLEGE være det helt rigtige valg for dig. Jobprofil Som kontorelev på TECHCOLLEGE får du en bred uddannelse med store udviklingsmuligheder, der kan være med til at bane vejen for din fremtidige karriere. Uddannelsen er med speciale inden for administration og har en varighed på 2 år incl. skoleophold. Du vil indgå i en turnus, hvilket betyder, at du i løbet af din elevtid kommer til at arbejde med økonomiopgaver det første år og med løn- og HR-relaterede arbejdsopgaver det sidste år. Du vil få erfaring med forskellige IT-programmer, herunder regnskabssystemet Navision, kreditorsystemet BatchFlow, lønsystemet SLS og rekrutteringssystemet Innomate. Under uddannelsen kommer du til at arbejde sammen med mange dygtige og engagerede kolleger, og du får en tæt kontakt til skolens øvrige kontorelever. Kontoreleverne sparrer med hinanden fagligt og vi har et godt socialt fællesskab citat af elev ved TECHCOLLEGE Dine primære arbejdsopgaver vil være: opgaver af administrativ karakter i forbindelse med sygefravær og rekruttering, refusioner, kasseafstemning, fakturabehandling, lønbehandling og indkøbsfunktionkundebetjening, såvel telefonisk som ved personlig henvendelsediverse ad hoc opgaver Personprofil Det er et krav, at du har bestået HHX, studentereksamen eller HF suppleret med 5 eller 10 ugers HGS EUS eller som minimum en HG, og at du er god til at formulere dig både mundtligt og skriftligt. Som person er du loyal og stabil, viser initiativ, er nysgerrig og tager ansvar i forhold til egen læring. Du er omstillingsparat og samtidig afklaret med, at rutiner også er en del af arbejdsdagen. Selvstændighed er en af dine kompetencer, og du evner både at sige til og fra. Du arbejder grundigt og koncentreret med dine opgaver, og du sætter en ære i at yde en god service over for elever, kursister, kunder og kolleger. Vi tilbyder Vi tilbyder en spændende og alsidig elevplads, med en ugentlig arbejdstid på 37 timer. Det er vigtigt, at du har mulighed for at møde kl. 7.30 det sidste år af din elevtid. Under uddannelsen er der mulighed for at prøve kræfter med mange forskellige arbejdsopgaver samt gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Der er desuden mulighed for medlemskab af sportsklub med adgang til motionscenter samt adgang til andre foreninger og personalegoder. Ansættelse Ansættelse og aflønning sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK STAT. Tiltrædelse Stillingen ønskes besat pr. 1. september 2019. Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 11. marts 2019. De kandidater, der går videre i ansættelsesforløbet, vil blive bedt om at udfylde en personlighedstest, og der vil være 2. samtalerunde, inkl. tilbagemelding på testresultatet, fredag den 15. marts 2019. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, så er du velkommen til at kontakte kontorelev Stinna Vagner på tlf. 7250 5104. Vil du vide mere om TECHCOLLEGE, kan du læse mere på vores hjemmeside http: www.techcollege.dk Ansøgning Du søger stillingen på http: techcollege.dk kontakt ledige-stillinger. Vi modtager kun ansøgninger via vores e-rekrutteringssystem. Du bedes ud over ansøgningen sende dit CV samt kopi af relevante eksamens- eller standardkarakterer og eventuelle udtalelser. Ansøgningsfristen er fredag den. 1. marts 2019. Vi glæder os til at høre fra dig.

Trives du i en dynamisk hverdag med forskellige arbejdsopgaver inden for områderne økonomi, HR og løn? Så kan uddannelsen som kontorassistent med elevplads ved TECHCOLLEGE være det helt rigtige valg for dig.

Jobprofil
Som kontorelev på TECHCOLLEGE får du en bred uddannelse med store udviklingsmuligheder, der kan være med til at bane vejen for din fremtidige karriere. Uddannelsen er med speciale inden for administration og har en varighed på 2 år incl. skoleophold.

Du vil indgå i en turnus, hvilket betyder, at du i løbet af din elevtid kommer til at arbejde med økonomiopgaver det første år og med løn- og HR-relaterede arbejdsopgaver det sidste år. Du vil få erfaring med forskellige IT-programmer, herunder regnskabssystemet Navision, kreditorsystemet BatchFlow, lønsystemet SLS og rekrutteringssystemet Innomate. Under uddannelsen kommer du til at arbejde sammen med mange dygtige og engagerede kolleger, og du får en tæt kontakt til skolens øvrige kontorelever.

”Kontoreleverne sparrer med hinanden fagligt og vi har et godt socialt fællesskab”
citat af elev ved TECHCOLLEGE

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • opgaver af administrativ karakter i forbindelse med sygefravær og rekruttering, refusioner, kasseafstemning, fakturabehandling, lønbehandling og indkøbsfunktion
  • kundebetjening, såvel telefonisk som ved personlig henvendelse
  • diverse ad hoc opgaver

Personprofil
Det er et krav, at du har bestået HHX, studentereksamen eller HF suppleret med 5 eller 10 ugers HGS/EUS eller som minimum en HG, og at du er god til at formulere dig både mundtligt og skriftligt. Som person er du loyal og stabil, viser initiativ, er nysgerrig og tager ansvar i forhold til egen læring.  Du er omstillingsparat og samtidig afklaret med, at rutiner også er en del af arbejdsdagen. Selvstændighed er en af dine kompetencer, og du evner både at sige til og fra. Du arbejder grundigt og koncentreret med dine opgaver, og du sætter en ære i at yde en god service over for elever, kursister, kunder og kolleger.

Vi tilbyder
Vi tilbyder en spændende og alsidig elevplads, med en ugentlig arbejdstid på 37 timer. Det er vigtigt, at du har mulighed for at møde kl. 7.30 det sidste år af din elevtid. Under uddannelsen er der mulighed for at prøve kræfter med mange forskellige arbejdsopgaver samt gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Der er desuden mulighed for medlemskab af sportsklub med adgang til motionscenter samt adgang til andre foreninger og personalegoder.

Ansættelse
Ansættelse og aflønning sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT.

Tiltrædelse
Stillingen ønskes besat pr. 1. september 2019.

Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 11. marts 2019.

De kandidater, der går videre i ansættelsesforløbet, vil blive bedt om at udfylde en personlighedstest, og der vil være 2. samtalerunde, inkl. tilbagemelding på testresultatet, fredag den 15. marts 2019.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, så er du velkommen til at kontakte kontorelev Stinna Vagner på tlf. 7250 5104.

Vil du vide mere om TECHCOLLEGE, kan du læse mere på vores hjemmeside http://www.techcollege.dk/

Ansøgning
Du søger stillingen på http://techcollege.dk/kontakt/ledige-stillinger. Vi modtager kun ansøgninger via vores e-rekrutteringssystem.

Du bedes ud over ansøgningen sende dit CV samt kopi af relevante eksamens- eller standardkarakterer og eventuelle udtalelser.

Ansøgningsfristen er fredag den. 1. marts 2019.

Vi glæder os til at høre fra dig.

TECHCOLLEGEAalborg2019-02-14T00:00:002019-03-01T00:00:00
329959369Pædagogisk Psykologisk Rådgivning søger en administrativ medarbejderRobot PPR søger en administrativ medarbejder i en fast stilling på 15 timer ugentligt. Stillingen ønskes besat 1. april 2019 eller snarest derefter. Thisted PPR er en organisation i udvikling. Vi er 25 engagerede medarbejdere fordelt på forskellige fagligheder 10 psykologer, fire logopæder, en tosprogskonsulent, seks pædagogiske konsulenter, en ergoterapeut, en fysioterapeut, administrativ medarbejder, projektleder og ledende psykolog. Den primære opgave hos Pædagogisk Psykologisk Rådgivning er at sikre optimale udviklingsbetingelser for børn og unge mellem 0-18 år i samarbejde med forældre, nære omsorgspersoner samt nære professionelle. Arbejdet forbundet med denne opgave sker med fokus på inkluderende og anerkendende tilgange og tidlige, tværfaglige og helhedsorienterede indsatser. Vi har fokus på at styrke de voksne og systemerne rundt om barnet den unge. Aktuelt er vi i gang med et projekt, hvor vi har fået bevilget midler fra Socialstyrelsen over en årrække til at styrke tidlige og forebyggende indsatser Projekt Fremskudt PPR. Udgangspunktet for den overvejende del af arbejdet i PPR er lovgivningen vedrørende specialpædagogisk bistand i folkeskolen og specialpædagogisk bistand for børn, der endnu ikke er påbegyndt skole. Din rolle som administrativ medarbejder vil primært rette sig mod administrativt arbejde forbundet med Projekt Fremskudt PPR. Vi vægter: at du er uddannet kontorassistent at du har erhvervserfaring fra den kommunale administration at du behersker skriftligt dansk på højt niveau at du har solidt kendskab til brugen af IT, ESDH-systemer, Outlook m.m. at du er i stand til at arbejde selvstændigt, struktureret og målrettet i håndteringen af ofte uforudsigelige arbejdsopgaver. Du tilbydes et tværfagligt fællesskab på en arbejdsplads i høj trivsel. Desuden vil du få indflydelse på dine arbejdstider, således det kan koordineres med eventuelt øvrigt arbejdssted. Praktiske informationer Vi henviser til vores hjemmeside www.thisted.dk , hvor du blandt andet kan læse PPR-guiden samt kommunes Børne-, Unge- og Familiepolitik. For yderligere spørgsmål kan der rettes henvendelse til ledende psykolog Dagmar Ebbesen, telefonnummer: 99 17 20 61 eller mail: dase@thisted.dk . Alle ansøgere må påregne at blive anmodet om samtykke til indhentelse af børneattest. Timetal: 15 Løn- og ansættelsesvilkår: I henhold til gældende overenskomst og principperne for Ny Løn. Ansøgningsfrist: Onsdag den 27. februar 2019 kl. 12.00 Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 10.PPR søger en administrativ medarbejder i en fast stilling på 15 timer ugentligt.
Stillingen ønskes besat 1. april 2019 eller snarest derefter.

Thisted PPR er en organisation i udvikling. Vi er 25 engagerede medarbejdere fordelt på forskellige fagligheder – 10 psykologer, fire logopæder, en tosprogskonsulent, seks pædagogiske konsulenter, en ergoterapeut, en fysioterapeut, administrativ medarbejder, projektleder og ledende psykolog.

Den primære opgave hos Pædagogisk Psykologisk Rådgivning er at sikre optimale udviklingsbetingelser for børn og unge mellem 0-18 år i samarbejde med forældre, nære omsorgspersoner samt nære professionelle. Arbejdet forbundet med denne opgave sker med fokus på inkluderende og anerkendende tilgange og tidlige, tværfaglige og helhedsorienterede indsatser. Vi har fokus på at styrke de voksne og systemerne rundt om barnet/den unge.
Aktuelt er vi i gang med et projekt, hvor vi har fået bevilget midler fra Socialstyrelsen over en årrække til at styrke tidlige og forebyggende indsatser – Projekt Fremskudt PPR.

Udgangspunktet for den overvejende del af arbejdet i PPR er lovgivningen vedrørende specialpædagogisk bistand i folkeskolen og specialpædagogisk bistand for børn, der endnu ikke er påbegyndt skole.

Din rolle som administrativ medarbejder vil primært rette sig mod administrativt arbejde forbundet med Projekt Fremskudt PPR.

Vi vægter:

  • at du er uddannet kontorassistent
  • at du har erhvervserfaring fra den kommunale administration
  • at du behersker skriftligt dansk på højt niveau
  • at du har solidt kendskab til brugen af IT, ESDH-systemer, Outlook m.m.
  • at du er i stand til at arbejde selvstændigt, struktureret og målrettet i håndteringen af ofte uforudsigelige arbejdsopgaver.

Du tilbydes et tværfagligt fællesskab på en arbejdsplads i høj trivsel.
Desuden vil du få indflydelse på dine arbejdstider, således det kan koordineres med eventuelt øvrigt arbejdssted.

Praktiske informationer
Vi henviser til vores hjemmeside www.thisted.dk , hvor du blandt andet kan læse PPR-guiden samt kommunes Børne-, Unge- og Familiepolitik.

For yderligere spørgsmål kan der rettes henvendelse til ledende psykolog Dagmar Ebbesen, telefonnummer: 99 17 20 61 eller mail: dase@thisted.dk .

Alle ansøgere må påregne at blive anmodet om samtykke til indhentelse af børneattest.

Timetal:
15

Løn- og ansættelsesvilkår:
I henhold til gældende overenskomst og principperne for Ny Løn.

Ansøgningsfrist:
Onsdag den 27. februar 2019 kl. 12.00

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 10.

Pædagogisk Psykologisk RådgivningThisted2019-02-12T00:00:002019-02-27T00:00:00
329957626Kontorelever til Professionshøjskolen UCNRobot Er du klar til at komme i gang med en uddannelse, hvor du får mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer? Vi er på udkig efter fire kontorelever til vores afdelinger i Aalborg. Uddannelsen er med speciale i administration og du får mulighed for at uddanne dig inden for nedenstående områder. I forbindelse med ansøgningsprocessen, vil du blive bedt om at angive hvilke områder, du ønsker at søge. Studiekontoret Vi søger tre kontorelever til studiekontoret, hvor du skal være i hele din elevtid. Her bliver du en del af teamet på et studiekontor med administration af studieforløb, optagelse, praktik, eksamen m.v. Du får stor kontakt med studerende og undervisere, ligesom telefonpasning, mailkorrespondance, skema- og lokaleregistrering m.m. hører til dine opgaver. Du vil i mindre omfang få kendskab til personale- og økonomifunktioner. Center for Undervisningsmidler Økonomiafdelingen På CFU, hvor du skal være det første år af din elevtid, servicerer og understøtter vi fremtidens skole med læremidler, vejledning og kurser. Du vil få indsigt i kursusadministration, bibliotekssystemer, digital og analog markedsføring samt daglig kundekontakt. Vi har en digital profil, så kendskab og interesse for dette vil være en fordel. Hvis du brænder for at arbejde med tal og synes, at Excel er et uundværligt arbejdsredskab, vil du passe godt ind i Økonomiafdelingens regnskabsteam, hvor du skal tilbringe dit andet år. Her vil du komme til at beskæftige dig med kreditor- og debitorbogholderi, afstemning af bank- og statuskonti samt få bredt kendskab til de mange øvrige opgaver i afdelingen. Din profil Du er serviceminded, engageret, ansvarsbevidst, og så er det vigtigt, at du altid stræber efter at gøre dit bedste. Derudover skal du være god til at samarbejde men også kunne arbejde selvstændigt, have et godt humør samt gode dansk- og engelskkundskaber. Du er i gang med eller har bestået EUX, gymnasial uddannelse med suppleringsfag, HHX med suppleringsfag eller evt. en HG2. Er du fyldt 25 år, skal du kontakte den lokale handelsskole for at få en vurdering af, om du evt. skal medsende en uddannelsesplan. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning vil ske i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK(STAT). Yderligere oplysninger Læs om kontoruddannelsen ved UCN her. Hvis du ønsker at høre mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte Grethe Barnbæk på tlf.: 7269 0144 eller mail: GEB@ucn.dk. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 12. Professionshøjskolen UCN arbejder med uddannelse, udvikling og innovation inden for business, pædagogik, sundhed og teknologi. Vi har ca. 9.500 studerende på erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser, over 8.000 kursister og studerende på efter- og videreuddannelse og ca. 950 ansatte. UCN s aktiviteter er fordelt på en række adresser i Aalborg, Hjørring og Thisted.Er du klar til at komme i gang med en uddannelse, hvor du får mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer?

Vi er på udkig efter fire kontorelever til vores afdelinger i Aalborg.

Uddannelsen er med speciale i administration og du får mulighed for at uddanne dig inden for nedenstående områder.

I forbindelse med ansøgningsprocessen, vil du blive bedt om at angive hvilke områder, du ønsker at søge.

Studiekontoret
Vi søger tre kontorelever til studiekontoret, hvor du skal være i hele din elevtid.
Her bliver du en del af teamet på et studiekontor med administration af studieforløb, optagelse, praktik, eksamen m.v. Du får stor kontakt med studerende og undervisere, ligesom telefonpasning, mailkorrespondance, skema- og lokaleregistrering m.m. hører til dine opgaver. Du vil i mindre omfang få kendskab til personale- og økonomifunktioner.

Center for Undervisningsmidler/Økonomiafdelingen
På CFU, hvor du skal være det første år af din elevtid, servicerer og understøtter vi fremtidens skole med læremidler, vejledning og kurser.
Du vil få indsigt i kursusadministration, bibliotekssystemer, digital og analog markedsføring samt daglig kundekontakt.
Vi har en digital profil, så kendskab og interesse for dette vil være en fordel.

Hvis du brænder for at arbejde med tal og synes, at Excel er et uundværligt arbejdsredskab, vil du passe godt ind i Økonomiafdelingens regnskabsteam, hvor du skal tilbringe dit andet år. Her vil du komme til at beskæftige dig med kreditor- og debitorbogholderi, afstemning af bank- og statuskonti samt få bredt kendskab til de mange øvrige opgaver i afdelingen.

Din profil
Du er serviceminded, engageret, ansvarsbevidst, og så er det vigtigt, at du altid stræber efter at gøre dit bedste. Derudover skal du være god til at samarbejde men også kunne arbejde selvstændigt, have et godt humør samt gode dansk- og engelskkundskaber.

Du er i gang med eller har bestået EUX, gymnasial uddannelse med suppleringsfag, HHX med suppleringsfag eller evt. en HG2.

Er du fyldt 25 år, skal du kontakte den lokale handelsskole for at få en vurdering af, om du evt. skal medsende en uddannelsesplan.

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning vil ske i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK(STAT).

Yderligere oplysninger
Læs om kontoruddannelsen ved UCN her.

Hvis du ønsker at høre mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte Grethe Barnbæk på tlf.: 7269 0144 eller mail: GEB@ucn.dk.

Ansættelsessamtaler afholdes i uge 12.

Professionshøjskolen UCN arbejder med uddannelse, udvikling og innovation inden for business, pædagogik, sundhed og teknologi. Vi har ca. 9.500 studerende på erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser, over 8.000 kursister og studerende på efter- og videreuddannelse og ca. 950 ansatte. UCN's aktiviteter er fordelt på en række adresser i Aalborg, Hjørring og Thisted.
University College Nordjylland - Selma Lagerløfs VejAalborg Øst2019-02-08T00:00:002019-02-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorelev i Thisted Kommune - hvis du vil lære mere!

Rådhuset Thisted

Thisted
Vil du have en uddannelse som udfordrer dig i dagligdagen? Vil du have et solidt og stærkt fundament at bygge din fremtid på? Vil du have viden og nye perspektiver på den kommunale verden? … Er det nogle af de krav du stiller til din uddannelse og d...
Indrykket:13. februar 2019
Udløbsdato:4. marts 2019

Kontorelever til Midt- og Vestjyllands Politi

Midt- og Vestjyllands Politi

Holstebro
Midt- og Vestjyllands Politi Vil du være med til at have styr på sagerne? Midt- og Vestjyllands Politi søger kontorelever med speciale i offentlig administration. Du kan forvente, at du som kontorelev i politiet vil blive en del af en organisation, ...
Indrykket:8. februar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019

Kontorelev til HR- og økonomiafdelingen på TECHCOLLEGE

TECHCOLLEGE

Aalborg
Trives du i en dynamisk hverdag med forskellige arbejdsopgaver inden for områderne økonomi, HR og løn? Så kan uddannelsen som kontorassistent med elevplads ved TECHCOLLEGE være det helt rigtige valg for dig. Jobprofil Som kontorelev på TECHCOLLEGE f...
Indrykket:14. februar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019

Pædagogisk Psykologisk Rådgivning søger en administrativ medarbejder

Pædagogisk Psykologisk Rådgivning

Thisted
PPR søger en administrativ medarbejder i en fast stilling på 15 timer ugentligt. Stillingen ønskes besat 1. april 2019 eller snarest derefter. Thisted PPR er en organisation i udvikling. Vi er 25 engagerede medarbejdere fordelt på forskellige faglig...
Indrykket:12. februar 2019
Udløbsdato:27. februar 2019

Kontorelever til Professionshøjskolen UCN

University College Nordjylland - Selma Lagerløfs Vej

Aalborg Øst
Er du klar til at komme i gang med en uddannelse, hvor du får mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer? Vi er på udkig efter fire kontorelever til vores afdelinger i Aalborg. Uddannelsen er med speciale i administration og du f...
Indrykket:8. februar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019