Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelever til Gældsstyrelsen i Thisted

Start din karriere i Gældsstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Gældsstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen.

En vigtig brik i grundlaget for Danmarks velfærdssamfund
Som elev i Gældsstyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Gældsstyrelsens kerneområde, nemlig at inddrive gæld til det offentlige. Dette gælder både fra private personer, men også fra små og store virksomheder. Du vil således være med til at sikre, at vores velfærdssystem i Danmark kan opretholdes.

Eksempler på opgaver kunne være at:

  • Udføre lettere sagsbehandling
  • Være med til at kvalitetssikre borgere og virksomheders gæld
  • Håndtere henvendelser fra borgeren og virksomheder pr. telefon eller mail
  • Løse opgaver vedrørende system/datavedligeholdelse i produktionssystemer
  • Være medvirkende til at borger/virksomheders gæld bliver inddrevet, inden den forældes.

Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed både fra befolkningen og fra politisk side. Vi går derfor ikke på kompromis med kvaliteten. Det betyder, at du skal være omstillingsparat, når opgaverne kræver det.

Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, produktions-/driftsstyring og kommunikation. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til Gældsstyrelsens faglige områder.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er nysgerrig og har lyst til at lære nyt. Du motiveres af at fordybe dig i ting og arbejde med detaljen.
Du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med borgeren eller virksomheden – som ofte står i en sårbar situation. Du går engageret ind i løsningen af en opgave, og du opsøger den nødvendige viden for at kunne løse den bedst muligt.

Vi forventer, at du har gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt. Du skal også kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på omhyggelighed og kvalitet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en generel administrativ og talmæssig forståelse.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Gældsstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.gaeldst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aalborg den 18. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Thisted Kystvej 4, 7700 Thisted

Forud for ansættelse indhentes straffeattest og restancetjek.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329941642Phoenix-6bbe8cf912019-01-14T00:00:00Kontorelever til Gældsstyrelsen i ThistedStart din karriere i Gældsstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Gældsstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen.

En vigtig brik i grundlaget for Danmarks velfærdssamfund
Som elev i Gældsstyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Gældsstyrelsens kerneområde, nemlig at inddrive gæld til det offentlige. Dette gælder både fra private personer, men også fra små og store virksomheder. Du vil således være med til at sikre, at vores velfærdssystem i Danmark kan opretholdes.

Eksempler på opgaver kunne være at:
  • Udføre lettere sagsbehandling
  • Være med til at kvalitetssikre borgere og virksomheders gæld
  • Håndtere henvendelser fra borgeren og virksomheder pr. telefon eller mail
  • Løse opgaver vedrørende system/datavedligeholdelse i produktionssystemer
  • Være medvirkende til at borger/virksomheders gæld bliver inddrevet, inden den forældes.

Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed både fra befolkningen og fra politisk side. Vi går derfor ikke på kompromis med kvaliteten. Det betyder, at du skal være omstillingsparat, når opgaverne kræver det.

Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, produktions-/driftsstyring og kommunikation. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til Gældsstyrelsens faglige områder.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er nysgerrig og har lyst til at lære nyt. Du motiveres af at fordybe dig i ting og arbejde med detaljen.
Du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med borgeren eller virksomheden – som ofte står i en sårbar situation. Du går engageret ind i løsningen af en opgave, og du opsøger den nødvendige viden for at kunne løse den bedst muligt.

Vi forventer, at du har gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt. Du skal også kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på omhyggelighed og kvalitet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en generel administrativ og talmæssig forståelse.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Gældsstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.gaeldst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aalborg den 18. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Thisted Kystvej 4, 7700 Thisted

Forud for ansættelse indhentes straffeattest og restancetjek.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
2019-02-18T00:50:43.163 Start din karriere i Gældsstyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Gældsstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen. En vigtig brik i grundlaget for Danmarks velfærdssamfund Som elev i Gældsstyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Gældsstyrelsens kerneområde, nemlig at inddrive gæld til det offentlige. Dette gælder både fra private personer, men også fra små og store virksomheder. Du vil således være med til at sikre, at vores velfærdssystem i Danmark kan opretholdes. Eksempler på opgaver kunne være at: Udføre lettere sagsbehandling Være med til at kvalitetssikre borgere og virksomheders gæld Håndtere henvendelser fra borgeren og virksomheder pr. telefon eller mail Løse opgaver vedrørende system datavedligeholdelse i produktionssystemer Være medvirkende til at borger virksomheders gæld bliver inddrevet, inden den forældes. Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed både fra befolkningen og fra politisk side. Vi går derfor ikke på kompromis med kvaliteten. Det betyder, at du skal være omstillingsparat, når opgaverne kræver det. Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, produktions- driftsstyring og kommunikation. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til Gældsstyrelsens faglige områder. Personlige og faglige kvalifikationer Du er nysgerrig og har lyst til at lære nyt. Du motiveres af at fordybe dig i ting og arbejde med detaljen. Du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med borgeren eller virksomheden som ofte står i en sårbar situation. Du går engageret ind i løsningen af en opgave, og du opsøger den nødvendige viden for at kunne løse den bedst muligt. Vi forventer, at du har gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt. Du skal også kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på omhyggelighed og kvalitet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en generel administrativ og talmæssig forståelse. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlagt din ansøgning. Du kan læse mere om Gældsstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.gaeldst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aalborg den 18. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver Thisted Kystvej 4, 7700 Thisted Forud for ansættelse indhentes straffeattest og restancetjek. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnet6bbe8cf9100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=118663&DepartmentId=9676&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandNordjyllandThisted3434702Skatteforvaltningen, Thisted11Thisted Kystvej 47700ThistedDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693312JobNet492844049284401000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6bbe8cf9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6bbe8cf9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6bbe8cf9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6bbe8cf9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgMed et job indenfor Kontor og administration får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12007991Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration360111578Michael Bonoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330003562KontorelevRobot Vi søger kontorelev til driftig og veletableret ejendomsmægler forretning i Ulfborg. Vi beskæftiger os med handel af helårshuse og fritidshuse og i 2018 solgte vi 121 ejendomme. Sådan ser vi dig: Du er flittig og hjælpsom Du er loyal, ærlig og kundeminded Du har HHX eksamen eller færdiggør HHX til juni Du har gode danskkundskaber og gode formuleringsevner Du har gode IT kundskaber Du kan arbejde struktureret og selvstændigt Vi kan bl.a. tilbyde dig: En alsidig 2 årig kontoruddannelse i en spændende branche Gode kolleger i et uhøjtideligt arbejdsmiljø En afvekslende arbejdsdag EDC Ulfborg er med i Danmarks største selvstændige ejendomsmæglerkæde EDC, med 234 butikker i hele landet. Ansættelse 01.08.19 eller efter aftale

Vi søger kontorelev til driftig og veletableret ejendomsmægler forretning i Ulfborg. Vi beskæftiger os med handel af helårshuse og fritidshuse og i 2018 solgte vi 121 ejendomme.

Sådan ser vi dig:

  • Du er flittig og hjælpsom
  • Du er loyal, ærlig og kundeminded
  • Du har HHX eksamen eller færdiggør HHX til juni
  • Du har gode danskkundskaber og gode formuleringsevner
  • Du har gode IT kundskaber
  • Du kan arbejde struktureret og selvstændigt

Vi kan bl.a. tilbyde dig:

  • En alsidig 2 årig kontoruddannelse i en spændende branche
  • Gode kolleger i et uhøjtideligt arbejdsmiljø
  • En afvekslende arbejdsdag

EDC Ulfborg er med i Danmarks største selvstændige ejendomsmæglerkæde EDC, med 234 butikker i hele landet.

Ansættelse 01.08.19 eller efter aftale

EDC ULFBORG A/SUlfborg2019-04-12T00:00:002019-05-06T00:00:00
329986401Kontorelever til AnkestyrelsenRobot Skal du til at gennemføre den praktiske del af din kontoruddannelse inden for offentlig administration? Lige nu søger vi nemlig kontorelever til vores administration i Aalborg. I Ankestyrelsen afgør vi borgernes sager godt og vel 55.000 om året. De handler blandt andet om børn og familier, pension, beskæftigelse, arbejdsskader og støtte til ældre, enlige og personer med handicap. Det er en stor og vigtig opgave, og afgørelserne har stor betydning for borgernes liv. Afgørende for at vi kan løse den opgave er en effektiv administration af borgernes sager. Til at varetage opgaven er vi godt 75 medarbejdere opdelt i flere teams i vores centrale administrative afdeling, Administrationen. Og som kontorelev hos os, er det her, du vil høre til. Din uddannelse og dine opgaver i Administrationen Administrationen er den centrale indgang for alle sager, telefonopkald og al post til Ankestyrelsen. Vi opretter og forbereder blandt andet alle sager til styrelsens fagkontorer, indhenter oplysninger og yder telefonisk vejledning til borgere og kommuner. Du bliver oplært i de forskellige opgaver og vil bidrage til effektiv opgaveløsning og udvikling af vores produktion og kvalitet, ligesom du vil få et godt indblik i, hvordan vi afgør sager. Under din uddannelse hos os vil du have mulighed for at kunne rokere rundt mellem 3-4 teams og på den måde få mulighed for at arbejde sammen med mange forskellige, dygtige og engagerede kolleger. En arbejdsdag i Administrationen er altid en god blanding mellem de rutineopgaver, du kender og kan godt, og nye opgaver og udfordringer. Udover nye opgaver og udfordringer i en stor administrativ afdeling får du hos os: · en uddannelse som kontorfunktionær med speciale i offentlig administration · en bred viden om samfundsforhold og offentlig administration og mulighed for at omsætte din faglige viden til praksis · tilknyttet en fast uddannelsesansvarlig kollega, som giver dig råd og sparring igennem dit elevforløb, både hvad angår din uddannelse og din praktik · en uges studietur til Bruxelles · løn under hele uddannelsen også under skoleopholdene, hvor du også får bøgerne betalt · attraktive arbejdstider med betalt frokostpause og mulighed for flekstid. Arbejdstiden er mandag til torsdag 8-15.30 og fredag 8-15. Dig For at komme i betragtning til en kontorelevplads hos os skal du pr. 1. september 2019 have bestået en af følgende adgangsgivende uddannelser: HGS, EUS, EUX Business, HG. For at lykkes og trives godt hos os er det desuden vigtigt, at du: · kan formulere dig klart og præcist på skrift og i tale mange af dine opgaver foregår via e-mail og breve · kan skabe overblik over dine opgaver og holde hovedet koldt i en travl hverdag · er god til at samarbejde med mange forskellige mennesker og kan lide at sparre omkring arbejdsopgaverne · kan lide nye udfordringer, viser gåpåmod og yder en engageret indsats · er serviceminded og fleksibel og nysgerrig efter nye opgaver Vil du vide mere om os eller stillingen? Så kan du få fat på elevansvarlig i Administrationen, Anja Vindum Haahr, på telefon 41 99 18 36. Du kan læse mere om Ankestyrelsen, vores opgaver og sagsområder på www.ast.dk. Det praktiske Uddannelsen består af en elevtid på to år, der også indeholder skoleophold fordelt på tre gange fire uger, en uges studietur og en uge til at skrive fagprøve. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Ankestyrelsen har adresser i København, Ringsted og Aalborg. Dit arbejdssted vil være på vores adresse Nytorv 7 i Aalborg. Du skal begynde den 1. september 2019. Du bliver ansat som kontorelev efter fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK). Ansættelsesområdet er Økonomi- og Indenrigsministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Vil du være vores kollega? Så glæder vi os til at modtage din ansøgning, cv, karakterudskrift og uddannelsesbevis senest tirsdag den 23. april 2019. Du kan søge via linket her på siden eller via vores hjemmeside: www.ast.dk job. Vi forventer at holde samtaler i uge 19. Vi opfatter mangfoldighed i medarbejdergruppen som en styrke. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingerne.Skal du til at gennemføre den praktiske del af din kontoruddannelse inden for offentlig administration? Lige nu søger vi nemlig kontorelever til vores administration i Aalborg.

I Ankestyrelsen afgør vi borgernes sager – godt og vel 55.000 om året. De handler blandt andet om børn og familier, pension, beskæftigelse, arbejdsskader og støtte til ældre, enlige og personer med handicap. Det er en stor og vigtig opgave, og afgørelserne har stor betydning for borgernes liv.

Afgørende for at vi kan løse den opgave er en effektiv administration af borgernes sager. Til at varetage opgaven er vi godt 75 medarbejdere – opdelt i flere teams – i vores centrale administrative afdeling, Administrationen. Og som kontorelev hos os, er det her, du vil høre til.

Din uddannelse og dine opgaver i Administrationen

Administrationen er den centrale indgang for alle sager, telefonopkald og al post til Ankestyrelsen. Vi opretter og forbereder blandt andet alle sager til styrelsens fagkontorer, indhenter oplysninger og yder telefonisk vejledning til borgere og kommuner. Du bliver oplært i de forskellige opgaver og vil bidrage til effektiv opgaveløsning og udvikling af vores produktion og kvalitet, ligesom du vil få et godt indblik i, hvordan vi afgør sager. Under din uddannelse hos os vil du have mulighed for at kunne rokere rundt mellem 3-4 teams og på den måde få mulighed for at arbejde sammen med mange forskellige, dygtige og engagerede kolleger.

En arbejdsdag i Administrationen er altid en god blanding mellem de rutineopgaver, du kender og kan godt, og nye opgaver og udfordringer.

Udover nye opgaver og udfordringer i en stor administrativ afdeling får du hos os:

· en uddannelse som kontorfunktionær med speciale i offentlig administration

· en bred viden om samfundsforhold og offentlig administration og mulighed for at omsætte din faglige viden til praksis

· tilknyttet en fast uddannelsesansvarlig kollega, som giver dig råd og sparring igennem dit elevforløb, både hvad angår din uddannelse og din praktik

· en uges studietur til Bruxelles

· løn under hele uddannelsen – også under skoleopholdene, hvor du også får bøgerne betalt

· attraktive arbejdstider med betalt frokostpause og mulighed for flekstid. Arbejdstiden er mandag til torsdag 8-15.30 og fredag 8-15.

Dig

For at komme i betragtning til en kontorelevplads hos os skal du pr. 1. september 2019 have bestået en af følgende adgangsgivende uddannelser: HGS, EUS, EUX Business, HG.

For at lykkes og trives godt hos os er det desuden vigtigt, at du:

· kan formulere dig klart og præcist på skrift og i tale – mange af dine opgaver foregår via e-mail og breve

· kan skabe overblik over dine opgaver og holde hovedet koldt i en travl hverdag

· er god til at samarbejde med mange forskellige mennesker og kan lide at sparre omkring arbejdsopgaverne

· kan lide nye udfordringer, viser gåpåmod og yder en engageret indsats

· er serviceminded og fleksibel og nysgerrig efter nye opgaver

Vil du vide mere om os eller stillingen?

Så kan du få fat på elevansvarlig i Administrationen, Anja Vindum Haahr, på telefon 41 99 18 36.

Du kan læse mere om Ankestyrelsen, vores opgaver og sagsområder på www.ast.dk.

Det praktiske

Uddannelsen består af en elevtid på to år, der også indeholder skoleophold fordelt på tre gange fire uger, en uges studietur og en uge til at skrive fagprøve. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt.

Ankestyrelsen har adresser i København, Ringsted og Aalborg. Dit arbejdssted vil være på vores adresse Nytorv 7 i Aalborg.

Du skal begynde den 1. september 2019.

Du bliver ansat som kontorelev efter fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK). Ansættelsesområdet er Økonomi- og Indenrigsministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner.

Vil du være vores kollega?

Så glæder vi os til at modtage din ansøgning, cv, karakterudskrift og uddannelsesbevis senest tirsdag den 23. april 2019.

Du kan søge via linket her på siden eller via vores hjemmeside: www.ast.dk/job.

Vi forventer at holde samtaler i uge 19.

Vi opfatter mangfoldighed i medarbejdergruppen som en styrke. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingerne.


Ankestyrelsen AalborgAalborg2019-03-28T00:00:002019-04-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorelev

EDC ULFBORG A/S

Ulfborg
Vi søger kontorelev til driftig og veletableret ejendomsmægler forretning i Ulfborg. Vi beskæftiger os med handel af helårshuse og fritidshuse og i 2018 solgte vi 121 ejendomme. Sådan ser vi dig: Du er flittig og hjælpsom Du er loyal, ærlig og kunde...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:6. maj 2019

Kontorelever til Ankestyrelsen

Ankestyrelsen Aalborg

Aalborg
Skal du til at gennemføre den praktiske del af din kontoruddannelse inden for offentlig administration? Lige nu søger vi nemlig kontorelever til vores administration i Aalborg. I Ankestyrelsen afgør vi borgernes sager godt og vel 55.000 om året. De ...
Indrykket:28. marts 2019
Udløbsdato:23. april 2019