Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelever til Gældsstyrelsen i Thisted

Start din karriere i Gældsstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Gældsstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen.

En vigtig brik i grundlaget for Danmarks velfærdssamfund
Som elev i Gældsstyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Gældsstyrelsens kerneområde, nemlig at inddrive gæld til det offentlige. Dette gælder både fra private personer, men også fra små og store virksomheder. Du vil således være med til at sikre, at vores velfærdssystem i Danmark kan opretholdes.

Eksempler på opgaver kunne være at:

  • Udføre lettere sagsbehandling
  • Være med til at kvalitetssikre borgere og virksomheders gæld
  • Håndtere henvendelser fra borgeren og virksomheder pr. telefon eller mail
  • Løse opgaver vedrørende system/datavedligeholdelse i produktionssystemer
  • Være medvirkende til at borger/virksomheders gæld bliver inddrevet, inden den forældes.

Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed både fra befolkningen og fra politisk side. Vi går derfor ikke på kompromis med kvaliteten. Det betyder, at du skal være omstillingsparat, når opgaverne kræver det.

Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, produktions-/driftsstyring og kommunikation. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til Gældsstyrelsens faglige områder.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er nysgerrig og har lyst til at lære nyt. Du motiveres af at fordybe dig i ting og arbejde med detaljen.
Du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med borgeren eller virksomheden – som ofte står i en sårbar situation. Du går engageret ind i løsningen af en opgave, og du opsøger den nødvendige viden for at kunne løse den bedst muligt.

Vi forventer, at du har gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt. Du skal også kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på omhyggelighed og kvalitet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en generel administrativ og talmæssig forståelse.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Gældsstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.gaeldst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aalborg den 18. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Thisted Kystvej 4, 7700 Thisted

Forud for ansættelse indhentes straffeattest og restancetjek.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329941642Phoenix-6bbe8cf912019-01-14T00:00:00Kontorelever til Gældsstyrelsen i ThistedStart din karriere i Gældsstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Gældsstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen.

En vigtig brik i grundlaget for Danmarks velfærdssamfund
Som elev i Gældsstyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Gældsstyrelsens kerneområde, nemlig at inddrive gæld til det offentlige. Dette gælder både fra private personer, men også fra små og store virksomheder. Du vil således være med til at sikre, at vores velfærdssystem i Danmark kan opretholdes.

Eksempler på opgaver kunne være at:
  • Udføre lettere sagsbehandling
  • Være med til at kvalitetssikre borgere og virksomheders gæld
  • Håndtere henvendelser fra borgeren og virksomheder pr. telefon eller mail
  • Løse opgaver vedrørende system/datavedligeholdelse i produktionssystemer
  • Være medvirkende til at borger/virksomheders gæld bliver inddrevet, inden den forældes.

Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed både fra befolkningen og fra politisk side. Vi går derfor ikke på kompromis med kvaliteten. Det betyder, at du skal være omstillingsparat, når opgaverne kræver det.

Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, produktions-/driftsstyring og kommunikation. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til Gældsstyrelsens faglige områder.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er nysgerrig og har lyst til at lære nyt. Du motiveres af at fordybe dig i ting og arbejde med detaljen.
Du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med borgeren eller virksomheden – som ofte står i en sårbar situation. Du går engageret ind i løsningen af en opgave, og du opsøger den nødvendige viden for at kunne løse den bedst muligt.

Vi forventer, at du har gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt. Du skal også kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på omhyggelighed og kvalitet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en generel administrativ og talmæssig forståelse.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Gældsstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.gaeldst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aalborg den 18. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Thisted Kystvej 4, 7700 Thisted

Forud for ansættelse indhentes straffeattest og restancetjek.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
2019-02-18T00:50:43.163 Start din karriere i Gældsstyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Gældsstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen. En vigtig brik i grundlaget for Danmarks velfærdssamfund Som elev i Gældsstyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Gældsstyrelsens kerneområde, nemlig at inddrive gæld til det offentlige. Dette gælder både fra private personer, men også fra små og store virksomheder. Du vil således være med til at sikre, at vores velfærdssystem i Danmark kan opretholdes. Eksempler på opgaver kunne være at: Udføre lettere sagsbehandling Være med til at kvalitetssikre borgere og virksomheders gæld Håndtere henvendelser fra borgeren og virksomheder pr. telefon eller mail Løse opgaver vedrørende system datavedligeholdelse i produktionssystemer Være medvirkende til at borger virksomheders gæld bliver inddrevet, inden den forældes. Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed både fra befolkningen og fra politisk side. Vi går derfor ikke på kompromis med kvaliteten. Det betyder, at du skal være omstillingsparat, når opgaverne kræver det. Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, produktions- driftsstyring og kommunikation. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til Gældsstyrelsens faglige områder. Personlige og faglige kvalifikationer Du er nysgerrig og har lyst til at lære nyt. Du motiveres af at fordybe dig i ting og arbejde med detaljen. Du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med borgeren eller virksomheden som ofte står i en sårbar situation. Du går engageret ind i løsningen af en opgave, og du opsøger den nødvendige viden for at kunne løse den bedst muligt. Vi forventer, at du har gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt. Du skal også kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på omhyggelighed og kvalitet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en generel administrativ og talmæssig forståelse. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlagt din ansøgning. Du kan læse mere om Gældsstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.gaeldst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aalborg den 18. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver Thisted Kystvej 4, 7700 Thisted Forud for ansættelse indhentes straffeattest og restancetjek. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnet6bbe8cf9100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=118663&DepartmentId=9676&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandNordjyllandThisted3434702Skatteforvaltningen, Thisted11Thisted Kystvej 47700ThistedDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693312JobNet492844049284401000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6bbe8cf9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6bbe8cf9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6bbe8cf9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6bbe8cf9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgMed et job indenfor Kontor og administration får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12007991Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration360111578Michael Bonoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330052468Kontorelev med speciale i AdministrationRobot Har du lyst til at være en del af en international vækstvirksomhed, der er blevet Børsen Gazelle for tredje gang, og som netop har modtaget Dansk Industris landsdækkende Initiativpris? Har du lyst til at gennemføre din elevuddannelse i en international virksomhed med både danske og udenlandske kolleger, hvor der er fart over feltet og mulighed for at prøve kræfter med en bred vifte af opgaver, så er SmartLift måske det rette sted for dig. Smartlift oplever kraftig vækst, og vore højkvalitets vacuum lifte opererer efterhånden over hele verden. Næste naturlige skridt på rejsen, er at få en kontorelev med ombord, som evner at styrke vores administration og bidrage positivt til vores travle hverdag. SmartLifts fundament er bygget på en flad professionel organisation med korte kommandoveje. Vi har et dedikeret syn på kundefokus, god rådgivning og service. Ordholdenhed, rettidig omhu og sund fornuft er en del af vores rygrad og det skal vores kommende kontorelev selvfølgelig også indeholde. Vores forventninger til dig: At du har et godt humør og gå-på-mod At du er stabil, loyal og ansvarsfuld At du behersker dansk, engelsk og gerne tysk på et fornuftigt niveau At du har en naturlig interesse for tal, sprog, service og IT At du kan arbejde både selvstændigt og som en del af et team At du trives i en travl hverdag, hvor der nogle gange skal løbes ekstra stærkt for at nå i mål At du har bestået HHX, EUX eller STX (suppleret med fem ugers HGS EUS forløb) Vi tilbyder dig: En alsidig uddannelse, hvor vi i samarbejde tilrettelægger den helt rigtige uddannelse for dig Muligheden for at prøve kræfter med økonomi, salg, ordrehåndtering, indkøb, IT, Shipping m.m. En hverdag i et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi rummer hinanden Et grundigt indblik i arbejdsopgaverne i en travl, international virksomhed En elevstilling, hvor du bliver udfordret, skal tage ansvar og bliver taget seriøst Stillingen er med udgangspunkt på vores fabrik i Nykøbing Mors. Stillingen ønskes besat pr. 1. oktober 2019 eller umiddelbart derefter. Indkomne ansøgninger behandles løbende. For yderligere information er du meget velkommen til at kontakte Nina Øvig på tlf. 45 9772 2911. Ansøgninger sendes til ns@smartlift.dk snarest muligt. ?

Har du lyst til at være en del af en international vækstvirksomhed, der er blevet Børsen Gazelle for tredje gang, og som netop har modtaget Dansk Industris landsdækkende Initiativpris? Har du lyst til at gennemføre din elevuddannelse i en international virksomhed med både danske og udenlandske kolleger, hvor der er fart over feltet og mulighed for at prøve kræfter med en bred vifte af opgaver, så er SmartLift måske det rette sted for dig.

Smartlift oplever kraftig vækst, og vore højkvalitets vacuum lifte opererer efterhånden over hele verden. Næste naturlige skridt på rejsen, er at få en kontorelev med ombord, som evner at styrke vores administration og bidrage positivt til vores travle hverdag.

SmartLifts fundament er bygget på en flad professionel organisation med korte kommandoveje. Vi har et dedikeret syn på kundefokus, god rådgivning og service. Ordholdenhed, rettidig omhu og sund fornuft er en del af vores rygrad og det skal vores kommende kontorelev selvfølgelig også indeholde.

Vores forventninger til dig:

  • At du har et godt humør og gå-på-mod
  • At du er stabil, loyal og ansvarsfuld
  • At du behersker dansk, engelsk og gerne tysk på et fornuftigt niveau
  • At du har en naturlig interesse for tal, sprog, service og IT
  • At du kan arbejde både selvstændigt og som en del af et team
  • At du trives i en travl hverdag, hvor der nogle gange skal løbes ekstra stærkt for at nå i mål
  • At du har bestået HHX, EUX eller STX (suppleret med fem ugers HGS/EUS forløb)

Vi tilbyder dig:

  • En alsidig uddannelse, hvor vi i samarbejde tilrettelægger den helt rigtige uddannelse for dig
  • Muligheden for at prøve kræfter med økonomi, salg, ordrehåndtering, indkøb, IT, Shipping m.m.
  • En hverdag i et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi rummer hinanden
  • Et grundigt indblik i arbejdsopgaverne i en travl, international virksomhed
  • En elevstilling, hvor du bliver udfordret, skal tage ansvar og bliver taget seriøst

Stillingen er med udgangspunkt på vores fabrik i Nykøbing Mors.

Stillingen ønskes besat pr. 1. oktober 2019 eller umiddelbart derefter. Indkomne ansøgninger behandles løbende. For yderligere information er du meget velkommen til at kontakte Nina Øvig på tlf. + 45 9772 2911.

Ansøgninger sendes til ns@smartlift.dk snarest muligt.

?

SMART LIFT ApSNykøbing M2019-07-02T00:00:002019-08-23T00:00:00
330069810UCN Studiekontor søger studieadministrativ medarbejder til Campus Selma Lagerløfs Vej i AalborgRobot Er du god til at samarbejde, systemkyndig og trives du med at arbejde med komplekse sagsområder, så har vi en spændende stilling som studieadministrativ medarbejder på UCN Studiekontor, Campus Selma Lagerløfs Vej i Aalborg Øst. Som medarbejder i vores afdeling, kommer du til at arbejde i et professionelt uhøjtideligt miljø og bliver kollega med 10 studieadministrative medarbejdere, en kontorelev, samt en teamleder, der sidder i et kontorfællesskab med mange spændende faglige udfordringer i en travl hverdag, hvor vi er indstillet på at hjælpe hinanden med opgaverne og sætter stor pris på et godt socialt fællesskab. Arbejdsopgaverne vil være: Skemalægning, primært for Fysioterapeutuddannelsen Studieadministrative opgaver primært for Fysioterapeutuddannelsen Udarbejdelse af kontrakter og tjek af lønbilag til eksterne undervisere Administration og rekvirering af eksamensvagter Administration ifm. rekvirering af skuespillere til brug i kommunikationsundervisning Administrativ understøttelse for SPS vejleder Ad hoc administrative opgaver Opgaverne i UCN Studiekontor er i konstant udvikling og forandring, så der er gode muligheder for at prøve kræfter med forskellige typer af opgaver over tid, som kan understøtte din faglige og personlige udvikling. Din baggrund er sandsynligvis en kontoruddannelse, gerne med relevant efteruddannelse. Du har stor erfaring med og indsigt i IT systemer og digitale processer og er fortrolig med koordinerende opgaver. Erfaring med at arbejde i større organisationer og med forvaltningsretlige principper vil være et plus. Som person er du nysgerrig, og har en udforskende tilgang og lyst til at indgå i forandringsprocesser. Du har en naturlig organisatorisk forståelse og er god til at danne relationer og netværk. Vi forventer, at du er proaktiv og god til at lede dig selv og dine opgaver. Du skal kunne bidrage til at udvikle på både egen praksis, og også de tværgående opgaver i afdelingen og på tværs af de lokale studiekontorer ved UCN. Det er et krav, at du har både indgående erfaring med og solidt kendskab til at arbejde med Office 365 programmer, som Outlook, Word og Excel og generelt er interesseret i og kan arbejde med mange forskellige IT systemer. Derudover skal du være god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt. Lidt om os - UCN Studiekontor varetager studieadministration for grunduddannelserne på UCN, der udbydes på 4 campusadresser i Aalborg, 1 campusadresse i Hjørring og 1 campusadresse i Thisted. UCN Studiekontor bygger på campusbaserede studieadministrationer og er en institutionel enhed, der i et tæt og koordineret samarbejde varetager de studieadministrative opgaver ved UCN. Ansættelse og aflønning sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK (Stat). Stillingen er indplaceret i løngruppe 2, sats 2 med mulighed for forhandling af tillæg. Stillingen er en fast stilling på 37 timer ugentligt og refererer til Teamlederen for UCN Studiekontor på Campus. Ansættelsen vil være med start d. 1 10 2019. Samtaler forventes afholdt i uge 35 2019. Interne og eksterne ansøgere behandles samtidig Vil du vide mere om UCN eller stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder Rikke Lunde, ril@ucn.dk, tlf. 72690917. Professionshøjskolen UCN arbejder med uddannelse, udvikling og innovation inden for business, pædagogik, sundhed og teknologi. Vi har ca. 9.500 studerende på erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser, over 8.000 kursister og studerende på efter- og videreuddannelse og ca. 950 ansatte. UCN s aktiviteter er fordelt på en række adresser i Aalborg, Hjørring og Thisted.Er du god til at samarbejde, systemkyndig og trives du med at arbejde med komplekse sagsområder, så har vi en spændende stilling som studieadministrativ medarbejder på UCN Studiekontor, Campus Selma Lagerløfs Vej i Aalborg Øst.

Som medarbejder i vores afdeling, kommer du til at arbejde i et professionelt uhøjtideligt miljø og bliver kollega med 10 studieadministrative medarbejdere, en kontorelev, samt en teamleder, der sidder i et kontorfællesskab med mange spændende faglige udfordringer i en travl hverdag, hvor vi er indstillet på at hjælpe hinanden med opgaverne og sætter stor pris på et godt socialt fællesskab.

Arbejdsopgaverne vil være:

  • Skemalægning, primært for Fysioterapeutuddannelsen
  • Studieadministrative opgaver primært for Fysioterapeutuddannelsen
  • Udarbejdelse af kontrakter og tjek af lønbilag til eksterne undervisere
  • Administration og rekvirering af eksamensvagter
  • Administration ifm. rekvirering af skuespillere til brug i kommunikationsundervisning
  • Administrativ understøttelse for SPS vejleder
  • Ad hoc administrative opgaver
Opgaverne i UCN Studiekontor er i konstant udvikling og forandring, så der er gode muligheder for at prøve kræfter med forskellige typer af opgaver over tid, som kan understøtte din faglige og personlige udvikling.

Din baggrund er sandsynligvis en kontoruddannelse, gerne med relevant efteruddannelse. Du har stor erfaring med og indsigt i IT systemer og digitale processer og er fortrolig med koordinerende opgaver. Erfaring med at arbejde i større organisationer og med forvaltningsretlige principper vil være et plus.

Som person er du nysgerrig, og har en udforskende tilgang og lyst til at indgå i forandringsprocesser. Du har en naturlig organisatorisk forståelse og er god til at danne relationer og netværk.

Vi forventer, at du er proaktiv og god til at lede dig selv og dine opgaver. Du skal kunne bidrage til at udvikle på både egen praksis, og også de tværgående opgaver i afdelingen og på tværs af de lokale studiekontorer ved UCN.

Det er et krav, at du har både indgående erfaring med og solidt kendskab til at arbejde med Office 365 programmer, som Outlook, Word og Excel og generelt er interesseret i og kan arbejde med mange forskellige IT systemer.

Derudover skal du være god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt.

Lidt om os - UCN Studiekontor varetager studieadministration for grunduddannelserne på UCN, der udbydes på 4 campusadresser i Aalborg, 1 campusadresse i Hjørring og 1 campusadresse i Thisted. UCN Studiekontor bygger på campusbaserede studieadministrationer og er en institutionel enhed, der i et tæt og koordineret samarbejde varetager de studieadministrative opgaver ved UCN.

Ansættelse og aflønning sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK (Stat).

Stillingen er indplaceret i løngruppe 2, sats 2 med mulighed for forhandling af tillæg.

Stillingen er en fast stilling på 37 timer ugentligt og refererer til Teamlederen for UCN Studiekontor på Campus.

Ansættelsen vil være med start d. 1/10 2019.

Samtaler forventes afholdt i uge 35 2019.

Interne og eksterne ansøgere behandles samtidig

Vil du vide mere om UCN eller stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder Rikke Lunde, ril@ucn.dk, tlf. 72690917.

Professionshøjskolen UCN arbejder med uddannelse, udvikling og innovation inden for business, pædagogik, sundhed og teknologi.
Vi har ca. 9.500 studerende på erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser, over 8.000 kursister og studerende på efter- og videreuddannelse og ca. 950 ansatte. UCN's aktiviteter er fordelt på en række adresser i Aalborg, Hjørring og Thisted.



University College Nordjylland - Selma Lagerløfs VejAalborg Øst2019-08-08T00:00:002019-08-20T00:00:00
330068759Genopslag Elev til allround funktionRobot Elev til allround funktion hos AktivPersonale Ønsker du at blive administrativt stærk, samtidig med at du kommer hele vejen rundt i alle andre opgaver, der er hos et vikar- og rekrutteringsbureau? Og vil du have en uddannelse i en virksomhed hvor der ikke er 2 dage der er ens? Så er muligheden der på vores kontor i Hjørring. Aktiv Personale Et anderledes vikar- og rekrutteringsbureau Vi er en ejer ledet virksomhed, som hver dag brænder for at lave det rigtige match mellem kandidater og virksomheder. Vi tilbyder vikarassistance, try hire, projektansættelser og rekruttering af danske og udenlandske medarbejdere. I Nordjylland har vi hovedkontor i Hjørring, samt kontorer i Hirtshals, Frederikshavn og Aalborg. Om stillingen: Du får en spændende arbejdsdag, hvor du løser opgaver inden for ordrebehandling, bookning, interview, afholdelse af informationsmøder, telefonbetjening, modtagelse af gæster, kandidater m.m. Udfærdigelse af kontrakter og stillingsopslag, samt diverse ad hoc opgaver. Herudover vil du komme til at arbejde med mødebookning, referencer samt få berøring med salg og kundebesøg. Vi er i en positiv udvikling, og det smitter af på medarbejderne og arbejdsmiljøet. Du bliver en del af et ambitiøst team, der lægger vægt på, at arbejdet skal være sjovt, samtidig med at alle har den fælles målsætning om at være det bedste vikar- og rekrutteringsbureau i Nordjylland. Du får 7 meget kompetente kollegaer med hvert deres speciale, samt sparring med andre kollegaer på vores andre kontorer. Hos os går tingene stærkt, og tingene skal ofte løses her og nu. Vi forventer: Du har mod på en alsidig uddannelse, og ikke bange for at tage initiativ Du kan smile i telefonen og holde hovedet koldt i pressede situationer Du taler og skriver engelsk og dansk på et godt niveau Du er indstillet på at kunden er i fokus Du har et godt og smittende humør, også når det går stærkt Det er et krav, at du har en 2 årig EUX buisness eller en HHX el. STX HTX HF suppleret med 5 ugers EUS. Det er en fordel, hvis du bor i Hjørring eller omegn Vi tilbyder: En spændende all round uddannelse i en virksomhed i vækst Grundig oplæring i vores systemer og arbejdsgange God oplæring sparring med kompetente kollegaer En spændende hverdag med fart på Personlig udvikling Overenskomstmæssig løn, pension, telefon m.m. Ansøgning: Send din ansøgning med billede og CV til afdelingschef Helle B. Mortensen på e-mail helle@aktivpersonale.dk - Vi indkalder løbende til samtaler. AktivPersonale er en dynamisk virksomhed, der bringer virksomheder og medarbejdere i kontakt med hinanden. I mere end 19 år har vi rekrutteret skarpe hjerner, varme hænder og flittige folk - til jobs af kortere eller længere varighed. Fra vores 9 filialer i Jylland brænder vi dagligt for at skabe de perfekte match, der giver resultater her og nu. Er du på udkig efter en vikar, en ildsjæl til midlertidige udfordringer eller kompetente kollegaer fra ind- eller udland? Så lad os løse udfordringen. Vi har mange aktive emner i vores database, et online netværk og erfarne folk, der ved hvor de skal lede.

 

Elev til allround funktion hos AktivPersonale

Ønsker du at blive administrativt stærk, samtidig med at du kommer hele vejen rundt i alle andre opgaver, der er hos et vikar- og rekrutteringsbureau? Og vil du have en uddannelse i en virksomhed hvor der ikke er 2 dage der er ens? Så er muligheden der på vores kontor i Hjørring.

 

Aktiv Personale – Et anderledes vikar- og rekrutteringsbureau

Vi er en ejer ledet virksomhed, som hver dag brænder for at lave det rigtige match mellem kandidater og virksomheder. Vi tilbyder vikarassistance, try&hire, projektansættelser og rekruttering af danske og udenlandske medarbejdere. I Nordjylland har vi hovedkontor i Hjørring, samt kontorer i Hirtshals, Frederikshavn og Aalborg.

 

Om stillingen:

Du får en spændende arbejdsdag, hvor du løser opgaver inden for ordrebehandling, bookning, interview, afholdelse af informationsmøder, telefonbetjening, modtagelse af gæster, kandidater m.m. Udfærdigelse af kontrakter og stillingsopslag, samt diverse ad hoc opgaver. Herudover vil du komme til at arbejde med mødebookning, referencer samt få berøring med salg og kundebesøg.

 

Vi er i en positiv udvikling, og det smitter af på medarbejderne og arbejdsmiljøet. Du bliver en del af et ambitiøst team, der lægger vægt på, at arbejdet skal være sjovt, samtidig med at alle har den fælles målsætning om at være det bedste vikar- og rekrutteringsbureau i Nordjylland.

 

Du får 7 meget kompetente kollegaer med hvert deres speciale, samt sparring med andre kollegaer på vores andre kontorer. Hos os går tingene stærkt, og tingene skal ofte løses her og nu.

 

Vi forventer:

 

Du har mod på en alsidig uddannelse, og ikke bange for at tage initiativ

Du kan smile i telefonen og holde hovedet koldt i pressede situationer

Du taler og skriver engelsk og dansk på et godt niveau

Du er indstillet på at kunden er i fokus

Du har et godt og smittende humør, også når det går stærkt

Det er et krav, at du har en 2 årig EUX buisness eller en HHX el. STX/HTX/HF suppleret med 5 ugers EUS.

Det er en fordel, hvis du bor i Hjørring eller omegn

Vi tilbyder:

 

En spændende all round uddannelse i en virksomhed i vækst

Grundig oplæring i vores systemer og arbejdsgange

God oplæring/sparring med kompetente kollegaer

En spændende hverdag med fart på

Personlig udvikling

Overenskomstmæssig løn, pension, telefon m.m.

 

Ansøgning:

Send din ansøgning med billede og CV til afdelingschef Helle B. Mortensen på e-mail helle@aktivpersonale.dk - Vi indkalder løbende til samtaler.

 

AktivPersonale er en dynamisk virksomhed, der bringer virksomheder og medarbejdere i kontakt med hinanden. I mere end 19 år har vi rekrutteret skarpe hjerner, varme hænder og flittige folk - til jobs af kortere eller længere varighed. Fra vores 9 filialer i Jylland brænder vi dagligt for at skabe de perfekte match, der giver resultater her og nu.

 

Er du på udkig efter en vikar, en ildsjæl til midlertidige udfordringer eller kompetente kollegaer fra ind- eller udland? Så lad os løse udfordringen. Vi har mange aktive emner i vores database, et online netværk og erfarne folk, der ved hvor de skal lede.

AktivPersonale A/SHjørring2019-08-06T00:00:002019-08-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorelev med speciale i Administration

SMART LIFT ApS

Nykøbing M
Har du lyst til at være en del af en international vækstvirksomhed, der er blevet Børsen Gazelle for tredje gang, og som netop har modtaget Dansk Industris landsdækkende Initiativpris? Har du lyst til at gennemføre din elevuddannelse i en internatio...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:23. august 2019

UCN Studiekontor søger studieadministrativ medarbejder til Campus Selma Lagerløfs Vej i Aalborg

University College Nordjylland - Selma Lagerløfs Vej

Aalborg Øst
Er du god til at samarbejde, systemkyndig og trives du med at arbejde med komplekse sagsområder, så har vi en spændende stilling som studieadministrativ medarbejder på UCN Studiekontor, Campus Selma Lagerløfs Vej i Aalborg Øst. Som medarbejder i vor...
Indrykket:8. august 2019
Udløbsdato:20. august 2019

Genopslag Elev til allround funktion

AktivPersonale A/S

Hjørring
Elev til allround funktion hos AktivPersonale Ønsker du at blive administrativt stærk, samtidig med at du kommer hele vejen rundt i alle andre opgaver, der er hos et vikar- og rekrutteringsbureau? Og vil du have en uddannelse i en virksomhed hvor de...
Indrykket:6. august 2019
Udløbsdato:31. august 2019