Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelever til Midt- og Vestjyllands Politi

Midt- og Vestjyllands Politi
Er du klar til en lærerig, udfordrende og spændende uddannelse hos Midt- og Vestjyllands Politi?

Som kontorelev bliver du en del af en stor statslig arbejdsplads med hovedstationen placeret i Holstebro og lokalstationer i Thisted, Skive, Viborg, Silkeborg, Herning og Ringkøbing.

Du bliver en del af en særdeles spændende arbejdsplads, hvor du vil arbejde selvstændig med egne opgaver og samarbejder med fagligt dygtige og engagerede kolleger fra en stor gruppe administrative medarbejdere, men også med andre personalegrupper som politiansatte, jurister og servicepersonale.

Som elev vil du berøre flere forskellige områder indenfor kundeekspedition, økonomi, kommunikation, logistik, sagsstyring i efterforskning og anklagemyndigheden, sagsbehandling af kørekort-, våben-, tilladelses- og bødesager og personaleadministration. Du får en bred indsigt i vores organisation og i hvordan vi arbejder i det daglige.

Du får ansvar i et positivt uddannelsesmiljø og deltager i temadage med mulighed for at opleve, hvordan andre afdelinger, som f.eks. færdselspolitiet og hundeafdelingen arbejder.

Du er en udadvendt og imødekommende person, der er parat til – med interesse og engagement - at yde service af høj kvalitet til borgere, kolleger og samarbejdspartnere. Du kan skabe overblik over egne opgaver og er god til at samarbejde. Du har gode formuleringsevner både mundtlig og skriftlig. Du er ambitiøs og ved, at egen indsats giver resultater.

Du skal som minimum opfylde adgangskravene i kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre ed 25 år og har relevant erhvervserfaring/uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af studievejlederen på en handelsskole. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlagt din ansøgning.

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsestidspunktet er den 1. september 2018.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i Staten mellem Finansministeriet og HK/Stat samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Dit arbejdssted bliver Midt- og Vestjyllands Politi, Stationsvej 74, 7500 Holstebro.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt.

Kontakt og ansøgning
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte koordinerende uddannelsesleder John Hatting, mobil 7258 2404.

Når du søger et job hos politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, race, religion eller etnisk baggrund.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329752297Phoenix-31e08f8c12018-01-31T21:35:14.977Kontorelever til Midt- og Vestjyllands Politi

Midt- og Vestjyllands Politi
Er du klar til en lærerig, udfordrende og spændende uddannelse hos Midt- og Vestjyllands Politi?

Som kontorelev bliver du en del af en stor statslig arbejdsplads med hovedstationen placeret i Holstebro og lokalstationer i Thisted, Skive, Viborg, Silkeborg, Herning og Ringkøbing.

Du bliver en del af en særdeles spændende arbejdsplads, hvor du vil arbejde selvstændig med egne opgaver og samarbejder med fagligt dygtige og engagerede kolleger fra en stor gruppe administrative medarbejdere, men også med andre personalegrupper som politiansatte, jurister og servicepersonale.

Som elev vil du berøre flere forskellige områder indenfor kundeekspedition, økonomi, kommunikation, logistik, sagsstyring i efterforskning og anklagemyndigheden, sagsbehandling af kørekort-, våben-, tilladelses- og bødesager og personaleadministration. Du får en bred indsigt i vores organisation og i hvordan vi arbejder i det daglige.

Du får ansvar i et positivt uddannelsesmiljø og deltager i temadage med mulighed for at opleve, hvordan andre afdelinger, som f.eks. færdselspolitiet og hundeafdelingen arbejder.

Du er en udadvendt og imødekommende person, der er parat til – med interesse og engagement - at yde service af høj kvalitet til borgere, kolleger og samarbejdspartnere. Du kan skabe overblik over egne opgaver og er god til at samarbejde. Du har gode formuleringsevner både mundtlig og skriftlig. Du er ambitiøs og ved, at egen indsats giver resultater.

Du skal som minimum opfylde adgangskravene i kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre ed 25 år og har relevant erhvervserfaring/uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af studievejlederen på en handelsskole. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlagt din ansøgning.

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsestidspunktet er den 1. september 2018.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i Staten mellem Finansministeriet og HK/Stat samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Dit arbejdssted bliver Midt- og Vestjyllands Politi, Stationsvej 74, 7500 Holstebro.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt.

Kontakt og ansøgning
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte koordinerende uddannelsesleder John Hatting, mobil 7258 2404.

Når du søger et job hos politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, race, religion eller etnisk baggrund.

2018-02-19T01:03:52.980 Midt- og Vestjyllands Politi Er du klar til en lærerig, udfordrende og spændende uddannelse hos Midt- og Vestjyllands Politi? Som kontorelev bliver du en del af en stor statslig arbejdsplads med hovedstationen placeret i Holstebro og lokalstationer i Thisted, Skive, Viborg, Silkeborg, Herning og Ringkøbing. Du bliver en del af en særdeles spændende arbejdsplads, hvor du vil arbejde selvstændig med egne opgaver og samarbejder med fagligt dygtige og engagerede kolleger fra en stor gruppe administrative medarbejdere, men også med andre personalegrupper som politiansatte, jurister og servicepersonale. Som elev vil du berøre flere forskellige områder indenfor kundeekspedition, økonomi, kommunikation, logistik, sagsstyring i efterforskning og anklagemyndigheden, sagsbehandling af kørekort-, våben-, tilladelses- og bødesager og personaleadministration. Du får en bred indsigt i vores organisation og i hvordan vi arbejder i det daglige. Du får ansvar i et positivt uddannelsesmiljø og deltager i temadage med mulighed for at opleve, hvordan andre afdelinger, som f.eks. færdselspolitiet og hundeafdelingen arbejder. Du er en udadvendt og imødekommende person, der er parat til med interesse og engagement - at yde service af høj kvalitet til borgere, kolleger og samarbejdspartnere. Du kan skabe overblik over egne opgaver og er god til at samarbejde. Du har gode formuleringsevner både mundtlig og skriftlig. Du er ambitiøs og ved, at egen indsats giver resultater. Du skal som minimum opfylde adgangskravene i kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre ed 25 år og har relevant erhvervserfaring uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af studievejlederen på en handelsskole. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlagt din ansøgning. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsestidspunktet er den 1. september 2018. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i Staten mellem Finansministeriet og HK Stat samt OAO-S-fællesoverenskomst. Dit arbejdssted bliver Midt- og Vestjyllands Politi, Stationsvej 74, 7500 Holstebro. Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt. Kontakt og ansøgning Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte koordinerende uddannelsesleder John Hatting, mobil 7258 2404. Når du søger et job hos politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, race, religion eller etnisk baggrund.11Jobnet31e08f8c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-18T00:00:000010http://jobipolitiet.dk/ledige-stillinger0EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandVestjyllandStruerEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerningEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHolstebro3095598Midt- og Vestjyllands Politi11Nørreport 17500HolstebroDKDanmark156.363079008.62006500
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent517425JobNet47575951000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=31e08f8chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=31e08f8chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=31e08f8c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=31e08f8c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/10.jpgEr du struktureret? Hos Midt- og Vestjyllands Politi søger vi en dygtig Kontorelev, der udviser selvstændighed.12008971Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration15Elev & trainee352658062importimport_31e08f8cDKDanmarkDKDanmarkda-DK