Kontorelever til Motorstyrelsen i Aalborg

Vil du være med til at sikre et smidigt og velfungerende bilmarked, så start din karriere i Motorstyrelsen
Som elev hos os får du en alsidig uddannelse med stor faglig og personlig udvikling. Vi tilbyder en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration, som er en vekseluddannelse mellem skole og praktikophold. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du gennem ophold i flere enheder får et bredt kendskab til styrelsens faglige områder, og samtidig får du et stærkt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Sagsbehandling, kundeservice og administration
Vi tilbyder en spændende hverdag, hvor du kommer til at arbejde med skriftlige og telefoniske kundehenvendelser. Derudover kommer du bl.a. til at arbejde med sagsbehandling og administrative opgaver i forbindelse med indregistrering og eksport af køretøjer.

Personlige og faglige kvalifikationer

  • Du er en udadvendt og imødekommende person, som motiveres af at yde god kundeservice
  • Du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden – også i kritiske situationer
  • Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den fornødne viden
  • Du trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på detaljerne og kvaliteten
  • Du er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en talmæssig forståelse
  • Du har eventuelt lidt kendskab til og interesse for biler.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Motorstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.motorst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes i Aalborg den 18. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Lauritzens Plads 1, 9000 Aalborg.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329941644Phoenix-72a5bdb812019-01-14T00:00:00Kontorelever til Motorstyrelsen i AalborgVil du være med til at sikre et smidigt og velfungerende bilmarked, så start din karriere i Motorstyrelsen
Som elev hos os får du en alsidig uddannelse med stor faglig og personlig udvikling. Vi tilbyder en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration, som er en vekseluddannelse mellem skole og praktikophold. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du gennem ophold i flere enheder får et bredt kendskab til styrelsens faglige områder, og samtidig får du et stærkt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Sagsbehandling, kundeservice og administration
Vi tilbyder en spændende hverdag, hvor du kommer til at arbejde med skriftlige og telefoniske kundehenvendelser. Derudover kommer du bl.a. til at arbejde med sagsbehandling og administrative opgaver i forbindelse med indregistrering og eksport af køretøjer.

Personlige og faglige kvalifikationer
  • Du er en udadvendt og imødekommende person, som motiveres af at yde god kundeservice
  • Du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden – også i kritiske situationer
  • Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den fornødne viden
  • Du trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på detaljerne og kvaliteten
  • Du er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en talmæssig forståelse
  • Du har eventuelt lidt kendskab til og interesse for biler.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Motorstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.motorst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes i Aalborg den 18. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Lauritzens Plads 1, 9000 Aalborg.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Vil du være med til at sikre et smidigt og velfungerende bilmarked, så start din karriere i Motorstyrelsen Som elev hos os får du en alsidig uddannelse med stor faglig og personlig udvikling. Vi tilbyder en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration, som er en vekseluddannelse mellem skole og praktikophold. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du gennem ophold i flere enheder får et bredt kendskab til styrelsens faglige områder, og samtidig får du et stærkt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser. Sagsbehandling, kundeservice og administration Vi tilbyder en spændende hverdag, hvor du kommer til at arbejde med skriftlige og telefoniske kundehenvendelser. Derudover kommer du bl.a. til at arbejde med sagsbehandling og administrative opgaver i forbindelse med indregistrering og eksport af køretøjer. Personlige og faglige kvalifikationer Du er en udadvendt og imødekommende person, som motiveres af at yde god kundeservice Du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden også i kritiske situationer Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den fornødne viden Du trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på detaljerne og kvaliteten Du er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en talmæssig forståelse Du har eventuelt lidt kendskab til og interesse for biler. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning. Du kan læse mere om Motorstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.motorst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes i Aalborg den 18. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver Lauritzens Plads 1, 9000 Aalborg. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnet72a5bdb8100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=118669&DepartmentId=9673&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3434704Skatteforvaltningen, Aalborg, Nybrogade11Nybrogade 6, st9000AalborgDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693311JobNet492844949284491000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=72a5bdb8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=72a5bdb8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=72a5bdb8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=72a5bdb8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/2.jpgSom Kontorelev hos Skatteforvaltningen, Aalborg, Nybrogade bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration360111581Michael Bonoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329941638Kontorelev til Vurderingsstyrelsen i AalborgRobot Start din karriere i Vurderingsstyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Vurderingsstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen. Er du klar til spændende udfordringer? Som elev i Vurderingsstyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Vurderingsstyrelsens kerneområde, nemlig at vurdere alle landets grunde og ejendomme. Her kan du blive en vigtig medspiller. Eksempler på opgaver kunne være: Vurdering af private og offentlige ejendomme Sagsbehandling og økonomi Besvarelse af telefoniske og skriftlige henvendelser fra borgere. Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, økonomi og kommunikation. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til organisationens faglige områder. Du skal derfor være forberedt på nye spændende udfordringer efter dit 1. år. Personlige og faglige kvalifikationer Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Ligeledes er det vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlægges din ansøgning. Du kan læse mere om Vurderingsstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.vurdst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aalborg den 18. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Din arbejdssted vil være på en af vores adresser i Aalborg. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Start din karriere i Vurderingsstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Vurderingsstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen.

Er du klar til spændende udfordringer?
Som elev i Vurderingsstyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Vurderingsstyrelsens kerneområde, nemlig at vurdere alle landets grunde og ejendomme. Her kan du blive en vigtig medspiller.

Eksempler på opgaver kunne være:
  • Vurdering af private og offentlige ejendomme
  • Sagsbehandling og økonomi
  • Besvarelse af telefoniske og skriftlige henvendelser fra borgere.

Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, økonomi og kommunikation. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til organisationens faglige områder. Du skal derfor være forberedt på nye spændende udfordringer efter dit 1. år.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt.

Herudover skal du kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Ligeledes er det vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlægges din ansøgning.

Du kan læse mere om Vurderingsstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.vurdst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aalborg den 18. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Din arbejdssted vil være på en af vores adresser i Aalborg.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Skatteforvaltningen, Aalborg, Vestre HavnepromenadeAalborg2019-01-14T00:00:002019-02-17T00:00:00
329957578Kontorelever søges til Aalborg HandelsskoleRobot Vi søger to udadvendte og dygtige elever, der har lyst til en uddannelse på Aalborg Handelsskole. UDDANNELSE PÅ AALBORG HANDELSSKOLE Som kontorelev vil du gennemgå en toårig, alsidig administrationsuddannelse med et uddannelsesforløb, der bringer dig rundt på flere afdelinger og med mange forskellige opgaver. Samtidig vil der være mulighed for udlandsophold. VI KAN TILBYDE en toårig uddannelse inden for for specialet administration, hvor der veksles mellem praktik og skoleophold spændende opgaver i en elevadministration, hvor der lægges stor vægt på service tæt kontakt med elever kursister og undervisere personlig og faglig udvikling samt en attraktiv arbejdsplads et spændende arbejdsmiljø og gode kolleger sociale aktiviteter et godt tilrettelagt uddannelsesforløb gode muligheder for at præge dine egne arbejdsopgaver. DINE KVALIFIKATIONER en loyal og ansvarsbevidst indstilling et godt humør og gode samarbejdsevner et godt kendskab til IT (Microsoft Office-pakken) en god ordenssans og masser af gåpåmod du er selvstændig, ansvarsfuld og serviceminded du kan formulere dig godt både i skrift og tale DIN UDDANNELSESBAGGRUND For at komme i betragtning til stillingen som kontorelev skal du have bestået én af følgende: HG2 (kontorlinjen) EUX (det studiekompetencegivende forløb) HHX suppleret med 5 ugers EUS5 forløb fra Handelsskolen HTX, STX eller HF suppleret med et 10 ugers EUS10 forløb fra Handelsskolen Alle ansøgere på 25 år eller derover, og som har opstartet grundforløbet efter 1. august 2015, skal medsende en uddannelsesplan, som kan rekvireres via henvendelse til den lokale Handelsskole. ANSÆTTELSESTIDSPUNKT 1. september 2019 AFLØNNING Efter overenskomst mellem Finansministeriet og HK Stat ANSØGNINGSFRIST Senest fredag den 1. marts 2019 ANSØGNING Ansøgning incl. relevante bilag fremsendes i én samlet PDF-fil til Charlotte Hevang: cshe@ah.dk.

Vi søger to udadvendte og dygtige elever, der har lyst til en uddannelse på Aalborg Handelsskole.

UDDANNELSE PÅ AALBORG HANDELSSKOLE
Som kontorelev vil du gennemgå en toårig, alsidig administrationsuddannelse med et uddannelsesforløb, der bringer dig rundt på flere afdelinger og med mange forskellige opgaver.

Samtidig vil der være mulighed for udlandsophold.

VI KAN TILBYDE

  • en toårig uddannelse inden for for specialet administration, hvor der veksles mellem praktik og skoleophold
  • spændende opgaver i en elevadministration, hvor der lægges stor vægt på service
  • tæt kontakt med elever/kursister og undervisere
  • personlig og faglig udvikling samt en attraktiv arbejdsplads
  • et spændende arbejdsmiljø og gode kolleger
  • sociale aktiviteter
  • et godt tilrettelagt uddannelsesforløb
  • gode muligheder for at præge dine egne arbejdsopgaver.

DINE KVALIFIKATIONER

  • en loyal og ansvarsbevidst indstilling
  • et godt humør og gode samarbejdsevner
  • et godt kendskab til IT (Microsoft Office-pakken)
  • en god ordenssans og masser af gåpåmod
  • du er selvstændig, ansvarsfuld og serviceminded
  • du kan formulere dig godt både i skrift og tale

DIN UDDANNELSESBAGGRUND
For at komme i betragtning til stillingen som kontorelev skal du have bestået én af følgende:

  • HG2 (kontorlinjen)
  • EUX (det studiekompetencegivende forløb)
  • HHX suppleret med 5 ugers EUS5 forløb fra Handelsskolen
  • HTX, STX eller HF suppleret med et 10 ugers EUS10 forløb fra Handelsskolen

Alle ansøgere på 25 år eller derover, og som har opstartet grundforløbet efter 1. august 2015, skal medsende en uddannelsesplan, som kan rekvireres via henvendelse til den
lokale Handelsskole.

ANSÆTTELSESTIDSPUNKT
1. september 2019

AFLØNNING
Efter overenskomst mellem Finansministeriet og HK/Stat

ANSØGNINGSFRIST
Senest fredag den 1. marts 2019

ANSØGNING
Ansøgning incl. relevante bilag fremsendes i én samlet PDF-fil til Charlotte Hevang: cshe@ah.dk.

AALBORG HANDELSSKOLEAalborg2019-02-08T00:00:002019-03-01T00:00:00
329957626Kontorelever til Professionshøjskolen UCNRobot Er du klar til at komme i gang med en uddannelse, hvor du får mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer? Vi er på udkig efter fire kontorelever til vores afdelinger i Aalborg. Uddannelsen er med speciale i administration og du får mulighed for at uddanne dig inden for nedenstående områder. I forbindelse med ansøgningsprocessen, vil du blive bedt om at angive hvilke områder, du ønsker at søge. Studiekontoret Vi søger tre kontorelever til studiekontoret, hvor du skal være i hele din elevtid. Her bliver du en del af teamet på et studiekontor med administration af studieforløb, optagelse, praktik, eksamen m.v. Du får stor kontakt med studerende og undervisere, ligesom telefonpasning, mailkorrespondance, skema- og lokaleregistrering m.m. hører til dine opgaver. Du vil i mindre omfang få kendskab til personale- og økonomifunktioner. Center for Undervisningsmidler Økonomiafdelingen På CFU, hvor du skal være det første år af din elevtid, servicerer og understøtter vi fremtidens skole med læremidler, vejledning og kurser. Du vil få indsigt i kursusadministration, bibliotekssystemer, digital og analog markedsføring samt daglig kundekontakt. Vi har en digital profil, så kendskab og interesse for dette vil være en fordel. Hvis du brænder for at arbejde med tal og synes, at Excel er et uundværligt arbejdsredskab, vil du passe godt ind i Økonomiafdelingens regnskabsteam, hvor du skal tilbringe dit andet år. Her vil du komme til at beskæftige dig med kreditor- og debitorbogholderi, afstemning af bank- og statuskonti samt få bredt kendskab til de mange øvrige opgaver i afdelingen. Din profil Du er serviceminded, engageret, ansvarsbevidst, og så er det vigtigt, at du altid stræber efter at gøre dit bedste. Derudover skal du være god til at samarbejde men også kunne arbejde selvstændigt, have et godt humør samt gode dansk- og engelskkundskaber. Du er i gang med eller har bestået EUX, gymnasial uddannelse med suppleringsfag, HHX med suppleringsfag eller evt. en HG2. Er du fyldt 25 år, skal du kontakte den lokale handelsskole for at få en vurdering af, om du evt. skal medsende en uddannelsesplan. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning vil ske i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK(STAT). Yderligere oplysninger Læs om kontoruddannelsen ved UCN her. Hvis du ønsker at høre mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte Grethe Barnbæk på tlf.: 7269 0144 eller mail: GEB@ucn.dk. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 12. Professionshøjskolen UCN arbejder med uddannelse, udvikling og innovation inden for business, pædagogik, sundhed og teknologi. Vi har ca. 9.500 studerende på erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser, over 8.000 kursister og studerende på efter- og videreuddannelse og ca. 950 ansatte. UCN s aktiviteter er fordelt på en række adresser i Aalborg, Hjørring og Thisted.Er du klar til at komme i gang med en uddannelse, hvor du får mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer?

Vi er på udkig efter fire kontorelever til vores afdelinger i Aalborg.

Uddannelsen er med speciale i administration og du får mulighed for at uddanne dig inden for nedenstående områder.

I forbindelse med ansøgningsprocessen, vil du blive bedt om at angive hvilke områder, du ønsker at søge.

Studiekontoret
Vi søger tre kontorelever til studiekontoret, hvor du skal være i hele din elevtid.
Her bliver du en del af teamet på et studiekontor med administration af studieforløb, optagelse, praktik, eksamen m.v. Du får stor kontakt med studerende og undervisere, ligesom telefonpasning, mailkorrespondance, skema- og lokaleregistrering m.m. hører til dine opgaver. Du vil i mindre omfang få kendskab til personale- og økonomifunktioner.

Center for Undervisningsmidler/Økonomiafdelingen
På CFU, hvor du skal være det første år af din elevtid, servicerer og understøtter vi fremtidens skole med læremidler, vejledning og kurser.
Du vil få indsigt i kursusadministration, bibliotekssystemer, digital og analog markedsføring samt daglig kundekontakt.
Vi har en digital profil, så kendskab og interesse for dette vil være en fordel.

Hvis du brænder for at arbejde med tal og synes, at Excel er et uundværligt arbejdsredskab, vil du passe godt ind i Økonomiafdelingens regnskabsteam, hvor du skal tilbringe dit andet år. Her vil du komme til at beskæftige dig med kreditor- og debitorbogholderi, afstemning af bank- og statuskonti samt få bredt kendskab til de mange øvrige opgaver i afdelingen.

Din profil
Du er serviceminded, engageret, ansvarsbevidst, og så er det vigtigt, at du altid stræber efter at gøre dit bedste. Derudover skal du være god til at samarbejde men også kunne arbejde selvstændigt, have et godt humør samt gode dansk- og engelskkundskaber.

Du er i gang med eller har bestået EUX, gymnasial uddannelse med suppleringsfag, HHX med suppleringsfag eller evt. en HG2.

Er du fyldt 25 år, skal du kontakte den lokale handelsskole for at få en vurdering af, om du evt. skal medsende en uddannelsesplan.

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning vil ske i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK(STAT).

Yderligere oplysninger
Læs om kontoruddannelsen ved UCN her.

Hvis du ønsker at høre mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte Grethe Barnbæk på tlf.: 7269 0144 eller mail: GEB@ucn.dk.

Ansættelsessamtaler afholdes i uge 12.

Professionshøjskolen UCN arbejder med uddannelse, udvikling og innovation inden for business, pædagogik, sundhed og teknologi. Vi har ca. 9.500 studerende på erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser, over 8.000 kursister og studerende på efter- og videreuddannelse og ca. 950 ansatte. UCN's aktiviteter er fordelt på en række adresser i Aalborg, Hjørring og Thisted.
University College Nordjylland - Selma Lagerløfs VejAalborg Øst2019-02-08T00:00:002019-02-28T00:00:00
329961027Kontorelev til HR- og økonomiafdelingen på TECHCOLLEGERobot Trives du i en dynamisk hverdag med forskellige arbejdsopgaver inden for områderne økonomi, HR og løn? Så kan uddannelsen som kontorassistent med elevplads ved TECHCOLLEGE være det helt rigtige valg for dig. Jobprofil Som kontorelev på TECHCOLLEGE får du en bred uddannelse med store udviklingsmuligheder, der kan være med til at bane vejen for din fremtidige karriere. Uddannelsen er med speciale inden for administration og har en varighed på 2 år incl. skoleophold. Du vil indgå i en turnus, hvilket betyder, at du i løbet af din elevtid kommer til at arbejde med økonomiopgaver det første år og med løn- og HR-relaterede arbejdsopgaver det sidste år. Du vil få erfaring med forskellige IT-programmer, herunder regnskabssystemet Navision, kreditorsystemet BatchFlow, lønsystemet SLS og rekrutteringssystemet Innomate. Under uddannelsen kommer du til at arbejde sammen med mange dygtige og engagerede kolleger, og du får en tæt kontakt til skolens øvrige kontorelever. Kontoreleverne sparrer med hinanden fagligt og vi har et godt socialt fællesskab citat af elev ved TECHCOLLEGE Dine primære arbejdsopgaver vil være: opgaver af administrativ karakter i forbindelse med sygefravær og rekruttering, refusioner, kasseafstemning, fakturabehandling, lønbehandling og indkøbsfunktionkundebetjening, såvel telefonisk som ved personlig henvendelsediverse ad hoc opgaver Personprofil Det er et krav, at du har bestået HHX, studentereksamen eller HF suppleret med 5 eller 10 ugers HGS EUS eller som minimum en HG, og at du er god til at formulere dig både mundtligt og skriftligt. Som person er du loyal og stabil, viser initiativ, er nysgerrig og tager ansvar i forhold til egen læring. Du er omstillingsparat og samtidig afklaret med, at rutiner også er en del af arbejdsdagen. Selvstændighed er en af dine kompetencer, og du evner både at sige til og fra. Du arbejder grundigt og koncentreret med dine opgaver, og du sætter en ære i at yde en god service over for elever, kursister, kunder og kolleger. Vi tilbyder Vi tilbyder en spændende og alsidig elevplads, med en ugentlig arbejdstid på 37 timer. Det er vigtigt, at du har mulighed for at møde kl. 7.30 det sidste år af din elevtid. Under uddannelsen er der mulighed for at prøve kræfter med mange forskellige arbejdsopgaver samt gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Der er desuden mulighed for medlemskab af sportsklub med adgang til motionscenter samt adgang til andre foreninger og personalegoder. Ansættelse Ansættelse og aflønning sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK STAT. Tiltrædelse Stillingen ønskes besat pr. 1. september 2019. Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 11. marts 2019. De kandidater, der går videre i ansættelsesforløbet, vil blive bedt om at udfylde en personlighedstest, og der vil være 2. samtalerunde, inkl. tilbagemelding på testresultatet, fredag den 15. marts 2019. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, så er du velkommen til at kontakte kontorelev Stinna Vagner på tlf. 7250 5104. Vil du vide mere om TECHCOLLEGE, kan du læse mere på vores hjemmeside http: www.techcollege.dk Ansøgning Du søger stillingen på http: techcollege.dk kontakt ledige-stillinger. Vi modtager kun ansøgninger via vores e-rekrutteringssystem. Du bedes ud over ansøgningen sende dit CV samt kopi af relevante eksamens- eller standardkarakterer og eventuelle udtalelser. Ansøgningsfristen er fredag den. 1. marts 2019. Vi glæder os til at høre fra dig.

Trives du i en dynamisk hverdag med forskellige arbejdsopgaver inden for områderne økonomi, HR og løn? Så kan uddannelsen som kontorassistent med elevplads ved TECHCOLLEGE være det helt rigtige valg for dig.

Jobprofil
Som kontorelev på TECHCOLLEGE får du en bred uddannelse med store udviklingsmuligheder, der kan være med til at bane vejen for din fremtidige karriere. Uddannelsen er med speciale inden for administration og har en varighed på 2 år incl. skoleophold.

Du vil indgå i en turnus, hvilket betyder, at du i løbet af din elevtid kommer til at arbejde med økonomiopgaver det første år og med løn- og HR-relaterede arbejdsopgaver det sidste år. Du vil få erfaring med forskellige IT-programmer, herunder regnskabssystemet Navision, kreditorsystemet BatchFlow, lønsystemet SLS og rekrutteringssystemet Innomate. Under uddannelsen kommer du til at arbejde sammen med mange dygtige og engagerede kolleger, og du får en tæt kontakt til skolens øvrige kontorelever.

”Kontoreleverne sparrer med hinanden fagligt og vi har et godt socialt fællesskab”
citat af elev ved TECHCOLLEGE

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • opgaver af administrativ karakter i forbindelse med sygefravær og rekruttering, refusioner, kasseafstemning, fakturabehandling, lønbehandling og indkøbsfunktion
  • kundebetjening, såvel telefonisk som ved personlig henvendelse
  • diverse ad hoc opgaver

Personprofil
Det er et krav, at du har bestået HHX, studentereksamen eller HF suppleret med 5 eller 10 ugers HGS/EUS eller som minimum en HG, og at du er god til at formulere dig både mundtligt og skriftligt. Som person er du loyal og stabil, viser initiativ, er nysgerrig og tager ansvar i forhold til egen læring.  Du er omstillingsparat og samtidig afklaret med, at rutiner også er en del af arbejdsdagen. Selvstændighed er en af dine kompetencer, og du evner både at sige til og fra. Du arbejder grundigt og koncentreret med dine opgaver, og du sætter en ære i at yde en god service over for elever, kursister, kunder og kolleger.

Vi tilbyder
Vi tilbyder en spændende og alsidig elevplads, med en ugentlig arbejdstid på 37 timer. Det er vigtigt, at du har mulighed for at møde kl. 7.30 det sidste år af din elevtid. Under uddannelsen er der mulighed for at prøve kræfter med mange forskellige arbejdsopgaver samt gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Der er desuden mulighed for medlemskab af sportsklub med adgang til motionscenter samt adgang til andre foreninger og personalegoder.

Ansættelse
Ansættelse og aflønning sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT.

Tiltrædelse
Stillingen ønskes besat pr. 1. september 2019.

Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 11. marts 2019.

De kandidater, der går videre i ansættelsesforløbet, vil blive bedt om at udfylde en personlighedstest, og der vil være 2. samtalerunde, inkl. tilbagemelding på testresultatet, fredag den 15. marts 2019.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, så er du velkommen til at kontakte kontorelev Stinna Vagner på tlf. 7250 5104.

Vil du vide mere om TECHCOLLEGE, kan du læse mere på vores hjemmeside http://www.techcollege.dk/

Ansøgning
Du søger stillingen på http://techcollege.dk/kontakt/ledige-stillinger. Vi modtager kun ansøgninger via vores e-rekrutteringssystem.

Du bedes ud over ansøgningen sende dit CV samt kopi af relevante eksamens- eller standardkarakterer og eventuelle udtalelser.

Ansøgningsfristen er fredag den. 1. marts 2019.

Vi glæder os til at høre fra dig.

TECHCOLLEGEAalborg2019-02-14T00:00:002019-03-01T00:00:00
329950097Elever til Tinglysningsretten 2019Robot Er du klar til at tinglyse? 2 stillinger som elev ved Tinglysningsretten er ledige til besættelse den 1. september 2019 eller snarest derefter. Hvem er vi? Tinglysningsretten er en landsdækkende domstol, der ved hjælp af et avanceret it-system, fra september 2009, har taget sig af al tinglysning i Danmark. Tinglysningsretten beskæftiger op mod 110 personer, bor i nyere lokaler med gode parkeringsforhold og tæt ved offentlig befordring. Tinglysningsrettens kerneopgave er tinglysning af digitale dokumenter vedrørende fast ejendom, biler, andelsboliger og ægtepagter mv. Arbejdet består i at undersøge, om betingelserne for tinglysning er opfyldt og i at tinglyse de dokumenter, der ikke kan tinglyses automatisk. Herudover servicerer vi eksterne brugere med support og vejledning. Tinglysningsretten kan som elevplads tilbyde… oplæring i tinglysning af digitale dokumenter som f.eks. skøder, pantebreve, servitutter mv. opgaver med personaleadministration, løn og kasse. opnå kendskab til vores Hotline og Chatfunktion. et godt arbejdsklima blandt kollegaer. flekstidsordning. personaleforening med flere sociale arrangementer. godt netværk med øvrige elever i huset og fra andre retter. Du er måske vores næste elev, hvis du… er engageret, videbegærlig, ansvarsbevidst og udadvendt og du har ordenssans og er god til dansk retskrivning. har bestået består EUX Business eller enten har en gymnasial baggrund med suppleringsfag eller en HHX med suppleringsfag. Alternativt har du et HG bevis med direkte adgang til specialet offentlig administration. Vi lægger samtidig vægt på, at du har et stærkt samarbejdsgen og kan løse opgaver med godt humør i fællesskab med andre. Uddannelsen kvalificerer dig… Efter din elevtid åbner uddannelsen mulighed for at gøre karriere ved andre offentlige myndigheder eller i det private erhvervsliv. Skoleforløb og elevseminarer med andre elever Uddannelsen varer som hovedregel 2 år, hvor du kombinerer den praktiske oplæring med skoleophold med andre offentligt ansatte elever. Der vil under uddannelsen være 2 elevseminarer, hvor du er sammen med andre elever ved domstolene. Praktik i udlandet kan også være en mulighed. Er du fyldt 25 år, kan du eventuelt få afkortet din uddannelse, hvis du har relevant erhvervserfaring. Information herom kan du få hos handelsskolens studievejleder. Løn- og ansættelsesforhold Din ansættelse og løn følger fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK STAT. Danmarks Domstole vil gerne afspejle sammenhængen af den danske befolkning. Alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres derfor til at søge stillingerne. Spørgsmål Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til administrationschef Janni Laustsen på tlf. 99 68 59 02 eller mobil 25 43 17 52. Ansøgning Du sender din ansøgning elektronisk via vores rekrutteringssystem på http: www.tinglysningsretten.dk under job i Tinglysningsretten. Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen søg stilling i stillingsopslaget på vores hjemmeside. Udover din ansøgning bedes du vedlægge cv, eventuelle udtalelser og relevante eksamenspapirer (med karakter) m.v. Vi skal have modtaget din ansøgning senest mandag den 25. februar 2019 kl. 12.00.Er du klar til at tinglyse?
2 stillinger som elev ved Tinglysningsretten er ledige til besættelse den 1. september 2019 eller snarest derefter.
Hvem er vi?
Tinglysningsretten er en landsdækkende domstol, der ved hjælp af et avanceret it-system, fra september 2009, har taget sig af al tinglysning i Danmark. Tinglysningsretten beskæftiger op mod 110 personer, bor i nyere lokaler med gode parkeringsforhold og tæt ved offentlig befordring.

Tinglysningsrettens kerneopgave er tinglysning af digitale dokumenter vedrørende fast ejendom, biler, andelsboliger og ægtepagter mv. Arbejdet består i at undersøge, om betingelserne for tinglysning er opfyldt og i at tinglyse de dokumenter, der ikke kan tinglyses automatisk. Herudover servicerer vi eksterne brugere med support og vejledning.

Tinglysningsretten kan som elevplads tilbyde…
  • oplæring i tinglysning af digitale dokumenter som f.eks. skøder, pantebreve, servitutter mv.
  • opgaver med personaleadministration, løn og kasse.
  • opnå kendskab til vores Hotline og Chatfunktion.
  • et godt arbejdsklima blandt kollegaer.
  • flekstidsordning.
  • personaleforening med flere sociale arrangementer.
  • godt netværk med øvrige elever i huset og fra andre retter.
Du er måske vores næste elev, hvis du…
  • er engageret, videbegærlig, ansvarsbevidst og udadvendt – og du har ordenssans og er god til dansk retskrivning.
  • har bestået/består EUX Business eller enten har en gymnasial baggrund med suppleringsfag eller en HHX med suppleringsfag.
Alternativt har du et HG bevis med direkte adgang til specialet offentlig administration.

Vi lægger samtidig vægt på, at du har et stærkt samarbejdsgen og kan løse opgaver med godt humør i fællesskab med andre.

Uddannelsen kvalificerer dig…
Efter din elevtid åbner uddannelsen mulighed for at gøre karriere ved andre offentlige myndigheder eller i det private erhvervsliv.

Skoleforløb og elevseminarer med andre elever
Uddannelsen varer som hovedregel 2 år, hvor du kombinerer den praktiske oplæring med skoleophold med andre offentligt ansatte elever. Der vil under uddannelsen være 2 elevseminarer, hvor du er sammen med andre elever ved domstolene. Praktik i udlandet kan også være en mulighed.

Er du fyldt 25 år, kan du eventuelt få afkortet din uddannelse, hvis du har relevant erhvervserfaring. Information herom kan du få hos handelsskolens studievejleder.

Løn- og ansættelsesforhold
Din ansættelse og løn følger fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT.
Danmarks Domstole vil gerne afspejle sammenhængen af den danske befolkning. Alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres derfor til at søge stillingerne.

Spørgsmål
Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til administrationschef Janni Laustsen på tlf. 99 68 59 02 eller mobil 25 43 17 52.

Ansøgning
Du sender din ansøgning elektronisk via vores rekrutteringssystem på http://www.tinglysningsretten.dk under job i Tinglysningsretten. Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen ”søg stilling” i stillingsopslaget på vores hjemmeside.
Udover din ansøgning bedes du vedlægge cv, eventuelle udtalelser og relevante eksamenspapirer (med karakter) m.v.

Vi skal have modtaget din ansøgning senest mandag den 25. februar 2019 kl. 12.00.






TinglysningsrettenHobro2019-02-04T00:00:002019-02-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorelev til Vurderingsstyrelsen i Aalborg

Skatteforvaltningen, Aalborg, Vestre Havnepromenade

Aalborg
Start din karriere i Vurderingsstyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt eg...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:17. februar 2019

Kontorelever søges til Aalborg Handelsskole

AALBORG HANDELSSKOLE

Aalborg
Vi søger to udadvendte og dygtige elever, der har lyst til en uddannelse på Aalborg Handelsskole. UDDANNELSE PÅ AALBORG HANDELSSKOLE Som kontorelev vil du gennemgå en toårig, alsidig administrationsuddannelse med et uddannelsesforløb, der bringer di...
Indrykket:8. februar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019

Kontorelever til Professionshøjskolen UCN

University College Nordjylland - Selma Lagerløfs Vej

Aalborg Øst
Er du klar til at komme i gang med en uddannelse, hvor du får mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer? Vi er på udkig efter fire kontorelever til vores afdelinger i Aalborg. Uddannelsen er med speciale i administration og du f...
Indrykket:8. februar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

Kontorelev til HR- og økonomiafdelingen på TECHCOLLEGE

TECHCOLLEGE

Aalborg
Trives du i en dynamisk hverdag med forskellige arbejdsopgaver inden for områderne økonomi, HR og løn? Så kan uddannelsen som kontorassistent med elevplads ved TECHCOLLEGE være det helt rigtige valg for dig. Jobprofil Som kontorelev på TECHCOLLEGE f...
Indrykket:14. februar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019

Elever til Tinglysningsretten 2019

Tinglysningsretten

Hobro
Er du klar til at tinglyse? 2 stillinger som elev ved Tinglysningsretten er ledige til besættelse den 1. september 2019 eller snarest derefter. Hvem er vi? Tinglysningsretten er en landsdækkende domstol, der ved hjælp af et avanceret it-system, fra ...
Indrykket:4. februar 2019
Udløbsdato:25. februar 2019