Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelever til Naturens Rige

Ringkøbing-Skjern Kommune søger pr. 1. september 2019 tre kontorelever
med speciale i offentlig administration.


Ønsker du en uddannelse med store muligheder, så er Ringkøbing-Skjern Kommune stedet for dig.
 
DU ER:

  • Selvstændig
  • Engageret
  • Fleksibel
  • Udadvendt
  • God til at kommunikere
DU KAN LIDE:
  • Udfordringer
  • At have og tage ansvar
  • Alsidigt arbejde
  • At arbejde i teams
  • Mange og forskellige kolleger
DU HAR BESTÅET/DU FORVENTER AT BESTÅ:
  • EUX inden for kontor
  • STX, HF, HTX suppleret med et grundforløb på 10 uger
  • HHX suppleret med et grundforløb på 5 uger
  • HG med adgangskrav til kontor med speciale i offentlig administration
SOM ELEV HOS OS:
  • Får du et veltilrettelagt uddannelsesforløb over 2 år
  • Mulighed for at udvikle dine personlige og faglige kompetencer
  • Månedsløn 1. års elev 13.555,51 kr.  (over 25 år 20.203,43 kr.)
  • Skal du deltage i et skoleforløb på Uddannelsescenter Holstebro
  • Får du mulighed for en studietur til Bruxelles
Hvis du vil vide mere om at være elev ved Ringkøbing-Skjern Kommune, kan du læse mere på www.rksk.dk/kontorelever. Du kan også kontakte uddannelsesansvarlig Gitte Ebbesen på telefon 99741027 eller kontorelev Anja Jensen på telefon 99741119.

Er du i tvivl, om din uddannelse er adgangsgivende, kan du spørge din studievejleder eller kontakte nærmeste erhvervsskole.

Du søger stillingen via rksk.dk – ledige jobs. Vedhæft din ansøgning, cv og uddannelsesbevis, hvis du har afsluttet uddannelse eller standpunkts- og terminskarakterer, hvis du forventer at afslutte din uddannelse i sommeren 2019.
Ansøgningsfrist den 18. februar 2019. Samtaler forventes afholdt den 4. og 5. marts 2019.
 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329942929Phoenix-bcb37ce812019-01-15T15:06:40.967Kontorelever til Naturens RigeRingkøbing-Skjern Kommune søger pr. 1. september 2019 tre kontorelever
med speciale i offentlig administration.


Ønsker du en uddannelse med store muligheder, så er Ringkøbing-Skjern Kommune stedet for dig.
 
DU ER:
  • Selvstændig
  • Engageret
  • Fleksibel
  • Udadvendt
  • God til at kommunikere
DU KAN LIDE:
  • Udfordringer
  • At have og tage ansvar
  • Alsidigt arbejde
  • At arbejde i teams
  • Mange og forskellige kolleger
DU HAR BESTÅET/DU FORVENTER AT BESTÅ:
  • EUX inden for kontor
  • STX, HF, HTX suppleret med et grundforløb på 10 uger
  • HHX suppleret med et grundforløb på 5 uger
  • HG med adgangskrav til kontor med speciale i offentlig administration
SOM ELEV HOS OS:
  • Får du et veltilrettelagt uddannelsesforløb over 2 år
  • Mulighed for at udvikle dine personlige og faglige kompetencer
  • Månedsløn 1. års elev 13.555,51 kr.  (over 25 år 20.203,43 kr.)
  • Skal du deltage i et skoleforløb på Uddannelsescenter Holstebro
  • Får du mulighed for en studietur til Bruxelles
Hvis du vil vide mere om at være elev ved Ringkøbing-Skjern Kommune, kan du læse mere på www.rksk.dk/kontorelever. Du kan også kontakte uddannelsesansvarlig Gitte Ebbesen på telefon 99741027 eller kontorelev Anja Jensen på telefon 99741119.

Er du i tvivl, om din uddannelse er adgangsgivende, kan du spørge din studievejleder eller kontakte nærmeste erhvervsskole.

Du søger stillingen via rksk.dk – ledige jobs. Vedhæft din ansøgning, cv og uddannelsesbevis, hvis du har afsluttet uddannelse eller standpunkts- og terminskarakterer, hvis du forventer at afslutte din uddannelse i sommeren 2019.
Ansøgningsfrist den 18. februar 2019. Samtaler forventes afholdt den 4. og 5. marts 2019.
 

 

2019-02-19T00:50:39.077 Ringkøbing-Skjern Kommune søger pr. 1. september 2019 tre kontorelevermed speciale i offentlig administration.Ønsker du en uddannelse med store muligheder, så er Ringkøbing-Skjern Kommune stedet for dig. DU ER: Selvstændig Engageret Fleksibel Udadvendt God til at kommunikere DU KAN LIDE: Udfordringer At have og tage ansvar Alsidigt arbejde At arbejde i teams Mange og forskellige kolleger DU HAR BESTÅET DU FORVENTER AT BESTÅ: EUX inden for kontor STX, HF, HTX suppleret med et grundforløb på 10 uger HHX suppleret med et grundforløb på 5 uger HG med adgangskrav til kontor med speciale i offentlig administration SOM ELEV HOS OS: Får du et veltilrettelagt uddannelsesforløb over 2 år Mulighed for at udvikle dine personlige og faglige kompetencer Månedsløn 1. års elev 13.555,51 kr. (over 25 år 20.203,43 kr.) Skal du deltage i et skoleforløb på Uddannelsescenter Holstebro Får du mulighed for en studietur til Bruxelles Hvis du vil vide mere om at være elev ved Ringkøbing-Skjern Kommune, kan du læse mere på www.rksk.dk kontorelever. Du kan også kontakte uddannelsesansvarlig Gitte Ebbesen på telefon 99741027 eller kontorelev Anja Jensen på telefon 99741119.Er du i tvivl, om din uddannelse er adgangsgivende, kan du spørge din studievejleder eller kontakte nærmeste erhvervsskole.Du søger stillingen via rksk.dk ledige jobs. Vedhæft din ansøgning, cv og uddannelsesbevis, hvis du har afsluttet uddannelse eller standpunkts- og terminskarakterer, hvis du forventer at afslutte din uddannelse i sommeren 2019.Ansøgningsfrist den 18. februar 2019. Samtaler forventes afholdt den 4. og 5. marts 2019.10Phoenixbcb37ce8101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-18T00:00:000010https://rksk.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=b974d681-91e1-4e42-bae0-e884e53267f50EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-Skjern3436046Intern Udvikling og Personale11Ved Fjorden 66950RingkøbingDKDanmarkORS/bcb37ce8_logo.gifORS/Small/bcb37ce8_logo.gif0
gitte.ebbesen@rksk.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset694369EmplyMinimum pakken - 35 dage9ed76a39-5f19-42e9-829a-fcd3acc88730_65340001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bcb37ce8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=bcb37ce8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bcb37ce8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bcb37ce8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgEr du en fagligt stærk Kontorelev?12007991Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration360128883Gitte Ebbesengitte.ebbesen@rksk.dkDKDanmarkDKDanmark330003562KontorelevRobot Vi søger kontorelev til driftig og veletableret ejendomsmægler forretning i Ulfborg. Vi beskæftiger os med handel af helårshuse og fritidshuse og i 2018 solgte vi 121 ejendomme. Sådan ser vi dig: Du er flittig og hjælpsom Du er loyal, ærlig og kundeminded Du har HHX eksamen eller færdiggør HHX til juni Du har gode danskkundskaber og gode formuleringsevner Du har gode IT kundskaber Du kan arbejde struktureret og selvstændigt Vi kan bl.a. tilbyde dig: En alsidig 2 årig kontoruddannelse i en spændende branche Gode kolleger i et uhøjtideligt arbejdsmiljø En afvekslende arbejdsdag EDC Ulfborg er med i Danmarks største selvstændige ejendomsmæglerkæde EDC, med 234 butikker i hele landet. Ansættelse 01.08.19 eller efter aftale

Vi søger kontorelev til driftig og veletableret ejendomsmægler forretning i Ulfborg. Vi beskæftiger os med handel af helårshuse og fritidshuse og i 2018 solgte vi 121 ejendomme.

Sådan ser vi dig:

  • Du er flittig og hjælpsom
  • Du er loyal, ærlig og kundeminded
  • Du har HHX eksamen eller færdiggør HHX til juni
  • Du har gode danskkundskaber og gode formuleringsevner
  • Du har gode IT kundskaber
  • Du kan arbejde struktureret og selvstændigt

Vi kan bl.a. tilbyde dig:

  • En alsidig 2 årig kontoruddannelse i en spændende branche
  • Gode kolleger i et uhøjtideligt arbejdsmiljø
  • En afvekslende arbejdsdag

EDC Ulfborg er med i Danmarks største selvstændige ejendomsmæglerkæde EDC, med 234 butikker i hele landet.

Ansættelse 01.08.19 eller efter aftale

EDC ULFBORG A/SUlfborg2019-04-12T00:00:002019-05-06T00:00:00
330004942Kontorelev - med speciale i økonomiRobot AC Birk søger en kontorelev (Merkantil Eux-elev) pr. 1. september 2019 til et 2-årigt spændende forløb, hvor du blandt andet vil blive uddannet inden for alle grundlæggende regnskabsfunktioner. Vi er 20 engagerede medarbejdere fordelt i økonomiafdeling, IT-afdeling, udviklingsafdeling og sekretariat. Vi arbejder i et uformelt miljø med højt til loftet. Vi søger en selvstændig, kvik og energisk person, der tør tage ansvar og som trives i en travl hverdag. Du er positiv, serviceminded og har mod på nye udfordringer i en moderne, fremtidsorienteret virksomhed. Faglige kompetencer: Du har gennemført (eller forventer at gennemføre) grundforløbet til den erhvervsfaglige fællesindgang merkantil, således at du er klar til at begynde på det 2-årige hovedforløb. Er du over 25 år skal vi endvidere bede dig om at medsende din realkompetencevurdering (RKV-plan). Har du spørgsmål vedrørende om du opfylder kravene kan du forhøre dig hos nærmeste handelsskole. Personlige kompetencer: Du ønsker at engagere dig i din kontoruddannelse og på din arbejdsplads. Du er aktivt lyttende og lærende både i praktikken hos os og på dine skoleophold. Du løser aktivt de opgaver du får, ligesom du også viser engagement ved at deltage i sociale sammenhænge som pauser, temadage eller en sommerfest. Du er villig til at udfordre dig selv i forhold til de opgaver, du får stillet Du har en positiv indstilling til faste og nye arbejdsopgaver og løser dem efter bedste evne. Du spørger om hjælp, hvis du er usikker på, hvordan opgaven skal løses. Du er ikke bange for at komme med nye idéer eller forslag til at gøre tingene på en smartere måde Hvis du får en god idé i forbindelse med dit arbejde, forventer vi, at du siger det højt. Kan du se, at en opgave kan løses på en mere effektiv måde, hvor samme kvalitet opnås, forventer vi, at du fortæller os det. Vi tilbyder: En spændende og alsidig kontoruddannelse med speciale i økonomi Et moderne papirløst kontormiljø, hvor vi håndterer post, fakturaer og sager elektronisk Selvstændige opgaver, du selv kan være med til at udvikle Positive kolleger med en uformel omgangstone Fast arbejdssted i nyere domicil i Birk, Herning med gode tog- og busforbindelser Betalte relevante kurser En uddannelsesplan, du efter egne ønsker og interesser har mulighed for at sætte dit præg på Øvrige personaletilbud: Flexordning Falck Healthcare Sundhedsforsikring. Motionsrum Aktiv personaleforening Vi arbejder efter offentlige overenskomster. Du bliver aflønnet efter gældende overenskomst mellem KL og HK kommunal, og din arbejdstid er 37 timer om ugen. Sådan søger du: Ansøgning med cv mailes senest den 30. april 2019 til: hrh@acbirk.dk Samtaler forventes afholdt i uge 19. Ønsker du flere oplysninger om uddannelsen hos os, er du velkommen til at kontakte regnskabschef Søren Simmelsgaard på tlf. 2081 6408 eller vores tidligere elev og nuværende medarbejder Kenneth Bjerg på tlf. nr. 2078 6046. AC Birk administrerer selskaberne AFLD I S og Energnist I S. AFLD er et fælleskommunalt affaldsselskab ejet af seks kommuner. AFLDs kerneopgave er at håndtere og afsætte det affald, ejerkommunerne råder over. Det gør vi dagligt med fokus på miljø, økonomi og samarbejde på vores to behandlingsanlæg i Fasterholt og Tarm. Energnist består af to forbrændingsanlæg beliggende i Esbjerg og Kolding, hvor affald fra 16 ejerkommuner energiudnyttes. Din arbejdsplads ligger på Uldjydevej 2, Birk, Herning.

AC Birk søger en kontorelev (Merkantil Eux-elev) pr. 1. september 2019 til et 2-årigt spændende forløb, hvor du blandt andet vil blive uddannet inden for alle grundlæggende regnskabsfunktioner. Vi er 20 engagerede medarbejdere fordelt i økonomiafdeling, IT-afdeling, udviklingsafdeling og sekretariat. Vi arbejder i et uformelt miljø med højt til loftet.

 Vi søger en selvstændig, kvik og energisk person, der tør tage ansvar og som trives i en travl hverdag.

Du er positiv, serviceminded og har mod på nye udfordringer i en moderne, fremtidsorienteret virksomhed.

  

Faglige kompetencer:

Du har gennemført (eller forventer at gennemføre) grundforløbet til den erhvervsfaglige fællesindgang – merkantil, således at du er klar til at begynde på det 2-årige hovedforløb.

Er du over 25 år skal vi endvidere bede dig om at medsende din realkompetencevurdering (RKV-plan).

Har du spørgsmål vedrørende om du opfylder kravene kan du forhøre dig hos nærmeste handelsskole.

 Personlige kompetencer:

Du ønsker at engagere dig i din kontoruddannelse og på din arbejdsplads.

  • Du er aktivt lyttende og lærende – både i praktikken hos os og på dine skoleophold.
  • Du løser aktivt de opgaver du får, ligesom du også viser engagement ved at deltage i sociale sammenhænge som pauser, temadage eller en sommerfest.

Du er villig til at udfordre dig selv i forhold til de opgaver, du får stillet

  • Du har en positiv indstilling til faste og nye arbejdsopgaver og løser dem efter bedste evne.
  • Du spørger om hjælp, hvis du er usikker på, hvordan opgaven skal løses.

Du er ikke bange for at komme med nye idéer eller forslag til at gøre tingene på en smartere måde

  • Hvis du får en god idé i forbindelse med dit arbejde, forventer vi, at du siger det højt.
  • Kan du se, at en opgave kan løses på en mere effektiv måde, hvor samme kvalitet opnås, forventer vi, at du fortæller os det.

 

Vi tilbyder:

  • En spændende og alsidig kontoruddannelse med speciale i økonomi
  • Et moderne ”papirløst” kontormiljø, hvor vi håndterer post, fakturaer og sager elektronisk
  • Selvstændige opgaver, du selv kan være med til at udvikle
  • Positive kolleger med en uformel omgangstone
  • Fast arbejdssted i nyere domicil i Birk, Herning med gode tog- og busforbindelser
  • Betalte relevante kurser
  • En uddannelsesplan, du efter egne ønsker og interesser har mulighed for at sætte dit præg på

  

 Øvrige personaletilbud:

  • Flexordning
  • Falck Healthcare
  • Sundhedsforsikring.
  • Motionsrum
  • Aktiv personaleforening

  Vi arbejder efter offentlige overenskomster. Du bliver aflønnet efter gældende overenskomst mellem KL og HK/kommunal, og din arbejdstid er 37 timer om ugen.

 Sådan søger du:

Ansøgning med cv mailes senest den 30. april 2019 til: hrh@acbirk.dk

 Samtaler forventes afholdt i uge 19.

 Ønsker du flere oplysninger om uddannelsen hos os, er du velkommen til at kontakte regnskabschef Søren Simmelsgaard på tlf. 2081 6408 eller vores tidligere elev og nuværende medarbejder Kenneth Bjerg på tlf. nr. 2078 6046.

  AC Birk administrerer selskaberne AFLD I/S og Energnist I/S.

AFLD er et fælleskommunalt affaldsselskab ejet af seks kommuner. AFLDs kerneopgave er at håndtere og afsætte det affald, ejerkommunerne råder over. Det gør vi dagligt med fokus på miljø, økonomi og samarbejde på vores to behandlingsanlæg i Fasterholt og Tarm.

 Energnist består af to forbrændingsanlæg beliggende i Esbjerg og Kolding, hvor affald fra 16 ejerkommuner energiudnyttes.

Din arbejdsplads ligger på Uldjydevej 2, Birk, Herning.

AC BIRK A/SHerning2019-04-11T00:00:002019-04-30T00:00:00
329977557VIKING søger ADMINISTRATIV SALES TRAINEERobot Join a global leader and help build a safer world VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden. Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv VIKING søger en selvstændig og engageret Administrative Sales Trainee. Med base på hovedkontoret i Esbjerg bliver du en del af VIKINGs regionale salgsafdeling, hvor energiniveauet og humøret er højt. Du vil indgå i et toårigt uddannelsesprogram, hvor du sideløbende får mulighed for at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Herudover er der mulighed for en måneds udstationering i et af vores datterselskaber. Som trainee i VIKING vil du blive udfordret positivt. Du vil få den nødvendige oplæring, og når du er klar, vil du få egne ansvarsområder. Du vil i uddannelsesperioden komme til at deltage i forskellige møder, seminarer og fælles aktiviteter. Formålet er at give dig en alsidig, lærerig og sjov uddannelse. Derudover tager du de første vigtige skridt til en faglig karriere og et godt netværk. Primære opgaver Som Administrative Sales Trainee bliver du tilknyttet salgsafdelingen, og dine arbejdsopgaver vil være: At håndtere daglige forespørgsler fra kunder, agenter og leverandører Lave salgsordrer og opfølgning via mail og telefon Administrative registreringsopgaver Deltage i workshops og Trade shows Backoffice salgsopgaver Kunde- og forhandlerbesøg sammen med erfarne kolleger Din profil Du har afsluttet en gymnasial uddannelse (HTX, STX eller tilsvarende, suppleret med en EUS) i sommeren 2019 eller tidligere. Derudover har du flair for administration, er struktureret og serviceminded. Du har nemt ved at omgås andre mennesker og kan agere i en hverdag, hvor tempoet kan være højt. VIKING er en global virksomhed, og vi forventer, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at køre til og fra job eller uddannelse Vi tilbyder VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø. Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer. Søg stillingen På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via send ansøgning i stillingsannoncen. Vi holder løbende samtaler i perioden marts juni 2019 og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt. Tiltrædelse: torsdag den 15. august 2019 Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269. Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.comJoin a global leader – and help build a safer world

VIKING Life-Saving Equipment A/S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden.

Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv
VIKING søger en selvstændig og engageret Administrative Sales Trainee.

Med base på hovedkontoret i Esbjerg bliver du en del af VIKINGs regionale salgsafdeling, hvor energiniveauet og humøret er højt.

Du vil indgå i et toårigt uddannelsesprogram, hvor du sideløbende får mulighed for at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Herudover er der mulighed for en måneds udstationering i et af vores datterselskaber.

Som trainee i VIKING vil du blive udfordret positivt. Du vil få den nødvendige oplæring, og når du er klar, vil du få egne ansvarsområder.

Du vil i uddannelsesperioden komme til at deltage i forskellige møder, seminarer og fælles aktiviteter. Formålet er at give dig en alsidig, lærerig og sjov uddannelse. Derudover tager du de første vigtige skridt til en faglig karriere og et godt netværk.

Primære opgaver
Som Administrative Sales Trainee bliver du tilknyttet salgsafdelingen, og dine arbejdsopgaver vil være:

  • At håndtere daglige forespørgsler fra kunder, agenter og leverandører
  • Lave salgsordrer og opfølgning via mail og telefon
  • Administrative registreringsopgaver
  • Deltage i workshops og Trade shows
  • “Backoffice” salgsopgaver
  • Kunde- og forhandlerbesøg sammen med erfarne kolleger

Din profil
Du har afsluttet en gymnasial uddannelse (HTX, STX eller tilsvarende, suppleret med en EUS) i sommeren 2019 eller tidligere.
Derudover har du flair for administration, er struktureret og serviceminded. Du har nemt ved at omgås andre mennesker og kan agere i en hverdag, hvor tempoet kan være højt.

VIKING er en global virksomhed, og vi forventer, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt

Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at køre til og fra job eller uddannelse

Vi tilbyder
VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø.

Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer.

Søg stillingen
På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via ”send ansøgning” i stillingsannoncen.

Vi holder løbende samtaler i perioden marts – juni 2019 og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.

Tiltrædelse: torsdag den 15. august 2019

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269.

Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.com

Viking Life-Saving EquipmentEsbjerg V2019-03-13T00:00:002019-05-10T00:00:00
329977552VIKING søger GRADUATE SALES TRAINEE - PPE FireRobot Join a global leader and help build a safer world VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden. Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv VIKING søger til PPE Fire-afdelingen en salgsminded og ambitiøs Graduate Sales Trainee. Med base på hovedkontoret i Esbjerg bliver du en del af VIKINGs globale PPE Fire-afdeling - PPE står for Personal Protective Equipment, og i Fire-afdelingen designer, producerer og sælger vi branddragter og udstyr til hele verden. Du vil indgå i et toårigt uddannelsesprogram, hvor du sideløbende får mulighed for at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Herudover har du mulighed for en måneds udstationering i et af vores datterselskaber. Som trainee i VIKING vil du blive udfordret positivt. Du vil få den nødvendige oplæring, og når du er klar, vil du få egne ansvarsområder. Du vil i uddannelsesperioden komme til at deltage i forskellige møder, seminarer og fælles aktiviteter. Formålet er at give dig en alsidig, lærerig og sjov uddannelse. Derudover tager du de første vigtige skridt til en faglig karriere og et godt netværk. Primære opgaver Som Graduate Sales Trainee vil du være tilknyttet salgsafdelingen, og dine primære arbejdsopgaver vil være: At behandle forespørgsler fra kunder, agenter og forhandlere Tage imod salgsordre og følge op via telefon og mail Salg og kundeservice - BtB Kunde- og forhandlerbesøg sammen med erfarne kolleger samt egne salgsbesøg Deltage i salgsprojekter og dokumentation Deltage i workshops, messer og lignende Din profil Du har afsluttet en videregående uddannelse (professionsbachelor, erhvervsakademiuddannelse eller lignende) i sommeren 2019 eller tidligere. Du har interesse for salg og service, og du er udadvendt og ambitiøs. Du trives i et aktivt miljø og ikke bange for at prøve noget nyt og selv tage initiativ. VIKING er en global virksomhed, og vi forventer, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt. ?Desuden er det - i denne stilling, et krav at du også har gode tyskkundskaber. Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at køre til og fra job eller uddannelse Er du interesseret i en international karriere, hvor du får en bred salgs- og forretningsforståelse, kan det være lige dig, vi søger. Vi tilbyder VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø. Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer. Søg stillingen På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via send ansøgning i stillingsannoncen. Vi holder løbende samtaler i perioden marts - juni 2019 og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt. Tiltrædelse: torsdag den 15. august 2019 Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269. Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.comJoin a global leader – and help build a safer world

VIKING Life-Saving Equipment A/S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden.

Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv
VIKING søger til PPE Fire-afdelingen en salgsminded og ambitiøs Graduate Sales Trainee.

Med base på hovedkontoret i Esbjerg bliver du en del af VIKINGs globale PPE Fire-afdeling - PPE står for Personal Protective Equipment, og i Fire-afdelingen designer, producerer og sælger vi branddragter og udstyr til hele verden.

Du vil indgå i et toårigt uddannelsesprogram, hvor du sideløbende får mulighed for at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Herudover har du mulighed for en måneds udstationering i et af vores datterselskaber.

Som trainee i VIKING vil du blive udfordret positivt. Du vil få den nødvendige oplæring, og når du er klar, vil du få egne ansvarsområder.

Du vil i uddannelsesperioden komme til at deltage i forskellige møder, seminarer og fælles aktiviteter. Formålet er at give dig en alsidig, lærerig og sjov uddannelse. Derudover tager du de første vigtige skridt til en faglig karriere og et godt netværk.

Primære opgaver
Som Graduate Sales Trainee vil du være tilknyttet salgsafdelingen, og dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • At behandle forespørgsler fra kunder, agenter og forhandlere
  • Tage imod salgsordre og følge op via telefon og mail
  • Salg og kundeservice - BtB
  • Kunde- og forhandlerbesøg sammen med erfarne kolleger samt egne salgsbesøg
  • Deltage i salgsprojekter og dokumentation
  • Deltage i workshops, messer og lignende

Din profil
Du har afsluttet en videregående uddannelse (professionsbachelor, erhvervsakademiuddannelse eller lignende) i sommeren 2019 eller tidligere.

Du har interesse for salg og service, og du er udadvendt og ambitiøs. Du trives i et aktivt miljø og ikke bange for at prøve noget nyt og selv tage initiativ.

VIKING er en global virksomhed, og vi forventer, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt.
?Desuden er det - i denne stilling, et krav at du også har gode tyskkundskaber.

Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at køre til og fra job eller uddannelse

Er du interesseret i en international karriere, hvor du får en bred salgs- og forretningsforståelse, kan det være lige dig, vi søger.

Vi tilbyder
VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø.

Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer.

Søg stillingen
På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via ”send ansøgning” i stillingsannoncen.

Vi holder løbende samtaler i perioden marts - juni 2019 og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.

Tiltrædelse: torsdag den 15. august 2019

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269.

Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.com

Viking Life-Saving EquipmentEsbjerg V2019-03-13T00:00:002019-05-10T00:00:00
329977548VIKING søger TRADE TRAINEERobot Join a global leader and help build a safer world VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden. Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv VIKING søger til Global Sales en ambitiøs trainee til vores Trade-afdeling. Du vil indgå i et toårigt uddannelsesprogram, hvor du sideløbende får mulighed for at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Herudover er der mulighed for en måneds udstationering i et af vores datterselskaber. Som trainee i VIKING vil du blive udfordret positivt. Du vil få den nødvendige oplæring, og når du er klar, vil du få egne ansvarsområder. Du vil i uddannelsesperioden komme til at deltage i forskellige møder, seminarer og fælles aktiviteter. Formålet er at give dig en alsidig, lærerig og sjov uddannelse. Derudover tager du de første vigtige skridt til en faglig karriere og et godt netværk. Primære opgaver Som Trade Trainee vil du være tilknyttet Trade-afdelingen i Global Sales under din uddannelse, og dine primære arbejdsopgaver vil være: At behandle ordrer for globale salgsprojekter Dag til dag-salgssupport til den globale organisation Deltage i salgsrelaterede aktiviteter og produktudvikling Koordinere opgaver med forskellige afdelinger i organisationen, blandt andre indkøb, logistik og lager produktion Bearbejde priser, varenumre og materialebeskrivelser Koordinere med VIKING Thailand på relevante områder Yde administrativ support i afdelingen Din profil Du har afsluttet en gymnasial uddannelse (HTX, STX eller tilsvarende, suppleret med en EUS) i sommeren 2019 eller tidligere. Derudover er du ambitiøs og klar til at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Du er engageret og har interesse for salg og service. Du er ivrig efter at lære og har interesse i at arbejde med nogle af VIKINGs kernekoncepter og hjælpe dine kolleger i en travl hverdag. VIKING er en global virksomhed, og vi forventer, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at køre til og fra job eller uddannelse Vi tilbyder VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø. Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer. Søg stillingen På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via send ansøgning i stillingsannoncen. Vi holder løbende samtaler i perioden marts - juni 2019 og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt. Tiltrædelse: torsdag den 15. august 2019 Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269. Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.comJoin a global leader – and help build a safer world

VIKING Life-Saving Equipment A/S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden.

Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv
VIKING søger til Global Sales en ambitiøs trainee til vores Trade-afdeling.

Du vil indgå i et toårigt uddannelsesprogram, hvor du sideløbende får mulighed for at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Herudover er der mulighed for en måneds udstationering i et af vores datterselskaber.

Som trainee i VIKING vil du blive udfordret positivt. Du vil få den nødvendige oplæring, og når du er klar, vil du få egne ansvarsområder.

Du vil i uddannelsesperioden komme til at deltage i forskellige møder, seminarer og fælles aktiviteter. Formålet er at give dig en alsidig, lærerig og sjov uddannelse. Derudover tager du de første vigtige skridt til en faglig karriere og et godt netværk.

Primære opgaver
Som Trade Trainee vil du være tilknyttet Trade-afdelingen i Global Sales under din uddannelse, og dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • At behandle ordrer for globale salgsprojekter
  • Dag til dag-salgssupport til den globale organisation
  • Deltage i salgsrelaterede aktiviteter og produktudvikling
  • Koordinere opgaver med forskellige afdelinger i organisationen, blandt andre indkøb, logistik og lager/produktion
  • Bearbejde priser, varenumre og materialebeskrivelser
  • Koordinere med VIKING Thailand på relevante områder
  • Yde administrativ support i afdelingen

Din profil
Du har afsluttet en gymnasial uddannelse (HTX, STX eller tilsvarende, suppleret med en EUS) i sommeren 2019 eller tidligere. Derudover er du ambitiøs og klar til at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse.

Du er engageret og har interesse for salg og service. Du er ivrig efter at lære og har interesse i at arbejde med nogle af VIKINGs kernekoncepter og hjælpe dine kolleger i en travl hverdag.

VIKING er en global virksomhed, og vi forventer, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt

Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at køre til og fra job eller uddannelse

Vi tilbyder
VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø.

Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer.

Søg stillingen
På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via ”send ansøgning” i stillingsannoncen.

Vi holder løbende samtaler i perioden marts - juni 2019 og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.

Tiltrædelse: torsdag den 15. august 2019

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269.

Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.com

Viking Life-Saving EquipmentEsbjerg V2019-03-13T00:00:002019-05-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorelev

EDC ULFBORG A/S

Ulfborg
Vi søger kontorelev til driftig og veletableret ejendomsmægler forretning i Ulfborg. Vi beskæftiger os med handel af helårshuse og fritidshuse og i 2018 solgte vi 121 ejendomme. Sådan ser vi dig: Du er flittig og hjælpsom Du er loyal, ærlig og kunde...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:6. maj 2019

Kontorelev - med speciale i økonomi

AC BIRK A/S

Herning
AC Birk søger en kontorelev (Merkantil Eux-elev) pr. 1. september 2019 til et 2-årigt spændende forløb, hvor du blandt andet vil blive uddannet inden for alle grundlæggende regnskabsfunktioner. Vi er 20 engagerede medarbejdere fordelt i økonomiafdel...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:30. april 2019

VIKING søger ADMINISTRATIV SALES TRAINEE

Viking Life-Saving Equipment

Esbjerg V
Join a global leader and help build a safer world VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder ...
Indrykket:13. marts 2019
Udløbsdato:10. maj 2019

VIKING søger GRADUATE SALES TRAINEE - PPE Fire

Viking Life-Saving Equipment

Esbjerg V
Join a global leader and help build a safer world VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder ...
Indrykket:13. marts 2019
Udløbsdato:10. maj 2019

VIKING søger TRADE TRAINEE

Viking Life-Saving Equipment

Esbjerg V
Join a global leader and help build a safer world VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder ...
Indrykket:13. marts 2019
Udløbsdato:12. maj 2019