Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelever til Naturens Rige

Ringkøbing-Skjern Kommune søger pr. 1. september 2019 tre kontorelever
med speciale i offentlig administration.


Ønsker du en uddannelse med store muligheder, så er Ringkøbing-Skjern Kommune stedet for dig.
 
DU ER:

  • Selvstændig
  • Engageret
  • Fleksibel
  • Udadvendt
  • God til at kommunikere
DU KAN LIDE:
  • Udfordringer
  • At have og tage ansvar
  • Alsidigt arbejde
  • At arbejde i teams
  • Mange og forskellige kolleger
DU HAR BESTÅET/DU FORVENTER AT BESTÅ:
  • EUX inden for kontor
  • STX, HF, HTX suppleret med et grundforløb på 10 uger
  • HHX suppleret med et grundforløb på 5 uger
  • HG med adgangskrav til kontor med speciale i offentlig administration
SOM ELEV HOS OS:
  • Får du et veltilrettelagt uddannelsesforløb over 2 år
  • Mulighed for at udvikle dine personlige og faglige kompetencer
  • Månedsløn 1. års elev 13.555,51 kr.  (over 25 år 20.203,43 kr.)
  • Skal du deltage i et skoleforløb på Uddannelsescenter Holstebro
  • Får du mulighed for en studietur til Bruxelles
Hvis du vil vide mere om at være elev ved Ringkøbing-Skjern Kommune, kan du læse mere på www.rksk.dk/kontorelever. Du kan også kontakte uddannelsesansvarlig Gitte Ebbesen på telefon 99741027 eller kontorelev Anja Jensen på telefon 99741119.

Er du i tvivl, om din uddannelse er adgangsgivende, kan du spørge din studievejleder eller kontakte nærmeste erhvervsskole.

Du søger stillingen via rksk.dk – ledige jobs. Vedhæft din ansøgning, cv og uddannelsesbevis, hvis du har afsluttet uddannelse eller standpunkts- og terminskarakterer, hvis du forventer at afslutte din uddannelse i sommeren 2019.
Ansøgningsfrist den 18. februar 2019. Samtaler forventes afholdt den 4. og 5. marts 2019.
 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329942929Phoenix-bcb37ce812019-01-15T15:06:40.967Kontorelever til Naturens RigeRingkøbing-Skjern Kommune søger pr. 1. september 2019 tre kontorelever
med speciale i offentlig administration.


Ønsker du en uddannelse med store muligheder, så er Ringkøbing-Skjern Kommune stedet for dig.
 
DU ER:
  • Selvstændig
  • Engageret
  • Fleksibel
  • Udadvendt
  • God til at kommunikere
DU KAN LIDE:
  • Udfordringer
  • At have og tage ansvar
  • Alsidigt arbejde
  • At arbejde i teams
  • Mange og forskellige kolleger
DU HAR BESTÅET/DU FORVENTER AT BESTÅ:
  • EUX inden for kontor
  • STX, HF, HTX suppleret med et grundforløb på 10 uger
  • HHX suppleret med et grundforløb på 5 uger
  • HG med adgangskrav til kontor med speciale i offentlig administration
SOM ELEV HOS OS:
  • Får du et veltilrettelagt uddannelsesforløb over 2 år
  • Mulighed for at udvikle dine personlige og faglige kompetencer
  • Månedsløn 1. års elev 13.555,51 kr.  (over 25 år 20.203,43 kr.)
  • Skal du deltage i et skoleforløb på Uddannelsescenter Holstebro
  • Får du mulighed for en studietur til Bruxelles
Hvis du vil vide mere om at være elev ved Ringkøbing-Skjern Kommune, kan du læse mere på www.rksk.dk/kontorelever. Du kan også kontakte uddannelsesansvarlig Gitte Ebbesen på telefon 99741027 eller kontorelev Anja Jensen på telefon 99741119.

Er du i tvivl, om din uddannelse er adgangsgivende, kan du spørge din studievejleder eller kontakte nærmeste erhvervsskole.

Du søger stillingen via rksk.dk – ledige jobs. Vedhæft din ansøgning, cv og uddannelsesbevis, hvis du har afsluttet uddannelse eller standpunkts- og terminskarakterer, hvis du forventer at afslutte din uddannelse i sommeren 2019.
Ansøgningsfrist den 18. februar 2019. Samtaler forventes afholdt den 4. og 5. marts 2019.
 

 

2019-02-19T00:50:39.077 Ringkøbing-Skjern Kommune søger pr. 1. september 2019 tre kontorelevermed speciale i offentlig administration.Ønsker du en uddannelse med store muligheder, så er Ringkøbing-Skjern Kommune stedet for dig. DU ER: Selvstændig Engageret Fleksibel Udadvendt God til at kommunikere DU KAN LIDE: Udfordringer At have og tage ansvar Alsidigt arbejde At arbejde i teams Mange og forskellige kolleger DU HAR BESTÅET DU FORVENTER AT BESTÅ: EUX inden for kontor STX, HF, HTX suppleret med et grundforløb på 10 uger HHX suppleret med et grundforløb på 5 uger HG med adgangskrav til kontor med speciale i offentlig administration SOM ELEV HOS OS: Får du et veltilrettelagt uddannelsesforløb over 2 år Mulighed for at udvikle dine personlige og faglige kompetencer Månedsløn 1. års elev 13.555,51 kr. (over 25 år 20.203,43 kr.) Skal du deltage i et skoleforløb på Uddannelsescenter Holstebro Får du mulighed for en studietur til Bruxelles Hvis du vil vide mere om at være elev ved Ringkøbing-Skjern Kommune, kan du læse mere på www.rksk.dk kontorelever. Du kan også kontakte uddannelsesansvarlig Gitte Ebbesen på telefon 99741027 eller kontorelev Anja Jensen på telefon 99741119.Er du i tvivl, om din uddannelse er adgangsgivende, kan du spørge din studievejleder eller kontakte nærmeste erhvervsskole.Du søger stillingen via rksk.dk ledige jobs. Vedhæft din ansøgning, cv og uddannelsesbevis, hvis du har afsluttet uddannelse eller standpunkts- og terminskarakterer, hvis du forventer at afslutte din uddannelse i sommeren 2019.Ansøgningsfrist den 18. februar 2019. Samtaler forventes afholdt den 4. og 5. marts 2019.10Phoenixbcb37ce8101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-18T00:00:000010https://rksk.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=b974d681-91e1-4e42-bae0-e884e53267f50EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-Skjern3436046Intern Udvikling og Personale11Ved Fjorden 66950RingkøbingDKDanmarkORS/bcb37ce8_logo.gifORS/Small/bcb37ce8_logo.gif0
gitte.ebbesen@rksk.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset694369EmplyMinimum pakken - 35 dage9ed76a39-5f19-42e9-829a-fcd3acc88730_65340001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bcb37ce8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=bcb37ce8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bcb37ce8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bcb37ce8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgKontorelever til Naturens Rige12007991Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration360128883Gitte Ebbesengitte.ebbesen@rksk.dkDKDanmarkDKDanmark330126697AdvokatsekretærelevRobot Udadvendt, smilende og ambitiøs advokatsekretærelev søges. Kan du nikke genkendende til flere af følgende punkter, er du måske den, vi søger: Du er udadvendt, smilende og imødekommende. Du går op i dit arbejde og er struktureret. Du trives med ansvar og har mod på at sidde med egne sagsområder efter oplæring. Du er idérig og er ikke bange for at sige dem højt. Har gennemført HHX eller STX. Vi kan tilbyde dig en stilling, hvor dine primære arbejdsopgaver vil bestå i At varetage den daglige markedsføring i samarbejde med virksomhedens ejer. At udarbejde juridiske skrivelser for kontorets advokater og senere på egen hånd. At tage dig af vores klienter, når de ankommer til kontoret eller kontakter os på telefonen. At gennemføre advokatsekretæruddannelsen på skoleophold med jævne mellemrum.

Udadvendt, smilende og ambitiøs advokatsekretærelev søges.

 

Kan du nikke genkendende til flere af følgende punkter, er du måske den, vi søger:

 

  • Du er udadvendt, smilende og imødekommende.
  • Du går op i dit arbejde og er struktureret.
  • Du trives med ansvar og har mod på at sidde med egne sagsområder efter oplæring.
  • Du er idérig og er ikke bange for at sige dem højt.
  • Har gennemført HHX eller STX.

 

Vi kan tilbyde dig en stilling, hvor dine primære arbejdsopgaver vil bestå i

 

  • At varetage den daglige markedsføring i samarbejde med virksomhedens ejer.
  • At udarbejde juridiske skrivelser for kontorets advokater og senere på egen hånd.
  • At tage dig af vores klienter, når de ankommer til kontoret eller kontakter os på telefonen.
  • At gennemføre advokatsekretæruddannelsen på skoleophold med jævne mellemrum.
Advokatfirmaet Leidesdorff & Lund ApSRingkøbing2019-12-12T00:00:002020-01-10T00:00:00
330141155Erhvervsakademi MidtVest søger 2 nye kontoreleverBasic Kontorelever med speciale i administrationErhvervsakademi MidtVest søger 2 nye kontoreleverHos os får du et alsidigt elevforløb, hvor du får lov at prøve mange forskellige ting. Du får kompetencerne til at løse de daglige rutiner og udvikler dig gennem projekter og opgaver.Kontorelev til Studieadministrationen :Kan du lide at arbejde med administration i it-systemer, sætte ting i struktur, lægge planer så deadlines overholdes og have en hverdag med kontakt til mange mennesker? Så er du måske vores nye kontorelev i StudieadministrationenSom kontorelev i studieadministrationen får du ansvaret for dine egne uddannelser samt for tværgående opgaver i teamet. Du bliver også en del af receptions- og telefonbetjeningen.Du skal administrativt kunne rumme en stor bredde i opgaverne og være parat til at løse opgaver i mange forskellige it-systemer. Derudover forventes det, at du kan indgå i sparring med de øvrige studiesekretærer og din chef om at sikre den gode drift af studieadministrationen.Din kontaktflade vil være stor, og det er vigtigt, at du kan og vil samarbejde med studerende, ansøgere og undervisere, men samtidig kan fastholde en planlægning af din egen hverdag så deadlines overholdes. I samarbejdet med andre forventer vi en kontorelev som er udadvendt, venlig og serviceminded.Du bliver en del af et administrativt team på 5 studiesekretærer, en studievejleder og en kommunikationsmedarbejder. Du vil, udover kollegaerne i administrationen, også være i tæt dialog med studerende, undervisere og ledelse.Arbejdsopgaver : Administration og sagsbehandling Kommunikation og korrespondance Brug af mange forskellige IT- systemer Receptions- og telefonbetjening Ad hoc Kontorelev på HR og på Ressourceområdet :Kan du godt lide at prøve nye ting og holde hovedet koldt - at arbejde med tal, statistikker data, jura og ansættelsesforhold og kan du lide at sætte ting i systemer? Så er du måske vores nye kontorelev på HR og på RessourceområdetSom kontorelev i HR og Ressourceområdet skal du arbejde med henholdsvis HR, personalejura, GDPR, løn, daglig bogføring og fakturamanagement. Du vil få ansvaret for egne funktioner og tværgående opgaver og arrangementer i organisationen.Du skal kunne navigere indenfor en bred vifte af interne opgaver og kontaktflader og du skal ligeledes være klar til at løse mange opgaver i forskellige it-systemer i nogle systemer skal du være superbruger.Det er vigtigt at du kan se sammenhænge og at du forstår at samarbejde på tværs i organisationen. Vi forventer at du er smilende og udadvendt og at du forstår at håndtere fortrolig viden.Du skal fungere som kontorelev for både vores Ressourcechef samt vores HR chef, som til sammen blandt andet varetager og har ansvaret for akademiets økonomi og regnskab, administration af løn og ferie, samt har ansvar i forbindelse med ansættelser, kompetenceudvikling, samt varetagelse af forløb omkring sygdom og ferie.Arbejdsopgaver : Fakturamanagement Daglige økonomi registreringer Løn registeringer HR opgaver i forbindelse med f.eks. udarbejdelse af kontrakter, onboarding og outboarding Sagsoprettelse og styring af personalemapper Journalisering og arkivering jf. GDPR Styring, registrering og dokumentation i forbindelse med f.eks. ferie og sygdom Kalenderstyring af alle organisationens fælles aktiviteter jf. årshjul Hvem er vi?Erhvervsakademi MidtVest udbyder videregående erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser samt efteruddannelse og kurser inden for en bred palette af uddannelsesretninger. Vi er et erhvervsakademi, der er stærke lokalt og ønsker at være lokalforankrede. Vi fokuserer i høj grad på at tilbyde erhvervsrettede uddannelser til de unge mennesker, der gerne vil blive boende i området samt understøtte det lokale erhvervsliv med at få kvalificeret arbejdskraft. Vores undervisning har fokus på en ligelig balance mellem teori og praksis, så de studerende er klædt på til at gå direkte ud i det lokale erhvervsliv.Vi søger elever med følgende kompetencer :Det er et krav at du har bestået en af følgende uddannelser: EUX Business, studentereksamen (HTX, STX, HF) suppleret med 10 ugers EUS grundforløb eller HHX med 5 ugers EUS grundforløb. EUX og EUS skal være med retning kontor . Har interesse for kontoradministration og har lyst til at udvikle dig personligt og fagligt Kan arbejde selvstændigt og målrettet Er systematisk og sikrer at detaljer også kommer på plads Er mødestabil, engageret og ansvarsbevidst Er imødekommende og ser muligheder Har gode danskkundskaber både mundtligt og skriftligt Har interesse og lyst til at arbejde med mennesker og tal Har humor og kan lide et godt grin Det er en fordel, hvis du har praktisk erhvervserfaring.Du vil få fysisk arbejdsplads i Herning, men må forvente at skulle arbejde i Holstebro af og til.TiltrædelseSnarest muligt.Løn- og ansættelsesvilkårI henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK stat. Løn og ansættelsesvilkår aftales ved ansættelsen.Arbejdstiden er 37 timer om ugen.AnsøgningsfristAnsøgning, CV samt eksamensbeviser kan udelukkende sendes via rekrutteringsplatformen - senest den 8. januar 2020.Vi vil gerne have at du i din ansøgning skriver noget om din motivation for at søge stillingen på akademiet samt dine tanker omkring hvordan du tolker ordene nærvær, kreativitet og udvikling.Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 4.Alle interesserede, uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, der har de fornødne kvalifikationer, opfordres til at søge.Ønsker du yderligere oplysninger om stillingerne er du velkommen til at kontakte :Kontorelev StudieadministrationKommunikations- og studieadministrationschef Lise W. Christensen på mail lc@eamv.dk eller mobil 29693758.Kontorelev HR og RessourceområdetHR chef Lisa Brink Jensen på mail lbj@eamv.dk eller mobil 29693701Du kan også finde mere omkring EAMV på https: www.eamv.dk Vi glæder os til at høre fra dig !Kontorelever med speciale i administration
Erhvervsakademi MidtVest søger 2 nye kontorelever
Hos os får du et alsidigt elevforløb, hvor du får lov at prøve mange forskellige ting. Du får kompetencerne til at løse de daglige rutiner og udvikler dig gennem projekter og opgaver.

Kontorelev til Studieadministrationen :
Kan du lide at arbejde med administration i it-systemer, sætte ting i struktur, lægge planer så deadlines overholdes og have en hverdag med kontakt til mange mennesker?
Så er du måske vores nye kontorelev i Studieadministrationen
Som kontorelev i studieadministrationen får du ansvaret for dine egne uddannelser samt for tværgående opgaver i teamet. Du bliver også en del af receptions- og telefonbetjeningen.

Du skal administrativt kunne rumme en stor bredde i opgaverne og være parat til at løse opgaver i mange forskellige it-systemer. Derudover forventes det, at du kan indgå i sparring med de øvrige studiesekretærer og din chef om at sikre den gode drift af studieadministrationen.

Din kontaktflade vil være stor, og det er vigtigt, at du kan og vil samarbejde med studerende, ansøgere og undervisere, men samtidig kan fastholde en planlægning af din egen hverdag så deadlines overholdes. I samarbejdet med andre forventer vi en kontorelev som er udadvendt, venlig og serviceminded.
Du bliver en del af et administrativt team på 5 studiesekretærer, en studievejleder og en kommunikationsmedarbejder. Du vil, udover kollegaerne i administrationen, også være i tæt dialog med studerende, undervisere og ledelse.

Arbejdsopgaver :
  • Administration og sagsbehandling
  • Kommunikation og korrespondance
  • Brug af mange forskellige IT- systemer
  • Receptions- og telefonbetjening
  • Ad hoc

Kontorelev på HR og på Ressourceområdet :
Kan du godt lide at prøve nye ting og holde hovedet koldt - at arbejde med tal, statistikker/data, jura og ansættelsesforhold og kan du lide at sætte ting i systemer?
Så er du måske vores nye kontorelev på HR og på Ressourceområdet
Som kontorelev i HR og Ressourceområdet skal du arbejde med henholdsvis HR, personalejura, GDPR, løn, daglig bogføring og fakturamanagement. Du vil få ansvaret for egne funktioner og tværgående opgaver og arrangementer i organisationen.

Du skal kunne navigere indenfor en bred vifte af interne opgaver og kontaktflader og du skal ligeledes være klar til at løse mange opgaver i forskellige it-systemer – i nogle systemer skal du være superbruger.
Det er vigtigt at du kan se sammenhænge og at du forstår at samarbejde på tværs i organisationen. Vi forventer at du er smilende og udadvendt og at du forstår at håndtere fortrolig viden.

Du skal fungere som kontorelev for både vores Ressourcechef samt vores HR chef, som til sammen blandt andet varetager og har ansvaret for akademiets økonomi og regnskab, administration af løn og ferie, samt har ansvar i forbindelse med ansættelser, kompetenceudvikling, samt varetagelse af forløb omkring sygdom og ferie.


Arbejdsopgaver :
  • Fakturamanagement
  • Daglige økonomi registreringer
  • Løn registeringer
  • HR opgaver i forbindelse med f.eks. udarbejdelse af kontrakter, onboarding og outboarding
  • Sagsoprettelse og styring af personalemapper
  • Journalisering og arkivering jf. GDPR
  • Styring, registrering og dokumentation i forbindelse med f.eks. ferie og sygdom
  • Kalenderstyring af alle organisationens fælles aktiviteter jf. årshjul

Hvem er vi?
Erhvervsakademi MidtVest udbyder videregående erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser samt efteruddannelse og kurser inden for en bred palette af uddannelsesretninger. Vi er et erhvervsakademi, der er stærke lokalt og ønsker at være lokalforankrede. Vi fokuserer i høj grad på at tilbyde erhvervsrettede uddannelser til de unge mennesker, der gerne vil blive boende i området samt understøtte det lokale erhvervsliv med at få kvalificeret arbejdskraft. Vores undervisning har fokus på en ligelig balance mellem teori og praksis, så de studerende er klædt på til at gå direkte ud i det lokale erhvervsliv.

Vi søger elever med følgende kompetencer :
Det er et krav at du har bestået en af følgende uddannelser: EUX Business, studentereksamen (HTX, STX, HF) suppleret med 10 ugers EUS grundforløb eller HHX med 5 ugers EUS grundforløb. EUX og EUS skal være med retning ”kontor”.
  • Har interesse for kontoradministration og har lyst til at udvikle dig personligt og fagligt
  • Kan arbejde selvstændigt og målrettet
  • Er systematisk og sikrer at detaljer også kommer på plads
  • Er mødestabil, engageret og ansvarsbevidst
  • Er imødekommende og ser muligheder
  • Har gode danskkundskaber både mundtligt og skriftligt
  • Har interesse og lyst til at arbejde med mennesker og tal
  • Har humor og kan lide et godt grin

Det er en fordel, hvis du har praktisk erhvervserfaring.

Du vil få fysisk arbejdsplads i Herning, men må forvente at skulle arbejde i Holstebro af og til.

Tiltrædelse
Snarest muligt.
Løn- og ansættelsesvilkår
I henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/stat. Løn og ansættelsesvilkår aftales ved ansættelsen.
Arbejdstiden er 37 timer om ugen.
Ansøgningsfrist
Ansøgning, CV samt eksamensbeviser kan udelukkende sendes via rekrutteringsplatformen - senest den 8. januar 2020.

Vi vil gerne have at du i din ansøgning skriver noget om din motivation for at søge stillingen på akademiet samt dine tanker omkring hvordan du tolker ordene nærvær, kreativitet og udvikling.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 4.

Alle interesserede, uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, der har de fornødne kvalifikationer, opfordres til at søge.

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingerne er du velkommen til at kontakte :

Kontorelev Studieadministration
Kommunikations- og studieadministrationschef Lise W. Christensen på mail lc@eamv.dk eller mobil 29693758.

Kontorelev HR og Ressourceområdet
HR chef Lisa Brink Jensen på mail lbj@eamv.dk eller mobil 29693701

Du kan også finde mere omkring EAMV på https://www.eamv.dk/

Vi glæder os til at høre fra dig !

 

ORS/EAMVlogo.pngErhvervsakademi MidtvestHerning2019-12-13T12:01:27.1502020-01-08T00:00:00
330140085Erhvervsakademi MidtVest søger 2 nye kontoreleverRobot Kontorelever med speciale i administration Erhvervsakademi MidtVest søger 2 nye kontorelever Hos os får du et alsidigt elevforløb, hvor du får lov at prøve mange forskellige ting. Du får kompetencerne til at løse de daglige rutiner og udvikler dig gennem projekter og opgaver. Kontorelev til Studieadministrationen : Kan du lide at arbejde med administration i it-systemer, sætte ting i struktur, lægge planer så deadlines overholdes og have en hverdag med kontakt til mange mennesker? Så er du måske vores nye kontorelev i Studieadministrationen Som kontorelev i studieadministrationen får du ansvaret for dine egne uddannelser samt for tværgående opgaver i teamet. Du bliver også en del af receptions- og telefonbetjeningen. Du skal administrativt kunne rumme en stor bredde i opgaverne og være parat til at løse opgaver i mange forskellige it-systemer. Derudover forventes det, at du kan indgå i sparring med de øvrige studiesekretærer og din chef om at sikre den gode drift af studieadministrationen. Din kontaktflade vil være stor, og det er vigtigt, at du kan og vil samarbejde med studerende, ansøgere og undervisere, men samtidig kan fastholde en planlægning af din egen hverdag så deadlines overholdes. I samarbejdet med andre forventer vi en kontorelev som er udadvendt, venlig og serviceminded. Du bliver en del af et administrativt team på 5 studiesekretærer, en studievejleder og en kommunikationsmedarbejder. Du vil, udover kollegaerne i administrationen, også være i tæt dialog med studerende, undervisere og ledelse. Arbejdsopgaver :Administration og sagsbehandlingKommunikation og korrespondanceBrug af mange forskellige IT- systemerReceptions- og telefonbetjeningAd hoc Kontorelev på HR og på Ressourceområdet : Kan du godt lide at prøve nye ting og holde hovedet koldt - at arbejde med tal, statistikker data, jura og ansættelsesforhold og kan du lide at sætte ting i systemer? Så er du måske vores nye kontorelev på HR og på Ressourceområdet Som kontorelev i HR og Ressourceområdet skal du arbejde med henholdsvis HR, personalejura, GDPR, løn, daglig bogføring og fakturamanagement. Du vil få ansvaret for egne funktioner og tværgående opgaver og arrangementer i organisationen. Du skal kunne navigere indenfor en bred vifte af interne opgaver og kontaktflader og du skal ligeledes være klar til at løse mange opgaver i forskellige it-systemer i nogle systemer skal du være superbruger. Det er vigtigt at du kan se sammenhænge og at du forstår at samarbejde på tværs i organisationen. Vi forventer at du er smilende og udadvendt og at du forstår at håndtere fortrolig viden. Du skal fungere som kontorelev for både vores Ressourcechef samt vores HR chef, som til sammen blandt andet varetager og har ansvaret for akademiets økonomi og regnskab, administration af løn og ferie, samt har ansvar i forbindelse med ansættelser, kompetenceudvikling, samt varetagelse af forløb omkring sygdom og ferie. Arbejdsopgaver :FakturamanagementDaglige økonomi registreringerLøn registeringerHR opgaver i forbindelse med f.eks. udarbejdelse af kontrakter, onboarding og outboardingSagsoprettelse og styring af personalemapperJournalisering og arkivering jf. GDPRStyring, registrering og dokumentation i forbindelse med f.eks. ferie og sygdomKalenderstyring af alle organisationens fælles aktiviteter jf. årshjul Hvem er vi? Erhvervsakademi MidtVest udbyder videregående erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser samt efteruddannelse og kurser inden for en bred palette af uddannelsesretninger. Vi er et erhvervsakademi, der er stærke lokalt og ønsker at være lokalforankrede. Vi fokuserer i høj grad på at tilbyde erhvervsrettede uddannelser til de unge mennesker, der gerne vil blive boende i området samt understøtte det lokale erhvervsliv med at få kvalificeret arbejdskraft. Vores undervisning har fokus på en ligelig balance mellem teori og praksis, så de studerende er klædt på til at gå direkte ud i det lokale erhvervsliv. Vi søger elever med følgende kompetencer : Det er et krav at du har bestået en af følgende uddannelser: EUX Business, studentereksamen (HTX, STX, HF) suppleret med 10 ugers EUS grundforløb eller HHX med 5 ugers EUS grundforløb. EUX og EUS skal være med retning kontor .Har interesse for kontoradministration og har lyst til at udvikle dig personligt og fagligtKan arbejde selvstændigt og målrettetEr systematisk og sikrer at detaljer også kommer på pladsEr mødestabil, engageret og ansvarsbevidstEr imødekommende og ser mulighederHar gode danskkundskaber både mundtligt og skriftligtHar interesse og lyst til at arbejde med mennesker og talHar humor og kan lide et godt grin Det er en fordel, hvis du har praktisk erhvervserfaring. Du vil få fysisk arbejdsplads i Herning, men må forvente at skulle arbejde i Holstebro af og til. Tiltrædelse Snarest muligt. Løn- og ansættelsesvilkår I henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK stat. Løn og ansættelsesvilkår aftales ved ansættelsen. Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Ansøgningsfrist Ansøgning, CV samt eksamensbeviser kan udelukkende sendes via rekrutteringsplatformen - senest den 8. januar 2020. Vi vil gerne have at du i din ansøgning skriver noget om din motivation for at søge stillingen på akademiet samt dine tanker omkring hvordan du tolker ordene nærvær, kreativitet og udvikling. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 4. Alle interesserede, uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, der har de fornødne kvalifikationer, opfordres til at søge. Ønsker du yderligere oplysninger om stillingerne er du velkommen til at kontakte : Kontorelev Studieadministration Kommunikations- og studieadministrationschef Lise W. Christensen på mail lc@eamv.dk eller mobil 29693758. Kontorelev HR og Ressourceområdet HR chef Lisa Brink Jensen på mail lbj@eamv.dk eller mobil 29693701 Du kan også finde mere omkring EAMV på https: www.eamv.dk Vi glæder os til at høre fra dig !Kontorelever med speciale i administration
Erhvervsakademi MidtVest søger 2 nye kontorelever
Hos os får du et alsidigt elevforløb, hvor du får lov at prøve mange forskellige ting. Du får kompetencerne til at løse de daglige rutiner og udvikler dig gennem projekter og opgaver.

Kontorelev til Studieadministrationen :
Kan du lide at arbejde med administration i it-systemer, sætte ting i struktur, lægge planer så deadlines overholdes og have en hverdag med kontakt til mange mennesker?
Så er du måske vores nye kontorelev i Studieadministrationen
Som kontorelev i studieadministrationen får du ansvaret for dine egne uddannelser samt for tværgående opgaver i teamet. Du bliver også en del af receptions- og telefonbetjeningen.

Du skal administrativt kunne rumme en stor bredde i opgaverne og være parat til at løse opgaver i mange forskellige it-systemer. Derudover forventes det, at du kan indgå i sparring med de øvrige studiesekretærer og din chef om at sikre den gode drift af studieadministrationen.

Din kontaktflade vil være stor, og det er vigtigt, at du kan og vil samarbejde med studerende, ansøgere og undervisere, men samtidig kan fastholde en planlægning af din egen hverdag så deadlines overholdes. I samarbejdet med andre forventer vi en kontorelev som er udadvendt, venlig og serviceminded.
Du bliver en del af et administrativt team på 5 studiesekretærer, en studievejleder og en kommunikationsmedarbejder. Du vil, udover kollegaerne i administrationen, også være i tæt dialog med studerende, undervisere og ledelse.

Arbejdsopgaver :
  • Administration og sagsbehandling
  • Kommunikation og korrespondance
  • Brug af mange forskellige IT- systemer
  • Receptions- og telefonbetjening
  • Ad hoc

Kontorelev på HR og på Ressourceområdet :
Kan du godt lide at prøve nye ting og holde hovedet koldt - at arbejde med tal, statistikker/data, jura og ansættelsesforhold og kan du lide at sætte ting i systemer?
Så er du måske vores nye kontorelev på HR og på Ressourceområdet
Som kontorelev i HR og Ressourceområdet skal du arbejde med henholdsvis HR, personalejura, GDPR, løn, daglig bogføring og fakturamanagement. Du vil få ansvaret for egne funktioner og tværgående opgaver og arrangementer i organisationen.

Du skal kunne navigere indenfor en bred vifte af interne opgaver og kontaktflader og du skal ligeledes være klar til at løse mange opgaver i forskellige it-systemer – i nogle systemer skal du være superbruger.
Det er vigtigt at du kan se sammenhænge og at du forstår at samarbejde på tværs i organisationen. Vi forventer at du er smilende og udadvendt og at du forstår at håndtere fortrolig viden.

Du skal fungere som kontorelev for både vores Ressourcechef samt vores HR chef, som til sammen blandt andet varetager og har ansvaret for akademiets økonomi og regnskab, administration af løn og ferie, samt har ansvar i forbindelse med ansættelser, kompetenceudvikling, samt varetagelse af forløb omkring sygdom og ferie.


Arbejdsopgaver :
  • Fakturamanagement
  • Daglige økonomi registreringer
  • Løn registeringer
  • HR opgaver i forbindelse med f.eks. udarbejdelse af kontrakter, onboarding og outboarding
  • Sagsoprettelse og styring af personalemapper
  • Journalisering og arkivering jf. GDPR
  • Styring, registrering og dokumentation i forbindelse med f.eks. ferie og sygdom
  • Kalenderstyring af alle organisationens fælles aktiviteter jf. årshjul

Hvem er vi?
Erhvervsakademi MidtVest udbyder videregående erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser samt efteruddannelse og kurser inden for en bred palette af uddannelsesretninger. Vi er et erhvervsakademi, der er stærke lokalt og ønsker at være lokalforankrede. Vi fokuserer i høj grad på at tilbyde erhvervsrettede uddannelser til de unge mennesker, der gerne vil blive boende i området samt understøtte det lokale erhvervsliv med at få kvalificeret arbejdskraft. Vores undervisning har fokus på en ligelig balance mellem teori og praksis, så de studerende er klædt på til at gå direkte ud i det lokale erhvervsliv.

Vi søger elever med følgende kompetencer :
Det er et krav at du har bestået en af følgende uddannelser: EUX Business, studentereksamen (HTX, STX, HF) suppleret med 10 ugers EUS grundforløb eller HHX med 5 ugers EUS grundforløb. EUX og EUS skal være med retning ”kontor”.
  • Har interesse for kontoradministration og har lyst til at udvikle dig personligt og fagligt
  • Kan arbejde selvstændigt og målrettet
  • Er systematisk og sikrer at detaljer også kommer på plads
  • Er mødestabil, engageret og ansvarsbevidst
  • Er imødekommende og ser muligheder
  • Har gode danskkundskaber både mundtligt og skriftligt
  • Har interesse og lyst til at arbejde med mennesker og tal
  • Har humor og kan lide et godt grin

Det er en fordel, hvis du har praktisk erhvervserfaring.

Du vil få fysisk arbejdsplads i Herning, men må forvente at skulle arbejde i Holstebro af og til.

Tiltrædelse
Snarest muligt.
Løn- og ansættelsesvilkår
I henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/stat. Løn og ansættelsesvilkår aftales ved ansættelsen.
Arbejdstiden er 37 timer om ugen.
Ansøgningsfrist
Ansøgning, CV samt eksamensbeviser kan udelukkende sendes via rekrutteringsplatformen - senest den 8. januar 2020.

Vi vil gerne have at du i din ansøgning skriver noget om din motivation for at søge stillingen på akademiet samt dine tanker omkring hvordan du tolker ordene nærvær, kreativitet og udvikling.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 4.

Alle interesserede, uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, der har de fornødne kvalifikationer, opfordres til at søge.

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingerne er du velkommen til at kontakte :

Kontorelev Studieadministration
Kommunikations- og studieadministrationschef Lise W. Christensen på mail lc@eamv.dk eller mobil 29693758.

Kontorelev HR og Ressourceområdet
HR chef Lisa Brink Jensen på mail lbj@eamv.dk eller mobil 29693701

Du kan også finde mere omkring EAMV på https://www.eamv.dk/

Vi glæder os til at høre fra dig !

 

Erhvervsakademi MidtvestHerning2019-12-12T00:00:002020-01-08T00:00:00
330135964Er du Sikkerhedsstyrelsens nye kontorelev?Robot I Sikkerhedsstyrelsen har vi mange års erfaring med at uddanne kontorelever, som får indflydelse rundt omkring i landets styrelser og ministerier. Og vi vil gerne lære dig alt, hvad vi ved. Derfor søger vi en kontorelev med speciale i offentlig administration, som har lyst til at komme tæt på, hvor de politiske beslutninger træffes og blive fortrolig med alle dele af en styrelse i rivende udvikling. Hvad forventer vi af dig? Du bliver fast tilknyttet dine administrative kolleger og kommer til at arbejde med folk på tværs af hele styrelsen. Kan du genkende disse fire karaktertræk hos dig selv, er vi ivrige efter at møde dig: Dine ører bliver spidse, når du hører om noget nyt. Du kommer til at få kendskab til styrelsens samtlige ansvarsområder. Vi forventer, at du suger viden til dig som en af de rigtigt store badesvampe og stiller spørgsmål til vores måder at gøre tingene på. Du er robust. Vi er ambitiøse på dine vegne, for det er jo dig, der skal lære noget. Du kan gribe alle de bolde, vi kaster efter dig, og du tilpasser dig de forskellige teams og arbejdsopgaver i styrelsen. Du er sådan en, folk kan lide at tale med. Du får de rum, du træder ind i, til at lyse lidt mere op. Du kan lide at hjælpe andre, uanset om det drejer sig om at dække op til et møde eller få styr på et regneark. Du skriver godt. Du kommer til at skrive til borgere og andre myndigheder i fx breve, emails eller på web. Derfor er det en forudsætning, at du er god til at formulere dig på skrift og gerne vil investere tid i at blive endnu bedre. Hvad kommer du til at lave? Som kontorelev i Sikkerhedsstyrelsen kommer du rundt i hele huset, og du kommer til at løse opgaver på lige fod med dine administrative kollegaer i alle styrelsens afdelinger. Vi indvier vi dig i, hvordan markedsovervågning fungerer, hvordan vi planlægger, sagsbehandler og fører tilsyn Vi lærer dig at arbejde med styrelsens kvalitetsledelsessystem Du ser, hvordan pressen håndteres, hvordan der formidles til borgere og virksomheder med effektiv kommunikation Du kommer selv til at besvare vores kunders spørgsmål både over telefon og mail Du er med til at arrangere seminarer og andre events Du kommer til at hjælpe juristerne med aktindsigt Du kommer omkring mange flere opgaver - også rent administrative som fx indkøb, regnskab og budgettering Hvad synes de andre? Nadja Scharbau, kontorelev i Sikkerhedsstyrelsen Som elev i Sikkerhedsstyrelsen får jeg mulighed for at komme rundt i husets mange afdelinger, hvilket gør at jeg får et indblik i en masse forskellige og interessante arbejdsopgaver. Det er en spændende og alsidig uddannelse, som styrker min faglige og personlige udvikling med både varieret og selvstændige arbejdsopgaver, hvor jeg bl.a. lærer at håndtere alt lige fra sagsbehandling, kundehenvendelser til it- og bogholderiopgaver. Derudover pryder huset af søde og hjælpsommen kollegaer, som spreder glæde og godt humør, hvilket er med til at skabe et godt arbejdsmiljø i huset, hvor man føler sig velkommen, værdsat og nyttig. Jeannie Kold Vonsild, kontorelev i Sikkerhedsstyrelsen Min hverdag som elev i Sikkerhedsstyrelsen består af forskellige spændende og alsidige opgaver, hvor jeg kommer hele vejen rundt. Jeg udvikler mig både fagligt og personligt, og jeg har altid en god kollega, som jeg kan spørge til råds. Humøret er højt og stemningen er god. Det gør, at det er rart at gå på arbejde. Adgangskrav og ansøgning Du skal opfylde overgangskravene til kontoruddannelsen med specialet Offentlig Administration . Dette kan enten ske via et grundforløb (HG2, HGV, HG Turbo, HGS), påbegyndt før den 1. august 2015 eller en EUX. Har du en studentereksamen (HF, STX, HTX, HHX), og har du ikke HGS fra tidligere, skal din studentereksamen suppleres med EUS (et 5- eller 10-ugers kompetencegivende forløb for studenter). Send os en ansøgning, hvori du bl.a. beskriver din motivation for at søge elevstillingen samt dine faglige og personlige styrker set i forhold til stillingen. Sådan ansøger du Kontoruddannelsen tager to år, og du får et teoretisk undervisningsforløb på en handelsskole, fx Rybners i Esbjerg. Du ansættes efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK-STAT med tiltrædelse den 1. september 2020. Send din ansøgning via link på www.sik.dk senest den 5. januar 2020. Samtaler forventes at blive afholdt i uge 3 og 4. Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til kundekonsulent Linette Møller på tlf. 33 73 20 17. Vi glæder os til at høre fra dig! Vi ønsker en medarbejdersammensætning, som afspejler det omgivende samfund, derfor opfordrer vi alle uanset alder, religion eller etnisk baggrund til at søge stillingen.I Sikkerhedsstyrelsen har vi mange års erfaring med at uddanne kontorelever, som får indflydelse rundt omkring i landets styrelser og ministerier. Og vi vil gerne lære dig alt, hvad vi ved. Derfor søger vi en kontorelev med speciale i offentlig administration, som har lyst
til at komme tæt på, hvor de politiske beslutninger træffes og blive fortrolig med alle dele af en styrelse i rivende udvikling.

Hvad forventer vi af dig?
Du bliver fast tilknyttet dine administrative kolleger og kommer til at arbejde med folk på tværs af hele styrelsen. Kan du genkende disse fire karaktertræk hos dig selv, er vi ivrige efter at møde dig:

  1. Dine ører bliver spidse, når du hører om noget nyt. Du kommer til at få kendskab til styrelsens samtlige ansvarsområder. Vi forventer, at du suger viden til dig som en af de rigtigt store badesvampe og stiller spørgsmål til vores måder at gøre tingene på.
  2. Du er robust. Vi er ambitiøse på dine vegne, for det er jo dig, der skal lære noget. Du kan gribe alle de bolde, vi kaster efter dig, og du tilpasser dig de forskellige teams og arbejdsopgaver i styrelsen.
  3. Du er sådan en, folk kan lide at tale med. Du får de rum, du træder ind i, til at lyse lidt mere op. Du kan lide at hjælpe andre, uanset om det drejer sig om at dække op til et møde eller få styr på et regneark.
  4. Du skriver godt. Du kommer til at skrive til borgere og andre myndigheder i fx breve, emails eller på web. Derfor er det en forudsætning, at du er god til at formulere dig på skrift og gerne vil investere tid i at blive endnu bedre.
Hvad kommer du til at lave?
Som kontorelev i Sikkerhedsstyrelsen kommer du rundt i hele huset, og du kommer til at løse opgaver på lige fod med dine administrative kollegaer i alle styrelsens afdelinger.

  • Vi indvier vi dig i, hvordan markedsovervågning fungerer, hvordan vi planlægger, sagsbehandler og fører tilsyn
  • Vi lærer dig at arbejde med styrelsens kvalitetsledelsessystem
  • Du ser, hvordan pressen håndteres, hvordan der formidles til borgere og virksomheder med effektiv kommunikation
  • Du kommer selv til at besvare vores kunders spørgsmål både over telefon og mail
  • Du er med til at arrangere seminarer og andre events
  • Du kommer til at hjælpe juristerne med aktindsigt
  • Du kommer omkring mange flere opgaver - også rent administrative som fx indkøb, regnskab og budgettering
Hvad synes de andre?
Nadja Scharbau, kontorelev i Sikkerhedsstyrelsen
"Som elev i Sikkerhedsstyrelsen får jeg mulighed for at komme rundt i husets mange afdelinger, hvilket gør at jeg får et indblik i en masse forskellige og interessante arbejdsopgaver. Det er en spændende og alsidig uddannelse, som styrker min faglige og personlige udvikling med både varieret og selvstændige arbejdsopgaver, hvor jeg bl.a. lærer at håndtere alt lige fra sagsbehandling, kundehenvendelser til it- og bogholderiopgaver. Derudover pryder huset af søde og hjælpsommen kollegaer, som spreder glæde og godt humør, hvilket er med til at skabe et godt arbejdsmiljø i huset, hvor man føler sig velkommen, værdsat og nyttig."

Jeannie Kold Vonsild, kontorelev i Sikkerhedsstyrelsen
"Min hverdag som elev i Sikkerhedsstyrelsen består af forskellige spændende og alsidige opgaver, hvor jeg kommer hele vejen rundt. Jeg udvikler mig både fagligt og personligt, og jeg har altid en god kollega, som jeg kan spørge til råds. Humøret er højt og stemningen er god. Det gør, at det er rart at gå på arbejde."

Adgangskrav og ansøgning
Du skal opfylde overgangskravene til kontoruddannelsen med specialet ”Offentlig Administration”. Dette kan enten ske via et grundforløb (HG2, HGV, HG Turbo, HGS), påbegyndt før den 1. august 2015 eller en EUX. Har du en studentereksamen (HF, STX, HTX, HHX), og har du ikke HGS fra tidligere, skal din studentereksamen suppleres med EUS (et 5- eller 10-ugers kompetencegivende forløb for studenter).

Send os en ansøgning, hvori du bl.a. beskriver din motivation for at søge elevstillingen samt dine faglige og personlige styrker set i forhold til stillingen.

Sådan ansøger du
Kontoruddannelsen tager to år, og du får et teoretisk undervisningsforløb på en handelsskole, fx Rybners i Esbjerg. Du ansættes efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK-STAT med tiltrædelse den 1. september 2020.

Send din ansøgning via link på www.sik.dk senest den 5. januar 2020. Samtaler forventes at blive afholdt i uge 3 og 4.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til kundekonsulent Linette Møller på tlf. 33 73 20 17.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi ønsker en medarbejdersammensætning, som afspejler det omgivende samfund, derfor opfordrer vi alle uanset alder, religion eller etnisk baggrund til at søge stillingen.

SikkerhedsstyrelsenEsbjerg2019-12-05T00:00:002020-01-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Advokatsekretærelev

Advokatfirmaet Leidesdorff & Lund ApS

Ringkøbing
Udadvendt, smilende og ambitiøs advokatsekretærelev søges. Kan du nikke genkendende til flere af følgende punkter, er du måske den, vi søger: Du er udadvendt, smilende og imødekommende. Du går op i dit arbejde og er struktureret. Du trives med ansva...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:10. januar 2020

Erhvervsakademi MidtVest søger 2 nye kontorelever

Erhvervsakademi Midtvest

Herning
Kontorelever med speciale i administrationErhvervsakademi MidtVest søger 2 nye kontoreleverHos os får du et alsidigt elevforløb, hvor du får lov at prøve mange forskellige ting. Du får kompetencerne til at løse de daglige rutiner og udvikler dig gen...
Indrykket:13. december 2019
Udløbsdato:8. januar 2020

Erhvervsakademi MidtVest søger 2 nye kontorelever

Erhvervsakademi Midtvest

Herning
Kontorelever med speciale i administration Erhvervsakademi MidtVest søger 2 nye kontorelever Hos os får du et alsidigt elevforløb, hvor du får lov at prøve mange forskellige ting. Du får kompetencerne til at løse de daglige rutiner og udvikler dig g...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:8. januar 2020

Er du Sikkerhedsstyrelsens nye kontorelev?

Sikkerhedsstyrelsen

Esbjerg
I Sikkerhedsstyrelsen har vi mange års erfaring med at uddanne kontorelever, som får indflydelse rundt omkring i landets styrelser og ministerier. Og vi vil gerne lære dig alt, hvad vi ved. Derfor søger vi en kontorelev med speciale i offentlig admi...
Indrykket:5. december 2019
Udløbsdato:5. januar 2020