Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelever til Rudersdal Kommune


Om jobbet

Som en af Nordsjællands største kommuner tilbyder vi vores kontorelever en spændende og alsidig uddannelse med speciale i offentlig administration.

Du får selvstændige arbejdsopgaver med gradvist større ansvar og er dermed allerede fra starten med til, at gøre en forskel for kommunens borgere og andre samarbejdspartnere. Du kommer rundt i flere områder af kommunen og får kendskab til forskellige jobfunktioner og en solid viden, om hvordan en kommune fungerer.

Dine arbejdsopgaver vil være inden for områder som fx borgerbetjening, sagsbehandling, kommunikation, og bogføring. I kraft af de forskellige opgaver vil du blive klædt godt på fagligt og få erfaring i at bruge forskellige It-systemer. Den teoretiske del af uddannelsen får du på Handelsskolen København Nord i Lyngby.

Din profil

Din uddannelsesmæssige baggrund skal være en af følgende:

  • HG/HGV (C niveauer) begyndt før 1. august 2015
  • STX/HTX/HF suppleret med 10 ugers (EUS10)
  • HHX suppleret med 5 ugers opkvalificeringskursus (EUS5)
  • EUX

  • Hvis du er fyldt 25 år skal du endvidere have en realkompetencevurdering fra Handelsskolen København Nord i Lyngby eller tilsvarende institution.

    Du er ansvarsbevidst, udviser initiativ og engagement og har lyst til at yde service overfor kommunens borgere på en naturlig og venlig måde. Du er i besiddelse af modenhed og har en god forståelse for hvad et kontoradministrativt job handler om.

    Du kan både arbejde selvstændigt og sammen med andre og tager medansvar for din egen udvikling. Du er nysgerrig, opsøger aktivt nye opgaver og følger med, når der sker forandringer omkring dig, men er samtidig indstillet på, at rutineopgaver er en del af hverdagen. Du har gode skriftlige og mundtlige formidlingsevner, kan lide at arbejde med PC og kender Office-pakken.

    Derfor skal du vælge os

    Du vil opleve et arbejdsmiljø, hvor du får mulighed for at sætte dine faglige og personlige kompetencer i spil i samarbejde med kolleger, der gerne vil lære fra sig.

    I Rudersdal Kommune vil være Danmarks bedste bo-kommune. For at blive det skal vi have kompetente medarbejdere og være en attraktiv arbejdsplads, hvilket betyder at vi sætter medarbejdernes trivsel og arbejdsmiljø højt, ligesom vi prioriterer at vores arbejdspladser har en høj grad af medarbejderindflydelse og ansvar. Vi sætter kompetenceudvikling og kvalitet i arbejdet i centrum, og vores mål er, at ledelsen på alle niveauer udvikles, er motiveret og fremsynet.

    Ansættelsesvilkår

    Elevjobbet er på 37 timer pr. uge og med start den 1. september 2018.

    Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst.

    Om os

    Rudersdal Kommune er en del af Region Hovedstaden. Vi er godt 5000 ansatte der bl.a. arbejder med Rudersdal Kommunes børn, unge, voksne og ældre på kommunens institutioner. Deraf arbejder omkring 590 ansatte med udvikling og administration. Du kan læse mere om Rudersdal Kommune på www.rudersdal.dk

    Ansøgning, samtale og kontakt

    Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.

    Vedhæft venligst relevante uddannelsesbeviser.

    Samtaler: Holdes i uge 10-12.


    Ikke det rigtige job?

    Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



    Opret jobagent her