Kontorelever til Skattestyrelsen i Haderslev

Start din karriere i Skattestyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Høj faglighed og godt arbejdsmiljø
Som elev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden.

Eksempler på opgaver kunne være:

  • Sagsbehandling
  • Udbetalingskontrol
  • Undersøgelse af skattegab
  • Telefonbetjening og mailbesvarelser
  • Overvågning af anpartsvirksomheder
  • Udgående kontrolbesøg
  • Momsrefusion til udenlandske virksomheder
  • Fordringshaveropgaven på udenlandske virksomheder uden herboende repræsentant.

Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder som f.eks. sagsbehandling, økonomi og kundeservice. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til Skattestyrelsens faglige områder.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt.

Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Ligeledes er det vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.sktst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Ribe den 20. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Christian X's Vej 22, 6100 Haderslev.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329941635Phoenix-462f58bd12019-01-14T00:00:00Kontorelever til Skattestyrelsen i HaderslevStart din karriere i Skattestyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Høj faglighed og godt arbejdsmiljø
Som elev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden.

Eksempler på opgaver kunne være:
  • Sagsbehandling
  • Udbetalingskontrol
  • Undersøgelse af skattegab
  • Telefonbetjening og mailbesvarelser
  • Overvågning af anpartsvirksomheder
  • Udgående kontrolbesøg
  • Momsrefusion til udenlandske virksomheder
  • Fordringshaveropgaven på udenlandske virksomheder uden herboende repræsentant.

Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder som f.eks. sagsbehandling, økonomi og kundeservice. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til Skattestyrelsens faglige områder.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt.

Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Ligeledes er det vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.sktst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Ribe den 20. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Christian X's Vej 22, 6100 Haderslev.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Start din karriere i Skattestyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser. Høj faglighed og godt arbejdsmiljø Som elev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden. Eksempler på opgaver kunne være: Sagsbehandling Udbetalingskontrol Undersøgelse af skattegab Telefonbetjening og mailbesvarelser Overvågning af anpartsvirksomheder Udgående kontrolbesøg Momsrefusion til udenlandske virksomheder Fordringshaveropgaven på udenlandske virksomheder uden herboende repræsentant. Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder som f.eks. sagsbehandling, økonomi og kundeservice. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til Skattestyrelsens faglige områder. Personlige og faglige kvalifikationer Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Ligeledes er det vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning. Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.sktst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Ribe den 20. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver Christian X s Vej 22, 6100 Haderslev. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnet462f58bd100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=118759&DepartmentId=9672&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandHaderslev3434695Skatteforvaltningen, Haderslev11Christian X's Vej 226100HaderslevDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693293JobNet492849949284991000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=462f58bdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=462f58bdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=462f58bd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=462f58bd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgHos Skatteforvaltningen, Haderslev søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration360111567Michael Bonoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329941650Kontorelever til Vurderingsstyrelsen i HaderslevRobot Start din karriere i Vurderingsstyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Vurderingsstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen. Er du klar til spændende udfordringer? Som elev i Vurderingsstyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Vurderingsstyrelsens kerneområde, nemlig at skulle vurdere alle landets grunde og ejendomme. Her kan du blive en vigtig medspiller. Eksempler på opgaver kunne være: Vurdering af private og offentlige ejendomme Sagsbehandling og økonomi Besvarelse af telefoniske og skriftlige henvendelser fra borgere. Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed, både fra befolkningen og fra politisk side. Vi går derfor ikke på kompromis med kvaliteten. Det betyder, at du skal være omstillingsparat, når opgaverne kræver det. Personlige og faglige kvalifikationer Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Ligeledes er det vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlægges din ansøgning. Du kan læse mere om Vurderingsstyrelsen, og om hvordan det er at være elev, på http: www.vurdst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Vi forventer at afholde samtaler i uge 10 eller 11. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten, og dit arbejdssted bliver Christian X´s vej 22, 6100 Haderslev. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Start din karriere i Vurderingsstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Vurderingsstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen.

Er du klar til spændende udfordringer?
Som elev i Vurderingsstyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Vurderingsstyrelsens kerneområde, nemlig at skulle vurdere alle landets grunde og ejendomme. Her kan du blive en vigtig medspiller.

Eksempler på opgaver kunne være:
  • Vurdering af private og offentlige ejendomme
  • Sagsbehandling og økonomi
  • Besvarelse af telefoniske og skriftlige henvendelser fra borgere.

Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed, både fra befolkningen og fra politisk side. Vi går derfor ikke på kompromis med kvaliteten. Det betyder, at du skal være omstillingsparat, når opgaverne kræver det.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt.

Herudover skal du kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Ligeledes er det vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlægges din ansøgning.

Du kan læse mere om Vurderingsstyrelsen, og om hvordan det er at være elev, på http://www.vurdst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Vi forventer at afholde samtaler i uge 10 eller 11.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten, og dit arbejdssted bliver Christian X´s vej 22, 6100 Haderslev.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Skatteforvaltningen, HaderslevHaderslev2019-01-14T00:00:002019-02-17T00:00:00
329959010KICKSTART KARRIERENRobot BLIV KONTORELEV HOS LINDAB - ÉN AF DANMARKS BEDSTE ARBEJDSPLADSER Lindab A S søger en kontorelev til vores hovedkontor i Haderslev. Som kontorelev hos Lindab får du en uddannelse i særklasse. Vi har store forventninger til alle vores medarbejdere med fokus på frihed under ansvar og kunden i centrum. Du får en masse praktisk ballast og bred indsigt i, hvordan en international virksomhed fungerer. Du kommer til at prøve tingene af i praksis efter en nøje fastlagt uddannelsesplan. Som kontorelev bliver du en fast del af hverdagen i afdelingerne for: • Salg nationalt og internationalt • Indkøb • Økonomi Du kommer til at stifte bekendtskab med marketing, HR og kundeservice. Vi tilbyder dig: • en alsidig kontoruddannelse med gode udviklingsmuligheder i fremtiden • et spændende, uformelt og attraktivt arbejdsmiljø med frihed til at udfolde sig • kantineordning, sundhedsforsikring og personalegoder Vi forventer, at du: • er engageret og ansvarsbevidst • er udadvendt, serviceminded og god til at samarbejde • er indstillet på at udvikle dig fagligt og personligt • har gode sprogkundskaber i engelsk og tysk Du skal opfylde overgangskravene til kontoruddannelsen inden opstart. Dette kan ske via et grundforløb (EUD eller EUX) fra en handelsskole. Har du en studentereksamen (HHX, STX, HTX eller HF), skal denne være suppleret med en EUD-Student med fagretning kontor (varighed 5 uger). Er du over 25 år og opfylder overgangskravene, skal du have en realkompetencevurdering, som handelsskolen kan foretage for dig. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-chef Heino Juhl på tlf. 73 23 23 10. Ansøgningsfrist er den 31. marts 2019 med tiltrædelse den 19. august 2019. Lindab arbejder hver dag på at skabe et sundt indeklima og forenkle opførelsen af bæredygtige bygninger. Vi stræber efter at designe brugervenlige, innovative produkter og løsninger og sikre en effektiv logistik og tilgængelighed. Lindab arbejder kontinuerligt på, at være en god arbejdsplads ja faktisk vil vi høre til blandt branchens bedste arbejdspladser. Læs mere på http: www.lindab.dkBLIV KONTORELEV HOS LINDAB - ÉN AF DANMARKS BEDSTE ARBEJDSPLADSER
 
Lindab A/S søger en kontorelev til vores hovedkontor i Haderslev. Som kontorelev hos Lindab får du en uddannelse i særklasse. Vi har store forventninger til alle vores medarbejdere med fokus på frihed under ansvar og kunden i centrum.
 
Du får en masse praktisk ballast og bred indsigt i, hvordan en international virksomhed fungerer. Du kommer til at prøve tingene af i praksis efter en nøje fastlagt uddannelsesplan.
 
Som kontorelev bliver du en fast del af hverdagen i afdelingerne for:
• Salg – nationalt og internationalt
• Indkøb
• Økonomi
 
Du kommer til at stifte bekendtskab med marketing, HR og kundeservice.
 
Vi tilbyder dig:
• en alsidig kontoruddannelse med gode udviklingsmuligheder i fremtiden
• et spændende, uformelt og attraktivt arbejdsmiljø med frihed til at udfolde sig
• kantineordning, sundhedsforsikring og personalegoder
 
Vi forventer, at du:
• er engageret og ansvarsbevidst
• er udadvendt, serviceminded og god til at samarbejde
• er indstillet på at udvikle dig fagligt og personligt
• har gode sprogkundskaber i engelsk og tysk
 
Du skal opfylde overgangskravene til kontoruddannelsen inden opstart. Dette kan ske via et grundforløb (EUD eller EUX) fra en handelsskole. Har du en studentereksamen (HHX, STX, HTX eller HF), skal denne være suppleret med en EUD-Student med fagretning kontor (varighed 5 uger). Er du over 25 år og opfylder overgangskravene, skal du have en realkompetencevurdering, som handelsskolen kan foretage for dig.
 
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-chef Heino Juhl på tlf. 73 23 23 10.
 
Ansøgningsfrist er den 31. marts 2019 med tiltrædelse den 19. august 2019.
 
 
Lindab arbejder hver dag på at skabe et sundt indeklima og forenkle opførelsen af bæredygtige bygninger. Vi stræber efter at designe brugervenlige, innovative produkter og løsninger og sikre en effektiv logistik og tilgængelighed. Lindab arbejder kontinuerligt på, at være en god arbejdsplads – ja faktisk vil vi høre til blandt branchens bedste arbejdspladser.
Læs mere på http://www.lindab.dk
 

LINDAB A/SHaderslev2019-02-11T00:00:002019-03-31T00:00:00
329941651Kontorelever til Toldstyrelsen i Padborg/BillundRobot Start din karriere i Toldstyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Toldstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser. Toldekspedition, toldkontrol og toldadministration Som elev i Toldstyrelsen specialiserer du din uddannelse således, at du får en kontoruddannelse med speciale i told. Du får et dybdegående kendskab til toldområdet i forskellige enheder som f.eks. administration, toldkontrolarbejde og toldekspedition. Din elevtid bliver således bred, og du får en god indsigt i og et godt kendskab til Toldstyrelsens kerneopgaver, da du både skal arbejde i vores toldekspedition i Padborg og lufthavnen i Billund. Eksempler på opgaver kunne være: At oprette sager og indhente nødvendig dokumentation hos virksomheder At skrive breve og journalisere At besvare mails og telefoniske henvendelser Kontrol af oprindelsesland, toldværdi og mængde Varemærkeforfalskning og smuglerikontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko Dokumentation, sagsbehandling og afrapportering Import og eksport af varer, samt forsendelser At stemple tolddokumenter At samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder. Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter, herunder nat og weekendarbejde, når opgaverne kræver det. Personlige og faglige kvalifikationer Du er udadvendt og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvaliteten. Vi forventer, at du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden. Ligeledes er det vigtigt, at du kommunikerer mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og eller tysk. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning. Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du vil kunne komme ud for at skulle arbejde med klassificerede dokumenter og systemer. Du kan læse mere om Toldstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.toldst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aarhus den 26. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver skiftevis Toldbodvej 8, 6330 Padborg og Passagerterminalen 10, 7190 Billund. Da dit arbejde vil foregå på begge adresser, er det en fordel, at du har kørekort. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Start din karriere i Toldstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Toldstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Toldekspedition, toldkontrol og toldadministration
Som elev i Toldstyrelsen specialiserer du din uddannelse således, at du får en kontoruddannelse med speciale i told. Du får et dybdegående kendskab til toldområdet i forskellige enheder som f.eks. administration, toldkontrolarbejde og toldekspedition.

Din elevtid bliver således bred, og du får en god indsigt i og et godt kendskab til Toldstyrelsens kerneopgaver, da du både skal arbejde i vores toldekspedition i Padborg og lufthavnen i Billund.

Eksempler på opgaver kunne være:
  • At oprette sager og indhente nødvendig dokumentation hos virksomheder
  • At skrive breve og journalisere
  • At besvare mails og telefoniske henvendelser
  • Kontrol af oprindelsesland, toldværdi og mængde
  • Varemærkeforfalskning og smuglerikontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko
  • Dokumentation, sagsbehandling og afrapportering
  • Import og eksport af varer, samt forsendelser
  • At stemple tolddokumenter
  • At samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder.

Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter, herunder nat og weekendarbejde, når opgaverne kræver det.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er udadvendt og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvaliteten.

Vi forventer, at du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden. Ligeledes er det vigtigt, at du kommunikerer mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og/eller tysk.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du vil kunne komme ud for at skulle arbejde med klassificerede dokumenter og systemer.

Du kan læse mere om Toldstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.toldst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aarhus den 26. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver skiftevis Toldbodvej 8, 6330 Padborg og Passagerterminalen 10, 7190 Billund.
Da dit arbejde vil foregå på begge adresser, er det en fordel, at du har kørekort.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Skatteforvaltningen, PadborgPadborg2019-01-14T00:00:002019-02-17T00:00:00
329941648Kontorelever til Gældsstyrelsen i TønderRobot Start din karriere i Gældsstyrelsen Som elev hos os, får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Gældsstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen. En vigtig brik i grundlaget for Danmarks velfærdssamfund Som elev i Gældsstyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen, få et bredt kendskab til Gældsstyrelsens kerneområde, nemlig at inddrive gæld til det offentlige. Dette gælder både fra private personer, men også fra små og store virksomheder. Du vil således være med til at sikre, at vores velfærdssystem i Danmark kan opretholdes. Eksempler på opgaver kunne være at: Udføre lettere sagsbehandling Være med til at kvalitetssikre borgere og virksomheders gæld Håndtere henvendelser fra borgeren og virksomheder pr. telefon eller mail Løse opgaver vedrørende system datavedligeholdelse i produktionssystemer Være medvirkende til at borger virksomheders gæld bliver inddrevet inden den forældes Være med til at inddrive gæld i forhold til borgere med udenlandsk adresse Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed, både fra befolkningen og fra politisk side. Vi går derfor ikke på kompromis med kvaliteten. Det betyder, at du skal være omstillingsparat, når opgaverne kræver det. Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, produktions- driftsstyring og kommunikation. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til Gældsstyrelsens faglige områder. Personlige og faglige kvalifikationer Du er nysgerrig og har lyst til at lære nyt. Du motiveres af at fordybe dig i ting og arbejde med detaljen. Du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med borgeren eller virksomheden som ofte står i en sårbar situation. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og du opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Vi forventer, at du har gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt. Du skal også kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på omhyggelighed og kvalitet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en generel administrativ og talmæssig forståelse. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlagt din ansøgning. Du kan læse mere om Gældsstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.gaeldst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Ribe den 20. marts 2019 Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver Pionér Allé 1, 6270 Tønder Forud for ansættelse indhentes straffeattest og restancetjek. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Start din karriere i Gældsstyrelsen
Som elev hos os, får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Gældsstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen.

En vigtig brik i grundlaget for Danmarks velfærdssamfund
Som elev i Gældsstyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen, få et bredt kendskab til Gældsstyrelsens kerneområde, nemlig at inddrive gæld til det offentlige. Dette gælder både fra private personer, men også fra små og store virksomheder. Du vil således være med til at sikre, at vores velfærdssystem i Danmark kan opretholdes.

Eksempler på opgaver kunne være at:
  • Udføre lettere sagsbehandling
  • Være med til at kvalitetssikre borgere og virksomheders gæld
  • Håndtere henvendelser fra borgeren og virksomheder pr. telefon eller mail
  • Løse opgaver vedrørende system/datavedligeholdelse i produktionssystemer
  • Være medvirkende til at borger/virksomheders gæld bliver inddrevet inden den forældes
  • Være med til at inddrive gæld i forhold til borgere med udenlandsk adresse

Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed, både fra befolkningen og fra politisk side. Vi går derfor ikke på kompromis med kvaliteten. Det betyder, at du skal være omstillingsparat, når opgaverne kræver det.

Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, produktions-/driftsstyring og kommunikation. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til Gældsstyrelsens faglige områder.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er nysgerrig og har lyst til at lære nyt. Du motiveres af at fordybe dig i ting og arbejde med detaljen.
Du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med borgeren eller virksomheden – som ofte står i en sårbar situation. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og du opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt.

Vi forventer, at du har gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt. Du skal også kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på omhyggelighed og kvalitet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en generel administrativ og talmæssig forståelse.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Gældsstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.gaeldst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Ribe den 20. marts 2019

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Pionér Allé 1, 6270 Tønder

Forud for ansættelse indhentes straffeattest og restancetjek.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Skatteforvaltningen, TønderTønder2019-01-14T00:00:002019-02-17T00:00:00
329941640Kontorelever til Skattestyrelsen i RibeRobot Start din karriere i Skattestyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen. Kundebetjening, service og vejledning der gør en forskel! Som kontorelev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden. Du vil i dit elevforløb blive en del af kundecenteret i Ribe. Kundecenteret besvarer alle generelle henvendelser på skatte-, moms- og afgiftsområdet samt yder én-til-én vejledning til borgere og virksomheder pr. telefon og mail. Du modtager opkald og mails fra borgere og virksomheder med spørgsmål, der drejer sig om bl.a. forskuds- og årsopgørelse og TastSelv. Det vil blive din fornemmeste opgave at besvare deres spørgsmål på en enkel og forståelig måde. For at få et bredere indblik i Skattestyrelsens arbejdsopgaver, vil du i din elevtid også få mulighed for at arbejde i en af vores andre afdelinger. Du skal derfor løbende være forberedt på nye og spændende udfordringer. Personlige og faglige kvalifikationer Du er en udadvendt og imødekommende person, som motiveres af at yde god service. Det er vigtigt, at du går engageret ind i løsningen af en opgave, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver, samt at du har en god talmæssig forståelse. Ligeledes er du serviceminded, har gode samarbejdsevner og formår at fastholde en positiv tilgang til andre mennesker. Vi forventer, at du kan kommunikere både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk. Du skal kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på detaljer og kvalitet. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning. Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.sktst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Ribe den 20. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver Sorsigvej 35, 6760 Ribe. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Start din karriere i Skattestyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen.

Kundebetjening, service og vejledning – der gør en forskel!
Som kontorelev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden.

Du vil i dit elevforløb blive en del af kundecenteret i Ribe. Kundecenteret besvarer alle generelle henvendelser på skatte-, moms- og afgiftsområdet samt yder én-til-én vejledning til borgere og virksomheder pr. telefon og mail. Du modtager opkald og mails fra borgere og virksomheder med spørgsmål, der drejer sig om bl.a. forskuds- og årsopgørelse og TastSelv. Det vil blive din fornemmeste opgave at besvare deres spørgsmål på en enkel og forståelig måde.

For at få et bredere indblik i Skattestyrelsens arbejdsopgaver, vil du i din elevtid også få mulighed for at arbejde i en af vores andre afdelinger. Du skal derfor løbende være forberedt på nye og spændende udfordringer.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er en udadvendt og imødekommende person, som motiveres af at yde god service. Det er vigtigt, at du går engageret ind i løsningen af en opgave, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver, samt at du har en god talmæssig forståelse. Ligeledes er du serviceminded, har gode samarbejdsevner og formår at fastholde en positiv tilgang til andre mennesker.

Vi forventer, at du kan kommunikere både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk. Du skal kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på detaljer og kvalitet.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.sktst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Ribe den 20. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Sorsigvej 35, 6760 Ribe.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Skatteforvaltningen, RibeRibe2019-01-14T00:00:002019-02-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorelever til Vurderingsstyrelsen i Haderslev

Skatteforvaltningen, Haderslev

Haderslev
Start din karriere i Vurderingsstyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt eg...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:17. februar 2019

KICKSTART KARRIEREN

LINDAB A/S

Haderslev
BLIV KONTORELEV HOS LINDAB - ÉN AF DANMARKS BEDSTE ARBEJDSPLADSER Lindab A S søger en kontorelev til vores hovedkontor i Haderslev. Som kontorelev hos Lindab får du en uddannelse i særklasse. Vi har store forventninger til alle vores medarbejdere me...
Indrykket:11. februar 2019
Udløbsdato:31. marts 2019

Kontorelever til Toldstyrelsen i Padborg/Billund

Skatteforvaltningen, Padborg

Padborg
Start din karriere i Toldstyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opg...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:17. februar 2019

Kontorelever til Gældsstyrelsen i Tønder

Skatteforvaltningen, Tønder

Tønder
Start din karriere i Gældsstyrelsen Som elev hos os, får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne o...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:17. februar 2019

Kontorelever til Skattestyrelsen i Ribe

Skatteforvaltningen, Ribe

Ribe
Start din karriere i Skattestyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne o...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:17. februar 2019