Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelever til Skattestyrelsen i Haderslev

Start din karriere i Skattestyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Høj faglighed og godt arbejdsmiljø
Som elev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden.

Eksempler på opgaver kunne være:

  • Sagsbehandling
  • Udbetalingskontrol
  • Undersøgelse af skattegab
  • Telefonbetjening og mailbesvarelser
  • Overvågning af anpartsvirksomheder
  • Udgående kontrolbesøg
  • Momsrefusion til udenlandske virksomheder
  • Fordringshaveropgaven på udenlandske virksomheder uden herboende repræsentant.

Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder som f.eks. sagsbehandling, økonomi og kundeservice. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til Skattestyrelsens faglige områder.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt.

Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Ligeledes er det vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.sktst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Ribe den 20. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Christian X's Vej 22, 6100 Haderslev.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329941635Phoenix-462f58bd12019-01-14T00:00:00Kontorelever til Skattestyrelsen i HaderslevStart din karriere i Skattestyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Høj faglighed og godt arbejdsmiljø
Som elev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden.

Eksempler på opgaver kunne være:
  • Sagsbehandling
  • Udbetalingskontrol
  • Undersøgelse af skattegab
  • Telefonbetjening og mailbesvarelser
  • Overvågning af anpartsvirksomheder
  • Udgående kontrolbesøg
  • Momsrefusion til udenlandske virksomheder
  • Fordringshaveropgaven på udenlandske virksomheder uden herboende repræsentant.

Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder som f.eks. sagsbehandling, økonomi og kundeservice. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til Skattestyrelsens faglige områder.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt.

Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Ligeledes er det vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.sktst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Ribe den 20. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Christian X's Vej 22, 6100 Haderslev.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
2019-02-18T00:50:42.583 Start din karriere i Skattestyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser. Høj faglighed og godt arbejdsmiljø Som elev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden. Eksempler på opgaver kunne være: Sagsbehandling Udbetalingskontrol Undersøgelse af skattegab Telefonbetjening og mailbesvarelser Overvågning af anpartsvirksomheder Udgående kontrolbesøg Momsrefusion til udenlandske virksomheder Fordringshaveropgaven på udenlandske virksomheder uden herboende repræsentant. Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder som f.eks. sagsbehandling, økonomi og kundeservice. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til Skattestyrelsens faglige områder. Personlige og faglige kvalifikationer Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Ligeledes er det vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning. Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.sktst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Ribe den 20. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver Christian X s Vej 22, 6100 Haderslev. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnet462f58bd100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=118759&DepartmentId=9672&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandHaderslev3434695Skatteforvaltningen, Haderslev11Christian X's Vej 226100HaderslevDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693293JobNet492849949284991000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=462f58bdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=462f58bdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=462f58bd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=462f58bd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgHos Skatteforvaltningen, Haderslev søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration360111567Michael Bonoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330000611Kontorelever til Haderslev KommuneBasic Haderslev Kommune søger lige nu 4 dygtige og engagerede kontorelever inden for specialet offentlig administration, med opstart den 1. september 2019. Drømmer DU om en erhvervsuddannelse i en offentlig virksomhed fuld af muligheder der kan være med til at bane vejen for din fremtidige karriere, og har du viljen til at yde en god indsats for at dygtiggøre dig? Så kunne en elevplads hos os måske være lige noget for dig! Vi kan tilbyde dig: En spændende og alsidig kontoruddannelse En aktiv og givende elevgruppe med elevmøde hver 2. måned Et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone, og super kompetente oplæringsansvarlige der vil dig det bedste under hele uddannelsen Mulighed for en 4 dages studietur til Bruxelles. Til gengæld forventer vi, at du: Er selvstændig, initiativrig og åben for faglig og personlig udvikling Er nysgerrig på ny læring og er omstillingsparat Er energisk og har masser af gå-på-mod, men dog ydmyg for din rolle Er serviceminded og ansvarsbevidst Har flair for og interesse for professionelle IT-redskaber. For at blive elev hos os skal du have bestået, eller forvente at bestå n af følgende, inden opstart: EUX HHX STX, HF, HTX samt 10 ugers EUD-Student. HG2, HGV eller HGS som er adgangsgivende til kontor med specialet Offentlig Administration. Er du over 25 år skal du desuden have lavet en realkompetencevurdering. Denne kan du få udarbejdet ved nærmeste handelsskole. Du bedes vedlægge dokumentation på al din tidligere uddannelse og evt. erhvervserfaring. Har du fået fortaget en realkompetencevurdering, bedes denne også vedlægges.Forventer du at afslutte din uddannelse i sommeren 2019, bedes dette fremgå af din ansøgning. Hovedforløbet varer 2 år i alt, incl. 15 ugers skole af minimum 3 perioder (samt fagprøveforløb). Skoleperioderne foregår på IBC i Aabenraa eller på Innovationsfabrikken (IBC) i Kolding.Hvilken skole vores kommende elever tilknyttes, fastlægges senere. Løn og ansættelsesforhold: I henhold til gældende overenskomst mellem HK-Kommunal og KL. Aktuelle lønninger under uddannelsen: Ordinær kontorelev, ca. kr.13.600 brutto pr. måned. Kontorelev over 25 år, ca. kr.20.400 incl. pension brutto pr. måned. Vi gør opmærksom på, at der forud for ansættelsen vil blive indhentet straffeattest, og at ansættelse vil være betinget af, at denne er tilfredsstillende. Vil du vide mere? Har du yderligere spørgsmål til ovenstående kan du kontakte uddannelsesansvarlig Louise Todsen, mail: loft@haderslev.dk eller på telefon 74 34 01 70. Ansøgningsfrist:Send din motiverede ansøgning med CV og dokumentation for alt relevant uddannelse og evt. udtalelser via knappen Send ansøgning nederst i annoncen, senest den 28. april 2019. Samtaler forventes afholdt den 6. maj 2019. Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation. Vores fælles værdier ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave.Fra januar 2020 indfører Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen.Haderslev Kommune søger lige nu 4 dygtige og engagerede kontorelever inden for specialet offentlig administration, med opstart den 1. september 2019.
 
Drømmer DU om en erhvervsuddannelse i en offentlig virksomhed fuld af muligheder der kan være med til at bane vejen for din fremtidige karriere, og har du viljen til at yde en god indsats for at dygtiggøre dig? Så kunne en elevplads hos os måske være lige noget for dig! 
 
Vi kan tilbyde dig:
  • En spændende og alsidig kontoruddannelse
  • En aktiv og givende elevgruppe med elevmøde hver 2. måned
  • Et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone, og super kompetente oplæringsansvarlige der vil dig det bedste under hele uddannelsen
  • Mulighed for en 4 dages studietur til Bruxelles.
Til gengæld forventer vi, at du:
  • Er selvstændig, initiativrig og åben for faglig og personlig udvikling
  • Er nysgerrig på ny læring og er omstillingsparat
  • Er energisk og har masser af gå-på-mod, men dog ydmyg for din rolle
  • Er serviceminded og ansvarsbevidst
  • Har flair for og interesse for professionelle IT-redskaber.
For at blive elev hos os skal du have bestået, eller forvente at bestå én af følgende, inden opstart:
  • EUX
  • HHX
  • STX, HF, HTX samt 10 ugers EUD-Student.
  • HG2, HGV eller HGS som er adgangsgivende til kontor med specialet Offentlig Administration.
  • Er du over 25 år skal du desuden have lavet en realkompetencevurdering. Denne kan du få udarbejdet ved nærmeste handelsskole.
Du bedes vedlægge dokumentation på al din tidligere uddannelse og evt. erhvervserfaring. Har du fået fortaget en realkompetencevurdering, bedes denne også vedlægges.
Forventer du at afslutte din uddannelse i sommeren 2019, bedes dette fremgå af din ansøgning.
 
Hovedforløbet varer 2 år i alt, incl. 15 ugers skole af minimum 3 perioder (samt fagprøveforløb). Skoleperioderne foregår på IBC i Aabenraa eller på Innovationsfabrikken (IBC) i Kolding.
Hvilken skole vores kommende elever tilknyttes, fastlægges senere.
 
Løn og ansættelsesforhold:
I henhold til gældende overenskomst mellem HK-Kommunal og KL.
 
Aktuelle lønninger under uddannelsen:
  • Ordinær kontorelev, ca. kr.13.600 brutto pr. måned.
  • Kontorelev over 25 år, ca. kr.20.400 incl. pension brutto pr. måned.
Vi gør opmærksom på, at der forud for ansættelsen vil blive indhentet straffeattest, og at ansættelse vil være betinget af, at denne er tilfredsstillende. 

Vil du vide mere? 
Har du yderligere spørgsmål til ovenstående kan du kontakte uddannelsesansvarlig Louise Todsen, mail: loft@haderslev.dk eller på telefon 74 34 01 70.
 
Ansøgningsfrist:
Send din motiverede ansøgning med CV og dokumentation for alt relevant uddannelse og evt. udtalelser via knappen ”Send ansøgning” nederst i annoncen, senest den 28. april 2019.
 
Samtaler forventes afholdt den 6. maj 2019.
 
Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation.

Vores fælles værdier – ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel – er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave.

Fra januar 2020 indfører Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen. 

ORS/Small/1f50b9ec_logo.gifØkonomi & LønHaderslev2019-04-04T12:00:43.4032019-04-28T00:00:00
329977557VIKING søger ADMINISTRATIV SALES TRAINEERobot Join a global leader and help build a safer world VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden. Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv VIKING søger en selvstændig og engageret Administrative Sales Trainee. Med base på hovedkontoret i Esbjerg bliver du en del af VIKINGs regionale salgsafdeling, hvor energiniveauet og humøret er højt. Du vil indgå i et toårigt uddannelsesprogram, hvor du sideløbende får mulighed for at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Herudover er der mulighed for en måneds udstationering i et af vores datterselskaber. Som trainee i VIKING vil du blive udfordret positivt. Du vil få den nødvendige oplæring, og når du er klar, vil du få egne ansvarsområder. Du vil i uddannelsesperioden komme til at deltage i forskellige møder, seminarer og fælles aktiviteter. Formålet er at give dig en alsidig, lærerig og sjov uddannelse. Derudover tager du de første vigtige skridt til en faglig karriere og et godt netværk. Primære opgaver Som Administrative Sales Trainee bliver du tilknyttet salgsafdelingen, og dine arbejdsopgaver vil være: At håndtere daglige forespørgsler fra kunder, agenter og leverandører Lave salgsordrer og opfølgning via mail og telefon Administrative registreringsopgaver Deltage i workshops og Trade shows Backoffice salgsopgaver Kunde- og forhandlerbesøg sammen med erfarne kolleger Din profil Du har afsluttet en gymnasial uddannelse (HTX, STX eller tilsvarende, suppleret med en EUS) i sommeren 2019 eller tidligere. Derudover har du flair for administration, er struktureret og serviceminded. Du har nemt ved at omgås andre mennesker og kan agere i en hverdag, hvor tempoet kan være højt. VIKING er en global virksomhed, og vi forventer, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at køre til og fra job eller uddannelse Vi tilbyder VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø. Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer. Søg stillingen På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via send ansøgning i stillingsannoncen. Vi holder løbende samtaler i perioden marts juni 2019 og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt. Tiltrædelse: torsdag den 15. august 2019 Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269. Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.comJoin a global leader – and help build a safer world

VIKING Life-Saving Equipment A/S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden.

Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv
VIKING søger en selvstændig og engageret Administrative Sales Trainee.

Med base på hovedkontoret i Esbjerg bliver du en del af VIKINGs regionale salgsafdeling, hvor energiniveauet og humøret er højt.

Du vil indgå i et toårigt uddannelsesprogram, hvor du sideløbende får mulighed for at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Herudover er der mulighed for en måneds udstationering i et af vores datterselskaber.

Som trainee i VIKING vil du blive udfordret positivt. Du vil få den nødvendige oplæring, og når du er klar, vil du få egne ansvarsområder.

Du vil i uddannelsesperioden komme til at deltage i forskellige møder, seminarer og fælles aktiviteter. Formålet er at give dig en alsidig, lærerig og sjov uddannelse. Derudover tager du de første vigtige skridt til en faglig karriere og et godt netværk.

Primære opgaver
Som Administrative Sales Trainee bliver du tilknyttet salgsafdelingen, og dine arbejdsopgaver vil være:

  • At håndtere daglige forespørgsler fra kunder, agenter og leverandører
  • Lave salgsordrer og opfølgning via mail og telefon
  • Administrative registreringsopgaver
  • Deltage i workshops og Trade shows
  • “Backoffice” salgsopgaver
  • Kunde- og forhandlerbesøg sammen med erfarne kolleger

Din profil
Du har afsluttet en gymnasial uddannelse (HTX, STX eller tilsvarende, suppleret med en EUS) i sommeren 2019 eller tidligere.
Derudover har du flair for administration, er struktureret og serviceminded. Du har nemt ved at omgås andre mennesker og kan agere i en hverdag, hvor tempoet kan være højt.

VIKING er en global virksomhed, og vi forventer, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt

Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at køre til og fra job eller uddannelse

Vi tilbyder
VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø.

Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer.

Søg stillingen
På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via ”send ansøgning” i stillingsannoncen.

Vi holder løbende samtaler i perioden marts – juni 2019 og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.

Tiltrædelse: torsdag den 15. august 2019

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269.

Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.com

Viking Life-Saving EquipmentEsbjerg V2019-03-13T00:00:002019-05-10T00:00:00
329977552VIKING søger GRADUATE SALES TRAINEE - PPE FireRobot Join a global leader and help build a safer world VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden. Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv VIKING søger til PPE Fire-afdelingen en salgsminded og ambitiøs Graduate Sales Trainee. Med base på hovedkontoret i Esbjerg bliver du en del af VIKINGs globale PPE Fire-afdeling - PPE står for Personal Protective Equipment, og i Fire-afdelingen designer, producerer og sælger vi branddragter og udstyr til hele verden. Du vil indgå i et toårigt uddannelsesprogram, hvor du sideløbende får mulighed for at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Herudover har du mulighed for en måneds udstationering i et af vores datterselskaber. Som trainee i VIKING vil du blive udfordret positivt. Du vil få den nødvendige oplæring, og når du er klar, vil du få egne ansvarsområder. Du vil i uddannelsesperioden komme til at deltage i forskellige møder, seminarer og fælles aktiviteter. Formålet er at give dig en alsidig, lærerig og sjov uddannelse. Derudover tager du de første vigtige skridt til en faglig karriere og et godt netværk. Primære opgaver Som Graduate Sales Trainee vil du være tilknyttet salgsafdelingen, og dine primære arbejdsopgaver vil være: At behandle forespørgsler fra kunder, agenter og forhandlere Tage imod salgsordre og følge op via telefon og mail Salg og kundeservice - BtB Kunde- og forhandlerbesøg sammen med erfarne kolleger samt egne salgsbesøg Deltage i salgsprojekter og dokumentation Deltage i workshops, messer og lignende Din profil Du har afsluttet en videregående uddannelse (professionsbachelor, erhvervsakademiuddannelse eller lignende) i sommeren 2019 eller tidligere. Du har interesse for salg og service, og du er udadvendt og ambitiøs. Du trives i et aktivt miljø og ikke bange for at prøve noget nyt og selv tage initiativ. VIKING er en global virksomhed, og vi forventer, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt. ?Desuden er det - i denne stilling, et krav at du også har gode tyskkundskaber. Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at køre til og fra job eller uddannelse Er du interesseret i en international karriere, hvor du får en bred salgs- og forretningsforståelse, kan det være lige dig, vi søger. Vi tilbyder VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø. Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer. Søg stillingen På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via send ansøgning i stillingsannoncen. Vi holder løbende samtaler i perioden marts - juni 2019 og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt. Tiltrædelse: torsdag den 15. august 2019 Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269. Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.comJoin a global leader – and help build a safer world

VIKING Life-Saving Equipment A/S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden.

Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv
VIKING søger til PPE Fire-afdelingen en salgsminded og ambitiøs Graduate Sales Trainee.

Med base på hovedkontoret i Esbjerg bliver du en del af VIKINGs globale PPE Fire-afdeling - PPE står for Personal Protective Equipment, og i Fire-afdelingen designer, producerer og sælger vi branddragter og udstyr til hele verden.

Du vil indgå i et toårigt uddannelsesprogram, hvor du sideløbende får mulighed for at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Herudover har du mulighed for en måneds udstationering i et af vores datterselskaber.

Som trainee i VIKING vil du blive udfordret positivt. Du vil få den nødvendige oplæring, og når du er klar, vil du få egne ansvarsområder.

Du vil i uddannelsesperioden komme til at deltage i forskellige møder, seminarer og fælles aktiviteter. Formålet er at give dig en alsidig, lærerig og sjov uddannelse. Derudover tager du de første vigtige skridt til en faglig karriere og et godt netværk.

Primære opgaver
Som Graduate Sales Trainee vil du være tilknyttet salgsafdelingen, og dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • At behandle forespørgsler fra kunder, agenter og forhandlere
  • Tage imod salgsordre og følge op via telefon og mail
  • Salg og kundeservice - BtB
  • Kunde- og forhandlerbesøg sammen med erfarne kolleger samt egne salgsbesøg
  • Deltage i salgsprojekter og dokumentation
  • Deltage i workshops, messer og lignende

Din profil
Du har afsluttet en videregående uddannelse (professionsbachelor, erhvervsakademiuddannelse eller lignende) i sommeren 2019 eller tidligere.

Du har interesse for salg og service, og du er udadvendt og ambitiøs. Du trives i et aktivt miljø og ikke bange for at prøve noget nyt og selv tage initiativ.

VIKING er en global virksomhed, og vi forventer, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt.
?Desuden er det - i denne stilling, et krav at du også har gode tyskkundskaber.

Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at køre til og fra job eller uddannelse

Er du interesseret i en international karriere, hvor du får en bred salgs- og forretningsforståelse, kan det være lige dig, vi søger.

Vi tilbyder
VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø.

Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer.

Søg stillingen
På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via ”send ansøgning” i stillingsannoncen.

Vi holder løbende samtaler i perioden marts - juni 2019 og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.

Tiltrædelse: torsdag den 15. august 2019

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269.

Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.com

Viking Life-Saving EquipmentEsbjerg V2019-03-13T00:00:002019-05-10T00:00:00
329977548VIKING søger TRADE TRAINEERobot Join a global leader and help build a safer world VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden. Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv VIKING søger til Global Sales en ambitiøs trainee til vores Trade-afdeling. Du vil indgå i et toårigt uddannelsesprogram, hvor du sideløbende får mulighed for at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Herudover er der mulighed for en måneds udstationering i et af vores datterselskaber. Som trainee i VIKING vil du blive udfordret positivt. Du vil få den nødvendige oplæring, og når du er klar, vil du få egne ansvarsområder. Du vil i uddannelsesperioden komme til at deltage i forskellige møder, seminarer og fælles aktiviteter. Formålet er at give dig en alsidig, lærerig og sjov uddannelse. Derudover tager du de første vigtige skridt til en faglig karriere og et godt netværk. Primære opgaver Som Trade Trainee vil du være tilknyttet Trade-afdelingen i Global Sales under din uddannelse, og dine primære arbejdsopgaver vil være: At behandle ordrer for globale salgsprojekter Dag til dag-salgssupport til den globale organisation Deltage i salgsrelaterede aktiviteter og produktudvikling Koordinere opgaver med forskellige afdelinger i organisationen, blandt andre indkøb, logistik og lager produktion Bearbejde priser, varenumre og materialebeskrivelser Koordinere med VIKING Thailand på relevante områder Yde administrativ support i afdelingen Din profil Du har afsluttet en gymnasial uddannelse (HTX, STX eller tilsvarende, suppleret med en EUS) i sommeren 2019 eller tidligere. Derudover er du ambitiøs og klar til at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Du er engageret og har interesse for salg og service. Du er ivrig efter at lære og har interesse i at arbejde med nogle af VIKINGs kernekoncepter og hjælpe dine kolleger i en travl hverdag. VIKING er en global virksomhed, og vi forventer, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at køre til og fra job eller uddannelse Vi tilbyder VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø. Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer. Søg stillingen På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via send ansøgning i stillingsannoncen. Vi holder løbende samtaler i perioden marts - juni 2019 og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt. Tiltrædelse: torsdag den 15. august 2019 Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269. Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.comJoin a global leader – and help build a safer world

VIKING Life-Saving Equipment A/S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden.

Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv
VIKING søger til Global Sales en ambitiøs trainee til vores Trade-afdeling.

Du vil indgå i et toårigt uddannelsesprogram, hvor du sideløbende får mulighed for at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Herudover er der mulighed for en måneds udstationering i et af vores datterselskaber.

Som trainee i VIKING vil du blive udfordret positivt. Du vil få den nødvendige oplæring, og når du er klar, vil du få egne ansvarsområder.

Du vil i uddannelsesperioden komme til at deltage i forskellige møder, seminarer og fælles aktiviteter. Formålet er at give dig en alsidig, lærerig og sjov uddannelse. Derudover tager du de første vigtige skridt til en faglig karriere og et godt netværk.

Primære opgaver
Som Trade Trainee vil du være tilknyttet Trade-afdelingen i Global Sales under din uddannelse, og dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • At behandle ordrer for globale salgsprojekter
  • Dag til dag-salgssupport til den globale organisation
  • Deltage i salgsrelaterede aktiviteter og produktudvikling
  • Koordinere opgaver med forskellige afdelinger i organisationen, blandt andre indkøb, logistik og lager/produktion
  • Bearbejde priser, varenumre og materialebeskrivelser
  • Koordinere med VIKING Thailand på relevante områder
  • Yde administrativ support i afdelingen

Din profil
Du har afsluttet en gymnasial uddannelse (HTX, STX eller tilsvarende, suppleret med en EUS) i sommeren 2019 eller tidligere. Derudover er du ambitiøs og klar til at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse.

Du er engageret og har interesse for salg og service. Du er ivrig efter at lære og har interesse i at arbejde med nogle af VIKINGs kernekoncepter og hjælpe dine kolleger i en travl hverdag.

VIKING er en global virksomhed, og vi forventer, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt

Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at køre til og fra job eller uddannelse

Vi tilbyder
VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø.

Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer.

Søg stillingen
På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via ”send ansøgning” i stillingsannoncen.

Vi holder løbende samtaler i perioden marts - juni 2019 og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.

Tiltrædelse: torsdag den 15. august 2019

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269.

Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.com

Viking Life-Saving EquipmentEsbjerg V2019-03-13T00:00:002019-05-12T00:00:00
329977547VIKING søger SALES EXECUTIVE TRAINEERobot Join a global leader and help build a safer world VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden. Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv Til salgsafdelingen søges en målrettet og salgsminded Sales Executive Trainee. Med base på hovedkontoret i Esbjerg bliver du en del af VIKINGs regionale salgsafdeling, hvor energiniveauet og humøret er højt. Du vil indgå i et toårigt uddannelsesprogram, hvor du sideløbende får mulighed for at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Herudover er der mulighed for en måneds udstationering i et af vores datterselskaber. Som trainee i VIKING vil du blive udfordret positivt. Du vil få den nødvendige oplæring, og når du er klar, vil du få egne ansvarsområder. Du vil i uddannelsesperioden komme til at deltage i forskellige møder, seminarer og fælles aktiviteter. Formålet er at give dig en alsidig, lærerig og sjov uddannelse. Derudover tager du de første vigtige skridt til en faglig karriere og et godt netværk. Primære opgaver Som Sales Executive Trainee vil du være tilknyttet salgsafdelingen, og dine primære arbejdsopgaver vil være: At tage dig af daglige forespørgsler fra kunder, agenter og forhandlere Tage imod salgsordre og følge op via telefon og mail Salg og service - BtB Besøg sammen med erfarne kolleger hos kunder og leverandører Deltage i salgsprojekter Deltage i workshops, messer og lignende Din profil Du har afsluttet en gymnasial uddannelse (HTX, STX eller tilsvarende, suppleret med en EUS) i sommeren 2019 eller tidligere. Du har interesse for salg og service, og du er udadvendt og ambitiøs. Du trives i et aktivt miljø og ikke bange for at prøve noget nyt og selv tage initiativ. VIKING er en global virksomhed, og vi forventer, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at køre til og fra job eller uddannelse Er du interesseret i en international karriere, hvor du får en bred salg- og forretningsforståelse, kan det være lige dig, vi søger. Vi tilbyder VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø. Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer. Søg stillingen På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via send ansøgning i stillingsannoncen. Vi holder løbende samtaler i perioden marts juni 2019 og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt. Tiltrædelse: torsdag den 15. august 2019 Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269. Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.comJoin a global leader – and help build a safer world

VIKING Life-Saving Equipment A/S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden.

Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv
Til salgsafdelingen søges en målrettet og salgsminded Sales Executive Trainee.

Med base på hovedkontoret i Esbjerg bliver du en del af VIKINGs regionale salgsafdeling, hvor energiniveauet og humøret er højt.

Du vil indgå i et toårigt uddannelsesprogram, hvor du sideløbende får mulighed for at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Herudover er der mulighed for en måneds udstationering i et af vores datterselskaber.

Som trainee i VIKING vil du blive udfordret positivt. Du vil få den nødvendige oplæring, og når du er klar, vil du få egne ansvarsområder.

Du vil i uddannelsesperioden komme til at deltage i forskellige møder, seminarer og fælles aktiviteter. Formålet er at give dig en alsidig, lærerig og sjov uddannelse. Derudover tager du de første vigtige skridt til en faglig karriere og et godt netværk.

Primære opgaver
Som Sales Executive Trainee vil du være tilknyttet salgsafdelingen, og dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • At tage dig af daglige forespørgsler fra kunder, agenter og forhandlere
  • Tage imod salgsordre og følge op via telefon og mail
  • Salg og service - BtB
  • Besøg sammen med erfarne kolleger hos kunder og leverandører
  • Deltage i salgsprojekter
  • Deltage i workshops, messer og lignende

Din profil
Du har afsluttet en gymnasial uddannelse (HTX, STX eller tilsvarende, suppleret med en EUS) i sommeren 2019 eller tidligere.

Du har interesse for salg og service, og du er udadvendt og ambitiøs. Du trives i et aktivt miljø og ikke bange for at prøve noget nyt og selv tage initiativ.

VIKING er en global virksomhed, og vi forventer, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt

Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at køre til og fra job eller uddannelse

Er du interesseret i en international karriere, hvor du får en bred salg- og forretningsforståelse, kan det være lige dig, vi søger.

Vi tilbyder
VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø.

Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer.

Søg stillingen
På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via ”send ansøgning” i stillingsannoncen.

Vi holder løbende samtaler i perioden marts – juni 2019 og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.

Tiltrædelse: torsdag den 15. august 2019

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269.

Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.com

Viking Life-Saving EquipmentEsbjerg V2019-03-13T00:00:002019-05-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorelever til Haderslev Kommune

Økonomi & Løn

Haderslev
Haderslev Kommune søger lige nu 4 dygtige og engagerede kontorelever inden for specialet offentlig administration, med opstart den 1. september 2019. Drømmer DU om en erhvervsuddannelse i en offentlig virksomhed fuld af muligheder der kan være med t...
Indrykket:4. april 2019
Udløbsdato:28. april 2019

VIKING søger ADMINISTRATIV SALES TRAINEE

Viking Life-Saving Equipment

Esbjerg V
Join a global leader and help build a safer world VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder ...
Indrykket:13. marts 2019
Udløbsdato:10. maj 2019

VIKING søger GRADUATE SALES TRAINEE - PPE Fire

Viking Life-Saving Equipment

Esbjerg V
Join a global leader and help build a safer world VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder ...
Indrykket:13. marts 2019
Udløbsdato:10. maj 2019

VIKING søger TRADE TRAINEE

Viking Life-Saving Equipment

Esbjerg V
Join a global leader and help build a safer world VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder ...
Indrykket:13. marts 2019
Udløbsdato:12. maj 2019

VIKING søger SALES EXECUTIVE TRAINEE

Viking Life-Saving Equipment

Esbjerg V
Join a global leader and help build a safer world VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder ...
Indrykket:13. marts 2019
Udløbsdato:10. maj 2019