Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelever til Skattestyrelsen i Hjørring

Start din karriere i Skattestyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Kundebetjening, service og vejledning – der gør en forskel!
Som elev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden.

Du vil, i dit elevforløb, blive en del af kundecenteret. Kundecenteret besvarer alle generelle henvendelser på skatte-, moms- og afgiftsområdet og yder én-til-én vejledning til borgere og virksomheder pr. telefon og mail samt bidrager til én-til-mange vejledning på Facebook og Twitter. Du modtager opkald og mails fra borgere og virksomheder med spørgsmål, der drejer sig om bl.a. forskuds- og årsopgørelse og TastSelv. Det er din fornemste opgave, at besvare deres spørgsmål på en enkel og forståelig måde.

For at få et bredere indblik i Skatteforvaltningens arbejdsopgaver, vil du i din elevtid også få mulighed for, at arbejde i en af vores andre afdelinger. Du skal være opmærksom på, at du i en del af din elevtid vil have praktiksted i Aalborg. Du skal derfor være forberedt på nye og spændende udfordringer.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er en udadvendt og imødekommende person, som motiveres af at yde rigtig god service. Det er vigtigt, at du går engageret ind i løsningen af en opgave og er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en god talmæssig forståelse. Du er serviceminded, har gode samarbejdsevner og formår at fastholde en positiv tilgang til andre mennesker.

Vi forventer, at du kan kommunikere både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk. Du skal kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på detaljerne og kvaliteten.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.sktst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aalborg den 18. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Parallelvej 11, 9800 Hjørring.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329941660Phoenix-f53da17712019-01-14T00:00:00Kontorelever til Skattestyrelsen i HjørringStart din karriere i Skattestyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Kundebetjening, service og vejledning – der gør en forskel!
Som elev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden.

Du vil, i dit elevforløb, blive en del af kundecenteret. Kundecenteret besvarer alle generelle henvendelser på skatte-, moms- og afgiftsområdet og yder én-til-én vejledning til borgere og virksomheder pr. telefon og mail samt bidrager til én-til-mange vejledning på Facebook og Twitter. Du modtager opkald og mails fra borgere og virksomheder med spørgsmål, der drejer sig om bl.a. forskuds- og årsopgørelse og TastSelv. Det er din fornemste opgave, at besvare deres spørgsmål på en enkel og forståelig måde.

For at få et bredere indblik i Skatteforvaltningens arbejdsopgaver, vil du i din elevtid også få mulighed for, at arbejde i en af vores andre afdelinger. Du skal være opmærksom på, at du i en del af din elevtid vil have praktiksted i Aalborg. Du skal derfor være forberedt på nye og spændende udfordringer.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er en udadvendt og imødekommende person, som motiveres af at yde rigtig god service. Det er vigtigt, at du går engageret ind i løsningen af en opgave og er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en god talmæssig forståelse. Du er serviceminded, har gode samarbejdsevner og formår at fastholde en positiv tilgang til andre mennesker.

Vi forventer, at du kan kommunikere både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk. Du skal kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på detaljerne og kvaliteten.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.sktst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aalborg den 18. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Parallelvej 11, 9800 Hjørring.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
2019-02-18T00:50:44.380 Start din karriere i Skattestyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser. Kundebetjening, service og vejledning der gør en forskel! Som elev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden. Du vil, i dit elevforløb, blive en del af kundecenteret. Kundecenteret besvarer alle generelle henvendelser på skatte-, moms- og afgiftsområdet og yder én-til-én vejledning til borgere og virksomheder pr. telefon og mail samt bidrager til én-til-mange vejledning på Facebook og Twitter. Du modtager opkald og mails fra borgere og virksomheder med spørgsmål, der drejer sig om bl.a. forskuds- og årsopgørelse og TastSelv. Det er din fornemste opgave, at besvare deres spørgsmål på en enkel og forståelig måde. For at få et bredere indblik i Skatteforvaltningens arbejdsopgaver, vil du i din elevtid også få mulighed for, at arbejde i en af vores andre afdelinger. Du skal være opmærksom på, at du i en del af din elevtid vil have praktiksted i Aalborg. Du skal derfor være forberedt på nye og spændende udfordringer. Personlige og faglige kvalifikationer Du er en udadvendt og imødekommende person, som motiveres af at yde rigtig god service. Det er vigtigt, at du går engageret ind i løsningen af en opgave og er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en god talmæssig forståelse. Du er serviceminded, har gode samarbejdsevner og formår at fastholde en positiv tilgang til andre mennesker. Vi forventer, at du kan kommunikere både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk. Du skal kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på detaljerne og kvaliteten. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlagt din ansøgning. Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.sktst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aalborg den 18. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver Parallelvej 11, 9800 Hjørring. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnetf53da177100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=118766&DepartmentId=9672&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandNordjyllandHjørring3434720Skatteforvaltningen, Hjørring11Parallelvej 119800HjørringDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693314JobNet492848549284851000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f53da177https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f53da177https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f53da177&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f53da177&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/1.jpgKontorelever til Skattestyrelsen i Hjørring12008001Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration15Elev & trainee360111604Michael Bonoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330102814Happydays søger en kvik kontorelev - med glædeRobot Vær med til at sætte kunden i centrum på feriefabrikken i Frederikshavn Hos os forvalter vi folks mest dyrebare tid deres fritid. Så kan du få feriestemningen og forventningens glæde frem hos kunden allerede i telefonen, så er du lige den, vi søger til at hjælpe os med at skabe masser af rejseglæde. Dette er elevpladsen for dig, der har gode sprogkompetencer, flair for systemer og struktur og elsker at bestille noget: Som kontorelev hos Happydays får du indblik i alle tandhjulene i det maskineri, der skal sikre kvaliteten af vores kør selv-ferier i hele Europa Indkøb, logistik, service, marketing og salg og vi kan være med til at give dig en god og målrettet start på arbejdslivet inden for mange brancher. Din 2-årige elevuddannelse og praktiske oplæring foregår i en spændende og hektisk hverdag i Service Logistik-afdelingen. Her tales flere sprog, telefonerne kimer, mailkorrespondancerne gløder og alt fra planlægning til brandslukning er en del af hverdagen. Du bliver skolet i at yde den ypperste service for vores kunder, så de vender tilbage og helt naturligt spørger efter dig. Du kommer til at have kontakt til hoteller i hele Europa, du bliver en haj til at fodre vores webshop og bookingsystem med de rigtige data og informationer og meget mere og uddannelsen suppleres med 10 ugers skolegang. Du bliver tilknyttet en mentor, der hjælper dig godt tilrette og sikrer den bedste start som del af teamet i Service Logistik samt Happydays lille elevteam på tværs af husets afdelinger med i alt 35 kollegaer. Vi forventer, du har gennemført HHX, HG2, HGV, HGS EU s, EUX eller anden relsevant uddannelse, der giver adgang til uddannelsen og derudover Er god til sprog minimum tysk, engelsk og skandinavisk Måske har lært tysk i Tyskland, engelsk i England eller måske bare har været ude at opleve lidt af verden Har flair for tal og systemer og er i stand til at holde tungen lige i munden Ser god service med smil i stemmen som noget helt naturligt Glæder dig til at lære nyt men kan også tænke selvstændigt og tage ansvar Har lyst og overskud til at bidrage socialt på arbejdspladsen for her skal det være sjovt at gå på arbejde! Ansøgning Har du yderligere spørgsmål til elevstillingen, er du velkommen til at kontakte Service- logistikchef Lenard Amdisen på telefon 96 211 311. Send din ansøgning mrk. Kontorelev pr. e-mail til elev@happydays.nu. Vi skal have din ansøgning senest den 18. oktober 2019. Vi forventer at afholde samtaler i uge 45. Happydays rejser med glæde Happydays er en rejsevirksomhed med base i Frederikshavn og udsigt over havet. Vi sælger primært kør selv-rejser til feriedestinationer i Europa gennem annoncering i en bred vifte af aviser, magasiner, og websites i Danmark og Sverige, til egen medlemsklub på 150.000 rejseglade mennesker samt på www.happydays.nu. Hos Happydays skaber vi rejsen lige fra første indkøbsfase over annoncering til det endelige salg med største respekt for, at vi varetager folks mest dyrebare tid deres fritid. Happydays er desuden en vision såvel som en virksomhed: Her skal det være sjovt at gå på arbejde.

Vær med til at sætte kunden i centrum på feriefabrikken i Frederikshavn

Hos os forvalter vi folks mest dyrebare tid – deres fritid. Så kan du få feriestemningen og forventningens glæde frem hos kunden allerede i telefonen, så er du lige den, vi søger til at hjælpe os med at skabe masser af rejseglæde. Dette er elevpladsen for dig, der har gode sprogkompetencer, flair for systemer og struktur og elsker at bestille noget: Som kontorelev hos Happydays får du indblik i alle tandhjulene i det maskineri, der skal sikre kvaliteten af vores kør selv-ferier i hele Europa; Indkøb, logistik, service, marketing og salg – og vi kan være med til at give dig en god og målrettet start på arbejdslivet inden for mange brancher.

Din 2-årige elevuddannelse og praktiske oplæring foregår i en spændende og hektisk hverdag i Service/Logistik-afdelingen. Her tales flere sprog, telefonerne kimer, mailkorrespondancerne gløder og alt fra planlægning til brandslukning er en del af hverdagen. Du bliver skolet i at yde den ypperste service for vores kunder, så de vender tilbage og helt naturligt spørger efter dig. Du kommer til at have kontakt til hoteller i hele Europa, du bliver en haj til at fodre vores webshop og bookingsystem med de rigtige data og informationer og meget mere – og uddannelsen suppleres med 10 ugers skolegang.

 

Du bliver tilknyttet en mentor, der hjælper dig godt tilrette og sikrer den bedste start som del af teamet i Service/Logistik samt Happydays’ lille elevteam på tværs af husets afdelinger med i alt 35 kollegaer.

Vi forventer, du har gennemført HHX, HG2, HGV, HGS/EU's, EUX eller anden relsevant uddannelse, der giver adgang til uddannelsen – og derudover

 

  • Er god til sprog – minimum tysk, engelsk og skandinavisk
  • Måske har lært tysk i Tyskland, engelsk i England – eller måske bare har været ude at opleve lidt af verden
  • Har flair for tal og systemer og er i stand til at holde tungen lige i munden
  • Ser god service med smil i stemmen som noget helt naturligt
  • Glæder dig til at lære nyt – men kan også tænke selvstændigt og tage ansvar
  • Har lyst og overskud til at bidrage socialt på arbejdspladsen – for her skal det være sjovt at gå på arbejde!

 

Ansøgning

Har du yderligere spørgsmål til elevstillingen, er du velkommen til at kontakte Service- & logistikchef Lenard Amdisen på telefon 96 211 311.

Send din ansøgning mrk. Kontorelev pr. e-mail til elev@happydays.nu.
Vi skal have din ansøgning senest den 18. oktober 2019.
Vi forventer at afholde samtaler i uge 45.

 

Happydays – rejser med glæde

Happydays er en rejsevirksomhed med base i Frederikshavn og udsigt over havet. Vi sælger primært kør selv-rejser til feriedestinationer i Europa gennem annoncering i en bred vifte af aviser, magasiner, og websites i Danmark og Sverige, til egen medlemsklub på 150.000 rejseglade mennesker samt på www.happydays.nu. Hos Happydays skaber vi rejsen lige fra første indkøbsfase over annoncering til det endelige salg med største respekt for, at vi varetager folks mest dyrebare tid – deres fritid. Happydays er desuden en vision såvel som en virksomhed: Her skal det være sjovt at gå på arbejde.

HAPPYDAYS A/SFrederikshavn2019-10-08T00:00:002019-10-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Happydays søger en kvik kontorelev - med glæde

HAPPYDAYS A/S

Frederikshavn
Vær med til at sætte kunden i centrum på feriefabrikken i Frederikshavn Hos os forvalter vi folks mest dyrebare tid deres fritid. Så kan du få feriestemningen og forventningens glæde frem hos kunden allerede i telefonen, så er du lige den, vi søger ...
Indrykket:8. oktober 2019
Udløbsdato:18. oktober 2019