Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelever til Skattestyrelsen i Hjørring

Start din karriere i Skattestyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Kundebetjening, service og vejledning – der gør en forskel!
Som elev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden.

Du vil, i dit elevforløb, blive en del af kundecenteret. Kundecenteret besvarer alle generelle henvendelser på skatte-, moms- og afgiftsområdet og yder én-til-én vejledning til borgere og virksomheder pr. telefon og mail samt bidrager til én-til-mange vejledning på Facebook og Twitter. Du modtager opkald og mails fra borgere og virksomheder med spørgsmål, der drejer sig om bl.a. forskuds- og årsopgørelse og TastSelv. Det er din fornemste opgave, at besvare deres spørgsmål på en enkel og forståelig måde.

For at få et bredere indblik i Skatteforvaltningens arbejdsopgaver, vil du i din elevtid også få mulighed for, at arbejde i en af vores andre afdelinger. Du skal være opmærksom på, at du i en del af din elevtid vil have praktiksted i Aalborg. Du skal derfor være forberedt på nye og spændende udfordringer.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er en udadvendt og imødekommende person, som motiveres af at yde rigtig god service. Det er vigtigt, at du går engageret ind i løsningen af en opgave og er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en god talmæssig forståelse. Du er serviceminded, har gode samarbejdsevner og formår at fastholde en positiv tilgang til andre mennesker.

Vi forventer, at du kan kommunikere både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk. Du skal kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på detaljerne og kvaliteten.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.sktst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aalborg den 18. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Parallelvej 11, 9800 Hjørring.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329941660Phoenix-f53da17712019-01-14T00:00:00Kontorelever til Skattestyrelsen i HjørringStart din karriere i Skattestyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Kundebetjening, service og vejledning – der gør en forskel!
Som elev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden.

Du vil, i dit elevforløb, blive en del af kundecenteret. Kundecenteret besvarer alle generelle henvendelser på skatte-, moms- og afgiftsområdet og yder én-til-én vejledning til borgere og virksomheder pr. telefon og mail samt bidrager til én-til-mange vejledning på Facebook og Twitter. Du modtager opkald og mails fra borgere og virksomheder med spørgsmål, der drejer sig om bl.a. forskuds- og årsopgørelse og TastSelv. Det er din fornemste opgave, at besvare deres spørgsmål på en enkel og forståelig måde.

For at få et bredere indblik i Skatteforvaltningens arbejdsopgaver, vil du i din elevtid også få mulighed for, at arbejde i en af vores andre afdelinger. Du skal være opmærksom på, at du i en del af din elevtid vil have praktiksted i Aalborg. Du skal derfor være forberedt på nye og spændende udfordringer.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er en udadvendt og imødekommende person, som motiveres af at yde rigtig god service. Det er vigtigt, at du går engageret ind i løsningen af en opgave og er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en god talmæssig forståelse. Du er serviceminded, har gode samarbejdsevner og formår at fastholde en positiv tilgang til andre mennesker.

Vi forventer, at du kan kommunikere både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk. Du skal kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på detaljerne og kvaliteten.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.sktst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aalborg den 18. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Parallelvej 11, 9800 Hjørring.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
2019-02-18T00:50:44.380 Start din karriere i Skattestyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser. Kundebetjening, service og vejledning der gør en forskel! Som elev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden. Du vil, i dit elevforløb, blive en del af kundecenteret. Kundecenteret besvarer alle generelle henvendelser på skatte-, moms- og afgiftsområdet og yder én-til-én vejledning til borgere og virksomheder pr. telefon og mail samt bidrager til én-til-mange vejledning på Facebook og Twitter. Du modtager opkald og mails fra borgere og virksomheder med spørgsmål, der drejer sig om bl.a. forskuds- og årsopgørelse og TastSelv. Det er din fornemste opgave, at besvare deres spørgsmål på en enkel og forståelig måde. For at få et bredere indblik i Skatteforvaltningens arbejdsopgaver, vil du i din elevtid også få mulighed for, at arbejde i en af vores andre afdelinger. Du skal være opmærksom på, at du i en del af din elevtid vil have praktiksted i Aalborg. Du skal derfor være forberedt på nye og spændende udfordringer. Personlige og faglige kvalifikationer Du er en udadvendt og imødekommende person, som motiveres af at yde rigtig god service. Det er vigtigt, at du går engageret ind i løsningen af en opgave og er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en god talmæssig forståelse. Du er serviceminded, har gode samarbejdsevner og formår at fastholde en positiv tilgang til andre mennesker. Vi forventer, at du kan kommunikere både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk. Du skal kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på detaljerne og kvaliteten. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlagt din ansøgning. Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.sktst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aalborg den 18. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver Parallelvej 11, 9800 Hjørring. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnetf53da177100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=118766&DepartmentId=9672&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandNordjyllandHjørring3434720Skatteforvaltningen, Hjørring11Parallelvej 119800HjørringDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693314JobNet492848549284851000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f53da177https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f53da177https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f53da177&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f53da177&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/1.jpgBrænder du for at blive Kontorelev?12008001Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration15Elev & trainee360111604Michael Bonoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329960275Kontorelev i Thisted Kommune - hvis du vil lære mere!Robot Vil du have en uddannelse som udfordrer dig i dagligdagen? Vil du have et solidt og stærkt fundament at bygge din fremtid på? Vil du have viden og nye perspektiver på den kommunale verden? … Er det nogle af de krav du stiller til din uddannelse og din fremtid, så søg en stilling som kontorelev hos os! Vi søger 4 kontorelever. Thisted Kommune kan tilbyde dig en uddannelse, hvor du bliver udfordret fagligt og personligt inden for specialet offentlig administration. Kommunen har opgaver der spænder vidt fra pasning og pleje af børn og ældre, uddannelse og fritidstilbud til børn og unge, til vedligehold af veje og natur mv. Bag opgavefeltet er der en række administrative, økonomiske og lovgivningsmæssige opgaver, som du bl.a. skal prøve kræfter med. Vi lægger vægt på, at: du er klar til et uddannelsesforløb der stiller krav til dig du har interesse for kontorfaget du er selvstændig og ansvarsbevidst du har lyst til at udvikle dig og tager selv ansvar for egen læring du er god til at samarbejde og trives med forandringer du har gode danskkundskaber og flair for talbehandling Vi forventer, at du er åben og brænder for at lære kan tage initiativ og ansvar kan skabe relationer og evner at samarbejde på tværs er god til at kommunikere i skrift og tale Thisted Kommune har fast otte kontorelever, fordelt på første og andet års elever, som hver måned holder møde i elevklubben samt derudover fra tid til anden har sociale fælles arrangementer. Som et led i uddannelsen har du mulighed for at komme på en uges studietur til Bruxelles. Du vil være én blandt fire kontorelever der skal starte den 1. september 2019. Thisted Kommunes administration er spredt på lokaliteter i Hurup og flere adresser i Thisted. Du kan forvente at arbejde flere af stederne undervejs i din uddannelse. Hvem kan søge Du har gennemført eller er i gang med en af følgende uddannelser: EUX, HG2, HHX 5 ugers supplering eller STX HTX HF 10 ugers supplering. Alle ansøgere på 25 år eller derover, som er startet på grundforløbet efter den 1. august 2015, skal medsende en uddannelsesplan den kan rekvireres ved henvendelse til den lokale handelsskole. Din løn er ca. 13.700 kr. pr. måned, hvis du er under 25 år. Hvis du er over 25 år, er lønnen ca. 20.700 kr. pension pr. måned. (Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem KL og HK). Din arbejdstid er 37 timer ugentligt. Klik her http: www.thisted.dk elev og læs hvad vores elever siger om at være elev i Thisted Kommune. Her finder du bl.a. også beskrivelser af de enkelte forvaltninger og centre i organisationen. Du kan også kontakte 2. års elev Camilla Hedegaard Schou, tlf. 9917 2043, 1. års elev Karina Rasmussen, tlf. 9917 2351 eller elevansvarlig Berit Holm Hamborg, tlf. 9917 1784 for mere information. Vi glæder os til at modtage din ansøgning med kopi af eksamensbevis eller seneste terminskarakterer og eventuelle udtalelser senest mandag den 4. marts 2019 kl. 8.00 . Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler onsdag den 13. marts 2019. Vil du have en uddannelse som udfordrer dig i dagligdagen? Vil du have et solidt og stærkt fundament at bygge din fremtid på? Vil du have viden og nye perspektiver på den kommunale verden? … Er det nogle af de krav du stiller til din uddannelse og din fremtid, så søg en stilling som kontorelev hos os!

Vi søger 4 kontorelever.

Thisted Kommune kan tilbyde dig en uddannelse, hvor du bliver udfordret fagligt og personligt inden for specialet offentlig administration. Kommunen har opgaver der spænder vidt fra pasning og pleje af børn og ældre, uddannelse og fritidstilbud til børn og unge, til vedligehold af veje og natur mv. Bag opgavefeltet er der en række administrative, økonomiske og lovgivningsmæssige opgaver, som du bl.a. skal prøve kræfter med.

Vi lægger vægt på, at:

  • du er klar til et uddannelsesforløb der stiller krav til dig
  • du har interesse for kontorfaget
  • du er selvstændig og ansvarsbevidst
  • du har lyst til at udvikle dig – og tager selv ansvar for egen læring
  • du er god til at samarbejde og trives med forandringer
  • du har gode danskkundskaber og flair for talbehandling

Vi forventer, at du

  • er åben og brænder for at lære
  • kan tage initiativ og ansvar
  • kan skabe relationer og evner at samarbejde på tværs
  • er god til at kommunikere i skrift og tale

Thisted Kommune har fast otte kontorelever, fordelt på første og andet års elever, som hver måned holder møde i elevklubben samt derudover fra tid til anden har sociale/fælles arrangementer. Som et led i uddannelsen har du mulighed for at komme på en uges studietur til Bruxelles. Du vil være én blandt fire kontorelever der skal starte den 1. september 2019. Thisted Kommunes administration er spredt på lokaliteter i Hurup og flere adresser i Thisted. Du kan forvente at arbejde flere af stederne undervejs i din uddannelse.

Hvem kan søge
Du har gennemført eller er i gang med en af følgende uddannelser: EUX, HG2, HHX + 5 ugers supplering eller STX/HTX/HF + 10 ugers supplering. Alle ansøgere på 25 år eller derover, som er startet på grundforløbet efter den 1. august 2015, skal medsende en uddannelsesplan – den kan rekvireres ved henvendelse til den lokale handelsskole.

Din løn er ca. 13.700 kr. pr. måned, hvis du er under 25 år. Hvis du er over 25 år, er lønnen ca. 20.700 kr. + pension pr. måned. (Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem KL og HK).

Din arbejdstid er 37 timer ugentligt.

Klik her http://www.thisted.dk/elev – og læs hvad vores elever siger om at være elev i Thisted Kommune. Her finder du bl.a. også beskrivelser af de enkelte forvaltninger og centre i organisationen.

Du kan også kontakte 2. års elev Camilla Hedegaard Schou, tlf. 9917 2043, 1. års elev Karina Rasmussen, tlf. 9917 2351 eller elevansvarlig Berit Holm Hamborg, tlf. 9917 1784 for mere information.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning med kopi af eksamensbevis eller seneste terminskarakterer og eventuelle udtalelser senest mandag den 4. marts 2019 kl. 8.00 .

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler onsdag den 13. marts 2019.

Rådhuset ThistedThisted2019-02-13T00:00:002019-03-04T00:00:00
329957626Kontorelever til Professionshøjskolen UCNRobot Er du klar til at komme i gang med en uddannelse, hvor du får mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer? Vi er på udkig efter fire kontorelever til vores afdelinger i Aalborg. Uddannelsen er med speciale i administration og du får mulighed for at uddanne dig inden for nedenstående områder. I forbindelse med ansøgningsprocessen, vil du blive bedt om at angive hvilke områder, du ønsker at søge. Studiekontoret Vi søger tre kontorelever til studiekontoret, hvor du skal være i hele din elevtid. Her bliver du en del af teamet på et studiekontor med administration af studieforløb, optagelse, praktik, eksamen m.v. Du får stor kontakt med studerende og undervisere, ligesom telefonpasning, mailkorrespondance, skema- og lokaleregistrering m.m. hører til dine opgaver. Du vil i mindre omfang få kendskab til personale- og økonomifunktioner. Center for Undervisningsmidler Økonomiafdelingen På CFU, hvor du skal være det første år af din elevtid, servicerer og understøtter vi fremtidens skole med læremidler, vejledning og kurser. Du vil få indsigt i kursusadministration, bibliotekssystemer, digital og analog markedsføring samt daglig kundekontakt. Vi har en digital profil, så kendskab og interesse for dette vil være en fordel. Hvis du brænder for at arbejde med tal og synes, at Excel er et uundværligt arbejdsredskab, vil du passe godt ind i Økonomiafdelingens regnskabsteam, hvor du skal tilbringe dit andet år. Her vil du komme til at beskæftige dig med kreditor- og debitorbogholderi, afstemning af bank- og statuskonti samt få bredt kendskab til de mange øvrige opgaver i afdelingen. Din profil Du er serviceminded, engageret, ansvarsbevidst, og så er det vigtigt, at du altid stræber efter at gøre dit bedste. Derudover skal du være god til at samarbejde men også kunne arbejde selvstændigt, have et godt humør samt gode dansk- og engelskkundskaber. Du er i gang med eller har bestået EUX, gymnasial uddannelse med suppleringsfag, HHX med suppleringsfag eller evt. en HG2. Er du fyldt 25 år, skal du kontakte den lokale handelsskole for at få en vurdering af, om du evt. skal medsende en uddannelsesplan. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning vil ske i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK(STAT). Yderligere oplysninger Læs om kontoruddannelsen ved UCN her. Hvis du ønsker at høre mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte Grethe Barnbæk på tlf.: 7269 0144 eller mail: GEB@ucn.dk. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 12. Professionshøjskolen UCN arbejder med uddannelse, udvikling og innovation inden for business, pædagogik, sundhed og teknologi. Vi har ca. 9.500 studerende på erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser, over 8.000 kursister og studerende på efter- og videreuddannelse og ca. 950 ansatte. UCN s aktiviteter er fordelt på en række adresser i Aalborg, Hjørring og Thisted.Er du klar til at komme i gang med en uddannelse, hvor du får mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer?

Vi er på udkig efter fire kontorelever til vores afdelinger i Aalborg.

Uddannelsen er med speciale i administration og du får mulighed for at uddanne dig inden for nedenstående områder.

I forbindelse med ansøgningsprocessen, vil du blive bedt om at angive hvilke områder, du ønsker at søge.

Studiekontoret
Vi søger tre kontorelever til studiekontoret, hvor du skal være i hele din elevtid.
Her bliver du en del af teamet på et studiekontor med administration af studieforløb, optagelse, praktik, eksamen m.v. Du får stor kontakt med studerende og undervisere, ligesom telefonpasning, mailkorrespondance, skema- og lokaleregistrering m.m. hører til dine opgaver. Du vil i mindre omfang få kendskab til personale- og økonomifunktioner.

Center for Undervisningsmidler/Økonomiafdelingen
På CFU, hvor du skal være det første år af din elevtid, servicerer og understøtter vi fremtidens skole med læremidler, vejledning og kurser.
Du vil få indsigt i kursusadministration, bibliotekssystemer, digital og analog markedsføring samt daglig kundekontakt.
Vi har en digital profil, så kendskab og interesse for dette vil være en fordel.

Hvis du brænder for at arbejde med tal og synes, at Excel er et uundværligt arbejdsredskab, vil du passe godt ind i Økonomiafdelingens regnskabsteam, hvor du skal tilbringe dit andet år. Her vil du komme til at beskæftige dig med kreditor- og debitorbogholderi, afstemning af bank- og statuskonti samt få bredt kendskab til de mange øvrige opgaver i afdelingen.

Din profil
Du er serviceminded, engageret, ansvarsbevidst, og så er det vigtigt, at du altid stræber efter at gøre dit bedste. Derudover skal du være god til at samarbejde men også kunne arbejde selvstændigt, have et godt humør samt gode dansk- og engelskkundskaber.

Du er i gang med eller har bestået EUX, gymnasial uddannelse med suppleringsfag, HHX med suppleringsfag eller evt. en HG2.

Er du fyldt 25 år, skal du kontakte den lokale handelsskole for at få en vurdering af, om du evt. skal medsende en uddannelsesplan.

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning vil ske i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK(STAT).

Yderligere oplysninger
Læs om kontoruddannelsen ved UCN her.

Hvis du ønsker at høre mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte Grethe Barnbæk på tlf.: 7269 0144 eller mail: GEB@ucn.dk.

Ansættelsessamtaler afholdes i uge 12.

Professionshøjskolen UCN arbejder med uddannelse, udvikling og innovation inden for business, pædagogik, sundhed og teknologi. Vi har ca. 9.500 studerende på erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser, over 8.000 kursister og studerende på efter- og videreuddannelse og ca. 950 ansatte. UCN's aktiviteter er fordelt på en række adresser i Aalborg, Hjørring og Thisted.
University College Nordjylland - Selma Lagerløfs VejAalborg Øst2019-02-08T00:00:002019-02-28T00:00:00
329957578Kontorelever søges til Aalborg HandelsskoleRobot Vi søger to udadvendte og dygtige elever, der har lyst til en uddannelse på Aalborg Handelsskole. UDDANNELSE PÅ AALBORG HANDELSSKOLE Som kontorelev vil du gennemgå en toårig, alsidig administrationsuddannelse med et uddannelsesforløb, der bringer dig rundt på flere afdelinger og med mange forskellige opgaver. Samtidig vil der være mulighed for udlandsophold. VI KAN TILBYDE en toårig uddannelse inden for for specialet administration, hvor der veksles mellem praktik og skoleophold spændende opgaver i en elevadministration, hvor der lægges stor vægt på service tæt kontakt med elever kursister og undervisere personlig og faglig udvikling samt en attraktiv arbejdsplads et spændende arbejdsmiljø og gode kolleger sociale aktiviteter et godt tilrettelagt uddannelsesforløb gode muligheder for at præge dine egne arbejdsopgaver. DINE KVALIFIKATIONER en loyal og ansvarsbevidst indstilling et godt humør og gode samarbejdsevner et godt kendskab til IT (Microsoft Office-pakken) en god ordenssans og masser af gåpåmod du er selvstændig, ansvarsfuld og serviceminded du kan formulere dig godt både i skrift og tale DIN UDDANNELSESBAGGRUND For at komme i betragtning til stillingen som kontorelev skal du have bestået én af følgende: HG2 (kontorlinjen) EUX (det studiekompetencegivende forløb) HHX suppleret med 5 ugers EUS5 forløb fra Handelsskolen HTX, STX eller HF suppleret med et 10 ugers EUS10 forløb fra Handelsskolen Alle ansøgere på 25 år eller derover, og som har opstartet grundforløbet efter 1. august 2015, skal medsende en uddannelsesplan, som kan rekvireres via henvendelse til den lokale Handelsskole. ANSÆTTELSESTIDSPUNKT 1. september 2019 AFLØNNING Efter overenskomst mellem Finansministeriet og HK Stat ANSØGNINGSFRIST Senest fredag den 1. marts 2019 ANSØGNING Ansøgning incl. relevante bilag fremsendes i én samlet PDF-fil til Charlotte Hevang: cshe@ah.dk.

Vi søger to udadvendte og dygtige elever, der har lyst til en uddannelse på Aalborg Handelsskole.

UDDANNELSE PÅ AALBORG HANDELSSKOLE
Som kontorelev vil du gennemgå en toårig, alsidig administrationsuddannelse med et uddannelsesforløb, der bringer dig rundt på flere afdelinger og med mange forskellige opgaver.

Samtidig vil der være mulighed for udlandsophold.

VI KAN TILBYDE

  • en toårig uddannelse inden for for specialet administration, hvor der veksles mellem praktik og skoleophold
  • spændende opgaver i en elevadministration, hvor der lægges stor vægt på service
  • tæt kontakt med elever/kursister og undervisere
  • personlig og faglig udvikling samt en attraktiv arbejdsplads
  • et spændende arbejdsmiljø og gode kolleger
  • sociale aktiviteter
  • et godt tilrettelagt uddannelsesforløb
  • gode muligheder for at præge dine egne arbejdsopgaver.

DINE KVALIFIKATIONER

  • en loyal og ansvarsbevidst indstilling
  • et godt humør og gode samarbejdsevner
  • et godt kendskab til IT (Microsoft Office-pakken)
  • en god ordenssans og masser af gåpåmod
  • du er selvstændig, ansvarsfuld og serviceminded
  • du kan formulere dig godt både i skrift og tale

DIN UDDANNELSESBAGGRUND
For at komme i betragtning til stillingen som kontorelev skal du have bestået én af følgende:

  • HG2 (kontorlinjen)
  • EUX (det studiekompetencegivende forløb)
  • HHX suppleret med 5 ugers EUS5 forløb fra Handelsskolen
  • HTX, STX eller HF suppleret med et 10 ugers EUS10 forløb fra Handelsskolen

Alle ansøgere på 25 år eller derover, og som har opstartet grundforløbet efter 1. august 2015, skal medsende en uddannelsesplan, som kan rekvireres via henvendelse til den
lokale Handelsskole.

ANSÆTTELSESTIDSPUNKT
1. september 2019

AFLØNNING
Efter overenskomst mellem Finansministeriet og HK/Stat

ANSØGNINGSFRIST
Senest fredag den 1. marts 2019

ANSØGNING
Ansøgning incl. relevante bilag fremsendes i én samlet PDF-fil til Charlotte Hevang: cshe@ah.dk.

AALBORG HANDELSSKOLEAalborg2019-02-08T00:00:002019-03-01T00:00:00
329961027Kontorelev til HR- og økonomiafdelingen på TECHCOLLEGERobot Trives du i en dynamisk hverdag med forskellige arbejdsopgaver inden for områderne økonomi, HR og løn? Så kan uddannelsen som kontorassistent med elevplads ved TECHCOLLEGE være det helt rigtige valg for dig. Jobprofil Som kontorelev på TECHCOLLEGE får du en bred uddannelse med store udviklingsmuligheder, der kan være med til at bane vejen for din fremtidige karriere. Uddannelsen er med speciale inden for administration og har en varighed på 2 år incl. skoleophold. Du vil indgå i en turnus, hvilket betyder, at du i løbet af din elevtid kommer til at arbejde med økonomiopgaver det første år og med løn- og HR-relaterede arbejdsopgaver det sidste år. Du vil få erfaring med forskellige IT-programmer, herunder regnskabssystemet Navision, kreditorsystemet BatchFlow, lønsystemet SLS og rekrutteringssystemet Innomate. Under uddannelsen kommer du til at arbejde sammen med mange dygtige og engagerede kolleger, og du får en tæt kontakt til skolens øvrige kontorelever. Kontoreleverne sparrer med hinanden fagligt og vi har et godt socialt fællesskab citat af elev ved TECHCOLLEGE Dine primære arbejdsopgaver vil være: opgaver af administrativ karakter i forbindelse med sygefravær og rekruttering, refusioner, kasseafstemning, fakturabehandling, lønbehandling og indkøbsfunktionkundebetjening, såvel telefonisk som ved personlig henvendelsediverse ad hoc opgaver Personprofil Det er et krav, at du har bestået HHX, studentereksamen eller HF suppleret med 5 eller 10 ugers HGS EUS eller som minimum en HG, og at du er god til at formulere dig både mundtligt og skriftligt. Som person er du loyal og stabil, viser initiativ, er nysgerrig og tager ansvar i forhold til egen læring. Du er omstillingsparat og samtidig afklaret med, at rutiner også er en del af arbejdsdagen. Selvstændighed er en af dine kompetencer, og du evner både at sige til og fra. Du arbejder grundigt og koncentreret med dine opgaver, og du sætter en ære i at yde en god service over for elever, kursister, kunder og kolleger. Vi tilbyder Vi tilbyder en spændende og alsidig elevplads, med en ugentlig arbejdstid på 37 timer. Det er vigtigt, at du har mulighed for at møde kl. 7.30 det sidste år af din elevtid. Under uddannelsen er der mulighed for at prøve kræfter med mange forskellige arbejdsopgaver samt gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Der er desuden mulighed for medlemskab af sportsklub med adgang til motionscenter samt adgang til andre foreninger og personalegoder. Ansættelse Ansættelse og aflønning sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK STAT. Tiltrædelse Stillingen ønskes besat pr. 1. september 2019. Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 11. marts 2019. De kandidater, der går videre i ansættelsesforløbet, vil blive bedt om at udfylde en personlighedstest, og der vil være 2. samtalerunde, inkl. tilbagemelding på testresultatet, fredag den 15. marts 2019. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, så er du velkommen til at kontakte kontorelev Stinna Vagner på tlf. 7250 5104. Vil du vide mere om TECHCOLLEGE, kan du læse mere på vores hjemmeside http: www.techcollege.dk Ansøgning Du søger stillingen på http: techcollege.dk kontakt ledige-stillinger. Vi modtager kun ansøgninger via vores e-rekrutteringssystem. Du bedes ud over ansøgningen sende dit CV samt kopi af relevante eksamens- eller standardkarakterer og eventuelle udtalelser. Ansøgningsfristen er fredag den. 1. marts 2019. Vi glæder os til at høre fra dig.

Trives du i en dynamisk hverdag med forskellige arbejdsopgaver inden for områderne økonomi, HR og løn? Så kan uddannelsen som kontorassistent med elevplads ved TECHCOLLEGE være det helt rigtige valg for dig.

Jobprofil
Som kontorelev på TECHCOLLEGE får du en bred uddannelse med store udviklingsmuligheder, der kan være med til at bane vejen for din fremtidige karriere. Uddannelsen er med speciale inden for administration og har en varighed på 2 år incl. skoleophold.

Du vil indgå i en turnus, hvilket betyder, at du i løbet af din elevtid kommer til at arbejde med økonomiopgaver det første år og med løn- og HR-relaterede arbejdsopgaver det sidste år. Du vil få erfaring med forskellige IT-programmer, herunder regnskabssystemet Navision, kreditorsystemet BatchFlow, lønsystemet SLS og rekrutteringssystemet Innomate. Under uddannelsen kommer du til at arbejde sammen med mange dygtige og engagerede kolleger, og du får en tæt kontakt til skolens øvrige kontorelever.

”Kontoreleverne sparrer med hinanden fagligt og vi har et godt socialt fællesskab”
citat af elev ved TECHCOLLEGE

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • opgaver af administrativ karakter i forbindelse med sygefravær og rekruttering, refusioner, kasseafstemning, fakturabehandling, lønbehandling og indkøbsfunktion
  • kundebetjening, såvel telefonisk som ved personlig henvendelse
  • diverse ad hoc opgaver

Personprofil
Det er et krav, at du har bestået HHX, studentereksamen eller HF suppleret med 5 eller 10 ugers HGS/EUS eller som minimum en HG, og at du er god til at formulere dig både mundtligt og skriftligt. Som person er du loyal og stabil, viser initiativ, er nysgerrig og tager ansvar i forhold til egen læring.  Du er omstillingsparat og samtidig afklaret med, at rutiner også er en del af arbejdsdagen. Selvstændighed er en af dine kompetencer, og du evner både at sige til og fra. Du arbejder grundigt og koncentreret med dine opgaver, og du sætter en ære i at yde en god service over for elever, kursister, kunder og kolleger.

Vi tilbyder
Vi tilbyder en spændende og alsidig elevplads, med en ugentlig arbejdstid på 37 timer. Det er vigtigt, at du har mulighed for at møde kl. 7.30 det sidste år af din elevtid. Under uddannelsen er der mulighed for at prøve kræfter med mange forskellige arbejdsopgaver samt gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Der er desuden mulighed for medlemskab af sportsklub med adgang til motionscenter samt adgang til andre foreninger og personalegoder.

Ansættelse
Ansættelse og aflønning sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT.

Tiltrædelse
Stillingen ønskes besat pr. 1. september 2019.

Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 11. marts 2019.

De kandidater, der går videre i ansættelsesforløbet, vil blive bedt om at udfylde en personlighedstest, og der vil være 2. samtalerunde, inkl. tilbagemelding på testresultatet, fredag den 15. marts 2019.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, så er du velkommen til at kontakte kontorelev Stinna Vagner på tlf. 7250 5104.

Vil du vide mere om TECHCOLLEGE, kan du læse mere på vores hjemmeside http://www.techcollege.dk/

Ansøgning
Du søger stillingen på http://techcollege.dk/kontakt/ledige-stillinger. Vi modtager kun ansøgninger via vores e-rekrutteringssystem.

Du bedes ud over ansøgningen sende dit CV samt kopi af relevante eksamens- eller standardkarakterer og eventuelle udtalelser.

Ansøgningsfristen er fredag den. 1. marts 2019.

Vi glæder os til at høre fra dig.

TECHCOLLEGEAalborg2019-02-14T00:00:002019-03-01T00:00:00
329950644Kontorelever ved Retten i Aalborg 2019Robot Vil du arbejde for ret og retfærdighed bliv kontorelev ved Retten i Aalborg! Retten i Aalborg søger 2 dygtige kontorelever inden for offentlig administration. Vi søger elever, der tager ansvar for egen læring, viser gå-på-mod, og som kan arbejde både selvstændigt og sammen med andre. Derudover regner vi med, at du er god til dansk retskrivning, er i gang med eller har bestået EUX-business eller enten har en gymnasial baggrund med suppleringsfag eller en HHX med suppleringsfag. Alternativt har du et HG bevis med direkte adgang til specialet offentlig administration. Skoleforløb og elevseminarer Som elev ved Retten i Aalborg kommer du til at arbejde med retssager og administration. Du får en omfattende oplæring, hvor du får ansvar for dine egne selvstændige arbejdsopgaver. Du får samtidig stor kontakt til domstolenes brugere, og du får et indblik i den juridiske verden. Uddannelsen varer som hovedregel 2 år, hvor der indgår skoleforløb på en handelsskole og årlige elevseminarer med andre elever fra domstolene. Praktik i udlandet kan også være en mulighed. Er du fyldt 25 år, kan du eventuelt få afkortet din uddannelse, hvis du har relevant erhvervserfaring. Information herom kan du få hos handelsskolens studievejledere. Efter din elevtid åbner uddannelsen mulighed for at gøre karriere ved blandt andre domstolene eller en anden offentlig myndighed, f.eks. hos politiet, et ministerium eller en uddannelsesinstitution. Hvor skal du sende din ansøgning hen? Hvis du er interesseret i at søge én af vores elevstillinger, skal du sende din ansøgning elektronisk til os. Det sker via vores rekrutteringssystem på http: www.domstol.dk aalborg under punktet Job i Retten . Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen Søg stillingen nederst i stillingsopslaget på vores hjemmeside. Udover din ansøgning skal du vedlægge cv, eventuelle udtalelser og relevante eksamenspapirer (med karakterer) m.v. Hvornår er ansøgningsfristen? Din ansøgning skal sendes senest fredag den 1. marts 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 12 og 13. Hvornår begynder din elevuddannelse, og hvad er lønnen? Vi forestiller os, at du begynder den 1. september 2019. Din ansættelse og løn følger fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK STAT. Pr. 1. oktober 2018 er lønnen på 1. elevår 13.238,00 kr. om måneden og på 2. elevår 13.942,50 kr. om måneden, hvis du er over 18 år. For voksenelever, der er fyldt 25 år ved ansættelsen, er lønnen 19.755,58 kr. om måneden under hele uddannelsen. Da Danmarks Domstole gerne vil afspejle sammensætningen af den danske befolkning, opfordrer vi alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Hvis du vil vide mere om Retten i Aalborg og vores elevstillinger, kan du enten søge information på vores hjemmeside http: www.domstol.dk aalborg eller kontakte afdelingsleder Mette Kronborg Jensen på telefon 99 68 84 05.Vil du arbejde for ret og retfærdighed
bliv kontorelev ved Retten i Aalborg!

Retten i Aalborg søger 2 dygtige kontorelever inden for offentlig administration.

Vi søger elever, der tager ansvar for egen læring, viser gå-på-mod, og som kan arbejde både selvstændigt og sammen med andre.

Derudover regner vi med, at du er god til dansk retskrivning, er i gang med eller har bestået EUX-business eller enten har en gymnasial baggrund med suppleringsfag eller en HHX med suppleringsfag. Alternativt har du et HG bevis med direkte adgang til specialet offentlig administration.

Skoleforløb og elevseminarer
Som elev ved Retten i Aalborg kommer du til at arbejde med retssager og administration. Du får en omfattende oplæring, hvor du får ansvar for dine egne selvstændige arbejdsopgaver. Du får samtidig stor kontakt til domstolenes brugere, og du får et indblik i den juridiske verden.

Uddannelsen varer som hovedregel 2 år, hvor der indgår skoleforløb på en handelsskole og årlige elevseminarer med andre elever fra domstolene. Praktik i udlandet kan også være en mulighed.

Er du fyldt 25 år, kan du eventuelt få afkortet din uddannelse, hvis du har relevant erhvervserfaring. Information herom kan du få hos handelsskolens studievejledere.

Efter din elevtid åbner uddannelsen mulighed for at gøre karriere ved blandt andre domstolene eller en anden offentlig myndighed, f.eks. hos politiet, et ministerium eller en uddannelsesinstitution.

Hvor skal du sende din ansøgning hen?
Hvis du er interesseret i at søge én af vores elevstillinger, skal du sende din ansøgning elektronisk til os. Det sker via vores rekrutteringssystem på http://www.domstol.dk/aalborg under punktet ”Job i Retten”. Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen ”Søg stillingen” nederst i stillingsopslaget på vores hjemmeside.

Udover din ansøgning skal du vedlægge cv, eventuelle udtalelser og relevante eksamenspapirer (med karakterer) m.v.

Hvornår er ansøgningsfristen?
Din ansøgning skal sendes senest fredag den 1. marts 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 12 og 13.

Hvornår begynder din elevuddannelse, og hvad er lønnen?
Vi forestiller os, at du begynder den 1. september 2019.

Din ansættelse og løn følger fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT. Pr. 1. oktober 2018 er lønnen på 1. elevår 13.238,00 kr. om måneden og på 2. elevår 13.942,50 kr. om måneden, hvis du er over 18 år. For voksenelever, der er fyldt 25 år ved ansættelsen, er lønnen 19.755,58 kr. om måneden under hele uddannelsen.

Da Danmarks Domstole gerne vil afspejle sammensætningen af den danske befolkning, opfordrer vi alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Hvis du vil vide mere om Retten i Aalborg og vores elevstillinger, kan du enten søge information på vores hjemmeside http://www.domstol.dk/aalborg eller kontakte afdelingsleder Mette Kronborg Jensen på telefon 99 68 84 05.
Retten i AalborgAalborg2019-01-29T00:00:002019-03-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorelev i Thisted Kommune - hvis du vil lære mere!

Rådhuset Thisted

Thisted
Vil du have en uddannelse som udfordrer dig i dagligdagen? Vil du have et solidt og stærkt fundament at bygge din fremtid på? Vil du have viden og nye perspektiver på den kommunale verden? … Er det nogle af de krav du stiller til din uddannelse og d...
Indrykket:13. februar 2019
Udløbsdato:4. marts 2019

Kontorelever til Professionshøjskolen UCN

University College Nordjylland - Selma Lagerløfs Vej

Aalborg Øst
Er du klar til at komme i gang med en uddannelse, hvor du får mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer? Vi er på udkig efter fire kontorelever til vores afdelinger i Aalborg. Uddannelsen er med speciale i administration og du f...
Indrykket:8. februar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

Kontorelever søges til Aalborg Handelsskole

AALBORG HANDELSSKOLE

Aalborg
Vi søger to udadvendte og dygtige elever, der har lyst til en uddannelse på Aalborg Handelsskole. UDDANNELSE PÅ AALBORG HANDELSSKOLE Som kontorelev vil du gennemgå en toårig, alsidig administrationsuddannelse med et uddannelsesforløb, der bringer di...
Indrykket:8. februar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019

Kontorelev til HR- og økonomiafdelingen på TECHCOLLEGE

TECHCOLLEGE

Aalborg
Trives du i en dynamisk hverdag med forskellige arbejdsopgaver inden for områderne økonomi, HR og løn? Så kan uddannelsen som kontorassistent med elevplads ved TECHCOLLEGE være det helt rigtige valg for dig. Jobprofil Som kontorelev på TECHCOLLEGE f...
Indrykket:14. februar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019

Kontorelever ved Retten i Aalborg 2019

Retten i Aalborg

Aalborg
Vil du arbejde for ret og retfærdighed bliv kontorelev ved Retten i Aalborg! Retten i Aalborg søger 2 dygtige kontorelever inden for offentlig administration. Vi søger elever, der tager ansvar for egen læring, viser gå-på-mod, og som kan arbejde båd...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019