Kontorelever til Skattestyrelsen i Odense

Start din karriere i Skattestyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Høj faglighed og godt arbejdsmiljø
Som elev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden. Som kontorelev ved Skattestyrelsen i Odense bliver du tilknyttet vores Udlandsafdeling eller Straffesagsenheder.

Eksempler på opgaver kunne være:

  • Deltagelse i sagsbehandling af skatte- og afgiftsstraffesager
  • Afholdelse af møder med borgere
  • Samarbejde med politi og anklagemyndighed
  • Vejledning af udenlandske arbejdstagere og deres danske arbejdsgivere.

Som kontorelev med speciale i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder som f.eks. sagsbehandling, økonomi og kundeservice. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får et bredt kendskab til Skattestyrelsens faglige områder.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt.

Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Ligeledes er det vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.sktst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Ribe den 20. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Lerchesgade 35, 5000 Odense C.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329941649Phoenix-a5db817612019-01-14T00:00:00Kontorelever til Skattestyrelsen i OdenseStart din karriere i Skattestyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Høj faglighed og godt arbejdsmiljø
Som elev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden. Som kontorelev ved Skattestyrelsen i Odense bliver du tilknyttet vores Udlandsafdeling eller Straffesagsenheder.

Eksempler på opgaver kunne være:
  • Deltagelse i sagsbehandling af skatte- og afgiftsstraffesager
  • Afholdelse af møder med borgere
  • Samarbejde med politi og anklagemyndighed
  • Vejledning af udenlandske arbejdstagere og deres danske arbejdsgivere.

Som kontorelev med speciale i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder som f.eks. sagsbehandling, økonomi og kundeservice. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får et bredt kendskab til Skattestyrelsens faglige områder.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt.

Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Ligeledes er det vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.sktst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Ribe den 20. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Lerchesgade 35, 5000 Odense C.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Start din karriere i Skattestyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser. Høj faglighed og godt arbejdsmiljø Som elev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden. Som kontorelev ved Skattestyrelsen i Odense bliver du tilknyttet vores Udlandsafdeling eller Straffesagsenheder. Eksempler på opgaver kunne være: Deltagelse i sagsbehandling af skatte- og afgiftsstraffesager Afholdelse af møder med borgere Samarbejde med politi og anklagemyndighed Vejledning af udenlandske arbejdstagere og deres danske arbejdsgivere. Som kontorelev med speciale i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder som f.eks. sagsbehandling, økonomi og kundeservice. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får et bredt kendskab til Skattestyrelsens faglige områder. Personlige og faglige kvalifikationer Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Ligeledes er det vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning. Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.sktst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Ribe den 20. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver Lerchesgade 35, 5000 Odense C. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobneta5db8176100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=118757&DepartmentId=9672&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3434709Skatteforvaltningen, Odense, Lerchesgade11Lerchesgade 355000Odense CDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693288JobNet492848349284831000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a5db8176https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a5db8176https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a5db8176&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a5db8176&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/5.jpgØnsker du et spændende job som Kontorelev? Hos Skatteforvaltningen, Odense, Lerchesgade tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration360111588Michael Bonoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329951212Kontorelev ved Retten i Odense 2019Robot Bliv kontorelev ved Retten i Odense Start din karriere hos Danmarks Domstole Er du engageret, nysgerrig, videbegærlig, ansvarsbevidst og vild med paragraffer § ? Kan du arbejde struktureret og tager du ansvar for egen læring og ikke mindst, kan du både arbejde selvstændigt og sammen med andre? Du er selvfølgelig god til retskrivning. Vil du arbejde med retssager og administration, så er du lige den vi søger. Retten i Odense søger 2 dygtige kontorelever inden for offentlig administration. Vi sørger for, at du får et velkoordineret elevforløb, hvor arbejdsdagen byder på både nye udfordringer og mere rutineprægede opgaver. Du bliver en del af et i forvejen stærkt fagligt og socialt elevhold. Hvad skal du lave? Arbejdet ved retten byder på en spændende hverdag og du får en alsidig uddannelse i alle rettens afdelinger, hvorfor du skal være omstillingsparat, når opgaverne kræver det: § Retssekretariatet, hvor du er med til at behandle straffe- og civilesager § Fogedretten, hvor du er med til at behandle bl.a. udlægs- og huslejesager § Skifteretten, hvor du er med til at behandle sager om arv, konkurs og gældssanering § Administrationen, hvor du får indblik i de administrative opgaver ved byretterne. Du får tildelt egne opgaver og har samtidig engagerede og dygtige kollegaer at sparre med i din elevtid. Du får således ansvar og stor kontakt til domstolenes brugere, og vi går ikke på kompromis med kvaliteten. Du vil også få et spændende indblik i den juridiske verden. Uddannelsen varer som hovedregel 2 år. Den praktiske oplæring i retten kombineres med skoleophold på Tietgenskolen i Odense. Du har også mulighed for at kombinere din uddannelse hos os med praktikophold i udlandet. Derudover er der årlige elevseminarer, hvor du er sammen med andre elever fra Danmarks Domstole. Du vil i hele din elevtid være tilknyttet en elevansvarlig og oplæringsansvarlig. Hvem er du? Du består EUX-Business eller en gymnasial baggrund med suppleringsfag eller en HHX med suppleringsfag. Alternativt har du en HG2-eksamen med dansk og it på niveau C. Yderligere oplysninger Eventuelle spørgsmål kan stilles til afdelingsleder Hanne Lauritsen, e-mail hala@domstol.dk, tlf. 66 11 47 12. Du kan også besøg vores hjemmeside på http: www.domstol.dk Odense. Ansøgningsfrist Du skal sende din ansøgning online via rekrutteringssystem på vores hjemmeside http: www.domstol.dk Odense under job i retten . Udover din ansøgning bedes du vedhæfte CV, eventuelle udtalelser samt alle relevante eksamenspapirer (med karakter og niveau) eller seneste terminskarakterer. Vi skal have modtaget din ansøgning i rekrutteringssystemet senest den 22. februar 2019 kl. 12.00. Ansøgningssamtalerne forventes afholdt i ugerne 10 og 11. Hvornår begynder din elevuddannelse, og hvad er lønnen? Vi forestiller os, at du starter 1. september 2019. Din ansættelse og løn følger fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK STAT. Er du fyldt 25 år, kan du eventuelt få afkortet din uddannelse, hvis du har relevant erhvervserfaring. Info herom kan du få hos Tietgenskolens studievejleder. Da Danmarks Domstole gerne vil afspejle sammensætningen af den danske befolkning, opfordrer vi alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Bliv kontorelev ved Retten i Odense

Start din karriere hos Danmarks Domstole

Er du engageret, nysgerrig, videbegærlig, ansvarsbevidst og vild med paragraffer § ? Kan du arbejde struktureret og tager du ansvar for egen læring og ikke mindst, kan du både arbejde selvstændigt og sammen med andre? Du er selvfølgelig god til retskrivning. Vil du arbejde med retssager og administration, så er du lige den vi søger.

Retten i Odense søger 2 dygtige kontorelever inden for offentlig administration. Vi sørger for, at du får et velkoordineret elevforløb, hvor arbejdsdagen byder på både nye udfordringer og mere rutineprægede opgaver. Du bliver en del af et i forvejen stærkt fagligt og socialt elevhold.

Hvad skal du lave?
Arbejdet ved retten byder på en spændende hverdag og du får en alsidig uddannelse i alle rettens afdelinger, hvorfor du skal være omstillingsparat, når opgaverne kræver det:

§ Retssekretariatet, hvor du er med til at behandle straffe- og civilesager
§ Fogedretten, hvor du er med til at behandle bl.a. udlægs- og huslejesager
§ Skifteretten, hvor du er med til at behandle sager om arv, konkurs og gældssanering
§ Administrationen, hvor du får indblik i de administrative opgaver ved byretterne.

Du får tildelt egne opgaver og har samtidig engagerede og dygtige kollegaer at sparre med i din elevtid. Du får således ansvar og stor kontakt til domstolenes brugere, og vi går ikke på kompromis med kvaliteten. Du vil også få et spændende indblik i den juridiske verden.

Uddannelsen varer som hovedregel 2 år. Den praktiske oplæring i retten kombineres med skoleophold på Tietgenskolen i Odense. Du har også mulighed for at kombinere din uddannelse hos os med praktikophold i udlandet. Derudover er der årlige elevseminarer, hvor du er sammen med andre elever fra Danmarks Domstole. Du vil i hele din elevtid være tilknyttet en elevansvarlig og oplæringsansvarlig.

Hvem er du?
Du består EUX-Business eller en gymnasial baggrund med suppleringsfag eller en HHX med suppleringsfag. Alternativt har du en HG2-eksamen med dansk og it på niveau C.

Yderligere oplysninger
Eventuelle spørgsmål kan stilles til afdelingsleder Hanne Lauritsen, e-mail hala@domstol.dk, tlf. 66 11 47 12. Du kan også besøg vores hjemmeside på http://www.domstol.dk/Odense.

Ansøgningsfrist
Du skal sende din ansøgning online via rekrutteringssystem på vores hjemmeside http://www.domstol.dk/Odense under ”job i retten”. Udover din ansøgning bedes du vedhæfte CV, eventuelle udtalelser samt alle relevante eksamenspapirer (med karakter og niveau) eller seneste terminskarakterer. Vi skal have modtaget din ansøgning i rekrutteringssystemet senest den 22. februar 2019 kl. 12.00. Ansøgningssamtalerne forventes afholdt i ugerne 10 og 11.

Hvornår begynder din elevuddannelse, og hvad er lønnen?
Vi forestiller os, at du starter 1. september 2019. Din ansættelse og løn følger fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT. Er du fyldt 25 år, kan du eventuelt få afkortet din uddannelse, hvis du har relevant erhvervserfaring. Info herom kan du få hos Tietgenskolens studievejleder.

Da Danmarks Domstole gerne vil afspejle sammensætningen af den danske befolkning, opfordrer vi alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Retten i OdenseOdense C2019-01-30T00:00:002019-02-27T00:00:00
329948986KontorelevRobot Kontorelever til et spændende miljø Vi søger tre kontorelever med ansættelse den 15. august 2019 til UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole. Du vil få en spændende og varierende arbejdsdag med mange opgaver, udvikling og løbende forandringer, hvor dit engagement og interesse er afgørende for, hvor meget du vil blive involveret i samt lære under din elevtid. Du vil som elev komme til at servicere vore mange studerende og kursister med administrative opgaver som f.eks. optagelse, eksamen, praktik og SU. Du vil igennem daglige driftsopgaver og særlige events opbygge en stor kontaktflade til bl.a. undervisere, studerende og eksterne samarbejdspartnere. Hvem er du Vi har meget at byde på som uddannelsessted og vores mål er at uddanne vores elever til at blive dygtige og selvstændige medarbejdere, og vi har derfor følgende forventninger til dig: Du er positiv, nysgerrig, social og medvirker til at gøre arbejdspladsen til et godt sted at være Du er god til at lytte og kommunikere Du er mødestabil og pligtopfyldende Du kan trives i en travl hverdag Du kan efter en introduktion til de enkelte områder arbejde selvstændigt og struktureret med opgaverne Du er fortrolig med IT, da du gennem din elevtid vil komme til at arbejde med mange forskellige systemer Du vil blive tilknyttet en oplæringsansvarlig, og sammen vil I skabe den gode uddannelse. Ansættelse Elevstillingerne er på 37 timer pr. uge. Du vil få arbejdssted ved UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole enten på Niels Bohrs Alle 1, 5230 Odense M eller i Seebladsgade 1, 5000 Odense. Ansættelse sker efter OAO fællesoverenskomsten og organisationsaftale for kontorfunktionærer. Månedslønnen for elever er på kr. 13.238,00 og for voksenelever kr. 19.755,58. Vores elever er desuden omfattet af en pensionsordning. Vil du vide mere Er du nysgerrig efter at få mere at vide, er du velkommen til at kontakte Janni Uldahl Andresen på juan1@ucl.dk eller på 24483262. Vi planlægger at gennemføre samtaler i uge 9. Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion, etnisk baggrund og tilhørsforhold til at søge stillingen. Din ansøgning Har du afsluttet en HHX STX med supplerende grundforløb med speciale i kontor eller EUX med speciale i kontor, så send os en ansøgning senest den 18. februar 2019 og få en uddannelse, som giver mening og muligheder. Om organisationen UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole har omkring 11.000 fuldtidsstuderende og 1.000 medarbejdere, og udbyder 41 erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser samt en lang række efteruddannelser på akademi- og diplomniveau. Vi har adresser i Odense, Vejle, Svendborg og Jelling.

Kontorelever til et spændende miljø

Vi søger tre kontorelever med ansættelse den 15. august 2019 til UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole.

Du vil få en spændende og varierende arbejdsdag med mange opgaver, udvikling og løbende forandringer, hvor dit engagement og interesse er afgørende for, hvor meget du vil blive involveret i samt lære under din elevtid.

Du vil som elev komme til at servicere vore mange studerende og kursister med administrative opgaver som f.eks. optagelse, eksamen, praktik og SU.

Du vil igennem daglige driftsopgaver og særlige events opbygge en stor kontaktflade til bl.a. undervisere, studerende og eksterne samarbejdspartnere.

Hvem er du

Vi har meget at byde på som uddannelsessted og vores mål er at uddanne vores elever til at blive dygtige og selvstændige medarbejdere, og vi har derfor følgende forventninger til dig:

  • Du er positiv, nysgerrig, social og medvirker til at gøre arbejdspladsen til et godt sted at være

  • Du er god til at lytte og kommunikere

  • Du er mødestabil og pligtopfyldende

  • Du kan trives i en travl hverdag

  • Du kan efter en introduktion til de enkelte områder arbejde selvstændigt og struktureret med opgaverne

  • Du er fortrolig med IT, da du gennem din elevtid vil komme til at arbejde med mange forskellige systemer

Du vil blive tilknyttet en oplæringsansvarlig, og sammen vil I skabe den gode uddannelse.

Ansættelse

Elevstillingerne er på 37 timer pr. uge.

Du vil få arbejdssted ved UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole enten på Niels Bohrs Alle 1, 5230 Odense M eller i Seebladsgade 1, 5000 Odense.

Ansættelse sker efter OAO fællesoverenskomsten og organisationsaftale for kontorfunktionærer.

Månedslønnen for elever er på kr. 13.238,00 og for voksenelever kr. 19.755,58. Vores elever er desuden omfattet af en pensionsordning.

Vil du vide mere

Er du nysgerrig efter at få mere at vide, er du velkommen til at kontakte Janni Uldahl Andresen på juan1@ucl.dk eller på 24483262.

Vi planlægger at gennemføre samtaler i uge 9. 

Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion, etnisk baggrund og tilhørsforhold til at søge stillingen.

Din ansøgning

Har du afsluttet en HHX/STX med supplerende grundforløb med speciale i kontor eller EUX med speciale i kontor, så send os en ansøgning senest den 18. februar 2019 og få en uddannelse, som giver mening og muligheder.

 

Om organisationen

UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole har omkring 11.000 fuldtidsstuderende og 1.000 medarbejdere, og udbyder 41 erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser samt en lang række efteruddannelser på akademi- og diplomniveau. Vi har adresser i Odense, Vejle, Svendborg og Jelling.

UCL Niels Bohrs AlléOdense M2019-02-01T00:00:002019-02-18T00:00:00
329943707Kontorelever til kundecenter i Skattestyrelsen i OdenseRobot Start din karriere i Skattestyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser. Høj faglighed og godt arbejdsmiljø Som elev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden. Du vil i dit elevforløb blive en del af kundecenteret i Odense. Kundecenteret besvarer alle generelle henvendelser på skatte-, moms- og afgiftsområdet og yder én-til-én vejledning til borgere og virksomheder pr. telefon og mail. Du modtager opkald og mails fra borgere og virksomheder med spørgsmål, der drejer sig om bl.a. forskuds- og årsopgørelse og TastSelv. Det er din fornemmeste opgave at besvare deres spørgsmål på en enkel og forståelig måde. For at få et bredere indblik i Skattestyrelsens arbejdsopgaver vil du i din elevtid også få mulighed for at arbejde i en af vores andre afdelinger. Du skal derfor løbende være forberedt på nye og spændende udfordringer. Personlige og faglige kvalifikationer Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Det er vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse. Ligeledes forventer vi, at du kan kommunikere på dansk og engelsk. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning. Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.sktst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Ribe den 20. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver Dannebrogsgade 2, 3., 5000 Odense C. I løbet af din elevperiode skal du forvente at flytte med afdelingen til Svendborg. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Start din karriere i Skattestyrelsen

Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.



Høj faglighed og godt arbejdsmiljø

Som elev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden.

Du vil i dit elevforløb blive en del af kundecenteret i Odense. Kundecenteret besvarer alle generelle henvendelser på skatte-, moms- og afgiftsområdet og yder én-til-én vejledning til borgere og virksomheder pr. telefon og mail. Du modtager opkald og mails fra borgere og virksomheder med spørgsmål, der drejer sig om bl.a. forskuds- og årsopgørelse og TastSelv. Det er din fornemmeste opgave at besvare deres spørgsmål på en enkel og forståelig måde.

For at få et bredere indblik i Skattestyrelsens arbejdsopgaver vil du i din elevtid også få mulighed for at arbejde i en af vores andre afdelinger. Du skal derfor løbende være forberedt på nye og spændende udfordringer.

Personlige og faglige kvalifikationer

Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden for at kunne løse den bedst muligt.
Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Det er vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse. Ligeledes forventer vi, at du kan kommunikere på dansk og engelsk.
Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.



Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.sktst.dk/elev.



Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen

Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.



Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.



Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Ribe den 20. marts 2019.



Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Dannebrogsgade 2, 3., 5000 Odense C. I løbet af din elevperiode skal du forvente at flytte med afdelingen til Svendborg.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor

Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.



De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.



Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?



Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.



Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.





Skatteforvaltningen, Odense, LerchesgadeOdense C2019-01-16T00:00:002019-02-17T00:00:00
329956301Patientlån søger en kontorelev med speciale i administrationRobot Vil du starte din karriere i krydsfeltet mellem økonomi, administration og markedsføring? Har du mod på at sætte dit aftryk og være en del af en virksomhed i hastig udvikling? Så er du måske vores nye kontorelev. Som elev hos Patientlån bliver du en del af et engageret og kvalitetsbevidst team, hvor arbejdsopgaverne spænder vidt, og hvor hverdagen ofte byder på nye og interessante udfordringer. Vi er uformelle og udadvendte i vores tilgang til hinanden og sætter pris på et godt og positivt miljø i hverdagen. Uddannelsen: I løbet af de to år vil du udover skoleophold få opgaver relateret til vores daglige drift. Arbejdet vil veksle mellem mange forskellige typer af økonomiske opgaver, kundehåndtering og markedsføring af vores virksomhed. Du vil komme til at arbejde med kreditvurdering, bogføring, debitorer, kreditorer samt mange af de andre opgaver, som hører under økonomiafdelingen. Under uddannelsen bliver du grundigt introduceret til forskellige faglige ansvarsområder, og du kan se frem til en hverdag med udfordringer og selvstændige opgaver. Adgangskrav: Du skal have en HHX, STX eller HF, denne skal være suppleret med EUD-S kursus rettet kontor. Har du den ikke før du starter, kan du tage den i opstarten. Har du anden uddannelse udover ovenstående, eller erfaring med kundeservice eller økonomiske opgaver, er det kun at foretrække. Profil og kvalifikationer: Du er åben og udadvendt og har en positiv indstilling. Du er glad for at yde god kundeservice. Du er ambitiøs, detaljeorienteret, ansvarlig og pligtopfyldende, da vi sætter dette højt på dagsordenen. Erhvervsøkonomi og matematik har været fag, du har kunne identificere dig med og du besidder et generelt økonomisk indblik med kendskab til debet og kredit. Du har generelle IT-færdigheder og er vant til at arbejde med Office pakken. Ansøgning: Vi søger med opstart pr. 1. juni eller 1. juli alt efter, hvad vi bliver enige om, så send os gerne en ansøgning, CV samt relevante bilag til rikke.stage@patientlaan.dk. Ansøgningsfrist d. 20. april, samtaler holdes løbende, afsluttende samtaler i uge 21. Skriv venligst Ansøgning kontorelev i emnefeltet. Vi modtager kun elektroniske ansøgninger. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Rikke Stage på mail rikke.stage@patientlaan.dk eller telefon 5353 8770. Patientlån er en nystartet virksomhed fra 2015, som specialiserer sig i at lave lån til tand-, skøn- og specialbehandlinger. Vi omsætter for 1,9 mio. og tilbyder kunderne en af markedets laveste renter. Vi markedsfører os hovedsaligt igennem vores samarbejdspartnere. Patientlån er kendt for deres gode kundeservice.

Vil du starte din karriere i krydsfeltet mellem økonomi, administration og markedsføring? Har du mod på at sætte dit aftryk og være en del af en virksomhed i hastig udvikling? Så er du måske vores nye kontorelev.

Som elev hos Patientlån bliver du en del af et engageret og kvalitetsbevidst team, hvor arbejdsopgaverne spænder vidt, og hvor hverdagen ofte byder på nye og interessante udfordringer. Vi er uformelle og udadvendte i vores tilgang til hinanden og sætter pris på et godt og positivt miljø i hverdagen.

 

Uddannelsen:

I løbet af de to år vil du – udover skoleophold – få opgaver relateret til vores daglige drift. Arbejdet vil veksle mellem mange forskellige typer af økonomiske opgaver, kundehåndtering og markedsføring af vores virksomhed. Du vil komme til at arbejde med kreditvurdering, bogføring, debitorer, kreditorer samt mange af de andre opgaver, som hører under økonomiafdelingen.

Under uddannelsen bliver du grundigt introduceret til forskellige faglige ansvarsområder, og du kan se frem til en hverdag med udfordringer og selvstændige opgaver.

 

Adgangskrav:

Du skal have en HHX, STX eller HF, denne skal være suppleret med EUD-S kursus rettet kontor. Har du den ikke før du starter, kan du tage den i opstarten. Har du anden uddannelse udover ovenstående, eller erfaring med kundeservice eller økonomiske opgaver, er det kun at foretrække.

 

Profil og kvalifikationer:

Du er åben og udadvendt og har en positiv indstilling. Du er glad for at yde god kundeservice.

Du er ambitiøs, detaljeorienteret, ansvarlig og pligtopfyldende, da vi sætter dette højt på dagsordenen.

Erhvervsøkonomi og matematik har været fag, du har kunne identificere dig med og du besidder et generelt økonomisk indblik med kendskab til debet og kredit. Du har generelle IT-færdigheder og er vant til at arbejde med Office pakken.

 

Ansøgning: 

Vi søger med opstart pr. 1. juni eller 1. juli alt efter, hvad vi bliver enige om, så send os gerne en ansøgning, CV samt relevante bilag til rikke.stage@patientlaan.dk. Ansøgningsfrist d. 20. april, samtaler holdes løbende, afsluttende samtaler i uge 21. Skriv venligst ’Ansøgning kontorelev’ i emnefeltet.

Vi modtager kun elektroniske ansøgninger.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Rikke Stage på mail rikke.stage@patientlaan.dk eller telefon 5353 8770.

 

Patientlån er en nystartet virksomhed fra 2015, som specialiserer sig i at lave lån til tand-, skøn- og specialbehandlinger. Vi omsætter for 1,9 mio. og tilbyder kunderne en af markedets laveste renter. Vi markedsfører os hovedsaligt igennem vores samarbejdspartnere. Patientlån er kendt for deres gode kundeservice.

PATIENTLÅN ApSOdense C2019-02-07T00:00:002019-04-04T00:00:00
329943672Teamorienteret HK-medarbejder til vikariat ved Registrering & LegalitetRobot Registrering Legalitet (R L) søger en serviceminded og systematisk HK-medarbejder til et vikariat på 15 måneder med tiltrædelse hurtigst muligt og senest 1. april 2019. R L er en udpræget driftsafdeling, som er ansvarlig for den samlede registrering af studiedata ved Syddansk Universitet. I tæt samarbejde med universitetets fem fakulteter sikrer vi progression og legalitet i de studerendes studieforløb fra indskrivning til dimission. Dine opgaver De daglige arbejdsopgaver vil være præget af drift, og vil især indeholde følgende: • opbygning af uddannelsesstruktur i STADS på baggrund af skrevne studieordninger, bekendtgørelser og lovgivning • oprettelse af aktiviteter, udbud og protokoller i STADS • servicering af studerende i relation til tilmelding, dispensation, udskrifter m.m. • registrering af studerendes undervisnings- og eksamensaktiviteter • sikre at der er overensstemmelse mellem gældende eksamensregler og registreringerne • udstedelse af eksamensbeviser • implementering af studienævnsafgørelser • udførelse af diverse kontroller og legalitetstjek på studerende Dine kompetencer R L søger en medarbejder, der evner at sætte sig ind i en kompleks verden af regler og systemer, som har et godt overblik og lyst til at arbejde i et dynamisk og til tider hektisk miljø, hvor der stilles krav til fleksibilitet og selvstændighed i opgaveløsningen. Samtidig skal du evne at arbejde i en teamstruktur, hvor man i fællesskab er ansvarlig for opgaveløsningen og kommunikationen med mange samarbejdspartnere og studerende. Vi forventer, at du har en udpræget systematisk tilgang til dine opgaver, at du er fagligt stærk, kan prioritere din tid, overholde deadlines og at du sætter en ære i at sikre høj kvalitet i de opgaver, du løser også når det går stærkt. Kendskab til uddannelsessektoren vil blive vægtet højt. Desuden benytter SDU administrationssystemet STADS, og kendskab til dette vil være en fordel. Herudover lægger vi vægt på, at du: • er serviceminded og løsningsorienteret • har gode samarbejdsevner • kan håndtere omskiftelige prioriteringer • kan kommunikere fejlfrit på dansk og behersker engelsk i skrift og tale • har et godt humør og er en god kollega, også når der er travlt Hvad kan vi tilbyde Vi kan tilbyde en midlertidige stilling på 15 måneder. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Registrering Legalitet er en del af Studieservice under Fællesadministrationen på Syddansk Universitet. Vi er organiseret i 9 teams à 2 - 4 medarbejdere i hvert team og en afdelingsleder. Vi lægger stor vægt på åbenhed og en uformel omgangstone i afdelingen og tilbyder gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Vi tilbyder en travl og spændende arbejdsplads med mange forskellige kontakter i en stor organisation med mange muligheder. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Martin Davidsen på 6550 4547 eller teamkoordinator Rikke Tolstrup på 6550 8696. Ansættelsessamtaler forventes afholdt ultimo februar. Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK. Tjenestestedet er Odense. Stillingen kan kun søges via SDU s hjemmeside http: www.sdu.dk service ledige_stillinger tap. Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http: www.sdu.dk service ledige_stillinger soegjob. Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Registrering & Legalitet (R&L) søger en serviceminded og systematisk HK-medarbejder til et vikariat på 15 måneder med tiltrædelse hurtigst muligt og senest 1. april 2019.

R&L er en udpræget driftsafdeling, som er ansvarlig for den samlede registrering af studiedata ved Syddansk Universitet. I tæt samarbejde med universitetets fem fakulteter sikrer vi progression og legalitet i de studerendes studieforløb fra indskrivning til dimission.

Dine opgaver

De daglige arbejdsopgaver vil være præget af drift, og vil især indeholde følgende:

• opbygning af uddannelsesstruktur i STADS på baggrund af skrevne
  studieordninger, bekendtgørelser og lovgivning
• oprettelse af aktiviteter, udbud og protokoller i STADS
• servicering af studerende i relation til tilmelding, dispensation, udskrifter
   m.m.
• registrering af studerendes undervisnings- og eksamensaktiviteter
• sikre at der er overensstemmelse mellem gældende eksamensregler og
  registreringerne
• udstedelse af eksamensbeviser
• implementering af studienævnsafgørelser
• udførelse af diverse kontroller og legalitetstjek på studerende

Dine kompetencer

R&L søger en medarbejder, der evner at sætte sig ind i en kompleks verden af regler og systemer, som har et godt overblik og lyst til at arbejde i et dynamisk og til tider hektisk miljø, hvor der stilles krav til fleksibilitet og selvstændighed i opgaveløsningen.

Samtidig skal du evne at arbejde i en teamstruktur, hvor man i fællesskab er ansvarlig for opgaveløsningen og kommunikationen med mange samarbejdspartnere og studerende. Vi forventer, at du har en udpræget systematisk tilgang til dine opgaver, at du er fagligt stærk, kan prioritere din tid, overholde deadlines og at du sætter en ære i at sikre høj kvalitet i de opgaver, du løser – også når det går stærkt.

Kendskab til uddannelsessektoren vil blive vægtet højt. Desuden benytter SDU administrationssystemet STADS, og kendskab til dette vil være en fordel. 

Herudover lægger vi vægt på, at du:

• er serviceminded og løsningsorienteret
• har gode samarbejdsevner
• kan håndtere omskiftelige prioriteringer
• kan kommunikere fejlfrit på dansk og behersker engelsk i skrift og tale
• har et godt humør og er en god kollega, også når der er travlt
 
Hvad kan vi tilbyde

Vi kan tilbyde en midlertidige stilling på 15 måneder. Stillingen er på 37 timer ugentligt.   

Registrering & Legalitet er en del af Studieservice under Fællesadministrationen på Syddansk Universitet. Vi er organiseret i 9 teams à 2 - 4 medarbejdere i hvert team og en afdelingsleder.

Vi lægger stor vægt på åbenhed og en uformel omgangstone i afdelingen og tilbyder gode muligheder for faglig og personlig udvikling.

Vi tilbyder en travl og spændende arbejdsplads med mange forskellige kontakter i en stor organisation med mange muligheder.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Martin Davidsen på 6550 4547 eller teamkoordinator Rikke Tolstrup på 6550 8696.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt ultimo februar.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK.

Tjenestestedet er Odense.

Stillingen kan kun søges via SDU's hjemmeside –
http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/tap.

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.
Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/soegjob.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
Syddansk UniversitetOdense M2019-01-16T00:00:002019-02-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorelev ved Retten i Odense 2019

Retten i Odense

Odense C
Bliv kontorelev ved Retten i Odense Start din karriere hos Danmarks Domstole Er du engageret, nysgerrig, videbegærlig, ansvarsbevidst og vild med paragraffer § ? Kan du arbejde struktureret og tager du ansvar for egen læring og ikke mindst, kan du b...
Indrykket:30. januar 2019
Udløbsdato:27. februar 2019

Kontorelev

UCL Niels Bohrs Allé

Odense M
Kontorelever til et spændende miljø Vi søger tre kontorelever med ansættelse den 15. august 2019 til UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole. Du vil få en spændende og varierende arbejdsdag med mange opgaver, udvikling og løbende forandringer, hv...
Indrykket:1. februar 2019
Udløbsdato:18. februar 2019

Kontorelever til kundecenter i Skattestyrelsen i Odense

Skatteforvaltningen, Odense, Lerchesgade

Odense C
Start din karriere i Skattestyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne o...
Indrykket:16. januar 2019
Udløbsdato:17. februar 2019

Patientlån søger en kontorelev med speciale i administration

PATIENTLÅN ApS

Odense C
Vil du starte din karriere i krydsfeltet mellem økonomi, administration og markedsføring? Har du mod på at sætte dit aftryk og være en del af en virksomhed i hastig udvikling? Så er du måske vores nye kontorelev. Som elev hos Patientlån bliver du en...
Indrykket:7. februar 2019
Udløbsdato:4. april 2019

Teamorienteret HK-medarbejder til vikariat ved Registrering & Legalitet

Syddansk Universitet

Odense M
Registrering Legalitet (R L) søger en serviceminded og systematisk HK-medarbejder til et vikariat på 15 måneder med tiltrædelse hurtigst muligt og senest 1. april 2019. R L er en udpræget driftsafdeling, som er ansvarlig for den samlede registrering...
Indrykket:16. januar 2019
Udløbsdato:17. februar 2019