Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelever til Skattestyrelsen i Odense

Start din karriere i Skattestyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Høj faglighed og godt arbejdsmiljø
Som elev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden. Som kontorelev ved Skattestyrelsen i Odense bliver du tilknyttet vores Udlandsafdeling eller Straffesagsenheder.

Eksempler på opgaver kunne være:

  • Deltagelse i sagsbehandling af skatte- og afgiftsstraffesager
  • Afholdelse af møder med borgere
  • Samarbejde med politi og anklagemyndighed
  • Vejledning af udenlandske arbejdstagere og deres danske arbejdsgivere.

Som kontorelev med speciale i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder som f.eks. sagsbehandling, økonomi og kundeservice. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får et bredt kendskab til Skattestyrelsens faglige områder.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt.

Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Ligeledes er det vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.sktst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Ribe den 20. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Lerchesgade 35, 5000 Odense C.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329941649Phoenix-a5db817612019-01-14T00:00:00Kontorelever til Skattestyrelsen i OdenseStart din karriere i Skattestyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Høj faglighed og godt arbejdsmiljø
Som elev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden. Som kontorelev ved Skattestyrelsen i Odense bliver du tilknyttet vores Udlandsafdeling eller Straffesagsenheder.

Eksempler på opgaver kunne være:
  • Deltagelse i sagsbehandling af skatte- og afgiftsstraffesager
  • Afholdelse af møder med borgere
  • Samarbejde med politi og anklagemyndighed
  • Vejledning af udenlandske arbejdstagere og deres danske arbejdsgivere.

Som kontorelev med speciale i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder som f.eks. sagsbehandling, økonomi og kundeservice. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får et bredt kendskab til Skattestyrelsens faglige områder.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt.

Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Ligeledes er det vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.sktst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Ribe den 20. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Lerchesgade 35, 5000 Odense C.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
2019-02-18T00:50:43.507 Start din karriere i Skattestyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser. Høj faglighed og godt arbejdsmiljø Som elev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden. Som kontorelev ved Skattestyrelsen i Odense bliver du tilknyttet vores Udlandsafdeling eller Straffesagsenheder. Eksempler på opgaver kunne være: Deltagelse i sagsbehandling af skatte- og afgiftsstraffesager Afholdelse af møder med borgere Samarbejde med politi og anklagemyndighed Vejledning af udenlandske arbejdstagere og deres danske arbejdsgivere. Som kontorelev med speciale i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder som f.eks. sagsbehandling, økonomi og kundeservice. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får et bredt kendskab til Skattestyrelsens faglige områder. Personlige og faglige kvalifikationer Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Ligeledes er det vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning. Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.sktst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Ribe den 20. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver Lerchesgade 35, 5000 Odense C. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobneta5db8176100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=118757&DepartmentId=9672&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3434709Skatteforvaltningen, Odense, Lerchesgade11Lerchesgade 355000Odense CDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693288JobNet492848349284831000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a5db8176https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a5db8176https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a5db8176&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a5db8176&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/5.jpgKontorelever til Skattestyrelsen i Odense12008001Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration360111588Michael Bonoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330151025Kontorelev til SDU i KoldingRobot Vil du uddanne dig til kontorassistent inden for kontorfaget Administration og samtidig have to spændende og lærerige år i et ungt studiemiljø på en international arbejdsplads, så læs videre her! Vi søger nemlig en udadvendt og ambitiøs kontorelev med start 15. august 2020. Vi tilbyder dig faglige udfordringer inden for sagsbehandling, administration, planlægning og koordinering servicering af danske og internationale studerende og medarbejdere indsigt i personaleadministration, løn og økonomi turnus i forskellige afdelinger og en bred kontaktflade. 3 måneder af din læretid foregår i Odense. Universitetet betaler de omkostninger, der måtte være i forbindelse med evt. bolig- og rejseudgifter og stiller gerne en bolig til rådighed engagerede og kompetente oplæringsansvarlige kolleger social og aktiv elevklub for hele SDU Vi forventer, at du har lyst til at bruge de næste to år på at lære en masse nyt er udadvendt og kan lide at samarbejde med mange forskellige mennesker har et højt serviceniveau, og at ansvarlighed ligger naturligt for dig har gode formuleringsevner i skrift og tale både på dansk og engelsk AdgangskravDu skal have bestået eller forventer at bestå: EUX HHX HTX, HF eller STX suppleret med eud-s HG, HGV eller HGS, hvor der øverst på hg-beviset står kontor med speciale i administration Er du fyldt 25 år, gælder de samme krav. Var du fyldt 25 år, da du påbegyndte eud-s eux, skal du have foretaget en realkompetencevurdering hos en erhvervsskole. For at komme i betragtning, skal denne vedlægges din ansøgning. SDU har en vision om at være det foretrukne universitet i Danmark ikke bare for de studerende, men også for sine medarbejdere. Du har nu muligheden for at blive en del af en medarbejderstab, hvor kompetencer og et højt fagligt niveau værdsættes i dagligdagen. Læs mere om SDU Kolding på vores hjemmeside: https: www.sdu.dk da om_sdu byerne kolding Og her kan du læse mere om Studieservice: https: www.sdu.dk da om_sdu faellesomraadet studieservice studieservice_byerne Ansøgningsfristen er den 16. februar 2020. Vi planlægger at holde samtaler i uge 10. I forbindelse med samtalerne vil du blive testet i dine kommunikative færdigheder på både dansk og engelsk. Hør mere: Er du er meget velkommen til at kontakte afdelingsleder af Studieservice Kolding Ann Marie Sindt Lauridsen, tlf. 6550 8782, mail amsl@sdu.dk eller uddannelseskoordinator, Vibeke Vindahl Hermann på tlf. 6550 8942, mail vvh@sdu.dkAnsættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK STAT Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde n fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Vi gør opmærksom på, at det er en uddannelsesstilling, hvorfor du ikke kan påregne fast ansættelse efter elevtidens udløb. SDU bestræber sig dog på at hjælpe dygtige elever videre til en stilling på SDU efter endt uddannelse.

Vil du uddanne dig til kontorassistent inden for kontorfaget Administration og samtidig have to spændende og lærerige år i et ungt studiemiljø på en international arbejdsplads, så læs videre her!

Vi søger nemlig en udadvendt og ambitiøs kontorelev med start 15. august 2020.

Vi tilbyder dig

  • faglige udfordringer inden for sagsbehandling, administration, planlægning og koordinering
  • servicering af danske og internationale studerende og medarbejdere
  • indsigt i personaleadministration, løn og økonomi
  • turnus i forskellige afdelinger og en bred kontaktflade.
  • 3 måneder af din læretid foregår i Odense. Universitetet betaler de omkostninger, der måtte være i forbindelse med evt. bolig- og rejseudgifter og stiller gerne en bolig til rådighed
  • engagerede og kompetente oplæringsansvarlige kolleger
  • social og aktiv elevklub for hele SDU

Vi forventer, at du

  • har lyst til at bruge de næste to år på at lære en masse nyt
  • er udadvendt og kan lide at samarbejde med mange forskellige mennesker
  • har et højt serviceniveau, og at ansvarlighed ligger naturligt for dig
  • har gode formuleringsevner i skrift og tale – både på dansk og engelsk

Adgangskrav
Du skal have bestået eller forventer at bestå:

  • EUX
  • HHX
  • HTX, HF eller STX suppleret med eud-s
  • HG, HGV eller HGS, hvor der øverst på hg-beviset står kontor med speciale i administration

Er du fyldt 25 år, gælder de samme krav. Var du fyldt 25 år, da du påbegyndte eud-s /eux, skal du have foretaget en realkompetencevurdering hos en erhvervsskole. For at komme i betragtning, skal denne vedlægges din ansøgning.

SDU har en vision om at være det foretrukne universitet i Danmark ikke bare for de studerende, men også for sine medarbejdere. Du har nu muligheden for at blive en del af en medarbejderstab, hvor kompetencer og et højt fagligt niveau værdsættes i dagligdagen.

Læs mere om SDU Kolding på vores hjemmeside: https://www.sdu.dk/da/om_sdu/byerne/kolding

Og her kan du læse mere om Studieservice: https://www.sdu.dk/da/om_sdu/faellesomraadet/studieservice/studieservice_byerne

Ansøgningsfristen er den 16. februar 2020.  Vi planlægger at holde samtaler i uge 10. I forbindelse med samtalerne vil du blive testet i dine kommunikative færdigheder på både dansk og engelsk.

Hør mere:

Er du er meget velkommen til at kontakte afdelingsleder af Studieservice Kolding Ann Marie Sindt Lauridsen, tlf. 6550 8782, mail amsl@sdu.dk eller uddannelseskoordinator, Vibeke Vindahl Hermann på tlf. 6550 8942, mail vvh@sdu.dk

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT 

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.
 
Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
 
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Vi gør opmærksom på, at det er en uddannelsesstilling, hvorfor du ikke kan påregne fast ansættelse efter elevtidens udløb. SDU bestræber sig dog på at hjælpe dygtige elever videre til en stilling på SDU efter endt uddannelse.

Syddansk UniversitetOdense M2020-01-07T00:00:002020-02-16T00:00:00
330150390Kontorelev til SDU i EsbjergRobot Vil du uddanne dig inden for kontorfaget Administration og samtidig have to spændende og lærerige år i et ungt studiemiljø på en international arbejdsplads, så læs videre her! Vi søger nemlig en udadvendt og ambitiøs kontorelev med start 15. august 2020. Du kan forvente: faglige udfordringer inden for sagsbehandling, administration, planlægning, koordinering samt servicering af danske og internationale studerende og medarbejdere indsigt i personaleadministration, løn og økonomi turnus i forskellige afdelinger og en bred kontaktflade engagerede og kompetente oplæringsansvarlige social og aktiv elevklub 3 måneder af din elevtid foregår på SDU i Odense, hvor HR, Økonomiservice er placeret. SDU betaler for de omkostninger der måtte være i forbindelse med bolig og rejseudgifter Vi forventer, at: du har lyst til at bruge de næste to år på at lære en masse nyt du er udadvendt og kan lide at samarbejde med mange forskellige mennesker højt serviceniveau og ansvarlighed ligger naturligt for dig du har gode formuleringsevner i skrift og tale, både på dansk og engelsk AdgangskravFor at komme i betragtning til stillingen skal du have bestået eller forventer at bestå: EUX HHX HTX, HF eller STX suppleret med eud-s HG, HGV eller HGS, hvor der øverst på hg-beviset står kontor med speciale i administration Hvis du er fyldt 25 år gælder de samme krav, men du skal have foretaget en realkompetencevurdering hos en erhvervsskole, hvis du er på ny ordning. Denne skal vedlægges din ansøgning SDU har en vision om at være det foretrukne universitet i Danmark ikke bare for de studerende, men også for sine medarbejdere. Du har nu muligheden for at blive en del af en medarbejderstab, hvor kompetencer og et højt fagligt niveau værdsættes i dagligdagen. Læs mere om SDU Esbjerg på vores hjemmeside: https: www.sdu.dk da om_sdu byerne esbjerg Og her kan du læse mere om Studieservice: https: www.sdu.dk da om_sdu faellesomraadet studieservice studieservice_byerne Vi planlægger at holde samtaler i uge 10. I forbindelse med samtalerne vil du blive testet i dine kommunikative færdigheder på både dansk og engelsk. Har du spørgsmål til stillingen på SDU i Esbjerg, kan du kontakte afdelingsleder Birgit Jahn på tlf. nr. 6550 1501, bija@sdu.dk. Hvis du har generelle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte uddannelseskoordinator, Vibeke Vindahl Hermann på tlf. 65508942 og mail vvh@sdu.dk. Du kan læse mere om at være elev på SDU her: https: www.sdu.dk da service ledige_stillinger tap elever kontor administration Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK STAT Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde n fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Vi gør opmærksom på, at det er en uddannelsesstilling, hvorfor du ikke kan påregne fast ansættelse efter elevtidens udløb. SDU bestræber sig dog på, så vidt muligt at ansætte egne kontorelever efter endt uddannelse.

Vil du uddanne dig inden for kontorfaget Administration og samtidig have to spændende og lærerige år i et ungt studiemiljø på en international arbejdsplads, så læs videre her!

Vi søger nemlig en udadvendt og ambitiøs kontorelev med start 15. august 2020.

Du kan forvente:

  • faglige udfordringer inden for sagsbehandling, administration, planlægning, koordinering samt servicering af danske og internationale studerende og medarbejdere
  • indsigt i personaleadministration, løn og økonomi
  • turnus i forskellige afdelinger og en bred kontaktflade
  • engagerede og kompetente oplæringsansvarlige
  • social og aktiv elevklub
  • 3 måneder af din elevtid foregår på SDU i Odense, hvor HR, Økonomiservice er placeret. SDU betaler for de omkostninger der måtte være i forbindelse med bolig og rejseudgifter

Vi forventer, at:

  • du har lyst til at bruge de næste to år på at lære en masse nyt
  • du er udadvendt og kan lide at samarbejde med mange forskellige mennesker
  • højt serviceniveau og ansvarlighed ligger naturligt for dig
  • du har gode formuleringsevner i skrift og tale, både på dansk og engelsk

Adgangskrav
For at komme i betragtning til stillingen skal du have bestået eller forventer at bestå:

  • EUX
  • HHX
  • HTX, HF eller STX suppleret med eud-s
  • HG, HGV eller HGS, hvor der øverst på hg-beviset står kontor med speciale i administration

Hvis du er fyldt 25 år gælder de samme krav, men du skal have foretaget en realkompetencevurdering hos en erhvervsskole, hvis du er på ny ordning. Denne skal vedlægges din ansøgning

SDU har en vision om at være det foretrukne universitet i Danmark ikke bare for de studerende, men også for sine medarbejdere. Du har nu muligheden for at blive en del af en medarbejderstab, hvor kompetencer og et højt fagligt niveau værdsættes i dagligdagen.

Læs mere om SDU Esbjerg på vores hjemmeside: https://www.sdu.dk/da/om_sdu/byerne/esbjerg

Og her kan du læse mere om Studieservice: https://www.sdu.dk/da/om_sdu/faellesomraadet/studieservice/studieservice_byerne

Vi planlægger at holde samtaler i uge 10. I forbindelse med samtalerne vil du blive testet i dine kommunikative færdigheder på både dansk og engelsk.

Har du spørgsmål til stillingen på SDU i Esbjerg, kan du kontakte afdelingsleder Birgit Jahn på tlf. nr. 6550 1501, bija@sdu.dk.

Hvis du har generelle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte uddannelseskoordinator, Vibeke Vindahl Hermann på tlf. 65508942 og mail vvh@sdu.dk.

Du kan læse mere om at være elev på SDU her: https://www.sdu.dk/da/service/ledige_stillinger/tap/elever/kontor+administration

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT 

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.
 
Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
 
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Vi gør opmærksom på, at det er en uddannelsesstilling, hvorfor du ikke kan påregne fast ansættelse efter elevtidens udløb. SDU bestræber sig dog på, så vidt muligt at ansætte egne kontorelever efter endt uddannelse.

Syddansk UniversitetOdense M2020-01-06T00:00:002020-02-16T00:00:00
330150369Kontorelever i offentlig administrationRobot Vil du uddanne dig inden for kontorfaget Offentlig administration og samtidig have to spændende og lærerige år på en stor arbejdsplads, der skaber værdi for og med samfundet ved at arbejde med FN s Verdensmål? Så læs videre her! Vi søger nemlig 3 ambitiøse kontorelever med start 15. august 2020. De sidste tre år har SDU s kontorelever indstillet SDU til Årets Læreplads og nu har du mulighed for at blive en del af en medarbejderstab, hvor kompetencer og et højt fagligt niveau værdsættes i dagligdagen. SDU har en vision om at være det foretrukne universitet i Danmark - ikke bare for de studerende, men også for sine medarbejdere, herunder vores elever. Som kommende elev i offentlig administration skal du starte dit turnusforløb i enten Studieservice, på Biblioteket eller i Udbudskontoret , som er en del af Økonomiservice. Ved et elevforløb på SDU kan du forvente: Turnus i forskellige afdelinger og en bred kontaktflade Oplæring i, og faglige udfordringer inden for, administration, sagsbehandling, planlægning og koordinering Indsigt i personaleadministration, lønudbetaling og økonomi Servicering af danske og internationale medarbejdere og studerende Engagerede og kompetente oplæringsansvarlige Social og aktiv elevklub, drevet af eleverne selv Studietur til Bruxelles som en del af skoleperioderne Vi forventer, at: du er positiv og har lyst til at bruge de næste to år på at lære en masse nyt du er udadvendt og kan lide at samarbejde med mange forskellige mennesker du kan håndtere at skifte imellem forskellige afdelinger. du har et højt serviceniveau og en god situationsfornemmelse du er struktureret og omhyggelig du har gode formuleringsevner i skrift og tale både på dansk og engelsk AdgangskravDu skal have bestået eller forventer at bestå en af følgende uddannelser: EUX HHX HTX, HF eller STX suppleret med eud-s HG, HGV eller HGS med adgang til speciale i offentlig administration Er du fyldt 25 år, gælder de samme krav. Var du fyldt 25 år, da du påbegyndte eud-s eux, skal du have foretaget en realkompetencevurdering hos en erhvervsskole. For at komme i betragtning, skal denne vedlægges din ansøgning. Du kan læse mere om at være elev på SDU på vores hjemmeside: https: www.sdu.dk da service ledige_stillinger tap elever Samtaler forventes afholdt i uge 11, 2020 og der vil i forbindelse med samtaler være en lille test vedr. kommunikative færdigheder på både dansk og engelsk. Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte uddannelseskoordinator Vibeke Vindahl Hermann på tlf. 65508942 eller mail vvh@sdu.dk.Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK STAT Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Vi gør opmærksom på, at det er en uddannelsesstilling, hvorfor du ikke kan påregne fast ansættelse efter elevtidens udløb. SDU bestræber sig dog på så vidt muligt at ansætte egne kontorelever efter endt uddannelse.

Vil du uddanne dig inden for kontorfaget Offentlig administration og samtidig have to spændende og lærerige år på en stor arbejdsplads, der skaber værdi for og med samfundet ved at arbejde med FN’s Verdensmål? Så læs videre her!

Vi søger nemlig 3 ambitiøse kontorelever med start 15. august 2020.

De sidste tre år har SDU’s kontorelever indstillet SDU til Årets Læreplads og nu har du mulighed for at blive en del af en medarbejderstab, hvor kompetencer og et højt fagligt niveau værdsættes i dagligdagen. SDU har en vision om at være det foretrukne universitet i Danmark - ikke bare for de studerende, men også for sine medarbejdere, herunder vores elever.

Som kommende elev i offentlig administration skal du starte dit turnusforløb i enten Studieservice, på Biblioteket eller i Udbudskontoret , som er en del af Økonomiservice.

Ved et elevforløb på SDU kan du forvente:

  • Turnus i forskellige afdelinger og en bred kontaktflade
  • Oplæring i, og faglige udfordringer inden for, administration, sagsbehandling, planlægning og koordinering
  • Indsigt i personaleadministration, lønudbetaling og økonomi
  • Servicering af danske og internationale medarbejdere og studerende
  • Engagerede og kompetente oplæringsansvarlige
  • Social og aktiv elevklub, drevet af eleverne selv
  • Studietur til Bruxelles som en del af skoleperioderne

Vi forventer, at:

  • du er positiv og har lyst til at bruge de næste to år på at lære en masse nyt
  • du er udadvendt og kan lide at samarbejde med mange forskellige mennesker
  • du kan håndtere at skifte imellem forskellige afdelinger.
  • du har et højt serviceniveau og en god situationsfornemmelse
  • du er struktureret og omhyggelig
  • du har gode formuleringsevner i skrift og tale – både på dansk og engelsk

Adgangskrav
Du skal have bestået eller forventer at bestå en af følgende uddannelser:

  • EUX
  • HHX
  • HTX, HF eller STX suppleret med eud-s
  • HG, HGV eller HGS med adgang til speciale i offentlig administration

Er du fyldt 25 år, gælder de samme krav. Var du fyldt 25 år, da du påbegyndte eud-s /eux, skal du have foretaget en realkompetencevurdering hos en erhvervsskole. For at komme i betragtning, skal denne vedlægges din ansøgning.

Du kan læse mere om at være elev på SDU på vores hjemmeside: https://www.sdu.dk//da/service/ledige_stillinger/tap/elever

Samtaler forventes afholdt i uge 11, 2020 og der vil i forbindelse med samtaler være en lille test vedr. kommunikative færdigheder på både dansk og engelsk.

Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte uddannelseskoordinator Vibeke Vindahl Hermann på tlf. 65508942 eller mail vvh@sdu.dk.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT 

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.
 
Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
 
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Vi gør opmærksom på, at det er en uddannelsesstilling, hvorfor du ikke kan påregne fast ansættelse efter elevtidens udløb. SDU bestræber sig dog på så vidt muligt at ansætte egne kontorelever efter endt uddannelse.

Syddansk UniversitetOdense M2020-01-06T00:00:002020-02-16T00:00:00
330160636Elever til retten i OdenseRobot Bliv kontorelev ved Retten i Odense Start din karriere hos Danmarks Domstole Er du engageret, nysgerrig, videbegærlig, ansvarsbevidst og vild med paragraffer § ? Kan du arbejde struktureret og tager du ansvar for egen læring og ikke mindst, kan du både arbejde selvstændigt og sammen med andre? Du er selvfølgelig god til retskrivning. Vil du arbejde med retssager og administration, så er du lige den vi søger. Retten i Odense søger 2 dygtige kontorelever inden for offentlig administration. Vi sørger for, at du får et velkoordineret elevforløb, hvor arbejdsdagen byder på både nye udfordringer og mere rutineprægede opgaver. Du bliver en del af et i forvejen stærkt fagligt og socialt elevhold. Hvad skal du lave? Arbejdet ved retten byder på en spændende hverdag og du får en alsidig uddannelse i alle rettens afdelinger, hvorfor du skal være omstillingsparat, når opgaverne kræver det: § Retssekretariatet, hvor du er med til at behandle straffe- og civilesager § Fogedretten, hvor du er med til at behandle bl.a. udlægs- og huslejesager § Skifteretten, hvor du er med til at behandle sager om arv, konkurs og gældssanering § Administrationen, hvor du får indblik i de administrative opgaver ved byretterne Du får tildelt egne opgaver og har samtidig engagerede og dygtige kollegaer at sparre med i din elevtid. Du får således ansvar og stor kontakt til domstolenes brugere, og vi går ikke på kompromis med kvaliteten. Du vil også få et spændende indblik i den juridiske verden. Uddannelsen varer som hovedregel 2 år. Den praktiske oplæring i retten kombineres med skoleophold på Tietgenskolen i Odense. Du har også mulighed for at kombinere din uddannelse hos os med praktikophold i udlandet. Derudover er der årlige elevseminarer, hvor du er sammen med andre elever fra Danmarks Domstole. Du vil i hele din elevtid være tilknyttet en elevansvarlig og oplæringsansvarlig. Hvem er du? Du består EUX-Business eller en gymnasial baggrund med suppleringsfag eller en HHX med suppleringsfag. Alternativt har du en HG2-eksamen med dansk og it på niveau C. Yderligere oplysninger Eventuelle spørgsmål kan stilles til afdelingsleder Helle Jessen, e-mail hee@domstol.dk, tlf. 66 11 47 12. Du kan også besøg vores hjemmeside på www.domstol.dk Odense. Ansøgningsfrist Du skal sende din ansøgning online via rekrutteringssystem på vores hjemmeside www.domstol.dk Odense under job i retten . Udover din ansøgning bedes du vedhæfte CV, eventuelle udtalelser samt alle relevante eksamenspapirer (med karakter og niveau) eller seneste terminskarakterer. Vi skal have modtaget din ansøgning i rekrutteringssystemet senest den 28. februar 2020 kl. 12.00. Ansøgningssamtalerne forventes afholdt i ugerne 11, 12 og 13. Hvornår begynder din elevuddannelse, og hvad er lønnen? Vi forestiller os, at du starter 1. september 2020. Din ansættelse og løn følger fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK STAT. Er du fyldt 25 år, kan du eventuelt få afkortet din uddannelse, hvis du har relevant erhvervserfaring. Info herom kan du få hos Tietgenskolens studievejleder. Da Danmarks Domstole gerne vil afspejle sammensætningen af den danske befolkning, opfordrer vi alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Bliv kontorelev ved Retten i Odense

Start din karriere hos Danmarks Domstole

Er du engageret, nysgerrig, videbegærlig, ansvarsbevidst og vild med paragraffer § ? Kan du arbejde struktureret og tager du ansvar for egen læring og ikke mindst, kan du både arbejde selvstændigt og sammen med andre? Du er selvfølgelig god til retskrivning. Vil du arbejde med retssager og administration, så er du lige den vi søger.

Retten i Odense søger 2 dygtige kontorelever inden for offentlig administration. Vi sørger for, at du får et velkoordineret elevforløb, hvor arbejdsdagen byder på både nye udfordringer og mere rutineprægede opgaver. Du bliver en del af et i forvejen stærkt fagligt og socialt elevhold.

Hvad skal du lave?

Arbejdet ved retten byder på en spændende hverdag og du får en alsidig uddannelse i alle rettens afdelinger, hvorfor du skal være omstillingsparat, når opgaverne kræver det:

§ Retssekretariatet, hvor du er med til at behandle straffe- og civilesager

§ Fogedretten, hvor du er med til at behandle bl.a. udlægs- og huslejesager

§ Skifteretten, hvor du er med til at behandle sager om arv, konkurs og gældssanering

§ Administrationen, hvor du får indblik i de administrative opgaver ved byretterne

Du får tildelt egne opgaver og har samtidig engagerede og dygtige kollegaer at sparre med i din elevtid. Du får således ansvar og stor kontakt til domstolenes brugere, og vi går ikke på kompromis med kvaliteten. Du vil også få et spændende indblik i den juridiske verden.

Uddannelsen varer som hovedregel 2 år. Den praktiske oplæring i retten kombineres med skoleophold på Tietgenskolen i Odense. Du har også mulighed for at kombinere din uddannelse hos os med praktikophold i udlandet. Derudover er der årlige elevseminarer, hvor du er sammen med andre elever fra Danmarks Domstole. Du vil i hele din elevtid være tilknyttet en elevansvarlig og oplæringsansvarlig.

Hvem er du?

Du består EUX-Business eller en gymnasial baggrund med suppleringsfag eller en HHX med suppleringsfag. Alternativt har du en HG2-eksamen med dansk og it på niveau C.

Yderligere oplysninger

Eventuelle spørgsmål kan stilles til afdelingsleder Helle Jessen, e-mail hee@domstol.dk, tlf. 66 11 47 12. Du kan også besøg vores hjemmeside på www.domstol.dk/Odense.

Ansøgningsfrist

Du skal sende din ansøgning online via rekrutteringssystem på vores hjemmeside www.domstol.dk/Odense under ”job i retten”. Udover din ansøgning bedes du vedhæfte CV, eventuelle udtalelser samt alle relevante eksamenspapirer (med karakter og niveau) eller seneste terminskarakterer.

Vi skal have modtaget din ansøgning i rekrutteringssystemet senest den 28. februar 2020 kl. 12.00. Ansøgningssamtalerne forventes afholdt i ugerne 11, 12 og 13.

Hvornår begynder din elevuddannelse, og hvad er lønnen?

Vi forestiller os, at du starter 1. september 2020.

Din ansættelse og løn følger fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT.

Er du fyldt 25 år, kan du eventuelt få afkortet din uddannelse, hvis du har relevant erhvervserfaring. Info herom kan du få hos Tietgenskolens studievejleder.

Da Danmarks Domstole gerne vil afspejle sammensætningen af den danske befolkning, opfordrer vi alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.







Retten i OdenseOdense C2020-01-20T00:00:002020-02-28T00:00:00
330160635Fyns Politi søger kontorelever med speciale i offentlig administrationRobot Fyns Politi Vi tilbyder dig et alsidigt og udviklende uddannelsesforløb, idet du som kontorelev er uundværlig i understøttelsen af politiets kerneopgaver. Vi sørger for, at du får et velkoordineret elevforløb og skaber rammen for en god og solid uddannelse, samt tilbyder en arbejdsdag, der ofte indeholder en god blanding af nye udfordringer og mere rutineprægede arbejdsopgaver. Du bliver en del af et stærkt fagligt og socialt elevhold, der er sammensat af både 1. 2. års elever. Du får tilknyttet en elevansvarlig, som kan give råd og sparring igennem hele dit elevforløb både hvad angår uddannelsen og arbejdspladsen. Hvad indeholder dine arbejdsopgaver? I din elevtid kommer du rundt i flere forskellige afdelinger for at sikre, at du får et større indblik i politiets opgaver og det administrative set-up, der understøtter hele organisationen. Du arbejder sammen med kolleger med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde - heriblandt uniformerede betjente og civilt ansatte medarbejdere. Arbejdsopgaverne varierer, men sikkert er det, at du bliver introduceret til forskellige arbejdsområder og arbejdsopgaver i løbet af din elevperiode. Du kan blandt andet få mulighed for at arbejde med generel administrativ sagsbehandling inden for arbejdsområderne: • Anklagemyndigheden • Servicecenter og andre borgervendte funktioner • HR, økonomi, ledelsesstøtte, logistik og indkøb • Efterforskning og anmeldelses- og visitationsenhed Hvad forventer vi af dig? Vi forventer, at du tager ansvar for dit arbejde og din egen faglige og personlige udvikling, og det er en klar fordel, hvis du har erfaring fra andet job, fritidsjob, frivilligt arbejde, elevrådsarbejde el.lign. Jobbet indeholder en del kommunikation fx via telefon og mail det er derfor væsentligt, at du formulerer dig klart, præcist og tydeligt både i skrift og tale. Derudover kan det blive aktuelt, at du skal skrive og tale engelsk, hvilket du skal være komfortabel med. Det er vigtigt, at du har let ved at arbejde sammen med andre, idet tværgående opgaveløsning er en del af hverdagen, og vi værdsætter tæt fagligt fællesskab og sparring. Som person er du nysgerrig efter nye opgaver og på at følge med, når der sker forandringer omkring dig. Du er samtidig indstillet på, at rutineopgaver er en del af hverdagen. Ansættelsesforhold Tiltrædelse er 1. september 2020. Der indgås en aftale om en 2-årig uddannelsesstilling med en 37 timers arbejdsuge. Udover den praktiske uddannelse er der i alt 15 ugers skolegang inklusive den afsluttende fagprøve. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Du bliver tilknyttet Fyns Politi under hele dit elevforløb. Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Kontakt Du skal sende en motiveret ansøgning, samt uploade dit CV. Din besvarelse må max. fylde en A4 side. Din ansøgning kan bl.a. give svar på nedenstående spørgsmål: • Hvorfor har du valgt at søge en stilling som kontorelev i Politiet? • Hvilke personlige kompetencer kan du bringe i spil i forbindelse med dit uddannelsesforløb? • Hvilke erfaringer fra skole eller arbejde mener du at kunne drage fordel af i jobbet som kontorelev? • Hvad er dine forventninger til Politiet som arbejdsplads? Læs mere om politiets elevforløb på https: politi.dk job-i-politiet elevuddannelser. Du kan finde mere information om politiet generelt på https: politi.dk og https: politi.dk job-i-politiet. Ønsker du flere oplysninger om uddannelsen kan du kontakte Fyns Politi elevansvarlig Birgitte Petersen, mail bep002@politi.dk, tlf. 41213899 eller Bente Ruder, HR konsulent, mail bir001@politi.dk, tlf. 41396608. Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format. Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold. Vi påregner at afholde samtaler i uge 10 11. UDDANNELSESKRAV Du har bestået eller forventer at bestå: EUX med retning kontor, STX eller HTX med et 5-ugers EUS- HGS-forløb eller HG HGV med gode karakter inden tiltrædelse. Er du fyldt 25 år inden grundforløbets start (EUX EUS), bedes du sende en realkompetencevurdering med din ansøgning. Er du i tvivl om, hvorvidt du opfylder adgangskravene, bedes du kontakte dit uddannelsessted.

Fyns Politi

Vi tilbyder dig et alsidigt og udviklende uddannelsesforløb, idet du som kontorelev er uundværlig i understøttelsen af politiets kerneopgaver.

Vi sørger for, at du får et velkoordineret elevforløb og skaber rammen for en god og solid uddannelse, samt tilbyder en arbejdsdag, der ofte indeholder en god blanding af nye udfordringer og mere rutineprægede arbejdsopgaver. Du bliver en del af et stærkt fagligt og socialt elevhold, der er sammensat af både 1. & 2. års elever. Du får tilknyttet en elevansvarlig, som kan give råd og sparring igennem hele dit elevforløb – både hvad angår uddannelsen og arbejdspladsen.

Hvad indeholder dine arbejdsopgaver?

I din elevtid kommer du rundt i flere forskellige afdelinger for at sikre, at du får et større indblik i politiets opgaver og det administrative set-up, der understøtter hele organisationen. Du arbejder sammen med kolleger med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde - heriblandt uniformerede betjente og civilt ansatte medarbejdere.

Arbejdsopgaverne varierer, men sikkert er det, at du bliver introduceret til forskellige arbejdsområder og arbejdsopgaver i løbet af din elevperiode. Du kan blandt andet få mulighed for at arbejde med generel administrativ sagsbehandling inden for arbejdsområderne:

• Anklagemyndigheden
• Servicecenter og andre borgervendte funktioner
• HR, økonomi, ledelsesstøtte, logistik og indkøb
• Efterforskning og anmeldelses- og visitationsenhed

Hvad forventer vi af dig?

Vi forventer, at du tager ansvar for dit arbejde og din egen faglige og personlige udvikling, og det er en klar fordel, hvis du har erfaring fra andet job, fritidsjob, frivilligt arbejde, elevrådsarbejde el.lign.

Jobbet indeholder en del kommunikation – fx via telefon og mail – det er derfor væsentligt, at du formulerer dig klart, præcist og tydeligt både i skrift og tale. Derudover kan det blive aktuelt, at du skal skrive og tale engelsk, hvilket du skal være komfortabel med.

Det er vigtigt, at du har let ved at arbejde sammen med andre, idet tværgående opgaveløsning er en del af hverdagen, og vi værdsætter tæt fagligt fællesskab og sparring. Som person er du nysgerrig efter nye opgaver og på at følge med, når der sker forandringer omkring dig. Du er samtidig indstillet på, at rutineopgaver er en del af hverdagen.

Ansættelsesforhold

Tiltrædelse er 1. september 2020.

Der indgås en aftale om en 2-årig uddannelsesstilling med en 37 timers arbejdsuge. Udover den praktiske uddannelse er der i alt 15 ugers skolegang inklusive den afsluttende fagprøve.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Du bliver tilknyttet Fyns Politi under hele dit elevforløb.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

Du skal sende en motiveret ansøgning, samt uploade dit CV. Din besvarelse må max. fylde en A4 side. Din ansøgning kan bl.a. give svar på nedenstående spørgsmål:


• Hvorfor har du valgt at søge en stilling som kontorelev i Politiet?
• Hvilke personlige kompetencer kan du bringe i spil i forbindelse med dit uddannelsesforløb?
• Hvilke erfaringer fra skole eller arbejde mener du at kunne drage fordel af i jobbet som kontorelev?
• Hvad er dine forventninger til Politiet som arbejdsplads?


Læs mere om politiets elevforløb på https://politi.dk/job-i-politiet/elevuddannelser.

Du kan finde mere information om politiet generelt på https://politi.dk/ og https://politi.dk/job-i-politiet.

Ønsker du flere oplysninger om uddannelsen kan du kontakte Fyns Politi elevansvarlig Birgitte Petersen, mail bep002@politi.dk, tlf. 41213899 eller Bente Ruder, HR konsulent, mail bir001@politi.dk, tlf. 41396608.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Vi påregner at afholde samtaler i uge 10/11.

UDDANNELSESKRAV

Du har bestået eller forventer at bestå: EUX med retning kontor, STX eller HTX med et 5-ugers EUS-/HGS-forløb eller HG/HGV med gode karakter inden tiltrædelse. Er du fyldt 25 år inden grundforløbets start (EUX/EUS), bedes du sende en realkompetencevurdering med din ansøgning.

Er du i tvivl om, hvorvidt du opfylder adgangskravene, bedes du kontakte dit uddannelsessted.

Fyns PolitiOdense C2020-01-20T00:00:002020-02-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorelev til SDU i Kolding

Syddansk Universitet

Odense M
Vil du uddanne dig til kontorassistent inden for kontorfaget Administration og samtidig have to spændende og lærerige år i et ungt studiemiljø på en international arbejdsplads, så læs videre her! Vi søger nemlig en udadvendt og ambitiøs kontorelev m...
Indrykket:7. januar 2020

Kontorelev til SDU i Esbjerg

Syddansk Universitet

Odense M
Vil du uddanne dig inden for kontorfaget Administration og samtidig have to spændende og lærerige år i et ungt studiemiljø på en international arbejdsplads, så læs videre her! Vi søger nemlig en udadvendt og ambitiøs kontorelev med start 15. august ...
Indrykket:6. januar 2020

Kontorelever i offentlig administration

Syddansk Universitet

Odense M
Vil du uddanne dig inden for kontorfaget Offentlig administration og samtidig have to spændende og lærerige år på en stor arbejdsplads, der skaber værdi for og med samfundet ved at arbejde med FN s Verdensmål? Så læs videre her! Vi søger nemlig 3 am...
Indrykket:6. januar 2020

Elever til retten i Odense

Retten i Odense

Odense C
Bliv kontorelev ved Retten i Odense Start din karriere hos Danmarks Domstole Er du engageret, nysgerrig, videbegærlig, ansvarsbevidst og vild med paragraffer § ? Kan du arbejde struktureret og tager du ansvar for egen læring og ikke mindst, kan du b...
Indrykket:20. januar 2020

Fyns Politi søger kontorelever med speciale i offentlig administration

Fyns Politi

Odense C
Fyns Politi Vi tilbyder dig et alsidigt og udviklende uddannelsesforløb, idet du som kontorelev er uundværlig i understøttelsen af politiets kerneopgaver. Vi sørger for, at du får et velkoordineret elevforløb og skaber rammen for en god og solid udd...
Indrykket:20. januar 2020