Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelever til Skattestyrelsen i Ribe

Start din karriere i Skattestyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen.

Kundebetjening, service og vejledning – der gør en forskel!
Som kontorelev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden.

Du vil i dit elevforløb blive en del af kundecenteret i Ribe. Kundecenteret besvarer alle generelle henvendelser på skatte-, moms- og afgiftsområdet samt yder én-til-én vejledning til borgere og virksomheder pr. telefon og mail. Du modtager opkald og mails fra borgere og virksomheder med spørgsmål, der drejer sig om bl.a. forskuds- og årsopgørelse og TastSelv. Det vil blive din fornemmeste opgave at besvare deres spørgsmål på en enkel og forståelig måde.

For at få et bredere indblik i Skattestyrelsens arbejdsopgaver, vil du i din elevtid også få mulighed for at arbejde i en af vores andre afdelinger. Du skal derfor løbende være forberedt på nye og spændende udfordringer.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er en udadvendt og imødekommende person, som motiveres af at yde god service. Det er vigtigt, at du går engageret ind i løsningen af en opgave, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver, samt at du har en god talmæssig forståelse. Ligeledes er du serviceminded, har gode samarbejdsevner og formår at fastholde en positiv tilgang til andre mennesker.

Vi forventer, at du kan kommunikere både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk. Du skal kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på detaljer og kvalitet.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.sktst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Ribe den 20. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Sorsigvej 35, 6760 Ribe.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329941640Phoenix-5f3469fc12019-01-14T00:00:00Kontorelever til Skattestyrelsen i RibeStart din karriere i Skattestyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen.

Kundebetjening, service og vejledning – der gør en forskel!
Som kontorelev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden.

Du vil i dit elevforløb blive en del af kundecenteret i Ribe. Kundecenteret besvarer alle generelle henvendelser på skatte-, moms- og afgiftsområdet samt yder én-til-én vejledning til borgere og virksomheder pr. telefon og mail. Du modtager opkald og mails fra borgere og virksomheder med spørgsmål, der drejer sig om bl.a. forskuds- og årsopgørelse og TastSelv. Det vil blive din fornemmeste opgave at besvare deres spørgsmål på en enkel og forståelig måde.

For at få et bredere indblik i Skattestyrelsens arbejdsopgaver, vil du i din elevtid også få mulighed for at arbejde i en af vores andre afdelinger. Du skal derfor løbende være forberedt på nye og spændende udfordringer.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er en udadvendt og imødekommende person, som motiveres af at yde god service. Det er vigtigt, at du går engageret ind i løsningen af en opgave, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver, samt at du har en god talmæssig forståelse. Ligeledes er du serviceminded, har gode samarbejdsevner og formår at fastholde en positiv tilgang til andre mennesker.

Vi forventer, at du kan kommunikere både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk. Du skal kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på detaljer og kvalitet.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.sktst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Ribe den 20. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Sorsigvej 35, 6760 Ribe.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
2019-02-18T00:50:43.070 Start din karriere i Skattestyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen. Kundebetjening, service og vejledning der gør en forskel! Som kontorelev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden. Du vil i dit elevforløb blive en del af kundecenteret i Ribe. Kundecenteret besvarer alle generelle henvendelser på skatte-, moms- og afgiftsområdet samt yder én-til-én vejledning til borgere og virksomheder pr. telefon og mail. Du modtager opkald og mails fra borgere og virksomheder med spørgsmål, der drejer sig om bl.a. forskuds- og årsopgørelse og TastSelv. Det vil blive din fornemmeste opgave at besvare deres spørgsmål på en enkel og forståelig måde. For at få et bredere indblik i Skattestyrelsens arbejdsopgaver, vil du i din elevtid også få mulighed for at arbejde i en af vores andre afdelinger. Du skal derfor løbende være forberedt på nye og spændende udfordringer. Personlige og faglige kvalifikationer Du er en udadvendt og imødekommende person, som motiveres af at yde god service. Det er vigtigt, at du går engageret ind i løsningen af en opgave, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver, samt at du har en god talmæssig forståelse. Ligeledes er du serviceminded, har gode samarbejdsevner og formår at fastholde en positiv tilgang til andre mennesker. Vi forventer, at du kan kommunikere både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk. Du skal kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på detaljer og kvalitet. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning. Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.sktst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Ribe den 20. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver Sorsigvej 35, 6760 Ribe. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnet5f3469fc100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=118765&DepartmentId=9672&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg3434700Skatteforvaltningen, Ribe11Sorsigvej 356760RibeDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693294JobNet492850549285051000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5f3469fchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5f3469fchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5f3469fc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5f3469fc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/2.jpgKontorelever til Skattestyrelsen i Ribe12008001Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration15Elev & trainee360111574Michael Bonoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330076900Salgs- og marketingselevRobot Til DAN G koncernens hovedkontor i Christiansfeld søges en engageret og selvstændig elev til et 2- årigt uddannelsesforløb i vores salgs- og marketingsafdeling. Selvom vi i 2020 kan fejre 125-års jubilæum, er vi hverken grå eller støvede, men kan godt bruge et ungt friskt pust. Så har du lyst til at lære om alle arbejdsgange og processer indenfor salg- og marketing, er du måske vores kommende salgs- og marketingselev. Salgs- og marketingselev hos Danæg A S Som elev hos Danæg sørger vi for, at du kommer godt fra start og udvikler dig både personligt og fagligt. Du vil gennemgå en praktisk uddannelse i salgs- og marketingsafdelingen kombineret med teoretisk skoleophold, der strækker sig over 2 år. Du vil også få mulighed for i perioder at arbejde i andre af vores selskaber både i Danmark og udlandet. Dine arbejdsopgaver kan blandt andet omfatte Administrativ support til salgsteamet Ordrebehandling og opfølgning på ordre- og lagerstatus Korrekturlæsning af kampagnemateriale Daglig kontakt til kunder på detail og foodservice markedet Udarbejdelse af salgspræsentationer Koordinering af messe- og marketingsmateriale Vedligeholdelse af sociale platforme Repræsentation på messer Din profil Du er struktureret og god til at koordinere Skarp i MS Office pakken Besidder gode og konstruktive kommunikations- og samarbejdsevner Behersker engelsk på et højt niveau og gerne yderligere sprogkundskaber f.eks. tysk el. fransk Trives med et højt aktivitetsniveau Du har øje for et lækkert design Afsluttet adgangsgivende ungdomsuddannelse Som person er du kendetegnet ved et højt humør og en positiv indstilling til dine omgivelser. Du er udadvendt og fleksibel, og ser muligheder frem for begrænsninger. Du tager fuldt ejerskab for dine ansvarsområder og forstår vigtigheden af at være fleksibel, for at komme i mål med opgaverne. Vi tilbyder et spændende og udfordrende 2-årigt uddannelsesforløb i et godt arbejdsmiljø med gode kollegaer. Du bliver en del af et ungt og dynamisk team i en flad og uformel organisation med fuld fart på. Vi glæder os til at byde dig velkommen snarest muligt, så send straks din ansøgning og CV via https: www.danaeg.dk kontakt ledige-stillinger Venligst bemærk, at ansøgningerne behandles løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte divisionsdirektør Mette Due Andersen på mobil tlf. 24 91 86 35

Til DANÆG koncernens hovedkontor i Christiansfeld søges en engageret og selvstændig elev til et 2- årigt uddannelsesforløb i vores salgs- og marketingsafdeling. Selvom vi i 2020 kan fejre 125-års jubilæum, er vi hverken grå eller støvede, men kan godt bruge et ungt friskt pust. Så har du lyst til at lære om alle arbejdsgange og processer indenfor salg- og marketing, er du måske vores kommende salgs- og marketingselev.

Salgs- og marketingselev hos Danæg A/S
Som elev hos Danæg sørger vi for, at du kommer godt fra start og udvikler dig både personligt og fagligt. Du vil gennemgå en praktisk uddannelse i salgs- og marketingsafdelingen kombineret med teoretisk skoleophold, der strækker sig over 2 år. Du vil også få mulighed for i perioder at arbejde i andre af vores selskaber både i Danmark og udlandet.

Dine arbejdsopgaver kan blandt andet omfatte

  • Administrativ support til salgsteamet
  • Ordrebehandling og opfølgning på ordre- og lagerstatus
  • Korrekturlæsning af kampagnemateriale
  • Daglig kontakt til kunder på detail og foodservice markedet
  • Udarbejdelse af salgspræsentationer
  • Koordinering af messe- og marketingsmateriale
  • Vedligeholdelse af sociale platforme
  • Repræsentation på messer

Din profil

  • Du er struktureret og god til at koordinere
  • Skarp i MS Office pakken
  • Besidder gode og konstruktive kommunikations- og samarbejdsevner
  • Behersker engelsk på et højt niveau og gerne yderligere sprogkundskaber f.eks. tysk el. fransk
  • Trives med et højt aktivitetsniveau
  • Du har øje for et lækkert design
  • Afsluttet adgangsgivende ungdomsuddannelse

Som person er du kendetegnet ved et højt humør og en positiv indstilling til dine omgivelser. Du er udadvendt og fleksibel, og ser muligheder frem for begrænsninger. Du tager fuldt ejerskab for dine ansvarsområder og forstår vigtigheden af at være fleksibel, for at komme i mål med opgaverne. Vi tilbyder et spændende og udfordrende 2-årigt uddannelsesforløb i et godt arbejdsmiljø med gode kollegaer. Du bliver en del af et ungt og dynamisk team i en flad og uformel organisation med fuld fart på.

Vi glæder os til at byde dig velkommen snarest muligt, så send straks din ansøgning og CV via https://www.danaeg.dk/kontakt/ledige-stillinger Venligst bemærk, at ansøgningerne behandles løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte divisionsdirektør Mette Due Andersen på mobil tlf. 24 91 86 35

Danæg A/SChristiansfeld2019-08-22T00:00:002019-10-15T00:00:00
330082349VIKING søger ADMINISTRATIV SALES TRAINEERobot JOIN VIKING - and save lives for a living VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden. Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv VIKING søger en selvstændig og engageret Administrative Sales Trainee. Med base på hovedkontoret i Esbjerg bliver du en del af VIKINGs regionale salgsafdeling, hvor energiniveauet og humøret er højt. Du vil indgå i et toårigt uddannelsesprogram, hvor du sideløbende får mulighed for at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Herudover er der mulighed for en måneds udstationering i et af vores datterselskaber. Som trainee i VIKING vil du blive udfordret positivt. Du vil få den nødvendige oplæring, og når du er klar, vil du få egne ansvarsområder. Du vil i uddannelsesperioden komme til at deltage i forskellige møder, seminarer og fælles aktiviteter. Formålet er at give dig en alsidig, lærerig og sjov uddannelse. Derudover tager du de første vigtige skridt til en faglig karriere og et godt netværk. Primære opgaver Som Administrative Sales Trainee bliver du tilknyttet salgsafdelingen, og dine arbejdsopgaver vil være: At håndtere daglige forespørgsler fra kunder, agenter og leverandører Lave salgsordrer og opfølgning via mail og telefon Administrative registreringsopgaver Deltage i workshops og Trade shows Backoffice salgsopgaver Kunde- og forhandlerbesøg sammen med erfarne kolleger Din profil Du har afsluttet en gymnasial uddannelse (HHX, STX, HTX eller tilsvarende, suppleret med en EUS) i sommeren 2019 eller tidligere. Derudover har du flair for administration, er struktureret og serviceminded. Du har nemt ved at omgås andre mennesker og kan agere i en hverdag, hvor tempoet kan være højt. VIKING er en global virksomhed, og vi forventer, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at køre til og fra job eller uddannelse Vi tilbyder VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø. Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer. Søg stillingen På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via send ansøgning i stillingsannoncen. Vi holder løbende samtaler og anbefaler derfor, at du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt. Tiltrædelse: snarest muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269. Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.comJOIN VIKING - and save lives for a living

VIKING Life-Saving Equipment A/S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden.

Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv
VIKING søger en selvstændig og engageret Administrative Sales Trainee.

Med base på hovedkontoret i Esbjerg bliver du en del af VIKINGs regionale salgsafdeling, hvor energiniveauet og humøret er højt.

Du vil indgå i et toårigt uddannelsesprogram, hvor du sideløbende får mulighed for at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Herudover er der mulighed for en måneds udstationering i et af vores datterselskaber.

Som trainee i VIKING vil du blive udfordret positivt. Du vil få den nødvendige oplæring, og når du er klar, vil du få egne ansvarsområder.

Du vil i uddannelsesperioden komme til at deltage i forskellige møder, seminarer og fælles aktiviteter. Formålet er at give dig en alsidig, lærerig og sjov uddannelse. Derudover tager du de første vigtige skridt til en faglig karriere og et godt netværk.

Primære opgaver
Som Administrative Sales Trainee bliver du tilknyttet salgsafdelingen, og dine arbejdsopgaver vil være:

  • At håndtere daglige forespørgsler fra kunder, agenter og leverandører
  • Lave salgsordrer og opfølgning via mail og telefon
  • Administrative registreringsopgaver
  • Deltage i workshops og Trade shows
  • “Backoffice” salgsopgaver
  • Kunde- og forhandlerbesøg sammen med erfarne kolleger

Din profil
Du har afsluttet en gymnasial uddannelse (HHX, STX, HTX eller tilsvarende, suppleret med en EUS) i sommeren 2019 eller tidligere.
Derudover har du flair for administration, er struktureret og serviceminded. Du har nemt ved at omgås andre mennesker og kan agere i en hverdag, hvor tempoet kan være højt.

VIKING er en global virksomhed, og vi forventer, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt

Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at køre til og fra job eller uddannelse

Vi tilbyder
VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø.

Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer.

Søg stillingen
På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via ”send ansøgning” i stillingsannoncen.

Vi holder løbende samtaler og anbefaler derfor, at du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.

Tiltrædelse: snarest muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269.

Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.com

Viking Life-Saving EquipmentEsbjerg V2019-09-02T00:00:002019-11-01T00:00:00
330093316Kontorelever til Toldstyrelsen i PadborgRobot Start din karriere i Toldstyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Toldstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser. Toldekspedition, toldkontrol og toldadministration Som elev i Toldstyrelsen specialiserer du din uddannelse således, at du får en kontoruddannelse med speciale i told. Du får et dybdegående kendskab til toldområdet indenfor forskellige området som f.eks. administration, toldkontrolarbejde og toldekspedition. Din elevtid bliver således bred, og du får en god indsigt i og et godt kendskab til Toldstyrelsens kerneopgaver. Eksempler på opgaver kunne være: At oprette sager og indhente nødvendig dokumentation hos virksomheder At skrive breve og journalisere At besvare mails og telefoniske henvendelser Kontrol af oprindelsesland, toldværdi og mængde Varemærkeforfalskning og kontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko Dokumentation, sagsbehandling og afrapportering Import og eksport af varer, samt forsendelser At stemple tolddokumenter At samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder. Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Da grænserne aldrig lukker, arbejder Toldstyrelsen døgnet rundt. Derfor vil arbejde på skæve tidspunkter, herunder aften, nat og weekendarbejde, være en naturlig del af dine arbejdstider, når opgaverne kræver det. Personlige og faglige kvalifikationer Du er udadvendt og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Vi forventer, at du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden. Ligeledes er det vigtigt, at du kommunikerer mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og eller tysk. Du skal have kørekort, da vores kontroller foregår ude i landet. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning. Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du vil kunne komme ud for at skulle arbejde med klassificerede dokumenter og systemer. Du kan læse mere om Toldstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på toldst.dk elev. Send senest den 9. oktober 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Vi forventer at afholde samtaler uge 43. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver Toldbodvej 8, 6330 Padborg. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Start din karriere i Toldstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Toldstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Toldekspedition, toldkontrol og toldadministration
Som elev i Toldstyrelsen specialiserer du din uddannelse således, at du får en kontoruddannelse med speciale i told. Du får et dybdegående kendskab til toldområdet indenfor forskellige området som f.eks. administration, toldkontrolarbejde og toldekspedition.

Din elevtid bliver således bred, og du får en god indsigt i og et godt kendskab til Toldstyrelsens kerneopgaver. Eksempler på opgaver kunne være:

  • At oprette sager og indhente nødvendig dokumentation hos virksomheder
  • At skrive breve og journalisere
  • At besvare mails og telefoniske henvendelser
  • Kontrol af oprindelsesland, toldværdi og mængde
  • Varemærkeforfalskning og kontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko
  • Dokumentation, sagsbehandling og afrapportering
  • Import og eksport af varer, samt forsendelser
  • At stemple tolddokumenter
  • At samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder.


Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Da grænserne aldrig lukker, arbejder Toldstyrelsen døgnet rundt. Derfor vil arbejde på skæve tidspunkter, herunder aften, nat og weekendarbejde, være en naturlig del af dine arbejdstider, når opgaverne kræver det.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er udadvendt og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet.

Vi forventer, at du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden. Ligeledes er det vigtigt, at du kommunikerer mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og/eller tysk. Du skal have kørekort, da vores kontroller foregår ude i landet.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du vil kunne komme ud for at skulle arbejde med klassificerede dokumenter og systemer.

Du kan læse mere om Toldstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på toldst.dk/elev.

Send senest den 9. oktober 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Vi forventer at afholde samtaler uge 43.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Toldbodvej 8, 6330 Padborg.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, PadborgPadborg2019-09-20T00:00:002019-10-09T00:00:00
330080954Kontorelev med særlig fokus på økonomiBasic Er du på jagt efter en uddannelse, hvor der er brug for dig i fremtiden, et højt fagligt niveau, fleksible arbejdstider, sparring med gode kolleger, ansvar, løn under uddannelse og meget mere? Så skal du læse videre. Aabenraa Kommune har nemlig rigtig meget at byde på. Vi søger en frisk elev, der kan starte den 1. december, gerne før. Stillingen har særlig fokus på økonomi, og det første halvandet år, er du i Økonomiafdelingen. Det sidste halve år er du i administrationen på Fjordskolen. Vi tilbyder dig en bred og alsidig uddannelse med garanti for både faglig og personlig udvikling et dynamisk og udviklende miljø mange forskellige og afvekslende arbejdsopgaver til en attraktiv løn. Du kommer blandt andet til at arbejde med bogholderi, regnskab, budget, sagsbehandling, projektopgaver og sekretariatsopgaver. indflydelse på din uddannelse Din elevtid varer som udgangspunkt to år og veksler mellem praktik og skoleophold. Der er 13 til 15 ugers skoleophold inklusiv fagprøve og mulighed for studietur til Bruxelles. Undervisningen foregår på IBC. Længden på henholdsvis uddannelse og skoleophold afhænger af din uddannelsesmæssige baggrund. Hvilke krav stiller vi til dig? Du har enten gennemført en EUX med kontor som fagretning en HHX en HF, STX eller HTX suppleret med en EUD-student med kontor som fagretning eller en HG. For at din HG-uddannelse er adgangsgivende, skal der på dit eksamensbevis stå anført Offentlig administration . Du har måske erhvervserfaring, men det er ikke en betingelse. Dine faglige kvalifikationer er vigtige, men dine personlige egenskaber spiller mindst lige så stor en rolle. Vi vægter især, at du er ansvarlig, initiativrig og selvstændig. Løn- og ansættelsesvilkår Du arbejder 37 timer ugentligt, og din løn er ca. 13.400 kr. pr. måned, hvis du er under 25 år. Er du over 25 år, er din løn ca. 20.000 kr. pr. måned plus pension. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem KL og HK. Her får du mere at vide: Kontakt uddannelsesansvarlig Annette Havmand på telefon nr. 7376 7162 eller kontorelev Line Marie Schou Nielsen på telefon nr. 7376 6712. Du finder flere oplysninger om elevuddannelsen her Vil du med på holdet? Så send en ansøgning vedlagt eksamensbeviser eller seneste terminskarakterer, CV og øvrige relevante bilag via linket. Ansøgningsfristen er den 22. september 2019. Ansættelsessamtaler foregår i den 26. og 27. september 2019. Vi glæder os til at høre fra dig.

Er du på jagt efter en uddannelse, hvor der er brug for dig i fremtiden, et højt fagligt niveau, fleksible arbejdstider, sparring med gode kolleger, ansvar, løn under uddannelse og meget mere? Så skal du læse videre. Aabenraa Kommune har nemlig rigtig meget at byde på.

Vi søger en frisk elev, der kan starte den 1. december, gerne før. Stillingen har særlig fokus på økonomi, og det første halvandet år, er du i Økonomiafdelingen. Det sidste halve år er du i administrationen på Fjordskolen.

Vi tilbyder dig 
  • en bred og alsidig uddannelse med garanti for både faglig og personlig udvikling
  • et dynamisk og udviklende miljø 
  • mange forskellige og afvekslende arbejdsopgaver til en attraktiv løn. Du kommer blandt andet til at arbejde med bogholderi, regnskab, budget, sagsbehandling, projektopgaver og sekretariatsopgaver.
  • indflydelse på din uddannelse 
Din elevtid varer som udgangspunkt to år og veksler mellem praktik og skoleophold. Der er 13 til 15 ugers skoleophold inklusiv fagprøve og mulighed for studietur til Bruxelles. Undervisningen foregår på IBC. Længden på henholdsvis uddannelse og skoleophold afhænger af din uddannelsesmæssige baggrund.
 
Hvilke krav stiller vi til dig
Du har enten gennemført
  • en EUX med kontor som fagretning   
  • en HHX
  • en HF, STX eller HTX suppleret med en EUD-student med kontor som fagretning eller   
  • en HG. For at din HG-uddannelse er adgangsgivende, skal der på dit eksamensbevis stå anført ”Offentlig administration”.  
Du har måske erhvervserfaring, men det er ikke en betingelse. Dine faglige kvalifikationer er vigtige, men dine personlige egenskaber spiller mindst lige så stor en rolle. Vi vægter især, at du er ansvarlig, initiativrig og selvstændig.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Du arbejder 37 timer ugentligt, og din løn er ca. 13.400 kr. pr. måned, hvis du er under 25 år. Er du over 25 år, er din løn ca. 20.000 kr. pr. måned plus pension.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem KL og HK.
 
Her får du mere at vide:  
Kontakt uddannelsesansvarlig Annette Havmand på telefon nr. 7376 7162 eller kontorelev Line Marie Schou Nielsen på telefon nr. 7376 6712. 
 
Du finder flere oplysninger om elevuddannelsen her
 
Vil du med på holdet?   
Så send en ansøgning vedlagt eksamensbeviser eller seneste terminskarakterer, CV og øvrige relevante bilag via linket. 
Ansøgningsfristen er den 22. september 2019. 
 
Ansættelsessamtaler foregår i den 26. og 27. september 2019. 
 
Vi glæder os til at høre fra dig. 
 
 
ORS/Small/4e586b0f_logo.pngPersonaleafdelingenAabenraa2019-08-29T18:00:10.2802019-09-22T00:00:00
330093018Familieretshuset søger kontorelever til RingkøbingRobot Familieretshuset søger kontorelever, der brænder for offentlig administration Hvis du vil være med til at gøre en forskel for vores borgere, har vi to ledige kontorelevstillinger med speciale i offentlig administration i Ringkøbing til besættelse pr. 1. november 2019. Familieretshuset har 9 afdelinger rundt i landet med fælles administration i Aabenraa. Hvad kan vi tilbyde? Familieretshuset udfører en række samfundsmæssige opgaver, og som elev i Familieretshuset får du mulighed for at tage del i dette. Du vil i løbet af den 2-årige uddannelsesperiode få en solid kontoruddannelse, der udvikler såvel dine faglige som dine sociale kompetencer. Uddannelsen veksler mellem praktisk oplæring og skoleophold, hvor du møder andre elever. Du vil komme til at arbejde med forskellige arbejdsopgaver som lettere sagsbehandling f.eks. inden for bidrags-, faderskabs- og værgemålssager. Der vil blive udarbejdet en uddannelsesplan, og der vil være en elevansvarlig tilknyttet uddannelsesinstitutionen ligesom en mentor vil følge dig gennem uddannelsen i Familieretshuset. Familieretshuset vægter elevuddannelsen meget højt, og har fokus på, at uddannelsen gør dig i stand til at varetage selvstændige arbejdsopgaver med henblik på at nå de fælles mål, som Familieretshuset har sat sig. Vi forventer At du har afsluttet HHX, HG eller studentereksamen med et godt resultat, men det vigtigste er, at du har det rigtige mindset og tager initiativ og engagerer dig i dit daglige arbejde. Vi satser på medarbejdere, der vil udvikling og udfordringer, og som vil gøre en positiv forskel for borgerne. Ansættelsesvilkår Ansættelsesområdet vil være Social- og Indenrigsministeriet, og ansættelsen sker i henhold til overenskomst mellem Staten og HK. Arbejdsstedet vil være i Ringkøbing. Stillingerne er på fuld tid. Yderligere oplysninger kan gives, og du er velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Tina Skau på telefon 7256 8029. Du kan også læse mere om Familieretshusets arbejdsopgaver på www.familieretshuset.dk. Ansøgning Hvis du er interesseret i en af stillingerne, kan du sende en ansøgning, cv samt anden relevant dokumentation elektronisk via stillingsopslaget på Familieretshusets hjemmeside www.familieretshuset.dk senest mandag den 14. oktober 2019, kl. 12.00. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 24. oktober 2019. Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.
Familieretshuset
søger kontorelever,
der brænder for
offentlig administration


Hvis du vil være med til at gøre en forskel for vores borgere, har vi to ledige kontorelevstillinger med speciale i offentlig administration i Ringkøbing til besættelse pr. 1. november 2019.

Familieretshuset har 9 afdelinger rundt i landet med fælles administration i Aabenraa.


Hvad kan vi tilbyde?

Familieretshuset udfører en række samfundsmæssige opgaver, og som elev i Familieretshuset får du mulighed for at tage del i dette.

Du vil i løbet af den 2-årige uddannelsesperiode få en solid kontoruddannelse, der udvikler såvel dine faglige som dine sociale kompetencer.

Uddannelsen veksler mellem praktisk oplæring og skoleophold, hvor du møder andre elever.

Du vil komme til at arbejde med forskellige arbejdsopgaver som lettere sagsbehandling f.eks. inden for bidrags-, faderskabs- og værgemålssager.
Der vil blive udarbejdet en uddannelsesplan, og der vil være en elevansvarlig tilknyttet uddannelsesinstitutionen ligesom en mentor vil følge dig gennem uddannelsen i Familieretshuset.
Familieretshuset vægter elevuddannelsen meget højt, og har fokus på, at uddannelsen gør dig i stand til at varetage selvstændige arbejdsopgaver med henblik på at nå de fælles mål, som Familieretshuset har sat sig.


Vi forventer

At du har afsluttet HHX, HG eller studentereksamen med et godt resultat, men det vigtigste er, at du har det rigtige mindset og tager initiativ og engagerer dig i dit daglige arbejde.

Vi satser på medarbejdere, der vil udvikling og udfordringer, og som vil gøre en positiv forskel for borgerne.

Ansættelsesvilkår

Ansættelsesområdet vil være Social- og Indenrigsministeriet, og ansættelsen sker i henhold til overenskomst mellem Staten og HK.
Arbejdsstedet vil være i Ringkøbing.
Stillingerne er på fuld tid.

Yderligere oplysninger kan gives, og du er velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Tina Skau på telefon 7256 8029. Du kan også læse mere om Familieretshusets arbejdsopgaver på www.familieretshuset.dk.


Ansøgning

Hvis du er interesseret i en af stillingerne, kan du sende en ansøgning, cv samt anden relevant dokumentation elektronisk via stillingsopslaget på Familieretshusets hjemmeside – www.familieretshuset.dk – senest mandag den 14. oktober 2019, kl. 12.00.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 24. oktober 2019.

Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.

Familieretshuset, Afdeling RingkøbingRingkøbing2019-09-20T00:00:002019-10-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgs- og marketingselev

Danæg A/S

Christiansfeld
Til DAN G koncernens hovedkontor i Christiansfeld søges en engageret og selvstændig elev til et 2- årigt uddannelsesforløb i vores salgs- og marketingsafdeling. Selvom vi i 2020 kan fejre 125-års jubilæum, er vi hverken grå eller støvede, men kan go...
Indrykket:22. august 2019
Udløbsdato:15. oktober 2019

VIKING søger ADMINISTRATIV SALES TRAINEE

Viking Life-Saving Equipment

Esbjerg V
JOIN VIKING - and save lives for a living VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKI...
Indrykket:2. september 2019
Udløbsdato:1. november 2019

Kontorelever til Toldstyrelsen i Padborg

Skatteforvaltningen, Padborg

Padborg
Start din karriere i Toldstyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opg...
Indrykket:20. september 2019
Udløbsdato:9. oktober 2019

Kontorelev med særlig fokus på økonomi

Personaleafdelingen

Aabenraa
Er du på jagt efter en uddannelse, hvor der er brug for dig i fremtiden, et højt fagligt niveau, fleksible arbejdstider, sparring med gode kolleger, ansvar, løn under uddannelse og meget mere? Så skal du læse videre. Aabenraa Kommune har nemlig rigt...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:22. september 2019

Familieretshuset søger kontorelever til Ringkøbing

Familieretshuset, Afdeling Ringkøbing

Ringkøbing
Familieretshuset søger kontorelever, der brænder for offentlig administration Hvis du vil være med til at gøre en forskel for vores borgere, har vi to ledige kontorelevstillinger med speciale i offentlig administration i Ringkøbing til besættelse pr...
Indrykket:20. september 2019
Udløbsdato:14. oktober 2019