Kontorelever til Skattestyrelsen i Ribe

Start din karriere i Skattestyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen.

Kundebetjening, service og vejledning – der gør en forskel!
Som kontorelev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden.

Du vil i dit elevforløb blive en del af kundecenteret i Ribe. Kundecenteret besvarer alle generelle henvendelser på skatte-, moms- og afgiftsområdet samt yder én-til-én vejledning til borgere og virksomheder pr. telefon og mail. Du modtager opkald og mails fra borgere og virksomheder med spørgsmål, der drejer sig om bl.a. forskuds- og årsopgørelse og TastSelv. Det vil blive din fornemmeste opgave at besvare deres spørgsmål på en enkel og forståelig måde.

For at få et bredere indblik i Skattestyrelsens arbejdsopgaver, vil du i din elevtid også få mulighed for at arbejde i en af vores andre afdelinger. Du skal derfor løbende være forberedt på nye og spændende udfordringer.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er en udadvendt og imødekommende person, som motiveres af at yde god service. Det er vigtigt, at du går engageret ind i løsningen af en opgave, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver, samt at du har en god talmæssig forståelse. Ligeledes er du serviceminded, har gode samarbejdsevner og formår at fastholde en positiv tilgang til andre mennesker.

Vi forventer, at du kan kommunikere både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk. Du skal kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på detaljer og kvalitet.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.sktst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Ribe den 20. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Sorsigvej 35, 6760 Ribe.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329941640Phoenix-5f3469fc12019-01-14T00:00:00Kontorelever til Skattestyrelsen i RibeStart din karriere i Skattestyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen.

Kundebetjening, service og vejledning – der gør en forskel!
Som kontorelev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden.

Du vil i dit elevforløb blive en del af kundecenteret i Ribe. Kundecenteret besvarer alle generelle henvendelser på skatte-, moms- og afgiftsområdet samt yder én-til-én vejledning til borgere og virksomheder pr. telefon og mail. Du modtager opkald og mails fra borgere og virksomheder med spørgsmål, der drejer sig om bl.a. forskuds- og årsopgørelse og TastSelv. Det vil blive din fornemmeste opgave at besvare deres spørgsmål på en enkel og forståelig måde.

For at få et bredere indblik i Skattestyrelsens arbejdsopgaver, vil du i din elevtid også få mulighed for at arbejde i en af vores andre afdelinger. Du skal derfor løbende være forberedt på nye og spændende udfordringer.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er en udadvendt og imødekommende person, som motiveres af at yde god service. Det er vigtigt, at du går engageret ind i løsningen af en opgave, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver, samt at du har en god talmæssig forståelse. Ligeledes er du serviceminded, har gode samarbejdsevner og formår at fastholde en positiv tilgang til andre mennesker.

Vi forventer, at du kan kommunikere både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk. Du skal kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på detaljer og kvalitet.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.sktst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Ribe den 20. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Sorsigvej 35, 6760 Ribe.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Start din karriere i Skattestyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen. Kundebetjening, service og vejledning der gør en forskel! Som kontorelev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden. Du vil i dit elevforløb blive en del af kundecenteret i Ribe. Kundecenteret besvarer alle generelle henvendelser på skatte-, moms- og afgiftsområdet samt yder én-til-én vejledning til borgere og virksomheder pr. telefon og mail. Du modtager opkald og mails fra borgere og virksomheder med spørgsmål, der drejer sig om bl.a. forskuds- og årsopgørelse og TastSelv. Det vil blive din fornemmeste opgave at besvare deres spørgsmål på en enkel og forståelig måde. For at få et bredere indblik i Skattestyrelsens arbejdsopgaver, vil du i din elevtid også få mulighed for at arbejde i en af vores andre afdelinger. Du skal derfor løbende være forberedt på nye og spændende udfordringer. Personlige og faglige kvalifikationer Du er en udadvendt og imødekommende person, som motiveres af at yde god service. Det er vigtigt, at du går engageret ind i løsningen af en opgave, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver, samt at du har en god talmæssig forståelse. Ligeledes er du serviceminded, har gode samarbejdsevner og formår at fastholde en positiv tilgang til andre mennesker. Vi forventer, at du kan kommunikere både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk. Du skal kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på detaljer og kvalitet. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning. Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.sktst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Ribe den 20. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver Sorsigvej 35, 6760 Ribe. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnet5f3469fc100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=118765&DepartmentId=9672&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg3434700Skatteforvaltningen, Ribe11Sorsigvej 356760RibeDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693294JobNet492850549285051000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5f3469fchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5f3469fchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5f3469fc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5f3469fc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/2.jpgEr du den nye Kontorelev i Skatteforvaltningen, Ribe?12008001Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration15Elev & trainee360111574Michael Bonoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329946171Erhvervsakademi SydVest søger en kontorelev inden for offentlig administration i EsbjergRobot Opfylder du adgangskravene, og er du i besiddelse af et venligt og imødekommende væsen samt et naturligt ønske om at lære nyt, vil vi gerne ansætte dig som elev. Erhvervsakademi SydVest er en uddannelsesinstitution med 18 videregående fuldtidsuddannelser samt en voksende efteruddannelsesafdeling. Arbejdsopgaver: Som kontorelev på Erhvervsakademi SydVest ser vi gerne, at du kan udvise initiativ, selvstændighed, samarbejdsevne og kreativitet samt har evne til at rådgive og kommunikere. Du vil under uddannelsen beskæftige dig med arbejdsopgaver inden for områder som: Kommunikation og korrespondance Sagsbehandling og administration Brug af relevante IT-redskaber, herunder administrative systemer Indberetninger til ministeriet mm. Ad-hoc opgaver Vi forventer, at du: Har gode sprogkompetencer, både på dansk og engelsk Er samarbejdsorienteret Opfylder adgangskravene til kontoruddannelsen ( n af følgende: HG, HGS efter tidligere regler, EUX kontor eller EUS for elever med gymnasial baggrund). Har gode IT-kundskaber Du kommer til arbejde på lige fod med dine kollegaer. Som kontorelev får du tildelt et stort ansvar for de opgaver, du sidder med, og vi forventer, at du arbejder selvstændigt med dem. I din uddannelsesperiode har du i alt 15 ugers skoleophold, inklusiv den afsluttende fagprøve. Tiltrædelse: 12. august 2019. Stillingen er en fuldtidsstilling. Du bliver ansat på overenskomstmæssige vilkår, jf. aftale med Finansministeriet med udgangspunkt i Ny løn. Løn- og ansættelsesvilkår aftales ved ansættelsen. Alle interesserede, uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, der har de fornødne kvalifikationer, opfordres til at søge. Ansættelse er betinget af, at der foreligger tilfredsstillende straffeattest ved indgåelse af ansættelseskontrakt. Ønskes uddybende informationer vedr. stillingens faglige indhold kan ressourcedirektør Lisbeth Ljungstrøm kontaktes på tlf. 4177 5704 og lsl@easv.dk. Lokation: Esbjerg Ansøgning: Din ansøgning og CV sendes til job-adm@easv.dk mærket kontorelev . Uddannelsesbeviser og andre personlige dokumenter skal ikke medsendes. Ansøgningsfrist: 18. marts 2019 Vi kigger løbende på ansøgningerne.

Opfylder du adgangskravene, og er du i besiddelse af et venligt og imødekommende væsen samt et naturligt ønske om at lære nyt, vil vi gerne ansætte dig som elev. Erhvervsakademi SydVest er en uddannelsesinstitution med 18 videregående fuldtidsuddannelser samt en voksende efteruddannelsesafdeling.

Arbejdsopgaver:

Som kontorelev på Erhvervsakademi SydVest ser vi gerne, at du kan udvise initiativ, selvstændighed, samarbejdsevne og kreativitet samt har evne til at rådgive og kommunikere. Du vil under uddannelsen beskæftige dig med arbejdsopgaver inden for områder som:

  • Kommunikation og korrespondance
  • Sagsbehandling og administration
  • Brug af relevante IT-redskaber, herunder administrative systemer
  • Indberetninger til ministeriet mm.
  • Ad-hoc opgaver

Vi forventer, at du:

  • Har gode sprogkompetencer, både på dansk og engelsk
  • Er samarbejdsorienteret
  • Opfylder adgangskravene til kontoruddannelsen (én af følgende: HG, HGS efter tidligere regler, EUX kontor eller EUS for elever med gymnasial baggrund).
  • Har gode IT-kundskaber

Du kommer til arbejde på lige fod med dine kollegaer. Som kontorelev får du tildelt et stort ansvar for de opgaver, du sidder med, og vi forventer, at du arbejder selvstændigt med dem.

I din uddannelsesperiode har du i alt 15 ugers skoleophold, inklusiv den afsluttende fagprøve.

Tiltrædelse:

12. august 2019.

Stillingen er en fuldtidsstilling. Du bliver ansat på overenskomstmæssige vilkår, jf. aftale med Finansministeriet med udgangspunkt i Ny løn. Løn- og ansættelsesvilkår aftales ved ansættelsen.

Alle interesserede, uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, der har de fornødne kvalifikationer, opfordres til at søge. Ansættelse er betinget af, at der foreligger tilfredsstillende straffeattest ved indgåelse af ansættelseskontrakt.

Ønskes uddybende informationer vedr. stillingens faglige indhold kan ressourcedirektør Lisbeth Ljungstrøm kontaktes på tlf. 4177 5704 og lsl@easv.dk.

Lokation:

Esbjerg

Ansøgning:

Din ansøgning og CV sendes til job-adm@easv.dk mærket "kontorelev". Uddannelsesbeviser og andre personlige dokumenter skal ikke medsendes.

Ansøgningsfrist: 18. marts 2019

Vi kigger løbende på ansøgningerne.

Erhvervsakademi SydVestEsbjerg2019-01-21T00:00:002019-03-18T00:00:00
329948956Kontorelev ved Retten i EsbjergRobot Kontorelev ved Retten i Esbjerg Bliv kontorelev ved Retten i Esbjerg - en del af Danmarks Domstole - et job der giver mening! Retten i Esbjerg søger 2 dygtige kontorelever inden for offentlig administration • der tager ansvar for egen læring og viser gå-på-mod • der kan arbejde både selvstændigt og sammen med andre • der er god til dansk retskrivning • der har gode it-kundskaber En spændende og afvekslende hverdag med masser af smil Retten i Esbjerg er en del af Danmarks Domstole, der løser mange samfundsrelevante opgaver. Du vil blive oplært af fagligt engagerede kolleger og få selvstændige opgaver. Som elev kommer du til at arbejde med retssager, fogedsager, skiftesager og administration. Du får stor kontakt til rettens brugere. Karrieremuligheder Når din uddannelse hos os er færdig, vil du have fået en bred forståelse for arbejdet i en offentlig myndighed, og du vil selvstændigt kunne varetage mange administrative opgaver. Din uddannelse åbner blandt andet mulighed for, at du kan gøre karriere ved domstolene eller en anden offentlig myndighed, fx politiet, et ministerium eller en uddannelsesinstitution. Hvem er du? Vi regner med, at du består EUX Business eller enten har en gymnasial baggrund med suppleringsfag eller en HHX med suppleringsfag. Alternativt har du et HG bevis med direkte adgang til specialet offentlig administration. Vi lægger samtidig vægt på, at du har et stærkt samarbejdsgen og kan løse opgaver med godt humør i fællesskab med andre. Skoleforløb og elevseminarer med andre elever Uddannelsen varer som hovedregel 2 år, hvor der indgår skoleforløb på en handelsskole (Rybners) og årlige elevseminarer med andre elever fra domstolene. Er du fyldt 25 år, kan du eventuelt få afkortet din uddannelse, hvis du har relevant erhvervserfaring. Info herom kan du få hos handelsskolens studievejledere. Hvor skal du sende din ansøgning hen? Ønsker du at søge elevplads ved Retten i Esbjerg, skal du sende din ansøgning elektronisk til retten via eRekruttering. Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen Søg stilling . Ud over ansøgning bedes du vedlægge cv, relevante eksamenspapirer med karakterer og eventuelle relevante udtalelser. Vil du vide mere? Du kan få yderligere oplysninger om Retten i Esbjerg på http: www.domstol.dk esbjerg. Du har også mulighed for at kontakte elevansvarlig og afdelingsleder Carina Føns Bendix tlf.nr. 99 68 89 45 og chefsekretær Iben Nielsen på tlf.nr. 99 68 88 74. Hvornår er ansøgningsfristen? Ansøgningsfristen er den 18. februar 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler incl. skrivetest i uge 9. Hvornår begynder din elevuddannelse, og hvad er lønnen? Vi forestiller os, at du begynder den 1. september 2019. Din ansættelse og løn følger fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK STAT. Startlønnen for elever over 18 år er 13.238,00 kr. pr. måned. Vi opfordrer enhver, der er interesseret og kvalificeret til at søge stillingen, uanset personlige forhold som alder, køn, race, etnisk tilhørsforhold m.v. Hvor finder du flere oplysninger om domstolene? Se www.domstol.dk, hvor du også kan tilmelde dig vores JobAgent og derved modtage en e-mail, når vi opslår en ny stilling.Kontorelev ved Retten i Esbjerg

Bliv kontorelev ved Retten i Esbjerg
- en del af Danmarks Domstole
- et job der giver mening!


Retten i Esbjerg søger 2 dygtige kontorelever inden for offentlig administration

• der tager ansvar for egen læring og viser gå-på-mod
• der kan arbejde både selvstændigt og sammen med andre
• der er god til dansk retskrivning
• der har gode it-kundskaber

En spændende og afvekslende hverdag med masser af smil
Retten i Esbjerg er en del af Danmarks Domstole, der løser mange samfundsrelevante opgaver. Du vil blive oplært af fagligt engagerede kolleger og få selvstændige opgaver.

Som elev kommer du til at arbejde med retssager, fogedsager, skiftesager og administration. Du får stor kontakt til rettens brugere.

Karrieremuligheder
Når din uddannelse hos os er færdig, vil du have fået en bred forståelse for arbejdet i en offentlig myndighed, og du vil selvstændigt kunne varetage mange administrative opgaver. Din uddannelse åbner blandt andet mulighed for, at du kan gøre karriere ved domstolene eller en anden offentlig myndighed, fx politiet, et ministerium eller en uddannelsesinstitution.

Hvem er du?
Vi regner med, at du består EUX Business eller enten har en gymnasial baggrund med suppleringsfag eller en HHX med suppleringsfag. Alternativt har du et HG bevis med direkte adgang til specialet offentlig administration.

Vi lægger samtidig vægt på, at du har et stærkt samarbejdsgen og kan løse opgaver med godt humør i fællesskab med andre.

Skoleforløb og elevseminarer med andre elever
Uddannelsen varer som hovedregel 2 år, hvor der indgår skoleforløb på en handelsskole (Rybners) og årlige elevseminarer med andre elever fra domstolene.

Er du fyldt 25 år, kan du eventuelt få afkortet din uddannelse, hvis du har relevant erhvervserfaring. Info herom kan du få hos handelsskolens studievejledere.

Hvor skal du sende din ansøgning hen?
Ønsker du at søge elevplads ved Retten i Esbjerg, skal du sende din ansøgning elektronisk til retten via eRekruttering. Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen ”Søg stilling”.

Ud over ansøgning bedes du vedlægge cv, relevante eksamenspapirer med karakterer og eventuelle relevante udtalelser.

Vil du vide mere?
Du kan få yderligere oplysninger om Retten i Esbjerg på http://www.domstol.dk/esbjerg.
Du har også mulighed for at kontakte elevansvarlig og afdelingsleder Carina Føns Bendix tlf.nr. 99 68 89 45 og chefsekretær Iben Nielsen på tlf.nr. 99 68 88 74.

Hvornår er ansøgningsfristen?
Ansøgningsfristen er den 18. februar 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler incl. skrivetest i uge 9.

Hvornår begynder din elevuddannelse, og hvad er lønnen?
Vi forestiller os, at du begynder den 1. september 2019.

Din ansættelse og løn følger fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT. Startlønnen for elever over 18 år er 13.238,00 kr. pr. måned.

Vi opfordrer enhver, der er interesseret og kvalificeret til at søge stillingen, uanset personlige forhold som alder, køn, race, etnisk tilhørsforhold m.v.

Hvor finder du flere oplysninger om domstolene?
Se www.domstol.dk, hvor du også kan tilmelde dig vores JobAgent og derved modtage en e-mail, når vi opslår en ny stilling.



Retten i EsbjergEsbjerg2019-01-25T00:00:002019-02-18T00:00:00
329941630Kontorelever til Toldstyrelsen i Esbjerg/BillundRobot Start din karriere i Toldstyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Toldstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser. Toldekspedition, toldkontrol og toldadministration Som elev i Toldstyrelsen specialiserer du din uddannelse således, at du får en kontoruddannelse med speciale i told. Du får et dybdegående kendskab til toldområdet i forskellige enheder som f.eks. administration, toldkontrolarbejde og toldekspedition. Din elevtid bliver således bred, og du får en god indsigt i og et godt kendskab til arbejdet i Toldstyrelsen, da du både skal arbejde i vores toldekspedition i Esbjerg og lufthavnen i Billund. Eksempler på opgaver kunne være: At oprette sager og indhente nødvendig dokumentation hos virksomheder At skrive breve og journalisere At besvare mails og telefoniske henvendelser Kontrol af oprindelsesland, toldværdi og mængde Varemærkeforfalskning og smuglerikontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko Dokumentation, sagsbehandling og afrapportering Import og eksport af varer, samt forsendelser At stemple tolddokumenter At samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder. Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter, herunder nat og weekendarbejde, når opgaverne kræver det. Personlige og faglige kvalifikationer Du er udadvendt og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvaliteten. Vi forventer, at du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden. Ligeledes er det vigtigt, at du kommunikerer mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og eller tysk. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning. Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du vil kunne komme ud for at skulle arbejde med klassificerede dokumenter og systemer. Du kan læse mere om Toldstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.toldst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Ribe den 20. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver skiftevis Auktionskaj 2, 6700 Esbjerg og Passagerterminalen 10, 7190 Billund. Da dit arbejde vil foregå på begge adresser, er det en fordel, at du har kørekort. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Start din karriere i Toldstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Toldstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Toldekspedition, toldkontrol og toldadministration
Som elev i Toldstyrelsen specialiserer du din uddannelse således, at du får en kontoruddannelse med speciale i told. Du får et dybdegående kendskab til toldområdet i forskellige enheder som f.eks. administration, toldkontrolarbejde og toldekspedition.

Din elevtid bliver således bred, og du får en god indsigt i og et godt kendskab til arbejdet i Toldstyrelsen, da du både skal arbejde i vores toldekspedition i Esbjerg og lufthavnen i Billund.

Eksempler på opgaver kunne være:
  • At oprette sager og indhente nødvendig dokumentation hos virksomheder
  • At skrive breve og journalisere
  • At besvare mails og telefoniske henvendelser
  • Kontrol af oprindelsesland, toldværdi og mængde
  • Varemærkeforfalskning og smuglerikontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko
  • Dokumentation, sagsbehandling og afrapportering
  • Import og eksport af varer, samt forsendelser
  • At stemple tolddokumenter
  • At samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder.

Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter, herunder nat og weekendarbejde, når opgaverne kræver det.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er udadvendt og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvaliteten.

Vi forventer, at du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden. Ligeledes er det vigtigt, at du kommunikerer mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og/eller tysk.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du vil kunne komme ud for at skulle arbejde med klassificerede dokumenter og systemer.

Du kan læse mere om Toldstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.toldst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Ribe den 20. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver skiftevis Auktionskaj 2, 6700 Esbjerg og Passagerterminalen 10, 7190 Billund.


Da dit arbejde vil foregå på begge adresser, er det en fordel, at du har kørekort.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Skatteforvaltningen, EsbjergEsbjerg2019-01-14T00:00:002019-02-17T00:00:00
329941650Kontorelever til Vurderingsstyrelsen i HaderslevRobot Start din karriere i Vurderingsstyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Vurderingsstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen. Er du klar til spændende udfordringer? Som elev i Vurderingsstyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Vurderingsstyrelsens kerneområde, nemlig at skulle vurdere alle landets grunde og ejendomme. Her kan du blive en vigtig medspiller. Eksempler på opgaver kunne være: Vurdering af private og offentlige ejendomme Sagsbehandling og økonomi Besvarelse af telefoniske og skriftlige henvendelser fra borgere. Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed, både fra befolkningen og fra politisk side. Vi går derfor ikke på kompromis med kvaliteten. Det betyder, at du skal være omstillingsparat, når opgaverne kræver det. Personlige og faglige kvalifikationer Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Ligeledes er det vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlægges din ansøgning. Du kan læse mere om Vurderingsstyrelsen, og om hvordan det er at være elev, på http: www.vurdst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Vi forventer at afholde samtaler i uge 10 eller 11. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten, og dit arbejdssted bliver Christian X´s vej 22, 6100 Haderslev. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Start din karriere i Vurderingsstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Vurderingsstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen.

Er du klar til spændende udfordringer?
Som elev i Vurderingsstyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Vurderingsstyrelsens kerneområde, nemlig at skulle vurdere alle landets grunde og ejendomme. Her kan du blive en vigtig medspiller.

Eksempler på opgaver kunne være:
  • Vurdering af private og offentlige ejendomme
  • Sagsbehandling og økonomi
  • Besvarelse af telefoniske og skriftlige henvendelser fra borgere.

Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed, både fra befolkningen og fra politisk side. Vi går derfor ikke på kompromis med kvaliteten. Det betyder, at du skal være omstillingsparat, når opgaverne kræver det.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt.

Herudover skal du kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Ligeledes er det vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlægges din ansøgning.

Du kan læse mere om Vurderingsstyrelsen, og om hvordan det er at være elev, på http://www.vurdst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Vi forventer at afholde samtaler i uge 10 eller 11.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten, og dit arbejdssted bliver Christian X´s vej 22, 6100 Haderslev.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Skatteforvaltningen, HaderslevHaderslev2019-01-14T00:00:002019-02-17T00:00:00
329950967Kontorelev til MedlemsadministrationenRobot Gør karriere i Det Faglige Hus Få en attraktiv kontoruddannelse der åbner døre til spændende job. Vi garanterer: Stor indflydelse og ansvar i jobbet Spændende opgaver God løn og attraktive ansættelsesvilkår Stor chance for fastansættelse Mulighed for at gøre karriere Opbakning og støtte fra gode kolleger Jobbet som kontorelev Som kontorelev i Medlemsadministrationen får du mange forskellige opgaver. Du bliver bl.a. uddannet til at sælge medlemskaber via telefonen og til at registrere nye medlemmer i vores system samt sørge for, at de bliver opkrævet kontingent. Du vil få meget kontakt til vores medlemmer, som du skal vejlede om regler og rettigheder. I Medlemsadministrationen får du 22 kolleger, som vil sørge for, at du finder dig godt til rette, og at du bliver godt uddannet og får selvstændige opgaver, så snart du er klar til det. Din uddannelse Er du lige nu i gang med en HHX- eller EUX-uddannelse, så kan vi tilbyde dig en lønnet uddannelse i Det Faglige Hus og (næsten) garantere, at du bliver fastansat, når du er færdiguddannet. Dine egenskaber og erfaring Er du vild med tal og paragraffer, og har du allerede lidt erhvervserfaring, hvor du har arbejdet med administrative opgaver eller kundebetjening, så er du godt kvalificeret. Dig som person Du er som person positiv, serviceminded og initiativrig og vil gerne være på en arbejdsplads, hvor der er travlt, og vi stiller krav til dig, men også belønner dig, når du går forrest, tænker hurtigt og får noget fra hånden. Gode ansættelsesvilkår er en selvfølge i Det Faglige Hus Uddannelsesperioden er 2 år, hvor månedslønnen det første år er 15.000 kr. og det sidste år er 16.000 kr. Herefter forhandles lønnen individuelt. 7 ugers ferie frihed 5 faste fridage 4 ferietillæg Arbejdsgiverbetalt pensionsordning på 18 efter 3 måneders ansættelse* Sund og billig kantineordning Betalte pauser Sundhedsforsikring Sociale arrangementer Vi fejrer vores succeser med gode overraskelser Vil du gerne være en del af Det Faglige Hus Vil du gerne være en af de kontorelever, vi ansætter på vores hovedkontor i Esbjerg Ø til start den 1. september i år, så send os din ansøgning senest den 10. marts 2019 via ansøgningsformularen på vores hjemmeside. Vi holder samtaler i uge 13. Har du spørgsmål til jobbet, må du gerne kontakte afdelingschef Elma Lauritsen på tlf. 7912 8109. Om Det Faglige Hus Det Faglige Hus er Danmarks billigste fagforening med a-kasse for alle. Indtil videre har 141.000 lønmodtagere valgt Det Faglige Hus, og vi er den fagforening og a-kasse, der oplever størst vækst i Danmark. Vores mål er at runde 175.000 tilfredse medlemmer i 2020. Vores succes og ambitiøse mål skyldes ikke mindst vores 400 medarbejdere, der ved alt om para graffer og lønmodtageres rettigheder i både fagforening og a-kasse. De gør alt for at hjælpe vores medlemmer. Det Faglige Hus har afdelinger i Esbjerg, Kolding, Herning, Aarhus, Aalborg, Odense, Ringsted, Hillerød og Brøndby.

Gør karriere i Det Faglige Hus

Få en attraktiv kontoruddannelse der åbner døre til spændende job.

Vi garanterer:

  • Stor indflydelse og ansvar i jobbet
  • Spændende opgaver
  • God løn og attraktive ansættelsesvilkår
  • Stor chance for fastansættelse
  • Mulighed for at gøre karriere
  • Opbakning og støtte fra gode kolleger

Jobbet som kontorelev
Som kontorelev i Medlemsadministrationen får du mange forskellige opgaver. Du bliver bl.a. uddannet til at sælge medlemskaber via telefonen og til at registrere nye medlemmer i vores system samt sørge for, at de bliver opkrævet kontingent. Du vil få meget kontakt til vores medlemmer, som du skal vejlede om regler og rettigheder.

I Medlemsadministrationen får du 22 kolleger, som vil sørge for, at du finder dig godt til rette, og at du bliver godt uddannet og får selvstændige opgaver, så snart du er klar til det.

  1. Din uddannelse
    Er du lige nu i gang med en HHX- eller EUX-uddannelse, så kan vi tilbyde dig en lønnet uddannelse i Det Faglige Hus og (næsten) garantere, at du bliver fastansat, når du er færdiguddannet.
  2. Dine egenskaber og erfaring
    Er du vild med tal og paragraffer, og har du allerede lidt erhvervserfaring, hvor du har arbejdet med administrative opgaver eller kundebetjening, så er du godt kvalificeret.
  3. Dig som person
    Du er som person positiv, serviceminded og initiativrig og vil gerne være på en arbejdsplads, hvor der er travlt, og vi stiller krav til dig, men også belønner dig, når du går forrest, tænker hurtigt og får noget fra hånden.

Gode ansættelsesvilkår er en selvfølge i Det Faglige Hus

  • Uddannelsesperioden er 2 år, hvor månedslønnen det første år er 15.000 kr. og det sidste år er 16.000 kr. Herefter forhandles lønnen individuelt.
  • 7 ugers ferie/frihed + 5 faste fridage
  • 4% ferietillæg
  • Arbejdsgiverbetalt pensionsordning på 18 % efter 3 måneders ansættelse*
  • Sund og billig kantineordning
  • Betalte pauser
  • Sundhedsforsikring
  • Sociale arrangementer
  • Vi fejrer vores succeser med gode overraskelser

Vil du gerne være en del af Det Faglige Hus
Vil du gerne være en af de kontorelever, vi ansætter på vores hovedkontor i Esbjerg Ø til start den 1.  september i år, så send os din ansøgning senest den 10. marts 2019 via ansøgningsformularen på vores hjemmeside. Vi holder samtaler i uge 13.

Har du spørgsmål til jobbet, må du gerne kontakte afdelingschef Elma Lauritsen på tlf. 7912 8109.

Om Det Faglige Hus
Det Faglige Hus er Danmarks billigste fagforening med a-kasse for alle. Indtil videre har 141.000 lønmodtagere valgt Det Faglige Hus, og vi er den fagforening og a-kasse, der oplever størst vækst i Danmark. Vores mål er at runde 175.000 tilfredse medlemmer i 2020. Vores succes og ambitiøse mål skyldes ikke mindst vores 400 medarbejdere, der ved alt om para­graffer og lønmodtageres rettigheder i både fagforening og a-kasse. De gør alt for at hjælpe vores medlemmer.

Det Faglige Hus har afdelinger i Esbjerg, Kolding, Herning, Aarhus, Aalborg, Odense, Ringsted, Hillerød og Brøndby.

Det Faglige HusEsbjerg Ø2019-01-30T00:00:002019-03-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erhvervsakademi SydVest søger en kontorelev inden for offentlig administration i Esbjerg

Erhvervsakademi SydVest

Esbjerg
Opfylder du adgangskravene, og er du i besiddelse af et venligt og imødekommende væsen samt et naturligt ønske om at lære nyt, vil vi gerne ansætte dig som elev. Erhvervsakademi SydVest er en uddannelsesinstitution med 18 videregående fuldtidsuddann...
Indrykket:21. januar 2019
Udløbsdato:18. marts 2019

Kontorelev ved Retten i Esbjerg

Retten i Esbjerg

Esbjerg
Kontorelev ved Retten i Esbjerg Bliv kontorelev ved Retten i Esbjerg - en del af Danmarks Domstole - et job der giver mening! Retten i Esbjerg søger 2 dygtige kontorelever inden for offentlig administration • der tager ansvar for egen læring og vise...
Indrykket:25. januar 2019
Udløbsdato:18. februar 2019

Kontorelever til Toldstyrelsen i Esbjerg/Billund

Skatteforvaltningen, Esbjerg

Esbjerg
Start din karriere i Toldstyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opg...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:17. februar 2019

Kontorelever til Vurderingsstyrelsen i Haderslev

Skatteforvaltningen, Haderslev

Haderslev
Start din karriere i Vurderingsstyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt eg...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:17. februar 2019

Kontorelev til Medlemsadministrationen

Det Faglige Hus

Esbjerg Ø
Gør karriere i Det Faglige Hus Få en attraktiv kontoruddannelse der åbner døre til spændende job. Vi garanterer: Stor indflydelse og ansvar i jobbet Spændende opgaver God løn og attraktive ansættelsesvilkår Stor chance for fastansættelse Mulighed fo...
Indrykket:30. januar 2019
Udløbsdato:10. marts 2019