Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelever til Toldstyrelsen i Aalborg/Hirtshals

Start din karriere i Toldstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Toldstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Toldekspedition, toldkontrol og toldadministration
Som elev i Toldstyrelsen specialiserer du din uddannelse således, at du får en kontoruddannelse med speciale i told. Her får du et dybdegående kendskab til området i tre forskellige enheder: toldekspedition, toldkontrol og administration.

I din første praktikperiode skal du være i vores toldekspedition, der er beliggende i Hirtshals. Herefter kommer du til at arbejde med telefoniske henvendelser og toldkontrol, som varetages fra vores kontor i Aalborg.

Eksempler på opgaver kunne være:

  • At oprette sager og indhente nødvendig dokumentation hos virksomheder
  • At skrive breve og journalisere
  • At besvare mails og telefoniske henvendelser
  • At vejlede borgere og virksomheder inden for toldområdet
  • Kontrol af oprindelsesland, toldværdi og mængde
  • Varemærkeforfalskning og smuglerikontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko
  • Dokumentation, sagsbehandling og afrapportering
  • Import og eksport af varer, samt forsendelser
  • At stemple tolddokumenter
  • At samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder.


Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter, herunder nat og weekendarbejde, når opgaverne kræver det.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er udadvendt og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvaliteten.

Vi forventer, at du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden. Ligeledes er det vigtigt, at du kommunikerer mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og/eller tysk.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du vil kunne komme ud for at skulle arbejde med klassificerede dokumenter og systemer.

Du kan læse mere om Toldstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.toldst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aalborg den 18. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver skiftevis Dalsagervej 7, 9850 Hirtshals og Skibsbyggerivej 5, 9000 Aalborg.
Da dit arbejde vil foregå på begge adresser, er det en fordel, at du har kørekort.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329941658Phoenix-ec26903612019-01-14T00:00:00Kontorelever til Toldstyrelsen i Aalborg/HirtshalsStart din karriere i Toldstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Toldstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Toldekspedition, toldkontrol og toldadministration
Som elev i Toldstyrelsen specialiserer du din uddannelse således, at du får en kontoruddannelse med speciale i told. Her får du et dybdegående kendskab til området i tre forskellige enheder: toldekspedition, toldkontrol og administration.

I din første praktikperiode skal du være i vores toldekspedition, der er beliggende i Hirtshals. Herefter kommer du til at arbejde med telefoniske henvendelser og toldkontrol, som varetages fra vores kontor i Aalborg.

Eksempler på opgaver kunne være:
  • At oprette sager og indhente nødvendig dokumentation hos virksomheder
  • At skrive breve og journalisere
  • At besvare mails og telefoniske henvendelser
  • At vejlede borgere og virksomheder inden for toldområdet
  • Kontrol af oprindelsesland, toldværdi og mængde
  • Varemærkeforfalskning og smuglerikontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko
  • Dokumentation, sagsbehandling og afrapportering
  • Import og eksport af varer, samt forsendelser
  • At stemple tolddokumenter
  • At samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder.


Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter, herunder nat og weekendarbejde, når opgaverne kræver det.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er udadvendt og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvaliteten.

Vi forventer, at du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden. Ligeledes er det vigtigt, at du kommunikerer mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og/eller tysk.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du vil kunne komme ud for at skulle arbejde med klassificerede dokumenter og systemer.

Du kan læse mere om Toldstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.toldst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aalborg den 18. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver skiftevis Dalsagervej 7, 9850 Hirtshals og Skibsbyggerivej 5, 9000 Aalborg.
Da dit arbejde vil foregå på begge adresser, er det en fordel, at du har kørekort.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
2019-02-18T00:50:44.287 Start din karriere i Toldstyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Toldstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser. Toldekspedition, toldkontrol og toldadministration Som elev i Toldstyrelsen specialiserer du din uddannelse således, at du får en kontoruddannelse med speciale i told. Her får du et dybdegående kendskab til området i tre forskellige enheder: toldekspedition, toldkontrol og administration. I din første praktikperiode skal du være i vores toldekspedition, der er beliggende i Hirtshals. Herefter kommer du til at arbejde med telefoniske henvendelser og toldkontrol, som varetages fra vores kontor i Aalborg. Eksempler på opgaver kunne være: At oprette sager og indhente nødvendig dokumentation hos virksomheder At skrive breve og journalisere At besvare mails og telefoniske henvendelser At vejlede borgere og virksomheder inden for toldområdet Kontrol af oprindelsesland, toldværdi og mængde Varemærkeforfalskning og smuglerikontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko Dokumentation, sagsbehandling og afrapportering Import og eksport af varer, samt forsendelser At stemple tolddokumenter At samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder. Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter, herunder nat og weekendarbejde, når opgaverne kræver det. Personlige og faglige kvalifikationer Du er udadvendt og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvaliteten. Vi forventer, at du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden. Ligeledes er det vigtigt, at du kommunikerer mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og eller tysk. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning. Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du vil kunne komme ud for at skulle arbejde med klassificerede dokumenter og systemer. Du kan læse mere om Toldstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.toldst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aalborg den 18. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver skiftevis Dalsagervej 7, 9850 Hirtshals og Skibsbyggerivej 5, 9000 Aalborg. Da dit arbejde vil foregå på begge adresser, er det en fordel, at du har kørekort. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnetec269036100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=118788&DepartmentId=9675&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandNordjyllandHjørring3434718Skatteforvaltningen, Hirtshals11Dalsagervej 79850HirtshalsDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693313JobNet492849249284921000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ec269036https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ec269036https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ec269036&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ec269036&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/11.jpgMed et job indenfor Kontor og administration får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008011Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration360111601Michael Bonoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329961712EUC Nord søger lønmedarbejder til Økonomi- og personaleafdelingenRobot Er du lidt af en ekspert inden for lønområdet, og kan du levere sikker, professionel servicering af afdelingens kunder samt bidrage til en administrativ udvikling på lønområdet? Så kan stillingen som lønmedarbejder ved EUC Nord være noget for dig. Som lønmedarbejder bliver du en del af EUC Nords Økonomi- og personaleafdeling, der omfatter cirka 9 medarbejdere. Du bliver en del af en dynamisk hverdag og et sundt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper hinanden. Lønadministrationen omfatter lønbehandling og refusioner kontrol og afstemning kontakt til ansatte og offentlige myndigheder lønbudgettering og opfølgning statistikker og analysearbejde udvikling af digitale løsninger deltage i afdelingens øvrige opgaver. Du har erfaring med lønadministration, gerne fra det statslige område (Statens Lønsystem - SLS) ansættelsesret, herunder evnen til at kunne sætte dig ind i love, aftaler, overenskomster m.v. både skriftlig om mundtlig formidling statistikker og økonomiske analyser udarbejdelse af lønbudget, budgetopfølgning og kan bidrage til regnskabsafslutninger anvendelse af Excel på et udvidet niveau. Som person kan du arbejde selvstændig, men du vil også indgå i et team. Du er fleksibel, omstillingsparat og samtidig afklaret med at rutiner også er en del af arbejdsdagen. Du arbejder systematisk og har ordenssans, samtidig med, at du kan have mange bolde i luften og bevare overblikket. Du er udadvendt, har et godt humør og sætter en ære i at yde en god service over for kunder, elever og kolleger. Løn- og ansættelsesforhold: Ansættelsen er på fuld tid og vil være i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK STAT. Arbejdsstedet er M.P. Koefoeds Vej 10, 9800 Hjørring. Der er tilknyttet en aftale om fleksibel arbejdstid for området. Tiltrædelse 01.05.2019 eller efter aftale. Yderligere oplysninger om den ledige stilling kan fås ved henvendelse til ressourcedirektør Marianne Møjen på tlf. 7224 6003 eller pr. mail på mmc@eucnord.dk Ansøgning: Jobbet søges via rekrutteringssystem på vores hjemmeside eucnord.dk eller på nedenstående link. Ansøgningen skal være modtaget senest søndag den 03.03.2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 11. Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at ansøge.

Er du lidt af en ekspert inden for lønområdet, og kan du levere sikker, professionel servicering af afdelingens kunder samt bidrage til en administrativ udvikling på lønområdet? Så kan stillingen som lønmedarbejder ved EUC Nord være noget for dig.

Som lønmedarbejder bliver du en del af EUC Nords Økonomi- og personaleafdeling, der omfatter cirka 9 medarbejdere. Du bliver en del af en dynamisk hverdag og et sundt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper hinanden.

Lønadministrationen omfatter …

  • lønbehandling og refusioner
  • kontrol og afstemning
  • kontakt til ansatte og offentlige myndigheder
  • lønbudgettering og –opfølgning
  • statistikker og analysearbejde
  • udvikling af digitale løsninger
  • deltage i afdelingens øvrige opgaver.

Du har erfaring med …

  • lønadministration, gerne fra det statslige område (Statens Lønsystem - SLS)
  • ansættelsesret, herunder evnen til at kunne sætte dig ind i love, aftaler, overenskomster m.v.
  • både skriftlig om mundtlig formidling
  • statistikker og økonomiske analyser
  • udarbejdelse af lønbudget, budgetopfølgning og kan bidrage til regnskabsafslutninger
  • anvendelse af Excel på et udvidet niveau.

Som person kan du arbejde selvstændig, men du vil også indgå i et team. Du er fleksibel, omstillingsparat og samtidig afklaret med at rutiner også er en del af arbejdsdagen. Du arbejder systematisk og har ordenssans, samtidig med, at du kan have mange bolde i luften og bevare overblikket. Du er udadvendt, har et godt humør og sætter en ære i at yde en god service over for kunder, elever og kolleger.

Løn- og ansættelsesforhold:

Ansættelsen er på fuld tid og vil være i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT. Arbejdsstedet er M.P. Koefoeds Vej 10, 9800 Hjørring.

Der er tilknyttet en aftale om fleksibel arbejdstid for området.

Tiltrædelse 01.05.2019 eller efter aftale.

Yderligere oplysninger om den ledige stilling kan fås ved henvendelse til ressourcedirektør Marianne Møjen på tlf. 7224 6003 eller pr. mail på mmc@eucnord.dk

Ansøgning:

Jobbet søges via rekrutteringssystem på vores hjemmeside eucnord.dk eller på nedenstående link. Ansøgningen skal være modtaget senest søndag den 03.03.2019.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 11.

Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at ansøge.

EUC NORDHjørring2019-02-15T00:00:002019-03-03T00:00:00
329961027Kontorelev til HR- og økonomiafdelingen på TECHCOLLEGERobot Trives du i en dynamisk hverdag med forskellige arbejdsopgaver inden for områderne økonomi, HR og løn? Så kan uddannelsen som kontorassistent med elevplads ved TECHCOLLEGE være det helt rigtige valg for dig. Jobprofil Som kontorelev på TECHCOLLEGE får du en bred uddannelse med store udviklingsmuligheder, der kan være med til at bane vejen for din fremtidige karriere. Uddannelsen er med speciale inden for administration og har en varighed på 2 år incl. skoleophold. Du vil indgå i en turnus, hvilket betyder, at du i løbet af din elevtid kommer til at arbejde med økonomiopgaver det første år og med løn- og HR-relaterede arbejdsopgaver det sidste år. Du vil få erfaring med forskellige IT-programmer, herunder regnskabssystemet Navision, kreditorsystemet BatchFlow, lønsystemet SLS og rekrutteringssystemet Innomate. Under uddannelsen kommer du til at arbejde sammen med mange dygtige og engagerede kolleger, og du får en tæt kontakt til skolens øvrige kontorelever. Kontoreleverne sparrer med hinanden fagligt og vi har et godt socialt fællesskab citat af elev ved TECHCOLLEGE Dine primære arbejdsopgaver vil være: opgaver af administrativ karakter i forbindelse med sygefravær og rekruttering, refusioner, kasseafstemning, fakturabehandling, lønbehandling og indkøbsfunktionkundebetjening, såvel telefonisk som ved personlig henvendelsediverse ad hoc opgaver Personprofil Det er et krav, at du har bestået HHX, studentereksamen eller HF suppleret med 5 eller 10 ugers HGS EUS eller som minimum en HG, og at du er god til at formulere dig både mundtligt og skriftligt. Som person er du loyal og stabil, viser initiativ, er nysgerrig og tager ansvar i forhold til egen læring. Du er omstillingsparat og samtidig afklaret med, at rutiner også er en del af arbejdsdagen. Selvstændighed er en af dine kompetencer, og du evner både at sige til og fra. Du arbejder grundigt og koncentreret med dine opgaver, og du sætter en ære i at yde en god service over for elever, kursister, kunder og kolleger. Vi tilbyder Vi tilbyder en spændende og alsidig elevplads, med en ugentlig arbejdstid på 37 timer. Det er vigtigt, at du har mulighed for at møde kl. 7.30 det sidste år af din elevtid. Under uddannelsen er der mulighed for at prøve kræfter med mange forskellige arbejdsopgaver samt gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Der er desuden mulighed for medlemskab af sportsklub med adgang til motionscenter samt adgang til andre foreninger og personalegoder. Ansættelse Ansættelse og aflønning sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK STAT. Tiltrædelse Stillingen ønskes besat pr. 1. september 2019. Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 11. marts 2019. De kandidater, der går videre i ansættelsesforløbet, vil blive bedt om at udfylde en personlighedstest, og der vil være 2. samtalerunde, inkl. tilbagemelding på testresultatet, fredag den 15. marts 2019. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, så er du velkommen til at kontakte kontorelev Stinna Vagner på tlf. 7250 5104. Vil du vide mere om TECHCOLLEGE, kan du læse mere på vores hjemmeside http: www.techcollege.dk Ansøgning Du søger stillingen på http: techcollege.dk kontakt ledige-stillinger. Vi modtager kun ansøgninger via vores e-rekrutteringssystem. Du bedes ud over ansøgningen sende dit CV samt kopi af relevante eksamens- eller standardkarakterer og eventuelle udtalelser. Ansøgningsfristen er fredag den. 1. marts 2019. Vi glæder os til at høre fra dig.

Trives du i en dynamisk hverdag med forskellige arbejdsopgaver inden for områderne økonomi, HR og løn? Så kan uddannelsen som kontorassistent med elevplads ved TECHCOLLEGE være det helt rigtige valg for dig.

Jobprofil
Som kontorelev på TECHCOLLEGE får du en bred uddannelse med store udviklingsmuligheder, der kan være med til at bane vejen for din fremtidige karriere. Uddannelsen er med speciale inden for administration og har en varighed på 2 år incl. skoleophold.

Du vil indgå i en turnus, hvilket betyder, at du i løbet af din elevtid kommer til at arbejde med økonomiopgaver det første år og med løn- og HR-relaterede arbejdsopgaver det sidste år. Du vil få erfaring med forskellige IT-programmer, herunder regnskabssystemet Navision, kreditorsystemet BatchFlow, lønsystemet SLS og rekrutteringssystemet Innomate. Under uddannelsen kommer du til at arbejde sammen med mange dygtige og engagerede kolleger, og du får en tæt kontakt til skolens øvrige kontorelever.

”Kontoreleverne sparrer med hinanden fagligt og vi har et godt socialt fællesskab”
citat af elev ved TECHCOLLEGE

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • opgaver af administrativ karakter i forbindelse med sygefravær og rekruttering, refusioner, kasseafstemning, fakturabehandling, lønbehandling og indkøbsfunktion
  • kundebetjening, såvel telefonisk som ved personlig henvendelse
  • diverse ad hoc opgaver

Personprofil
Det er et krav, at du har bestået HHX, studentereksamen eller HF suppleret med 5 eller 10 ugers HGS/EUS eller som minimum en HG, og at du er god til at formulere dig både mundtligt og skriftligt. Som person er du loyal og stabil, viser initiativ, er nysgerrig og tager ansvar i forhold til egen læring.  Du er omstillingsparat og samtidig afklaret med, at rutiner også er en del af arbejdsdagen. Selvstændighed er en af dine kompetencer, og du evner både at sige til og fra. Du arbejder grundigt og koncentreret med dine opgaver, og du sætter en ære i at yde en god service over for elever, kursister, kunder og kolleger.

Vi tilbyder
Vi tilbyder en spændende og alsidig elevplads, med en ugentlig arbejdstid på 37 timer. Det er vigtigt, at du har mulighed for at møde kl. 7.30 det sidste år af din elevtid. Under uddannelsen er der mulighed for at prøve kræfter med mange forskellige arbejdsopgaver samt gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Der er desuden mulighed for medlemskab af sportsklub med adgang til motionscenter samt adgang til andre foreninger og personalegoder.

Ansættelse
Ansættelse og aflønning sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT.

Tiltrædelse
Stillingen ønskes besat pr. 1. september 2019.

Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 11. marts 2019.

De kandidater, der går videre i ansættelsesforløbet, vil blive bedt om at udfylde en personlighedstest, og der vil være 2. samtalerunde, inkl. tilbagemelding på testresultatet, fredag den 15. marts 2019.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, så er du velkommen til at kontakte kontorelev Stinna Vagner på tlf. 7250 5104.

Vil du vide mere om TECHCOLLEGE, kan du læse mere på vores hjemmeside http://www.techcollege.dk/

Ansøgning
Du søger stillingen på http://techcollege.dk/kontakt/ledige-stillinger. Vi modtager kun ansøgninger via vores e-rekrutteringssystem.

Du bedes ud over ansøgningen sende dit CV samt kopi af relevante eksamens- eller standardkarakterer og eventuelle udtalelser.

Ansøgningsfristen er fredag den. 1. marts 2019.

Vi glæder os til at høre fra dig.

TECHCOLLEGEAalborg2019-02-14T00:00:002019-03-01T00:00:00
329960275Kontorelev i Thisted Kommune - hvis du vil lære mere!Robot Vil du have en uddannelse som udfordrer dig i dagligdagen? Vil du have et solidt og stærkt fundament at bygge din fremtid på? Vil du have viden og nye perspektiver på den kommunale verden? … Er det nogle af de krav du stiller til din uddannelse og din fremtid, så søg en stilling som kontorelev hos os! Vi søger 4 kontorelever. Thisted Kommune kan tilbyde dig en uddannelse, hvor du bliver udfordret fagligt og personligt inden for specialet offentlig administration. Kommunen har opgaver der spænder vidt fra pasning og pleje af børn og ældre, uddannelse og fritidstilbud til børn og unge, til vedligehold af veje og natur mv. Bag opgavefeltet er der en række administrative, økonomiske og lovgivningsmæssige opgaver, som du bl.a. skal prøve kræfter med. Vi lægger vægt på, at: du er klar til et uddannelsesforløb der stiller krav til dig du har interesse for kontorfaget du er selvstændig og ansvarsbevidst du har lyst til at udvikle dig og tager selv ansvar for egen læring du er god til at samarbejde og trives med forandringer du har gode danskkundskaber og flair for talbehandling Vi forventer, at du er åben og brænder for at lære kan tage initiativ og ansvar kan skabe relationer og evner at samarbejde på tværs er god til at kommunikere i skrift og tale Thisted Kommune har fast otte kontorelever, fordelt på første og andet års elever, som hver måned holder møde i elevklubben samt derudover fra tid til anden har sociale fælles arrangementer. Som et led i uddannelsen har du mulighed for at komme på en uges studietur til Bruxelles. Du vil være én blandt fire kontorelever der skal starte den 1. september 2019. Thisted Kommunes administration er spredt på lokaliteter i Hurup og flere adresser i Thisted. Du kan forvente at arbejde flere af stederne undervejs i din uddannelse. Hvem kan søge Du har gennemført eller er i gang med en af følgende uddannelser: EUX, HG2, HHX 5 ugers supplering eller STX HTX HF 10 ugers supplering. Alle ansøgere på 25 år eller derover, som er startet på grundforløbet efter den 1. august 2015, skal medsende en uddannelsesplan den kan rekvireres ved henvendelse til den lokale handelsskole. Din løn er ca. 13.700 kr. pr. måned, hvis du er under 25 år. Hvis du er over 25 år, er lønnen ca. 20.700 kr. pension pr. måned. (Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem KL og HK). Din arbejdstid er 37 timer ugentligt. Klik her http: www.thisted.dk elev og læs hvad vores elever siger om at være elev i Thisted Kommune. Her finder du bl.a. også beskrivelser af de enkelte forvaltninger og centre i organisationen. Du kan også kontakte 2. års elev Camilla Hedegaard Schou, tlf. 9917 2043, 1. års elev Karina Rasmussen, tlf. 9917 2351 eller elevansvarlig Berit Holm Hamborg, tlf. 9917 1784 for mere information. Vi glæder os til at modtage din ansøgning med kopi af eksamensbevis eller seneste terminskarakterer og eventuelle udtalelser senest mandag den 4. marts 2019 kl. 8.00 . Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler onsdag den 13. marts 2019. Vil du have en uddannelse som udfordrer dig i dagligdagen? Vil du have et solidt og stærkt fundament at bygge din fremtid på? Vil du have viden og nye perspektiver på den kommunale verden? … Er det nogle af de krav du stiller til din uddannelse og din fremtid, så søg en stilling som kontorelev hos os!

Vi søger 4 kontorelever.

Thisted Kommune kan tilbyde dig en uddannelse, hvor du bliver udfordret fagligt og personligt inden for specialet offentlig administration. Kommunen har opgaver der spænder vidt fra pasning og pleje af børn og ældre, uddannelse og fritidstilbud til børn og unge, til vedligehold af veje og natur mv. Bag opgavefeltet er der en række administrative, økonomiske og lovgivningsmæssige opgaver, som du bl.a. skal prøve kræfter med.

Vi lægger vægt på, at:

  • du er klar til et uddannelsesforløb der stiller krav til dig
  • du har interesse for kontorfaget
  • du er selvstændig og ansvarsbevidst
  • du har lyst til at udvikle dig – og tager selv ansvar for egen læring
  • du er god til at samarbejde og trives med forandringer
  • du har gode danskkundskaber og flair for talbehandling

Vi forventer, at du

  • er åben og brænder for at lære
  • kan tage initiativ og ansvar
  • kan skabe relationer og evner at samarbejde på tværs
  • er god til at kommunikere i skrift og tale

Thisted Kommune har fast otte kontorelever, fordelt på første og andet års elever, som hver måned holder møde i elevklubben samt derudover fra tid til anden har sociale/fælles arrangementer. Som et led i uddannelsen har du mulighed for at komme på en uges studietur til Bruxelles. Du vil være én blandt fire kontorelever der skal starte den 1. september 2019. Thisted Kommunes administration er spredt på lokaliteter i Hurup og flere adresser i Thisted. Du kan forvente at arbejde flere af stederne undervejs i din uddannelse.

Hvem kan søge
Du har gennemført eller er i gang med en af følgende uddannelser: EUX, HG2, HHX + 5 ugers supplering eller STX/HTX/HF + 10 ugers supplering. Alle ansøgere på 25 år eller derover, som er startet på grundforløbet efter den 1. august 2015, skal medsende en uddannelsesplan – den kan rekvireres ved henvendelse til den lokale handelsskole.

Din løn er ca. 13.700 kr. pr. måned, hvis du er under 25 år. Hvis du er over 25 år, er lønnen ca. 20.700 kr. + pension pr. måned. (Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem KL og HK).

Din arbejdstid er 37 timer ugentligt.

Klik her http://www.thisted.dk/elev – og læs hvad vores elever siger om at være elev i Thisted Kommune. Her finder du bl.a. også beskrivelser af de enkelte forvaltninger og centre i organisationen.

Du kan også kontakte 2. års elev Camilla Hedegaard Schou, tlf. 9917 2043, 1. års elev Karina Rasmussen, tlf. 9917 2351 eller elevansvarlig Berit Holm Hamborg, tlf. 9917 1784 for mere information.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning med kopi af eksamensbevis eller seneste terminskarakterer og eventuelle udtalelser senest mandag den 4. marts 2019 kl. 8.00 .

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler onsdag den 13. marts 2019.

Rådhuset ThistedThisted2019-02-13T00:00:002019-03-04T00:00:00
329957626Kontorelever til Professionshøjskolen UCNRobot Er du klar til at komme i gang med en uddannelse, hvor du får mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer? Vi er på udkig efter fire kontorelever til vores afdelinger i Aalborg. Uddannelsen er med speciale i administration og du får mulighed for at uddanne dig inden for nedenstående områder. I forbindelse med ansøgningsprocessen, vil du blive bedt om at angive hvilke områder, du ønsker at søge. Studiekontoret Vi søger tre kontorelever til studiekontoret, hvor du skal være i hele din elevtid. Her bliver du en del af teamet på et studiekontor med administration af studieforløb, optagelse, praktik, eksamen m.v. Du får stor kontakt med studerende og undervisere, ligesom telefonpasning, mailkorrespondance, skema- og lokaleregistrering m.m. hører til dine opgaver. Du vil i mindre omfang få kendskab til personale- og økonomifunktioner. Center for Undervisningsmidler Økonomiafdelingen På CFU, hvor du skal være det første år af din elevtid, servicerer og understøtter vi fremtidens skole med læremidler, vejledning og kurser. Du vil få indsigt i kursusadministration, bibliotekssystemer, digital og analog markedsføring samt daglig kundekontakt. Vi har en digital profil, så kendskab og interesse for dette vil være en fordel. Hvis du brænder for at arbejde med tal og synes, at Excel er et uundværligt arbejdsredskab, vil du passe godt ind i Økonomiafdelingens regnskabsteam, hvor du skal tilbringe dit andet år. Her vil du komme til at beskæftige dig med kreditor- og debitorbogholderi, afstemning af bank- og statuskonti samt få bredt kendskab til de mange øvrige opgaver i afdelingen. Din profil Du er serviceminded, engageret, ansvarsbevidst, og så er det vigtigt, at du altid stræber efter at gøre dit bedste. Derudover skal du være god til at samarbejde men også kunne arbejde selvstændigt, have et godt humør samt gode dansk- og engelskkundskaber. Du er i gang med eller har bestået EUX, gymnasial uddannelse med suppleringsfag, HHX med suppleringsfag eller evt. en HG2. Er du fyldt 25 år, skal du kontakte den lokale handelsskole for at få en vurdering af, om du evt. skal medsende en uddannelsesplan. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning vil ske i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK(STAT). Yderligere oplysninger Læs om kontoruddannelsen ved UCN her. Hvis du ønsker at høre mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte Grethe Barnbæk på tlf.: 7269 0144 eller mail: GEB@ucn.dk. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 12. Professionshøjskolen UCN arbejder med uddannelse, udvikling og innovation inden for business, pædagogik, sundhed og teknologi. Vi har ca. 9.500 studerende på erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser, over 8.000 kursister og studerende på efter- og videreuddannelse og ca. 950 ansatte. UCN s aktiviteter er fordelt på en række adresser i Aalborg, Hjørring og Thisted.Er du klar til at komme i gang med en uddannelse, hvor du får mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer?

Vi er på udkig efter fire kontorelever til vores afdelinger i Aalborg.

Uddannelsen er med speciale i administration og du får mulighed for at uddanne dig inden for nedenstående områder.

I forbindelse med ansøgningsprocessen, vil du blive bedt om at angive hvilke områder, du ønsker at søge.

Studiekontoret
Vi søger tre kontorelever til studiekontoret, hvor du skal være i hele din elevtid.
Her bliver du en del af teamet på et studiekontor med administration af studieforløb, optagelse, praktik, eksamen m.v. Du får stor kontakt med studerende og undervisere, ligesom telefonpasning, mailkorrespondance, skema- og lokaleregistrering m.m. hører til dine opgaver. Du vil i mindre omfang få kendskab til personale- og økonomifunktioner.

Center for Undervisningsmidler/Økonomiafdelingen
På CFU, hvor du skal være det første år af din elevtid, servicerer og understøtter vi fremtidens skole med læremidler, vejledning og kurser.
Du vil få indsigt i kursusadministration, bibliotekssystemer, digital og analog markedsføring samt daglig kundekontakt.
Vi har en digital profil, så kendskab og interesse for dette vil være en fordel.

Hvis du brænder for at arbejde med tal og synes, at Excel er et uundværligt arbejdsredskab, vil du passe godt ind i Økonomiafdelingens regnskabsteam, hvor du skal tilbringe dit andet år. Her vil du komme til at beskæftige dig med kreditor- og debitorbogholderi, afstemning af bank- og statuskonti samt få bredt kendskab til de mange øvrige opgaver i afdelingen.

Din profil
Du er serviceminded, engageret, ansvarsbevidst, og så er det vigtigt, at du altid stræber efter at gøre dit bedste. Derudover skal du være god til at samarbejde men også kunne arbejde selvstændigt, have et godt humør samt gode dansk- og engelskkundskaber.

Du er i gang med eller har bestået EUX, gymnasial uddannelse med suppleringsfag, HHX med suppleringsfag eller evt. en HG2.

Er du fyldt 25 år, skal du kontakte den lokale handelsskole for at få en vurdering af, om du evt. skal medsende en uddannelsesplan.

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning vil ske i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK(STAT).

Yderligere oplysninger
Læs om kontoruddannelsen ved UCN her.

Hvis du ønsker at høre mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte Grethe Barnbæk på tlf.: 7269 0144 eller mail: GEB@ucn.dk.

Ansættelsessamtaler afholdes i uge 12.

Professionshøjskolen UCN arbejder med uddannelse, udvikling og innovation inden for business, pædagogik, sundhed og teknologi. Vi har ca. 9.500 studerende på erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser, over 8.000 kursister og studerende på efter- og videreuddannelse og ca. 950 ansatte. UCN's aktiviteter er fordelt på en række adresser i Aalborg, Hjørring og Thisted.
University College Nordjylland - Selma Lagerløfs VejAalborg Øst2019-02-08T00:00:002019-02-28T00:00:00
329957578Kontorelever søges til Aalborg HandelsskoleRobot Vi søger to udadvendte og dygtige elever, der har lyst til en uddannelse på Aalborg Handelsskole. UDDANNELSE PÅ AALBORG HANDELSSKOLE Som kontorelev vil du gennemgå en toårig, alsidig administrationsuddannelse med et uddannelsesforløb, der bringer dig rundt på flere afdelinger og med mange forskellige opgaver. Samtidig vil der være mulighed for udlandsophold. VI KAN TILBYDE en toårig uddannelse inden for for specialet administration, hvor der veksles mellem praktik og skoleophold spændende opgaver i en elevadministration, hvor der lægges stor vægt på service tæt kontakt med elever kursister og undervisere personlig og faglig udvikling samt en attraktiv arbejdsplads et spændende arbejdsmiljø og gode kolleger sociale aktiviteter et godt tilrettelagt uddannelsesforløb gode muligheder for at præge dine egne arbejdsopgaver. DINE KVALIFIKATIONER en loyal og ansvarsbevidst indstilling et godt humør og gode samarbejdsevner et godt kendskab til IT (Microsoft Office-pakken) en god ordenssans og masser af gåpåmod du er selvstændig, ansvarsfuld og serviceminded du kan formulere dig godt både i skrift og tale DIN UDDANNELSESBAGGRUND For at komme i betragtning til stillingen som kontorelev skal du have bestået én af følgende: HG2 (kontorlinjen) EUX (det studiekompetencegivende forløb) HHX suppleret med 5 ugers EUS5 forløb fra Handelsskolen HTX, STX eller HF suppleret med et 10 ugers EUS10 forløb fra Handelsskolen Alle ansøgere på 25 år eller derover, og som har opstartet grundforløbet efter 1. august 2015, skal medsende en uddannelsesplan, som kan rekvireres via henvendelse til den lokale Handelsskole. ANSÆTTELSESTIDSPUNKT 1. september 2019 AFLØNNING Efter overenskomst mellem Finansministeriet og HK Stat ANSØGNINGSFRIST Senest fredag den 1. marts 2019 ANSØGNING Ansøgning incl. relevante bilag fremsendes i én samlet PDF-fil til Charlotte Hevang: cshe@ah.dk.

Vi søger to udadvendte og dygtige elever, der har lyst til en uddannelse på Aalborg Handelsskole.

UDDANNELSE PÅ AALBORG HANDELSSKOLE
Som kontorelev vil du gennemgå en toårig, alsidig administrationsuddannelse med et uddannelsesforløb, der bringer dig rundt på flere afdelinger og med mange forskellige opgaver.

Samtidig vil der være mulighed for udlandsophold.

VI KAN TILBYDE

  • en toårig uddannelse inden for for specialet administration, hvor der veksles mellem praktik og skoleophold
  • spændende opgaver i en elevadministration, hvor der lægges stor vægt på service
  • tæt kontakt med elever/kursister og undervisere
  • personlig og faglig udvikling samt en attraktiv arbejdsplads
  • et spændende arbejdsmiljø og gode kolleger
  • sociale aktiviteter
  • et godt tilrettelagt uddannelsesforløb
  • gode muligheder for at præge dine egne arbejdsopgaver.

DINE KVALIFIKATIONER

  • en loyal og ansvarsbevidst indstilling
  • et godt humør og gode samarbejdsevner
  • et godt kendskab til IT (Microsoft Office-pakken)
  • en god ordenssans og masser af gåpåmod
  • du er selvstændig, ansvarsfuld og serviceminded
  • du kan formulere dig godt både i skrift og tale

DIN UDDANNELSESBAGGRUND
For at komme i betragtning til stillingen som kontorelev skal du have bestået én af følgende:

  • HG2 (kontorlinjen)
  • EUX (det studiekompetencegivende forløb)
  • HHX suppleret med 5 ugers EUS5 forløb fra Handelsskolen
  • HTX, STX eller HF suppleret med et 10 ugers EUS10 forløb fra Handelsskolen

Alle ansøgere på 25 år eller derover, og som har opstartet grundforløbet efter 1. august 2015, skal medsende en uddannelsesplan, som kan rekvireres via henvendelse til den
lokale Handelsskole.

ANSÆTTELSESTIDSPUNKT
1. september 2019

AFLØNNING
Efter overenskomst mellem Finansministeriet og HK/Stat

ANSØGNINGSFRIST
Senest fredag den 1. marts 2019

ANSØGNING
Ansøgning incl. relevante bilag fremsendes i én samlet PDF-fil til Charlotte Hevang: cshe@ah.dk.

AALBORG HANDELSSKOLEAalborg2019-02-08T00:00:002019-03-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

EUC Nord søger lønmedarbejder til Økonomi- og personaleafdelingen

EUC NORD

Hjørring
Er du lidt af en ekspert inden for lønområdet, og kan du levere sikker, professionel servicering af afdelingens kunder samt bidrage til en administrativ udvikling på lønområdet? Så kan stillingen som lønmedarbejder ved EUC Nord være noget for dig. S...
Indrykket:15. februar 2019
Udløbsdato:3. marts 2019

Kontorelev til HR- og økonomiafdelingen på TECHCOLLEGE

TECHCOLLEGE

Aalborg
Trives du i en dynamisk hverdag med forskellige arbejdsopgaver inden for områderne økonomi, HR og løn? Så kan uddannelsen som kontorassistent med elevplads ved TECHCOLLEGE være det helt rigtige valg for dig. Jobprofil Som kontorelev på TECHCOLLEGE f...
Indrykket:14. februar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019

Kontorelev i Thisted Kommune - hvis du vil lære mere!

Rådhuset Thisted

Thisted
Vil du have en uddannelse som udfordrer dig i dagligdagen? Vil du have et solidt og stærkt fundament at bygge din fremtid på? Vil du have viden og nye perspektiver på den kommunale verden? … Er det nogle af de krav du stiller til din uddannelse og d...
Indrykket:13. februar 2019
Udløbsdato:4. marts 2019

Kontorelever til Professionshøjskolen UCN

University College Nordjylland - Selma Lagerløfs Vej

Aalborg Øst
Er du klar til at komme i gang med en uddannelse, hvor du får mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer? Vi er på udkig efter fire kontorelever til vores afdelinger i Aalborg. Uddannelsen er med speciale i administration og du f...
Indrykket:8. februar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

Kontorelever søges til Aalborg Handelsskole

AALBORG HANDELSSKOLE

Aalborg
Vi søger to udadvendte og dygtige elever, der har lyst til en uddannelse på Aalborg Handelsskole. UDDANNELSE PÅ AALBORG HANDELSSKOLE Som kontorelev vil du gennemgå en toårig, alsidig administrationsuddannelse med et uddannelsesforløb, der bringer di...
Indrykket:8. februar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019