Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelever til Toldstyrelsen i Aarhus

Start din karriere i Toldstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Toldstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Toldekspedition, toldkontrolarbejde og toldadministration
Som elev i Toldstyrelsen specialiserer du din uddannelse således, at du får en kontoruddannelse med speciale i told. Du får et dybdegående kendskab til toldområdet i forskellige enheder som f.eks. administration, toldkontrolarbejde og toldekspedition.

Eksempler på opgaver kunne være:

  • Oprette sager og indhente nødvendig dokumentation hos virksomheder

  • Skrive breve og journalisere

  • Besvare mails og telefoniske henvendelser

  • Kontrol af oprindelsesland, toldværdi og mængde

  • Varemærkeforfalskning og smuglerikontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko

  • Dokumentation, sagsbehandling og afrapportering

  • Import og eksport af varer, samt forsendelser

  • Stemple tolddokumenter

  • Samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder


Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter, herunder nat og weekendarbejde, når opgaverne kræver det.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er udadvendt og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvaliteten.

Vi forventer, at du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden. Ligeledes er det vigtigt, at du kommunikerer mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og/eller tysk.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du vil kunne komme ud for at skulle arbejde med klassificerede dokumenter og systemer.

Du kan læse mere om Toldstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.toldst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aarhus den 26. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Østhavnsvej 31, 8000 Århus C og Slet Parkvej 1, 8310 Tranbjerg.

Du skal være opmærksom på, at der ikke er offentlig transport til Aarhus Havn. Hvis du ikke har egen bil, skal du på anden vis, f.eks. på cykel, tilbagelægge de ca. 5 km fra banegården til Aarhus Havn.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329942402Phoenix-4bb4706212019-01-14T00:00:00Kontorelever til Toldstyrelsen i AarhusStart din karriere i Toldstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Toldstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Toldekspedition, toldkontrolarbejde og toldadministration
Som elev i Toldstyrelsen specialiserer du din uddannelse således, at du får en kontoruddannelse med speciale i told. Du får et dybdegående kendskab til toldområdet i forskellige enheder som f.eks. administration, toldkontrolarbejde og toldekspedition.

Eksempler på opgaver kunne være:
  • Oprette sager og indhente nødvendig dokumentation hos virksomheder

  • Skrive breve og journalisere

  • Besvare mails og telefoniske henvendelser

  • Kontrol af oprindelsesland, toldværdi og mængde

  • Varemærkeforfalskning og smuglerikontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko

  • Dokumentation, sagsbehandling og afrapportering

  • Import og eksport af varer, samt forsendelser

  • Stemple tolddokumenter

  • Samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder


Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter, herunder nat og weekendarbejde, når opgaverne kræver det.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er udadvendt og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvaliteten.

Vi forventer, at du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden. Ligeledes er det vigtigt, at du kommunikerer mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og/eller tysk.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du vil kunne komme ud for at skulle arbejde med klassificerede dokumenter og systemer.

Du kan læse mere om Toldstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.toldst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aarhus den 26. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Østhavnsvej 31, 8000 Århus C og Slet Parkvej 1, 8310 Tranbjerg.

Du skal være opmærksom på, at der ikke er offentlig transport til Aarhus Havn. Hvis du ikke har egen bil, skal du på anden vis, f.eks. på cykel, tilbagelægge de ca. 5 km fra banegården til Aarhus Havn.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
2019-02-18T00:50:45.880 Start din karriere i Toldstyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Toldstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser. Toldekspedition, toldkontrolarbejde og toldadministration Som elev i Toldstyrelsen specialiserer du din uddannelse således, at du får en kontoruddannelse med speciale i told. Du får et dybdegående kendskab til toldområdet i forskellige enheder som f.eks. administration, toldkontrolarbejde og toldekspedition. Eksempler på opgaver kunne være: Oprette sager og indhente nødvendig dokumentation hos virksomheder Skrive breve og journalisere Besvare mails og telefoniske henvendelser Kontrol af oprindelsesland, toldværdi og mængde Varemærkeforfalskning og smuglerikontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko Dokumentation, sagsbehandling og afrapportering Import og eksport af varer, samt forsendelser Stemple tolddokumenter Samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter, herunder nat og weekendarbejde, når opgaverne kræver det. Personlige og faglige kvalifikationer Du er udadvendt og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvaliteten. Vi forventer, at du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden. Ligeledes er det vigtigt, at du kommunikerer mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og eller tysk. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning. Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du vil kunne komme ud for at skulle arbejde med klassificerede dokumenter og systemer. Du kan læse mere om Toldstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.toldst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aarhus den 26. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver Østhavnsvej 31, 8000 Århus C og Slet Parkvej 1, 8310 Tranbjerg. Du skal være opmærksom på, at der ikke er offentlig transport til Aarhus Havn. Hvis du ikke har egen bil, skal du på anden vis, f.eks. på cykel, tilbagelægge de ca. 5 km fra banegården til Aarhus Havn. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnet4bb47062100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=118790&DepartmentId=9675&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3435399Skatteforvaltningen, Aarhus, Østhavnsvej11Østhavnsvej 318000Aarhus CDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent694016JobNet493058249305821000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4bb47062https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4bb47062https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4bb47062&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4bb47062&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgSom Kontorelev hos Skatteforvaltningen, Aarhus, Østhavnsvej bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration360114206Michael Bonoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329983411Kontorelev (administration) med flair for tal og sprogRobot Er du engageret, ansvarlig og frisk på at prøve nye ting? Leder du efter en uddannelse, hvor du kan blive udfordret med mange forskellige opgaver og får en høj grad af selvstændighed? Har du flair for tal og sprog? World Translation A S søger en administrationselev med interesse i økonomi, markedsføring, indkøb og oversættelse. Hvem søger vi? Du har flair for tal og sprog. Du besidder gode IT-kundskaber og er hurtig til at lære at bruge nye programmer. Du er god til at formulere dig på dansk og engelsk i skrift og tale hvis du også kan tysk, er det kun en fordel. Det er dig, vi søger, hvis du derudover: kan arbejde både selvstændigt og sammen med andre har en positiv tilgang til dit arbejde og dine kolleger er ansvarsbevidst og arbejder serviceorienteret arbejder omhyggeligt og struktureret har lyst til løbende at sætte dig ind i nye opgaver Derudover forventer vi, at du opfylder adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale administration. Dvs. at du har bestået eller forventer at bestå: EUX-kontorlinjen eller HHX suppleret med et 5 ugers EUD-studentergrundforløb (kontor), eller STX-, HTX-, eller HF-eksamen suppleret med et HGS grundforløb eller et 10 ugers EUD-studenterforløb (kontor) Hvad kommer du til at lave? Hos World Translation får du en alsidig hverdag med mange spændende og udfordrende arbejdsopgaver. Vi sørger for, at du udvikler dig både personligt og fagligt og får en uddannelse, der kan bruges bredt. Du kommer rundt i hele huset og får et solidt fundament inden for kontorområdet: Vi lærer dig at arbejde med bogføring, budgettering, håndtering af fakturaer og betalinger. Du arbejder med databehandling i vores CRM-system og laver udtræk og rapporter til kunder i samarbejde med vores salgsteam. Du hjælper vores leverandøransvarlige med administration af leverandører. Du er med til at afvikle SoMe-opdateringer, tilfredshedsanalyser og marketingkampagner sammen med vores marketingkoordinator. Du hjælper med administrative opgaver i personaleafdelingen, f.eks. stillingsopslag eller udsendelse af afslag Du kommer omkring mange flere kontor- og receptionsopgaver, f.eks. gøre klar til møder, skrive mødereferater eller passe telefonen. World Translation - en arbejdsplads i vækst World Translation er et af de største privatejede oversætterbureauer i Danmark. Vi er specialiseret i at udarbejde oversættelser og andre sprogydelser til eksportvirksomheder over hele verden og anvender altid den nyeste sprogteknologi. Vi er ca. 40 medarbejdere på vores kontor, som ligger i Tilst, Aarhus. World Translation er en virksomhed med et stort fokus på arbejdsglæde, personlig udvikling samt et uformelt og socialt arbejdsmiljø. For os er det vigtigt at skabe de bedste arbejdsrammer for dig, så det hver dag skal være en glæde at komme på arbejde. Vil du vide mere … om jobbet, dine muligheder og vores forventninger til dig, er du velkommen til at kontakte Marion Randelshofer på tlf. 8620 4840. Kontoruddannelsen tager to år, og du får et teoretisk undervisningsforløb på en handelsskole, fx Aarhus Business College. Du ansættes efter overenskomst mellem HK privat og Finansministeriet. Ansøgningsfrist: 30. april 2019 Ansættelsesdato: 1. juni 2019 Interesseret? Så send din ansøgning, dit CV og dine eksamenspapirer til job@worldtranslation.com hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler. Vi glæder os til at høre fra dig!

Er du engageret, ansvarlig og frisk på at prøve nye ting? Leder du efter en uddannelse, hvor du kan blive udfordret med mange forskellige opgaver og får en høj grad af selvstændighed? Har du flair for tal og sprog?

World Translation A/S søger en administrationselev med interesse i økonomi, markedsføring, indkøb og oversættelse.

Hvem søger vi?
Du har flair for tal og sprog. Du besidder gode IT-kundskaber og er hurtig til at lære at bruge nye programmer. Du er god til at formulere dig på dansk og engelsk i skrift og tale; hvis du også kan tysk, er det kun en fordel.

Det er dig, vi søger, hvis du derudover:

  • kan arbejde både selvstændigt og sammen med andre
  • har en positiv tilgang til dit arbejde og dine kolleger
  • er ansvarsbevidst og arbejder serviceorienteret
  • arbejder omhyggeligt og struktureret
  • har lyst til løbende at sætte dig ind i nye opgaver

Derudover forventer vi, at du opfylder adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale administration. Dvs. at du har bestået eller forventer at bestå:

  • EUX-kontorlinjen eller HHX suppleret med et 5 ugers EUD-studentergrundforløb (kontor),
    eller
  • STX-, HTX-, eller HF-eksamen suppleret med et HGS grundforløb eller et 10 ugers EUD-studenterforløb (kontor)

Hvad kommer du til at lave?
Hos World Translation får du en alsidig hverdag med mange spændende og udfordrende arbejdsopgaver. Vi sørger for, at du udvikler dig både personligt og fagligt og får en uddannelse, der kan bruges bredt. Du kommer rundt i hele huset og får et solidt fundament inden for kontorområdet:

  • Vi lærer dig at arbejde med bogføring, budgettering, håndtering af fakturaer og betalinger.
  • Du arbejder med databehandling i vores CRM-system og laver udtræk og rapporter til kunder i samarbejde med vores salgsteam.
  • Du hjælper vores leverandøransvarlige med administration af leverandører.
  • Du er med til at afvikle SoMe-opdateringer, tilfredshedsanalyser og marketingkampagner sammen med vores marketingkoordinator.
  • Du hjælper med administrative opgaver i personaleafdelingen, f.eks. stillingsopslag eller udsendelse af afslag
  • Du kommer omkring mange flere kontor- og receptionsopgaver, f.eks. gøre klar til møder, skrive mødereferater eller passe telefonen.

World Translation - en arbejdsplads i vækst
World Translation er et af de største privatejede oversætterbureauer i Danmark. Vi er specialiseret i at udarbejde oversættelser og andre sprogydelser til eksportvirksomheder over hele verden og anvender altid den nyeste sprogteknologi. Vi er ca. 40 medarbejdere på vores kontor, som ligger i Tilst, Aarhus.

World Translation er en virksomhed med et stort fokus på arbejdsglæde, personlig udvikling samt et uformelt og socialt arbejdsmiljø. For os er det vigtigt at skabe de bedste arbejdsrammer for dig, så det hver dag skal være en glæde at komme på arbejde.

Vil du vide mere …
om jobbet, dine muligheder og vores forventninger til dig, er du velkommen til at kontakte Marion Randelshofer på tlf. 8620 4840.

Kontoruddannelsen tager to år, og du får et teoretisk undervisningsforløb på en handelsskole, fx Aarhus Business College. Du ansættes efter overenskomst mellem HK privat og Finansministeriet. 

Ansøgningsfrist: 30. april 2019
Ansættelsesdato: 1. juni 2019

Interesseret?

Så send din ansøgning, dit CV og dine eksamenspapirer til job@worldtranslation.com hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler. Vi glæder os til at høre fra dig!

WORLD TRANSLATION A/STilst2019-03-25T00:00:002019-04-30T00:00:00
329999225Eventkoordinator-elevRobot Det Jyske Musikkonservatorium søger eventkoordinatorelev Er din drøm at være med til at planlægge, koordinere og afvikle store som små koncerter, festivaler, konferencer m.v. af forskellig karakter? Så er du måske vores kommende eventkoordinatorelev. Med start 1. september 2019 søger vi 1 eventkoordinatorelev til Produktions- og informationskontoret på Det Jyske Musikkonservatorium. Vi har afdelinger i både Aarhus og Aalborg, og dit primære arbejdssted vil være i Aarhus, men der vil også forekomme opgaver med udvalgte projekter på vores afdeling i Aalborg. Vi har tilknyttet ca. 500 studerende, 50 fastansatte lærere, 25 teknisk-administrative medarbejdere og mere end 100 timelærere. Som elev hos os bliver du en del af et arbejdsfællesskab, der har de studerende og deres projekter i fokus. Som eventkoordinatorelev hos os vil du blandt andet være med til at koordinere vores forskellige festivaler, hjælpe med at planlægge og afvikle et væld af forskellige koncerter, hjælpe med planlægning og afvikling af konferencer og i det hele taget have tæt kontakt til de studerende og hjælpe med at gøre deres projektidéer til virkelighed. Med andre ord vil du som elev hos os få prøvet kræfter med lidt af hvert. Du vil være tilknyttet Produktions- og informationskontoret i hele din 2-årige uddannelse. I hverdagen får du mange forskellige arbejdsopgaver og kommer derfor hele vejen rundt om dit område. Du kan søge vores elevplads, hvis du har bestået eller forventer at bestå EUD EUX inden for event, eller HHX STX med supplerende 5 10 ugers EUD-forløb inden for event. Vi forventer, at du har flair for IT og ikke er bange for at lære nye systemer. Du er mødestabil, ansvarsbevidst, nysgerrig og initiativrig. Vi tilbyder en afvekslende hverdag, hvor du udvikler både dine faglige og personlige kompetencer. Alt i alt får du et alsidigt praktikforløb med selvstændige og afvekslende arbejdsopgaver. Løn- og ansættelsesforhold Vi har flekstidsordning, og du aflønnes efter StK fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK STAT. Ansøgningsfrist Tirsdag den 23. april 2019 kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt tirsdag den 30. april. Ansøgninger modtaget efter fristens udløb vil ikke blive taget i betragtning. Har du spørgsmål til elevstillingen, kan du henvende dig til afdelingsleder Vibe Thorhauge på telefon 72267421. Alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.Det Jyske Musikkonservatorium søger eventkoordinatorelev
Er din drøm at være med til at planlægge, koordinere og afvikle store som små koncerter, festivaler, konferencer m.v. af forskellig karakter? Så er du måske vores kommende eventkoordinatorelev.

Med start 1. september 2019 søger vi 1 eventkoordinatorelev til Produktions- og informationskontoret på Det Jyske Musikkonservatorium. Vi har afdelinger i både Aarhus og Aalborg, og dit primære arbejdssted vil være i Aarhus, men der vil også forekomme opgaver med udvalgte projekter på vores afdeling i Aalborg. Vi har tilknyttet ca. 500 studerende, 50 fastansatte lærere, 25 teknisk-administrative medarbejdere og mere end 100 timelærere. Som elev hos os bliver du en del af et arbejdsfællesskab, der har de studerende og deres projekter i fokus.

Som eventkoordinatorelev hos os vil du blandt andet være med til at koordinere vores forskellige festivaler, hjælpe med at planlægge og afvikle et væld af forskellige koncerter, hjælpe med planlægning og afvikling af konferencer og i det hele taget have tæt kontakt til de studerende og hjælpe med at gøre deres projektidéer til virkelighed. Med andre ord vil du som elev hos os få prøvet kræfter med lidt af hvert.
Du vil være tilknyttet Produktions- og informationskontoret i hele din 2-årige uddannelse. I hverdagen får du mange forskellige arbejdsopgaver og kommer derfor hele vejen rundt om dit område.


Du kan søge vores elevplads, hvis du har bestået eller forventer at bestå EUD/EUX inden for event, eller HHX/STX med supplerende 5/10 ugers EUD-forløb inden for event.
Vi forventer, at du har flair for IT og ikke er bange for at lære nye systemer. Du er mødestabil, ansvarsbevidst, nysgerrig og initiativrig. Vi tilbyder en afvekslende hverdag, hvor du udvikler både dine faglige og personlige kompetencer. Alt i alt får du et alsidigt praktikforløb med selvstændige og afvekslende arbejdsopgaver.
Løn- og ansættelsesforhold

Vi har flekstidsordning, og du aflønnes efter StK/fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT.

Ansøgningsfrist
Tirsdag den 23. april 2019 kl. 12.00.

Samtaler forventes afholdt tirsdag den 30. april.

Ansøgninger modtaget efter fristens udløb vil ikke blive taget i betragtning.

Har du spørgsmål til elevstillingen, kan du henvende dig til afdelingsleder Vibe Thorhauge på telefon 72267421.

Alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.


AarhusAarhus C2019-04-02T00:00:002019-04-23T00:00:00
330003543Kontorelev til administrationRobot Ambiente A S søger en ambitiøs og servicemindet allround kontorelev med speciale i administration, som vil arbejde i en international virksomhed i vækst. Om jobbetVi tilbyder et spændende uddannelsesforløb i en kreativ virksomhed med en bred vifte af arbejdsopgaver. Dine opgaver tager fortrinsvis udgangspunkt i logistik og spedition, hvor du skal være med til at planlægge transport af varer og materialer til vores messe- og butiksprojekter ude i verden. Du skal ligeledes være med til at udarbejde rejseplaner for vores montører og eksternt mandskab. Årligt gennemfører Ambiente omkring 450 kundespecifikke projekter, hvor logistik altid spiller en central rolle med rettidig levering. Du arbejder selvstændig og er verdensmester i at yde god service for både kunder og kollegaer. Du får en travl hverdag i frie rammer, hvor du løser meget forskelligartede opgaver i tæt samarbejde med dygtige kollegaer. I løbet af uddannelsesforløbet får du ligeledes mulighed for at arbejde med opgaver relateret til økonomi-, indkøbs- og markedsføringsfunktionen. Du tilbydes elevløn efter gældende overenskomst. Kvalifikationer: Du har afsluttet HHX, første del af EUX eller anden relevant uddannelse Du er fortrolig med Microsoft-pakken Du kan begå dig på dansk og engelsk både skriftligt og mundtligt, ligesom det vil være en fordel, hvis du taler tysk. Du arbejder selvstændigt og har styr på helheden såvel som detaljerne Du er servicemindet, pligtopfyldende og ansvarsbevidst Du trives i en travl hverdag med en bred kontaktflade Du tilbydesHos Ambiente får du muligheden for at få et alsidig uddannelsesforløb inden for kontor, administration og logistik igennem et fleksibelt og lærerigt elevforløb. Du vil opleve et åbent og professionelt arbejdsmiljø, hvor der er mulighed for sparring med kompetente kollegaer fra flere fagområder og med god plads til personlig udvikling. Arbejdstid er fra 8-16, mandag-fredag. Du kan få et indblik i vores hverdag og projekter på Facebook eller Instagram. Om Ambiente A SAmbiente har siden 1999 skabt innovative messe-, butiks- og interiørkoncepter for en lang række danske og internationale virksomheder. Vi udvikler kreative id er og koncepter for vores kunder, som vi realiserer med afsæt i vores brede erfaring og en høj håndværksmæssig kunnen. Ambiente flytter ind i nybygget domicil i Stilling ved E45 i løbet af august 2019. Gode ansættelsesvilkår med f.eks. pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, personaleforening mv. Læs mere om virksomheden på www.ambiente.dk. Din ansøgning sendes til Camilla Falkenberg på cf@ambiente.dk senest 30. april 2019. Spørgsmål til stillingen kan rettes til Camilla på mob. 3122 6165. Tiltrædelse senest 1. september 2019.

Ambiente A/S søger en ambitiøs og servicemindet allround kontorelev med speciale i administration, som vil arbejde i en international virksomhed i vækst.

Om jobbet
Vi tilbyder et spændende uddannelsesforløb i en kreativ virksomhed med en bred vifte af arbejdsopgaver. Dine opgaver tager fortrinsvis udgangspunkt i logistik og spedition, hvor du skal være med til at planlægge transport af varer og materialer til vores messe- og butiksprojekter ude i verden. Du skal ligeledes være med til at udarbejde rejseplaner for vores montører og eksternt mandskab. Årligt gennemfører Ambiente omkring 450 kundespecifikke projekter, hvor logistik altid spiller en central rolle med rettidig levering. Du arbejder selvstændig og er verdensmester i at yde god service for både kunder og kollegaer. Du får en travl hverdag i frie rammer, hvor du løser meget forskelligartede opgaver i tæt samarbejde med dygtige kollegaer. I løbet af uddannelsesforløbet får du ligeledes mulighed for at arbejde med opgaver relateret til økonomi-, indkøbs- og markedsføringsfunktionen. Du tilbydes elevløn efter gældende overenskomst.

Kvalifikationer:

  • Du har afsluttet HHX, første del af EUX eller anden relevant uddannelse
  • Du er fortrolig med Microsoft-pakken
  • Du kan begå dig på dansk og engelsk både skriftligt og mundtligt, ligesom det vil være en fordel, hvis du taler tysk.
  • Du arbejder selvstændigt og har styr på helheden såvel som detaljerne
  • Du er servicemindet, pligtopfyldende og ansvarsbevidst
  • Du trives i en travl hverdag med en bred kontaktflade

Du tilbydes
Hos Ambiente får du muligheden for at få et alsidig uddannelsesforløb inden for kontor, administration og logistik igennem et fleksibelt og lærerigt elevforløb. Du vil opleve et åbent og professionelt arbejdsmiljø, hvor der er mulighed for sparring med kompetente kollegaer fra flere fagområder og med god plads til personlig udvikling. Arbejdstid er fra 8-16, mandag-fredag. Du kan få et indblik i vores hverdag og projekter på Facebook eller Instagram.     

Om Ambiente A/S
Ambiente har siden 1999 skabt innovative messe-, butiks- og interiørkoncepter for en lang række danske og internationale virksomheder. Vi udvikler kreative idéer og koncepter for vores kunder, som vi realiserer med afsæt i vores brede erfaring og en høj håndværksmæssig kunnen. Ambiente flytter ind i nybygget domicil i Stilling ved E45 i løbet af august 2019. Gode ansættelsesvilkår med f.eks. pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, personaleforening mv. Læs mere om virksomheden på www.ambiente.dk.

Din ansøgning sendes til Camilla Falkenberg på cf@ambiente.dk senest 30. april 2019. Spørgsmål til stillingen kan rettes til Camilla på mob. 3122 6165. Tiltrædelse senest 1. september 2019.

AMBIENTE A/SSkanderborg2019-04-09T00:00:002019-04-30T00:00:00
330003975Institut for Datalogi, Aarhus Universitet søger kontorelev med tiltrædelse 15. august 2019Robot Vil du udfordre dig selv og ønsker du en varieret hverdag i et dynamisk og internationalt miljø i tæt samarbejde med administrative kollegaer, forskere og studerende? Så er muligheden her! Institut for Datalogi søger pr. 15. august en kontorelev, som vil indgå i sekretariats-teamet. Instituttet beskæftiger 100 medarbejdere og har ca. 800 studerende. Sekretariatet består af 8 personer samt en kontorelev, der er færdiguddannet 1. oktober 2019. Som kontorelev på Institut for Datalogi vil du blive en del af sekretariatet og vil bl.a. kunne beskæftige dig med:Rejse og udgiftsafregningHotel og rejsebooking for gæster og personaleTimelønAssistance til planlægning og afvikling af eventsMødebooking forplejningFaktureringAssistere instituttets sekretariat og forskereVedligehold og opdatering af instituttets hjemmeside og informationskanalerDiverse ad-hoc opgaver I løbet af din elevtid vil der, efter frivillig aftale, være 2 praktikperioder a ca. 2 ugers varighed på centrale administrative enheder på AU. Vi lægger vægt på at yde en høj service til alle vores medarbejdere og studerende, så det er vigtigt, at du har følgende kvalifikationer:Gode skriftlige og mundtlige engelskkundskaberSelvstændighed og proaktivitetSætter pris på at blive udfordretEr i stand til at indgå i instituttets sekretariat med god teamspirit og et godt humør Du kan læse mere om Institut for Datalogi på www.cs.au.dk og har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte elevkoordinator Tina Rudolph på 87154112 eller rudolph@cs.au.dk Ansættelsesudvalget består af sekretariatsleder Na Ree Sørensen, elevkoordinator og kontorfunktionær Tina Rudolph, HR- koordinator Jan Frederiksen og nuværende kontorelev Søs Küster Markussen. Formalia Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK STAT for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge. Om Aarhus Universitet Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 39.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk Ansøgningsfrist: 3. maj 2019Vil du udfordre dig selv og ønsker du en varieret hverdag i et dynamisk og internationalt miljø i tæt samarbejde med administrative kollegaer, forskere og studerende? Så er muligheden her!

Institut for Datalogi søger pr. 15. august en kontorelev, som vil indgå i sekretariats-teamet. Instituttet beskæftiger 100 medarbejdere og har ca. 800 studerende. Sekretariatet består af 8 personer samt en kontorelev, der er færdiguddannet 1. oktober 2019.

Som kontorelev på Institut for Datalogi vil du blive en del af sekretariatet og vil bl.a. kunne beskæftige dig med:
  • Rejse og udgiftsafregning
  • Hotel og rejsebooking for gæster og personale
  • Timeløn
  • Assistance til planlægning og afvikling af events
  • Mødebooking + forplejning
  • Fakturering
  • Assistere instituttets sekretariat og forskere
  • Vedligehold og opdatering af instituttets hjemmeside og informationskanaler
  • Diverse ad-hoc opgaver

I løbet af din elevtid vil der, efter frivillig aftale, være 2 praktikperioder a ca. 2 ugers varighed på centrale administrative enheder på AU.

Vi lægger vægt på at yde en høj service til alle vores medarbejdere og studerende, så det er vigtigt, at du har følgende kvalifikationer:
  • Gode skriftlige og mundtlige engelskkundskaber
  • Selvstændighed og proaktivitet
  • Sætter pris på at blive udfordret
  • Er i stand til at indgå i instituttets sekretariat med god teamspirit og et godt humør

Du kan læse mere om Institut for Datalogi på www.cs.au.dk og har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte elevkoordinator Tina Rudolph på 87154112 eller rudolph@cs.au.dk

Ansættelsesudvalget består af sekretariatsleder Na Ree Sørensen, elevkoordinator og kontorfunktionær Tina Rudolph, HR- koordinator Jan Frederiksen og nuværende kontorelev Søs Küster Markussen.

Formalia
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 39.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk

Ansøgningsfrist:
3. maj 2019

 

Aarhus UniversitetAarhus N2019-04-09T00:00:002019-05-03T00:00:00
330008523Skab din egen fremtid - bliv kontorelev i Fødevarestyrelsen i Århus fra 1. september 2019Robot I Fødevarestyrelsen i Århus søger vi en kontorelev med speciale i offentlig administration med start den 1. september 2019. Vi tilbyder Med en elevuddannelse fra Fødevarestyrelsen får du en alsidig kontoruddannelse. Du får tilbudt ansvar i hverdagen og kommer til at arbejde sammen med kolleger fra mange forskellige faglige grupper. Et spændende og afvekslende uddannelsesforløb, hvor du skal rokere mellem forskellige arbejdsområder og enheder hvilket kræver at du er robust og omstillingsparat. Som elev vil dine arbejdsopgaver bl.a. bestå i diverse sekretariatsopgaver, lettere sagsbehandling og administrative opgaver i faglige enheder. Ud over den praktiske uddannelse er der teoretiske skoleophold på en handelsskole. Vi forventer, at du har afsluttet og bestået enten en EUX, en EUS for studenter (HHX, STX, HTX eller HF) eller et grundforløb (påbegyndt før 1. august 2015), som giver adgang til kontoruddannelsen med specialet offentlig administration. Er du i tvivl i forhold til overnævnte adgangskrav, kan du kontakte den lokale handelsskole for yderligere vejledning. Samtidig forventer vi, at du er moden og • har et godt kendskab og er fortrolig med Office pakken • er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt • er i stand til at tage ansvar for dine opgaver og egen udvikling gennem din elevtid • er positiv, engageret, udadvendt og omstillingsparat • har en høj arbejdsmoral og er mødestabil • er parat til at gribe de opgaver der kommer • klar til en omskiftelig hverdag Om os Fødevarestyrelsen er en del af Miljø- og Fødevareministeriet. I Fødevarestyrelsen arbejder vi med fødevare- og veterinærkontrol samt udvikling, koordinering og regeldannelse på veterinær- og fødevareområdet. Vores mission er at fremme sikkerhed, sundhed og vækst fra jord til bord. Du kan læse mere om Fødevarestyrelsen på www.foedevarestyrelsen.dk og Miljø- og Fødevareministeriet på www.mfvm.dk. Du kan læse mere om adgangskrav til offentlig administration på www.uddannelsesnaevnet.dk. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner. Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem HK-STAT og Finansministeriet. Den ugentlige arbejdstid er på 37 timer, og vi har flekstid. Startlønnen er for tiden: • Elever under 18 år: 10.664,58 kr. pr. måned • Elever over 18 år: 13.360,42 kr. pr. måned • Elever over 25 år: 19.938,25 kr. pr. måned Ansøgning Vi glæder os til at modtage din ansøgning med oplysninger om skoleuddannelse, CV, kopi af eksamensbeviser terminskarakterer samt eventuelle udtalelser online i vores rekrutteringssystem på mfvm.dk job senest den 5. maj 2019. Kontakt Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Stig Lendal på tlf. 72 27 50 46. Fødevarestyrelsen opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Fødevarestyrelsen i Århus søger vi en kontorelev med speciale i offentlig administration med start den 1. september 2019.

Vi tilbyder
Med en elevuddannelse fra Fødevarestyrelsen får du en alsidig kontoruddannelse. Du får tilbudt ansvar i hverdagen og kommer til at arbejde sammen med kolleger fra mange forskellige faglige grupper. Et spændende og afvekslende uddannelsesforløb, hvor du skal rokere mellem forskellige arbejdsområder og enheder hvilket kræver at du er robust og omstillingsparat.

Som elev vil dine arbejdsopgaver bl.a. bestå i diverse sekretariatsopgaver, lettere sagsbehandling og administrative opgaver i faglige enheder.

Ud over den praktiske uddannelse er der teoretiske skoleophold på en handelsskole.

Vi forventer, at du har afsluttet og bestået enten
en EUX, en EUS for studenter (HHX, STX, HTX eller HF) eller et grundforløb (påbegyndt før 1. august 2015), som giver adgang til kontoruddannelsen med specialet offentlig administration.

Er du i tvivl i forhold til overnævnte adgangskrav, kan du kontakte den lokale handelsskole for yderligere vejledning.

Samtidig forventer vi, at du er moden og
• har et godt kendskab og er fortrolig med Office pakken
• er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt
• er i stand til at tage ansvar for dine opgaver og egen udvikling gennem din elevtid
• er positiv, engageret, udadvendt og omstillingsparat
• har en høj arbejdsmoral og er mødestabil
• er parat til at gribe de opgaver der kommer
• klar til en omskiftelig hverdag

Om os
Fødevarestyrelsen er en del af Miljø- og Fødevareministeriet. I Fødevarestyrelsen arbejder vi med fødevare- og veterinærkontrol samt udvikling, koordinering og regeldannelse på veterinær- og fødevareområdet. Vores mission er at fremme sikkerhed, sundhed og vækst fra jord til bord.
Du kan læse mere om Fødevarestyrelsen på www.foedevarestyrelsen.dk og Miljø- og Fødevareministeriet på www.mfvm.dk.

Du kan læse mere om adgangskrav til offentlig administration på www.uddannelsesnaevnet.dk.

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner.

Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem HK-STAT og Finansministeriet. Den ugentlige arbejdstid er på 37 timer, og vi har flekstid.

Startlønnen er for tiden:
• Elever under 18 år: 10.664,58 kr. pr. måned
• Elever over 18 år: 13.360,42 kr. pr. måned
• Elever over 25 år: 19.938,25 kr. pr. måned

Ansøgning
Vi glæder os til at modtage din ansøgning med oplysninger om skoleuddannelse, CV, kopi af eksamensbeviser/terminskarakterer samt eventuelle udtalelser online i vores rekrutteringssystem på mfvm.dk/job senest den 5. maj 2019.

Kontakt
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Stig Lendal på tlf. 72 27 50 46.

Fødevarestyrelsen opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Fødevarestyrelsen, ÅrhusLystrup2019-04-16T00:00:002019-05-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorelev (administration) med flair for tal og sprog

WORLD TRANSLATION A/S

Tilst
Er du engageret, ansvarlig og frisk på at prøve nye ting? Leder du efter en uddannelse, hvor du kan blive udfordret med mange forskellige opgaver og får en høj grad af selvstændighed? Har du flair for tal og sprog? World Translation A S søger en adm...
Indrykket:25. marts 2019
Udløbsdato:30. april 2019

Eventkoordinator-elev

Aarhus

Aarhus C
Det Jyske Musikkonservatorium søger eventkoordinatorelev Er din drøm at være med til at planlægge, koordinere og afvikle store som små koncerter, festivaler, konferencer m.v. af forskellig karakter? Så er du måske vores kommende eventkoordinatorelev...
Indrykket:2. april 2019
Udløbsdato:23. april 2019

Kontorelev til administration

AMBIENTE A/S

Skanderborg
Ambiente A S søger en ambitiøs og servicemindet allround kontorelev med speciale i administration, som vil arbejde i en international virksomhed i vækst. Om jobbetVi tilbyder et spændende uddannelsesforløb i en kreativ virksomhed med en bred vifte a...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:30. april 2019

Institut for Datalogi, Aarhus Universitet søger kontorelev med tiltrædelse 15. august 2019

Aarhus Universitet

Aarhus N
Vil du udfordre dig selv og ønsker du en varieret hverdag i et dynamisk og internationalt miljø i tæt samarbejde med administrative kollegaer, forskere og studerende? Så er muligheden her! Institut for Datalogi søger pr. 15. august en kontorelev, so...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:3. maj 2019

Skab din egen fremtid - bliv kontorelev i Fødevarestyrelsen i Århus fra 1. september 2019

Fødevarestyrelsen, Århus

Lystrup
I Fødevarestyrelsen i Århus søger vi en kontorelev med speciale i offentlig administration med start den 1. september 2019. Vi tilbyder Med en elevuddannelse fra Fødevarestyrelsen får du en alsidig kontoruddannelse. Du får tilbudt ansvar i hverdagen...
Indrykket:16. april 2019
Udløbsdato:5. maj 2019