Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelever til Toldstyrelsen i Esbjerg/Billund

Start din karriere i Toldstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Toldstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Toldekspedition, toldkontrol og toldadministration
Som elev i Toldstyrelsen specialiserer du din uddannelse således, at du får en kontoruddannelse med speciale i told. Du får et dybdegående kendskab til toldområdet i forskellige enheder som f.eks. administration, toldkontrolarbejde og toldekspedition.

Din elevtid bliver således bred, og du får en god indsigt i og et godt kendskab til arbejdet i Toldstyrelsen, da du både skal arbejde i vores toldekspedition i Esbjerg og lufthavnen i Billund.

Eksempler på opgaver kunne være:

  • At oprette sager og indhente nødvendig dokumentation hos virksomheder
  • At skrive breve og journalisere
  • At besvare mails og telefoniske henvendelser
  • Kontrol af oprindelsesland, toldværdi og mængde
  • Varemærkeforfalskning og smuglerikontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko
  • Dokumentation, sagsbehandling og afrapportering
  • Import og eksport af varer, samt forsendelser
  • At stemple tolddokumenter
  • At samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder.

Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter, herunder nat og weekendarbejde, når opgaverne kræver det.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er udadvendt og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvaliteten.

Vi forventer, at du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden. Ligeledes er det vigtigt, at du kommunikerer mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og/eller tysk.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du vil kunne komme ud for at skulle arbejde med klassificerede dokumenter og systemer.

Du kan læse mere om Toldstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.toldst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Ribe den 20. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver skiftevis Auktionskaj 2, 6700 Esbjerg og Passagerterminalen 10, 7190 Billund.


Da dit arbejde vil foregå på begge adresser, er det en fordel, at du har kørekort.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329941630Phoenix-364ab5d012019-01-14T00:00:00Kontorelever til Toldstyrelsen i Esbjerg/BillundStart din karriere i Toldstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Toldstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Toldekspedition, toldkontrol og toldadministration
Som elev i Toldstyrelsen specialiserer du din uddannelse således, at du får en kontoruddannelse med speciale i told. Du får et dybdegående kendskab til toldområdet i forskellige enheder som f.eks. administration, toldkontrolarbejde og toldekspedition.

Din elevtid bliver således bred, og du får en god indsigt i og et godt kendskab til arbejdet i Toldstyrelsen, da du både skal arbejde i vores toldekspedition i Esbjerg og lufthavnen i Billund.

Eksempler på opgaver kunne være:
  • At oprette sager og indhente nødvendig dokumentation hos virksomheder
  • At skrive breve og journalisere
  • At besvare mails og telefoniske henvendelser
  • Kontrol af oprindelsesland, toldværdi og mængde
  • Varemærkeforfalskning og smuglerikontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko
  • Dokumentation, sagsbehandling og afrapportering
  • Import og eksport af varer, samt forsendelser
  • At stemple tolddokumenter
  • At samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder.

Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter, herunder nat og weekendarbejde, når opgaverne kræver det.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er udadvendt og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvaliteten.

Vi forventer, at du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden. Ligeledes er det vigtigt, at du kommunikerer mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og/eller tysk.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du vil kunne komme ud for at skulle arbejde med klassificerede dokumenter og systemer.

Du kan læse mere om Toldstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.toldst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Ribe den 20. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver skiftevis Auktionskaj 2, 6700 Esbjerg og Passagerterminalen 10, 7190 Billund.


Da dit arbejde vil foregå på begge adresser, er det en fordel, at du har kørekort.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
2019-02-18T00:50:42.333 Start din karriere i Toldstyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Toldstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser. Toldekspedition, toldkontrol og toldadministration Som elev i Toldstyrelsen specialiserer du din uddannelse således, at du får en kontoruddannelse med speciale i told. Du får et dybdegående kendskab til toldområdet i forskellige enheder som f.eks. administration, toldkontrolarbejde og toldekspedition. Din elevtid bliver således bred, og du får en god indsigt i og et godt kendskab til arbejdet i Toldstyrelsen, da du både skal arbejde i vores toldekspedition i Esbjerg og lufthavnen i Billund. Eksempler på opgaver kunne være: At oprette sager og indhente nødvendig dokumentation hos virksomheder At skrive breve og journalisere At besvare mails og telefoniske henvendelser Kontrol af oprindelsesland, toldværdi og mængde Varemærkeforfalskning og smuglerikontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko Dokumentation, sagsbehandling og afrapportering Import og eksport af varer, samt forsendelser At stemple tolddokumenter At samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder. Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter, herunder nat og weekendarbejde, når opgaverne kræver det. Personlige og faglige kvalifikationer Du er udadvendt og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvaliteten. Vi forventer, at du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden. Ligeledes er det vigtigt, at du kommunikerer mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og eller tysk. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning. Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du vil kunne komme ud for at skulle arbejde med klassificerede dokumenter og systemer. Du kan læse mere om Toldstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.toldst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Ribe den 20. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver skiftevis Auktionskaj 2, 6700 Esbjerg og Passagerterminalen 10, 7190 Billund. Da dit arbejde vil foregå på begge adresser, er det en fordel, at du har kørekort. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnet364ab5d0100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=118793&DepartmentId=9675&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg3434690Skatteforvaltningen, Esbjerg11Auktionskaj 26700EsbjergDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693295JobNet492848949284891000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=364ab5d0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=364ab5d0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=364ab5d0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=364ab5d0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/11.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Kontor og administration?12008011Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration360111560Michael Bonoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329946171Erhvervsakademi SydVest søger en kontorelev inden for offentlig administration i EsbjergRobot Opfylder du adgangskravene, og er du i besiddelse af et venligt og imødekommende væsen samt et naturligt ønske om at lære nyt, vil vi gerne ansætte dig som elev. Erhvervsakademi SydVest er en uddannelsesinstitution med 18 videregående fuldtidsuddannelser samt en voksende efteruddannelsesafdeling. Arbejdsopgaver: Som kontorelev på Erhvervsakademi SydVest ser vi gerne, at du kan udvise initiativ, selvstændighed, samarbejdsevne og kreativitet samt har evne til at rådgive og kommunikere. Du vil under uddannelsen beskæftige dig med arbejdsopgaver inden for områder som: Kommunikation og korrespondance Sagsbehandling og administration Brug af relevante IT-redskaber, herunder administrative systemer Indberetninger til ministeriet mm. Ad-hoc opgaver Vi forventer, at du: Har gode sprogkompetencer, både på dansk og engelsk Er samarbejdsorienteret Opfylder adgangskravene til kontoruddannelsen ( n af følgende: HG, HGS efter tidligere regler, EUX kontor eller EUS for elever med gymnasial baggrund). Har gode IT-kundskaber Du kommer til arbejde på lige fod med dine kollegaer. Som kontorelev får du tildelt et stort ansvar for de opgaver, du sidder med, og vi forventer, at du arbejder selvstændigt med dem. I din uddannelsesperiode har du i alt 15 ugers skoleophold, inklusiv den afsluttende fagprøve. Tiltrædelse: 12. august 2019. Stillingen er en fuldtidsstilling. Du bliver ansat på overenskomstmæssige vilkår, jf. aftale med Finansministeriet med udgangspunkt i Ny løn. Løn- og ansættelsesvilkår aftales ved ansættelsen. Alle interesserede, uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, der har de fornødne kvalifikationer, opfordres til at søge. Ansættelse er betinget af, at der foreligger tilfredsstillende straffeattest ved indgåelse af ansættelseskontrakt. Ønskes uddybende informationer vedr. stillingens faglige indhold kan ressourcedirektør Lisbeth Ljungstrøm kontaktes på tlf. 4177 5704 og lsl@easv.dk. Lokation: Esbjerg Ansøgning: Din ansøgning og CV sendes til job-adm@easv.dk mærket kontorelev . Uddannelsesbeviser og andre personlige dokumenter skal ikke medsendes. Ansøgningsfrist: 18. marts 2019 Vi kigger løbende på ansøgningerne.

Opfylder du adgangskravene, og er du i besiddelse af et venligt og imødekommende væsen samt et naturligt ønske om at lære nyt, vil vi gerne ansætte dig som elev. Erhvervsakademi SydVest er en uddannelsesinstitution med 18 videregående fuldtidsuddannelser samt en voksende efteruddannelsesafdeling.

Arbejdsopgaver:

Som kontorelev på Erhvervsakademi SydVest ser vi gerne, at du kan udvise initiativ, selvstændighed, samarbejdsevne og kreativitet samt har evne til at rådgive og kommunikere. Du vil under uddannelsen beskæftige dig med arbejdsopgaver inden for områder som:

  • Kommunikation og korrespondance
  • Sagsbehandling og administration
  • Brug af relevante IT-redskaber, herunder administrative systemer
  • Indberetninger til ministeriet mm.
  • Ad-hoc opgaver

Vi forventer, at du:

  • Har gode sprogkompetencer, både på dansk og engelsk
  • Er samarbejdsorienteret
  • Opfylder adgangskravene til kontoruddannelsen (én af følgende: HG, HGS efter tidligere regler, EUX kontor eller EUS for elever med gymnasial baggrund).
  • Har gode IT-kundskaber

Du kommer til arbejde på lige fod med dine kollegaer. Som kontorelev får du tildelt et stort ansvar for de opgaver, du sidder med, og vi forventer, at du arbejder selvstændigt med dem.

I din uddannelsesperiode har du i alt 15 ugers skoleophold, inklusiv den afsluttende fagprøve.

Tiltrædelse:

12. august 2019.

Stillingen er en fuldtidsstilling. Du bliver ansat på overenskomstmæssige vilkår, jf. aftale med Finansministeriet med udgangspunkt i Ny løn. Løn- og ansættelsesvilkår aftales ved ansættelsen.

Alle interesserede, uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, der har de fornødne kvalifikationer, opfordres til at søge. Ansættelse er betinget af, at der foreligger tilfredsstillende straffeattest ved indgåelse af ansættelseskontrakt.

Ønskes uddybende informationer vedr. stillingens faglige indhold kan ressourcedirektør Lisbeth Ljungstrøm kontaktes på tlf. 4177 5704 og lsl@easv.dk.

Lokation:

Esbjerg

Ansøgning:

Din ansøgning og CV sendes til job-adm@easv.dk mærket "kontorelev". Uddannelsesbeviser og andre personlige dokumenter skal ikke medsendes.

Ansøgningsfrist: 18. marts 2019

Vi kigger løbende på ansøgningerne.

Erhvervsakademi SydVestEsbjerg2019-01-21T00:00:002019-03-18T00:00:00
329950967Kontorelev til MedlemsadministrationenRobot Gør karriere i Det Faglige Hus Få en attraktiv kontoruddannelse der åbner døre til spændende job. Vi garanterer: Stor indflydelse og ansvar i jobbet Spændende opgaver God løn og attraktive ansættelsesvilkår Stor chance for fastansættelse Mulighed for at gøre karriere Opbakning og støtte fra gode kolleger Jobbet som kontorelev Som kontorelev i Medlemsadministrationen får du mange forskellige opgaver. Du bliver bl.a. uddannet til at sælge medlemskaber via telefonen og til at registrere nye medlemmer i vores system samt sørge for, at de bliver opkrævet kontingent. Du vil få meget kontakt til vores medlemmer, som du skal vejlede om regler og rettigheder. I Medlemsadministrationen får du 22 kolleger, som vil sørge for, at du finder dig godt til rette, og at du bliver godt uddannet og får selvstændige opgaver, så snart du er klar til det. Din uddannelse Er du lige nu i gang med en HHX- eller EUX-uddannelse, så kan vi tilbyde dig en lønnet uddannelse i Det Faglige Hus og (næsten) garantere, at du bliver fastansat, når du er færdiguddannet. Dine egenskaber og erfaring Er du vild med tal og paragraffer, og har du allerede lidt erhvervserfaring, hvor du har arbejdet med administrative opgaver eller kundebetjening, så er du godt kvalificeret. Dig som person Du er som person positiv, serviceminded og initiativrig og vil gerne være på en arbejdsplads, hvor der er travlt, og vi stiller krav til dig, men også belønner dig, når du går forrest, tænker hurtigt og får noget fra hånden. Gode ansættelsesvilkår er en selvfølge i Det Faglige Hus Uddannelsesperioden er 2 år, hvor månedslønnen det første år er 15.000 kr. og det sidste år er 16.000 kr. Herefter forhandles lønnen individuelt. 7 ugers ferie frihed 5 faste fridage 4 ferietillæg Arbejdsgiverbetalt pensionsordning på 18 efter 3 måneders ansættelse* Sund og billig kantineordning Betalte pauser Sundhedsforsikring Sociale arrangementer Vi fejrer vores succeser med gode overraskelser Vil du gerne være en del af Det Faglige Hus Vil du gerne være en af de kontorelever, vi ansætter på vores hovedkontor i Esbjerg Ø til start den 1. september i år, så send os din ansøgning senest den 10. marts 2019 via ansøgningsformularen på vores hjemmeside. Vi holder samtaler i uge 13. Har du spørgsmål til jobbet, må du gerne kontakte afdelingschef Elma Lauritsen på tlf. 7912 8109. Om Det Faglige Hus Det Faglige Hus er Danmarks billigste fagforening med a-kasse for alle. Indtil videre har 141.000 lønmodtagere valgt Det Faglige Hus, og vi er den fagforening og a-kasse, der oplever størst vækst i Danmark. Vores mål er at runde 175.000 tilfredse medlemmer i 2020. Vores succes og ambitiøse mål skyldes ikke mindst vores 400 medarbejdere, der ved alt om para graffer og lønmodtageres rettigheder i både fagforening og a-kasse. De gør alt for at hjælpe vores medlemmer. Det Faglige Hus har afdelinger i Esbjerg, Kolding, Herning, Aarhus, Aalborg, Odense, Ringsted, Hillerød og Brøndby.

Gør karriere i Det Faglige Hus

Få en attraktiv kontoruddannelse der åbner døre til spændende job.

Vi garanterer:

  • Stor indflydelse og ansvar i jobbet
  • Spændende opgaver
  • God løn og attraktive ansættelsesvilkår
  • Stor chance for fastansættelse
  • Mulighed for at gøre karriere
  • Opbakning og støtte fra gode kolleger

Jobbet som kontorelev
Som kontorelev i Medlemsadministrationen får du mange forskellige opgaver. Du bliver bl.a. uddannet til at sælge medlemskaber via telefonen og til at registrere nye medlemmer i vores system samt sørge for, at de bliver opkrævet kontingent. Du vil få meget kontakt til vores medlemmer, som du skal vejlede om regler og rettigheder.

I Medlemsadministrationen får du 22 kolleger, som vil sørge for, at du finder dig godt til rette, og at du bliver godt uddannet og får selvstændige opgaver, så snart du er klar til det.

  1. Din uddannelse
    Er du lige nu i gang med en HHX- eller EUX-uddannelse, så kan vi tilbyde dig en lønnet uddannelse i Det Faglige Hus og (næsten) garantere, at du bliver fastansat, når du er færdiguddannet.
  2. Dine egenskaber og erfaring
    Er du vild med tal og paragraffer, og har du allerede lidt erhvervserfaring, hvor du har arbejdet med administrative opgaver eller kundebetjening, så er du godt kvalificeret.
  3. Dig som person
    Du er som person positiv, serviceminded og initiativrig og vil gerne være på en arbejdsplads, hvor der er travlt, og vi stiller krav til dig, men også belønner dig, når du går forrest, tænker hurtigt og får noget fra hånden.

Gode ansættelsesvilkår er en selvfølge i Det Faglige Hus

  • Uddannelsesperioden er 2 år, hvor månedslønnen det første år er 15.000 kr. og det sidste år er 16.000 kr. Herefter forhandles lønnen individuelt.
  • 7 ugers ferie/frihed + 5 faste fridage
  • 4% ferietillæg
  • Arbejdsgiverbetalt pensionsordning på 18 % efter 3 måneders ansættelse*
  • Sund og billig kantineordning
  • Betalte pauser
  • Sundhedsforsikring
  • Sociale arrangementer
  • Vi fejrer vores succeser med gode overraskelser

Vil du gerne være en del af Det Faglige Hus
Vil du gerne være en af de kontorelever, vi ansætter på vores hovedkontor i Esbjerg Ø til start den 1.  september i år, så send os din ansøgning senest den 10. marts 2019 via ansøgningsformularen på vores hjemmeside. Vi holder samtaler i uge 13.

Har du spørgsmål til jobbet, må du gerne kontakte afdelingschef Elma Lauritsen på tlf. 7912 8109.

Om Det Faglige Hus
Det Faglige Hus er Danmarks billigste fagforening med a-kasse for alle. Indtil videre har 141.000 lønmodtagere valgt Det Faglige Hus, og vi er den fagforening og a-kasse, der oplever størst vækst i Danmark. Vores mål er at runde 175.000 tilfredse medlemmer i 2020. Vores succes og ambitiøse mål skyldes ikke mindst vores 400 medarbejdere, der ved alt om para­graffer og lønmodtageres rettigheder i både fagforening og a-kasse. De gør alt for at hjælpe vores medlemmer.

Det Faglige Hus har afdelinger i Esbjerg, Kolding, Herning, Aarhus, Aalborg, Odense, Ringsted, Hillerød og Brøndby.

Det Faglige HusEsbjerg Ø2019-01-30T00:00:002019-03-10T00:00:00
329954726Elev - handelsassistent salgRobot Bliv en del af en spændende udvikling med fokus på salgsvækst og nye markedsføringstiltag. Du refererer til den adm. direktør og indgår som en vigtig spiller i salgsteamet. Du får mulighed for at arbejde med mange forskelligartede opgaver - eksempelvis: Ordrebehandling og fakturering Kundeservice og -pleje Kørselsplanlægning og dialog med lager Telefon- og mailbetjening Opdatering af hjemmeside Diverse kontoropgaver og praktiske opgaver Selvstændig og god til at samarbejde Jobbet favner bredt, så det er vigtigt, at du trives med at have mange bolde i luften. Du har god energi og et godt humør. Ideelt har du erfaring med C5 eller alternativt Navision, og du er vant til at bruge Outlook, Word m.v. Du skal kunne begå dig på engelsk, mens tysk ikke er et krav, selvom det vil være en fordel. Du gør dig umage, og motiveres af at indgå som en vigtig spiller i et mindre team. Du skal være god til at kommunikere med kunderne og samarbejde på tværs i organisationen. Du griber selv bolden i forhold til de forskellige opgaver. Du har kvalitet i dit arbejde, ligesom du er god til at prioritere det vigtigste først. Krav til uddannelse Du skal have gennemført en hg2, hgv eller hgs som giver adgang til handelsuddannelsen med specialer. Har du en hhx, hf, stx skal denne være suppleret med en EUD-S med fagretning handel. Har du en EUD eller EUX skal den være med fagretning handel. Kontakt Ring gerne til adm. direktør, Morten Jeppesen, på telefon 2164 6997 eller send ansøgning og CV til mj@schela.dk. Vi afholder samtaler løbende, og opslaget lukkes når den rette kandidat er fundet. Schela Plast Virksomheden producerer og markedsfører emballageprodukter til fødevareindustrien, rengøring, personlige pleje og den kemisk- tekniske industri. Virksomheden har en betydende position på det danske marked samt eksport til de nære markeder. Konkurrencekraften bygger på kvalitet, leveringssikkerhed, kundeservice, fleksibilitet, teknisk kompetence og nye kundeløsninger.

Bliv en del af en spændende udvikling med fokus på salgsvækst og nye markedsføringstiltag.

Du refererer til den adm. direktør og indgår som en vigtig spiller i salgsteamet.

Du får mulighed for at arbejde med mange forskelligartede opgaver - eksempelvis:

  • Ordrebehandling og fakturering
  • Kundeservice og -pleje
  • Kørselsplanlægning og dialog med lager
  • Telefon- og mailbetjening
  • Opdatering af hjemmeside
  • Diverse kontoropgaver og praktiske opgaver

Selvstændig og god til at samarbejde

Jobbet favner bredt, så det er vigtigt, at du trives med at have mange bolde i luften. Du har god energi og et godt humør. Ideelt har du erfaring med C5 eller alternativt Navision, og du er vant til at bruge Outlook, Word m.v. Du skal kunne begå dig på engelsk, mens tysk ikke er et krav, selvom det vil være en fordel. Du gør dig umage, og motiveres af at indgå som en vigtig spiller i et mindre team. Du skal være god til at kommunikere med kunderne og samarbejde på tværs i organisationen. Du griber selv bolden i forhold til de forskellige opgaver. Du har kvalitet i dit arbejde, ligesom du er god til at prioritere det vigtigste først.

Krav til uddannelse

Du skal have gennemført en hg2, hgv eller hgs som giver adgang til handelsuddannelsen med specialer. Har du en hhx, hf, stx skal denne være suppleret med en EUD-S med fagretning handel.
Har du en EUD eller EUX skal den være med fagretning handel.

Kontakt

Ring gerne til adm. direktør, Morten Jeppesen, på telefon 2164 6997 eller send ansøgning og CV til mj@schela.dk.

Vi afholder samtaler løbende, og opslaget lukkes når den rette kandidat er fundet.

Schela Plast

Virksomheden producerer og markedsfører emballageprodukter til fødevareindustrien, rengøring, personlige pleje og den kemisk-/tekniske industri. Virksomheden har en betydende position på det danske marked samt eksport til de nære markeder. Konkurrencekraften bygger på kvalitet, leveringssikkerhed, kundeservice, fleksibilitet, teknisk kompetence og nye kundeløsninger.

SCHELA PLAST A/SBrørup2019-02-05T00:00:002019-04-02T00:00:00
329959010KICKSTART KARRIERENRobot BLIV KONTORELEV HOS LINDAB - ÉN AF DANMARKS BEDSTE ARBEJDSPLADSER Lindab A S søger en kontorelev til vores hovedkontor i Haderslev. Som kontorelev hos Lindab får du en uddannelse i særklasse. Vi har store forventninger til alle vores medarbejdere med fokus på frihed under ansvar og kunden i centrum. Du får en masse praktisk ballast og bred indsigt i, hvordan en international virksomhed fungerer. Du kommer til at prøve tingene af i praksis efter en nøje fastlagt uddannelsesplan. Som kontorelev bliver du en fast del af hverdagen i afdelingerne for: • Salg nationalt og internationalt • Indkøb • Økonomi Du kommer til at stifte bekendtskab med marketing, HR og kundeservice. Vi tilbyder dig: • en alsidig kontoruddannelse med gode udviklingsmuligheder i fremtiden • et spændende, uformelt og attraktivt arbejdsmiljø med frihed til at udfolde sig • kantineordning, sundhedsforsikring og personalegoder Vi forventer, at du: • er engageret og ansvarsbevidst • er udadvendt, serviceminded og god til at samarbejde • er indstillet på at udvikle dig fagligt og personligt • har gode sprogkundskaber i engelsk og tysk Du skal opfylde overgangskravene til kontoruddannelsen inden opstart. Dette kan ske via et grundforløb (EUD eller EUX) fra en handelsskole. Har du en studentereksamen (HHX, STX, HTX eller HF), skal denne være suppleret med en EUD-Student med fagretning kontor (varighed 5 uger). Er du over 25 år og opfylder overgangskravene, skal du have en realkompetencevurdering, som handelsskolen kan foretage for dig. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-chef Heino Juhl på tlf. 73 23 23 10. Ansøgningsfrist er den 31. marts 2019 med tiltrædelse den 19. august 2019. Lindab arbejder hver dag på at skabe et sundt indeklima og forenkle opførelsen af bæredygtige bygninger. Vi stræber efter at designe brugervenlige, innovative produkter og løsninger og sikre en effektiv logistik og tilgængelighed. Lindab arbejder kontinuerligt på, at være en god arbejdsplads ja faktisk vil vi høre til blandt branchens bedste arbejdspladser. Læs mere på http: www.lindab.dkBLIV KONTORELEV HOS LINDAB - ÉN AF DANMARKS BEDSTE ARBEJDSPLADSER
 
Lindab A/S søger en kontorelev til vores hovedkontor i Haderslev. Som kontorelev hos Lindab får du en uddannelse i særklasse. Vi har store forventninger til alle vores medarbejdere med fokus på frihed under ansvar og kunden i centrum.
 
Du får en masse praktisk ballast og bred indsigt i, hvordan en international virksomhed fungerer. Du kommer til at prøve tingene af i praksis efter en nøje fastlagt uddannelsesplan.
 
Som kontorelev bliver du en fast del af hverdagen i afdelingerne for:
• Salg – nationalt og internationalt
• Indkøb
• Økonomi
 
Du kommer til at stifte bekendtskab med marketing, HR og kundeservice.
 
Vi tilbyder dig:
• en alsidig kontoruddannelse med gode udviklingsmuligheder i fremtiden
• et spændende, uformelt og attraktivt arbejdsmiljø med frihed til at udfolde sig
• kantineordning, sundhedsforsikring og personalegoder
 
Vi forventer, at du:
• er engageret og ansvarsbevidst
• er udadvendt, serviceminded og god til at samarbejde
• er indstillet på at udvikle dig fagligt og personligt
• har gode sprogkundskaber i engelsk og tysk
 
Du skal opfylde overgangskravene til kontoruddannelsen inden opstart. Dette kan ske via et grundforløb (EUD eller EUX) fra en handelsskole. Har du en studentereksamen (HHX, STX, HTX eller HF), skal denne være suppleret med en EUD-Student med fagretning kontor (varighed 5 uger). Er du over 25 år og opfylder overgangskravene, skal du have en realkompetencevurdering, som handelsskolen kan foretage for dig.
 
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-chef Heino Juhl på tlf. 73 23 23 10.
 
Ansøgningsfrist er den 31. marts 2019 med tiltrædelse den 19. august 2019.
 
 
Lindab arbejder hver dag på at skabe et sundt indeklima og forenkle opførelsen af bæredygtige bygninger. Vi stræber efter at designe brugervenlige, innovative produkter og løsninger og sikre en effektiv logistik og tilgængelighed. Lindab arbejder kontinuerligt på, at være en god arbejdsplads – ja faktisk vil vi høre til blandt branchens bedste arbejdspladser.
Læs mere på http://www.lindab.dk
 

LINDAB A/SHaderslev2019-02-11T00:00:002019-03-31T00:00:00
329954263Vi søger hotlinekonsulenterRobot Vi får flere og flere medlemmer i Det Faglige Hus, som alle skal have den bedste service. Derfor søger vi hotlinekonsulenter, der er parat til at sætte vores medlemmer i centrum. Om jobbet Vi tilbyder dig et interessant fuldtidsjob, hvor du sammen med de 30 dygtige hotlinekonsulenter, der allerede nu arbejder på A-kassens hotline, skal hjælpe og guide vores medlemmer, når de melder sig ledige og søger om dagpenge. Dit job vil hovedsageligt bestå i at tale i telefon med a-kassens medlemmer, som skal have den bedste service og helst lidt mere end de forventer. Herudover skal du også kommunikere med medlemmerne på skrift. Du vil selvfølgelig få en grundig introduktion og oplæring, før du skal arbejde selvstændigt. Om dig Du er serviceminded og har en glad telefonstemme også når der er er travlt. Du er hurtig på tasterne og har erfaring i at arbejde ved en pc. Du skal herudover have flair for at sætte dig ind i forskellige it-systemer og lovstof. Det er et ekstra plus, hvis du tidligere har arbejdet i en a-kasse, et jobcenter eller har erfaring med administrative opgaver kombineret med at yde service over telefonen. Du skal være indstillet på, at en del af din arbejdstid vil blive placeret i ydertimerne af vores åbningstid, som er mandag torsdag kl. 8-18 og fredag kl. 8-16. Et godt job på en tryg arbejdsplads Du vil komme til at arbejde på et af vores lokalkontorer i Esbjerg. Vores arbejdsmiljø er trygt og uhøjtideligt, og selvom vi har travlt, er der altid plads til smil. Det Faglige Hus er nemlig fyldt med gode kolleger i alle afdelinger, der er klar til at byde dig velkommen. Hvad kan du ellers forvente? løn efter kvalifikationer 7 ugers ferie frihed 5 faste fridage 4 ferietillæg Arbejdsgiverbetalt pensionsordning på 18 efter 3 måneders ansættelse* Sund og billig kantineordning Betalte pauser Sundhedsforsikring Aktivitetsforening, der bl.a. yder tilskud til svømning fitness Sociale arrangementer Vi fejrer vores succeser med gode overraskelser Arbejdsgiverbetalt tøjordning på 4.600 kr. pr. år efter 3 måneders ansættelse *Du kan vælge at konvertere 6,7 heraf til løn, hvis du er under 35 år. Din ansøgning Vi modtager gerne en ansøgning fra dig senest den 21. februar 2019.Du skal sende den direkte via vores ansøgningsformular. Vi forventer at holde samtaler den 26. og 27. februar 2019. Mere info Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte gruppeleder Susanne Christensen på tlf. 7912 8106 eller vejledningschef Hanne K. Nikolajsen på tlf. 7912 8179. Det forstår vi ved god service: Vi er venlige og forstår medlemmernes situation. Vi har forstand på det, vi arbejder med. Vi tager telefonen inden for 2 minutter. Vi svarer på mails fra medlemmerne samme dag. Om Det Faglige Hus Det Faglige Hus er Danmarks billigste fagforening med a-kasse for alle. Indtil videre har 141.000 lønmodtagere valgt Det Faglige Hus, og vi er den fagforening og a-kasse, der oplever størst vækst i Danmark. Vores succes og ambitiøse mål skyldes ikke mindst vores 410 medarbejdere, der ved alt om paragraffer og lønmodtageres rettigheder i både fagforening og a-kasse. De gør alt for at hjælpe vores medlemmer. Det Faglige Hus har afdelinger i Esbjerg, Kolding, Herning, Aarhus, Aalborg, Odense, Ringsted, Hillerød og Brøndby.

Vi får flere og flere medlemmer i Det Faglige Hus, som alle skal have den bedste service. Derfor søger vi hotlinekonsulenter, der er parat til at sætte vores medlemmer i centrum.

Om jobbet

Vi tilbyder dig et interessant fuldtidsjob, hvor du sammen med de 30 dygtige hotlinekonsulenter, der allerede nu arbejder på A-kassens hotline, skal hjælpe og guide vores medlemmer, når de melder sig ledige og søger om dagpenge.

Dit job vil hovedsageligt bestå i at tale i telefon med a-kassens medlemmer, som skal have den bedste service – og helst lidt mere end de forventer. Herudover skal du også kommunikere med medlemmerne på skrift.

Du vil selvfølgelig få en grundig introduktion og oplæring, før du skal arbejde selvstændigt.

Om dig

Du er serviceminded og har en glad telefonstemme – også når der er er travlt. Du er hurtig på tasterne og har erfaring i at arbejde ved en pc. Du skal herudover have flair for at sætte dig ind i forskellige it-systemer og lovstof. Det er et ekstra plus, hvis du tidligere har arbejdet i en a-kasse, et jobcenter eller har erfaring med administrative opgaver kombineret med at yde service over telefonen.

Du skal være indstillet på, at en del af din arbejdstid vil blive placeret i ydertimerne af vores åbningstid, som er mandag – torsdag kl. 8-18 og fredag kl. 8-16.

Et godt job på en tryg arbejdsplads

Du vil komme til at arbejde på et af vores lokalkontorer i Esbjerg. Vores arbejdsmiljø er trygt og uhøjtideligt, og selvom vi har travlt, er der altid plads til smil. Det Faglige Hus er nemlig fyldt med gode kolleger i alle afdelinger, der er klar til at byde dig velkommen.

Hvad kan du ellers forvente?

  • løn efter kvalifikationer
  • 7 ugers ferie/frihed + 5 faste fridage
  • 4% ferietillæg
  • Arbejdsgiverbetalt pensionsordning på 18% efter 3 måneders ansættelse*
  • Sund og billig kantineordning
  • Betalte pauser
  • Sundhedsforsikring
  • Aktivitetsforening, der bl.a. yder tilskud til svømning/fitness
  • Sociale arrangementer
  • Vi fejrer vores succeser med gode overraskelser
  • Arbejdsgiverbetalt tøjordning på 4.600 kr. pr. år efter 3 måneders ansættelse

*Du kan vælge at konvertere 6,7% heraf til løn, hvis du er under 35 år.

Din ansøgning

Vi modtager gerne en ansøgning fra dig senest den 21. februar 2019.Du skal sende den direkte via vores ansøgningsformular. Vi forventer at holde samtaler den 26. og 27. februar 2019.

Mere info

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte gruppeleder Susanne Christensen på tlf. 7912 8106 eller vejledningschef Hanne K. Nikolajsen på tlf. 7912 8179.

Det forstår vi ved god service:

  • Vi er venlige og forstår medlemmernes situation.
  • Vi har forstand på det, vi arbejder med.
  • Vi tager telefonen inden for 2 minutter.
  • Vi svarer på mails fra medlemmerne samme dag.

Om Det Faglige Hus

Det Faglige Hus er Danmarks billigste fagforening med a-kasse for alle. Indtil videre har 141.000 lønmodtagere valgt Det Faglige Hus, og vi er den fagforening og a-kasse, der oplever størst vækst i Danmark.

Vores succes og ambitiøse mål skyldes ikke mindst vores 410 medarbejdere, der ved alt om paragraffer og lønmodtageres rettigheder i både fagforening og a-kasse. De gør alt for at hjælpe vores medlemmer.

Det Faglige Hus har afdelinger i Esbjerg, Kolding, Herning, Aarhus, Aalborg, Odense, Ringsted, Hillerød og Brøndby. 

Darumvej 49-51Esbjerg2019-02-05T00:00:002019-02-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erhvervsakademi SydVest søger en kontorelev inden for offentlig administration i Esbjerg

Erhvervsakademi SydVest

Esbjerg
Opfylder du adgangskravene, og er du i besiddelse af et venligt og imødekommende væsen samt et naturligt ønske om at lære nyt, vil vi gerne ansætte dig som elev. Erhvervsakademi SydVest er en uddannelsesinstitution med 18 videregående fuldtidsuddann...
Indrykket:21. januar 2019
Udløbsdato:18. marts 2019

Kontorelev til Medlemsadministrationen

Det Faglige Hus

Esbjerg Ø
Gør karriere i Det Faglige Hus Få en attraktiv kontoruddannelse der åbner døre til spændende job. Vi garanterer: Stor indflydelse og ansvar i jobbet Spændende opgaver God løn og attraktive ansættelsesvilkår Stor chance for fastansættelse Mulighed fo...
Indrykket:30. januar 2019
Udløbsdato:10. marts 2019

Elev - handelsassistent salg

SCHELA PLAST A/S

Brørup
Bliv en del af en spændende udvikling med fokus på salgsvækst og nye markedsføringstiltag. Du refererer til den adm. direktør og indgår som en vigtig spiller i salgsteamet. Du får mulighed for at arbejde med mange forskelligartede opgaver - eksempel...
Indrykket:5. februar 2019
Udløbsdato:2. april 2019

KICKSTART KARRIEREN

LINDAB A/S

Haderslev
BLIV KONTORELEV HOS LINDAB - ÉN AF DANMARKS BEDSTE ARBEJDSPLADSER Lindab A S søger en kontorelev til vores hovedkontor i Haderslev. Som kontorelev hos Lindab får du en uddannelse i særklasse. Vi har store forventninger til alle vores medarbejdere me...
Indrykket:11. februar 2019
Udløbsdato:31. marts 2019

Vi søger hotlinekonsulenter

Darumvej 49-51

Esbjerg
Vi får flere og flere medlemmer i Det Faglige Hus, som alle skal have den bedste service. Derfor søger vi hotlinekonsulenter, der er parat til at sætte vores medlemmer i centrum. Om jobbet Vi tilbyder dig et interessant fuldtidsjob, hvor du sammen m...
Indrykket:5. februar 2019
Udløbsdato:21. februar 2019