Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelever til Toldstyrelsen i København

Start din karriere i Toldstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Toldstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Toldekspedition, toldkontrol og behandling af tolddokumenter
Som elev i Toldstyrelsen specialiserer du din uddannelse således, at du får en kontoruddannelse med speciale i told. Du får et dybdegående kendskab til toldområdet i forskellige afdelinger som f.eks. administration, analyse, toldkontrolarbejde og ekspedition.

Eksempler på opgaver kunne være:

  • At oprette sager og indhente nødvendig dokumentation hos virksomheder
  • At skrive breve og journalisere
  • At besvare mails og telefoniske henvendelser
  • At registrere oplysninger til analyser og risikovurderinger
  • Kontrol af oprindelsesland, toldværdi og mængde
  • Varemærkeforfalskning og smuglerikontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko
  • Dokumentation, sagsbehandling og afrapportering
  • Import og eksport af varer, samt forsendelser
  • At stemple tolddokumenter
  • At samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder.

Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter, herunder nat og weekendarbejde, når opgaverne kræver det.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er udadvendt og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvaliteten.

Vi forventer, at du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden. Ligeledes er det vigtigt, at du kommunikerer mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og/eller tysk.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du vil kunne komme ud for at skulle arbejde med klassificerede dokumenter og systemer.

Du kan læse mere om Toldstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.toldst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i København den 13. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver på vores adresser i København.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329941624Phoenix-1321ea0c12019-01-14T00:00:00Kontorelever til Toldstyrelsen i KøbenhavnStart din karriere i Toldstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Toldstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Toldekspedition, toldkontrol og behandling af tolddokumenter
Som elev i Toldstyrelsen specialiserer du din uddannelse således, at du får en kontoruddannelse med speciale i told. Du får et dybdegående kendskab til toldområdet i forskellige afdelinger som f.eks. administration, analyse, toldkontrolarbejde og ekspedition.

Eksempler på opgaver kunne være:
  • At oprette sager og indhente nødvendig dokumentation hos virksomheder
  • At skrive breve og journalisere
  • At besvare mails og telefoniske henvendelser
  • At registrere oplysninger til analyser og risikovurderinger
  • Kontrol af oprindelsesland, toldværdi og mængde
  • Varemærkeforfalskning og smuglerikontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko
  • Dokumentation, sagsbehandling og afrapportering
  • Import og eksport af varer, samt forsendelser
  • At stemple tolddokumenter
  • At samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder.

Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter, herunder nat og weekendarbejde, når opgaverne kræver det.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er udadvendt og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvaliteten.

Vi forventer, at du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden. Ligeledes er det vigtigt, at du kommunikerer mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og/eller tysk.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du vil kunne komme ud for at skulle arbejde med klassificerede dokumenter og systemer.

Du kan læse mere om Toldstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.toldst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i København den 13. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver på vores adresser i København.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
2019-02-18T00:50:41.257 Start din karriere i Toldstyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Toldstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser. Toldekspedition, toldkontrol og behandling af tolddokumenter Som elev i Toldstyrelsen specialiserer du din uddannelse således, at du får en kontoruddannelse med speciale i told. Du får et dybdegående kendskab til toldområdet i forskellige afdelinger som f.eks. administration, analyse, toldkontrolarbejde og ekspedition. Eksempler på opgaver kunne være: At oprette sager og indhente nødvendig dokumentation hos virksomheder At skrive breve og journalisere At besvare mails og telefoniske henvendelser At registrere oplysninger til analyser og risikovurderinger Kontrol af oprindelsesland, toldværdi og mængde Varemærkeforfalskning og smuglerikontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko Dokumentation, sagsbehandling og afrapportering Import og eksport af varer, samt forsendelser At stemple tolddokumenter At samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder. Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter, herunder nat og weekendarbejde, når opgaverne kræver det. Personlige og faglige kvalifikationer Du er udadvendt og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvaliteten. Vi forventer, at du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden. Ligeledes er det vigtigt, at du kommunikerer mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og eller tysk. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning. Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du vil kunne komme ud for at skulle arbejde med klassificerede dokumenter og systemer. Du kan læse mere om Toldstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.toldst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i København den 13. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver på vores adresser i København. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnet1321ea0c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=118791&DepartmentId=9675&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3434684Skatteforvaltningen, KBH, Nordhavn11Containervej 62150NordhavnDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693275JobNet492849149284911000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1321ea0chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1321ea0chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1321ea0c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1321ea0c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/6.jpgKontorelever til Toldstyrelsen i København12007991Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration360111550Michael Bonoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330136173Kontorelever med speciale i offentlig administration til Bispebjerg og Frederiksberg HospitalRobot Fra marts 2020 har vi brug for 2 dygtige og initiativrige kontorelever, der vil være med til at sætte sit præg på administrationen på Bispebjerg og Frederiksberg Hospital, Region Hovedstaden. Vi lægger vægt på, at du er ansvarsbevidst, evner at bidrage til et godt samarbejde, er serviceminded og lysten til at tage en alsidig uddannelse inden for offentlig administration hos os. Bispebjerg og Frederiksberg Hospital som praktiksted Du bliver en del af Danmarks største sundhedsvæsen, hvor hovedopgaverne er hospitaler, praksissektor, psykiatri, handicap og regional udvikling. På Bispebjerg og Frederiksberg Hospital, Bispebjerg-matriklen vil du komme i praktik i 2 forskellige afdelinger, som vil være Kvalitet Uddannelse HR Arbejdsmiljø og Vikarkorpset. Det er henholdsvis en stabsafdeling og tværgående afdeling på hospitalet. Indhold i praktikopholdet Det er den enkelte praktikafdeling, der planlægger de konkrete læringsmål for dit ophold. Du vil i relation til praktikstedets opgaveportefølje blandt andet skulle arbejde med: Sekretæropgaver, herunder referater og mødebooking m.v. Kursusadministration Praktiske og administrative opgaver ved fx modtagelse af nye medarbejdere, møder og kurser Personaleadministrative opgaver ifm. ansættelse af nye medarbejdere, herunder opgaver i forbindelse med rekruttering processen Løse opgaver ved hjælp af forskellige IT-systemer Implementering optimering af administrative arbejdsprocesser, sagsgange m.v. Opsætning af PowerPoint præsentationer, rapporter, spørgeskemaer m.v. Mange samarbejdspartnere på tværs af hospitalet. Vores elevuddannelse byder på alsidige arbejdsopgaver, og du vil løse dem i tæt supervision og samarbejde med det faste personale. Alt efter evner og interesse, vil der også være opgaver, som du vil få ansvaret for selvstændigt at løse. Vi søger en som kan holde overblik trods mange forskelligartede opgaver og som kan være en gennemgående administrativ og serviceminded medarbejder i afdelingen. Vi søger for grundig oplæring og løbende feedback og udvikling. Men vi forventer også at vores elever er opsøgende og deltagende i egen udvikling og uddannelse. Hospitalets elever har et stærkt netværk og mødes i elevklub til sparring. Om dig Vi forestiller os, at du: er opsøgende, har ordenssans og er god til at planlægge er mødestabil er fleksibel, omstillingsparat og er i stand til at tackle pressede situationer kan lide at servicere og samarbejde med mange forskellige kolleger er interesseret i at arbejde i en politisk ledet organisation Vi forventer, at du: har bestået det adgangsgivende uddannelsesforløb, der kvalificerer dig til hovedforløbet. har gode it-kundskaber har gode færdigheder i dansk, skriftligt såvel som mundtligt Det er en fordel, hvis du har erfaring med administrative opgaver. Kontoruddannelsens rammer Kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration tager cirka to år alt afhængig af din alder og uddannelsesbaggrund. Uddannelsen består af både skoleforløb, praktik og eventuelt en erhvervsrettet studietur. Skoleforløbet er fordelt med tre skoleophold og varer mellem 13 og 19 uger. Undervisningen foregår på erhvervsskolen Niels Brock. Yderligere oplysninger Dine løn- og ansættelsesvilkår er overenskomstbestemt og afhænger af din alder. Søg evt. mere information på www.okportal.dk. Vil du høre mere om kontorelevuddannelsen i regionen, kan du rette henvendelse til Jette Slott på mail: Jette.Slott@regionh.dk, eller Penille Stokholm på mail: Penille.Stokholm.Nielsen@regionh.dk. Har vi fanget din interesse? Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser elektronisk til os ved at benytte vores e-rekrutteringssystem senest den 12. januar 2020. Vi modtager kun ansøgninger på denne måde. Hvis du er over 25 år, skal du vedlægge en realkompetencevurdering fra en handelsskole til din ansøgning. Vi forventer at holde samtaler uge 5.Fra marts 2020 har vi brug for 2 dygtige og initiativrige kontorelever, der vil være med til at sætte sit præg på administrationen på Bispebjerg og Frederiksberg Hospital, Region Hovedstaden.

Vi lægger vægt på, at du er ansvarsbevidst, evner at bidrage til et godt samarbejde, er serviceminded og lysten til at tage en alsidig uddannelse inden for offentlig administration hos os.

Bispebjerg og Frederiksberg Hospital som praktiksted

Du bliver en del af Danmarks største sundhedsvæsen, hvor hovedopgaverne er hospitaler, praksissektor, psykiatri, handicap og regional udvikling.

På Bispebjerg og Frederiksberg Hospital, Bispebjerg-matriklen vil du komme i praktik i 2 forskellige afdelinger, som vil være Kvalitet & Uddannelse/HR & Arbejdsmiljø og Vikarkorpset. Det er henholdsvis en stabsafdeling og tværgående afdeling på hospitalet.

Indhold i praktikopholdet

Det er den enkelte praktikafdeling, der planlægger de konkrete læringsmål for dit ophold. Du vil i relation til praktikstedets opgaveportefølje blandt andet skulle arbejde med:

  • Sekretæropgaver, herunder referater og mødebooking m.v.
  • Kursusadministration
  • Praktiske og administrative opgaver ved fx modtagelse af nye medarbejdere, møder og kurser
  • Personaleadministrative opgaver ifm. ansættelse af nye medarbejdere, herunder opgaver i forbindelse med rekruttering processen
  • Løse opgaver ved hjælp af forskellige IT-systemer
  • Implementering/optimering af administrative arbejdsprocesser, sagsgange m.v.
  • Opsætning af PowerPoint præsentationer, rapporter, spørgeskemaer m.v.
  • Mange samarbejdspartnere på tværs af hospitalet.
Vores elevuddannelse byder på alsidige arbejdsopgaver, og du vil løse dem i tæt supervision og samarbejde med det faste personale. Alt efter evner og interesse, vil der også være opgaver, som du vil få ansvaret for selvstændigt at løse.

Vi søger en som kan holde overblik trods mange forskelligartede opgaver og som kan være en gennemgående administrativ og serviceminded medarbejder i afdelingen. Vi søger for grundig oplæring og løbende feedback og udvikling. Men vi forventer også at vores elever er opsøgende og deltagende i egen udvikling og uddannelse.

Hospitalets elever har et stærkt netværk og mødes i elevklub til sparring.

Om dig

Vi forestiller os, at du:

  • er opsøgende, har ordenssans og er god til at planlægge
  • er mødestabil
  • er fleksibel, omstillingsparat og er i stand til at tackle pressede situationer
  • kan lide at servicere og samarbejde med mange forskellige kolleger
  • er interesseret i at arbejde i en politisk ledet organisation
Vi forventer, at du:

  • har bestået det adgangsgivende uddannelsesforløb, der kvalificerer dig til hovedforløbet.
  • har gode it-kundskaber
  • har gode færdigheder i dansk, skriftligt såvel som mundtligt
Det er en fordel, hvis du har erfaring med administrative opgaver.

Kontoruddannelsens rammer

Kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration tager cirka to år alt afhængig af din alder og uddannelsesbaggrund. Uddannelsen består af både skoleforløb, praktik og eventuelt en erhvervsrettet studietur. Skoleforløbet er fordelt med tre skoleophold og varer mellem 13 og 19 uger. Undervisningen foregår på erhvervsskolen Niels Brock.

Yderligere oplysninger

Dine løn- og ansættelsesvilkår er overenskomstbestemt og afhænger af din alder. Søg evt. mere information på www.okportal.dk. Vil du høre mere om kontorelevuddannelsen i regionen, kan du rette henvendelse til Jette Slott på mail: Jette.Slott@regionh.dk, eller Penille Stokholm på mail: Penille.Stokholm.Nielsen@regionh.dk.

Har vi fanget din interesse?

Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser elektronisk til os ved at benytte vores e-rekrutteringssystem senest den 12. januar 2020. Vi modtager kun ansøgninger på denne måde. Hvis du er over 25 år, skal du vedlægge en realkompetencevurdering fra en handelsskole til din ansøgning.

Vi forventer at holde samtaler uge 5.





HR og UddannelseHellerup2019-12-12T00:00:002020-01-04T00:00:00
330138048Er du Ballerup Kommunes nye kontorelev?Basic Drømmer du om en alsidig kontoruddannelse i gode rammer, hvor du vil blive en del af en stor og spændende politisk organisation? Vil du prøve kræfter med mange af de udfordringer, der findes i den kommunale sektor? Så L S HER!OM STILLINGENSom kontorelev i Ballerup Kommune bliver der taget hånd om din udvikling fra første dag. Uddannelsen er som udgangspunkt et 2-årigt rotationsforløb, hvor praktikstedet skifter ca. hver 8. måned. Du får hvert sted tilknyttet en til to oplæringsansvarlige, som følger dig gennem praktikforløbet. Du får et godt indblik i de forskellige arbejdsområder, som er beskrevet i din personlige elevplan. Planen kan indeholde praktiksteder på rådhuset såvel som decentrale institutioner, hvor du vil lære om blandt andet økonomi, borgerservice, politisk sekretariatsbetjening eller løn og personale. I løbet af dit uddannelsesforløb vil der være 3 skoleperioder, som indeholder en obligatorisk studietur til Bruxelles. Forløbet afsluttes med fagprøve og eksamen. Skoleopholdene giver dig en dybdegående viden inden for offentlig administration og dermed et teoretisk fundament i din uddannelse og fremtidige karriere.VI TILBYDER En spændende og varieret uddannelse med speciale i offentlig administration Stort ansvar og selvstændige opgaver Et socialt elevnetværk Godt arbejdsmiljø og gode udviklingsmuligheder En arbejdsplads med højt til loftet En attraktiv arbejdsplads med god kantine samt personale- og sportsforeninger. Hvis du bliver fastansat efter din elevuddannelse, er der gode udviklingsmuligheder som f.eks. kommunomuddannelsen, diplomuddannelser og socialformidleruddannelsen.VI FORVENTER, AT DU Har EUX 1. del, kontor, eller EUV eller STX, HTX, HHX eller HF med EUS, eller HG eller HGV Har gode kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt Er disciplineret og mødestabil Tager ansvar for dit arbejde og din egen faglige og personlige udvikling Har gode samarbejdsevner Er positiv indstillet overfor nye udfordringer Evner at navigere i skiftende IT-systemer. Da vi løbende ansætter kontorelever har det ingen betydning om du har afsluttet en af ovenstående uddannelser eller stadig er i gang. Du skal dog have afsluttet den inden du kan påbegynde din kontoruddannelse hos os. Hold dig derfor ikke tilbage med at søge denne elevstilling.LØN OG ANS TTELSESVILKÅRLøn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse, efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.Lønnen udgør p.t. for 1. års elever under 25 år: 14.471,45 kr.For elever over 25 år (voksenelev) udgør lønnen p.t.: 21.702,08 kr.Der indhentes børne- og straffeattest inden ansættelse. YDERLIGERE INFORMATIONRing og hør mere hos de uddannelsesansvarlige Ingrid på telefon 4477 2420 eller Louise på telefon 4477 2462. ANSØGNINGSFRIST: 10. JANUAR 20201. samtale afholdes 3. februar 20202. samtale afholdes 17. februar 2020 BEM RKDu skal IKKE sende en ansøgning, men blot besvare de uddybende spørgsmål, som du finder ved at klikke på knappen Send ansøgning i bunden.Alle ansøgere skal vedhæfte et C.V. og uddannelsesbeviser. Ansøgere på 25 år og derover, der har andre uddannelser og eller relevant erhvervserfaring, skal vedhæfte et realkompetencebevis (RKV bevis) fra en erhvervsskole.Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.Drømmer du om en alsidig kontoruddannelse i gode rammer, hvor du vil blive en del af en stor og spændende politisk organisation? Vil du prøve kræfter med mange af de udfordringer, der findes i den kommunale sektor? Så LÆS HER!

OM STILLINGEN
Som kontorelev i Ballerup Kommune bliver der taget hånd om din udvikling fra første dag. Uddannelsen er som udgangspunkt et 2-årigt rotationsforløb, hvor praktikstedet skifter ca. hver 8. måned. Du får hvert sted tilknyttet en til to oplæringsansvarlige, som følger dig gennem praktikforløbet. Du får et godt indblik i de forskellige arbejdsområder, som er beskrevet i din personlige elevplan. Planen kan indeholde praktiksteder på rådhuset såvel som decentrale institutioner, hvor du vil lære om blandt andet økonomi, borgerservice, politisk sekretariatsbetjening eller løn og personale.
 
I løbet af dit uddannelsesforløb vil der være 3 skoleperioder, som indeholder en obligatorisk studietur til Bruxelles. Forløbet afsluttes med fagprøve og eksamen. Skoleopholdene giver dig en dybdegående viden inden for offentlig administration og dermed et teoretisk fundament i din uddannelse og fremtidige karriere.

VI TILBYDER
  • En spændende og varieret uddannelse med speciale i offentlig administration
  • Stort ansvar og selvstændige opgaver
  • Et socialt elevnetværk
  • Godt arbejdsmiljø og gode udviklingsmuligheder
  • En arbejdsplads med højt til loftet
  • En attraktiv arbejdsplads med god kantine samt personale- og sportsforeninger.
Hvis du bliver fastansat efter din elevuddannelse, er der gode udviklingsmuligheder som f.eks. kommunomuddannelsen, diplomuddannelser og socialformidleruddannelsen.

VI FORVENTER, AT DU
  • Har EUX 1. del, kontor, eller EUV eller
  • STX, HTX, HHX eller HF med EUS, eller
  • HG eller HGV
  • Har gode kommunikationsevner – både skriftligt og mundtligt
  • Er disciplineret og mødestabil
  • Tager ansvar for dit arbejde og din egen faglige og personlige udvikling
  • Har gode samarbejdsevner
  • Er positiv indstillet overfor nye udfordringer
  • Evner at navigere i skiftende IT-systemer.
Da vi løbende ansætter kontorelever har det ingen betydning om du har afsluttet en af ovenstående uddannelser eller stadig er i gang. Du skal dog have afsluttet den inden du kan påbegynde din kontoruddannelse hos os. Hold dig derfor ikke tilbage med at søge denne elevstilling.

LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse, efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
Lønnen udgør p.t. for 1. års elever under 25 år: 14.471,45 kr.
For elever over 25 år (voksenelev) udgør lønnen p.t.: 21.702,08 kr.
Der indhentes børne- og straffeattest inden ansættelse.
 
YDERLIGERE INFORMATION
Ring og hør mere hos de uddannelsesansvarlige Ingrid på telefon 4477 2420 eller Louise på telefon 4477 2462.
 
ANSØGNINGSFRIST: 10. JANUAR 2020
1. samtale afholdes 3. februar 2020
2. samtale afholdes 17. februar 2020
 
BEMÆRK
Du skal IKKE sende en ansøgning, men blot besvare de uddybende spørgsmål, som du finder ved at klikke på knappen ”Send ansøgning” i bunden.
Alle ansøgere skal vedhæfte et C.V. og uddannelsesbeviser.
 
Ansøgere på 25 år og derover, der har andre uddannelser og/eller relevant erhvervserfaring, skal vedhæfte et realkompetencebevis (RKV bevis) fra en erhvervsskole.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.

ORS/BK-Byvaaben_small.pngCenter for HR og OrganisationsudviklingBallerup2019-12-11T16:00:32.0932020-01-10T00:00:00
330140800Handelselev med interesse for kundeserviceProfile Vil du starte din karriere et sted, hvor du hurtigt bliver en vigtig del af teamet? Har du mod og lyst til at sætte dit aftryk på en af Danmarks største jobportaler, som tør tænke og gå nye veje? Og kan du genkende dig selv i en organisation, hvor alle hjælper alle, og hvor der ikke er langt fra idé til eksekvering? Grib chancen og bliv handelselev med speciale indenfor salg hos Ofir A S, som leverer de bedste software- og medieprodukter til rekrutterende virksomheder i Danmark og i udlandet. Selvom der selvfølgelig er størst fokus på at gøre dig til en dygtig kundesupporter, så vil din toårige uddannelse også være præget af alsidighed og andre spændende udfordringer end kundeservice og rådgivning. Vi er en del af en stor koncern med hovedsæde i Søborg, hvor du vil få din daglige gang. Om din rolleDu starter med at få en grundig oplæring i vores forskellige systemer og produkter, og lærer de enkelte afdelinger at kende. Du bliver en del af Sales, Partners Customer Success, som også er den afdeling, der har kontakten med kunder og brugere. Du vil få en spændende og alsidig hverdag og uddannelse, hvor fokus på gode kunde- og brugeroplevelser er det helt centrale i alt, hvad vi gør. Du møder vores kunder og brugere via telefon og på mail og chat, og du løser forskelligartede opgaver, som hjælper dem videre, hvad end de søger nye medarbejdere eller er på jagt efter drømmejobbet. Dine kollegaer brænder alle for den gode kunde- og brugeroplevelse, og vi samarbejder omkring en professionel service. Gennem din uddannelse får du spændende opgaver samt gode muligheder for både personlig og faglig udvikling. Om vores kommende stjerne (ja, det er dig!)Du har gennemført en HHX eller EUD. Derudover lægger vi vægt på, at du:Har en drøm om at arbejde med rådgivning og support, samt yde en sublim serviceTrives med at være udadvendt da du vil få en bred kontakt til både kunder og kollegerHar lyst til at tage initiativ og handle selvstændigt, men at du samtidig er en teamplayer med gode samarbejdsevnerEr fleksibel og formår at prioritere dine opgaver i en dynamisk afdeling, hvor det ofte går stærktKommunikerer klart i både skrift og tale på dansk og gerne på engelskOm os hvad kan vi tilbyde vores kommende stjerne?Vi er et team af 25 dedikerede og dygtige medarbejdere, som elsker at fejre vores succeser og have det sjovt sammen. Vi har en lækker kantineordning fra Meyers og en god sundheds- og pensionsordning, og så ligger vi godt ift. både offentlig og privat transport med parkeringspladser til alle medarbejdere. Vi kan også tilbyde motionsrum med moderne træningsudstyr, personalerum med bordfodbold og bordtennis samt sjove fester og teamture (klik her og se lidt fra en af de seneste). Og så skal det da også nævnes, at vi er Great Place To Work-certificerede i 2019 med meget fine resultater. Mød nogle af vores nuværende elever og hør om deres elevforløb hos Ofir.dk - de vil også være her til at tage godt imod dig, når du starter :-) Hvad nu?Har du spørgsmål til stillingen, så giv Pam Singh et kald sms på 50 81 83 04 eller send en mail på psi@ofirjob.dk Send din ansøgning med en beskrivelse af dig selv og hvorfor vi skal vælge at se netop dig til en samtale. Så længe annoncen er online, har du en chance, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Vi glæder os til at modtage din ansøgning, og hvis du er rigtig frisk, så lægger du en kort video ved, hvor du fortæller lidt om dig selv eller om den fedeste oplevelse du har haft på din seneste uddannelse!Ansøgning sendes via funktionen Send ansøgning . Vi gennemgår ansøgninger løbende, hvor vi indkalder til samtale. Forventet tiltrædelse senest 1. februar 2019. Se mere på vores awesome ansøgersites: https: elev.ofir.com og https: karriere.ofir.com Ofir.dk er Great Place To Work certificeret i 2019 - og det gør os rigtig stolte :-) Læs mere om Great Place To Work her Se mere på vores ansøgersite: https: elev.ofir.com
Vil du starte din karriere et sted, hvor du hurtigt bliver en vigtig del af teamet? Har du mod og lyst til at sætte dit aftryk på en af Danmarks største jobportaler, som tør tænke og gå nye veje? Og kan du genkende dig selv i en organisation, hvor alle hjælper alle, og hvor der ikke er langt fra idé til eksekvering?

Grib chancen og bliv handelselev med speciale indenfor salg hos Ofir A/S, som leverer de bedste software- og medieprodukter til rekrutterende virksomheder i Danmark og i udlandet.

Selvom der selvfølgelig er størst fokus på at gøre dig til en dygtig kundesupporter, så vil din toårige uddannelse også være præget af alsidighed og andre spændende udfordringer end kundeservice og rådgivning. Vi er en del af en stor koncern med hovedsæde i Søborg, hvor du vil få din daglige gang.

Om din rolle
Du starter med at få en grundig oplæring i vores forskellige systemer og produkter, og lærer de enkelte afdelinger at kende. Du bliver en del af Sales, Partners & Customer Success, som også er den afdeling, der har kontakten med kunder og brugere. Du vil få en spændende og alsidig hverdag og uddannelse, hvor fokus på gode kunde- og brugeroplevelser er det helt centrale i alt, hvad vi gør. Du møder vores kunder og brugere via telefon og på mail og chat, og du løser forskelligartede opgaver, som hjælper dem videre, hvad end de søger nye medarbejdere eller er på jagt efter drømmejobbet.

Dine kollegaer brænder alle for den gode kunde- og brugeroplevelse, og vi samarbejder omkring en professionel service. Gennem din uddannelse får du spændende opgaver samt gode muligheder for både personlig og faglig udvikling.

Om vores kommende stjerne (ja, det er dig!)
Du har gennemført en HHX eller EUD. Derudover lægger vi vægt på, at du:
  • Har en drøm om at arbejde med rådgivning og support, samt yde en sublim service
  • Trives med at være udadvendt da du vil få en bred kontakt til både kunder og kolleger
  • Har lyst til at tage initiativ og handle selvstændigt, men at du samtidig er en teamplayer med gode samarbejdsevner
  • Er fleksibel og formår at prioritere dine opgaver i en dynamisk afdeling, hvor det ofte går stærkt
  • Kommunikerer klart i både skrift og tale på dansk og gerne på engelsk
Om os – hvad kan vi tilbyde vores kommende stjerne?
Vi er et team af 25 dedikerede og dygtige medarbejdere, som elsker at fejre vores succeser og have det sjovt sammen. Vi har en lækker kantineordning fra Meyers og en god sundheds- og pensionsordning, og så ligger vi godt ift. både offentlig og privat transport med parkeringspladser til alle medarbejdere.

Vi kan også tilbyde motionsrum med moderne træningsudstyr, personalerum med bordfodbold og bordtennis samt sjove fester og teamture (klik her og se lidt fra en af de seneste). Og så skal det da også nævnes, at vi er Great Place To Work-certificerede i 2019 med meget fine resultater.

Mød nogle af vores nuværende elever og hør om deres elevforløb hos Ofir.dk - de vil også være her til at tage godt imod dig, når du starter :-)

Hvad nu?
Har du spørgsmål til stillingen, så giv Pam Singh et kald/sms på 50 81 83 04 eller send en mail på psi@ofirjob.dk

Send din ansøgning med en beskrivelse af dig selv og hvorfor vi skal vælge at se netop dig til en samtale. Så længe annoncen er online, har du en chance, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning, og hvis du er rigtig frisk, så lægger du en kort video ved, hvor du fortæller lidt om dig selv eller om den fedeste oplevelse du har haft på din seneste uddannelse!
Ansøgning sendes via funktionen ”Send ansøgning”.

Vi gennemgår ansøgninger løbende, hvor vi indkalder til samtale. Forventet tiltrædelse senest 1. februar 2019.

Se mere på vores awesome ansøgersites: https://elev.ofir.com og https://karriere.ofir.com


Ofir.dk er "Great Place To Work" certificeret i 2019

- og det gør os rigtig stolte :-)



Læs mere om Great Place To Work her





Se mere på vores ansøgersite: https://elev.ofir.com

ORS/Small/2e926fc7_logo.pngOfir A/SSøborg2019-12-12T19:02:26.9402020-01-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorelever med speciale i offentlig administration til Bispebjerg og Frederiksberg Hospital

HR og Uddannelse

Hellerup
Fra marts 2020 har vi brug for 2 dygtige og initiativrige kontorelever, der vil være med til at sætte sit præg på administrationen på Bispebjerg og Frederiksberg Hospital, Region Hovedstaden. Vi lægger vægt på, at du er ansvarsbevidst, evner at bidr...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:4. januar 2020

Er du Ballerup Kommunes nye kontorelev?

Center for HR og Organisationsudvikling

Ballerup
Drømmer du om en alsidig kontoruddannelse i gode rammer, hvor du vil blive en del af en stor og spændende politisk organisation? Vil du prøve kræfter med mange af de udfordringer, der findes i den kommunale sektor? Så L S HER!OM STILLINGENSom kontor...
Indrykket:11. december 2019
Udløbsdato:10. januar 2020

Handelselev med interesse for kundeservice

Ofir A/S

Søborg
Vil du starte din karriere et sted, hvor du hurtigt bliver en vigtig del af teamet? Har du mod og lyst til at sætte dit aftryk på en af Danmarks største jobportaler, som tør tænke og gå nye veje? Og kan du genkende dig selv i en organisation, hvor a...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:15. januar 2020