Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelever til Toldstyrelsen i København

Start din karriere i Toldstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Toldstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Toldekspedition, toldkontrol og behandling af tolddokumenter
Som elev i Toldstyrelsen specialiserer du din uddannelse således, at du får en kontoruddannelse med speciale i told. Du får et dybdegående kendskab til toldområdet i forskellige afdelinger som f.eks. administration, analyse, toldkontrolarbejde og ekspedition.

Eksempler på opgaver kunne være:

  • At oprette sager og indhente nødvendig dokumentation hos virksomheder
  • At skrive breve og journalisere
  • At besvare mails og telefoniske henvendelser
  • At registrere oplysninger til analyser og risikovurderinger
  • Kontrol af oprindelsesland, toldværdi og mængde
  • Varemærkeforfalskning og smuglerikontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko
  • Dokumentation, sagsbehandling og afrapportering
  • Import og eksport af varer, samt forsendelser
  • At stemple tolddokumenter
  • At samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder.

Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter, herunder nat og weekendarbejde, når opgaverne kræver det.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er udadvendt og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvaliteten.

Vi forventer, at du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden. Ligeledes er det vigtigt, at du kommunikerer mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og/eller tysk.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du vil kunne komme ud for at skulle arbejde med klassificerede dokumenter og systemer.

Du kan læse mere om Toldstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.toldst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i København den 13. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver på vores adresser i København.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329941624Phoenix-1321ea0c12019-01-14T00:00:00Kontorelever til Toldstyrelsen i KøbenhavnStart din karriere i Toldstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Toldstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Toldekspedition, toldkontrol og behandling af tolddokumenter
Som elev i Toldstyrelsen specialiserer du din uddannelse således, at du får en kontoruddannelse med speciale i told. Du får et dybdegående kendskab til toldområdet i forskellige afdelinger som f.eks. administration, analyse, toldkontrolarbejde og ekspedition.

Eksempler på opgaver kunne være:
  • At oprette sager og indhente nødvendig dokumentation hos virksomheder
  • At skrive breve og journalisere
  • At besvare mails og telefoniske henvendelser
  • At registrere oplysninger til analyser og risikovurderinger
  • Kontrol af oprindelsesland, toldværdi og mængde
  • Varemærkeforfalskning og smuglerikontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko
  • Dokumentation, sagsbehandling og afrapportering
  • Import og eksport af varer, samt forsendelser
  • At stemple tolddokumenter
  • At samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder.

Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter, herunder nat og weekendarbejde, når opgaverne kræver det.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er udadvendt og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvaliteten.

Vi forventer, at du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden. Ligeledes er det vigtigt, at du kommunikerer mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og/eller tysk.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du vil kunne komme ud for at skulle arbejde med klassificerede dokumenter og systemer.

Du kan læse mere om Toldstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.toldst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i København den 13. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver på vores adresser i København.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
2019-02-18T00:50:41.257 Start din karriere i Toldstyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Toldstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser. Toldekspedition, toldkontrol og behandling af tolddokumenter Som elev i Toldstyrelsen specialiserer du din uddannelse således, at du får en kontoruddannelse med speciale i told. Du får et dybdegående kendskab til toldområdet i forskellige afdelinger som f.eks. administration, analyse, toldkontrolarbejde og ekspedition. Eksempler på opgaver kunne være: At oprette sager og indhente nødvendig dokumentation hos virksomheder At skrive breve og journalisere At besvare mails og telefoniske henvendelser At registrere oplysninger til analyser og risikovurderinger Kontrol af oprindelsesland, toldværdi og mængde Varemærkeforfalskning og smuglerikontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko Dokumentation, sagsbehandling og afrapportering Import og eksport af varer, samt forsendelser At stemple tolddokumenter At samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder. Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter, herunder nat og weekendarbejde, når opgaverne kræver det. Personlige og faglige kvalifikationer Du er udadvendt og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvaliteten. Vi forventer, at du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden. Ligeledes er det vigtigt, at du kommunikerer mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og eller tysk. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning. Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du vil kunne komme ud for at skulle arbejde med klassificerede dokumenter og systemer. Du kan læse mere om Toldstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.toldst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i København den 13. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver på vores adresser i København. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnet1321ea0c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=118791&DepartmentId=9675&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3434684Skatteforvaltningen, KBH, Nordhavn11Containervej 62150NordhavnDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693275JobNet492849149284911000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1321ea0chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1321ea0chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1321ea0c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1321ea0c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/6.jpgEr du en fagligt stærk Kontorelev?12007991Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration360111550Michael Bonoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329998878Ambitiøs kontorelev til SundhedsdatastyrelsenRobot Kan du se dig selv i en organisation, som er i rivende udvikling? Vil du være med til at sætte dit eget præg og samtidig få en alsidig uddannelse med speciale i offentlig administration? Så er du måske vores nye kontorelev i Sundhedsdatastyrelsen pr. 1. september 2019. Som elev hos os får du mange alsidige opgaver, både projektorienterede- og rutineprægede, og du vil være med til at holde gang i hjulene. Du vil opleve forskellige afdelinger, med base i direktionssekretariatet, og prøve kræfter med et bredt udsnit af opgaver. Der vil være rig mulighed for selv at komme med ideer og input til dine arbejdsopgaver. Så har du lyst til at prøve kræfter med ledelsesbetjening, koordinering, offentlig sagsbehandling mm. og vil du gerne tage en uddannelse, hvor du er med til at gøre en forskel, så læs videre her. Om dig Inden du starter hos os, har du bestået, eller forventer at bestå, det obligatoriske EUX (EUS) forløb eller HG HGS med adgang til kontoruddannelser med speciale i offentlig administration. Du trives i en hverdag, hvor nogle perioder er travle, hvor der er højt til loftet og en uformel omgangstone. Desuden regner vi med, at du: Har ordenssans og arbejder ansvarsbevidst med alle opgaver Har gode samarbejdsevner Er omstillingsparat og klar til nye udfordringer Kan formulere dig både mundtligt og skriftligt Er serviceminded. Vi lægger vægt på, at du er initiativrig, selvstændig, har et godt humør og er indstillet på at samarbejde med kolleger og eksterne samarbejdspartnere med meget forskellige baggrunde. Om forløbet Som kontorelev med speciale i offentlig administration får du en bred 2-årig uddannelse, der veksler mellem praktik og skoleophold på Niels Brock. Uddannelsen indeholder desuden også en studietur til Bruxelles. Du vil starte dit forløb i Direktionssekretariatet, der består af 24 medarbejdere, der arbejder med alt fra kommunikation, ledelsesbetjening, økonomi og jura, til intern administration. Herfra vil du samarbejde med alle de interne afdelinger i Sundhedsdatastyrelsen. Der er samtidig mulighed for selv at påvirke retningen af dit elevforløb, så der kommer ekstra fokus på de opgaver, du finder spændende. Du kan forvente en alsidig hverdag i et miljø med uformel omgangstone blandt dine kollegaer. Du vil være med til at løse flere forskellige opgavetyper inden for: Administration Ledelsesbetjening Koordinering af møder og konferencer Kommunikation Lettere sagsbehandling Projektarbejde Økonomi Om ansættelsen Du bliver ansat med en ugentlig arbejdstid på 37 timer efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-fællesoverenskomsten) og gældende organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK Stat, jf. aftalens bestemmelser vedrørende kontorfunktionærer. For elever mellem 18 og 24 år: Basislønnen er det første år kr. 13.745 om måneden ekskl. pension (niveau 1. april 2019). Andet år er den kr. 14.515 om måneden ekskl. pension (niveau 1. april 2019). For elever der er fyldt 25 år: Lønnen er på kr. 20.144 om måneden ekskl. pension (niveau 1. april 2019). Om arbejdspladsen Sundhedsdatastyrelsen blev dannet tilbage i 2015 og er derfor stadig en forholdsvis ny styrelse. Vi er centralt beliggende i København tæt på offentlig transport, og vi har fri parkering på området. Vil du vide mere? Du kan få mere at vide om stillingen og elevforløbet ved at kontakte direktionssekretær Lene Knudsen på tlf. 3268 9236 eller HR-konsulent Svetla Jakobsen på tlf. 3268 5355. Er du interesseret? Klik på søg stillingen og send os din ansøgning, CV og andre relevante dokumenter. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 19 og 20. Om Sundhedsdatastyrelsen I Sundhedsdatastyrelsen arbejder vi for et bedre sundhedsvæsen gennem øget brug af data og understøttende digitale løsninger. Som medarbejder i Sundhedsdatastyrelsen er du med til at skabe fundamentet for et stærkt dansk sundhedsvæsen. Sundhedsdatastyrelsen er en styrelse under Sundheds- og Ældreministeriets koncern med over 200 medarbejdere. Vi har et uformelt og dynamisk arbejdsmiljø med engagerede og dygtige kollegaer. Vi har høje ambitioner for brugen af data og digitale løsninger i sundhedsvæsenet og arbejder løbende på at skabe gode og brugbare resultater, der også er holdbare på længere sigt. Vi har stort fokus på ledelse og udvikling af alle ansatte, så vores kompetencer kan komme i spil til gavn for det danske sundhedsvæsen. Du kan læse mere om os på www.sundhedsdata.dkKan du se dig selv i en organisation, som er i rivende udvikling? Vil du være med til at sætte dit eget præg og samtidig få en alsidig uddannelse med speciale i offentlig administration? Så er du måske vores nye kontorelev i Sundhedsdatastyrelsen pr. 1. september 2019.

Som elev hos os får du mange alsidige opgaver, både projektorienterede- og rutineprægede, og du vil være med til at holde gang i hjulene. Du vil opleve forskellige afdelinger, med base i direktionssekretariatet, og prøve kræfter med et bredt udsnit af opgaver. Der vil være rig mulighed for selv at komme med ideer og input til dine arbejdsopgaver.

Så har du lyst til at prøve kræfter med ledelsesbetjening, koordinering, offentlig sagsbehandling mm. og vil du gerne tage en uddannelse, hvor du er med til at gøre en forskel, så læs videre her.

Om dig
Inden du starter hos os, har du bestået, eller forventer at bestå, det obligatoriske EUX (EUS) forløb eller HG/HGS med adgang til kontoruddannelser med speciale i offentlig administration. Du trives i en hverdag, hvor nogle perioder er travle, hvor der er højt til loftet og en uformel omgangstone.

Desuden regner vi med, at du:
  • Har ordenssans og arbejder ansvarsbevidst med alle opgaver
  • Har gode samarbejdsevner
  • Er omstillingsparat og klar til nye udfordringer
  • Kan formulere dig både mundtligt og skriftligt
  • Er serviceminded.
Vi lægger vægt på, at du er initiativrig, selvstændig, har et godt humør og er indstillet på at samarbejde med kolleger og eksterne samarbejdspartnere med meget forskellige baggrunde.

Om forløbet
Som kontorelev med speciale i offentlig administration får du en bred 2-årig uddannelse, der veksler mellem praktik og skoleophold på Niels Brock. Uddannelsen indeholder desuden også en studietur til Bruxelles.

Du vil starte dit forløb i Direktionssekretariatet, der består af 24 medarbejdere, der arbejder med alt fra kommunikation, ledelsesbetjening, økonomi og jura, til intern administration. Herfra vil du samarbejde med alle de interne afdelinger i Sundhedsdatastyrelsen. Der er samtidig mulighed for selv at påvirke retningen af dit elevforløb, så der kommer ekstra fokus på de opgaver, du finder spændende. Du kan forvente en alsidig hverdag i et miljø med uformel omgangstone blandt dine kollegaer.

Du vil være med til at løse flere forskellige opgavetyper inden for:
  • Administration
  • Ledelsesbetjening
  • Koordinering af møder og konferencer
  • Kommunikation
  • Lettere sagsbehandling
  • Projektarbejde
  • Økonomi
Om ansættelsen
Du bliver ansat med en ugentlig arbejdstid på 37 timer efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-fællesoverenskomsten) og gældende organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/Stat, jf. aftalens bestemmelser vedrørende kontorfunktionærer.
  • For elever mellem 18 og 24 år: Basislønnen er det første år kr. 13.745 om måneden ekskl. pension (niveau 1. april 2019). Andet år er den kr. 14.515 om måneden ekskl. pension (niveau 1. april 2019).
  • For elever der er fyldt 25 år: Lønnen er på kr. 20.144 om måneden ekskl. pension (niveau 1. april 2019).
Om arbejdspladsen
Sundhedsdatastyrelsen blev dannet tilbage i 2015 og er derfor stadig en forholdsvis ny styrelse. Vi er centralt beliggende i København tæt på offentlig transport, og vi har fri parkering på området.

Vil du vide mere?
Du kan få mere at vide om stillingen og elevforløbet ved at kontakte direktionssekretær Lene Knudsen på tlf. 3268 9236 eller HR-konsulent Svetla Jakobsen på tlf. 3268 5355.

Er du interesseret?
Klik på ”søg stillingen” og send os din ansøgning, CV og andre relevante dokumenter.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 19 og 20.

Om Sundhedsdatastyrelsen
I Sundhedsdatastyrelsen arbejder vi for et bedre sundhedsvæsen gennem øget brug af data og understøttende digitale løsninger. Som medarbejder i Sundhedsdatastyrelsen er du med til at skabe fundamentet for et stærkt dansk sundhedsvæsen.

Sundhedsdatastyrelsen er en styrelse under Sundheds- og Ældreministeriets koncern med over 200 medarbejdere. Vi har et uformelt og dynamisk arbejdsmiljø med engagerede og dygtige kollegaer. Vi har høje ambitioner for brugen af data og digitale løsninger i sundhedsvæsenet og arbejder løbende på at skabe gode og brugbare resultater, der også er holdbare på længere sigt. Vi har stort fokus på ledelse og udvikling af alle ansatte, så vores kompetencer kan komme i spil til gavn for det danske sundhedsvæsen.

Du kan læse mere om os på www.sundhedsdata.dk
SundhedsdatastyrelsenKøbenhavn S2019-04-02T00:00:002019-05-01T00:00:00
329985937Kontorelev på Det Humanistiske FakultetRobot Bliv kontorelev på et universitet i verdensklasse! Vi søger en elev til Københavns Universitet, hvor du bliver du en del af afdelingen for Uddannelse og Studerende på Det Humanistiske Fakultet. Her arbejder vi med at skabe de bedste rammer for vores uddannelser. Du får intensiv erfaring med mange facetter af studieadministrationen, og dit netværk bliver bredt, for du kommer i kontakt med medarbejdere, studerende, undervisere og ledere fra hele fakultetet. Du får En kontoruddannelse med speciale i offentlig administration Et spændende 2-årigt uddannelsesforløb, hvor vi gør meget ud af at følge dig i din udvikling Erfaring med en bred vifte af administrative opgaver: Kontakt til studerende, optag til kandidatuddannelser, tilmelding til undervisning og eksamen samt sagsbehandling af merit, eksamensbeviser og dispensationer Dybdegående færdigheder i databehandling i Excel og KUs IT-systemer Mulighed for at deltage i digitaliseringsprojekter, både på KU og Det Humanistiske Fakultet Erfaring med ledelsesbetjening, mødeforberedelse og referater Ud over, at du bliver tilknyttet en kontaktperson fra dine teams, er du under hele forløbet tilknyttet en fast vejleder, der undervejs vil sparre med dig om din uddannelse, dine mål og hvordan vi når dem i fællesskab. Hos os får du mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt. Vi vil tilrettelægge din praktiktid, så du får mulighed for at opdage lige præcis hvilke opgaver, du er mest interesseret i. Du er… Glad for at samarbejde Vild med nye opgaver, men indforstået med, at du også kommer til at knække mere rutineprægede nødder Altid venlig og servicemindet Udstyret med en pæn sjat ordenssans, og du arbejder systematisk med dine ansvarsområder Optaget af at kommunikere klart, præcist og imødekommende både mundtligt og skriftligt Du er rutineret i Office pakken (eller tilsvarende) og trives med at lære nye IT-systemer Ansvarsbevidst og stabil Det er et krav, at du har bestået eller vil bestå en af følgende uddannelser: EUX merkantil med kvalifikationer til kontoruddannelsen med specialer STX, HF, HTX inkl. 10 ugers EUS HGS grundforløb HHX suppleret med et femugers EUS-forløb HG2 HGV eller HGS med kvalifikationer til kontoruddannelsen med specialer opnået før 1. august 2015 Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning følger aftalen på Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og efter organisationsaftalen mellem Finansministeriet og Handels- og Kontorfunktionærernes Forbund Stat. Er du mellem 18 og 24 år er lønnen 13.745,58 kr. pr. måned. Er du fyldt 25 år, er lønnen 20.144,25 kr. pr. måned (pr. 1. april 2019). Arbejdstiden er på 37 timer om ugen. Har du brug for yderligere oplysninger, kan du kontakte sektionschef Isabel Duckett på tlf. 93 50 92 04 eller mail isabel.duckett@hum.ku.dk Din ansøgning Send ansøgning, bilagt CV samt dokumentation for uddannelse ved at klikke på SØG STILLINGEN knappen i opslaget. Opslaget ligger også på hjemmesiden på https: jobportal.ku.dk administrative-og-forskningsunderstoettende-stillinger elever-og-praktikanter Ansøgningen skal være universitetet i hænde senest den 30. april 2018. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 19 og 20. Vi opfordrer alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Vores arbejdsplads Det Humanistiske Fakultet er med 11.000 studerende fordelt på mere end 50 forskellige fag. De humanistiske uddannelser handler om menneskets sprog, litteratur, kultur og kommunikation. Vi er ca. 800 forskere og undervisere og ca. 400 administrative medarbejdere på Fakultetet. Se vores hjemmeside www.hum.ku.dk Vi bor ved Islands Brygge Metrostation.Bliv kontorelev på et universitet i verdensklasse!

Vi søger en elev til Københavns Universitet, hvor du bliver du en del af afdelingen for Uddannelse og Studerende på Det Humanistiske Fakultet. Her arbejder vi med at skabe de bedste rammer for vores uddannelser. Du får intensiv erfaring med mange facetter af studieadministrationen, og dit netværk bliver bredt, for du kommer i kontakt med medarbejdere, studerende, undervisere og ledere fra hele fakultetet.

Du får
  • En kontoruddannelse med speciale i offentlig administration
  • Et spændende 2-årigt uddannelsesforløb, hvor vi gør meget ud af at følge dig i din udvikling
  • Erfaring med en bred vifte af administrative opgaver: Kontakt til studerende, optag til kandidatuddannelser, tilmelding til undervisning og eksamen samt sagsbehandling af merit, eksamensbeviser og dispensationer
  • Dybdegående færdigheder i databehandling i Excel og KUs IT-systemer
  • Mulighed for at deltage i digitaliseringsprojekter, både på KU og Det Humanistiske Fakultet
  • Erfaring med ledelsesbetjening, mødeforberedelse og referater
  • Ud over, at du bliver tilknyttet en kontaktperson fra dine teams, er du under hele forløbet tilknyttet en fast vejleder, der undervejs vil sparre med dig om din uddannelse, dine mål og hvordan vi når dem i fællesskab.

Hos os får du mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt. Vi vil tilrettelægge din praktiktid, så du får mulighed for at opdage lige præcis hvilke opgaver, du er mest interesseret i.

Du er…
  • Glad for at samarbejde
  • Vild med nye opgaver, men indforstået med, at du også kommer til at knække mere rutineprægede nødder
  • Altid venlig og servicemindet
  • Udstyret med en pæn sjat ordenssans, og du arbejder systematisk med dine ansvarsområder
  • Optaget af at kommunikere klart, præcist og imødekommende – både mundtligt og skriftligt
  • Du er rutineret i Office pakken (eller tilsvarende) og trives med at lære nye IT-systemer
  • Ansvarsbevidst og stabil
Det er et krav, at du har bestået eller vil bestå en af følgende uddannelser:

  • EUX merkantil med kvalifikationer til kontoruddannelsen med specialer
  • STX, HF, HTX inkl. 10 ugers EUS/HGS grundforløb
  • HHX suppleret med et femugers EUS-forløb
  • HG2/HGV eller HGS med kvalifikationer til kontoruddannelsen med specialer opnået før 1. august 2015
Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning følger aftalen på Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og efter organisationsaftalen mellem Finansministeriet og Handels- og Kontorfunktionærernes Forbund/Stat. Er du mellem 18 og 24 år er lønnen 13.745,58 kr. pr. måned. Er du fyldt 25 år, er lønnen 20.144,25 kr. pr. måned (pr. 1. april 2019). Arbejdstiden er på 37 timer om ugen.
Har du brug for yderligere oplysninger, kan du kontakte sektionschef Isabel Duckett på tlf. 93 50 92 04 eller mail isabel.duckett@hum.ku.dk

Din ansøgning
Send ansøgning, bilagt CV samt dokumentation for uddannelse ved at klikke på "SØG STILLINGEN" knappen i opslaget. Opslaget ligger også på hjemmesiden på
https://jobportal.ku.dk/administrative-og-forskningsunderstoettende-stillinger/elever-og-praktikanter/
Ansøgningen skal være universitetet i hænde senest den 30. april 2018. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 19 og 20.

Vi opfordrer alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Vores arbejdsplads
Det Humanistiske Fakultet er med 11.000 studerende fordelt på mere end 50 forskellige fag. De humanistiske uddannelser handler om menneskets sprog, litteratur, kultur og kommunikation. Vi er ca. 800 forskere og undervisere og ca. 400 administrative medarbejdere på Fakultetet. Se vores hjemmeside www.hum.ku.dk
Vi bor ved Islands Brygge Metrostation.

KU - HUM - FakultetetKøbenhavn S2019-03-28T00:00:002019-04-30T00:00:00
330004518Koncern-HR i Sundheds- og Ældreministeriet søger elevRobot Har du lyst til en spændende og alsidig kontoruddannelse i en dynamisk organisation? Vi søger en dygtig kontorelev med speciale i offentlig administration til Koncern-HR i Sundheds- og Ældreministeriet. Om Koncern-HR Vi er fysisk placeret på Campus Ørestads Boulevard og servicerer alle de ca. 2.500 ansatte i hele Sundheds- og Ældreministeriet. Du bliver del af en stor og dynamisk HR-afdeling, hvor du vil blive tilknyttet en elevansvarlig. Kontorelever med speciale i offentlig administration Vi tilbyder dig en bred 2-årig uddannelse, der veksler mellem praktik og skoleperioder ( i alt 15 ugers varighed), der som udgangspunkt foregår på Niels Brock Copenhagen Business College. Uddannelsen afsluttes med en fagprøve. Som led i uddannelsen vil der også være en studietur til Bruxelles. I praktikperioden vil du få mulighed for at prøve kræfter med mange forskelligartede opgaver inden for offentlig administration, bl.a. journalisering, administration, sagsbehandling og korrespondance. Du vil bl.a. være beskæftiget med administration af løn, barsel, og ferie, og du vil få kendskab til rekruttering, kursusadministration og alment sekretærarbejde. Din baggrund Du har bestået eller forventer at bestå det obligatoriske EUX (EUS) forløb eller HG HGS med adgang til kontoruddannelser med speciale i offentlig administration. Derudover: Kan du formulere dig godt såvel skriftligt som mundtligt Har du ordenssans og arbejder ansvarsbevidst med alle opgaver Har du styr på tallene og lyst til at arbejde med IT-systemer Er du initiativrig med gåpåmod og har gode samarbejdsevner Er du fleksibel, udadvendt og serviceminded. Om ansættelsen Du bliver ansat med en ugentlig arbejdstid på 37 timer efter gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-S-fællesoverenskomsten) og gældende organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK Stat, jf. aftalens bestemmelser vedrørende kontorfunktionærer. Vil du vide mere? Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte sektionsleder Rúna Heinesen Shahid på tlf. 32688357. Er du interesseret? Klik på søg stillingen og send os din ansøgning, CV og andre relevante dokumenter. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 19-20.Har du lyst til en spændende og alsidig kontoruddannelse i en dynamisk organisation?
Vi søger en dygtig kontorelev med speciale i offentlig administration til Koncern-HR i Sundheds- og Ældreministeriet.

Om Koncern-HR
Vi er fysisk placeret på Campus Ørestads Boulevard og servicerer alle de ca. 2.500 ansatte i hele Sundheds- og Ældreministeriet. Du bliver del af en stor og dynamisk HR-afdeling, hvor du vil blive tilknyttet en elevansvarlig.

Kontorelever med speciale i offentlig administration
Vi tilbyder dig en bred 2-årig uddannelse, der veksler mellem praktik og skoleperioder ( i alt 15 ugers varighed), der som udgangspunkt foregår på Niels Brock Copenhagen Business College. Uddannelsen afsluttes med en fagprøve. Som led i uddannelsen vil der også være en studietur til Bruxelles.

I praktikperioden vil du få mulighed for at prøve kræfter med mange forskelligartede opgaver inden for offentlig administration, bl.a. journalisering, administration, sagsbehandling og korrespondance. Du vil bl.a. være beskæftiget med administration af løn, barsel, og ferie, og du vil få kendskab til rekruttering, kursusadministration og alment sekretærarbejde.

Din baggrund
Du har bestået eller forventer at bestå det obligatoriske EUX (EUS) forløb eller HG/HGS med adgang til kontoruddannelser med speciale i offentlig administration.

Derudover:
  • Kan du formulere dig godt såvel skriftligt som mundtligt
  • Har du ordenssans og arbejder ansvarsbevidst med alle opgaver
  • Har du styr på tallene og lyst til at arbejde med IT-systemer
  • Er du initiativrig med gåpåmod og har gode samarbejdsevner
  • Er du fleksibel, udadvendt og serviceminded.
Om ansættelsen
Du bliver ansat med en ugentlig arbejdstid på 37 timer efter gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-S-fællesoverenskomsten) og gældende organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/Stat, jf. aftalens bestemmelser vedrørende kontorfunktionærer.

Vil du vide mere?
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte sektionsleder Rúna Heinesen Shahid på tlf. 32688357.

Er du interesseret?
Klik på ”søg stillingen” og send os din ansøgning, CV og andre relevante dokumenter.

Ansættelsessamtaler afholdes i uge 19-20.
Ministeriet for Sundhed og Forebyggelse DepartementetKøbenhavn S2019-04-10T00:00:002019-05-01T00:00:00
330010549Rummelig kontorelev søges til mangfoldig arbejdspladsRobot Kofoeds Skole er et tilbud til mennesker, som gerne vil hjælpe sig selv til et bedre liv. Vi har et stort udbud af rådgivning, undervisning, værkstedsfag og projekter. Vi tilbyder dig: En 2-årig kontoruddannelse med speciale i offentlig administration med start den 1. september 2019 En spændende og alsidig uddannelse En mangfoldig arbejdsplads med mulighed for faglig og personlig udvikling Indflydelse på eget uddannelsesforløb Et afslappet og uformelt arbejdsmiljø Hjælpsomme og gode kollegaer Lidt om opgaverne: Administrative opgaver og sagsbehandling i forhold til procedurer, love, aftale- eller regelgrundlag Kendskab til løn- og personaleadministration Udarbejde talmateriale, fx statistikker, budgetter, taloversigter eller udføre faktureringsopgaver Færdigheder indenfor regnskab Egne ansvarsområder, hvor du selv står for prioritering og planlægning af opgaverne Deltage i tværgående samarbejde Aktiv deltagelse i vores årlige socialøkonomiske markeder Den teoretiske del af uddannelsen foregår på Niels Brock med tre skoleperioder og en studietur til Bruxelles. Uddannelsen afsluttes med en fagprøve. Adgangskrav Du har bestået enten en EUX eller et 5- eller 10 ugers kompetenceforløb for studenter (HHX, STX, HTX eller HF). Ansættelsesforhold mv. Ansættelsen er på fuld tid og sker i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer på Det Statslige Område (OAO-S), samt cirkulære om organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) af den 8. maj 2015. Kontakt Læs mere om Kofoeds Skole på www.kofoedsskole.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte elevansvarlig Julie Clausen på 41733264 og har du spørgsmål til ansættelsesvilkårene, er du velkommen til at kontakte personalechef Bente Fasmer på 41733269. Vi regner med at holde ansættelsessamtaler den 23. maj 2019. Ansøgning Din ansøgning med CV og eksamensbevis sendes via statens e-rekrutteringssystem tryk på søg stillingen . Er du over 25 år, og har du fået udarbejdet en realkompetancevurdering, bedes du vedhæfte denne.Kofoeds Skole er et tilbud til mennesker, som gerne vil hjælpe sig selv til et bedre liv. Vi har et stort udbud af rådgivning, undervisning, værkstedsfag og projekter.

Vi tilbyder dig:
  • En 2-årig kontoruddannelse med speciale i offentlig administration med start den 1. september 2019
  • En spændende og alsidig uddannelse
  • En mangfoldig arbejdsplads med mulighed for faglig og personlig udvikling
  • Indflydelse på eget uddannelsesforløb
  • Et afslappet og uformelt arbejdsmiljø
  • Hjælpsomme og gode kollegaer
Lidt om opgaverne:
  • Administrative opgaver og sagsbehandling i forhold til procedurer, love, aftale- eller regelgrundlag
  • Kendskab til løn- og personaleadministration
  • Udarbejde talmateriale, fx statistikker, budgetter, taloversigter eller udføre faktureringsopgaver
  • Færdigheder indenfor regnskab
  • Egne ansvarsområder, hvor du selv står for prioritering og planlægning af opgaverne
  • Deltage i tværgående samarbejde
  • Aktiv deltagelse i vores årlige socialøkonomiske markeder
Den teoretiske del af uddannelsen foregår på Niels Brock med tre skoleperioder og en studietur til Bruxelles. Uddannelsen afsluttes med en fagprøve.

Adgangskrav
Du har bestået enten en EUX eller et 5- eller 10 ugers kompetenceforløb for studenter (HHX, STX, HTX eller HF).

Ansættelsesforhold mv.
Ansættelsen er på fuld tid og sker i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer på Det Statslige Område (OAO-S), samt cirkulære om organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) af den 8. maj 2015.

Kontakt
Læs mere om Kofoeds Skole på www.kofoedsskole.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte elevansvarlig Julie Clausen på 41733264 og har du spørgsmål til ansættelsesvilkårene, er du velkommen til at kontakte personalechef Bente Fasmer på 41733269.

Vi regner med at holde ansættelsessamtaler den 23. maj 2019.

Ansøgning
Din ansøgning med CV og eksamensbevis sendes via statens e-rekrutteringssystem – tryk på ”søg stillingen”.
Er du over 25 år, og har du fået udarbejdet en realkompetancevurdering, bedes du vedhæfte denne.
Kofoeds Skole KøbenhavnKøbenhavn S2019-04-24T00:00:002019-05-16T00:00:00
330005578Nysgerrige og ambitiøse kontorelever til Sundheds- og OmsorgsforvaltningenBasic Vores hovedstad dine muligheder! Er du nysgerrig på specialet offentlig administration, og brænder du for en alsidig uddannelse, hvor digitale løsninger og innovation er i højsædet? Så start din karriere den 1. september 2019 som kontorelev i Københavns Kommune Danmarks største arbejdsplads! Grunduddannelse København søger to nysgerrige kontorelever til Sundheds- og Omsorgsforvaltningen. Under din uddannelse vil du komme i praktik to steder, hvor du kommer du til at arbejde med økonomi, forskellige HR-opgaver som kontrakter, løn, ferie og barsel, samt borgerrettede opgaver. Der vil i begge dine praktikperioder være rig mulighed for at kommunikere med mange forskellige mennesker. Den teoretiske del af uddannelsen foregår på Niels Brock og afsluttes med en fagprøve. I din elevtid vil du have mulighed for at danne netværk med andre elever i Københavns Kommune. Du kan læse om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen på www.kk.dk. Vi tilbyder en uddannelse, hvor du bliver klædt på til fremtidens opgaver i Københavns Kommune gode læringsmiljøer en personlig uddannelsesplan, som løbende følges op af en elevansvarlig samarbejde og sparring med engagerede og fagligt stærke kolleger en studietur til Bruxelles Vi lægger vægt på, at du har interesse for digitale løsninger og brænder for at understøtte kolleger og borgere i brugen af disse har lyst til at tilegne dig ny viden er åben og engageret i samfundet omkring dig er i stand til at kommunikere med mennesker i alle aldre kan formulere dig godt både mundtligt og skriftligt kan arbejde struktureret, selvstændigt og overholde deadlines har interesse for at arbejde både selvstændigt og i teams har lyst til at bidrage med humor og positivitet i hverdagen Du skal enten have bestået HG HGV efter de regler, der var gældende før 1. august 2015, eller GF2 og efterfølgende EUX eller HHX STX HF suppleret med EUS. Løn- og arbejdsforhold Dine løn- og ansættelsesforhold er efter gældende overenskomst med HK. Er du under 25 år, er lønnen ca. 14.100,- kr. om måneden. Er du over 25 år, er lønnen ca. 21.000,- kr. om måneden. Nysgerrig? Så ring til Christine Vincent på 3530 3935 eller 2046 8245 eller læs mere om at være elev i Københavns Kommune på Grunduddannelse Københavns hjemmeside www.uddannelse.kk.dk. Ansøgning Skriv hvorfor du ønsker elevplads i Københavns Kommune, hvorfor lige netop i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen og hvorfor, vi skal vælge dig! Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade relevante eksamensbeviser. Hvis du endnu ikke har modtaget dit eksamensbevis, så vedhæft dine standpunktskarakterer. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 29. april 2019 Grunduddannelse København afholder i samarbejde med Sundheds- og Omsorgsforvaltningen ansættelsessamtaler i uge 19.
Vores hovedstad – dine muligheder!
Er du nysgerrig på specialet offentlig administration, og brænder du for en alsidig uddannelse, hvor digitale løsninger og innovation er i højsædet? Så start din karriere den 1. september 2019 som kontorelev i Københavns Kommune – Danmarks største arbejdsplads!
 
Grunduddannelse København søger to nysgerrige kontorelever til Sundheds- og Omsorgsforvaltningen.
 
Under din uddannelse vil du komme i praktik to steder, hvor du kommer du til at arbejde med økonomi, forskellige HR-opgaver som kontrakter, løn, ferie og barsel, samt borgerrettede opgaver.
 
Der vil i begge dine praktikperioder være rig mulighed for at kommunikere med mange forskellige mennesker.  
 
Den teoretiske del af uddannelsen foregår på Niels Brock og afsluttes med en fagprøve. I din elevtid vil du have mulighed for at danne netværk med andre elever i Københavns Kommune.  
 
Du kan læse om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen på www.kk.dk.
 
Vi tilbyder
  • en uddannelse, hvor du bliver klædt på til fremtidens opgaver i Københavns Kommune  
  • gode læringsmiljøer   
  • en personlig uddannelsesplan, som løbende følges op af en elevansvarlig  
  • samarbejde og sparring med engagerede og fagligt stærke kolleger  
  • en studietur til Bruxelles  
Vi lægger vægt på, at du
  • har interesse for digitale løsninger og brænder for at understøtte kolleger og borgere i brugen af disse  
  • har lyst til at tilegne dig ny viden  
  • er åben og engageret i samfundet omkring dig  
  • er i stand til at kommunikere med mennesker i alle aldre  
  • kan formulere dig godt både mundtligt og skriftligt  
  • kan arbejde struktureret, selvstændigt og overholde deadlines  
  • har interesse for at arbejde både selvstændigt og i teams   
  • har lyst til at bidrage med humor og positivitet i hverdagen  
Du skal enten have bestået HG/HGV efter de regler, der var gældende før 1. august 2015, eller GF2 og efterfølgende EUX eller HHX/STX/HF suppleret med EUS.  
 
Løn- og arbejdsforhold
Dine løn- og ansættelsesforhold er efter gældende overenskomst med HK.
Er du under 25 år, er lønnen ca. 14.100,- kr. om måneden. Er du over 25 år, er lønnen ca. 21.000,- kr. om måneden.
 
Nysgerrig?  
Så ring til Christine Vincent på 3530 3935 eller 2046 8245 eller læs mere om at være elev i Københavns Kommune på Grunduddannelse Københavns hjemmeside www.uddannelse.kk.dk.
 
Ansøgning  
Skriv hvorfor du ønsker elevplads i Københavns Kommune, hvorfor lige netop i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen og hvorfor, vi skal vælge dig!
 
Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade relevante eksamensbeviser. Hvis du endnu ikke har modtaget dit eksamensbevis, så vedhæft dine standpunktskarakterer.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 29. april 2019
Grunduddannelse København afholder i samarbejde med Sundheds- og Omsorgsforvaltningen ansættelsessamtaler i uge 19.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngGrunduddannelse KøbenhavnKøbenhavn N2019-04-11T14:06:22.8602019-04-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ambitiøs kontorelev til Sundhedsdatastyrelsen

Sundhedsdatastyrelsen

København S
Kan du se dig selv i en organisation, som er i rivende udvikling? Vil du være med til at sætte dit eget præg og samtidig få en alsidig uddannelse med speciale i offentlig administration? Så er du måske vores nye kontorelev i Sundhedsdatastyrelsen pr...
Indrykket:2. april 2019
Udløbsdato:1. maj 2019

Kontorelev på Det Humanistiske Fakultet

KU - HUM - Fakultetet

København S
Bliv kontorelev på et universitet i verdensklasse! Vi søger en elev til Københavns Universitet, hvor du bliver du en del af afdelingen for Uddannelse og Studerende på Det Humanistiske Fakultet. Her arbejder vi med at skabe de bedste rammer for vores...
Indrykket:28. marts 2019
Udløbsdato:30. april 2019

Koncern-HR i Sundheds- og Ældreministeriet søger elev

Ministeriet for Sundhed og Forebyggelse Departementet

København S
Har du lyst til en spændende og alsidig kontoruddannelse i en dynamisk organisation? Vi søger en dygtig kontorelev med speciale i offentlig administration til Koncern-HR i Sundheds- og Ældreministeriet. Om Koncern-HR Vi er fysisk placeret på Campus ...
Indrykket:10. april 2019
Udløbsdato:1. maj 2019

Rummelig kontorelev søges til mangfoldig arbejdsplads

Kofoeds Skole København

København S
Kofoeds Skole er et tilbud til mennesker, som gerne vil hjælpe sig selv til et bedre liv. Vi har et stort udbud af rådgivning, undervisning, værkstedsfag og projekter. Vi tilbyder dig: En 2-årig kontoruddannelse med speciale i offentlig administrati...
Indrykket:24. april 2019
Udløbsdato:16. maj 2019

Nysgerrige og ambitiøse kontorelever til Sundheds- og Omsorgsforvaltningen

Grunduddannelse København

København N
Vores hovedstad dine muligheder! Er du nysgerrig på specialet offentlig administration, og brænder du for en alsidig uddannelse, hvor digitale løsninger og innovation er i højsædet? Så start din karriere den 1. september 2019 som kontorelev i Københ...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:29. april 2019