Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelever til Vurderingsstyrelsen i Roskilde

Start din karriere i Vurderingsstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Vurderingsstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen.

Er du klar til spændende udfordringer?
Som elev i Vurderingsstyrelsen specialiserer du din uddannelse, således at du får en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Vurderingsstyrelsens fornemmeste opgave er at vurdere alle landets grunde og ejendomme, og for at kunne gøre dette bedst muligt er opgaverne bredtfavnende.

Eksempler på opgaver kunne være:

  • Ledelsesbetjening og ad hoc opgaver i Ledelsessekretariatet
  • Vurdering af private og offentlige ejendomme
  • Sagsbehandling og økonomi
  • Besvarelse af telefoniske og skriftlige henvendelser fra borgere.

Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, økonomi og kommunikation. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til organisationens faglige områder. Du skal derfor være forberedt på nye spændende udfordringer efter dit 1. år.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt.

Herudover skal du kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Ligeledes er det vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlægges din ansøgning.

Du kan læse mere om Vurderingsstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.vurdst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i København den 13. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Din arbejdssted vil være på en af vores adresser i Roskilde.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329941627Phoenix-2117888e12019-01-14T00:00:00Kontorelever til Vurderingsstyrelsen i RoskildeStart din karriere i Vurderingsstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Vurderingsstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen.

Er du klar til spændende udfordringer?
Som elev i Vurderingsstyrelsen specialiserer du din uddannelse, således at du får en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Vurderingsstyrelsens fornemmeste opgave er at vurdere alle landets grunde og ejendomme, og for at kunne gøre dette bedst muligt er opgaverne bredtfavnende.

Eksempler på opgaver kunne være:
  • Ledelsesbetjening og ad hoc opgaver i Ledelsessekretariatet
  • Vurdering af private og offentlige ejendomme
  • Sagsbehandling og økonomi
  • Besvarelse af telefoniske og skriftlige henvendelser fra borgere.

Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, økonomi og kommunikation. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til organisationens faglige områder. Du skal derfor være forberedt på nye spændende udfordringer efter dit 1. år.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt.

Herudover skal du kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Ligeledes er det vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlægges din ansøgning.

Du kan læse mere om Vurderingsstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.vurdst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i København den 13. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Din arbejdssted vil være på en af vores adresser i Roskilde.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
2019-02-18T00:50:42.147 Start din karriere i Vurderingsstyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Vurderingsstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen. Er du klar til spændende udfordringer? Som elev i Vurderingsstyrelsen specialiserer du din uddannelse, således at du får en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Vurderingsstyrelsens fornemmeste opgave er at vurdere alle landets grunde og ejendomme, og for at kunne gøre dette bedst muligt er opgaverne bredtfavnende. Eksempler på opgaver kunne være: Ledelsesbetjening og ad hoc opgaver i Ledelsessekretariatet Vurdering af private og offentlige ejendomme Sagsbehandling og økonomi Besvarelse af telefoniske og skriftlige henvendelser fra borgere. Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, økonomi og kommunikation. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til organisationens faglige områder. Du skal derfor være forberedt på nye spændende udfordringer efter dit 1. år. Personlige og faglige kvalifikationer Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Ligeledes er det vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlægges din ansøgning. Du kan læse mere om Vurderingsstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.vurdst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i København den 13. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Din arbejdssted vil være på en af vores adresser i Roskilde. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnet2117888e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=118804&DepartmentId=9674&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3434687Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny Østergade11Ny Østergade 74000RoskildeDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693277JobNet492849449284941000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2117888ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2117888ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2117888e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2117888e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/11.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Kontor og administration?12008011Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration360111555Michael Bonoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330001470Bliv kontorelev hos Patent- og Varemærkestyrelsen i IkastRobot Ønsker du at blive en del af en moderne og dynamisk offentlig arbejdsplads, hvor faglig og personlig udvikling er i fokus? Dygtige kolleger er parate til at sørge for, at du får et spændende og varieret elevforløb. Om os: Patent- og Varemærkestyrelsen hjælper danske virksomheder med at sikre deres gode idéer. Vi er en dynamisk, moderne og markedsorienteret styrelse under Erhvervsministeriet. Vi arbejder i et moderne hus med åbne kontorer og en uformel omgangstone. Styrelsen beskæftiger ca. 200 medarbejdere, hvoraf 45 er placeret i Ikast og de resterende i Høje Taastrup. Denne stilling er placeret i Ikast. Du kan læse mere om Patent- og Varemærkestyrelsens på www.dkpto.dk Vi tilbyder: En alsidig uddannelse som kontorelev med speciale i offentlig administration med ansættelse 1. september 2019. Du vil blive ansat i sektionen forretningssupport produktion, hvor vi behandler ansøgninger og patent, varemærke og design. Du vil blive oplært i en hel palette af opgaver indenfor administrativ sagsbehandling, herunder: Oprettelse af ansøgninger om patent og varemærker Forbehandling og indledende sagsbehandling af patent- og varemærkeansøgninger. Administrativ støtte til vores tekniske kolleger i patentenheden og vores juridiske kolleger i varemærkeenheden Vedligeholdelse af vores registre over gældende patenter, varemærker og design med registerændringer, f.eks. notering af licensaftaler, ejerskifte og navneændringer Derudover vil du blive introduceret til en række andre administrative opgaver bl.a. telefonbetjening, rejsebestillinger, rejseafregninger, fakturering og fakturaadministration. Kommunikation og service i forhold til vores interne og eksterne samarbejdspartnere og kunder er en integreret del af vores hverdag. Vi sørger for et godt introduktionsforløb og udarbejder en individuel praktikplan til dig. Du vil samtidigt få tilknyttet en oplæringsansvarlig kollega, som vil støtte dig igennem hele dit elevforløb. Som kontorelev vil du møde alsidige fagområder og vil arbejde sammen med kolleger med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde bl.a. ingeniører og jurister. Du vil i løbet af uddannelsen blive oplært i flere jobfunktioner, og du vil få tildelt egne opgaver, som løses i tæt samarbejde med dine kolleger. Du får et indgående kendskab til arbejdsopgaverne på en statslig arbejdsplads og en god start på dit arbejdsliv. Om dig: Du ønsker en uddannelse med høj faglighed og kvalitet og en karriere med gode udviklingsmuligheder. Derudover forventer vi: Du er ambitiøs, læringsvillig og ansvarsbevidst, og du ved, at du selv skal yde en indsats for at opnå resultater Du sætter en ære i at sikre en god service Du er udadvendt og kan lide at samarbejde Du har en høj arbejdsmoral og har lyst, vilje og evne til at arbejde med IT-systemer, der er under løbende udvikling Du har talforståelse og er god til at stave og formulere dig på dansk Du er god til at skabe overblik over egne opgaver og formår at holde hovedet koldt i en travl hverdag Løn- og ansættelsesvilkår: Ansættelse sker efter overenskomst mellem HK-STAT og Finansministeriet. Vil du vide mere? Du kan få mere at vide om elevstillingen ved at kontakte Anne Mette Broberg på tlf.: 43 50 83 33. Spørgsmål om løn og ansættelsesvilkår kan stilles til HR-rekrutteringspartner Abigael Kingsley Buah på tlf.: 91 33 71 92. Adgangskrav og ansøgning: Du skal opfylde overgangskravene til kontoruddannelsen med specialet Offentlig Administration . Dette kan enten ske via et grundforløb (HG2, HGV, HG Turbo, HGS), påbegyndt før den 1. august 2015 eller en EUX. Har du en studentereksamen (HF, STX, HTX, HHX), og har du ikke HGS fra tidligere, skal din studentereksamen suppleres med EUS (et 5- eller 10-ugers kompetencegivende forløb for studenter). Send os en ansøgning, hvori du bl.a. beskriver din motivation for at søge elevstillingen samt dine faglige og personlige styrker set i forhold til stillingen. Lyder stillingen som noget for dig? Så klik på Søg stilling i boksen eller søg via vores hjemmeside www.dkpto.dk job senest den 25. april 2019. Vi forventer at holde samtaler den 2. og 6. maj 2019.Ønsker du at blive en del af en moderne og dynamisk offentlig arbejdsplads, hvor faglig og personlig udvikling er i fokus?

Dygtige kolleger er parate til at sørge for, at du får et spændende og varieret elevforløb.

Om os:
Patent- og Varemærkestyrelsen hjælper danske virksomheder med at sikre deres gode idéer. Vi er en dynamisk, moderne og markedsorienteret styrelse under Erhvervsministeriet. Vi arbejder i et moderne hus med åbne kontorer og en uformel omgangstone. Styrelsen beskæftiger ca. 200 medarbejdere, hvoraf 45 er placeret i Ikast og de resterende i Høje Taastrup. Denne stilling er placeret i Ikast.

Du kan læse mere om Patent- og Varemærkestyrelsens på www.dkpto.dk

Vi tilbyder:
En alsidig uddannelse som kontorelev med speciale i offentlig administration med ansættelse 1. september 2019. Du vil blive ansat i sektionen forretningssupport produktion, hvor vi behandler ansøgninger og patent, varemærke og design. Du vil blive oplært i en hel palette af opgaver indenfor administrativ sagsbehandling, herunder:
  • Oprettelse af ansøgninger om patent og varemærker
  • Forbehandling og indledende sagsbehandling af patent- og varemærkeansøgninger.
  • Administrativ støtte til vores tekniske kolleger i patentenheden og vores juridiske kolleger i varemærkeenheden
  • Vedligeholdelse af vores registre over gældende patenter, varemærker og design med registerændringer, f.eks. notering af licensaftaler, ejerskifte og navneændringer

Derudover vil du blive introduceret til en række andre administrative opgaver bl.a. telefonbetjening, rejsebestillinger, rejseafregninger, fakturering og fakturaadministration.

Kommunikation og service i forhold til vores interne og eksterne samarbejdspartnere og kunder er en integreret del af vores hverdag.

Vi sørger for et godt introduktionsforløb og udarbejder en individuel praktikplan til dig. Du vil samtidigt få tilknyttet en oplæringsansvarlig kollega, som vil støtte dig igennem hele dit elevforløb. Som kontorelev vil du møde alsidige fagområder og vil arbejde sammen med kolleger med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde bl.a. ingeniører og jurister. Du vil i løbet af uddannelsen blive oplært i flere jobfunktioner, og du vil få tildelt egne opgaver, som løses i tæt samarbejde med dine kolleger. Du får et indgående kendskab til arbejdsopgaverne på en statslig arbejdsplads og en god start på dit arbejdsliv.

Om dig:
Du ønsker en uddannelse med høj faglighed og kvalitet og en karriere med gode udviklingsmuligheder.

Derudover forventer vi:
  • Du er ambitiøs, læringsvillig og ansvarsbevidst, og du ved, at du selv skal yde en indsats for at opnå resultater
  • Du sætter en ære i at sikre en god service
  • Du er udadvendt og kan lide at samarbejde
  • Du har en høj arbejdsmoral og har lyst, vilje og evne til at arbejde med IT-systemer, der er under løbende udvikling
  • Du har talforståelse og er god til at stave og formulere dig på dansk
  • Du er god til at skabe overblik over egne opgaver og formår at holde hovedet koldt i en travl hverdag


Løn- og ansættelsesvilkår:
Ansættelse sker efter overenskomst mellem HK-STAT og Finansministeriet.

Vil du vide mere?
Du kan få mere at vide om elevstillingen ved at kontakte Anne Mette Broberg på tlf.: 43 50 83 33. Spørgsmål om løn og ansættelsesvilkår kan stilles til HR-rekrutteringspartner Abigael Kingsley Buah på tlf.: 91 33 71 92.

Adgangskrav og ansøgning:
Du skal opfylde overgangskravene til kontoruddannelsen med specialet ”Offentlig Administration”.

Dette kan enten ske via et grundforløb (HG2, HGV, HG Turbo, HGS), påbegyndt før den 1. august 2015 eller en EUX. Har du en studentereksamen (HF, STX, HTX, HHX), og har du ikke HGS fra tidligere, skal din studentereksamen suppleres med EUS (et 5- eller 10-ugers kompetencegivende forløb for studenter).

Send os en ansøgning, hvori du bl.a. beskriver din motivation for at søge elevstillingen samt dine faglige og personlige styrker set i forhold til stillingen.

Lyder stillingen som noget for dig? Så klik på ”Søg stilling” i boksen eller søg via vores hjemmeside www.dkpto.dk/job senest den 25. april 2019.

Vi forventer at holde samtaler den 2. og 6. maj 2019.


Patent- og VaremærkestyrelsenIkast2019-04-05T00:00:002019-04-25T00:00:00
330008358Elev søges med fokus på projektkoordinering og internationalt salg for Scanavo A/SRobot ScanPeople søger på vegne af vores søsterselskab Scanavo A S, en kontorelev til deres dynamiske team. Interesserer du dig for online spil, film og lignende? Brænder du for at lære mere om kommunikation, salg, administration og koordinering? Har du lyst til at arbejde i et ungt og dynamisk miljø? Har du interesse i en fremtidig karriere indenfor medier og digital underholdning? Har du lyst til at arbejde med nogle af de største film- og spilproducenter? Hvis ja, så er du måske den nye kontorelev ScanPeople søger til det dynamiske team hos vores søsterselskab Scanavo A S. SteelBook Divisionen: Scanavo A S SteelBook Division består af et ungt og dynamisk team, der arbejder hårdt for at få det verdenskendte SteelBook koncept og brand ud til film-, musik- og spilindustrien. Scanavo A S formår til stadighed at være banebrydende i sin produktudvikling: SteelBook konceptet, som er et eksklusivt alternativ til den traditionelle plastikboks, har opnået stor succes i hele verden og er i fortsat udvikling. Uddannelsen hos Scanavo A S: Elevstillingen vil have det primære fokus på diverse salgs-og projektkoordineringsopgaver, herunder ordrebehandling og diverse ad-hoc opgaver. Du vil blive en del af en spændende branche, hvor du vil få indblik i international handel inden for film- og spilindustrien. Dine daglige opgaver vil være behandling af ordrer, mailkorrespondance og telefonkontakt med deres kunder i hele Europa. Baggrund: Du har bestået STX HF HTX HGS EUS, HHX 5 ugers opkvalificeringskursus eller HG HGV EUX. Derudover vil det være en fordel, hvis du har relevant erhvervserfaring. Din personlighed: Du har et godt drive, og kan arbejde selvstændigt. Du er struktureret, kan tage ansvar, og håndterer mange bolde i luften. Du behersker engelsk i både skrift og tale. Gode kundskaber er en fordel, men ikke et krav. Du har en positiv indstilling og formår at skabe gode relationer. Du tilbydes: En 2-årig uddannelse indenfor projektkoordinering, salg og marketing i en spændende branche. En varieret og travl hverdag i et ungt og dynamisk miljø. Selvstændigt ansvar efter grundig oplæring. Frokostordning Ansøgningsfrist: Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Ansøgning: Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV. Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Andreas Sølling eller Cheyenne Lundin fra ScanPeople på 43 31 00 71. Vi ser frem til at modtage din ansøgning! Søg jobbet her: http: www.scanpeople.axp.dk index.php?axp_act adetails version 1 axp_recruitment_references[] 10734 OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 10734 for at søge jobbet. Om Scanavo A S: Scanavo A S er en danskejet, international virksomhed, som har eksisteret i mere end 25 år, og er blandt de førende i verden indenfor Media Packaging, Marketing solutions Branding. Scanavo A S unikke koncepter markedsføres og sælges gennem egne kontorer i Europa, Asien og Nordamerika til verdens førende producenter af film, spil og musik herunder de store Hollywoodstudier. Yderligere info findes på www.scanavo.com og www.steelbook.com.

ScanPeople søger på vegne af vores søsterselskab Scanavo A/S, en kontorelev til deres dynamiske team.                                                                                                          

Interesserer du dig for online spil, film og lignende? Brænder du for at lære mere om kommunikation, salg, administration og koordinering? Har du lyst til at arbejde i et ungt og dynamisk miljø? Har du interesse i en fremtidig karriere indenfor medier og digital underholdning? Har du lyst til at arbejde med nogle af de største film- og spilproducenter? Hvis ja, så er du måske den nye kontorelev ScanPeople søger til det dynamiske team hos vores søsterselskab Scanavo A/S. 

SteelBook® Divisionen:

Scanavo A/S’ SteelBook® Division består af et ungt og dynamisk team, der arbejder hårdt for at få det verdenskendte SteelBook® koncept og brand ud til film-, musik- og spilindustrien. Scanavo A/S formår til stadighed at være banebrydende i sin produktudvikling: SteelBook® konceptet, som er et eksklusivt alternativ til den traditionelle plastikboks, har opnået stor succes i hele verden og er i fortsat udvikling.

Uddannelsen hos Scanavo A/S:

Elevstillingen vil have det primære fokus på diverse salgs-og projektkoordineringsopgaver, herunder ordrebehandling og diverse ad-hoc opgaver. Du vil blive en del af en spændende branche, hvor du vil få indblik i international handel inden for film- og spilindustrien. Dine daglige opgaver vil være behandling af ordrer, mailkorrespondance og telefonkontakt med deres kunder i hele Europa.

Baggrund:

Du har bestået STX/HF/HTX + HGS/EUS, HHX +5 ugers opkvalificeringskursus eller HG/HGV/EUX. Derudover vil det være en fordel, hvis du har relevant erhvervserfaring.

Din personlighed:

  • Du har et godt drive, og kan arbejde selvstændigt.
  • Du er struktureret, kan tage ansvar, og håndterer mange bolde i luften.
  • Du behersker engelsk i både skrift og tale. Gode kundskaber er en fordel, men ikke et krav.
  • Du har en positiv indstilling og formår at skabe gode relationer.

Du tilbydes:

  • En 2-årig uddannelse indenfor projektkoordinering, salg og marketing i en spændende branche.
  • En varieret og travl hverdag i et ungt og dynamisk miljø.
  • Selvstændigt ansvar efter grundig oplæring.
  • Frokostordning

Ansøgningsfrist:

Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

Ansøgning:

Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV.

Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Andreas Sølling eller Cheyenne Lundin fra ScanPeople på 43 31 00 71.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

Søg jobbet her: http://www.scanpeople.axp.dk/index.php?axp_act=adetails&version=1&axp_recruitment_references[]=10734

OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 10734 for at søge jobbet.

Om Scanavo A/S:
Scanavo A/S er en danskejet, international virksomhed, som har eksisteret i mere end 25 år, og er blandt de førende i verden indenfor Media Packaging, Marketing solutions & Branding. Scanavo A/S’ unikke koncepter markedsføres og sælges gennem egne kontorer i Europa, Asien og Nordamerika til verdens førende producenter af film, spil og musik – herunder de store Hollywoodstudier. Yderligere info findes på www.scanavo.com og www.steelbook.com.

SCANPEOPLE ApSTaastrup2019-04-16T00:00:002019-04-24T00:00:00
330007419SBJV I/S leder efter kontorelever med speciale i administration, til at tage del i et kæmpe projektRobot Vi tilbyder en meget spændende og udfordrende kontorelevplads med speciale i administration i hjertet af Vordingborg. Hos os kommer du til at være del af et energisk, ambitiøst, alsidigt og interkulturelt miljø, hvor hver dag kan fyldes med nye kulturelle indtryk og interessante opgaver. Vi tilbyder Et varieret uddannelsesforløb, hvor du får bredt kendskab til de forskellige administrative opgaver, der er fundamentet i en international virksomhed En virksomhed i etableringsfasen, så du vil opleve at være tæt på udvikling af processerne og implementering af disse Engelsk som virksomhedssprog, hvorfor du automatisk vil udvikle dit engelsk både skriftligt og mundtligt Opgaver der håndteres selvstændigt og opgaver der håndteres med vejledning En stadig skiftende hverdag, hvor det er sjældent to dage er ens Du kan Lide at være nysgerrig og tør tage udfordringer Engelsk på rimeligt niveau Tage ansvar for din egen læring og italesætte hvilke opgaver du motiveres af eller områder du gerne vil vide mere om Modtage feedback og ønsker at være blandt de bedste Du skal Opfylde overgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i administration. Dette kan ske via et grundforløb (hg2, hgv, hgs) eller eux business fra en handelsskole, hvor du skal have gennemført grundfagene på et så højt niveau, at du opnår adgang til kontoruddannelserne med speciale i administration. Har du en studentereksamen (hf, stx, htx, hhx) skal denne være suppleret med en EUD-student fagretning kontor. Da mange af vores afdelingsledere er udenlandske, foretrækker vi at ansøgningen og CV et er på Engelsk. Rekrutteringsproces er løbende, så skynd dig at søge stillingen. SBJV ser frem til at høre fra dig! ?? Efter endt rekrutteringsforløb slettes din ansøgning og CV jf. GDPR.

Vi tilbyder en meget spændende og udfordrende kontorelevplads med speciale i administration i hjertet af Vordingborg.

Hos os kommer du til at være del af et energisk, ambitiøst, alsidigt og interkulturelt miljø, hvor hver dag kan fyldes med nye kulturelle indtryk og interessante opgaver.

 

Vi tilbyder

  • Et varieret uddannelsesforløb, hvor du får bredt kendskab til de forskellige administrative opgaver, der er fundamentet i en international virksomhed
  • En virksomhed i etableringsfasen, så du vil opleve at være tæt på udvikling af processerne og implementering af disse
  • Engelsk som virksomhedssprog, hvorfor du automatisk vil udvikle dit engelsk både skriftligt og mundtligt
  • Opgaver der håndteres selvstændigt og opgaver der håndteres med vejledning
  • En stadig skiftende hverdag, hvor det er sjældent to dage er ens

 

Du kan

  • Lide at være nysgerrig og tør tage udfordringer
  • Engelsk på rimeligt niveau
  • Tage ansvar for din egen læring og italesætte hvilke opgaver du motiveres af eller områder du gerne vil vide mere om
  • Modtage feedback og ønsker at være blandt de bedste

 

Du skal

Opfylde overgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i administration. Dette kan ske via et grundforløb (hg2, hgv, hgs) eller eux business fra en handelsskole, hvor du skal have gennemført grundfagene på et så højt niveau, at du opnår adgang til kontoruddannelserne med speciale i administration. Har du en studentereksamen (hf, stx, htx, hhx) skal denne være suppleret med en EUD-student fagretning kontor.

 

 

Da mange af vores afdelingsledere er udenlandske, foretrækker vi at ansøgningen og CV'et er på Engelsk. 

 

Rekrutteringsproces er løbende, så skynd dig at søge stillingen. SBJV ser frem til at høre fra dig! ??

Efter endt rekrutteringsforløb slettes din ansøgning og CV jf. GDPR.

Storstroem Bridge Joint Venture I/SVordingborg2019-04-15T00:00:002019-06-10T00:00:00
330001133KontorelevRobot Bliv kontorelev på EUC Sjælland! På EUC Sjælland kan vi tilbyde: Du får en elevplads som kontorelev med specialet i offentlig administration, med opstart 1. september 2019. Du vil få en bred uddannelse i administration og økonomi løn. I administrationen kommer du til at arbejde i Receptionen - som er EUC Sjællands ansigt ud ad til, Elev kursusadministrationen og Praktikcenteret - hvor du skal arbejde med bl.a. elevsager, kursister og uddannelsesaftaler. I økonomiafdelingen vil du få kendskab til funktionerne i en regnskabsafdeling og løn personaleafdeling. Du kan søge stillingen, hvis du: Har bestået et grundforløb eller EUX grundforløb fra handelsskolen, med kontor som hovedområdeHar et 5 eller 10 ugers kompetencegivende forløb for studenter (HHX, STX, HTX eller HF) fra handelsskolenEr ansvarsbevidst og loyalHar ordenssans og er god til retskrivningHar flair for talHar kendskab til Office pakkenEr god til at samarbejdeEr mødestærk og pligtopfyldendeSidst - men ikke mindst - har et godt humør og trives med en foranderlig hverdag. Elevtiden er 2 år, inklusiv skoleophold på handelsskole. Ansættelsesstedet er EUC Sjælland med primært arbejdssted i Næstved men du skal være fleksibel i forhold til også at have tjenestested på skolens afdelinger i Køge og Haslev. Yderligere oplysninger om stillingen kan du få ved henvendelse til elevansvarlig Tina Nielsen på tlf. 25 23 57 81. EUC Sjælland opfordrer alle interesserede uanset personlig præferencer til at søge. Ansøgning: Send din ansøgning via EUC Sjællands hjemmeside: http: www.eucsj.dk job.aspx. HUSK, at vedhæfte kopi af eksamensbeviser og eventuelle udtalelser. - Vi modtager kun elektroniske ansøgninger. Ansøgningsfrist: Torsdag den 2. maj 2019. Vi holder løbende ansættelsessamtaler. EUC Sjælland er en erhvervsskole med op mod 300 ansatte og en omsætning på 200 mio.kr., der opererer som en selvejende institution i Sydøstsjælland med adresser i Køge, Haslev og Næstved. Vi udbyder p.t. op til 20 forskellige tekniske erhvervsuddannelser, tekniske og erhvervsgymnasiale uddannelser (htx og eux), samt en lang række voksen- og efteruddannelsestilbud. Derudover driver vi et praktikcenter og skolehjem. Vi har dagligt ca. 1800 elever, studerende og kursister.

Bliv kontorelev på EUC Sjælland!

På EUC Sjælland kan vi tilbyde:
Du får en elevplads som kontorelev med specialet i offentlig administration, med opstart 1. september 2019. Du vil få en bred uddannelse i administration og økonomi/ løn.
I administrationen kommer du til at arbejde i Receptionen - som er EUC Sjællands ansigt ud ad til, Elev/kursusadministrationen og Praktikcenteret - hvor du skal arbejde med bl.a. elevsager, kursister og uddannelsesaftaler. I økonomiafdelingen – vil du få kendskab til funktionerne i en regnskabsafdeling og løn/personaleafdeling.

Du kan søge stillingen, hvis du:

  • Har bestået et grundforløb eller EUX grundforløb fra handelsskolen, med kontor som hovedområde
  • Har et 5 eller 10 ugers kompetencegivende forløb for studenter (HHX, STX, HTX eller HF) fra handelsskolen
  • Er ansvarsbevidst og loyal
  • Har ordenssans og er god til retskrivning
  • Har flair for tal
  • Har kendskab til Office pakken
  • Er god til at samarbejde
  • Er mødestærk og pligtopfyldende
  • Sidst - men ikke mindst - har et godt humør og trives med en foranderlig hverdag.                


Elevtiden er 2 år, inklusiv skoleophold på handelsskole.
Ansættelsesstedet er EUC Sjælland – med primært arbejdssted i Næstved – men du skal være fleksibel i forhold til også at have tjenestested på skolens afdelinger i Køge og Haslev.

Yderligere oplysninger om stillingen kan du få ved henvendelse til elevansvarlig Tina Nielsen på tlf. 25 23 57 81.

EUC Sjælland opfordrer alle interesserede uanset personlig præferencer til at søge.


Ansøgning:
Send din ansøgning via EUC Sjællands hjemmeside: http://www.eucsj.dk/job.aspx.
HUSK, at vedhæfte kopi af eksamensbeviser og eventuelle udtalelser. - Vi modtager kun elektroniske ansøgninger.

Ansøgningsfrist: Torsdag den 2. maj 2019.
Vi holder løbende ansættelsessamtaler.
 

EUC Sjælland er en erhvervsskole med op mod 300 ansatte og en omsætning på 200 mio.kr., der opererer som en selvejende institution i Sydøstsjælland med adresser i Køge, Haslev og Næstved. Vi udbyder p.t. op til 20 forskellige tekniske erhvervsuddannelser, tekniske og erhvervsgymnasiale uddannelser (htx og eux), samt en lang række voksen- og efteruddannelsestilbud. Derudover driver vi et praktikcenter og skolehjem.

Vi har dagligt ca. 1800 elever, studerende og kursister.

EUC SjællandNæstved2019-04-04T00:00:002019-05-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bliv kontorelev hos Patent- og Varemærkestyrelsen i Ikast

Patent- og Varemærkestyrelsen

Ikast
Ønsker du at blive en del af en moderne og dynamisk offentlig arbejdsplads, hvor faglig og personlig udvikling er i fokus? Dygtige kolleger er parate til at sørge for, at du får et spændende og varieret elevforløb. Om os: Patent- og Varemærkestyrels...
Indrykket:5. april 2019
Udløbsdato:25. april 2019

Elev søges med fokus på projektkoordinering og internationalt salg for Scanavo A/S

SCANPEOPLE ApS

Taastrup
ScanPeople søger på vegne af vores søsterselskab Scanavo A S, en kontorelev til deres dynamiske team. Interesserer du dig for online spil, film og lignende? Brænder du for at lære mere om kommunikation, salg, administration og koordinering? Har du l...
Indrykket:16. april 2019
Udløbsdato:24. april 2019

SBJV I/S leder efter kontorelever med speciale i administration, til at tage del i et kæmpe projekt

Storstroem Bridge Joint Venture I/S

Vordingborg
Vi tilbyder en meget spændende og udfordrende kontorelevplads med speciale i administration i hjertet af Vordingborg. Hos os kommer du til at være del af et energisk, ambitiøst, alsidigt og interkulturelt miljø, hvor hver dag kan fyldes med nye kult...
Indrykket:15. april 2019
Udløbsdato:10. juni 2019

Kontorelev

EUC Sjælland

Næstved
Bliv kontorelev på EUC Sjælland! På EUC Sjælland kan vi tilbyde: Du får en elevplads som kontorelev med specialet i offentlig administration, med opstart 1. september 2019. Du vil få en bred uddannelse i administration og økonomi løn. I administrati...
Indrykket:4. april 2019
Udløbsdato:2. maj 2019