Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelever til Vurderingsstyrelsen i Roskilde

Start din karriere i Vurderingsstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Vurderingsstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen.

Er du klar til spændende udfordringer?
Som elev i Vurderingsstyrelsen specialiserer du din uddannelse, således at du får en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Vurderingsstyrelsens fornemmeste opgave er at vurdere alle landets grunde og ejendomme, og for at kunne gøre dette bedst muligt er opgaverne bredtfavnende.

Eksempler på opgaver kunne være:

  • Ledelsesbetjening og ad hoc opgaver i Ledelsessekretariatet
  • Vurdering af private og offentlige ejendomme
  • Sagsbehandling og økonomi
  • Besvarelse af telefoniske og skriftlige henvendelser fra borgere.

Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, økonomi og kommunikation. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til organisationens faglige områder. Du skal derfor være forberedt på nye spændende udfordringer efter dit 1. år.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt.

Herudover skal du kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Ligeledes er det vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlægges din ansøgning.

Du kan læse mere om Vurderingsstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.vurdst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i København den 13. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Din arbejdssted vil være på en af vores adresser i Roskilde.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329941627Phoenix-2117888e12019-01-14T00:00:00Kontorelever til Vurderingsstyrelsen i RoskildeStart din karriere i Vurderingsstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Vurderingsstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen.

Er du klar til spændende udfordringer?
Som elev i Vurderingsstyrelsen specialiserer du din uddannelse, således at du får en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Vurderingsstyrelsens fornemmeste opgave er at vurdere alle landets grunde og ejendomme, og for at kunne gøre dette bedst muligt er opgaverne bredtfavnende.

Eksempler på opgaver kunne være:
  • Ledelsesbetjening og ad hoc opgaver i Ledelsessekretariatet
  • Vurdering af private og offentlige ejendomme
  • Sagsbehandling og økonomi
  • Besvarelse af telefoniske og skriftlige henvendelser fra borgere.

Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, økonomi og kommunikation. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til organisationens faglige områder. Du skal derfor være forberedt på nye spændende udfordringer efter dit 1. år.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt.

Herudover skal du kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Ligeledes er det vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlægges din ansøgning.

Du kan læse mere om Vurderingsstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.vurdst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i København den 13. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Din arbejdssted vil være på en af vores adresser i Roskilde.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
2019-02-18T00:50:42.147 Start din karriere i Vurderingsstyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Vurderingsstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen. Er du klar til spændende udfordringer? Som elev i Vurderingsstyrelsen specialiserer du din uddannelse, således at du får en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Vurderingsstyrelsens fornemmeste opgave er at vurdere alle landets grunde og ejendomme, og for at kunne gøre dette bedst muligt er opgaverne bredtfavnende. Eksempler på opgaver kunne være: Ledelsesbetjening og ad hoc opgaver i Ledelsessekretariatet Vurdering af private og offentlige ejendomme Sagsbehandling og økonomi Besvarelse af telefoniske og skriftlige henvendelser fra borgere. Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, økonomi og kommunikation. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til organisationens faglige områder. Du skal derfor være forberedt på nye spændende udfordringer efter dit 1. år. Personlige og faglige kvalifikationer Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Ligeledes er det vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlægges din ansøgning. Du kan læse mere om Vurderingsstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.vurdst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i København den 13. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Din arbejdssted vil være på en af vores adresser i Roskilde. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnet2117888e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=118804&DepartmentId=9674&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3434687Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny Østergade11Ny Østergade 74000RoskildeDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693277JobNet492849449284941000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2117888ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2117888ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2117888e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2117888e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/11.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Kontor og administration?12008011Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration360111555Michael Bonoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330076641Kontorelev til Personale-match apsRobot Er du vores nye kontorelev? Personale-match søger en engageret og positiv elev til vores kontor i Taastrup. Vores hverdag handler om kommunikation og samarbejde med mennesker. Personale-match er et vikar- og rekrutteringsbureau med over 40 års erfaring i at skabe netværk og finde de helt rigtige medarbejdere til vores kunder. Vi har et højt og professionelt engagement og vægter vores 3 kerneværdier, Troværdighed, gensidig respekt og tillid højt. Personale-match har eksisteret siden 2008 og har i alle årene haft en markant vækst på vikar- og rekrutteringsmarkedet - så meget at vi med stolthed har modtaget hele 2 Gazeller. Som kontorelev hos Personale-match kan vi tilbyde dig en spændende og varierende bred 2-årig uddannelse indenfor kontor salg økonomi. Opgaverne vil være alsidige og målrettede for din uddannelse: Screening af kandidater Udarbejdelse af stillingsannoncer Udarbejdelse af tilbud og samarbejdsaftaler Fakturabehandling, daglig bogføring, lønkørsel mm. Salg kundepleje og med kundekontakt Øvrige administrative forefaldne opgaver. Alle disse opgaver kommer du til at løse i samarbejde med engagerede kollegaer i en dynamisk virksomhed, med en flad organisationsstruktur, hvor der er kort vej fra tanke til handling. Hvem er du? Du er struktureret og detaljeorienteret i din tilgang til arbejdet Du arbejder effektivt og optimerende både selvstændigt og i teams Du er velformuleret i dansk og engelsk både på skrift og i tale Du arbejder rutineret i Office pakken Du er positiv, servicemindet og trives med at hjælpe andre både pr. telefon, mail og i virkeligheden For at blive taget i betragtning til stillingen som vores kontorelev, forventer vi at du har bestået STX HF HTX HGS EUS, HHX 5 ugers opkvalificeringskursus eller HG HGV EUX. Sådan søger elevstillingen: Synes du, at denne elevstilling passer til dig og dine fremtidsdrømme, så skynd dig at sende din ansøgning, eksamensbevis og CV via www.personale-match.dk, med jobkode elev. Så vi har det senest den 9. august 2019. Løn og ansættelsesforhold vil være i henhold til HK-overenskomst. Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe Annette Bache 42601828 eller du kan se vores hjemmeside: www.personale-match.dk

Er du vores nye kontorelev?

Personale-match søger en engageret og positiv elev til vores kontor i Taastrup. Vores hverdag handler om kommunikation og samarbejde med mennesker.

Personale-match er et vikar- og rekrutteringsbureau med over 40 års erfaring i at skabe netværk og finde de helt rigtige medarbejdere til vores kunder. Vi har et højt og professionelt engagement og vægter vores 3 kerneværdier, Troværdighed, gensidig respekt og tillid højt.

Personale-match har eksisteret siden 2008 og har i alle årene haft en markant vækst på vikar- og rekrutteringsmarkedet - så meget at vi med stolthed har modtaget hele 2 Gazeller.

Som kontorelev hos Personale-match kan vi tilbyde dig en spændende og varierende bred 2-årig uddannelse indenfor kontor/salg/økonomi. 

Opgaverne vil være alsidige og målrettede for din uddannelse:

  • Screening af kandidater
  • Udarbejdelse af stillingsannoncer
  • Udarbejdelse af tilbud og samarbejdsaftaler
  • Fakturabehandling, daglig bogføring, lønkørsel mm.
  • Salg/kundepleje og med kundekontakt
  • Øvrige administrative forefaldne opgaver.

Alle disse opgaver kommer du til at løse i samarbejde med engagerede kollegaer i en dynamisk virksomhed, med en flad organisationsstruktur, hvor der er kort vej fra tanke til handling.

Hvem er du?

  • Du er struktureret og detaljeorienteret i din tilgang til arbejdet
  • Du arbejder effektivt og optimerende både selvstændigt og i teams
  • Du er velformuleret i dansk og engelsk både på skrift og i tale
  • Du arbejder rutineret i Office pakken
  • Du er positiv, servicemindet og trives med at hjælpe andre både pr. telefon, mail og i virkeligheden

For at blive taget i betragtning til stillingen som vores kontorelev, forventer vi at du har bestået STX/HF/HTX +HGS/EUS, HHX+5 ugers opkvalificeringskursus eller HG/HGV/EUX.

Sådan søger elevstillingen:

Synes du, at denne elevstilling passer til dig og dine fremtidsdrømme, så skynd dig at sende din ansøgning, eksamensbevis og CV via www.personale-match.dk, med jobkode "elev. Så vi har det senest den 9. august 2019.

Løn og ansættelsesforhold vil være i henhold til HK-overenskomst.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe Annette Bache 42601828 eller du kan se vores hjemmeside: www.personale-match.dk

PERSONALE-MATCH ApSTaastrup2019-08-21T00:00:002019-09-17T00:00:00
330074628Er du vores nye kontorelev?Robot Kunne du tænke dig en bred og alsidig uddannelse med mulighed for faglige udfordringer og personlig udvikling? Så er det dig vi søger! Pr. 1. oktober 2019, eller snarest derefter, søger vi en kontorelev til den 2-årige kontoruddannelse i offentlig administration. Om stillingen Som kontorelev med specialet offentlig administration får du en grundig allround kontoruddannelse. Dine arbejdsopgaver vil være udfordrende og spændende. I din elevtid kommer du omkring arbejdsområder i vores løn- og personaleafdeling, økonomiafdeling, sekretariatet samt kursus- og elevadministration. I hver afdeling arbejder du med forskellige administrationsopgaver, kundebetjening, telefonomstilling, informationsopgaver og kommunikationsarbejde m.m. Ansøgeren skal være indstillet på at være på vore forskellige afdelinger i hhv. Holbæk, Audebo og Kalundborg. Vores forventninger til dig, er at: du har afsluttet det merkantile studieår eller har en studentereksamen, suppleret med eus (kun for stx og htx) du kan lide at have mange mennesker omkring dig, og samarbejde med forskellige fagpersoner du har et godt humør vi elsker at grine og have det sjovt sammen! du ikke er bange for at skille dig ud vi ser forskelligheder som et stort plus. Løn- og ansættelsesforhold Du ansættes efter OAO-fællesoverenskomsten og gældende organisationsaftale. Alle interesserede, uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge. Vi glæder os til at modtage din ansøgning! Ansøgningsfrist Send din ansøgning, så vi har den senest 6. september 2019. Samtaler Forventes afholdt i uge 38. Arbejdsplads EUC Nordvestsjælland Absalonsvej 20, 4300 Holbæk Hør mere om jobbet hos Alice Stokholm Telefon: 20 75 56 21 Søg jobbet Send ansøgning og cv til job@eucnvs.dk. Husk at skrive i emnefeltet, hvilket job du søger.

 

 

 

Kunne du tænke dig en bred og alsidig uddannelse med mulighed for faglige udfordringer og personlig udvikling? Så er det dig vi søger!

Pr. 1. oktober 2019, eller snarest derefter, søger vi en kontorelev til den 2-årige kontoruddannelse i offentlig administration.

Om stillingen

Som kontorelev med specialet offentlig administration får du en grundig allround kontoruddannelse. Dine arbejdsopgaver vil være udfordrende og spændende. I din elevtid kommer du omkring arbejdsområder i vores løn- og personaleafdeling, økonomiafdeling, sekretariatet samt kursus- og elevadministration. I hver afdeling arbejder du med forskellige administrationsopgaver, kundebetjening, telefonomstilling, informationsopgaver og kommunikationsarbejde m.m. Ansøgeren skal være indstillet på at være på vore forskellige afdelinger i hhv. Holbæk, Audebo og Kalundborg.

Vores forventninger til dig, er at:

  • du har afsluttet det merkantile studieår eller har en studentereksamen, suppleret med eus (kun for stx og htx)
  • du kan lide at have mange mennesker omkring dig, og samarbejde med forskellige fagpersoner
  • du har et godt humør – vi elsker at grine og have det sjovt sammen!
  • du ikke er bange for at skille dig ud – vi ser forskelligheder som et stort plus.

Løn- og ansættelsesforhold

Du ansættes efter OAO-fællesoverenskomsten og gældende organisationsaftale.

Alle interesserede, uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning, så vi har den senest 6. september 2019.

Samtaler
Forventes afholdt i uge 38.

Arbejdsplads
EUC Nordvestsjælland
Absalonsvej 20,
4300 Holbæk

Hør mere om jobbet hos
Alice Stokholm
Telefon: 20 75 56 21

Søg jobbet
Send ansøgning og cv til job@eucnvs.dk.

Husk at skrive i emnefeltet, hvilket job du søger.

 

EUC Nordvestsjælland - hovedafdelingHolbæk2019-08-19T00:00:002019-09-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorelev til Personale-match aps

PERSONALE-MATCH ApS

Taastrup
Er du vores nye kontorelev? Personale-match søger en engageret og positiv elev til vores kontor i Taastrup. Vores hverdag handler om kommunikation og samarbejde med mennesker. Personale-match er et vikar- og rekrutteringsbureau med over 40 års erfar...
Indrykket:21. august 2019
Udløbsdato:17. september 2019

Er du vores nye kontorelev?

EUC Nordvestsjælland - hovedafdeling

Holbæk
Kunne du tænke dig en bred og alsidig uddannelse med mulighed for faglige udfordringer og personlig udvikling? Så er det dig vi søger! Pr. 1. oktober 2019, eller snarest derefter, søger vi en kontorelev til den 2-årige kontoruddannelse i offentlig a...
Indrykket:19. august 2019
Udløbsdato:6. september 2019