Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelev/Voksenelev

Nordahl Andersen ApS søger kontorelev/voksenelev med opstart 1. juni 2018 

Nordahl Andersen ApS er en mindre, men meget innovativ og spændende virksomhed, med geografisk beliggenhed i Horsens.
Virksomheden designer og forhandler bl.a. smykker, HCA pynt og dåbsgaver i høj kvalitet.
Nordahl Andersen ApS beskæftiger i dag 29 medarbejdere.
Gennem de seneste år har virksomheden ekspanderet markant, og har også en del aktiviteter uden for landets grænser.
Du kan læse mere omkring virksomheden på www.noa.dk 

Stillingen:
Opgaverne er fordelt på flere afdelinger primært bogholderi, indkøb og support.
Med reference til virksomhedens ejer vil dine daglige ansvarsområder bl.a. være følgende:
En stor del af dine arbejdsopgaver vil ligge i virksomhedens bogholderi og omfatte:
• Daglige registreringer af ind- og udbetalinger
• Afstemning af bankkonti
• Modtagelse, kontering, bogføring og arkivering af købsfakturaer
• Opfølgning og håndtering af debitorer og kreditorer
• Rejseafregninger
• Diverse ad-hoc opgaver

Da det er en mindre virksomhed som i høj grad er afhængig af medarbejdernes fleksibilitet, vil du som kontorelev også være aktiv
i virksomhedens praktiske opgaver som:
• Ind/udpakning af varer samt prismærkning af varer
• Fakturering og pakning af ordre
• Behandling af daglig post - herunder også reklamationer
• Generelt, - at gå til hånde i forhold til dagligdagens praktiske opgaver – små som store.

Faglige kvalifikationer:
EUX – Kontor
HHX+ 5 ugers USF kontor
HGS- Kontor ( for STX, HF samt HTX elever)
Engelsk i tale og skrift
Tysk i tale og skrift vil være en fordel
Fordel at have kendskab til Navision

Personlige kvalifikationer:
Som person er du driftig og initiativrig, og begår dig i en travl hverdag.
Du er rigtig god til tal, struktureret og ansvarsbevidst, og er nysgerrig efter at lære mere.
Herudover er du udadvendt med godt humør, tillidsskabende og en positiv tilgang til dine omgivelser og dine opgaver.
Det er vigtigt, at du er fleksibel og går en ekstra meter når det kræves.


Virksomheden tilbyder dig:
En god arbejdsplads med søde og dedikerede kollegaer.
Du vil varetage en række rutineopgaver, men du vil også i høj grad deltage i den fremadrettede udvikling på dit felt.
Virksomheden er dynamisk og fremstår som en uformel organisation, hvor der er indlevelse, godt humør og et stort engagement.
Du tilbydes gode og ordnede forhold, og den primære mødetid vil være i tidsrummet fra kl. 08.00 -16.00.

Er du interesseret i at hører mere om jobbet så kontakt Lisbeth Dam Andersen på telefon 6611 1700.

Ansøgningen skal sendes til virksomhedskonsulent Mitzi Wind
på miwi@horsens.dk


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her