Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorfunktionær på deltid søges til administrationssektionen

Kunne du tænke dig at arbejde på en dynamisk arbejdsplads i en stor offentlig virksomhed, hvor vi giver plads til udvikling og uddannelse? Søværnets Operative Logistiske Støttecenter Korsør søger en kontorfunktionær til administrationssektionen i Søværnets Administrative Kompetencecenter Korsør.

Om os

Søværnets Administrative Kompetencecenter Korsør er etableret i samarbejde mellem Søværnets Taktiske Stab, 2. Eskadre, Søværnets Operative Logistiske Støttecenter Korsør samt Søværnets Overvågningsenhed med det formål, at forestå opgaver af adminstrativ, økonomisk, bemandingsmæssig og HR-mæssig karakter til de 4 Søværnsmyndigheder på Flådestationen.

Vi fungerer således som en serviceorganisation for små 1.000 personer. Søværnets Administrative Kompetencecenter Korsør består af 3 sektioner med i alt 22 medarbejdere.

Om stillingen

Du skal være en del af administrationssektionen på 5 medarbejdere og en sektionschef, der arbejder tæt sammen. Stillingen er på deltid 25 timer ugentligt. Vi vil udvise fleksibilitet i forhold til tilrettelæggelse af arbejdstiden.

Arbejdsopgaverne indeholder bl.a. daglig modtagelse/registrering og afsendelse af post via KESDH, floorwalking samt undervisning og controlling i journalsystemet KESDH. Derudover vil du skulle give støtte og vejledning til sagsbehandlere, oprette og afregne rejser i DeMars, tastning af køresedler i DeMars.

Der vil også forekomme referatskrivning, bookning af mødelokaler, koordineringopgaver og mindre sagsbehandling, planlægning/bestilling og gennemførelse af arrangementer, bestilling af artikler og serviceydelser, diverse produktioner af skrivelser, mindre ajourføring af hjemmesider i sharepoint og klargøring til møder og ceremoniel mv.

Der må også forventes sekretæropgaver og andre ad hoc opgaver. Mindre antal rejsedage med overnatning årligt, må forventes.

Om dig

Du har en kontoruddannelse, gerne suppleret med en merkonomuddannelse (administrativ) eller tilsvarende efteruddannelse. Vi forventer, at du vedlægger kontoruddannelsesbebevis (eller tilsvarende) ved fremsendelse af din ansøgning. Det er en fordel, hvis du har kendskab til Koncernfælles Elektronisk Sags- og Dokumenthånd-tering (KESDH/Captia), Microsoft Officepakken og Demars rejsestyring.

Du arbejder effektivt og målrettet, kan overholde deadlines og er god til at følge op på igangsatte opgaver. Da du vil få en stor berøringsflade, er det vigtigt, at du besidder gode samarbejdsevner og er servicemindet. Det forventes, at du i det daglige kan bevare overblikket i pressede situationer. Vi lægger meget vægt på, at du er fleksibel i forhold til arbejdsopgaver, og at du har gode samarbejdsevner. Du er udadvendt, humoristisk og kan lide at tale med mennesker.

Du er en god kommunikator i både skrift og tale, hvor du formulerer dig i et let forståeligt og præcist sprog. Du kan arbejde selvstændigt, og du trives i et dynamisk miljø, hvor det er vigtigt at være omstillingsparat. Vi venter på den rette ansøger og uddanner også gerne.

Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer - Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten). Lønnen udgør pr. måned 16.114,84 kr. pr. måned for 25 timer om ugen, i aktuelt niveau. Alt efter dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Hertil kommer en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat i Forsvarministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde denne under hele ansættelsesforløbet.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Anette Jørgensen på telefon 72 85 63 11.

Har du spørgsmål til ansættelsesprocessen herunder ansættelsesvilkår kan du kontakte Forsvarsministeriets Personalestyrelse, HR-konsulent Bettina Sønderhøj på telefon nr. 72 81 91 54.

Ansøgningsfristen er den 22 februar 2018 og vi forventer at afholde ansættelsessamtaler umiddelbart ugen efter.

Vi vil bede dig søge stillingen via nedenstående link. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

Forsvarsministeriets koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her