Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorfunktionær til Børneenheden

Familieretshuset søger kontorfunktionær til Børneenheden

Familieretshuset søger en dygtig kontorfunktionær, som skal være med til at løse opgaver i vores landsdækkende Børneenhed. Stillingen er på fuld tid og med arbejdssted i Odense.

Børneenheden i Familieretshuset er en nyoprettet enhed, der har fokus på børns stemme i familieretlige sager. Vi arbejder målrettet med børneinddragelse.

Børneenhedens kerneopgaver er børnesamtaler, rådgivningssamtaler, overvåget samvær, børnegrupper, kontaktpersoner og betjening af børnenes skilsmissetelefon

Opgaver

Du vil få mange spændende og alsidige opgaver, som bl.a. kan være:

  • koordinere, fordele og visitere opgaver fra familieretten
  • udføre det administrative arbejde omkring vagtplaner
  • understøtte planlægningen af børnegrupper, herunder tilmeldinger og invitationer
  • administration omkring kontaktpersonsopgaver
  • administrere henvendelser om sygemeldinger fra medarbejdere såvel som afbud fra borgere og sikre at aftalerne bliver ombooket
Derudover generelle sekretæropgaver.

Du skal være indstillet på at arbejde i et travlt, men uhøjtideligt miljø, hvor der er bud efter dig, og hvor der stilles krav til både kvaliteten i arbejdet samt effektiviteten.

Kvalifikationer

Vi lægger vægt på, at

  • du har bestået kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration eller har tilsvarende relevant uddannelsesmæssig bagrund
  • det vil være en fordel at du har kendskab til sagsbehandlings-/ mødebookingsystemerne F2 og M4
  • du har kendskab til arbejdsområdet indenfor familier i kriser
  • du har gode kommunikationsevner
  • du har et udpræget administrativt gen
  • du er serviceminded
  • du kan håndtere et stort antal forskelligartede opgaver
  • du har gode samarbejdsevner og kan arbejde selvstændigt
  • du er omstillingsparat og fleksibel
Vi tilbyder
Et spændende og alsidigt job i en nyoprettet enhed præget af travlhed og høj faglighed. Vi har flekstid og god pensionsordning.

Ansættelsesvilkår
Arbejdsstedet er Familieretshuset. Arbejdssted er i Odense og ansættelsesområdet vil være Social- og Indenrigsministeriet med tilhørende institutioner.

Rejseaktivitet må påregnes i mindre omfang.

Du vil blive omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes

Organisationer – Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) med tilhørende organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere.(HK).

Yderligere oplysninger
Ønskes yderligere oplysninger om arbejdsopgaverne, er du meget velkommen til at henvende dig til en af funktionslederne i børneenheden:

  • Natasya Grage Raaholt på telefon 91334657
  • Anna-Sophie Trolle Vahl på telefon 93599993
  • Birgit Søndergaard Nielsen på telefon 50777892.
Du kan også læse mere om Familieretshuset arbejdsopgaver på familieretshuset.dk.

Ansøgning
Hvis du er interesseret i stillingen, kan du sende en ansøgning, cv, eksamenspairer samt anden relevant dokumentation elektronisk via stillingsopslaget på Familieretshusets hjemmeside senest torsdag den 17. september 2020.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler tirsdag den 22. september 2020.

Stillingen er til besættelse 1. december 2020

Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.








Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.