Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorfunktionær til Lægemiddelstyrelsen - deltid

Er du interesseret i at arbejde i Lægemiddelstyrelsen? Har du lyst til at være med til at gøre en forskel for andre? Er du dygtig og kan drive opgaverne fremad? Så er du måske vores nye kollega i en nyoprettet deltidsstilling?

Om arbejdspladsen
Du bliver ansat i sektionen Lægemiddeljura & Data i Lægemiddelstyrelsens Enhed for Lægemiddelgodkendelse. I sektionen får du cirka 30 kolleger med forskellig faglig baggrund, og som arbejder med mange forskellige opgaver inden for medicinpriser, jura, udleveringstilladelser, afgrænsning af lægemidler, lægemiddeldata, IT-projekter mm.

Vi er sammen med resten af Lægemiddelstyrelsen i gang med et større kulturforandringsprojekt og har derfor øget fokus på løbende forbedringer, øget trivsel og god feedback. Du kan læse mere om Lægemiddelstyrelsens vision, mission og strategier på vores hjemmeside.

Du kommer til at arbejde i en relativ ny funktion, der støtter op om ledelsen i enheden og op om ledelsen i en matrixorganisation der går på tværs af enhederne: Lægemiddelgodkendelse, Medicinsk Evaluering og Biostatisk samt Lægemiddelovervågning og Medicinsk Udstyr. Området er i rivende udvikling og skal støttes op af flere kræfter. Du vil skulle arbejde tæt sammen med chefkonsulenten, der også arbejder i funktionen samt med de tilknyttede enhedschefer.

Dit arbejde
Dine primære arbejdsopgaver på den korte bane:

  • mødekoordinerende arbejde, som mødeindkaldelser, dagsordener, referater og opfølgning i forhold til ledelsen i Lægemiddelgodkendelse og i matrixorganisationen
  • arrangere ledelsesseminarer for ledelsen i Lægemiddelgodkendelse
  • fremskaffe og distribuere dagsordener og materiale til internationale møder
  • koordinere indsamling af kommentarer
  • holde styr på og følge op på deadlines.
  • På den længere bane og evt. ved udvidelse af arbejdstiden:
  • vedligeholde og følge op på årshjul især ift. mødestrukturer
  • projektdeltagelse, herunder selvstændigt lede mindre projekter
Din uddannelse og erfaring
Du er kontoruddannet og har erfaring inden for lægemiddelområdet, men det er ikke en betingelse.
Dertil lægger vi vægt på at du:

  • har godt kendskab til Officepakkens værktøjer (Word, Outlook, Excel, PowerPoint etc.), er nysgerrig og har flair for IT. Du må meget gerne have erfaring med systemer beregnet til elektronisk sagsbehandling
  • kan kommunikere på dansk, såvel skriftligt som mundtligt. Gode engelskkundskaber i skrift og tale er en fordel
  • arbejder systematisk ift. deadlines og følger op.
Dine personlige kvalifikationer
I forhold til dine personlige kvalifikationer ser vi gerne, at du har let ved at samarbejde med andre og formår at arbejde struktureret og systematisk. Du skal være god til at holde overblik og sikre overholdelse af deadlines. Dernæst vil det være fordelagtigt, hvis du er serviceminded og besidder et engagement samt en nysgerrighed i forhold til at lære nyt.

Vi tilbyder
Et meningsfuldt arbejde med gode kollegaer og samfundsnyttige opgaver. Du vil blive en del af et aktivt fagligt miljø med dygtige og engagerede kolleger i et arbejdsklima med en uformel tone, humor og gensidig respekt.
Vi har flekstid og bor centralt på Islands Brygge, tæt på S-tog, metro og busser.

Stillingen er på 20 timer om ugen, men kan evt. udvides med flere timer på sigt.

Om ansættelsen
Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og gældende organisationsaftale med HK/STAT.

Det er en forudsætning for ansættelse i Lægemiddelstyrelsen, at du ikke ejer aktier, anparter, andele eller lignende i en lægemiddel- og/eller medicovirksomhed. Ejer du i dag såkaldte medarbejderaktier i en lægemiddel- og/eller medicovirksomhed, har du dog en vis periode til at afhænde disse aktier.

Kontakt os gerne
Få mere at vide om stillingen ved at ringe til sektionsleder Jeanne Majland på tlf. 2092 1203 eller chefkonsulent Anette Tølløse på tlf. 2538 6401.

Er du interesseret?
Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i 6-8.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330161359Phoenix-1f4a379b12020-01-21T00:00:00Kontorfunktionær til Lægemiddelstyrelsen - deltidEr du interesseret i at arbejde i Lægemiddelstyrelsen? Har du lyst til at være med til at gøre en forskel for andre? Er du dygtig og kan drive opgaverne fremad? Så er du måske vores nye kollega i en nyoprettet deltidsstilling?

Om arbejdspladsen
Du bliver ansat i sektionen Lægemiddeljura & Data i Lægemiddelstyrelsens Enhed for Lægemiddelgodkendelse. I sektionen får du cirka 30 kolleger med forskellig faglig baggrund, og som arbejder med mange forskellige opgaver inden for medicinpriser, jura, udleveringstilladelser, afgrænsning af lægemidler, lægemiddeldata, IT-projekter mm.

Vi er sammen med resten af Lægemiddelstyrelsen i gang med et større kulturforandringsprojekt og har derfor øget fokus på løbende forbedringer, øget trivsel og god feedback. Du kan læse mere om Lægemiddelstyrelsens vision, mission og strategier på vores hjemmeside.

Du kommer til at arbejde i en relativ ny funktion, der støtter op om ledelsen i enheden og op om ledelsen i en matrixorganisation der går på tværs af enhederne: Lægemiddelgodkendelse, Medicinsk Evaluering og Biostatisk samt Lægemiddelovervågning og Medicinsk Udstyr. Området er i rivende udvikling og skal støttes op af flere kræfter. Du vil skulle arbejde tæt sammen med chefkonsulenten, der også arbejder i funktionen samt med de tilknyttede enhedschefer.

Dit arbejde
Dine primære arbejdsopgaver på den korte bane:

  • mødekoordinerende arbejde, som mødeindkaldelser, dagsordener, referater og opfølgning i forhold til ledelsen i Lægemiddelgodkendelse og i matrixorganisationen
  • arrangere ledelsesseminarer for ledelsen i Lægemiddelgodkendelse
  • fremskaffe og distribuere dagsordener og materiale til internationale møder
  • koordinere indsamling af kommentarer
  • holde styr på og følge op på deadlines.
  • På den længere bane og evt. ved udvidelse af arbejdstiden:
  • vedligeholde og følge op på årshjul især ift. mødestrukturer
  • projektdeltagelse, herunder selvstændigt lede mindre projekter
Din uddannelse og erfaring
Du er kontoruddannet og har erfaring inden for lægemiddelområdet, men det er ikke en betingelse.
Dertil lægger vi vægt på at du:

  • har godt kendskab til Officepakkens værktøjer (Word, Outlook, Excel, PowerPoint etc.), er nysgerrig og har flair for IT. Du må meget gerne have erfaring med systemer beregnet til elektronisk sagsbehandling
  • kan kommunikere på dansk, såvel skriftligt som mundtligt. Gode engelskkundskaber i skrift og tale er en fordel
  • arbejder systematisk ift. deadlines og følger op.
Dine personlige kvalifikationer
I forhold til dine personlige kvalifikationer ser vi gerne, at du har let ved at samarbejde med andre og formår at arbejde struktureret og systematisk. Du skal være god til at holde overblik og sikre overholdelse af deadlines. Dernæst vil det være fordelagtigt, hvis du er serviceminded og besidder et engagement samt en nysgerrighed i forhold til at lære nyt.

Vi tilbyder
Et meningsfuldt arbejde med gode kollegaer og samfundsnyttige opgaver. Du vil blive en del af et aktivt fagligt miljø med dygtige og engagerede kolleger i et arbejdsklima med en uformel tone, humor og gensidig respekt.
Vi har flekstid og bor centralt på Islands Brygge, tæt på S-tog, metro og busser.

Stillingen er på 20 timer om ugen, men kan evt. udvides med flere timer på sigt.

Om ansættelsen
Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og gældende organisationsaftale med HK/STAT.

Det er en forudsætning for ansættelse i Lægemiddelstyrelsen, at du ikke ejer aktier, anparter, andele eller lignende i en lægemiddel- og/eller medicovirksomhed. Ejer du i dag såkaldte medarbejderaktier i en lægemiddel- og/eller medicovirksomhed, har du dog en vis periode til at afhænde disse aktier.

Kontakt os gerne
Få mere at vide om stillingen ved at ringe til sektionsleder Jeanne Majland på tlf. 2092 1203 eller chefkonsulent Anette Tølløse på tlf. 2538 6401.

Er du interesseret?
Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i 6-8.

2020-02-04T00:52:05.070 Er du interesseret i at arbejde i Lægemiddelstyrelsen? Har du lyst til at være med til at gøre en forskel for andre? Er du dygtig og kan drive opgaverne fremad? Så er du måske vores nye kollega i en nyoprettet deltidsstilling? Om arbejdspladsen Du bliver ansat i sektionen Lægemiddeljura & Data i Lægemiddelstyrelsens Enhed for Lægemiddelgodkendelse. I sektionen får du cirka 30 kolleger med forskellig faglig baggrund, og som arbejder med mange forskellige opgaver inden for medicinpriser, jura, udleveringstilladelser, afgrænsning af lægemidler, lægemiddeldata, IT-projekter mm. Vi er sammen med resten af Lægemiddelstyrelsen i gang med et større kulturforandringsprojekt og har derfor øget fokus på løbende forbedringer, øget trivsel og god feedback. Du kan læse mere om Lægemiddelstyrelsens vision, mission og strategier på vores hjemmeside. Du kommer til at arbejde i en relativ ny funktion, der støtter op om ledelsen i enheden og op om ledelsen i en matrixorganisation der går på tværs af enhederne: Lægemiddelgodkendelse, Medicinsk Evaluering og Biostatisk samt Lægemiddelovervågning og Medicinsk Udstyr. Området er i rivende udvikling og skal støttes op af flere kræfter. Du vil skulle arbejde tæt sammen med chefkonsulenten, der også arbejder i funktionen samt med de tilknyttede enhedschefer. Dit arbejde Dine primære arbejdsopgaver på den korte bane: mødekoordinerende arbejde, som mødeindkaldelser, dagsordener, referater og opfølgning i forhold til ledelsen i Lægemiddelgodkendelse og i matrixorganisationen arrangere ledelsesseminarer for ledelsen i Lægemiddelgodkendelse fremskaffe og distribuere dagsordener og materiale til internationale møder koordinere indsamling af kommentarer holde styr på og følge op på deadlines. På den længere bane og evt. ved udvidelse af arbejdstiden: vedligeholde og følge op på årshjul især ift. mødestrukturer projektdeltagelse, herunder selvstændigt lede mindre projekter Din uddannelse og erfaring Du er kontoruddannet og har erfaring inden for lægemiddelområdet, men det er ikke en betingelse. Dertil lægger vi vægt på at du: har godt kendskab til Officepakkens værktøjer (Word, Outlook, Excel, PowerPoint etc.), er nysgerrig og har flair for IT. Du må meget gerne have erfaring med systemer beregnet til elektronisk sagsbehandling kan kommunikere på dansk, såvel skriftligt som mundtligt. Gode engelskkundskaber i skrift og tale er en fordel arbejder systematisk ift. deadlines og følger op. Dine personlige kvalifikationer I forhold til dine personlige kvalifikationer ser vi gerne, at du har let ved at samarbejde med andre og formår at arbejde struktureret og systematisk. Du skal være god til at holde overblik og sikre overholdelse af deadlines. Dernæst vil det være fordelagtigt, hvis du er serviceminded og besidder et engagement samt en nysgerrighed i forhold til at lære nyt. Vi tilbyder Et meningsfuldt arbejde med gode kollegaer og samfundsnyttige opgaver. Du vil blive en del af et aktivt fagligt miljø med dygtige og engagerede kolleger i et arbejdsklima med en uformel tone, humor og gensidig respekt. Vi har flekstid og bor centralt på Islands Brygge, tæt på S-tog, metro og busser. Stillingen er på 20 timer om ugen, men kan evt. udvides med flere timer på sigt. Om ansættelsen Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og gældende organisationsaftale med HK STAT. Det er en forudsætning for ansættelse i Lægemiddelstyrelsen, at du ikke ejer aktier, anparter, andele eller lignende i en lægemiddel- og eller medicovirksomhed. Ejer du i dag såkaldte medarbejderaktier i en lægemiddel- og eller medicovirksomhed, har du dog en vis periode til at afhænde disse aktier. Kontakt os gerne Få mere at vide om stillingen ved at ringe til sektionsleder Jeanne Majland på tlf. 2092 1203 eller chefkonsulent Anette Tølløse på tlf. 2538 6401. Er du interesseret? Klik på søg stillingen og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i 6-8.11Jobnet1f4a379b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-03T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=129163&DepartmentId=8686&MediaId=2505&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnTårnbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3695409Lægemiddelstyrelsen11Axel Heides Gade 12300København S20921203DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent10000888748JobNet5103192510319210021-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1f4a379bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1f4a379bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1f4a379b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1f4a379b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/5.jpgKontorfunktionær til Lægemiddelstyrelsen - deltid12008001Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration363967925Jeannenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK