Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorfunktionær/sundhedsfaglig medarbejder til receptionsteamet i Hjælpemiddelcentret

Vil du være med til at gøre en forskel for borgere og medarbejdere på Hjælpemiddelcentret i Københavns Kommune? Så er det dig, vi søger!

Hjælpemiddelcentret søger en dygtig medarbejder, som kan håndtere mange opgaver på én gang samt samarbejde med og servicere et hus i stor udvikling.

Hjælpemiddelcentrets reception har en bred vifte af opgaver ift. betjening af borgere samt serviceopgaver i og for huset.

Vi lægger vægt på, at receptionen er Hjælpemiddelcentrets ansigt udadtil, og vi vægter derfor det gode møde med borgeren højt. Receptionsteamet er under udvikling, og du vil derfor have mulighed for at komme med forslag til organiseringen af opgaver i fremtiden.

I receptionen modtages borgere, som skal til afprøvning på Hjælpemiddelcentret, skal betjenes i vores kvikservice eller afhente hhv. aflevere hjælpemidler. Desuden sørger receptionen for udførelse af opgaver ifm. driften af huset og vores udstilling, afholdelse af kurser og en række administrative opgaver.  

Vi forventer, at du

  • har en administrativ eller sundhedsfaglig uddannelse og erfaring med betjening af borgere 
  • arbejder effektivt, struktureret og selvstændigt med sans for orden og god service overfor borgere og samarbejdspartnere
  • kan begå dig i samarbejdet med kolleger, borgere, samarbejdspartnere og leverandører
  • kan overskue og arbejde med flere opgaver sideløbende og komme i mål med disse

Du har gerne erfaring med SAP-løsninger (kommunens SAP-baserede indkøbssystem hedder Kvantum) og fagsystemerne CURA og KMD Care, og du har gerne erfaring med hjælpemiddelområdet.

Hvem er vi
Hjælpemiddelcentret er et videnscenter, som løser opgaver inden for rådgivning, undervisning, sagsbehandling, indkøb og service på hjælpemiddel- og velfærdsteknologiområdet i Københavns Kommune.

Vi er et tværfagligt hus med 94 kolleger, som har forskellige faglige baggrunde og kompetencer. En af vores grundlæggende værdier er, at vi ønsker at levere god service til borgere og samarbejdspartnere, så disse føler sig set, mødt og taget hånd om i mødet med os.

Vi tilbyder

  • et meningsfyldt job, hvor du hver dag kan bidrage til, at vi gør en forskel for kommunens hjælpemiddelbrugere og Hjælpemiddelcentrets drift som helhed
  • varierende og udfordrende opgaver
  • gode kolleger i en uformel organisation med fokus på udvikling og medindflydelse 

Løn- og ansættelsesvilkår
Er i henhold til gældende overenskomst og aftale om ny løndannelse.

Der er tale om en fastansættelse på 25 timer om ugen.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte centerchef Didde Christensen på 2171 0228.

Søg via nedenstående link senest mandag den 2. marts 2020
Vi forventer at afholde samtaler i uge 11.

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.