Kontor/Kundeservice medarbejder søges hos Nordic Electronics.

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Til vores team søger vi en ny medarbejder med opstart snarest muligt.

Har du lyst til et spændende job med masser af udfordringer, samt alsidige opgaver hos handelsvirksomhed – så er det dig vi leder efter!

Vi tilbyder:

En spændende hverdag i en virksomhed, hvor der er fuld fart på. En varierende dagligdag med opgaver indenfor B2B, B2C, E-handel og kundekontakt. Det ugentlige timeantal er som udgangspunkt 37 timer. Løn efter kvalifikationer.

 

Opgaverne vil bl.a. omfatte:

  • Ordrehåndtering.
  • Kundeservice.
  • Indkøb.
  • Salg.
  • E-Handel.

Din profil:

Vi søger en motiveret og engageret kollega, som trives godt med nye udfordrende opgaver såvel som daglige rutineopgaver.

Vi forventer at du er en udadvendt person, som kan lide at møde nye mennesker og brænder for salg og service.

Du skal besidde et godt overblik og formå at holde flere bolde i luften samtidigt.

 

Dine Kvalifikationer:

  • Du er ansvarsbevidst, stabil og sam-arbejdsorienteret.
  • Du er fleksibel og yder gerne en ekstra indsats, når der er behov for det.
  • Du er lærenem, flittig og har et godt humør.

Er du interesseret?

Hvis ovenstående har din interesse, bedes du sende din ansøgning på mail til Patrick Madsen på pm@nordicelectronics.dk.

Da stillingen ønskes besat hurtigst muligt, gennemgår vi løbende de indkommende ansøgninger og indkalder til samtale. Hvis du ønsker yderligere information om stillingen, så er du velkommen til at kontakte Patrick Madsen på 20 49 12 11.

Nordic Electronics ApS - 7400 Herning.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Kontor/Kundeservice medarbejder søges hos Nordic Electronics.

Til vores team søger vi en ny medarbejder med opstart snarest muligt.

Har du lyst til et spændende job med masser af udfordringer, samt alsidige opgaver hos handelsvirksomhed – så er det dig vi leder efter!

Vi tilbyder:

En spændende hverdag i en virksomhed, hvor der er fuld fart på. En varierende dagligdag med opgaver indenfor B2B, B2C, E-handel og kundekontakt. Det ugentlige timeantal er som udgangspunkt 37 timer. Løn efter kvalifikationer.

 

Opgaverne vil bl.a. omfatte:

  • Ordrehåndtering.
  • Kundeservice.
  • Indkøb.
  • Salg.
  • E-Handel.

Din profil:

Vi søger en motiveret og engageret kollega, som trives godt med nye udfordrende opgaver såvel som daglige rutineopgaver.

Vi forventer at du er en udadvendt person, som kan lide at møde nye mennesker og brænder for salg og service.

Du skal besidde et godt overblik og formå at holde flere bolde i luften samtidigt.

 

Dine Kvalifikationer:

  • Du er ansvarsbevidst, stabil og sam-arbejdsorienteret.
  • Du er fleksibel og yder gerne en ekstra indsats, når der er behov for det.
  • Du er lærenem, flittig og har et godt humør.

Er du interesseret?

Hvis ovenstående har din interesse, bedes du sende din ansøgning på mail til Patrick Madsen på pm@nordicelectronics.dk.

Da stillingen ønskes besat hurtigst muligt, gennemgår vi løbende de indkommende ansøgninger og indkalder til samtale. Hvis du ønsker yderligere information om stillingen, så er du velkommen til at kontakte Patrick Madsen på 20 49 12 11.

Nordic Electronics ApS - 7400 Herning.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.