Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorleder/Administrationschef/Daglig leder til webshop med vind i sejlene

Daglig leder med økonomi og HR erfaring søges til webshop i kraftig vækst
Kunne du tænke dig at være daglig leder for en af landets hurtigst voksende webshops?
Vi er en virksomhed i rivende udvikling, der søger en stærk og engageret daglig leder. Stillingen er fuldtid karrierejob (ikke deltid, skånejob eller lignende) og alt arbejde foregår på vores adresse i Skive.

Om jobbet

Jobbet består i at være bindeled mellem vores forskellige afdelinger. Vi har brug for en person som kan hjælpe med tidsprioritering. En person som er alsidig og vækstorienteret.
Overordnet vil dit ansvar være vores daglige drift, økonomi og lignende opgaver.
Du vil indgå i et team som allerede arbejder meget selvstændigt og som forstår at arbejde sammen på kryds og tværs.

Vi søger en leder, som kan vægte økonomi og ressourcestyring højt og har de fornødne kompetencer, som listet herunder.

Kvalifikationer og kompetencer

Du kommer måske fra jobbet som revisor, afdelingsleder, økonomichef (CFO) eller lignende. Du har nedenstående kompetencer:

  • Kompetence inden for administration og økonomistyring
  • Ledelsesmæssige erfaringer, herunder personaleledelse
  • Kompetencer inden for analyse og kommunikation
  • Udarbejde regnskaber, budgetter, budgetkontrol og -opfølgning
  • Udarbejde ansættelseskontrakter og jobprofiler på nye medarbejdere
  • Statistikopgaver
  • Intern support, f.eks. ved besvarelse af spørgsmål fra ledelse og kollegaer
  • Personaleadministration og eventuel bemandingslogistik
  • Teamlederfunktion og driftsansvar
  • Planlægge og koordinere projekter
  • Udarbejde planer for arbejdsfordeling
  • Videreførelse af vores startup-DNA
  • Stor erfaring med IT-projekter
  • Meget gerne kendskab til eller erfaring med Indkøb og/eller online markedsføring

Opgaverne spænder bredt og derfor er det vigtigt du har mod på at varetage mange forskellige opgaver samt formår at sætte dig ind i mange komplekse og forskelligartede problemstillinger.

Om os

Rito.dk er en webshop, der forhandler mere end 17.000 varenumre inden for garn og hobbyartikler. Rito.dk er 5 år gammel, består i øjeblikket af 35 ansatte og oplever dagligt vækst. Vi har kunden og kundeservice meget højt på prioritetslisten. Rito.dk er en 100% røgfri arbejdsplads. Du kan se mere på http://www.rito.dk

Kontakt

Har du spørgsmål til stillingen, kan du sende en mail til job@rito.dk.

Kan du se dig selv i stillingen, så send straks en ansøgning på job@rito.dk og fortæl os hvorfor lige netop du vil være et perfekt match til Rito.dk. Både nu, men også om 5 år. Hos os tænker vi nemlig langsigtet.

Alle ansøgninger skal sendes til vores mail job@rito.dk med emnet "Kontorleder/Administrationschef/Daglig leder".

Alle ansøgninger behandles fortroligt. Vi vender tilbage så hurtigt som muligt. Vi kalder løbende kandidater til samtaler.

Kun ansøgninger pr. mail vil blive taget i betragtning.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330013823Phoenix-022cb2c512019-04-30T00:00:00Kontorleder/Administrationschef/Daglig leder til webshop med vind i sejlene

Daglig leder med økonomi og HR erfaring søges til webshop i kraftig vækst
Kunne du tænke dig at være daglig leder for en af landets hurtigst voksende webshops?
Vi er en virksomhed i rivende udvikling, der søger en stærk og engageret daglig leder. Stillingen er fuldtid karrierejob (ikke deltid, skånejob eller lignende) og alt arbejde foregår på vores adresse i Skive.

Om jobbet

Jobbet består i at være bindeled mellem vores forskellige afdelinger. Vi har brug for en person som kan hjælpe med tidsprioritering. En person som er alsidig og vækstorienteret.
Overordnet vil dit ansvar være vores daglige drift, økonomi og lignende opgaver.
Du vil indgå i et team som allerede arbejder meget selvstændigt og som forstår at arbejde sammen på kryds og tværs.

Vi søger en leder, som kan vægte økonomi og ressourcestyring højt og har de fornødne kompetencer, som listet herunder.

Kvalifikationer og kompetencer

Du kommer måske fra jobbet som revisor, afdelingsleder, økonomichef (CFO) eller lignende. Du har nedenstående kompetencer:

  • Kompetence inden for administration og økonomistyring
  • Ledelsesmæssige erfaringer, herunder personaleledelse
  • Kompetencer inden for analyse og kommunikation
  • Udarbejde regnskaber, budgetter, budgetkontrol og -opfølgning
  • Udarbejde ansættelseskontrakter og jobprofiler på nye medarbejdere
  • Statistikopgaver
  • Intern support, f.eks. ved besvarelse af spørgsmål fra ledelse og kollegaer
  • Personaleadministration og eventuel bemandingslogistik
  • Teamlederfunktion og driftsansvar
  • Planlægge og koordinere projekter
  • Udarbejde planer for arbejdsfordeling
  • Videreførelse af vores startup-DNA
  • Stor erfaring med IT-projekter
  • Meget gerne kendskab til eller erfaring med Indkøb og/eller online markedsføring

Opgaverne spænder bredt og derfor er det vigtigt du har mod på at varetage mange forskellige opgaver samt formår at sætte dig ind i mange komplekse og forskelligartede problemstillinger.

Om os

Rito.dk er en webshop, der forhandler mere end 17.000 varenumre inden for garn og hobbyartikler. Rito.dk er 5 år gammel, består i øjeblikket af 35 ansatte og oplever dagligt vækst. Vi har kunden og kundeservice meget højt på prioritetslisten. Rito.dk er en 100% røgfri arbejdsplads. Du kan se mere på http://www.rito.dk

Kontakt

Har du spørgsmål til stillingen, kan du sende en mail til job@rito.dk.

Kan du se dig selv i stillingen, så send straks en ansøgning på job@rito.dk og fortæl os hvorfor lige netop du vil være et perfekt match til Rito.dk. Både nu, men også om 5 år. Hos os tænker vi nemlig langsigtet.

Alle ansøgninger skal sendes til vores mail job@rito.dk med emnet "Kontorleder/Administrationschef/Daglig leder".

Alle ansøgninger behandles fortroligt. Vi vender tilbage så hurtigt som muligt. Vi kalder løbende kandidater til samtaler.

Kun ansøgninger pr. mail vil blive taget i betragtning.

2019-06-01T00:52:18.523 Daglig leder med økonomi og HR erfaring søges til webshop i kraftig vækstKunne du tænke dig at være daglig leder for en af landets hurtigst voksende webshops?Vi er en virksomhed i rivende udvikling, der søger en stærk og engageret daglig leder. Stillingen er fuldtid karrierejob (ikke deltid, skånejob eller lignende) og alt arbejde foregår på vores adresse i Skive. Om jobbet Jobbet består i at være bindeled mellem vores forskellige afdelinger. Vi har brug for en person som kan hjælpe med tidsprioritering. En person som er alsidig og vækstorienteret.Overordnet vil dit ansvar være vores daglige drift, økonomi og lignende opgaver.Du vil indgå i et team som allerede arbejder meget selvstændigt og som forstår at arbejde sammen på kryds og tværs. Vi søger en leder, som kan vægte økonomi og ressourcestyring højt og har de fornødne kompetencer, som listet herunder. Kvalifikationer og kompetencer Du kommer måske fra jobbet som revisor, afdelingsleder, økonomichef (CFO) eller lignende. Du har nedenstående kompetencer: Kompetence inden for administration og økonomistyring Ledelsesmæssige erfaringer, herunder personaleledelse Kompetencer inden for analyse og kommunikation Udarbejde regnskaber, budgetter, budgetkontrol og -opfølgning Udarbejde ansættelseskontrakter og jobprofiler på nye medarbejdere Statistikopgaver Intern support, f.eks. ved besvarelse af spørgsmål fra ledelse og kollegaer Personaleadministration og eventuel bemandingslogistik Teamlederfunktion og driftsansvar Planlægge og koordinere projekter Udarbejde planer for arbejdsfordeling Videreførelse af vores startup-DNA Stor erfaring med IT-projekter Meget gerne kendskab til eller erfaring med Indkøb og eller online markedsføring Opgaverne spænder bredt og derfor er det vigtigt du har mod på at varetage mange forskellige opgaver samt formår at sætte dig ind i mange komplekse og forskelligartede problemstillinger. Om os Rito.dk er en webshop, der forhandler mere end 17.000 varenumre inden for garn og hobbyartikler. Rito.dk er 5 år gammel, består i øjeblikket af 35 ansatte og oplever dagligt vækst. Vi har kunden og kundeservice meget højt på prioritetslisten. Rito.dk er en 100 røgfri arbejdsplads. Du kan se mere på http: www.rito.dk Kontakt Har du spørgsmål til stillingen, kan du sende en mail til job@rito.dk. Kan du se dig selv i stillingen, så send straks en ansøgning på job@rito.dk og fortæl os hvorfor lige netop du vil være et perfekt match til Rito.dk. Både nu, men også om 5 år. Hos os tænker vi nemlig langsigtet. Alle ansøgninger skal sendes til vores mail job@rito.dk med emnet Kontorleder Administrationschef Daglig leder . Alle ansøgninger behandles fortroligt. Vi vender tilbage så hurtigt som muligt. Vi kalder løbende kandidater til samtaler. Kun ansøgninger pr. mail vil blive taget i betragtning.11jobnet022cb2c5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-31T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3516497RITO ApS11Gyrovej 17800SkiveDKDanmark0
job@rito.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent751352JobNet4980778498077810030-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=022cb2c5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=022cb2c5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=022cb2c5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=022cb2c5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/7.jpgKontorleder/Administrationschef/Daglig leder til webshop med vind i sejlene12008001Dansk3Læse/ tale123101Administrationschef6Ledelse361628010Dennis Drejerjob@rito.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK