Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorleder/Administrationschef/Daglig leder til webshop med vind i sejlene

Daglig leder med økonomi og HR erfaring søges til webshop i kraftig vækst
Kunne du tænke dig at være daglig leder for en af landets hurtigst voksende webshops?
Vi er en virksomhed i rivende udvikling, der søger en stærk og engageret daglig leder. Stillingen er fuldtid karrierejob (ikke deltid, skånejob eller lignende) og alt arbejde foregår på vores adresse i Skive.

Om jobbet

Jobbet består i at være bindeled mellem vores forskellige afdelinger. Vi har brug for en person som kan hjælpe med tidsprioritering. En person som er alsidig og vækstorienteret.
Overordnet vil dit ansvar være vores daglige drift, økonomi og lignende opgaver.
Du vil indgå i et team som allerede arbejder meget selvstændigt og som forstår at arbejde sammen på kryds og tværs.

Vi søger en leder, som kan vægte økonomi og ressourcestyring højt og har de fornødne kompetencer, som listet herunder.

Kvalifikationer og kompetencer

Du kommer måske fra jobbet som revisor, afdelingsleder, økonomichef (CFO) eller lignende. Du har nedenstående kompetencer:

  • Kompetence inden for administration og økonomistyring
  • Ledelsesmæssige erfaringer, herunder personaleledelse
  • Kompetencer inden for analyse og kommunikation
  • Udarbejde regnskaber, budgetter, budgetkontrol og -opfølgning
  • Udarbejde ansættelseskontrakter og jobprofiler på nye medarbejdere
  • Statistikopgaver
  • Intern support, f.eks. ved besvarelse af spørgsmål fra ledelse og kollegaer
  • Personaleadministration og eventuel bemandingslogistik
  • Teamlederfunktion og driftsansvar
  • Planlægge og koordinere projekter
  • Udarbejde planer for arbejdsfordeling
  • Videreførelse af vores startup-DNA
  • Stor erfaring med IT-projekter
  • Meget gerne kendskab til eller erfaring med Indkøb og/eller online markedsføring

Opgaverne spænder bredt og derfor er det vigtigt du har mod på at varetage mange forskellige opgaver samt formår at sætte dig ind i mange komplekse og forskelligartede problemstillinger.

Om os

Rito.dk er en webshop, der forhandler mere end 17.000 varenumre inden for garn og hobbyartikler. Rito.dk er 5 år gammel, består i øjeblikket af 35 ansatte og oplever dagligt vækst. Vi har kunden og kundeservice meget højt på prioritetslisten. Rito.dk er en 100% røgfri arbejdsplads. Du kan se mere på http://www.rito.dk

Kontakt

Har du spørgsmål til stillingen, kan du sende en mail til job@rito.dk.

Kan du se dig selv i stillingen, så send straks en ansøgning på job@rito.dk og fortæl os hvorfor lige netop du vil være et perfekt match til Rito.dk. Både nu, men også om 5 år. Hos os tænker vi nemlig langsigtet.

Alle ansøgninger skal sendes til vores mail job@rito.dk med emnet "Kontorleder/Administrationschef/Daglig leder".

Alle ansøgninger behandles fortroligt. Vi vender tilbage så hurtigt som muligt. Vi kalder løbende kandidater til samtaler.

Kun ansøgninger pr. mail vil blive taget i betragtning.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330013823Phoenix-022cb2c512019-04-30T00:00:00Kontorleder/Administrationschef/Daglig leder til webshop med vind i sejlene

Daglig leder med økonomi og HR erfaring søges til webshop i kraftig vækst
Kunne du tænke dig at være daglig leder for en af landets hurtigst voksende webshops?
Vi er en virksomhed i rivende udvikling, der søger en stærk og engageret daglig leder. Stillingen er fuldtid karrierejob (ikke deltid, skånejob eller lignende) og alt arbejde foregår på vores adresse i Skive.

Om jobbet

Jobbet består i at være bindeled mellem vores forskellige afdelinger. Vi har brug for en person som kan hjælpe med tidsprioritering. En person som er alsidig og vækstorienteret.
Overordnet vil dit ansvar være vores daglige drift, økonomi og lignende opgaver.
Du vil indgå i et team som allerede arbejder meget selvstændigt og som forstår at arbejde sammen på kryds og tværs.

Vi søger en leder, som kan vægte økonomi og ressourcestyring højt og har de fornødne kompetencer, som listet herunder.

Kvalifikationer og kompetencer

Du kommer måske fra jobbet som revisor, afdelingsleder, økonomichef (CFO) eller lignende. Du har nedenstående kompetencer:

  • Kompetence inden for administration og økonomistyring
  • Ledelsesmæssige erfaringer, herunder personaleledelse
  • Kompetencer inden for analyse og kommunikation
  • Udarbejde regnskaber, budgetter, budgetkontrol og -opfølgning
  • Udarbejde ansættelseskontrakter og jobprofiler på nye medarbejdere
  • Statistikopgaver
  • Intern support, f.eks. ved besvarelse af spørgsmål fra ledelse og kollegaer
  • Personaleadministration og eventuel bemandingslogistik
  • Teamlederfunktion og driftsansvar
  • Planlægge og koordinere projekter
  • Udarbejde planer for arbejdsfordeling
  • Videreførelse af vores startup-DNA
  • Stor erfaring med IT-projekter
  • Meget gerne kendskab til eller erfaring med Indkøb og/eller online markedsføring

Opgaverne spænder bredt og derfor er det vigtigt du har mod på at varetage mange forskellige opgaver samt formår at sætte dig ind i mange komplekse og forskelligartede problemstillinger.

Om os

Rito.dk er en webshop, der forhandler mere end 17.000 varenumre inden for garn og hobbyartikler. Rito.dk er 5 år gammel, består i øjeblikket af 35 ansatte og oplever dagligt vækst. Vi har kunden og kundeservice meget højt på prioritetslisten. Rito.dk er en 100% røgfri arbejdsplads. Du kan se mere på http://www.rito.dk

Kontakt

Har du spørgsmål til stillingen, kan du sende en mail til job@rito.dk.

Kan du se dig selv i stillingen, så send straks en ansøgning på job@rito.dk og fortæl os hvorfor lige netop du vil være et perfekt match til Rito.dk. Både nu, men også om 5 år. Hos os tænker vi nemlig langsigtet.

Alle ansøgninger skal sendes til vores mail job@rito.dk med emnet "Kontorleder/Administrationschef/Daglig leder".

Alle ansøgninger behandles fortroligt. Vi vender tilbage så hurtigt som muligt. Vi kalder løbende kandidater til samtaler.

Kun ansøgninger pr. mail vil blive taget i betragtning.

2019-06-01T00:52:18.523 Daglig leder med økonomi og HR erfaring søges til webshop i kraftig vækstKunne du tænke dig at være daglig leder for en af landets hurtigst voksende webshops?Vi er en virksomhed i rivende udvikling, der søger en stærk og engageret daglig leder. Stillingen er fuldtid karrierejob (ikke deltid, skånejob eller lignende) og alt arbejde foregår på vores adresse i Skive. Om jobbet Jobbet består i at være bindeled mellem vores forskellige afdelinger. Vi har brug for en person som kan hjælpe med tidsprioritering. En person som er alsidig og vækstorienteret.Overordnet vil dit ansvar være vores daglige drift, økonomi og lignende opgaver.Du vil indgå i et team som allerede arbejder meget selvstændigt og som forstår at arbejde sammen på kryds og tværs. Vi søger en leder, som kan vægte økonomi og ressourcestyring højt og har de fornødne kompetencer, som listet herunder. Kvalifikationer og kompetencer Du kommer måske fra jobbet som revisor, afdelingsleder, økonomichef (CFO) eller lignende. Du har nedenstående kompetencer: Kompetence inden for administration og økonomistyring Ledelsesmæssige erfaringer, herunder personaleledelse Kompetencer inden for analyse og kommunikation Udarbejde regnskaber, budgetter, budgetkontrol og -opfølgning Udarbejde ansættelseskontrakter og jobprofiler på nye medarbejdere Statistikopgaver Intern support, f.eks. ved besvarelse af spørgsmål fra ledelse og kollegaer Personaleadministration og eventuel bemandingslogistik Teamlederfunktion og driftsansvar Planlægge og koordinere projekter Udarbejde planer for arbejdsfordeling Videreførelse af vores startup-DNA Stor erfaring med IT-projekter Meget gerne kendskab til eller erfaring med Indkøb og eller online markedsføring Opgaverne spænder bredt og derfor er det vigtigt du har mod på at varetage mange forskellige opgaver samt formår at sætte dig ind i mange komplekse og forskelligartede problemstillinger. Om os Rito.dk er en webshop, der forhandler mere end 17.000 varenumre inden for garn og hobbyartikler. Rito.dk er 5 år gammel, består i øjeblikket af 35 ansatte og oplever dagligt vækst. Vi har kunden og kundeservice meget højt på prioritetslisten. Rito.dk er en 100 røgfri arbejdsplads. Du kan se mere på http: www.rito.dk Kontakt Har du spørgsmål til stillingen, kan du sende en mail til job@rito.dk. Kan du se dig selv i stillingen, så send straks en ansøgning på job@rito.dk og fortæl os hvorfor lige netop du vil være et perfekt match til Rito.dk. Både nu, men også om 5 år. Hos os tænker vi nemlig langsigtet. Alle ansøgninger skal sendes til vores mail job@rito.dk med emnet Kontorleder Administrationschef Daglig leder . Alle ansøgninger behandles fortroligt. Vi vender tilbage så hurtigt som muligt. Vi kalder løbende kandidater til samtaler. Kun ansøgninger pr. mail vil blive taget i betragtning.11jobnet022cb2c5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-31T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3516497RITO ApS11Gyrovej 17800SkiveDKDanmark0
job@rito.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent751352JobNet4980778498077810030-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=022cb2c5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=022cb2c5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=022cb2c5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=022cb2c5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/7.jpgEr Ledelse noget for dig? Søg jobbet som Administrationschef i dag.12008001Dansk3Læse/ tale123101Administrationschef6Ledelse361628010Dennis Drejerjob@rito.dkDKDanmarkDKDanmark330031398Socialfaglig teamleder til FamiliesektionenRobot mere ledelse tættere påFamiliesektionen søger en socialfaglig teamleder på fuld tid.Familiesektionen implementerede i 2017 en ny struktur med et ledelsesteam bestående af en sektionsleder og en socialfaglig teamleder. Sektionslederen har det overordnede ansvar for personale, økonomi og faglighed, mens den socialfaglige teamleder har til opgave at sikre fagligheden både individuelt og på tværs i sektionen. Vi har evalueret vores nye struktur og fundet, at det er den rigtige vej at gå og vi har samtidig fundet, at der er behov for mere ledelse tættere på for hver enkelt af vores ca 25 rådgivere. På den baggrund har vi organiseret Familiesektionen i tre teams med hver sin socialfaglige teamleder.De tre teams erRådgivning og AfklaringUndersøgelse og Indsats (Unge og handicap)Undersøgelse og Indsats (børn)Teamlederne til de to første teams er allerede godt i gang med deres opgaveløsning, men vi mangler den tredje socialfaglige teamleder til Undersøgelse og Indsats (børn), ligesom vi mangler dig i vores ledelsesteam. I dit team er der 8 socialrådgivere, som arbejder med forebyggende foranstaltninger og anbringelsessager for de 0-14 årige, ligesom der udarbejdes børnefaglige undersøgelser.Som socialfaglig teamleder får du ansvaret fordit eget teamden daglige drift af teamets opgaverfaglig sparring med rådgivernehyppige og systematiske sagsgennemgange og ledelsestilsynimplementering af ledelsesmæssige og politiske beslutninger på team- og rådgiverniveau.Det siger sig selv, at du er helt skarp på anbringelsessager og har erfaring med at udarbejde indstillinger til Børne- og Ungeudvalg, og så er du et kreativt tænkende menneske, der formår at styrke og støtte både rådgivere og samarbejdspartnere i det forebyggende arbejde. I ledelsesteamet fastlægger vi den fælles retning. Vi er allerede godt i gang, men vi mangler også en del endnu, så du får god mulighed for at præge opgaveløsningen i sektionen. I udgangspunktet sidder du ikke selv med sager.Vores nye socialfaglige teamleder eruddannet socialrådgiver og bredt funderet erfaringsmæssigtvant til at tænke i udvikling og nye løsninger både organisatorisk og i de enkelte sagerstærk i samarbejdet både internt i sektionen og tværprofessionelten dygtig vidensdelerVi forventer, at dukan og vil arbejde ud fra Skive Kommunes Sammenhængende Børnepolitiktænker helhedsorienteret med respekt for detaljener diplomatisk, anerkendende og god til at skabe tillid mellem medarbejdere og ledelsebrænder for den faglige metier, der bærer hverdagens arbejde i Familiesektionenkan og vil bidrage til udviklingen af vores ledelsesteamLøn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og principperne om lokal løndannelse.Nærmere oplysninger kan du få ved at kontakte sektionsleder Anne Trine Larsen på 22 28 86 79 atla@skivekommune.dk eller socialfaglig teamleder Mette Bak Olesen 25 32 93 19 mbol@skivekommune.dkAnsøgningsfrist Tirsdag den 18. juni 2019.Samtaler mandag den 24. juni 2019.BilagFunktionbeskrivelse (https: signatur.frontlab.com Skive Jobs WebAdFile& 46aspx?Id 77a083cb250a4c68bd35ac6280097efa& 46pdf)Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystemSkive - det er RENT LIVI Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.Læs mere på www.skive.dk– mere ledelse tættere på

Familiesektionen søger en socialfaglig teamleder på fuld tid.

Familiesektionen implementerede i 2017 en ny struktur med et ledelsesteam bestående af en sektionsleder og en socialfaglig teamleder. Sektionslederen har det overordnede ansvar for personale, økonomi og faglighed, mens den socialfaglige teamleder har til opgave at sikre fagligheden både individuelt og på tværs i sektionen. Vi har evalueret vores nye struktur og fundet, at det er den rigtige vej at gå og vi har samtidig fundet, at der er behov for mere ledelse tættere på for hver enkelt af vores ca 25 rådgivere. På den baggrund har vi organiseret Familiesektionen i tre teams med hver sin socialfaglige teamleder.

De tre teams er
  • Rådgivning og Afklaring
  • Undersøgelse og Indsats (Unge og handicap)
  • Undersøgelse og Indsats (børn)

Teamlederne til de to første teams er allerede godt i gang med deres opgaveløsning, men vi mangler den tredje socialfaglige teamleder til Undersøgelse og Indsats (børn), ligesom vi mangler dig i vores ledelsesteam. I dit team er der 8 socialrådgivere, som arbejder med forebyggende foranstaltninger og anbringelsessager for de 0-14 årige, ligesom der udarbejdes børnefaglige undersøgelser.

Som socialfaglig teamleder får du ansvaret for
  • dit eget team
  • den daglige drift af teamets opgaver
  • faglig sparring med rådgiverne
  • hyppige og systematiske sagsgennemgange og ledelsestilsyn
  • implementering af ledelsesmæssige og politiske beslutninger på team- og rådgiverniveau.

Det siger sig selv, at du er helt skarp på anbringelsessager og har erfaring med at udarbejde indstillinger til Børne- og Ungeudvalg, og så er du et kreativt tænkende menneske, der formår at styrke og støtte både rådgivere og samarbejdspartnere i det forebyggende arbejde. I ledelsesteamet fastlægger vi den fælles retning. Vi er allerede godt i gang, men vi mangler også en del endnu, så du får god mulighed for at præge opgaveløsningen i sektionen. I udgangspunktet sidder du ikke selv med sager.

Vores nye socialfaglige teamleder er
  • uddannet socialrådgiver og bredt funderet erfaringsmæssigt
  • vant til at tænke i udvikling og nye løsninger både organisatorisk og i de enkelte sager
  • stærk i samarbejdet både internt i sektionen og tværprofessionelt
  • en dygtig vidensdeler

Vi forventer, at du
  • kan og vil arbejde ud fra Skive Kommunes Sammenhængende Børnepolitik
  • tænker helhedsorienteret med respekt for detaljen
  • er diplomatisk, anerkendende og god til at skabe tillid mellem medarbejdere og ledelse
  • brænder for den faglige metier, der bærer hverdagens arbejde i Familiesektionen
  • kan og vil bidrage til udviklingen af vores ledelsesteam

Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og principperne om lokal løndannelse.

Nærmere oplysninger
kan du få ved at kontakte sektionsleder Anne Trine Larsen på 22 28 86 79 / atla@skivekommune.dk eller socialfaglig teamleder Mette Bak Olesen 25 32 93 19 / mbol@skivekommune.dk

Ansøgningsfrist
Tirsdag den 18. juni 2019.

Samtaler mandag den 24. juni 2019.

Bilag
  • Funktionbeskrivelse (https://signatur.frontlab.com/Skive/Jobs/WebAdFile.aspx?Id=77a083cb250a4c68bd35ac6280097efa.pdf)

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

Skive - det er RENT LIV
I Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.
Læs mere på www.skive.dk

 

Skive KommuneSkive2019-06-04T00:00:002019-06-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Socialfaglig teamleder til Familiesektionen

Skive Kommune

Skive
mere ledelse tættere påFamiliesektionen søger en socialfaglig teamleder på fuld tid.Familiesektionen implementerede i 2017 en ny struktur med et ledelsesteam bestående af en sektionsleder og en socialfaglig teamleder. Sektionslederen har det overord...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:18. juni 2019