Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontormedhjælper - Journalisering

Inden du søger dette job, skal du undersøge, om du er berettiget til at få et job med løntilskud. Hvis du er i tvivl, skal du kontakte dit lokale jobcenter. Hvis du er blevet henvist til en af jobcentrets samarbejdspartnere, er det dem, du skal spørge. Din arbejdsgiver skal have jobbet godkendt skriftligt af jobcentret, inden du påbegynder en ansættelse med løntilskud.

Ansættelsen indledes yderligere med 4 ugers praktik.

Regionsgården i Hillerød tilbyder et forløb med praktik og ansættelse med løntilskud. Opgaver er:

-        Journalisering i ScanSjour/Workzone

-        Sagsbehandling af ansøgninger til tilskud om høreapparater.

-        Erfaring med almene kontoropgaver

Ønsker til kvalifikationer:

-        Kendskab til arkiveringssystemer og officepakken

-        Evne til at arbejde systematisk, gode samarbejdsevner

Personlige kvalifikationer: 

Omhyggelig, detaljeorienteret, erfaring og god evne til at sætte sig ind i regler og bestemmelser. Serviceminded og løsningsorienteret.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329788905Phoenix-41ffdeb512018-04-06T14:06:39.830Kontormedhjælper - Journalisering

Inden du søger dette job, skal du undersøge, om du er berettiget til at få et job med løntilskud. Hvis du er i tvivl, skal du kontakte dit lokale jobcenter. Hvis du er blevet henvist til en af jobcentrets samarbejdspartnere, er det dem, du skal spørge. Din arbejdsgiver skal have jobbet godkendt skriftligt af jobcentret, inden du påbegynder en ansættelse med løntilskud.

Ansættelsen indledes yderligere med 4 ugers praktik.

Regionsgården i Hillerød tilbyder et forløb med praktik og ansættelse med løntilskud. Opgaver er:

-        Journalisering i ScanSjour/Workzone

-        Sagsbehandling af ansøgninger til tilskud om høreapparater.

-        Erfaring med almene kontoropgaver

Ønsker til kvalifikationer:

-        Kendskab til arkiveringssystemer og officepakken

-        Evne til at arbejde systematisk, gode samarbejdsevner

Personlige kvalifikationer: 

Omhyggelig, detaljeorienteret, erfaring og god evne til at sætte sig ind i regler og bestemmelser. Serviceminded og løsningsorienteret.

2018-04-23T00:51:01.160 Inden du søger dette job, skal du undersøge, om du er berettiget til at få et job med løntilskud. Hvis du er i tvivl, skal du kontakte dit lokale jobcenter. Hvis du er blevet henvist til en af jobcentrets samarbejdspartnere, er det dem, du skal spørge. Din arbejdsgiver skal have jobbet godkendt skriftligt af jobcentret, inden du påbegynder en ansættelse med løntilskud. Ansættelsen indledes yderligere med 4 ugers praktik. Regionsgården i Hillerød tilbyder et forløb med praktik og ansættelse med løntilskud. Opgaver er: - Journalisering i ScanSjour Workzone - Sagsbehandling af ansøgninger til tilskud om høreapparater. - Erfaring med almene kontoropgaver Ønsker til kvalifikationer: - Kendskab til arkiveringssystemer og officepakken - Evne til at arbejde systematisk, gode samarbejdsevner Personlige kvalifikationer: Omhyggelig, detaljeorienteret, erfaring og god evne til at sætte sig ind i regler og bestemmelser. Serviceminded og løsningsorienteret.11Jobnet41ffdeb5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-22T00:00:0000110EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3207680Regionsgården11Kongens Vænge 23400HillerødDKDanmark0
ulrich.mogens.andersen@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent550629JobNet48049361000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=41ffdeb5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=41ffdeb5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=41ffdeb5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=41ffdeb5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/1.jpgEr du god til at planlægge? Som Kontormedhjælper er dette en værdsat egenskab. Søg jobbet hos Regionsgården nu.12008001Dansk3Læse/ tale419017Kontormedhjælper5Kontor og administration354196605Ulrich Mogens Andersenulrich.mogens.andersen@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark329956106Sekretær i Allerød Videnscenter - 24 timer ugentligtBasic Videnscenteret i Allerød Kommune savner en selvstændig og dygtig sekretær på deltid pr. 1. april 2019.Arbejdsopgaverne: Arbejdsopgaverne varierer og omfatter foruden indkøb, registrering og katalogisering af materialer også regnskabsføring af Videnscenterets budget. Sekretæren deltager fast i materialevalgmøder, hvor biblioteks- og undervisningsmaterialer drøftes og besluttes. Desuden samarbejder sekretæren med skolekonsulenten om den praktiske klargøring til kurser og møder, hvilket også omfatter kaffebrygning og forplejning i mindre omfang.Intensiteten i Videnscenteret er afvekslende. Der er stille perioder med tid til betaling af fakturaer og katalogisering af materialer, og der er hektiske perioder, hvor det strømmer ind med kursusdeltagere, som spørger om alt muligt, og hvor der samtidig skal brygges spandevis af kaffe.Arbejdstiden: De 24 ugentlige arbejdstimer tilrettelægges i samarbejde med skolekonsulenten. Der er både mulighed for ugentlig fridag(e) eller korte arbejdsdage.Personlige kompetencer: Du skal kunne arbejde selvstændigt og kunne klare hektisk aktivitet og i perioder trives i dit eget selskab. Du skal være positiv og holde af at være i kontakt med virkelig mange forskellige mennesker. Godt humør og lysten til at give en hånd med, når det kniber, vil blive påskønnet.Faglige kompetencer: Du skal være i stand til at arbejde selvstændigt og kunne tilegne dig nye arbejdsprocesser. Du skal helst være fortrolig med enten regnskabssystemet Prisme eller bibliotekssystemet Cicero. Hvis du mestrer begge systemer vil det være en klar fordel.Videnscenteret i Allerød er et fælles kursus- og materialecenter for kommunens skoler. I Videnscenteret planlægges og afvikles faglige kurser for lærere, pædagoger og ledere samt møder, workshops og aktiviteter af forskellig karakter. Desuden står Videnscenteret for materialevalg og materialeindkøb for alle folkeskoler i kommunen. Opgaver fra alle kommunens skoler og daginstitutioner varetages af Videnscenteret.Videnscenteret ligger på Lillevang Skole, afdeling Skovvang, en skole som omfatter elever fra 0.-5. klasse.Bemandingen består af Videnscenterets sekretær og kommunens skolekonsulent. Sekretær og konsulent deler kontor og passer desuden Videnscenterets to kursuslokaler. En del af tiden er skolekonsulenten andre steder i kommunen, og her står sekretæren for den daglige drift og for at besvare henvendelser.Løn- og ansættelsesvilkår: Efter gældende overenskomst.Ansættelsessamtale: Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler 28. februar 2019 i Videnscenteret.Vil du vide mere: Kontakt skolekonsulent Jesper Holtoug på 40 78 60 69.Du sender din ansøgning digitalt via linket i annoncen senest 24. februar 2019. Uddannelsesbevis, dokumentation for tidligere erfaring og andre relevante bilag uploader du separat med din ansøgning.Vi glæder os til at modtage din ansøgning.Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.Videnscenteret i Allerød Kommune savner en selvstændig og dygtig sekretær på deltid pr. 1. april 2019.

Arbejdsopgaverne: Arbejdsopgaverne varierer og omfatter foruden indkøb, registrering og katalogisering af materialer også regnskabsføring af Videnscenterets budget. Sekretæren deltager fast i materialevalgmøder, hvor biblioteks- og undervisningsmaterialer drøftes og besluttes. Desuden samarbejder sekretæren med skolekonsulenten om den praktiske klargøring til kurser og møder, hvilket også omfatter kaffebrygning og forplejning i mindre omfang.

Intensiteten i Videnscenteret er afvekslende. Der er stille perioder med tid til betaling af fakturaer og katalogisering af materialer, og der er hektiske perioder, hvor det strømmer ind med kursusdeltagere, som spørger om alt muligt, og hvor der samtidig skal brygges spandevis af kaffe.

Arbejdstiden: De 24 ugentlige arbejdstimer tilrettelægges i samarbejde med skolekonsulenten. Der er både mulighed for ugentlig fridag(e) eller korte arbejdsdage.

Personlige kompetencer: Du skal kunne arbejde selvstændigt og kunne klare hektisk aktivitet og i perioder trives i dit eget selskab. Du skal være positiv og holde af at være i kontakt med virkelig mange forskellige mennesker. Godt humør og lysten til at give en hånd med, når det kniber, vil blive påskønnet.

Faglige kompetencer: Du skal være i stand til at arbejde selvstændigt og kunne tilegne dig nye arbejdsprocesser. Du skal helst være fortrolig med enten regnskabssystemet Prisme eller bibliotekssystemet Cicero. Hvis du mestrer begge systemer vil det være en klar fordel.

Videnscenteret i Allerød er et fælles kursus- og materialecenter for kommunens skoler. I Videnscenteret planlægges og afvikles faglige kurser for lærere, pædagoger og ledere samt møder, workshops og aktiviteter af forskellig karakter. Desuden står Videnscenteret for materialevalg og materialeindkøb for alle folkeskoler i kommunen. Opgaver fra alle kommunens skoler og daginstitutioner varetages af Videnscenteret.

Videnscenteret ligger på Lillevang Skole, afdeling Skovvang, en skole som omfatter elever fra 0.-5. klasse.

Bemandingen består af Videnscenterets sekretær og kommunens skolekonsulent. Sekretær og konsulent deler kontor og passer desuden Videnscenterets to kursuslokaler. En del af tiden er skolekonsulenten andre steder i kommunen, og her står sekretæren for den daglige drift og for at besvare henvendelser.

Løn- og ansættelsesvilkår: Efter gældende overenskomst.

Ansættelsessamtale: Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler 28. februar 2019 i Videnscenteret.

Vil du vide mere: Kontakt skolekonsulent Jesper Holtoug på 40 78 60 69.

Du sender din ansøgning digitalt via linket i annoncen senest 24. februar 2019. Uddannelsesbevis, dokumentation for tidligere erfaring og andre relevante bilag uploader du separat med din ansøgning.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.



Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.

Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.


ORS/Small/37d79db5_logo.jpegLillevang SkoleAllerød2019-02-07T10:01:44.7602019-02-24T00:00:00
329953637Kontorelever til Allerød Kommunes administrationBasic Allerød Kommune søger tre engagerede og selvstændige kontorelever til en 2-årig uddannelse indenfor specialet offentlig administration.Stillingerne er ledige fra 1. september 2019. Arbejdstiden er 37 timer om ugen, inkl. frokost. Vi har fleksordning. UddannelsenKontoruddannelsen med specialeretningen offentlig administration er en uddannelse med en stor spændvidde, og vi sikrer os, at du opnår færdigheder indenfor mange aspekter af offentlig administration. Af hovedtemaer kan nævnes: Skriftlig og mundtlig kommunikation, administration, sagsbehandling, lovgivning retsgrundlag, økonomi, personaleforhold. Områderne vil blive vægtet forskelligt afhængig af hvor i organisationen du tager din uddannelse. I din elevtid kommer du til at arbejde i 2-3 forskellige afdelinger på rådhuset. Noget af elevtiden kan også være med et indlagt forløb på eksterne steder i kommunen, f.eks. på en skole eller et plejecenter. Dette sker efter konkret aftale og i forhold til de generelle mål for uddannelsen. Uanset hvor i kommunes administration, du bliver ansat, vil du samlet set under den praktiske del af uddannelsen - få kendskab til hvordan man søger at omsætte beslutninger til praksis i en politisk styret offentlig institution, hvor effektivitet, digitalisering og drift er en del af hverdagen. Udover den praktiske uddannelse, er der i alt 13-15 ugers skoleophold fordelt på tre forløb samt en afsluttende fagprøve. Undervisningen foregår på Handelsskolen København Nord i Lyngby. Skoledelen vægter følgende områder: Politik, økonomi, organisation, samarbejde, lovgivning og kommunikation. Målet er, at du efter endt uddannelse kan udføre arbejdsopgaver og beherske metoder inden for de administrative hovedområder i en kommune. Uddannelsen giver dig kompetencer til at rådgive og kommunikere - herunder om anvendelsen af IT på en offentlig arbejdsplads overfor borgere og brugere. Vi tilbyder en attraktiv uddannelse med mange jobmuligheder efter endt uddannelse. Vi kan ikke garantere ansættelse efter endt uddannelse, men vi gør hvad vi kan for at klæde dig på til fremtidens arbejdsmarked. En uddannelse med indflydelseSom kontorelev hos os får du mulighed for: At få indflydelse på dit eget elevforløb Personlig- og faglig udvikling At samarbejde med kolleger og oplæringsansvarlige At få mange forskelligartede arbejdsopgaver, både ad hoc opgaver, tungere sagsbehandling, afgørelser, rutineopgaver og projektopgaver præcis som andre medarbejdere Blive en del af tværfaglige ad hoc projekter, fx om digitalisering. En uddannelse, der stiller kravFor at starte som elev hos os skal du have gennemført en af nedenstående: Du har bestået HG grundforløb med adgang til offentlig administration, som er udstedt før 1. august 2015 eller EUX. Du har en baggrund med HF, HTX eller STX og har gennemført et 10 ugers supplerende forløb. Du har en baggrund med HHX eller EUX med en anden fagretning end offentlig administration, og har gennemført et supplerende EUS forløb med undervisning i op til 5 uger. Desuden forventer vi, at du: Har gode mundtlige og skriftlige formuleringsevner. Har lysten og evnen til at lære nyt og omsætte teoretisk viden til praksis. Har modet til at tage initiativ og ansvar både for dig selv og din egen faglige personlige udvikling. Hvis du er i tvivl om dine adgangskrav og hvorvidt du har de rette niveauer der er målrettet uddannelsen offentlig administration, beder vi dig kontakte handelsskolen.Lønnen udgør ca. 14.000 kr. pr. måned det første år og ca. 14.900 kr. pr. måned det andet år. Er du over 25 år udgør lønnen cirka 20.800 kr. pr. måned. Yderligere oplysningerKunne du tænke dig at vide mere, er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Tina Grundsøe på 48 12 61 38 eller via tigr@alleroed.dk AnsøgningsfristDu søger elektronisk via linket i annoncen senest den 10. marts 2019. Eksamenspapirer terminskarakterer og evt. andre relevante dokumenter uploader du separat med din ansøgning.Vi afholder ansættelsessamtaler i perioden onsdag den 27. marts fredag den 29. marts 2019.I din ansøgning ønsker vi, at du skriver hvorfor vi særligt bør ansætte dig og hvordan du vil medvirke til at gøre en forskel i organisationen.Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.Allerød Kommune søger tre engagerede og selvstændige kontorelever til en 2-årig uddannelse indenfor specialet offentlig administration.

Stillingerne er ledige fra 1. september 2019. Arbejdstiden er 37 timer om ugen, inkl. frokost. Vi har fleksordning.
 
Uddannelsen
Kontoruddannelsen med specialeretningen offentlig administration er en uddannelse med en stor spændvidde, og vi sikrer os, at du opnår færdigheder indenfor mange aspekter af offentlig administration. Af hovedtemaer kan nævnes: Skriftlig og mundtlig kommunikation, administration, sagsbehandling, lovgivning/retsgrundlag, økonomi, personaleforhold. Områderne vil blive vægtet forskelligt afhængig af hvor i organisationen du tager din uddannelse.
 
I din elevtid kommer du til at arbejde i 2-3 forskellige afdelinger på rådhuset. Noget af elevtiden kan også være med et indlagt forløb på eksterne steder i kommunen, f.eks. på en skole eller et plejecenter. Dette sker efter konkret aftale og i forhold til de generelle mål for uddannelsen.
 
Uanset hvor i kommunes administration, du bliver ansat, vil du – samlet set under den praktiske del af uddannelsen - få kendskab til hvordan man søger at omsætte beslutninger til praksis i en politisk styret offentlig institution, hvor effektivitet, digitalisering og drift er en del af hverdagen.
 
Udover den praktiske uddannelse, er der i alt 13-15 ugers skoleophold fordelt på tre forløb samt en afsluttende fagprøve. Undervisningen foregår på Handelsskolen København Nord i Lyngby. Skoledelen vægter følgende områder: Politik, økonomi, organisation, samarbejde, lovgivning og kommunikation.
 
Målet er, at du efter endt uddannelse kan udføre arbejdsopgaver og beherske metoder inden for de administrative hovedområder i en kommune. Uddannelsen giver dig kompetencer til at rådgive og kommunikere - herunder om anvendelsen af IT på en offentlig arbejdsplads overfor borgere og brugere.
 
Vi tilbyder en attraktiv uddannelse med mange jobmuligheder efter endt uddannelse. Vi kan ikke garantere ansættelse efter endt uddannelse, men vi gør hvad vi kan for at klæde dig på til fremtidens arbejdsmarked.
 
En uddannelse med indflydelse
Som kontorelev hos os får du mulighed for: 
  • At få indflydelse på dit eget elevforløb
  • Personlig- og faglig udvikling
  • At samarbejde med kolleger og oplæringsansvarlige
  • At få mange forskelligartede arbejdsopgaver, både ad hoc opgaver, tungere sagsbehandling, afgørelser, rutineopgaver og projektopgaver – præcis som andre medarbejdere
  • Blive en del af tværfaglige ad hoc projekter, fx om digitalisering. 

En uddannelse, der stiller krav
For at starte som elev hos os skal du have gennemført en af nedenstående:
  • Du har bestået HG grundforløb med adgang til offentlig administration, som er udstedt før 1. august 2015 eller EUX. 
  • Du har en baggrund med HF, HTX eller STX og har gennemført et 10 ugers supplerende forløb.
  • Du har en baggrund med HHX eller EUX med en anden fagretning end offentlig administration, og har gennemført et supplerende EUS forløb med undervisning i op til 5 uger.

Desuden forventer vi, at du:
  • Har gode mundtlige og skriftlige formuleringsevner.
  • Har lysten og evnen til at lære nyt og omsætte teoretisk viden til praksis.
  • Har modet til at tage initiativ og ansvar – både for dig selv og din egen faglige/personlige udvikling. 

Hvis du er i tvivl om dine adgangskrav og hvorvidt du har de rette niveauer der er målrettet uddannelsen offentlig administration, beder vi dig kontakte handelsskolen.

Lønnen udgør ca. 14.000 kr. pr. måned det første år og ca. 14.900 kr. pr. måned det andet år. Er du over 25 år udgør lønnen cirka 20.800 kr. pr. måned.
 
Yderligere oplysninger
Kunne du tænke dig at vide mere, er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Tina Grundsøe på 48 12 61 38 eller via tigr@alleroed.dk
 
Ansøgningsfrist
Du søger elektronisk via linket i annoncen senest den 10. marts 2019. Eksamenspapirer/terminskarakterer og evt. andre relevante dokumenter uploader du separat med din ansøgning.

Vi afholder ansættelsessamtaler i perioden onsdag den 27. marts – fredag den 29. marts 2019.

I din ansøgning ønsker vi, at du skriver hvorfor vi særligt bør ansætte dig og hvordan du vil medvirke til at gøre en forskel i organisationen.


Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.

 

ORS/Small/6626d028_logo.jpegPersonale og ITAllerød2019-02-04T13:09:33.5302019-03-10T00:00:00
329962276Ny kollega til BorgerserviceRobot Borgerservice i Hillerød Kommune søger ny kollegaBorgerservice er den primære indgang for Hillerød Kommunes borgere. Ud over at varetage en bred vifte af opgaver i Borgerservice, vejleder vi også hver dag fremmødte borgere, besvarer telefoniske henvendelser og formidler kontakt til resten af rådhuset. På den måde er vi omdrejningspunkt for hele organisationen og optaget af, at give borgere og kollegaer en helhedsorienteret service af god kvalitet.Pr. 1. maj 2019 søger vi en kollega inden for folkeregisterområdet, som også kan bidrage til løsningen af de mange andre opgaver vi har i Borgerservice for eksempel sygesikring, flytning, vielser, udstedelse af pas, kørekort, helbredstillæg, NemId. Du kommer således til at arbejde inden for et bredt fagligt område, men dine hovedopgaver vil være: Ekspedition af borgere i Borgerservice på Folkeregisterets fagområde.Betjening af borgere via telefon, e-mail og digital post.Sagsbehandling af flytninger i E-flyt.Sagsbehandling inden for CPR-lovens område, herunder børneflyt.Sagsbehandling i forbindelse med ind- og udrejse af Danmark.Sygesikring og lægevalg.Håndtering af opgaver i forbindelse med valg.Afløsning i Kontaktcentret, som vi på skift bemander.Vi søger en kollega, derEr serviceminded og professionel i sit møde med borgere og kollegaer, hvor du evner at holde fokus på sagen - også i svære situationer.Har gode IT-kompetencer og er vant til at arbejde i flere systemer og ser sammenhængen imellem dem.Har erfaring med sagsbehandling og juridiske problemstillinger inden for CPR lovgivningen.Er fleksibel og trives i en hverdag med mange opgaver.Kan engelsk på samtaleniveau.Vi tilbyder digInteressante og udfordrende arbejdsopgaver, der giver mulighed for faglig og personlig udvikling.Et moderne kontormiljø med fleksible faciliteter.Dygtige kollegaer, som tilbyder sparring, god introduktion til opgaverne og godt humør.Løn og ansættelsesvilkårLønnen forhandles med den relevante faglige organisation efter principperne i Ny Løn.TiltrædelseStillingen er på 37 timer og ledig til besættelse 1. maj 2019.Yderligere oplysningerHvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at ringe til Sektionsleder Anne-Marie Rao på telefon 72 32 33 30 eller mail - arao@hillerod.dkAnsøgningsfristSenest tirsdag den 19. marts kl. 12.00. Vi holder jobsamtaler torsdag den 28. marts.Læs mere om Borger- og Socialservice under Job, Social og Sundhed på Hillerød Kommune http: www.hillerod.dkHillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Borgerservice i Hillerød Kommune søger ny kollega

Borgerservice er den primære indgang for Hillerød Kommunes borgere. Ud over at varetage en bred vifte af opgaver i Borgerservice, vejleder vi også hver dag fremmødte borgere, besvarer telefoniske henvendelser og formidler kontakt til resten af rådhuset. På den måde er vi omdrejningspunkt for hele organisationen og optaget af, at give borgere og kollegaer en helhedsorienteret service af god kvalitet.

Pr. 1. maj 2019 søger vi en kollega inden for folkeregisterområdet, som også kan bidrage til løsningen af de mange andre opgaver vi har i Borgerservice for eksempel sygesikring, flytning, vielser, udstedelse af pas, kørekort, helbredstillæg, NemId. Du kommer således til at arbejde inden for et bredt fagligt område, men dine hovedopgaver vil være:
  • Ekspedition af borgere i Borgerservice på Folkeregisterets fagområde.
  • Betjening af borgere via telefon, e-mail og digital post.
  • Sagsbehandling af flytninger i E-flyt.
  • Sagsbehandling inden for CPR-lovens område, herunder børneflyt.
  • Sagsbehandling i forbindelse med ind- og udrejse af Danmark.
  • Sygesikring og lægevalg.
  • Håndtering af opgaver i forbindelse med valg.
  • Afløsning i Kontaktcentret, som vi på skift bemander.

Vi søger en kollega, der
  • Er serviceminded og professionel i sit møde med borgere og kollegaer, hvor du evner at holde fokus på sagen - også i svære situationer.
  • Har gode IT-kompetencer og er vant til at arbejde i flere systemer og ser sammenhængen imellem dem.
  • Har erfaring med sagsbehandling og juridiske problemstillinger inden for CPR lovgivningen.
  • Er fleksibel og trives i en hverdag med mange opgaver.
  • Kan engelsk på samtaleniveau.

Vi tilbyder dig
  • Interessante og udfordrende arbejdsopgaver, der giver mulighed for faglig og personlig udvikling.
  • Et moderne kontormiljø med fleksible faciliteter.
  • Dygtige kollegaer, som tilbyder sparring, god introduktion til opgaverne og godt humør.

Løn og ansættelsesvilkår
Lønnen forhandles med den relevante faglige organisation efter principperne i Ny Løn.

Tiltrædelse
Stillingen er på 37 timer og ledig til besættelse 1. maj 2019.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at ringe til Sektionsleder Anne-Marie Rao på telefon 72 32 33 30 eller mail - arao@hillerod.dk

Ansøgningsfrist
Senest tirsdag den 19. marts kl. 12.00. Vi holder jobsamtaler torsdag den 28. marts.

Læs mere om Borger- og Socialservice under Job, Social og Sundhed på Hillerød Kommune http://www.hillerod.dk

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

Hillerød KommuneHillerød2019-02-18T00:00:002019-03-19T00:00:00
329956000Fem kontorelever til offentlig administration pr. 2. september 2019Robot Er du parat til en elevtid fuld af spændende udfordringer og ansvar?Og vil du lære en masse forskellige mennesker at kende og opbygge et solidt administrativt fundament fra den offentlige sektor, som hjælper dig og din karriere i fremtiden? Så skal du helt sikkert læse videre her.Som elev i Gribskov Kommune får dumasser af ansvar fra dag 1, samtidig med at du altid har en god kollega, du kan spørgeen spændende hverdag på en arbejdsplads med mange forskellige opgaver og med et godt sammenholdløn under din uddannelse.Hvad kræver det?For at komme i betragtning til en af vores stillinger er det vigtigt, at du opfylder optagelseskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration.Det vil sige, at du allerede har eller inden 1. september 2019 har bestået én af følgende uddannelserEUX offentlig administrationHHX skal suppleres med 5 ugers EUS5STX HTX HF skal suppleres med 10 ugers EUS10HG bevis med adgang til offentlig administration udstedt før den 1.8.2015Kontakt Knord Lyngby, hvis du er i tvivl om hvorvidt du opfylder adgangskravene.Løn efter gældende overenskomstSe hvad vores nuværende elever siger om Gribskov Kommune som arbejdsplads her. (https: www.youtube.com watch?v GnVrkrBPeXA)Du kan se stillingsbeskrivelserne for de enkelte elevstillinger under herElev i Center for Koncernstyring og ITSe stillingsbeskrivelsen her (http: signatur.dk kunder Kunde Gribskov Elev Elev 20i 20Center 20for 20Koncernstyring 20og 20It 20.pdf).Søg stillingen som elev i Center for Koncernstyring og IT her. (https: signatur.frontlab.com ExtJobs DefaultHosting JobApplication.aspx?ClientId 2079 ERId 33068)Elev i Center for Strategi og HRSe stillingsbeskrivelsen her. (http: signatur.dk kunder Kunde Gribskov Elev Elev 20i 20Center 20for 20Strategi 20og 20HR.pdf)Søg stillingen som elev i Center for Strategi og HR her. (https: signatur.frontlab.com ExtJobs DefaultHosting JobApplication.aspx?ClientId 2079 ERId 33069)Elev i VelfærdssekretariatetSe stillingsbeskrivelsen her. (http: signatur.dk kunder Kunde Gribskov Elev Elev 20i 20Velfaerdssekretariatet.pdf)Søg stillingen som elev i Center for Børn og Unge og Social og Sundhed her. (https: signatur.frontlab.com ExtJobs DefaultHosting JobApplication.aspx?ClientId 2079 ERId 33072)Elev i Center for Byer, Ejendomme og Erhverv og Venter for Teknik og MiljøSe stillingsbeskrivelsen her (http: signatur.dk kunder Kunde Gribskov Elev Elev 20i 20Center 20Byer 2C 20Ejendomme 20og 20Erhverv 20og 20Center 20for 20Teknik 20og 20Milj C3 B8 20.pdf).Søg stillingen som elev i Center for Byer, Ejendomme og Erhverv og Venter for Teknik og Miljø her. (https: signatur.frontlab.com ExtJobs DefaultHosting JobApplication.aspx?ClientId 2079 ERId 33081)Elev i Center for BorgerserviceSe stillingsbeskrivelsen her. (http: signatur.dk kunder Kunde Gribskov Elev Elev 20i 20Center 20for 20Borgerservice 20og 20Beskaeftigelse_b.pdf)Søg stillingen som elev i Center for Borgerservice her. (https: signatur.frontlab.com ExtJobs DefaultHosting JobApplication.aspx?ClientId 2079 ERId 33082)Gribskov Kommunes værdierÅbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · FleksibilitetEr du parat til en elevtid fuld af spændende udfordringer og ansvar?
Og vil du lære en masse forskellige mennesker at kende og opbygge et solidt administrativt fundament fra den offentlige sektor, som hjælper dig og din karriere i fremtiden? Så skal du helt sikkert læse videre her.

Som elev i Gribskov Kommune får du
  • masser af ansvar fra dag 1, samtidig med at du altid har en god kollega, du kan spørge
  • en spændende hverdag på en arbejdsplads med mange forskellige opgaver og med et godt sammenhold
  • løn under din uddannelse.

Hvad kræver det?
For at komme i betragtning til en af vores stillinger er det vigtigt, at du opfylder optagelseskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration.

Det vil sige, at du allerede har – eller inden 1. september 2019 har bestået – én af følgende uddannelser
  • EUX offentlig administration
  • HHX skal suppleres med 5 ugers EUS5
  • STX/HTX/HF skal suppleres med 10 ugers EUS10
  • HG bevis med adgang til offentlig administration udstedt før den 1.8.2015

Kontakt Knord Lyngby, hvis du er i tvivl om hvorvidt du opfylder adgangskravene.
Løn efter gældende overenskomst

Se hvad vores nuværende elever siger om Gribskov Kommune som arbejdsplads her. (https://www.youtube.com/watch?v=GnVrkrBPeXA)


Du kan se stillingsbeskrivelserne for de enkelte elevstillinger under her


Elev i Center for Koncernstyring og IT
  • Se stillingsbeskrivelsen her (http://signatur.dk/kunder/Kunde/Gribskov/Elev/Elev%20i%20Center%20for%20Koncernstyring%20og%20It%20.pdf).
  • Søg stillingen som elev i Center for Koncernstyring og IT her. (https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2079&ERId=33068)

Elev i Center for Strategi og HR
  • Se stillingsbeskrivelsen her. (http://signatur.dk/kunder/Kunde/Gribskov/Elev/Elev%20i%20Center%20for%20Strategi%20og%20HR.pdf)
  • Søg stillingen som elev i Center for Strategi og HR her. (https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2079&ERId=33069)

Elev i Velfærdssekretariatet
  • Se stillingsbeskrivelsen her. (http://signatur.dk/kunder/Kunde/Gribskov/Elev/Elev%20i%20Velfaerdssekretariatet.pdf)
  • Søg stillingen som elev i Center for Børn og Unge og Social og Sundhed her. (https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2079&ERId=33072)

Elev i Center for Byer, Ejendomme og Erhverv og Venter for Teknik og Miljø
  • Se stillingsbeskrivelsen her (http://signatur.dk/kunder/Kunde/Gribskov/Elev/Elev%20i%20Center%20Byer%2C%20Ejendomme%20og%20Erhverv%20og%20Center%20for%20Teknik%20og%20Milj%C3%B8%20.pdf).
  • Søg stillingen som elev i Center for Byer, Ejendomme og Erhverv og Venter for Teknik og Miljø her. (https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2079&ERId=33081)

Elev i Center for Borgerservice
  • Se stillingsbeskrivelsen her. (http://signatur.dk/kunder/Kunde/Gribskov/Elev/Elev%20i%20Center%20for%20Borgerservice%20og%20Beskaeftigelse_b.pdf)
  • Søg stillingen som elev i Center for Borgerservice her. (https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2079&ERId=33082)


Gribskov Kommunes værdier
Åbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · Fleksibilitet

 

Gribskov KommuneHelsinge2019-02-11T00:00:002019-03-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sekretær i Allerød Videnscenter - 24 timer ugentligt

Lillevang Skole

Allerød
Videnscenteret i Allerød Kommune savner en selvstændig og dygtig sekretær på deltid pr. 1. april 2019.Arbejdsopgaverne: Arbejdsopgaverne varierer og omfatter foruden indkøb, registrering og katalogisering af materialer også regnskabsføring af Videns...
Indrykket:7. februar 2019
Udløbsdato:24. februar 2019

Kontorelever til Allerød Kommunes administration

Personale og IT

Allerød
Allerød Kommune søger tre engagerede og selvstændige kontorelever til en 2-årig uddannelse indenfor specialet offentlig administration.Stillingerne er ledige fra 1. september 2019. Arbejdstiden er 37 timer om ugen, inkl. frokost. Vi har fleksordning...
Indrykket:4. februar 2019
Udløbsdato:10. marts 2019

Ny kollega til Borgerservice

Hillerød Kommune

Hillerød
Borgerservice i Hillerød Kommune søger ny kollegaBorgerservice er den primære indgang for Hillerød Kommunes borgere. Ud over at varetage en bred vifte af opgaver i Borgerservice, vejleder vi også hver dag fremmødte borgere, besvarer telefoniske henv...
Indrykket:18. februar 2019
Udløbsdato:19. marts 2019

Fem kontorelever til offentlig administration pr. 2. september 2019

Gribskov Kommune

Helsinge
Er du parat til en elevtid fuld af spændende udfordringer og ansvar?Og vil du lære en masse forskellige mennesker at kende og opbygge et solidt administrativt fundament fra den offentlige sektor, som hjælper dig og din karriere i fremtiden? Så skal ...
Indrykket:11. februar 2019
Udløbsdato:5. marts 2019