Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontormedhjælper med piccolinefunktioner m/k

Kontormedhjælper med piccolinefunktioner M/K (ikke-uddannet lægesekretær) søges til Aarhus Universitetshospital, Blodsygdomme, Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N

Student med sabbatår før uddannelsesstart?
Vi har en ledig tidsbegrænset stilling i Blodsygdomme (afdeling for blodkræft) som kontormedhjælp/piccoline m/k.

Stillingen er på 28 timer om ugen med mødetid mellem kl. 8-14 mandag til fredag og er tidsbegrænset fra 1. juni 2019 til den 31. august 2019. Der vil som udgangspunkt ikke være mulighed for ferieafvikling i perioden.

Du skal kunne sige ”tjek” til,  at du 

  • er ansvarsfuld
  • er hurtig og samtidig omhyggelig
  • kan møde til tiden og er stabil
  • kan planlægge egen tid og er selvstændig
  • er praktisk anlagt
  • har ordenssans og overblik
  • har erhvervserfaring fra tidligere fritids- eller studiejob

Arbejdet er rutinepræget, men vi er alle sammen afhængige af dig!
Du skal hjælpe sekretærerne i vores klinik med fremfinding og arkivering af journaler, registreringer i elektronisk patientjournal, klargøring til patientbesøg (programmer), postrunder og alt forefaldende arbejde.
 
Et godt humør og let til smil er vigtige egenskaber i forhold til de patienter og pårørende, som du vil møde på hospitalet. 

Lyder ovenstående som noget for dig, så kan vi til gengæld love dig et sommerjob i et godt arbejdsmiljø, hvor du kan få et indblik i hospitalsverdenen og en spændende og travl organisation.

Afdelingen
Blodsygdomme er en kræftafdeling, og du vil møde patienter og pårørende. Du samarbejder med forskellige faggrupper. Se mere på vores hjemmeside www.blodsygdomme.auh.dk

Send en motiveret ansøgning
Fortæl os om dine fremtidsplaner - og hvorfor vi skal vælge netop dig!
Vedhæft billede, udskrift af årskarakterer, udtalelser eller referencer fra fritids-/studiejob.

Ansøg senest 19. maj 2019
Ring gerne for yderligere info til ledende lægesekretær Margit Balle, 7845 5802.

Samtaler afholdes onsdag den 22. maj.


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015317Phoenix-6ffc6fe812019-05-02T14:03:38.403Kontormedhjælper med piccolinefunktioner m/kKontormedhjælper med piccolinefunktioner M/K (ikke-uddannet lægesekretær) søges til Aarhus Universitetshospital, Blodsygdomme, Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N

Student med sabbatår før uddannelsesstart?
Vi har en ledig tidsbegrænset stilling i Blodsygdomme (afdeling for blodkræft) som kontormedhjælp/piccoline m/k.

Stillingen er på 28 timer om ugen med mødetid mellem kl. 8-14 mandag til fredag og er tidsbegrænset fra 1. juni 2019 til den 31. august 2019. Der vil som udgangspunkt ikke være mulighed for ferieafvikling i perioden.

Du skal kunne sige ”tjek” til,  at du 
  • er ansvarsfuld
  • er hurtig og samtidig omhyggelig
  • kan møde til tiden og er stabil
  • kan planlægge egen tid og er selvstændig
  • er praktisk anlagt
  • har ordenssans og overblik
  • har erhvervserfaring fra tidligere fritids- eller studiejob

Arbejdet er rutinepræget, men vi er alle sammen afhængige af dig!
Du skal hjælpe sekretærerne i vores klinik med fremfinding og arkivering af journaler, registreringer i elektronisk patientjournal, klargøring til patientbesøg (programmer), postrunder og alt forefaldende arbejde.
 
Et godt humør og let til smil er vigtige egenskaber i forhold til de patienter og pårørende, som du vil møde på hospitalet. 

Lyder ovenstående som noget for dig, så kan vi til gengæld love dig et sommerjob i et godt arbejdsmiljø, hvor du kan få et indblik i hospitalsverdenen og en spændende og travl organisation.

Afdelingen
Blodsygdomme er en kræftafdeling, og du vil møde patienter og pårørende. Du samarbejder med forskellige faggrupper. Se mere på vores hjemmeside www.blodsygdomme.auh.dk

Send en motiveret ansøgning
Fortæl os om dine fremtidsplaner - og hvorfor vi skal vælge netop dig!
Vedhæft billede, udskrift af årskarakterer, udtalelser eller referencer fra fritids-/studiejob.

Ansøg senest 19. maj 2019
Ring gerne for yderligere info til ledende lægesekretær Margit Balle, 7845 5802.

Samtaler afholdes onsdag den 22. maj.


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

2019-05-20T00:50:38.203 Kontormedhjælper med piccolinefunktioner M K (ikke-uddannet lægesekretær) søges til Aarhus Universitetshospital, Blodsygdomme, Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus NStudent med sabbatår før uddannelsesstart? Vi har en ledig tidsbegrænset stilling i Blodsygdomme (afdeling for blodkræft) som kontormedhjælp piccoline m k.Stillingen er på 28 timer om ugen med mødetid mellem kl. 8-14 mandag til fredag og er tidsbegrænset fra 1. juni 2019 til den 31. august 2019. Der vil som udgangspunkt ikke være mulighed for ferieafvikling i perioden.Du skal kunne sige tjek til, at du er ansvarsfuld er hurtig og samtidig omhyggelig kan møde til tiden og er stabil kan planlægge egen tid og er selvstændig er praktisk anlagt har ordenssans og overblik har erhvervserfaring fra tidligere fritids- eller studiejob Arbejdet er rutinepræget, men vi er alle sammen afhængige af dig!Du skal hjælpe sekretærerne i vores klinik med fremfinding og arkivering af journaler, registreringer i elektronisk patientjournal, klargøring til patientbesøg (programmer), postrunder og alt forefaldende arbejde. Et godt humør og let til smil er vigtige egenskaber i forhold til de patienter og pårørende, som du vil møde på hospitalet. Lyder ovenstående som noget for dig, så kan vi til gengæld love dig et sommerjob i et godt arbejdsmiljø, hvor du kan få et indblik i hospitalsverdenen og en spændende og travl organisation.AfdelingenBlodsygdomme er en kræftafdeling, og du vil møde patienter og pårørende. Du samarbejder med forskellige faggrupper. Se mere på vores hjemmeside www.blodsygdomme.auh.dkSend en motiveret ansøgningFortæl os om dine fremtidsplaner - og hvorfor vi skal vælge netop dig!Vedhæft billede, udskrift af årskarakterer, udtalelser eller referencer fra fritids- studiejob.Ansøg senest 19. maj 2019Ring gerne for yderligere info til ledende lægesekretær Margit Balle, 7845 5802.Samtaler afholdes onsdag den 22. maj.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.10Phoenix6ffc6fe8101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:000010https://rm.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=6bad0d08-ac01-4805-9f2a-1cf4e6c370840EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3518333Blodsygdomme11Palle Juul-Jensens Boulevard 998200Aarhus NDKDanmarkORS/6ffc6fe8_logo.gifORS/Small/6ffc6fe8_logo.gif0
marglaur@rm.dkDKDanmarkDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset752698EmplyMinimum pakken - 35 dageea9e2edf-54b8-4a05-a818-d101fd6676a1_11116400002-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6ffc6fe8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6ffc6fe8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6ffc6fe8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6ffc6fe8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/10.jpgKontormedhjælper med piccolinefunktioner m/k12008971Dansk3Læse/ tale419017Kontormedhjælper5Kontor og administration361658806Margit Balle Laursenmarglaur@rm.dkDanmarkDanmark330091625Administrativ assistent (deltid)Robot Har du et godt overblik, gode kommunikationsevner, kan du lide dans og trives du i et travlt og dynamisk miljø? Så har vi jobbet til dig. Planum er en danseskole, som er startet i Århus C i 2012, og nu har flere afdelinger i Jylland. Hos Planum bliver du en del af en innovativ og spændende virksomhed i konstant udvikling. Vi er hele tiden igang med nye spændende projekter og søger derfor en administrativ assistent til at hjælpe med meget forskelligt artede opgaver. Om stillingenStillingen kræver en høj grad af selvstændighed, og opgaverne er til tider mange og af forskellig karakter. Travlhed kan være meget varierende, og du skal være indstillet på, at der kan være stor forskel fra uge til uge. Det er afgørende, at du med præcision og effektivitet får løst opgaverne med høj kvalitet, og hele tiden har en klar og transparent kommunikation med ledelsen. Du kommer til at håndtere forskelligartede administrative opgaver, både mundtligt og skriftligt. Vi arbejder med mennesker, og sociale kvaliteter er derfor ligeså vigtige som akademiske. Dine arbejdsopgaver indeholder bl.a.: Kundeservice. Tekstforfatning til hjemmeside, mails, events mm. Administrativ assistent for ledelsen. Researchopgaver og projektbeskrivelser. Ad-hoc opgaver. Om digDu har eller er i gang med en relevant videregående uddannelse. Du mestrer kommunikation på et højt fagligt niveau, og har nemt ved at sætte dig ind i nye opgaver, viden og problemstillinger. Du er stærk skiftligt og mundtligt, såvel på dansk og engelsk.Som person er du selvstændig, struktureret, grundig og i besiddelse af gode samarbejdsevner. Du arbejder vedholdende og med højt drive. Du har evnen til at igangsætte, udføre og afslutte opgaverne med høj faglig kvalitet. Du er motiveret og kan arbejde godt i en travl virksomhed med korte deadlines.Du har et kendskab til dans eller en særlig interesse heri! Vi tilbyder En kreativ, spændende og selvstændig stilling i en travl virksomhed. Fleksible arbejdstider i et uformelt arbejdsmiljø. Alsidige opgaver med rig mulighed for personlig og faglig udvikling. Løn efter kvalifikationer aftale. Yderligere informationerKontakt os hvis du har spørgsmål til stillingen på mail info@planum.dk AnsøgningSend din ansøgning med CV og foto senest den ****. Skriv Admin assistent i emnefeltet og send ansøgningen til info@planum.dkVi afholder løbende ansættelsessamtaler. Vent derfor ikke med at sende din ansøgning.

Har du et godt overblik, gode kommunikationsevner, kan du lide dans og trives du i et travlt og dynamisk miljø? Så har vi jobbet til dig.


Planum er en danseskole, som er startet i Århus C i 2012, og nu har flere afdelinger i Jylland. Hos Planum bliver du en del af en innovativ og spændende virksomhed i konstant udvikling. Vi er hele tiden igang med nye spændende projekter og søger derfor en administrativ assistent til at hjælpe med meget forskelligt artede opgaver.

Om stillingen
Stillingen kræver en høj grad af selvstændighed, og opgaverne er til tider mange og af forskellig karakter. Travlhed kan være meget varierende, og du skal være indstillet på, at der kan være stor forskel fra uge til uge. Det er afgørende, at du med præcision og effektivitet får løst opgaverne med høj kvalitet, og hele tiden har en klar og transparent kommunikation med ledelsen. Du kommer til at håndtere forskelligartede administrative opgaver, både mundtligt og skriftligt. Vi arbejder med mennesker, og sociale kvaliteter er derfor ligeså vigtige som akademiske.


Dine arbejdsopgaver indeholder bl.a.:


• Kundeservice.
• Tekstforfatning til hjemmeside, mails, events mm.
• Administrativ assistent for ledelsen.
• Researchopgaver og projektbeskrivelser.
• Ad-hoc opgaver.


Om dig
Du har eller er i gang med en relevant videregående uddannelse. Du mestrer kommunikation på et højt fagligt niveau, og har nemt ved at sætte dig ind i nye opgaver, viden og problemstillinger. Du er stærk skiftligt og mundtligt, såvel på dansk og engelsk.
Som person er du selvstændig, struktureret, grundig og i besiddelse af gode samarbejdsevner. Du arbejder vedholdende og med højt drive. Du har evnen til at igangsætte, udføre og afslutte opgaverne med høj faglig kvalitet. Du er motiveret og kan arbejde godt i en travl virksomhed med korte deadlines.
Du har et kendskab til dans eller en særlig interesse heri!


Vi tilbyder
• En kreativ, spændende og selvstændig stilling i en travl virksomhed.
• Fleksible arbejdstider i et uformelt arbejdsmiljø.
• Alsidige opgaver med rig mulighed for personlig og faglig udvikling.
• Løn efter kvalifikationer/aftale.


Yderligere informationer
Kontakt os hvis du har spørgsmål til stillingen på mail info@planum.dk

Ansøgning
Send din ansøgning med CV og foto senest den ****. Skriv “Admin assistent" i emnefeltet og send ansøgningen til info@planum.dk
Vi afholder løbende ansættelsessamtaler. Vent derfor ikke med at sende din ansøgning.

Planum Group v/Pierrick NiyonkinzoAarhus C2019-09-18T00:00:002019-11-07T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Administrativ assistent (deltid)

Planum Group v/Pierrick Niyonkinzo

Aarhus C
Har du et godt overblik, gode kommunikationsevner, kan du lide dans og trives du i et travlt og dynamisk miljø? Så har vi jobbet til dig. Planum er en danseskole, som er startet i Århus C i 2012, og nu har flere afdelinger i Jylland. Hos Planum bliv...
Indrykket:18. september 2019
Udløbsdato:7. november 2019