Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontormedhjælper søges

Hej Ansøger

Homexpress er en nyopstartet udbringnings virksomhed.

Vi søger dygtige og engageret personale til vores kontor i Hvidovre.

Kunne du tænke dig at arbejde i en virksomhed i hastig udvikling og har du ikke et problem med at arbejde under stress er du velkommen til at søge jobbet. Du skal være med til at planlægge fremtidige opgaver og uddelegere disse i løbet af dagen på vores dispatch system. 

Vi forventer du er/kan:

  • Mødestabil
  • Fleksibel
  • Blæksprutte
  • Tåle stress
  • Arbejde hveranden weekend
  • Aften arbejde 17-20

Vi tilbyder:

 Gode udviklingsmuligheder

  • Gode kollegaer
  • Fleksibelt arbejde
  • Rimelig løn

Ved spørgsmål send en mail på info@homexpress.dk.

Husk venligst at skrive kontormedhjælper weekend i emnefeltet.

 

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329756815Phoenix-e7ab69da12018-02-07T15:11:02.710Kontormedhjælper søges

Hej Ansøger

Homexpress er en nyopstartet udbringnings virksomhed.

Vi søger dygtige og engageret personale til vores kontor i Hvidovre.

Kunne du tænke dig at arbejde i en virksomhed i hastig udvikling og har du ikke et problem med at arbejde under stress er du velkommen til at søge jobbet. Du skal være med til at planlægge fremtidige opgaver og uddelegere disse i løbet af dagen på vores dispatch system. 

Vi forventer du er/kan:

  • Mødestabil
  • Fleksibel
  • Blæksprutte
  • Tåle stress
  • Arbejde hveranden weekend
  • Aften arbejde 17-20

Vi tilbyder:

 Gode udviklingsmuligheder

  • Gode kollegaer
  • Fleksibelt arbejde
  • Rimelig løn

Ved spørgsmål send en mail på info@homexpress.dk.

Husk venligst at skrive kontormedhjælper weekend i emnefeltet.

 

 

 

2018-03-01T19:59:13.503 Hej Ansøger Homexpress er en nyopstartet udbringnings virksomhed. Vi søger dygtige og engageret personale til vores kontor i Hvidovre. Kunne du tænke dig at arbejde i en virksomhed i hastig udvikling og har du ikke et problem med at arbejde under stress er du velkommen til at søge jobbet. Du skal være med til at planlægge fremtidige opgaver og uddelegere disse i løbet af dagen på vores dispatch system. Vi forventer du er kan: Mødestabil Fleksibel Blæksprutte Tåle stress Arbejde hveranden weekend Aften arbejde 17-20 Vi tilbyder: Gode udviklingsmuligheder Gode kollegaer Fleksibelt arbejde Rimelig løn Ved spørgsmål send en mail på info@homexpress.dk. Husk venligst at skrive kontormedhjælper weekend i emnefeltet.11Jobnete7ab69da100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-04T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHvidovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3104318Homexpress Denmark IVS11Søvangsvej 12650HvidovreDKDanmark155.6210846012.46545960
info@homexpress.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent522339JobNet47654561000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e7ab69dahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e7ab69dahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e7ab69da&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e7ab69da&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale419017Kontormedhjælper5Kontor og administration352877755Adam Hussaininfo@homexpress.dkDKDanmarkDKDanmark329940028Finanstilsynet søger tre studenter til Juridisk KontorRobot Har du interesse for den finansielle lovgivning, og vil du sammen med os beskæftige dig med EU-regulering og lovgivningsprocesser? Juridisk Kontor består af et internationalt og et nationalt team. Internationalt Team forhandler EU-regulering på det finansielle område og er ansvarlig for Finanstilsynets indsats for tidlig interessevaretagelse i EU og andre internationale fora. Nationalt Team er ansvarlig for at koordinere og kvalitetssikre den danske finansielle lovgivning. Nationalt Team er desuden sekretariat for Finanstilsynets bestyrelse, er ansvarlig for betjening af erhvervsministeren og ministeriet og yder juridisk bistand til huset. Hvad forventer vi af dig? Som studentermedhjælper i Juridisk Kontor får du en enestående mulighed for at lære den finansielle sektor at kende fra tilsynssiden. Vi skal bruge en student, der primært er knyttet til Internationalt Team, og to studenter primært knyttet til Nationalt Team. Vi forestiller os, at du er 3. års jurastuderende. Til stillingen i Internationalt Team kan du også være statskundskabsstuderende. I Internationalt Team vil du blive direkte involveret i udarbejdelsen af notater og andet materiale i forbindelse med EU-forhandlingssager, herunder til Folketingets Europaudvalg. Derudover skal du bl.a. udsende høringer og koordinere og gennemgå høringssvar, screene mails og domslister fra EU-domstolene, koordinere kommenterede dagsordener for EU-møder og være med til at holde vores intranetsider opdateret. I Nationalt Team skal du selvstændigt udarbejde husets lovbekendtgørelser. Derudover skal du bistå kontorets jurister i behandlingen af kontorets sager, f.eks. betjening af ministeren, juridiske undersøgelser i forbindelse med fortolkningssager og bistand med det lovforberedende arbejde. Alle tre stillinger indeholder også opgaver som vedligeholdelse af intranet, opdatering af hjemmeside mv. Du bliver en del af et kompetent kontor i et positivt og uformelt arbejdsmiljø. Vi arbejder tæt på det politiske miljø og har mange berøringsflader både indenfor og udenfor huset. Du vil få ansættelse på et område med gode karrieremuligheder. Du vil få 20 dygtige og engagerede kollegaer, der er vant til at sparre med hinanden i et fagligt stærkt miljø præget af et højt aktivitetsniveau. Du vil skulle indgå i et studenterteam på i alt tre studerende. Kan du sætte kryds ved følgende fire karaktertræk, er du et godt match til stillingen: 1. Du er grundig og ansvarsbevidst Du er struktureret og tager ansvar for dit arbejde. Du leverer arbejde af høj kvalitet og kan prioritere dine arbejdsopgaver. Kontoret har mange frister, og det er vigtigt, at opgaverne bliver fulgt til dørs. 2. Du har lyst til at lære Du er nysgerrig og har mod på at udvikle dig fagligt indenfor et meget komplekst reguleringsområde. 3. Du er fleksibel og omstillingsparat Du trives med at arbejde i et miljø med højt aktivitetsniveau, hvor opgaverne til tider har korte og skarpe tidsfrister. 4. Du er positiv og serviceminded Du kan lide at hjælpe dine kollegaer og motiveres af at gøre deres hverdag lettere. Hvordan er dine ansættelsesvilkår? Du vil blive ansat i henhold til overenskomst mellem HK-stat og Finansministeriet. To af stillingerne er på 15 timer og den tredje stilling på 10 timer om ugen, som kan aftales fleksibelt afhængig af dine studieaktiviteter. Du vil være underlagt de interne retningslinjer, som gælder alle ansatte i Finanstilsynet. I forbindelse med ansættelse skal du fremvise straffeattest. Startdato er hurtigst muligt. Sådan ansøger du Send din ansøgning via vores elektroniske ansøgningssystem på finanstilsynet.dk eller via Søg -knappen senest 24. januar 2019 kl. 12.00. Husk at uploade dit CV, eksamensbeviser, karakterudskrifter og andre relevante bilag sammen med din ansøgning. Vi tager ikke ansøgninger i betragtning, der er blevet indsendt på anden vis. Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Spørgsmål? Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kontorchef Rigmor Ansdal på ral@ftnet.dk. Oplysninger om løn- og ansættelsesvilkår kan du få ved at henvende dig til vores Rekrutteringspartner Søren Bay Ivarsson på telefon 91 33 70 82. Du kan læse mere om Finanstilsynet på http: www.finanstilsynet.dk særligt under rubrikken Karriere . Du kan også finde os på LinkedIn ved at søge på Finanstilsynet Danmark.Har du interesse for den finansielle lovgivning, og vil du sammen med os beskæftige dig med EU-regulering og lovgivningsprocesser?

Juridisk Kontor består af et internationalt og et nationalt team. Internationalt Team forhandler EU-regulering på det finansielle område og er ansvarlig for Finanstilsynets indsats for tidlig interessevaretagelse i EU og andre internationale fora. Nationalt Team er ansvarlig for at koordinere og kvalitetssikre den danske finansielle lovgivning. Nationalt Team er desuden sekretariat for Finanstilsynets bestyrelse, er ansvarlig for betjening af erhvervsministeren og ministeriet og yder juridisk bistand til huset.

Hvad forventer vi af dig?
Som studentermedhjælper i Juridisk Kontor får du en enestående mulighed for at lære den finansielle sektor at kende fra tilsynssiden. Vi skal bruge en student, der primært er knyttet til Internationalt Team, og to studenter primært knyttet til Nationalt Team. Vi forestiller os, at du er 3. års jurastuderende. Til stillingen i Internationalt Team kan du også være statskundskabsstuderende.

I Internationalt Team vil du blive direkte involveret i udarbejdelsen af notater og andet materiale i forbindelse med EU-forhandlingssager, herunder til Folketingets Europaudvalg. Derudover skal du bl.a. udsende høringer og koordinere og gennemgå høringssvar, screene mails og domslister fra EU-domstolene, koordinere kommenterede dagsordener for EU-møder og være med til at holde vores intranetsider opdateret.

I Nationalt Team skal du selvstændigt udarbejde husets lovbekendtgørelser. Derudover skal du bistå kontorets jurister i behandlingen af kontorets sager, f.eks. betjening af ministeren, juridiske undersøgelser i forbindelse med fortolkningssager og bistand med det lovforberedende arbejde.

Alle tre stillinger indeholder også opgaver som vedligeholdelse af intranet, opdatering af hjemmeside mv.

Du bliver en del af et kompetent kontor i et positivt og uformelt arbejdsmiljø. Vi arbejder tæt på det politiske miljø og har mange berøringsflader både indenfor og udenfor huset. Du vil få ansættelse på et område med gode karrieremuligheder.

Du vil få 20 dygtige og engagerede kollegaer, der er vant til at sparre med hinanden i et fagligt stærkt miljø præget af et højt aktivitetsniveau. Du vil skulle indgå i et studenterteam på i alt tre studerende.

Kan du sætte kryds ved følgende fire karaktertræk, er du et godt match til stillingen:

1. Du er grundig og ansvarsbevidst
Du er struktureret og tager ansvar for dit arbejde. Du leverer arbejde af høj kvalitet og kan prioritere dine arbejdsopgaver. Kontoret har mange frister, og det er vigtigt, at opgaverne bliver fulgt til dørs.

2. Du har lyst til at lære
Du er nysgerrig og har mod på at udvikle dig fagligt indenfor et meget komplekst reguleringsområde.

3. Du er fleksibel og omstillingsparat
Du trives med at arbejde i et miljø med højt aktivitetsniveau, hvor opgaverne til tider har korte og skarpe tidsfrister.

4. Du er positiv og serviceminded
Du kan lide at hjælpe dine kollegaer og motiveres af at gøre deres hverdag lettere.

Hvordan er dine ansættelsesvilkår?
Du vil blive ansat i henhold til overenskomst mellem HK-stat og Finansministeriet. To af stillingerne er på 15 timer og den tredje stilling på 10 timer om ugen, som kan aftales fleksibelt afhængig af dine studieaktiviteter. Du vil være underlagt de interne retningslinjer, som gælder alle ansatte i Finanstilsynet. I forbindelse med ansættelse skal du fremvise straffeattest.

Startdato er hurtigst muligt.

Sådan ansøger du
Send din ansøgning via vores elektroniske ansøgningssystem på finanstilsynet.dk eller via ”Søg”-knappen senest 24. januar 2019 kl. 12.00. Husk at uploade dit CV, eksamensbeviser, karakterudskrifter og andre relevante bilag sammen med din ansøgning. Vi tager ikke ansøgninger i betragtning, der er blevet indsendt på anden vis.
Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Spørgsmål?
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kontorchef Rigmor Ansdal på ral@ftnet.dk.

Oplysninger om løn- og ansættelsesvilkår kan du få ved at henvende dig til vores Rekrutteringspartner Søren Bay Ivarsson på telefon 91 33 70 82.

Du kan læse mere om Finanstilsynet på http://www.finanstilsynet.dk – særligt under rubrikken ”Karriere”. Du kan også finde os på LinkedIn ved at søge på Finanstilsynet Danmark.
FINANSTILSYNETKøbenhavn Ø2019-01-10T00:00:002019-01-24T00:00:00
329939055Studerende til understøttelse af eksterne projekter, events og aktiviteterRobot Institut for Kunst- og Kulturvidenskab søger en studerende pr. 1. februar 2019 til at bistå instituttets eksterne projekter med støtte til administrative opgaver herunder støtte til afvikling af konferencer, events og andre faglige aktiviteter. Du vil primært indgå i varetagelsen af følgende opgaver: • bestilling af rejser, hotel og bespisning • afregning, kontering, afrapportering • praktiske arrangementer, lokalebooking, transport mv. Vi forventer, at du: • er indskrevet på en videregående uddannelse og er aktiv studerende • er systematisk og sætter en ære i at løse dine opgaver grundigt • er arbejdsom og effektiv • er serviceorienteret og klar og tydelig i din kommunikation • gerne giver andre en hjælpende hånd • har gode skriftlige formidlingskompetencer på dansk og engelsk • har gåpåmod og kan arbejde selvstændigt Det er en fordel, hvis du har erfaring med lignende arbejde fra tidligere ansættelser. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er midlertidig og udløber efter to år. Den gennemsnitlige arbejdstid er gennemsnitligt 8 timer pr. uge, men timetallet kan variere, idet arbejdsmængden følger de eksterne projekters planlægning af aktiviteter. En vis mængde opgaver må forventes at ligge i sommer(ferie)perioden. Opgaverne løses i samarbejde med fastansatte medarbejdere. Der vil være oplæring og løbende supervision. Ansættelse og aflønning sker efter aftale mellem Finansministeriet og HK med løn efter anciennitet i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det Statslige Område (OAO-s) og Organisationsaftalen for HK Stat. Minimumstimelønnen udgør kr. 123,04 (1. oktober 2018) Yderligere information For yderligere information om stillingen kan du kontakte institutadministrator Gyrd Foss (gyrd@hum.ku.dk) eller ressource - og økonomikoordinator Marianne Onana (onana@hum.ku.dk) Din ansøgning Send ansøgning, karakterudskrift og CV elektronisk via jobportalen (klik på Søg stillingen nederst i opslaget). Ansøgningsfristen for stillingen er den 23. januar 2019. Vi holder ansættelsessamtaler løbende med tiltrædelse 1. februar 2019. Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.Institut for Kunst- og Kulturvidenskab søger en studerende pr. 1. februar 2019 til at bistå instituttets eksterne projekter med støtte til administrative opgaver – herunder støtte til afvikling af konferencer, events og andre faglige aktiviteter.

Du vil primært indgå i varetagelsen af følgende opgaver:
• bestilling af rejser, hotel og bespisning
• afregning, kontering, afrapportering
• praktiske arrangementer, lokalebooking, transport mv.

Vi forventer, at du:
• er indskrevet på en videregående uddannelse og er aktiv studerende
• er systematisk og sætter en ære i at løse dine opgaver grundigt
• er arbejdsom og effektiv
• er serviceorienteret og klar og tydelig i din kommunikation
• gerne giver andre en hjælpende hånd
• har gode skriftlige formidlingskompetencer på dansk og engelsk
• har gåpåmod og kan arbejde selvstændigt

Det er en fordel, hvis du har erfaring med lignende arbejde fra tidligere ansættelser.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er midlertidig og udløber efter to år. Den gennemsnitlige arbejdstid er gennemsnitligt 8 timer pr. uge, men timetallet kan variere, idet arbejdsmængden følger de eksterne projekters planlægning af aktiviteter. En vis mængde opgaver må forventes at ligge i sommer(ferie)perioden.

Opgaverne løses i samarbejde med fastansatte medarbejdere. Der vil være oplæring og løbende supervision.

Ansættelse og aflønning sker efter aftale mellem Finansministeriet og HK med løn efter anciennitet i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-s) og Organisationsaftalen for HK/Stat. Minimumstimelønnen udgør kr. 123,04 (1. oktober 2018)

Yderligere information
For yderligere information om stillingen kan du kontakte institutadministrator Gyrd Foss (gyrd@hum.ku.dk) eller ressource - og økonomikoordinator Marianne Onana (onana@hum.ku.dk)

Din ansøgning
Send ansøgning, karakterudskrift og CV elektronisk via jobportalen (klik på "Søg stillingen" nederst i opslaget). Ansøgningsfristen for stillingen er den 23. januar 2019.

Vi holder ansættelsessamtaler løbende med tiltrædelse 1. februar 2019.

Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
KU-CENTER FOR SUNDHED OG SAMFUNDKøbenhavn K2019-01-09T00:00:002019-01-23T00:00:00
329938541Det Kongelige Danske Kunstakademis Skoler for Arkitektur, Design og Konservering - BiblioteketRobot Det Kongelige Danske Kunstakademis Skoler for Arkitektur, Design og Konservering Biblioteket søger 2 studentermedhjælpere Vi søger to studentermedhjælpere til biblioteket med start 1. februar 2019. Publikumsbetjening og vagt ca. 9 timer ugentligt. Du vil få 1-2 faste vagter ugentligt samt 1 fredagsvagt ca. hver 3. uge, hvor du sammen med en anden studentermedhjælper holder biblioteket åbent og servicerer lånerne. Det er væsentligt for os, at du i rimelig grad er fleksibel og har mulighed for at bytte eller påtage dig en ekstra vagt, når det forekommer. En vagt er fra kl. 14.30 til kl. 19.15 og de ligger mandag til fredag. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være • Publikumsbetjening, herunder udlån og aflevering • Vejledning i bibliotekets samlinger • Bogopsætning samt hylderevision • Formidling af bibliotekets bogsamling • Indekseringsopgaver • Bidrage med praktiske ting vedr. arrangementer og events • Lettere oprydningsopgaver Du er studerende ved INF, Institut for Informationsstudier ved KU eller lignende studie og du er i øvrigt interesseret i vores fagområder arkitektur, design, konservering og scenekunst. Herudover forventer vi, at du er servicemindet, imødekommende, har ordenssans og mod på forskellige typer opgaver, også de mere rutineprægede. Vi tilbyder • Et godt lærested, med mulighed for faglig udvikling • Et sjovt og inspirerende arbejdsmiljø, med gode og dygtige kolleger og lånere • Et studenterjob med et stort selvstændigt ansvar Om Biblioteket Biblioteket er et offentligt forskningsbibliotek og bibliotek for studerende og medarbejdere ved Kunstakademiets Skoler for Arkitektur, Design og Konservering samt Statens Scenekunstskole, som biblioteket også betjener. Se link: https: kadk.dk biblioteket Der er ansøgningsfrist fredag den 25. januar 2018 kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt i uge 5. Løn og ansættelsesforhold Ansættelse og aflønning sker i henhold til organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK STAT. Der er krav om, at du er indskrevet ved en højere læreanstalt under din ansættelse. Timelønnen starter på skalatrin 8 og begyndelseslønnen er kr. 123,04 med oprykning på højere løntrin efter anciennitet. Herudover ydes der ulempegodtgørelse svarende til 25 af nettotimelønnen for arbejdstimerne der ligger efter kl. 17. Spørgsmål kan stilles til bibliotekar Camilla Ryan Sørensen på tlf. 4170 1702. Søg stillingen Ansøgning, bilag og CV sendes elektronisk via knappen søg stilling på http: www.kadk.dk. Vi opfordrer alle kvalificerede uanset køn, religion eller etnisk oprindelse til at søge stillingen.Det Kongelige Danske Kunstakademis Skoler for Arkitektur, Design og Konservering – Biblioteket
søger 2 studentermedhjælpere

Vi søger to studentermedhjælpere til biblioteket med start 1. februar 2019.

Publikumsbetjening og vagt – ca. 9 timer ugentligt.
Du vil få 1-2 faste vagter ugentligt samt 1 fredagsvagt ca. hver 3. uge, hvor du sammen med en anden studentermedhjælper holder biblioteket åbent og servicerer lånerne. Det er væsentligt for os, at du i rimelig grad er fleksibel og har mulighed for at bytte eller påtage dig en ekstra vagt, når det forekommer. En vagt er fra kl. 14.30 til kl. 19.15 og de ligger mandag til fredag.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være
• Publikumsbetjening, herunder udlån og aflevering
• Vejledning i bibliotekets samlinger
• Bogopsætning samt hylderevision
• Formidling af bibliotekets bogsamling
• Indekseringsopgaver
• Bidrage med praktiske ting vedr. arrangementer og events
• Lettere oprydningsopgaver

Du er studerende ved INF, Institut for Informationsstudier ved KU eller lignende studie og du er i øvrigt interesseret i vores fagområder arkitektur, design, konservering og scenekunst. Herudover forventer vi, at du er servicemindet, imødekommende, har ordenssans og mod på forskellige typer opgaver, også de mere rutineprægede.

Vi tilbyder
• Et godt lærested, med mulighed for faglig udvikling
• Et sjovt og inspirerende arbejdsmiljø, med gode og dygtige kolleger og lånere
• Et studenterjob med et stort selvstændigt ansvar

Om Biblioteket
Biblioteket er et offentligt forskningsbibliotek og bibliotek for studerende og medarbejdere ved Kunstakademiets Skoler for Arkitektur, Design og Konservering samt Statens Scenekunstskole, som biblioteket også betjener. Se link: https://kadk.dk/biblioteket

Der er ansøgningsfrist fredag den 25. januar 2018 kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt i uge 5.

Løn og ansættelsesforhold
Ansættelse og aflønning sker i henhold til organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/STAT. Der er krav om, at du er indskrevet ved en højere læreanstalt under din ansættelse. Timelønnen starter på skalatrin 8 og begyndelseslønnen er kr. 123,04 med oprykning på højere løntrin efter anciennitet. Herudover ydes der ulempegodtgørelse svarende til 25 % af nettotimelønnen for arbejdstimerne der ligger efter kl. 17.

Spørgsmål kan stilles til bibliotekar Camilla Ryan Sørensen på tlf. 4170 1702.

Søg stillingen
Ansøgning, bilag og CV sendes elektronisk via knappen ”søg stilling” på http://www.kadk.dk.
Vi opfordrer alle kvalificerede uanset køn, religion eller etnisk oprindelse til at søge stillingen.

Det Kongelige Danske Kunstakademis Skoler for Arkitektur, Design og KonserveringKøbenhavn K2019-01-08T00:00:002019-01-25T00:00:00
329937006To skarpe jurastuderende til behandling af klagesager i LandbrugsstyrelsenRobot Har du lyst til at arbejde med klagesager? Har du gode og præcise formuleringsevner, og kan du holde overblikket? Så kan vi love dig, at du vil lære en masse om forvaltningsret, EU-ret og om, hvordan det er at arbejde i centraladministrationen. Vi tilbyder De to jobs vil være placeret i Team Økologipolitik og Klager i Enheden EU & Erhverv. Hvis der er behov for det, får du også mulighed for at lave opgaver for enhedens andre teams. Vi tilbyder dig et job i en enhed med engagerede og dygtige kollegaer, hvor du vil lære en masse og blive udfordret fagligt. Når du starter, vil du blive oplært og få løbende feedback. Vi tager hensyn til perioder med eksamen, hvor du kan holde læseferie. EU & Erhverv I EU & Erhverv arbejder vi primært med tilskud til projekter inden for jordbrug, vand, natur, udvikling af Landdistrikter og EU s markedsordninger. Vi arbejder blandt andet med at designe projekttilskudsordninger og med at lave regler for tilskudsadministrationen. Desuden har vi ansvaret for klagesager på projekttilskudsområdet. Vi forventer, at du som jurastuderende - har kendskab til og forståelse for forvaltningsretten og EU-retten - har gode og præcise formuleringsevner både i skrift og i tale - har godt kendskab til Office-pakken - er serviceminded og imødekommende - arbejder struktureret og systematisk - kan arbejde selvstændigt og i teams - er villig til også at hjælpe med forefaldende og praktiske opgaver Har du spørgsmål? Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder Ane Frost Førde på tlf. 45263543 eller AFF@lbst.dk. Hvis du vil vide mere om Landbrugsstyrelsen, kan du læse om os på www.lbst.dk. Ansøgning Du søger stillingen ved at sende en ansøgning online i vores rekrutteringssystem senest den 21. januar 2019. Ud over ansøgningen bedes du vedhæfte CV, eksamensbevis (inkl. karakterer) og eventuelle referencer. Ansættelsesvilkår Du vil blive ansat efter Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og OAO (Det statslige område) og organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK STAT. Arbejdstiden er på 15 timer pr. uge. Vi ønsker, at du starter så hurtigt som muligt. Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner, og tjenestestedet er Landbrugsstyrelsens centrale del i Nyropsgade i København.Har du lyst til at arbejde med klagesager? Har du gode og præcise formuleringsevner, og kan du holde overblikket? Så kan vi love dig, at du vil lære en masse om forvaltningsret, EU-ret og om, hvordan det er at arbejde i centraladministrationen.

Vi tilbyder
De to jobs vil være placeret i Team Økologipolitik og Klager i Enheden EU & Erhverv. Hvis der er behov for det, får du også mulighed for at lave opgaver for enhedens andre teams. Vi tilbyder dig et job i en enhed med engagerede og dygtige kollegaer, hvor du vil lære en masse og blive udfordret fagligt. Når du starter, vil du blive oplært og få løbende feedback. Vi tager hensyn til perioder med eksamen, hvor du kan holde læseferie.

EU & Erhverv
I EU & Erhverv arbejder vi primært med tilskud til projekter inden for jordbrug, vand, natur, udvikling af Landdistrikter og EU’s markedsordninger. Vi arbejder blandt andet med at designe projekttilskudsordninger og med at lave regler for tilskudsadministrationen. Desuden har vi ansvaret for klagesager på projekttilskudsområdet.

Vi forventer, at du som jurastuderende
- har kendskab til og forståelse for forvaltningsretten og EU-retten
- har gode og præcise formuleringsevner både i skrift og i tale
- har godt kendskab til Office-pakken
- er serviceminded og imødekommende
- arbejder struktureret og systematisk
- kan arbejde selvstændigt og i teams
- er villig til også at hjælpe med forefaldende og praktiske opgaver

Har du spørgsmål?
Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder Ane Frost Førde på tlf. 45263543 eller AFF@lbst.dk. Hvis du vil vide mere om Landbrugsstyrelsen, kan du læse om os på www.lbst.dk.

Ansøgning
Du søger stillingen ved at sende en ansøgning online i vores rekrutteringssystem senest den 21. januar 2019. Ud over ansøgningen bedes du vedhæfte CV, eksamensbevis (inkl. karakterer) og eventuelle referencer.

Ansættelsesvilkår
Du vil blive ansat efter Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og OAO (Det statslige område) og organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/STAT.

Arbejdstiden er på 15 timer pr. uge. Vi ønsker, at du starter så hurtigt som muligt.

Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner, og tjenestestedet er Landbrugsstyrelsens centrale del i Nyropsgade i København.

LandbrugsstyrelsenKøbenhavn V2019-01-04T00:00:002019-01-21T00:00:00
329940798Juridisk studerende til Fakultetssekretariatet på KU SCIENCE, Kontoret for Ledelse og KommunikationRobot Kontoret for Ledelse og Kommunikation ved Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet (SCIENCE), Københavns Universitet søger en juridisk studerende med tiltrædelse 1. februar 2019 eller snarest derefter. Om os Husjuristfunktionen er placeret i kontoret SCIENCE Ledelse og Kommunikation, som er en del af Fakultetssekretariatet. Fakultetssekretariatet skal sikre, at den samlede administration på fakultetet baserer sig på fælles regler og retningslinjer samt naturligvis den lovgivning, vi er underlagt. Med det for øje rådgiver og vejleder sekretariatet direktionen, institutter og centre i spørgsmål inden for ovenstående områder. Arbejdsopgaver Dine arbejdsopgaver vil spænde bredt. Som ansat i den offentlige forvaltning vil du skulle arbejde inden for offentlighedsloven og forvaltningsloven. Du vil stifte bekendtskab med en lang række generelle juridiske opgaver indenfor bl.a. kontrakt- og aftaleretten, General Data Protection (GDPR), forsikringsforhold, aktindsigt og statsstøttereglerne. Du vil skulle arbejde tæt sammen med fakultetets to husjurister, og dit arbejdssted vil være Bülowsvej 17, 1870 Frederiksberg C. Vi forventer, at du er studerende på kandidatdelen på studiet cand.jur. eller cand.merc.jur. er fagligt velfunderet er udadvendt og serviceminded ikke er bange for at kaste dig ud i nye udfordringer kan begå dig på dansk og engelsk, i både skrift og tale Vi tilbyder Vi tilbyder afvekslende og udfordrende arbejdsopgaver. Arbejdstiden er i gennemsnit 7 timer om ugen. Timerne fordeles efter nærmere aftale. Vi vil altid være fleksible i forbindelse med dine eksamensperioder, men forventer så til gengæld, at du kan yde en ekstra indsats på andre tidspunkter. Løn og ansættelsesforhold Du vil blive ansat og aflønnet som studerende i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) samt Organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejderer (HK) hvor timelønnen er anciennitetsbestemt. Den aktuelle minimumstimeløn er 123,04 kr. Din ansøgning Er du interesseret i stillingen bedes du sende os ansøgning, kopi af studieblad, CV og eventuelle anbefalinger skal sendes via hjemmesiden http: www.jobportal.ku.dk. Tryk på linket Søg Stillingen nederst i opslaget senest 27. januar 2019. Universitetet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Yderligere spørgsmål Spørgsmål til stillingen kan rettes til husjurist Susanne Tang, telefon 51700130. Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet på Københavns Universitet SCIENCE i kort form er landets største naturvidenskabelige forsknings- og uddannelsesinstitution med 4.000 ansatte og 9.700 bachelor- og kandidatstuderende. Fakultetet har et årligt budget på ca. 3 mia. kr. Læs mere om Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet på http: www.science.ku.dkKontoret for Ledelse og Kommunikation ved Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet (SCIENCE), Københavns Universitet søger en juridisk studerende med tiltrædelse 1. februar 2019 eller snarest derefter.

Om os
Husjuristfunktionen er placeret i kontoret SCIENCE Ledelse og Kommunikation, som er en del af Fakultetssekretariatet. Fakultetssekretariatet skal sikre, at den samlede administration på fakultetet baserer sig på fælles regler og retningslinjer samt naturligvis den lovgivning, vi er underlagt. Med det for øje rådgiver og vejleder sekretariatet direktionen, institutter og centre i spørgsmål inden for ovenstående områder.

Arbejdsopgaver
Dine arbejdsopgaver vil spænde bredt. Som ansat i den offentlige forvaltning vil du skulle arbejde inden for offentlighedsloven og forvaltningsloven. Du vil stifte bekendtskab med en lang række generelle juridiske opgaver indenfor bl.a. kontrakt- og aftaleretten, General Data Protection (GDPR), forsikringsforhold, aktindsigt og statsstøttereglerne. Du vil skulle arbejde tæt sammen med fakultetets to husjurister, og dit arbejdssted vil være Bülowsvej 17, 1870 Frederiksberg C.

Vi forventer, at du
  • er studerende på kandidatdelen på studiet cand.jur. eller cand.merc.jur.
  • er fagligt velfunderet
  • er udadvendt og serviceminded
  • ikke er bange for at kaste dig ud i nye udfordringer
  • kan begå dig på dansk og engelsk, i både skrift og tale
Vi tilbyder
Vi tilbyder afvekslende og udfordrende arbejdsopgaver. Arbejdstiden er i gennemsnit 7 timer om ugen. Timerne fordeles efter nærmere aftale. Vi vil altid være fleksible i forbindelse med dine eksamensperioder, men forventer så til gengæld, at du kan yde en ekstra indsats på andre tidspunkter.

Løn og ansættelsesforhold
Du vil blive ansat og aflønnet som studerende i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) samt Organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejderer (HK) hvor timelønnen er anciennitetsbestemt. Den aktuelle minimumstimeløn er 123,04 kr.

Din ansøgning
Er du interesseret i stillingen bedes du sende os ansøgning, kopi af studieblad, CV og eventuelle anbefalinger skal sendes via hjemmesiden http://www.jobportal.ku.dk. Tryk på linket 'Søg Stillingen' nederst i opslaget senest 27. januar 2019.

Universitetet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Yderligere spørgsmål
Spørgsmål til stillingen kan rettes til husjurist Susanne Tang, telefon 51700130.

Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet på Københavns Universitet – SCIENCE i kort form – er landets største naturvidenskabelige forsknings- og uddannelsesinstitution med 4.000 ansatte og 9.700 bachelor- og kandidatstuderende. Fakultetet har et årligt budget på ca. 3 mia. kr.

Læs mere om Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet på http://www.science.ku.dk/



KU SCIENCE FAK. SEK.Frederiksberg C2019-01-11T00:00:002019-01-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Finanstilsynet søger tre studenter til Juridisk Kontor

FINANSTILSYNET

København Ø
Har du interesse for den finansielle lovgivning, og vil du sammen med os beskæftige dig med EU-regulering og lovgivningsprocesser? Juridisk Kontor består af et internationalt og et nationalt team. Internationalt Team forhandler EU-regulering på det ...
Indrykket:10. januar 2019
Udløbsdato:24. januar 2019

Studerende til understøttelse af eksterne projekter, events og aktiviteter

KU-CENTER FOR SUNDHED OG SAMFUND

København K
Institut for Kunst- og Kulturvidenskab søger en studerende pr. 1. februar 2019 til at bistå instituttets eksterne projekter med støtte til administrative opgaver herunder støtte til afvikling af konferencer, events og andre faglige aktiviteter. Du v...
Indrykket:9. januar 2019
Udløbsdato:23. januar 2019

Det Kongelige Danske Kunstakademis Skoler for Arkitektur, Design og Konservering - Biblioteket

Det Kongelige Danske Kunstakademis Skoler for Arkitektur, Design og Konservering

København K
Det Kongelige Danske Kunstakademis Skoler for Arkitektur, Design og Konservering Biblioteket søger 2 studentermedhjælpere Vi søger to studentermedhjælpere til biblioteket med start 1. februar 2019. Publikumsbetjening og vagt ca. 9 timer ugentligt. D...
Indrykket:8. januar 2019
Udløbsdato:25. januar 2019

To skarpe jurastuderende til behandling af klagesager i Landbrugsstyrelsen

Landbrugsstyrelsen

København V
Har du lyst til at arbejde med klagesager? Har du gode og præcise formuleringsevner, og kan du holde overblikket? Så kan vi love dig, at du vil lære en masse om forvaltningsret, EU-ret og om, hvordan det er at arbejde i centraladministrationen. Vi t...
Indrykket:4. januar 2019
Udløbsdato:21. januar 2019

Juridisk studerende til Fakultetssekretariatet på KU SCIENCE, Kontoret for Ledelse og Kommunikation

KU SCIENCE FAK. SEK.

Frederiksberg C
Kontoret for Ledelse og Kommunikation ved Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet (SCIENCE), Københavns Universitet søger en juridisk studerende med tiltrædelse 1. februar 2019 eller snarest derefter. Om os Husjuristfunktionen er placeret i kontore...
Indrykket:11. januar 2019
Udløbsdato:27. januar 2019