Nielsen Erhverv søger kontorpersonale på deltid til ordrebehandling, lønstyring, tidsplanlægning mv.
Vi søger medarbejder til?
*Adm. oprettelse af ordre, fakturering, tildel adgang til montør osv.
*Løn kørsel, oprettelse af medarbejder i forskellige platforme, kørsel af ferie, osv.
*Udarbejde forskellige formular til aflevering proceskontrol, KS, osv.
*I hverdagen vil man komme til arbejde samme virksomhedens ledelse og som bagland for denne, og vil udover kærne område, stå for de væres ad hoc opgaver løbende i løbet af en hverdag.
*Erfaring inden for håndværksbrande, vil være en fordel.
Vi forventer:
Du er kontor uddannet og har min 5 år erhvervserfaring inden for faget,
uden dette min krav, ingen grund til at søge denne stilling.
*Person som vi søge skal kunne arbejde meget selvstændigt.
*Et godt kendskab til Excel regneark, og skal kunne opsætte elementær ark i dette program.
*Vi arbejde med platforme som Bluegarden og Ordrestyring.dk, samt diverse indberetning vedr. løn refusion osv., et kendskab til disse en fordel, men ikke et krav.
* Har færdigheder i Engelske sprog, som min. i tale.
Vi tilbyder:
*Løn efter kvalifikationer
*Der er i første omgang tale om en deltidsstilling, men vil for den rette kunne udvikle sig til en fuldtids stilling.
*Vi er et unge dynamisk team og for den rette er der rigtig gode udviklings muligheder, i en håndværksvirksomhed med kraftig vækst.
*Arbejdes tid aftales nærmere ved evt. ansættelse, og start dato kan ændres.
Info Virksomheden
Nielsen Erhverv er en håndværksvirksomhed som montering køkkener og snedkerinventar B2B. Virksomheden monterer bla. for HTH, Invita, Svane, Hanstholm, Jke, Multiform. PT beskæftiger virksomheden ca. 15 medarbejde som opsætter mere ind 1200 køkkener årligt.