Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorpersonale på deltid til ordrebehandling, lønstyring, tidsplanlægning mv.

Nielsen Erhverv søger kontorpersonale på deltid til ordrebehandling, lønstyring, tidsplanlægning mv.

 

Vi søger medarbejder til?

*Adm. oprettelse af ordre, fakturering, tildel adgang til montør osv.

*Løn kørsel, oprettelse af medarbejder i forskellige platforme, kørsel af ferie, osv.

*Udarbejde forskellige formular til aflevering proceskontrol, KS, osv.

*I hverdagen vil man komme til arbejde samme virksomhedens ledelse og som bagland for denne, og vil udover kærne område, stå for de væres ad hoc opgaver løbende i løbet af en hverdag.

*Erfaring inden for håndværksbrande, vil være en fordel.

 

 

Vi forventer:

Du er kontor uddannet og har min 5 år erhvervserfaring inden for faget,

uden dette min krav, ingen grund til at søge denne stilling.

*Person som vi søge skal kunne arbejde meget selvstændigt.

*Et godt kendskab til Excel regneark, og skal kunne opsætte elementær ark i dette program.

*Vi arbejde med platforme som Bluegarden og Ordrestyring.dk, samt diverse indberetning vedr. løn refusion osv., et kendskab til disse en fordel, men ikke et krav.

* Har færdigheder i Engelske sprog, som min. i tale.

 

Vi tilbyder:

*Løn efter kvalifikationer

*Der er i første omgang tale om en deltidsstilling, men vil for den rette kunne udvikle sig til en fuldtids stilling.

*Vi er et unge dynamisk team og for den rette er der rigtig gode udviklings muligheder, i en håndværksvirksomhed med kraftig vækst.

*Arbejdes tid aftales nærmere ved evt. ansættelse, og start dato kan ændres.

 

Info Virksomheden

Nielsen Erhverv er en håndværksvirksomhed som montering køkkener og snedkerinventar B2B. Virksomheden monterer bla. for HTH, Invita, Svane, Hanstholm, Jke, Multiform. PT beskæftiger virksomheden ca. 15 medarbejde som opsætter mere ind 1200 køkkener årligt.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329787082Phoenix-1caa6dcd12018-04-04T14:32:14.483Kontorpersonale på deltid til ordrebehandling, lønstyring, tidsplanlægning mv.

Nielsen Erhverv søger kontorpersonale på deltid til ordrebehandling, lønstyring, tidsplanlægning mv.

 

Vi søger medarbejder til?

*Adm. oprettelse af ordre, fakturering, tildel adgang til montør osv.

*Løn kørsel, oprettelse af medarbejder i forskellige platforme, kørsel af ferie, osv.

*Udarbejde forskellige formular til aflevering proceskontrol, KS, osv.

*I hverdagen vil man komme til arbejde samme virksomhedens ledelse og som bagland for denne, og vil udover kærne område, stå for de væres ad hoc opgaver løbende i løbet af en hverdag.

*Erfaring inden for håndværksbrande, vil være en fordel.

 

 

Vi forventer:

Du er kontor uddannet og har min 5 år erhvervserfaring inden for faget,

uden dette min krav, ingen grund til at søge denne stilling.

*Person som vi søge skal kunne arbejde meget selvstændigt.

*Et godt kendskab til Excel regneark, og skal kunne opsætte elementær ark i dette program.

*Vi arbejde med platforme som Bluegarden og Ordrestyring.dk, samt diverse indberetning vedr. løn refusion osv., et kendskab til disse en fordel, men ikke et krav.

* Har færdigheder i Engelske sprog, som min. i tale.

 

Vi tilbyder:

*Løn efter kvalifikationer

*Der er i første omgang tale om en deltidsstilling, men vil for den rette kunne udvikle sig til en fuldtids stilling.

*Vi er et unge dynamisk team og for den rette er der rigtig gode udviklings muligheder, i en håndværksvirksomhed med kraftig vækst.

*Arbejdes tid aftales nærmere ved evt. ansættelse, og start dato kan ændres.

 

Info Virksomheden

Nielsen Erhverv er en håndværksvirksomhed som montering køkkener og snedkerinventar B2B. Virksomheden monterer bla. for HTH, Invita, Svane, Hanstholm, Jke, Multiform. PT beskæftiger virksomheden ca. 15 medarbejde som opsætter mere ind 1200 køkkener årligt.

 

2018-04-21T00:51:10.857 Nielsen Erhverv søger kontorpersonale på deltid til ordrebehandling, lønstyring, tidsplanlægning mv. Vi søger medarbejder til? *Adm. oprettelse af ordre, fakturering, tildel adgang til montør osv. *Løn kørsel, oprettelse af medarbejder i forskellige platforme, kørsel af ferie, osv. *Udarbejde forskellige formular til aflevering proceskontrol, KS, osv. *I hverdagen vil man komme til arbejde samme virksomhedens ledelse og som bagland for denne, og vil udover kærne område, stå for de væres ad hoc opgaver løbende i løbet af en hverdag. *Erfaring inden for håndværksbrande, vil være en fordel. Vi forventer: Du er kontor uddannet og har min 5 år erhvervserfaring inden for faget, uden dette min krav, ingen grund til at søge denne stilling. *Person som vi søge skal kunne arbejde meget selvstændigt. *Et godt kendskab til Excel regneark, og skal kunne opsætte elementær ark i dette program. *Vi arbejde med platforme som Bluegarden og Ordrestyring.dk, samt diverse indberetning vedr. løn refusion osv., et kendskab til disse en fordel, men ikke et krav. * Har færdigheder i Engelske sprog, som min. i tale. Vi tilbyder: *Løn efter kvalifikationer *Der er i første omgang tale om en deltidsstilling, men vil for den rette kunne udvikle sig til en fuldtids stilling. *Vi er et unge dynamisk team og for den rette er der rigtig gode udviklings muligheder, i en håndværksvirksomhed med kraftig vækst. *Arbejdes tid aftales nærmere ved evt. ansættelse, og start dato kan ændres. Info Virksomheden Nielsen Erhverv er en håndværksvirksomhed som montering køkkener og snedkerinventar B2B. Virksomheden monterer bla. for HTH, Invita, Svane, Hanstholm, Jke, Multiform. PT beskæftiger virksomheden ca. 15 medarbejde som opsætter mere ind 1200 køkkener årligt.11Jobnet1caa6dcd100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-20T00:00:0000110EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSlagelse3205126NIELSEN ERHVERV ApS11Tingvej 224241VemmelevDKDanmark0
job@nielsenerhverv.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent549022JobNet48007941000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1caa6dcdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1caa6dcdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1caa6dcd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1caa6dcd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/10.jpgSom Kontorassistent hos NIELSEN ERHVERV ApS bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008971Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration354156410Frank Nielsenjob@nielsenerhverv.dkDKDanmarkDKDanmark329959620Administrativ sagsbehandler til udbetaling af kontanthjælp og andre forsørgelsesydelserRobot Erfaren kollega til førstegangsbevillinger og løbende udbetaling af kontanthjælp og andre forsørgelsesydelserUdbetalingsteamet søger snarest en administrativ sagsbehandler med erfaring i bevilling og udbetaling af kontanthjælp. Hvis du har kendskab til enkeltydelser er det et plus.Du skal kunne indgå i opgaveløsningen hurtigt, og vi lægger derfor vægt på, at du konkret har arbejdet med bevilling og udbetaling af forsørgelsesydelser i en lignende stilling.I Udbetalingsteamet er der tilknyttet 9 administrative sagsbehandlere, med selvstændigt ansvar for udbetalinger, økonomiske sanktioner og standsning af ydelser efter Aktivloven og Integrationsloven.Vi er i gang med at omlægge vores sagsbehandling af førstegangsansøgninger til digital og administrativ sagsbehandling, og ønsker os derfor en kollega med relevant erfaring.Kerneopgaverne erberegning og udbetaling af forsørgelsesydelser efter Aktivloven og Integrationslovenkompetence til at sanktionere i ydelsen efter indstilling fra Jobcenteretdigital journalisering, beslutningsskrivelser, og anke besvarelserudbetaling af enkeltydelserbetaling af fakturaer via KMD OPUS og KMD Aktivøkonomisk opfølgning på løbende udbetalingertelefoniske samtaler med borgere og samarbejdspartnereråd og vejledning af borgerne vedr. udbetalinger.Vi lægger vægt på, at duer kommunalt uddannet kontorassistent med solid erfaring i bevillinger og udbetalinger efter Aktivlovenevner at arbejde engageret, struktureret og resultatorienterethar gode samarbejdsevner og formår at indgå i et forpligtende teamarbejdekan lide vekslende og selvstændigt arbejdeer sikker i lovgivning og trives med administrative opgaver.Vi tilbyderdygtige og erfarne kolleger, som trives med et socialfagligt højt niveaufokus på værdierne modig, tydelig, kompetent og med glædeflekstid og sundhedsordninget tæt samarbejde med kommunens øvrige centre.Arbejdstiden er 37 timer ugentligt.Vores afdeling er præget af fælles ansvar, en uformel tone og gode kolleger.Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst med udgangspunkt i grundløn 21, som ligger på 23.200 kr. brutto med mulighed for tillæg efter principperne i Ny Løn.Flere oplysningerVil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontaktefagspecialist Tina Kristiansen, tlf. 58 57 45 71, eller mail kriti@slagelse.dkafdelingsleder Helle Guldager, tlf. 58 57 44 40 eller mail på hegul@slagelse.dkFristden 25. februar kl. 9.Samtaler forventes afholdt onsdag den 27. februar 2019.Erfaren kollega til førstegangsbevillinger og løbende udbetaling af kontanthjælp og andre forsørgelsesydelser

Udbetalingsteamet søger snarest en administrativ sagsbehandler med erfaring i bevilling og udbetaling af kontanthjælp. Hvis du har kendskab til enkeltydelser er det et plus.

Du skal kunne indgå i opgaveløsningen hurtigt, og vi lægger derfor vægt på, at du konkret har arbejdet med bevilling og udbetaling af forsørgelsesydelser i en lignende stilling.

I Udbetalingsteamet er der tilknyttet 9 administrative sagsbehandlere, med selvstændigt ansvar for udbetalinger, økonomiske sanktioner og standsning af ydelser efter Aktivloven og Integrationsloven.

Vi er i gang med at omlægge vores sagsbehandling af førstegangsansøgninger til digital og administrativ sagsbehandling, og ønsker os derfor en kollega med relevant erfaring.

Kerneopgaverne er
  • beregning og udbetaling af forsørgelsesydelser efter Aktivloven og Integrationsloven
  • kompetence til at sanktionere i ydelsen efter indstilling fra Jobcenteret
  • digital journalisering, beslutningsskrivelser, og anke besvarelser
  • udbetaling af enkeltydelser
  • betaling af fakturaer via KMD OPUS og KMD Aktiv
  • økonomisk opfølgning på løbende udbetalinger
  • telefoniske samtaler med borgere og samarbejdspartnere
  • råd og vejledning af borgerne vedr. udbetalinger.

Vi lægger vægt på, at du
  • er kommunalt uddannet kontorassistent med solid erfaring i bevillinger og udbetalinger efter Aktivloven
  • evner at arbejde engageret, struktureret og resultatorienteret
  • har gode samarbejdsevner og formår at indgå i et forpligtende teamarbejde
  • kan lide vekslende og selvstændigt arbejde
  • er sikker i lovgivning og trives med administrative opgaver.

Vi tilbyder
  • dygtige og erfarne kolleger, som trives med et socialfagligt højt niveau
  • fokus på værdierne modig, tydelig, kompetent og med glæde
  • flekstid og sundhedsordning
  • et tæt samarbejde med kommunens øvrige centre.

Arbejdstiden er 37 timer ugentligt.

Vores afdeling er præget af fælles ansvar, en uformel tone og gode kolleger.

Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst med udgangspunkt i grundløn 21, som ligger på 23.200 kr. brutto med mulighed for tillæg efter principperne i Ny Løn.

Flere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
  • fagspecialist Tina Kristiansen, tlf. 58 57 45 71, eller mail kriti@slagelse.dk
  • afdelingsleder Helle Guldager, tlf. 58 57 44 40 eller mail på hegul@slagelse.dk

Frist
  • den 25. februar kl. 9.

Samtaler forventes afholdt onsdag den 27. februar 2019.

 

Slagelse KommuneSlagelse2019-02-12T00:00:002019-02-25T00:00:00
329962647Psykiatrien Vest søger økonomimedarbejderRobot Psykiatrien Vest søger en Økonomimedarbejder pr. 1. april 2019 eller hurtigst muligt Psykiatrien Vest har sengeafsnit i Slagelse samt 6 lokale distriktspsykiatrier og 2 psykiatriske klinikker. De 5 sengeafsnit, Psykiatrisk Klinik Slagelse og Distriktspsykiatri Slagelse er samlet i Psykiatrisygehuset i Slagelse, hvor staben også har fast arbejdsplads. Fremmøde på andre geografier i Psykiatrien Vest kan forekomme. Vi søger en økonomimedarbejder til driftsdelen i Staben. Stillingen er på 15 timer ugentligt og nyetableret. Det betyder, at du får mulighed for at sætte dig eget præg på opgaveløsningen. Det forventes at du kan arbejde selvstændigt, er meget struktureret og omhyggelig i din opgaveløsning. Opgaverne som du skal løfte er: Fakturabehandling i Oracle Behandling af befordringsgodtgørelser Refusion af udlæg Opfølgning på akutrefusion Varebestilling i Oracle Ad hoc opgaver indenfor drift Afhængig af dine kvalifikationer og hvor meget ovenstående opgaver kommer til at fylde, vil der være mulighed for at varetage andre opgaver også. Vi kan tilbyde dig en spændende og afvekslende arbejdsplads med et arbejdsmiljø præget af mange forskellige opgaver og faggrupper. Ønsker du yderligere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte Stabssekretær Tinna Seeberg på tlf. 93 56 77 30 eller Charlotte Larsen på tlf. 93 57 00 84. Der forventes afholdt samtaler d. 19. marts 2019. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Psykiatrien i Region Sjælland indhenter straffeattest ( 22) ved alle nyansættelser. Om Psykiatrien Psykiatrien Region Sjælland er en behandlingspsykiatri, der består af en række sengeafsnit og ambulante enheder rundt omkring i regionen. Vi varetager den psykiatriske forsknings-, uddannelses- og akutforpligtelse i Region Sjælland. Vi udvikler og formidler løbende en bred vifte af psykiatriske tilbud til regionens borgere. Med ibrugtagning af det nye psykiatrisygehus i Slagelse i 2015 har Psykiatrien samlet sengeafsnit og specialiserede funktioner tre steder: Slagelse, Roskilde og Vordingborg. De ambulante enheder er placeret i de større byer i regionen. Psykiatrisygehuset i Slagelse er et af Europas største og mest moderne sygehuse. I byggeriet er inddraget banebrydende elementer indenfor arkitektur, brugen af lys samt kunst og natur, der også har behandlingsmæssig betydning.

Psykiatrien Vest søger en Økonomimedarbejder pr. 1. april 2019 eller hurtigst muligt

Psykiatrien Vest har sengeafsnit i Slagelse samt 6 lokale distriktspsykiatrier og 2 psykiatriske klinikker. De 5 sengeafsnit, Psykiatrisk Klinik Slagelse og Distriktspsykiatri Slagelse er samlet i Psykiatrisygehuset i Slagelse, hvor staben også har fast arbejdsplads. Fremmøde på andre geografier i Psykiatrien Vest kan forekomme.

Vi søger en økonomimedarbejder til driftsdelen i Staben. Stillingen er på 15 timer ugentligt og nyetableret. Det betyder, at du får mulighed for at sætte dig eget præg på opgaveløsningen.

Det forventes at du kan arbejde selvstændigt, er meget struktureret og omhyggelig i din opgaveløsning.

Opgaverne som du skal løfte er:

  • Fakturabehandling i Oracle
  • Behandling af befordringsgodtgørelser
  • Refusion af udlæg
  • Opfølgning på akutrefusion
  • Varebestilling i Oracle
  • Ad hoc opgaver indenfor drift

Afhængig af dine kvalifikationer og hvor meget ovenstående opgaver kommer til at fylde, vil der være mulighed for at varetage andre opgaver også.

Vi kan tilbyde dig en spændende og afvekslende arbejdsplads med et arbejdsmiljø præget af mange forskellige opgaver og faggrupper.

Ønsker du yderligere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte Stabssekretær Tinna Seeberg på tlf. 93 56 77 30 eller Charlotte Larsen på tlf. 93 57 00 84.

Der forventes afholdt samtaler d. 19. marts 2019.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Psykiatrien i Region Sjælland indhenter straffeattest (§22) ved alle nyansættelser.

Om Psykiatrien
Psykiatrien Region Sjælland er en behandlingspsykiatri, der består af en række sengeafsnit og ambulante enheder rundt omkring i regionen. Vi varetager den psykiatriske forsknings-, uddannelses- og akutforpligtelse i Region Sjælland. Vi udvikler og formidler løbende en bred vifte af psykiatriske tilbud til regionens borgere.

Med ibrugtagning af det nye psykiatrisygehus i Slagelse i 2015 har Psykiatrien samlet sengeafsnit og specialiserede funktioner tre steder: Slagelse, Roskilde og Vordingborg. De ambulante enheder er placeret i de større byer i regionen.

Psykiatrisygehuset i Slagelse er et af Europas største og mest moderne sygehuse. I byggeriet er inddraget banebrydende elementer indenfor arkitektur, brugen af lys samt kunst og natur, der også har behandlingsmæssig betydning. 

Region SjællandSlagelse2019-02-19T00:00:002019-03-10T00:00:00
329963765Organiseret studentermedhjælp med flair for systematik til EVU/CFU-administrationenRobot På Professionshøjskolen Absalon ønsker vi at være en udviklingspartner inden for efter- og videreuddannelse af medarbejdere i private og offentlige organisationer. I EVU CFU-administrationen arbejder vi tæt sammen med konsulenter og ledere på Absalons uddannelser omkring løsningen af opgaver, og vi bidrager gennem vores indsats med at skabe vækst og velfærd i Region Sjælland gennem uddannelse som regional drivkraft. Vi søger nu en struktureret studentermedhjælper til EVU CFU-administrationen under Uddannelsesservice på Ankerhus i Sorø, der kan indgå i de administrative opgaver, der skal løses. Du vil som studentermedhjælper referere til teamlederen for EVU CFU-administrationen. Din profil Som studentermedhjælper i EVU CFU-administrationen skal du indgå i de administrative opgaver, der skal løses. Vi synes derfor, at det er væsentligt, at du kan genkende dig selv i følgende: Du er struktureret og arbejder systematisk. Du har styr på detaljerne, og du har fokus på kvalitet. Du er vedholdende i løsningen af dine opgaver også når opgaverne tager tid og er ensartede. Du kan bevare overblikket, når der er meget at se til. Du tør tage initiativ til fx at byde dig til, når dine kollegaer har travlt. Omvendt tør du også sige fra, hvis du selv har rigeligt med opgaver på dit bord. Administrativ erfaring. Du har evt. erfaring som administrativ medarbejder fra en anden ansættelse. Du har lyst til og mod på at yde en god administrativ service for de samarbejdspartnere, som du skal understøtte. Derudover forventer vi, at du har kendskab til uddannelsessektoren evt. fra din uddannelse. Dine arbejdsopgaver Som studentermedhjælper i Uddannelsesservice på Absalon kommer du til at arbejde med følgende opgaver: En bred vifte af administrative opgaver. Eksempler på administrative opgaver du skal løse er i forbindelse med diplom- og akademiuddannelser, kurser, herunder oprettelse af kurser og moduler i det studieadministrative system. Deltage i udviklingsopgaver. Du skal deltage i arbejdet med videreudvikling af et ESDH system og bidrage med at løse konkrete opgaver, så vi når i mål med dette. Ad hoc-opgaver. Dette kan f.eks. være opgaver i forbindelse med afvikling af konferencer og temadage. Du vil blive fast tilknyttet EVU CFU-administrationen på Ankerhus i Sorø. Der kan i forbindelse med din ansættelse være aktiviteter som det giver mening, at du deltager i på andre af vores lokationer. Dine kollegaer EVU CFU- administration er organisatorisk placeret i Uddannelsesservice under Professionshøjskoledirektørens område, med ansvar for administration af efter- og videreuddannelse (EVU), herunder diplom- og akademiuddannelser, kurser, konferencer og temadage, inden for en række fagområder, samt kurser og konferencer inden for Center for Undervisningsmidler (CFU). I teamet er vi i alt 17 inkl. dig. Vi har en uformel omgangstone, og der er plads til at grine sammen. Vi sætter stor pris på hjælpsomhed og på, at vi sammen løfter opgaverne med fokus på kvalitet. Sådan ansøger du Ansættelse sker efter gældende overenskomst på statens område, og der er mulighed for at forhandle tillæg i henhold til Ny løn. Stillingen er på deltid, og vi vil gerne have, at du begynder snarest muligt. Stillingen er tidsbegrænset til den 31. juli 2020 med mulighed for forlængelse. Hvis du har nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte teamleder Anette Skovkjær Degn på tlf.: 7248 1283. Ansøgning og relevante bilag sendes via vores rekrutteringssystem her eller ved at klikke på Søg stillingen til højre på denne side senest den 5. marts 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler løbende. Vi ønsker, at medarbejderstaben afspejler det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, kulturel og etnisk baggrund til at søge stillingen. Om Absalon Professionshøjskolen Absalon er Region Sjællands største uddannelsesinstitution med 11 forskellige professionsbacheloruddannelser fordelt på i alt otte byer i regionen. Vores ambition er at bidrage til øget velfærd og vækst i Region Sjælland gennem fremragende uddannelser og rollen som regional udviklingspartner. Vores studerende og samarbejdspartnere er det ubestridte centrum for vores arbejde, lige som vi lægger vægt på at være en rigtig god, fællesskabsbaseret og udviklende arbejdsplads. Vi er 750 medarbejdere, og vi har 8.300 studerende på vores uddannelser og 3.500 i efter- og videreuddannelse.På Professionshøjskolen Absalon ønsker vi at være en udviklingspartner inden for efter- og videreuddannelse af medarbejdere i private og offentlige organisationer. I EVU/CFU-administrationen arbejder vi tæt sammen med konsulenter og ledere på Absalons uddannelser omkring løsningen af opgaver, og vi bidrager gennem vores indsats med at skabe vækst og velfærd i Region Sjælland gennem uddannelse som regional drivkraft.

Vi søger nu en struktureret studentermedhjælper til EVU/CFU-administrationen under Uddannelsesservice på Ankerhus i Sorø, der kan indgå i de administrative opgaver, der skal løses. Du vil som studentermedhjælper referere til teamlederen for EVU/CFU-administrationen.

Din profil
Som studentermedhjælper i EVU/CFU-administrationen skal du indgå i de administrative opgaver, der skal løses. Vi synes derfor, at det er væsentligt, at du kan genkende dig selv i følgende:

Du er struktureret og arbejder systematisk. Du har styr på detaljerne, og du har fokus på kvalitet. Du er vedholdende i løsningen af dine opgaver – også når opgaverne tager tid og er ensartede.

Du kan bevare overblikket, når der er meget at se til. Du tør tage initiativ til fx at byde dig til, når dine kollegaer har travlt. Omvendt tør du også sige fra, hvis du selv har rigeligt med opgaver på dit bord.

Administrativ erfaring. Du har evt. erfaring som administrativ medarbejder fra en anden ansættelse. Du har lyst til og mod på at yde en god administrativ service for de samarbejdspartnere, som du skal understøtte.

Derudover forventer vi, at du har kendskab til uddannelsessektoren evt. fra din uddannelse.

Dine arbejdsopgaver
Som studentermedhjælper i Uddannelsesservice på Absalon kommer du til at arbejde med følgende opgaver:

En bred vifte af administrative opgaver. Eksempler på administrative opgaver du skal løse er i forbindelse med diplom- og akademiuddannelser, kurser, herunder oprettelse af kurser og moduler i det studieadministrative system.

Deltage i udviklingsopgaver. Du skal deltage i arbejdet med videreudvikling af et ESDH system og bidrage med at løse konkrete opgaver, så vi når i mål med dette.

Ad hoc-opgaver. Dette kan f.eks. være opgaver i forbindelse med afvikling af konferencer og temadage.

Du vil blive fast tilknyttet EVU/CFU-administrationen på Ankerhus i Sorø. Der kan i forbindelse med din ansættelse være aktiviteter som det giver mening, at du deltager i på andre af vores lokationer.

Dine kollegaer
EVU/CFU- administration er organisatorisk placeret i Uddannelsesservice under Professionshøjskoledirektørens område, med ansvar for administration af efter- og videreuddannelse (EVU), herunder diplom- og akademiuddannelser, kurser, konferencer og temadage, inden for en række fagområder, samt kurser og konferencer inden for Center for Undervisningsmidler (CFU).

I teamet er vi i alt 17 inkl. dig. Vi har en uformel omgangstone, og der er plads til at grine sammen. Vi sætter stor pris på hjælpsomhed og på, at vi sammen løfter opgaverne med fokus på kvalitet.

Sådan ansøger du
  • Ansættelse sker efter gældende overenskomst på statens område, og der er mulighed for at forhandle tillæg i henhold til Ny løn.
  • Stillingen er på deltid, og vi vil gerne have, at du begynder snarest muligt.
  • Stillingen er tidsbegrænset til den 31. juli 2020 med mulighed for forlængelse.
  • Hvis du har nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte teamleder Anette Skovkjær Degn på tlf.: 7248 1283.
  • Ansøgning og relevante bilag sendes via vores rekrutteringssystem her eller ved at klikke på ”Søg stillingen” til højre på denne side senest den 5. marts 2019.
  • Vi forventer at holde ansættelsessamtaler løbende.

Vi ønsker, at medarbejderstaben afspejler det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, kulturel og etnisk baggrund til at søge stillingen.

Om Absalon
Professionshøjskolen Absalon er Region Sjællands største uddannelsesinstitution med 11 forskellige professionsbacheloruddannelser fordelt på i alt otte byer i regionen. Vores ambition er at bidrage til øget velfærd og vækst i Region Sjælland gennem fremragende uddannelser og rollen som regional udviklingspartner. Vores studerende og samarbejdspartnere er det ubestridte centrum for vores arbejde, lige som vi lægger vægt på at være en rigtig god, fællesskabsbaseret og udviklende arbejdsplads. Vi er 750 medarbejdere, og vi har 8.300 studerende på vores uddannelser og 3.500 i efter- og videreuddannelse.

Campus Slagelse - Ankerhus, Ernæring og Sundhed samt KantineSorø2019-02-20T00:00:002019-03-05T00:00:00
329961374Vagtplanlægger til Endokrinologisk sengeafsnit 03-5Robot Medicinsk Afdeling søger 1 vagtplanlægger på deltid til at hjælpe os med at lave vagtplaner for plejepersonalet på endokrinologisk sengeafsnit 03-5. Opgaven er i samarbejde med afdelingssygeplejersken, at udarbejde vagtplaner der sikrer de rette kompetencer er på arbejde på de rigtige tidspunkter. Så er du systematisk af natur, kan lide at få ting til at gå op i en højere enhed og har viden om arbejdstidsregler og overenskomster, så skal du søge dette job. Din profil Er systematisk af natur og har lyst til at få vagtplanlægningen til at gå op. Er god til at indgå i dialog med kollegaer Har kendskab til og erfaring med vagtplanlægning Erfaring med organisering og planlægning af komplekse opgaver Kan lide at arbejde i en funktion der har stor berøringsflade til mange mennesker Gerne erfaring fra lønområdet Vi tilbyder dig Stor indflydelse på hvordan vi indretter arbejdet i stillingen En dagligdag i en løsningsorienteret stab og afdeling Et arbejdsmiljø, hvor vi lægger vægt på at have et højt fagligt niveau og en anerkendende kultur, hvor åbenhed, engagement og arbejdsglæde er nøgleord Mulighed for at arbejde selvstændigt Hvad består jobbet i? Vagtplanlægning for plejepersonalet i vagtplansystemet Tastning af løn for plejepersonalet Sygdomsdækning og feriedækning i samarbejde med afdelingssygeplejersken Registrering håndtering af byt og andre ændringer i vagtplanen I samarbejde med den kliniske udviklingssygeplejerske, ansvarlig for planlægning af introduktionsprogram ift. vagtplanen Ansvarlig for gruppen af timelønnet personale Registrering og overvågning af sygefravær Overvågning af afspadsering, ferie og normperioden Introduktion af vagtplan og spilleregler for vagtplanlægning med nye medarbejdere Du vil referere til afdelingssygeplejersken, men vil indgå i et forum for vagtplanlæggere i vores afdeling. Stillingen er på deltid og vi forventer at holde samtaler d. 26. feb. 2019. Hvis du har spørgsmål er du meget velkommen til at ringe eller skrive til sekretariatschef i Medicinsk Afdeling Lars Aaskilde på 24 97 73 38 eller ledende oversygeplejerske Lene Guldager på 93 57 78 83 Kom til Åbent Sygehus tirsdag d. 5. marts kl. 19.00-20.30, hvor du kan besøge standene, høre og spørge løs om uddannelses- og jobmuligheder og komme med på rundvisninger. HR-afdelingen står også klar på aftenen til at fortælle om, hvordan det er at arbejde på Holbæk Sygehus og hvad vi kan tilbyde dig. Om Holbæk Sygehus Holbæk Sygehus er en innovativ arbejdsplads med masser af muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi vil være førende i diagnostik og behandling af almene og hyppigt forekommende sygdomme, og vi har velfungerende forskningsmiljøer på disse områder. Vi er et ambitiøst og veldrevet sygehus med en flad ledelsesstruktur så vejen fra id til handling er kort. Vi glæder os til at byde dig velkommen på holdet. Du kan se mere om Holbæk Sygehus her.

Medicinsk Afdeling søger 1 vagtplanlægger på deltid til at hjælpe os med at lave vagtplaner for plejepersonalet på endokrinologisk sengeafsnit 03-5.

Opgaven er i samarbejde med afdelingssygeplejersken, at udarbejde vagtplaner der sikrer de rette kompetencer er på arbejde på de rigtige tidspunkter.

Så er du systematisk af natur, kan lide at få ting til at gå op i en højere enhed og har viden om arbejdstidsregler og overenskomster, så skal du søge dette job.

Din profil

  • Er systematisk af natur og har lyst til at få vagtplanlægningen til at gå op.

  • Er god til at indgå i dialog med kollegaer

  • Har kendskab til og erfaring med vagtplanlægning

  • Erfaring med organisering og planlægning af komplekse opgaver

  • Kan lide at arbejde i en funktion der har stor berøringsflade til mange mennesker

  • Gerne erfaring fra lønområdet

Vi tilbyder dig

  • Stor indflydelse på hvordan vi indretter arbejdet i stillingen

  • En dagligdag i en løsningsorienteret stab og afdeling

  • Et arbejdsmiljø, hvor vi lægger vægt på at have et højt fagligt niveau og en anerkendende kultur, hvor åbenhed, engagement og arbejdsglæde er nøgleord

  • Mulighed for at arbejde selvstændigt

Hvad består jobbet i?

  • Vagtplanlægning for plejepersonalet i vagtplansystemet

  • Tastning af løn for plejepersonalet

  • Sygdomsdækning og feriedækning i samarbejde med afdelingssygeplejersken
  • Registrering/håndtering af byt og andre ændringer i vagtplanen

  • I samarbejde med den kliniske udviklingssygeplejerske, ansvarlig for planlægning af introduktionsprogram ift. vagtplanen

  • Ansvarlig for gruppen af timelønnet personale

  • Registrering og overvågning af sygefravær

  • Overvågning af afspadsering, ferie og normperioden

  • Introduktion af vagtplan og spilleregler for vagtplanlægning med nye medarbejdere

Du vil referere til afdelingssygeplejersken, men vil indgå i et forum for vagtplanlæggere i vores afdeling.

Stillingen er på deltid og vi forventer at holde samtaler d. 26. feb. 2019.

Hvis du har spørgsmål er du meget velkommen til at ringe eller skrive til sekretariatschef i Medicinsk Afdeling Lars Aaskilde på 24 97 73 38 eller ledende oversygeplejerske Lene Guldager på 93 57 78 83

Kom til Åbent Sygehus tirsdag d. 5. marts kl. 19.00-20.30, hvor du kan besøge standene, høre og spørge løs om uddannelses- og jobmuligheder og komme med på rundvisninger. HR-afdelingen står også klar på aftenen til at fortælle om, hvordan det er at arbejde på Holbæk Sygehus og hvad vi kan tilbyde dig.


Om Holbæk Sygehus

Holbæk Sygehus er en innovativ arbejdsplads med masser af muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi vil være førende i diagnostik og behandling af almene og hyppigt forekommende sygdomme, og vi har velfungerende forskningsmiljøer på disse områder.

Vi er et ambitiøst og veldrevet sygehus med en flad ledelsesstruktur – så vejen fra idé til handling er kort. Vi glæder os til at byde dig velkommen på holdet. Du kan se mere om Holbæk Sygehus her.

 

Region SjællandHolbæk2019-02-15T00:00:002019-02-24T00:00:00
329947040Studiejob, sygeplejestuderende, Ortopædkirurgisk Afdeling, Holbæk SygehusRobot Vi søger sygeplejestuderende til studiejob på Ortopædkirurgisk afdeling. Hvad er særligt ved at have et studiejob på Holbæk Sygehus: Du bliver ansat i et studierelevant job Du får opgaver der matcher dit uddannelsesniveau Du får grundig oplæring og vi tilpasser arbejdsopgaverne ud fra dine kompetencer og ønsker Du arbejder altid under ansvar af en sygeplejerske Du får gode kolleger Et studiejob hos os giver en god ballast til din uddannelse og gode jobmuligheder i fremtiden Fleksibilitet i forhold til hvor mange eller få timer du har mulighed for at arbejde Jobindhold Afhængigt af hvor langt du er i din uddannelse samt dine personlige kompetencer, vil arbejdet bestå af en række forskellige opgaver, som er vigtige at få løst, og som vil give dig et godt og praktisk grundlag for dit kommende virke som sygeplejerske. Løn- og ansættelsesvilkår: Du vil blive ansat som timelønnet. Timelønnen vil svare til ca. kr. 123,35. Vil du vide mere: Så kontakt afdelingssygeplejerske Pia Brandborg på telefon 59484486 eller ledende oversygeplejerske Lotte Christensen 59484456 Ansøgningsfrist: 6. marts 2019 Indkaldelse til samtaler vil ske løbende Vi ser frem til at høre fra dig. Om Holbæk Sygehus Holbæk Sygehus er en innovativ arbejdsplads med masser af muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi vil være førende i diagnostik og behandling af almene og hyppigt forekommende sygdomme, og vi har velfungerende forskningsmiljøer på disse områder. Vi er et ambitiøst og veldrevet sygehus med en flad ledelsesstruktur så vejen fra id til handling er kort. Vi glæder os til at byde dig velkommen på holdet. Du kan se mere om Holbæk Sygehus her.

Vi søger sygeplejestuderende til studiejob på Ortopædkirurgisk afdeling.

Hvad er særligt ved at have et studiejob på Holbæk Sygehus:

  • Du bliver ansat i et studierelevant job

  • Du får opgaver der matcher dit uddannelsesniveau

  • Du får grundig oplæring og vi tilpasser arbejdsopgaverne ud fra dine kompetencer og ønsker

  • Du arbejder altid under ansvar af en sygeplejerske

  • Du får gode kolleger

  • Et studiejob hos os giver en god ballast til din uddannelse og gode jobmuligheder i fremtiden

  • Fleksibilitet i forhold til hvor mange eller få timer du har mulighed for at arbejde

Jobindhold

Afhængigt af hvor langt du er i din uddannelse samt dine personlige kompetencer, vil arbejdet bestå af en række forskellige opgaver, som er vigtige at få løst, og som vil give dig et godt og praktisk grundlag for dit kommende virke som sygeplejerske.

Løn- og ansættelsesvilkår:

Du vil blive ansat som timelønnet. Timelønnen vil svare til ca. kr. 123,35.

Vil du vide mere:

Så kontakt afdelingssygeplejerske Pia Brandborg på telefon 59484486 eller ledende oversygeplejerske Lotte Christensen 59484456

Ansøgningsfrist:

6. marts 2019

Indkaldelse til samtaler vil ske løbende

Vi ser frem til at høre fra dig.

Om Holbæk Sygehus
Holbæk Sygehus er en innovativ arbejdsplads med masser af muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi vil være førende i diagnostik og behandling af almene og hyppigt forekommende sygdomme, og vi har velfungerende forskningsmiljøer på disse områder.

Vi er et ambitiøst og veldrevet sygehus med en flad ledelsesstruktur – så vejen fra idé til handling er kort. Vi glæder os til at byde dig velkommen på holdet. Du kan se mere om Holbæk Sygehus her.

Region SjællandHolbæk2019-01-23T00:00:002019-03-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Administrativ sagsbehandler til udbetaling af kontanthjælp og andre forsørgelsesydelser

Slagelse Kommune

Slagelse
Erfaren kollega til førstegangsbevillinger og løbende udbetaling af kontanthjælp og andre forsørgelsesydelserUdbetalingsteamet søger snarest en administrativ sagsbehandler med erfaring i bevilling og udbetaling af kontanthjælp. Hvis du har kendskab ...
Indrykket:12. februar 2019
Udløbsdato:25. februar 2019

Psykiatrien Vest søger økonomimedarbejder

Region Sjælland

Slagelse
Psykiatrien Vest søger en Økonomimedarbejder pr. 1. april 2019 eller hurtigst muligt Psykiatrien Vest har sengeafsnit i Slagelse samt 6 lokale distriktspsykiatrier og 2 psykiatriske klinikker. De 5 sengeafsnit, Psykiatrisk Klinik Slagelse og Distrik...
Indrykket:19. februar 2019
Udløbsdato:10. marts 2019

Organiseret studentermedhjælp med flair for systematik til EVU/CFU-administrationen

Campus Slagelse - Ankerhus, Ernæring og Sundhed samt Kantine

Sorø
På Professionshøjskolen Absalon ønsker vi at være en udviklingspartner inden for efter- og videreuddannelse af medarbejdere i private og offentlige organisationer. I EVU CFU-administrationen arbejder vi tæt sammen med konsulenter og ledere på Absalo...
Indrykket:20. februar 2019
Udløbsdato:5. marts 2019

Vagtplanlægger til Endokrinologisk sengeafsnit 03-5

Region Sjælland

Holbæk
Medicinsk Afdeling søger 1 vagtplanlægger på deltid til at hjælpe os med at lave vagtplaner for plejepersonalet på endokrinologisk sengeafsnit 03-5. Opgaven er i samarbejde med afdelingssygeplejersken, at udarbejde vagtplaner der sikrer de rette kom...
Indrykket:15. februar 2019
Udløbsdato:24. februar 2019

Studiejob, sygeplejestuderende, Ortopædkirurgisk Afdeling, Holbæk Sygehus

Region Sjælland

Holbæk
Vi søger sygeplejestuderende til studiejob på Ortopædkirurgisk afdeling. Hvad er særligt ved at have et studiejob på Holbæk Sygehus: Du bliver ansat i et studierelevant job Du får opgaver der matcher dit uddannelsesniveau Du får grundig oplæring og ...
Indrykket:23. januar 2019
Udløbsdato:6. marts 2019