Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontrolmedarbejder til indsatsen mod fejludbetalinger og socialt bedrageri

Byrådet har besluttet, at der skal tilføres ekstra ressourcer til kontrolarbejdet, så de nuværende 1½ medarbejder fremover skal være 2½. Samtidig har Byrådet besluttet en ny strategi for kontrolarbejdet, så der fremover både skal arbejdes på at forhindre snyd med sociale ydelser, men at der samtidig skal være fokus på at forhindre fejludbetalinger.

Stillingens nøgleopgaver

  • Undersøge anmeldelser inden for offentlige områder og gældende lovgivning.
  • Afholde samtaler med borgere, som undersøges for socialt bedrageri.
  • Præventivt opsøgende arbejde for forebyggelse af social bedrageri.
  • Planlægge og deltage i kontrolbesøg i virksomheder.
  • Samarbejde tæt med andre kommunale afdelinger for både at forhindre socialt snyd og fejludbetalinger.
  • Deltage i analyser af arbejdsgange for at forebygge fejludbetalinger.
  • Deltage i et tæt samarbejde med eksterne samarbejdspartnere som f.eks. UDK, Politi, SKAT og andre offentlige myndigheder.

Vi forventer, at du
  • Har et bredt kendskab til relevant lovgivning. Det er f.eks. retssikkerhedsloven, forvaltningsloven, aktivloven og persondataloven.
  • Har kendskab til eller erfaring med kontrolarbejdet samt erfaringer med analyse- eller efterforskningsarbejde.
  • Har en personlighed, der kan håndtere konfliktfyldte samtaler med en konstruktiv tilgang.
  • Kan arbejde struktureret og samtidig har evnen til at skifte fokus og håndtere omstillinger.
  • Har lyst til at tage ansvar og byde ind med nye ideer
  • Har gode samarbejdsevner, og kan lide at arbejde meget tværfagligt
  • Er serviceminded og god til at kommunikere skriftligt og mundtligt, samt er afklaret omkring myndighedsrollen.
  • Er en fleksibel person og har humoristisk sans.

Vi tilbyder
Et travlt og afvekslende og udadvendt arbejde, hvor der er stor selvstændighed i gruppen til at planlægge arbejdsopgaverne. Du har mulighed for faglig sparring og fællesskab med meget kompetente og engagerede kollegaer. Det er en arbejdsplads med fokus på service, kvalitet og fagligt fællesskab.

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og lønindplacering sker i henhold til gældende overenskomst.

Flere informationer
På hjemmesiden findes et notat (https://signatur.frontlab.com/Skive/Jobs/WebAdFile.aspx?Id=0db7beded2e44d0ba821b0aaeb915cb2.DOCX) der beskriver Skive Kommunes nye strategi på kontrolområdet. Desuden kan du finde et notat udarbejdet af Kommunernes Landsforeningen KL, hvor KL har beskrevet ”Kompetenceprofil for kommunale kontrolmedarbejdere (https://signatur.frontlab.com/Skive/Jobs/WebAdFile.aspx?Id=f919ebae3cbf4a11a1d2347887d20b97.PDF)”

Du har også mulighed for at ringe til leder af Borgerservice & Ydelse Jakob Drue Laursen på telefon 99 15 66 27/20 99 74 61.

Ansøgningsfrist
Mandag den 23. april 2018 kl. 8.00. Samtaler forventes gennemført den 25. april.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329784165Phoenix-e3d8bee512018-03-27T12:02:49.563Kontrolmedarbejder til indsatsen mod fejludbetalinger og socialt bedrageriByrådet har besluttet, at der skal tilføres ekstra ressourcer til kontrolarbejdet, så de nuværende 1½ medarbejder fremover skal være 2½. Samtidig har Byrådet besluttet en ny strategi for kontrolarbejdet, så der fremover både skal arbejdes på at forhindre snyd med sociale ydelser, men at der samtidig skal være fokus på at forhindre fejludbetalinger.

Stillingens nøgleopgaver
  • Undersøge anmeldelser inden for offentlige områder og gældende lovgivning.
  • Afholde samtaler med borgere, som undersøges for socialt bedrageri.
  • Præventivt opsøgende arbejde for forebyggelse af social bedrageri.
  • Planlægge og deltage i kontrolbesøg i virksomheder.
  • Samarbejde tæt med andre kommunale afdelinger for både at forhindre socialt snyd og fejludbetalinger.
  • Deltage i analyser af arbejdsgange for at forebygge fejludbetalinger.
  • Deltage i et tæt samarbejde med eksterne samarbejdspartnere som f.eks. UDK, Politi, SKAT og andre offentlige myndigheder.

Vi forventer, at du
  • Har et bredt kendskab til relevant lovgivning. Det er f.eks. retssikkerhedsloven, forvaltningsloven, aktivloven og persondataloven.
  • Har kendskab til eller erfaring med kontrolarbejdet samt erfaringer med analyse- eller efterforskningsarbejde.
  • Har en personlighed, der kan håndtere konfliktfyldte samtaler med en konstruktiv tilgang.
  • Kan arbejde struktureret og samtidig har evnen til at skifte fokus og håndtere omstillinger.
  • Har lyst til at tage ansvar og byde ind med nye ideer
  • Har gode samarbejdsevner, og kan lide at arbejde meget tværfagligt
  • Er serviceminded og god til at kommunikere skriftligt og mundtligt, samt er afklaret omkring myndighedsrollen.
  • Er en fleksibel person og har humoristisk sans.

Vi tilbyder
Et travlt og afvekslende og udadvendt arbejde, hvor der er stor selvstændighed i gruppen til at planlægge arbejdsopgaverne. Du har mulighed for faglig sparring og fællesskab med meget kompetente og engagerede kollegaer. Det er en arbejdsplads med fokus på service, kvalitet og fagligt fællesskab.

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og lønindplacering sker i henhold til gældende overenskomst.

Flere informationer
På hjemmesiden findes et notat (https://signatur.frontlab.com/Skive/Jobs/WebAdFile.aspx?Id=0db7beded2e44d0ba821b0aaeb915cb2.DOCX) der beskriver Skive Kommunes nye strategi på kontrolområdet. Desuden kan du finde et notat udarbejdet af Kommunernes Landsforeningen KL, hvor KL har beskrevet ”Kompetenceprofil for kommunale kontrolmedarbejdere (https://signatur.frontlab.com/Skive/Jobs/WebAdFile.aspx?Id=f919ebae3cbf4a11a1d2347887d20b97.PDF)”

Du har også mulighed for at ringe til leder af Borgerservice & Ydelse Jakob Drue Laursen på telefon 99 15 66 27/20 99 74 61.

Ansøgningsfrist
Mandag den 23. april 2018 kl. 8.00. Samtaler forventes gennemført den 25. april.

 

2018-04-24T00:50:46.120 Byrådet har besluttet, at der skal tilføres ekstra ressourcer til kontrolarbejdet, så de nuværende 1½ medarbejder fremover skal være 2½. Samtidig har Byrådet besluttet en ny strategi for kontrolarbejdet, så der fremover både skal arbejdes på at forhindre snyd med sociale ydelser, men at der samtidig skal være fokus på at forhindre fejludbetalinger.Stillingens nøgleopgaverUndersøge anmeldelser inden for offentlige områder og gældende lovgivning.Afholde samtaler med borgere, som undersøges for socialt bedrageri.Præventivt opsøgende arbejde for forebyggelse af social bedrageri.Planlægge og deltage i kontrolbesøg i virksomheder.Samarbejde tæt med andre kommunale afdelinger for både at forhindre socialt snyd og fejludbetalinger.Deltage i analyser af arbejdsgange for at forebygge fejludbetalinger.Deltage i et tæt samarbejde med eksterne samarbejdspartnere som f.eks. UDK, Politi, SKAT og andre offentlige myndigheder.Vi forventer, at duHar et bredt kendskab til relevant lovgivning. Det er f.eks. retssikkerhedsloven, forvaltningsloven, aktivloven og persondataloven.Har kendskab til eller erfaring med kontrolarbejdet samt erfaringer med analyse- eller efterforskningsarbejde.Har en personlighed, der kan håndtere konfliktfyldte samtaler med en konstruktiv tilgang.Kan arbejde struktureret og samtidig har evnen til at skifte fokus og håndtere omstillinger.Har lyst til at tage ansvar og byde ind med nye ideerHar gode samarbejdsevner, og kan lide at arbejde meget tværfagligtEr serviceminded og god til at kommunikere skriftligt og mundtligt, samt er afklaret omkring myndighedsrollen.Er en fleksibel person og har humoristisk sans.Vi tilbyderEt travlt og afvekslende og udadvendt arbejde, hvor der er stor selvstændighed i gruppen til at planlægge arbejdsopgaverne. Du har mulighed for faglig sparring og fællesskab med meget kompetente og engagerede kollegaer. Det er en arbejdsplads med fokus på service, kvalitet og fagligt fællesskab.Løn og ansættelsesvilkårAnsættelse og lønindplacering sker i henhold til gældende overenskomst.Flere informationerPå hjemmesiden findes et notat (https: signatur.frontlab.com Skive Jobs WebAdFile.aspx?Id 0db7beded2e44d0ba821b0aaeb915cb2.DOCX) der beskriver Skive Kommunes nye strategi på kontrolområdet. Desuden kan du finde et notat udarbejdet af Kommunernes Landsforeningen KL, hvor KL har beskrevet Kompetenceprofil for kommunale kontrolmedarbejdere (https: signatur.frontlab.com Skive Jobs WebAdFile.aspx?Id f919ebae3cbf4a11a1d2347887d20b97.PDF) Du har også mulighed for at ringe til leder af Borgerservice Ydelse Jakob Drue Laursen på telefon 99 15 66 27 20 99 74 61.AnsøgningsfristMandag den 23. april 2018 kl. 8.00. Samtaler forventes gennemført den 25. april.11Jobnete3d8bee5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-23T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/Skive/Jobs/JobApplication.aspx?ERId=266650EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3197960Skive Kommune11Torvegade 107800Skive99155500DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent546466JobNet48016781000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e3d8bee5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e3d8bee5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e3d8bee5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e3d8bee5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/Tele/1.jpgMed et job indenfor Tele bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som medarbejder lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale32Tele353989729Jacobinfo@signatur.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK