Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Koordinator for Frivillige, Netværks- og Selvhjælpsgrupper

Koordinator for Frivillige, Netværks- og Selvhjælpsgrupper
 
Om jobbet:
 
Er du god til koordinering og rekruttering? Kan du lytte, begejstre og engagere – både i en en-til-en relation og i små og store grupper og forsamlinger? Er du udadvendt og initiativrig samtidig med, at du kan håndtere mange opgaver og samle tråde? Er du handlingsorienteret, når der opstår udfordringer? Så er det måske dig, der skal være vor nye kollega!
 
Vi søger en koordinator til at tage hånd om og understøtte de mange engagerede frivillige, der er tilknyttet Sund By, blandt andet i vores netværks- og selvhjælpsgrupper. Vi har en lang tradition for medborgerskab og engagement, blandt andet med selvhjælpsgrupper og initiativer i samarbejdet med civilsamfundet.  
 
I jobbet bliver du en del af Horsens Sund By som igen er en del af Bibliotek, Borgerservice og Fritid/Kultur og Medborgerskab. Vi arbejder med at understøtte frivillighed og aktivt medborgerskab især på det frivillige sociale område, bl.a. gennem uddeling af puljemidler, understøttelse af råd og foreninger, kommunikation og en række udviklingsprojekter, der er med til at skabe gode betingelser for deltagelse og fællesskaber for alle.
 
Dine opgaver:
 

  • Rekruttering samt løbende vejledning af og sparring med frivillige tilknyttet Sund By
  • Etablering af nye netværks- og selvhjælpsgrupper, herunder samtaler med deltagere
  • Medtænke strategien for Selvhjælp
  • Tilrettelæggelse af møder samt relevante kurser for frivillige og ansatte
  • Samarbejde med kommunale aktører og foreninger i hele Horsens Kommune samt regionale og nationale samarbejdspartnere
  • Eksponering af Selvhjælp ved relevante arrangementer, temaaftener, på sociale medier mm.
  • Bidrage til den generelle opgavevaretagelse i Sund By
 
Dine opgaver vil være meget varierede og bestå af både faste opgaver og ad hoc-opgaver.
 
Din profil:


Du brænder for udvikling af frivillighed og har erfaring med at arbejde i krydsfeltet mellem det offentlige og civilsamfund. Du har indgående viden om og erfaring med frivillighed og ved, hvordan man kan styrke handlekraften og skabe løsningerne sammen - på tværs af de kommunale afdelinger og de gode kræfter lokalt.
 
Vi forventer at du:
 
  • Har erfaring med rekruttering
  • Kan støtte og supervisere frivillige tilknyttet Sund By
  • Er en stærk organisator, koordinator og kommunikator
  • Kan skabe gode relationer baseret på dialog og tillid
  • Kan arbejde struktureret i en ofte uforudsigelig hverdag
  • Er handlingsorienteret, vedholdende og har modet til at finde løsninger sammen med mange forskellige faggrupper, frivillige og borgere
  • Er robust og kan tale med mennesker i en sårbar situation – også når vi skal henvise til andre tilbud  
     
Du kan tale med borgere i mange livssituationer og kan klart gennemskue, hvornår Sund By har et relevant tilbud til borgeren. Du trives med mangfoldighed i opgavestrømmen og kan håndtere perioder med travlhed, således, at du formår at bevare overblikket og levere opgaveløsninger på et højt fagligt niveau. Du trives både som holdspiller og på egen banehalvdel, og møder samarbejdspartnere med åbenhed og venlighed. Du har ideelt set en indsigt i foreningslivet i Horsens Kommune.
 
Der må forventes aften og weekend-arbejde efter behov. Du skal kunne transportere dig rundt i hele Horsens Kommune så kørekort/bil er en stor fordel.

 
Derfor skal du vælge os:
 
Vi tilbyder:
  • Et spændende job med muligheder for personlig og faglig udvikling
  • En meget bred kontaktflade, både internt i organisationen og eksternt
  • Ansvar i opgaveløsningen
  • En arbejdsplads præget af en god og uformel omgangstone
  • Engagerede kolleger og samarbejdspartnere
     
    Løn og ansættelsesvilkår:
    Stillingen er på 30 timer pr. uge til besættelse den 1. august 2019.
    Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.


    Ansøgningsfristen er den 6. juni 2019

    Vi forventer, at samtaler finder sted den 14. juni. 2019
     
    Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til leder af Sund By Ingunn S. Jacobsen på 22617343 – mandag - torsdag klokken 15.30 – 16.30.

    Læs mere om os: www.horsenssundby.dk
     



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330028674Phoenix-6f7c26b312019-05-21T19:01:11.650Koordinator for Frivillige, Netværks- og SelvhjælpsgrupperKoordinator for Frivillige, Netværks- og Selvhjælpsgrupper
 
Om jobbet:
 
Er du god til koordinering og rekruttering? Kan du lytte, begejstre og engagere – både i en en-til-en relation og i små og store grupper og forsamlinger? Er du udadvendt og initiativrig samtidig med, at du kan håndtere mange opgaver og samle tråde? Er du handlingsorienteret, når der opstår udfordringer? Så er det måske dig, der skal være vor nye kollega!
 
Vi søger en koordinator til at tage hånd om og understøtte de mange engagerede frivillige, der er tilknyttet Sund By, blandt andet i vores netværks- og selvhjælpsgrupper. Vi har en lang tradition for medborgerskab og engagement, blandt andet med selvhjælpsgrupper og initiativer i samarbejdet med civilsamfundet.  
 
I jobbet bliver du en del af Horsens Sund By som igen er en del af Bibliotek, Borgerservice og Fritid/Kultur og Medborgerskab. Vi arbejder med at understøtte frivillighed og aktivt medborgerskab især på det frivillige sociale område, bl.a. gennem uddeling af puljemidler, understøttelse af råd og foreninger, kommunikation og en række udviklingsprojekter, der er med til at skabe gode betingelser for deltagelse og fællesskaber for alle.
 
Dine opgaver:
 
  • Rekruttering samt løbende vejledning af og sparring med frivillige tilknyttet Sund By
  • Etablering af nye netværks- og selvhjælpsgrupper, herunder samtaler med deltagere
  • Medtænke strategien for Selvhjælp
  • Tilrettelæggelse af møder samt relevante kurser for frivillige og ansatte
  • Samarbejde med kommunale aktører og foreninger i hele Horsens Kommune samt regionale og nationale samarbejdspartnere
  • Eksponering af Selvhjælp ved relevante arrangementer, temaaftener, på sociale medier mm.
  • Bidrage til den generelle opgavevaretagelse i Sund By
 
Dine opgaver vil være meget varierede og bestå af både faste opgaver og ad hoc-opgaver.
 
Din profil:


Du brænder for udvikling af frivillighed og har erfaring med at arbejde i krydsfeltet mellem det offentlige og civilsamfund. Du har indgående viden om og erfaring med frivillighed og ved, hvordan man kan styrke handlekraften og skabe løsningerne sammen - på tværs af de kommunale afdelinger og de gode kræfter lokalt.
 
Vi forventer at du:
 
  • Har erfaring med rekruttering
  • Kan støtte og supervisere frivillige tilknyttet Sund By
  • Er en stærk organisator, koordinator og kommunikator
  • Kan skabe gode relationer baseret på dialog og tillid
  • Kan arbejde struktureret i en ofte uforudsigelig hverdag
  • Er handlingsorienteret, vedholdende og har modet til at finde løsninger sammen med mange forskellige faggrupper, frivillige og borgere
  • Er robust og kan tale med mennesker i en sårbar situation – også når vi skal henvise til andre tilbud  
     
Du kan tale med borgere i mange livssituationer og kan klart gennemskue, hvornår Sund By har et relevant tilbud til borgeren. Du trives med mangfoldighed i opgavestrømmen og kan håndtere perioder med travlhed, således, at du formår at bevare overblikket og levere opgaveløsninger på et højt fagligt niveau. Du trives både som holdspiller og på egen banehalvdel, og møder samarbejdspartnere med åbenhed og venlighed. Du har ideelt set en indsigt i foreningslivet i Horsens Kommune.
 
Der må forventes aften og weekend-arbejde efter behov. Du skal kunne transportere dig rundt i hele Horsens Kommune så kørekort/bil er en stor fordel.

 
Derfor skal du vælge os:
 
Vi tilbyder:
  • Et spændende job med muligheder for personlig og faglig udvikling
  • En meget bred kontaktflade, både internt i organisationen og eksternt
  • Ansvar i opgaveløsningen
  • En arbejdsplads præget af en god og uformel omgangstone
  • Engagerede kolleger og samarbejdspartnere
     
    Løn og ansættelsesvilkår:
    Stillingen er på 30 timer pr. uge til besættelse den 1. august 2019.
    Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.


    Ansøgningsfristen er den 6. juni 2019

    Vi forventer, at samtaler finder sted den 14. juni. 2019
     
    Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til leder af Sund By Ingunn S. Jacobsen på 22617343 – mandag - torsdag klokken 15.30 – 16.30.

    Læs mere om os: www.horsenssundby.dk
     


2019-06-07T00:51:46.450 Koordinator for Frivillige, Netværks- og Selvhjælpsgrupper Om jobbet: Er du god til koordinering og rekruttering? Kan du lytte, begejstre og engagere både i en en-til-en relation og i små og store grupper og forsamlinger? Er du udadvendt og initiativrig samtidig med, at du kan håndtere mange opgaver og samle tråde? Er du handlingsorienteret, når der opstår udfordringer? Så er det måske dig, der skal være vor nye kollega! Vi søger en koordinator til at tage hånd om og understøtte de mange engagerede frivillige, der er tilknyttet Sund By, blandt andet i vores netværks- og selvhjælpsgrupper. Vi har en lang tradition for medborgerskab og engagement, blandt andet med selvhjælpsgrupper og initiativer i samarbejdet med civilsamfundet. I jobbet bliver du en del af Horsens Sund By som igen er en del af Bibliotek, Borgerservice og Fritid Kultur og Medborgerskab. Vi arbejder med at understøtte frivillighed og aktivt medborgerskab især på det frivillige sociale område, bl.a. gennem uddeling af puljemidler, understøttelse af råd og foreninger, kommunikation og en række udviklingsprojekter, der er med til at skabe gode betingelser for deltagelse og fællesskaber for alle. Dine opgaver: Rekruttering samt løbende vejledning af og sparring med frivillige tilknyttet Sund By Etablering af nye netværks- og selvhjælpsgrupper, herunder samtaler med deltagere Medtænke strategien for Selvhjælp Tilrettelæggelse af møder samt relevante kurser for frivillige og ansatte Samarbejde med kommunale aktører og foreninger i hele Horsens Kommune samt regionale og nationale samarbejdspartnere Eksponering af Selvhjælp ved relevante arrangementer, temaaftener, på sociale medier mm. Bidrage til den generelle opgavevaretagelse i Sund By Dine opgaver vil være meget varierede og bestå af både faste opgaver og ad hoc-opgaver. Din profil:Du brænder for udvikling af frivillighed og har erfaring med at arbejde i krydsfeltet mellem det offentlige og civilsamfund. Du har indgående viden om og erfaring med frivillighed og ved, hvordan man kan styrke handlekraften og skabe løsningerne sammen - på tværs af de kommunale afdelinger og de gode kræfter lokalt. Vi forventer at du: Har erfaring med rekruttering Kan støtte og supervisere frivillige tilknyttet Sund By Er en stærk organisator, koordinator og kommunikator Kan skabe gode relationer baseret på dialog og tillid Kan arbejde struktureret i en ofte uforudsigelig hverdag Er handlingsorienteret, vedholdende og har modet til at finde løsninger sammen med mange forskellige faggrupper, frivillige og borgere Er robust og kan tale med mennesker i en sårbar situation også når vi skal henvise til andre tilbud Du kan tale med borgere i mange livssituationer og kan klart gennemskue, hvornår Sund By har et relevant tilbud til borgeren. Du trives med mangfoldighed i opgavestrømmen og kan håndtere perioder med travlhed, således, at du formår at bevare overblikket og levere opgaveløsninger på et højt fagligt niveau. Du trives både som holdspiller og på egen banehalvdel, og møder samarbejdspartnere med åbenhed og venlighed. Du har ideelt set en indsigt i foreningslivet i Horsens Kommune. Der må forventes aften og weekend-arbejde efter behov. Du skal kunne transportere dig rundt i hele Horsens Kommune så kørekort bil er en stor fordel. Derfor skal du vælge os: Vi tilbyder: Et spændende job med muligheder for personlig og faglig udvikling En meget bred kontaktflade, både internt i organisationen og eksternt Ansvar i opgaveløsningen En arbejdsplads præget af en god og uformel omgangstone Engagerede kolleger og samarbejdspartnere Løn og ansættelsesvilkår:Stillingen er på 30 timer pr. uge til besættelse den 1. august 2019.Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.Ansøgningsfristen er den 6. juni 2019Vi forventer, at samtaler finder sted den 14. juni. 2019 Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til leder af Sund By Ingunn S. Jacobsen på 22617343 mandag - torsdag klokken 15.30 16.30.Læs mere om os: www.horsenssundby.dk10Phoenix6f7c26b3101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-06T00:00:000000https://horsens.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=d8f13240-3145-4d49-ae48-b3f9fddde9ed0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHorsensEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3531419Sund By11Åboulevarden 528700HorsensDKDanmarkORS/7d77cafa_logo.jpegORS/Small/7d77cafa_logo.jpeg0DKDanmarkDanmark7Deltid46Permanent765018HorsensKommuneMinimum296200021-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6f7c26b3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6f7c26b3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6f7c26b3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6f7c26b3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/5.jpgØnsker du et spændende job som Koordinator? Hos Sund By tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration361845071isjacobsen@horsens.dkDanmarkDanmark330040350Faglig koordinator til Botilbuddet ArendalsvejBasic Vi søger en dynamisk og engageret faglig koordinator, til Botilbuddet Arendalsvej bodel 4 og 5, der brænder for at skabe gode og sammenhængende borgerforløb.Stillingen er på 37 timer. Arendalsvej bodel 4 og 5 er for borgere i målgruppen med udviklingshæmning og eller væsentlige psykiske og evt. fysiske funktionsnedsættelser. Bodel 4 og 5 består af otte pladser hver.Bodel 4 står aktuelt tomt, men vil fra 1. oktober 2019 blive beboet af unge borgere i målgruppen.Kan du skabe målrettede borgerforløb med fokus på det gode hverdagslivKan du arbejde tværfagligt og udviklingsorienteret Så er du måske den faglige koordinator som vi har brug for på Botilbuddet Arendalsvej bodel 4 og 5.Vi er et tilbud i Voksenhandicap Sektionen, der er en del af Socialafdelingen i Silkeborg Kommune. Kerneværdier og målsætningen i Socialafdelingen er den helhedsorienterede indsats for og med borgerne. Borgerperspektivet er afgørende i forhold til alle indsatser og en hver opgaveløsning. Botilbuddet Arendalsvej bodel 4 og 5 arbejder med faglige evidensbaserede metoder som bl.a. KRAP, kommunikationsredskaber Tegn Til Tale, sundhedsfremmende og forebyggende indsatser.Indsatsen for borgeren er individuelt tilrettelagt med mål, som dokumenteres og evalueres i borgerens journal i Sensum Bosted. Om Jobbet: Du vil have ansvaret for den daglige borgerrettede indsats. Du vil få en central rolle i samlingen af Arendalsvej bodel 4 og 5, hvor du bl.a. skal medvirke til sikring af den gode indflytning for de nye borgere. Du vil i samarbejde med afdelingslederen få ansvar for tilbuddets opgaveløsning og en høj faglig kvalitet. Du skal være med til at koordinere den daglige drift, og herunder deltage i teammøder og opfølgningsmøder omkring borgeren. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. bestå af: Kvalitetssikring, og herunder at der arbejdes efter de retningsgivende dokumenter, der understøtter borgerforløbets kvalitet. Sikre at der arbejdes efter de individuelle indsatsmål for borgeren. Implementering og udvikling socialfaglige indsatser og metoder. Du vil have timer til koordinator funktionen, samt indgå i det daglige arbejde med borgerne. Her indgå i at arbejde hver 3. weekend og et mindre antal morgen- og aftenvagter. Vi lægger vægt på at du: har en uddannelse som f.eks. pædagog, ergoterapeut, sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent. har erfaring med Voksenhandicap og faglig indsigt i området. har erfaring med udviklings og forandringsprocesser. er en god sparringspartner, hvor du er god til at lytte og inddrage andre. har et godt overblik, og har fokus på optimering og udvikling af den daglige drift. har flair for IT og velfærdsteknologi. kan se sammenhænge og helheder i dit daglige arbejde, hvor du arbejder løsningsorienteret med dine opgaver. Vi tilbyder: en spændende og udfordrende hverdag. et godt kollegialt sammenhold med en uformel omgangsform. tæt samarbejde og sparring med sektionslederen og lederteam. medarbejdere med et stort engagement og højt fagligt niveau. Tiltrædelse pr. 1. august 2019 eller snarest herefter. Link til specialiseringsstrategi:https: silkeborgkommune.dk Kommunen Politikker-planer-og-strategier Det-gode-liv-Handicap-og-psykiatri Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Betina Rothmann Andersen på tlf. 24 91 25 35. Ansøgningsfrist fredag 21. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 25. juni. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.Vi søger en dynamisk og engageret faglig koordinator, til Botilbuddet Arendalsvej bodel 4 og 5, der brænder for at skabe gode og sammenhængende borgerforløb.
Stillingen er på 37 timer.
 
Arendalsvej bodel 4 og 5 er for borgere i målgruppen med udviklingshæmning og / eller væsentlige psykiske og evt. fysiske funktionsnedsættelser. Bodel 4 og 5 består af otte pladser hver.
Bodel 4 står aktuelt tomt, men vil fra 1. oktober 2019 blive beboet af unge borgere i målgruppen.
Kan du skabe målrettede borgerforløb med fokus på det gode hverdagsliv
Kan du arbejde tværfagligt og udviklingsorienteret
 
Så er du måske den faglige koordinator som vi har brug for på Botilbuddet Arendalsvej bodel 4 og 5.
Vi er et tilbud i Voksenhandicap Sektionen, der er en del af Socialafdelingen i Silkeborg Kommune. Kerneværdier og målsætningen i Socialafdelingen er den helhedsorienterede indsats for og med borgerne. Borgerperspektivet er afgørende i forhold til alle indsatser og en hver opgaveløsning.  
Botilbuddet Arendalsvej bodel 4 og 5 arbejder med faglige evidensbaserede metoder som bl.a. KRAP, kommunikationsredskaber Tegn Til Tale, sundhedsfremmende og forebyggende indsatser.
Indsatsen for borgeren er individuelt tilrettelagt med mål, som dokumenteres og evalueres i borgerens journal i Sensum Bosted.
 
Om Jobbet: 
Du vil have ansvaret for den daglige borgerrettede indsats. Du vil få en central rolle i samlingen af Arendalsvej bodel 4 og 5, hvor du bl.a. skal medvirke til sikring af den gode indflytning for de nye borgere.
 
Du vil i samarbejde med afdelingslederen få ansvar for tilbuddets opgaveløsning og en høj faglig kvalitet.
 
Du skal være med til at koordinere den daglige drift, og herunder deltage i teammøder og opfølgningsmøder omkring borgeren. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. bestå af:
  • Kvalitetssikring, og herunder at der arbejdes efter de retningsgivende dokumenter, der understøtter borgerforløbets kvalitet.
  • Sikre at der arbejdes efter de individuelle indsatsmål for borgeren.
  • Implementering og udvikling socialfaglige indsatser og metoder.
  • Du vil have timer til koordinator funktionen, samt indgå i det daglige arbejde med borgerne. Her indgå i at arbejde hver 3. weekend og et mindre antal morgen- og aftenvagter.
Vi lægger vægt på at du:  
  • har en uddannelse som f.eks. pædagog, ergoterapeut, sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent.
  • har erfaring med Voksenhandicap og faglig indsigt i området.
  • har erfaring med udviklings – og forandringsprocesser. 
  • er en god sparringspartner, hvor du er god til at lytte og inddrage andre. 
  • har et godt overblik, og har fokus på optimering og udvikling af den daglige drift. 
  • har flair for IT og velfærdsteknologi.
  • kan se sammenhænge og helheder i dit daglige arbejde, hvor du arbejder løsningsorienteret med dine opgaver. 
Vi tilbyder:  
  • en spændende og udfordrende hverdag.  
  • et godt kollegialt sammenhold med en uformel omgangsform.  
  • tæt samarbejde og sparring med sektionslederen og lederteam.  
  • medarbejdere med et stort engagement og højt fagligt niveau.  
Tiltrædelse pr. 1. august 2019 – eller snarest herefter.
 
Link til specialiseringsstrategi:
https://silkeborgkommune.dk/Kommunen/Politikker-planer-og-strategier/Det-gode-liv-Handicap-og-psykiatri
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Betina Rothmann Andersen på tlf. 24 91 25 35.  
 
Ansøgningsfrist fredag 21. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 25. juni.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

ORS/Small/ddb081ab_logo.jpegTulipanvej / Botilbuddet ArendalsvejSilkeborg2019-06-09T23:00:32.0572019-06-21T00:00:00
330031990Studenterjob: Event- og formidlingsmedarbejderBasic Arbejdssted: By- og Udviklingsforvaltningen, Renovation, Bronzevej 6, 6000 Kolding Arbejdstid: Vores events ligger oftest i eftermiddags- og aftentimerne på hverdage - og i dagtimerne i weekenden. Skal du hjælpe til i RE:LAB, er det som regel i dagtimerne. Regn med at have ca. 20-25 arbejdstimer om måneden. Nogle gange mere, andre gange mindre. Ansættelsestidspunkt: Snarest Affald og genbrug er en alvorlig sag. Det berører alle borgeres hverdag. Hvis vi skal være endnu bedre til at genbruge og genanvende, skal vi nå ud i alle hjørner og kroge. Derfor søger renovationsafdelingen nye studentermedhjælpere til holdet, der kan udtænke, udvikle og afvikle spændende, sjove events og formidlingsopgaver for borgere i alle aldre i Kolding Kommune. Her er dit nye studiejob: Udvikle og planlægge events sammen med resten af teamet og ikke mindst vores eventkoordinator Niels Afvikle events: fragte, sætte op, pakke ned. Repeat! 1:1-dialog med borgere Bruge hænder og evner til at bygge møbler, aggregater eller andre dele af rammerne for vores events Afvikle workshops og formidlingstilbud for børnehaver, skoler og institutioner i formidlingstjenesten RE:LAB - og være med til at videreudvikle konceptet sammen med Elisa, der er tovholder på formidlingstjenesten Indgå i administrativt og lavpraktisk projektarbejde fra tid til anden Kan du beskrives sådan her? Du er selvfølgelig miljøbevidst og ønsker at formidle budskaber om bæredygtighed. Og så er du Udadvendt, smilende og en god kommunikatør Opsøgende og serviceminded Selvstændig, stabil og ansvarsbevidst Kreativ og vant til at tænke ud af boksen I besiddelse af højst to tommelfingre og vant til at tænke i praktiske baner Du skal have kørekort og tale dansk. Det får du: Masser af hands on-erfaring med events og kommunikation! Du vil sætte dit fingeraftryk på renovationsafdelingens ansigt udadtil. Og du får indblik og erfaring fra livet i en afdeling, hvor der er fuld fart på både drift og udvikling. Du bliver del af et ungt, kreativt og stærkt eventteam, der har det både godt og sjovt sammen. Der er gode arbejdsforhold og højt til loftet. Vi sørger selvfølgelig for at lære dig op, så du er godt rustet med viden om affald og genbrug. Så hvad skal jeg egentlig lave? Lidt af hvert! Lige har vi travlt med genbrugsfestivalen Repair and Remake. Vi har udviklet genbrugslege om sortering af madaffald. Vi har serveret kaffe, kage og nytrykte flyers på genbrugspladserne. Vi kahoot-quizzer. Vi besvarer spørgsmål om alt fra affaldsbeholdere til sortering. Vi deltager på messer. Og meget, meget mere. Renovation kort fortalt Renovation er del af By- og Udviklingsforvaltningen i Kolding Kommune og har ca. 75 ansatte. Vi omsætter årligt for 100 mio. kr., drifter fem genbrugspladser og tømmer mere end 1.400 miljøstationer. Vi sikrer, at affaldet på genbrugspladserne lander hos de rette virksomheder til genanvendelse, mens vi stræber efter at genbruge mest muligt. Og vi sørger for, at 32.000 skraldespande bliver tømt. Løn: Aflønning efter gældende overenskomst. Giv lyd hurtigst muligt Send ansøgning og CV via kolding.dk job. Gerne med eksempler, hvis du tidligere har lavet noget, der ligner. Skriv også gerne hvornår på dagen eller ugen, du kan arbejde. Aflønning efter gældende overenskomst. Vi kalder løbende til samtale og håber, at du kan starte hurtigst muligt. Vil du vide mere? Kontakt Niels på telefon 79 79 43 14. Ansøgning sendes elektronisk via knappen Ansøg . Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune børneattest.
Arbejdssted: By- og Udviklingsforvaltningen, Renovation, Bronzevej 6, 6000 Kolding

Arbejdstid:

Vores events ligger oftest i eftermiddags- og aftentimerne på hverdage - og i dagtimerne i weekenden. Skal du hjælpe til i RE:LAB, er det som regel i dagtimerne. Regn med at have ca. 20-25 arbejdstimer om måneden. Nogle gange mere, andre gange mindre.

 

Ansættelsestidspunkt: Snarest

Affald og genbrug er en alvorlig sag. Det berører alle borgeres hverdag. Hvis vi skal være endnu bedre til at genbruge og genanvende, skal vi nå ud i alle hjørner og kroge. Derfor søger renovationsafdelingen nye studentermedhjælpere til holdet, der kan udtænke, udvikle og afvikle spændende, sjove events og formidlingsopgaver for borgere i alle aldre i Kolding Kommune.
 
Her er dit nye studiejob: 
    • Udvikle og planlægge events sammen med resten af teamet og ikke mindst vores eventkoordinator Niels
    • Afvikle events: fragte, sætte op, pakke ned. Repeat!
    • 1:1-dialog med borgere
    • Bruge hænder og evner til at bygge møbler, aggregater eller andre dele af rammerne for vores events
    • Afvikle workshops og formidlingstilbud for børnehaver, skoler og institutioner i formidlingstjenesten RE:LAB - og være med til at videreudvikle konceptet sammen med Elisa, der er tovholder på formidlingstjenesten
    • Indgå i administrativt og lavpraktisk projektarbejde fra tid til anden
Kan du beskrives sådan her? 

    Du er selvfølgelig miljøbevidst og ønsker at formidle budskaber om bæredygtighed. Og så er du

    • Udadvendt, smilende og en god kommunikatør
    • Opsøgende og serviceminded
    • Selvstændig, stabil og ansvarsbevidst
    • Kreativ og vant til at tænke ud af boksen
    • I besiddelse af højst to tommelfingre og vant til at tænke i praktiske baner
    • Du skal have kørekort og tale dansk.
Det får du: 
Masser af hands on-erfaring med events og kommunikation! Du vil sætte dit fingeraftryk på renovationsafdelingens ansigt udadtil. Og du får indblik og erfaring fra livet i en afdeling, hvor der er fuld fart på både drift og udvikling. Du bliver del af et ungt, kreativt og stærkt eventteam, der har det både godt og sjovt sammen. Der er gode arbejdsforhold og højt til loftet. Vi sørger selvfølgelig for at lære dig op, så du er godt rustet med viden om affald og genbrug.
 
Så hvad skal jeg egentlig lave? 
Lidt af hvert! Lige har vi travlt med genbrugsfestivalen Repair and Remake. Vi har udviklet genbrugslege om sortering af madaffald. Vi har serveret kaffe, kage og nytrykte flyers på genbrugspladserne. Vi kahoot-quizzer. Vi besvarer spørgsmål om alt fra affaldsbeholdere til sortering. Vi deltager på messer. Og meget, meget mere.
 
Renovation – kort fortalt 
Renovation er del af By- og Udviklingsforvaltningen i Kolding Kommune og har ca. 75 ansatte. Vi omsætter årligt for 100 mio. kr., drifter fem genbrugspladser og tømmer mere end 1.400 miljøstationer. Vi sikrer, at affaldet på genbrugspladserne lander hos de rette virksomheder til genanvendelse, mens vi stræber efter at genbruge mest muligt. Og vi sørger for, at 32.000 skraldespande bliver tømt.

Løn: Aflønning efter gældende overenskomst.

Giv lyd hurtigst muligt 

Send ansøgning og CV via kolding.dk/job. Gerne med eksempler, hvis du tidligere har lavet noget, der ligner. Skriv også gerne hvornår på dagen eller ugen, du kan arbejde. Aflønning efter gældende overenskomst. Vi kalder løbende til samtale og håber, at du kan starte hurtigst muligt.

 

Vil du vide mere? Kontakt Niels på telefon 79 79 43 14.

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg".

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune børneattest.
ORS/Small/afbdcd9d_logo.pngRenovation, AdministrationKolding2019-05-27T11:01:40.3872019-06-23T00:00:00
330046589Teknisk koordinatorRobot Vores dygtige Tekniske leder Stephan har brug for en teknisk koordinator, som kan hjælpe ham i hverdagen og samtidig kan fungere som vedligeholdelsestekniker. Så vil du være med på holdet og få muligheden for at være en del af en arbejdsplads med masser af spændende udfordringer så skynd dig at sende en ansøgning. Se meget mere om en spændende stilling på dette link: http: agri-norcold.dk DK HR Job.aspx Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Vores dygtige Tekniske leder Stephan har brug for en teknisk koordinator, som kan hjælpe ham i hverdagen og samtidig kan fungere som vedligeholdelsestekniker.

Så vil du være med på holdet og få muligheden for at være en del af en arbejdsplads med masser af spændende udfordringer så skynd dig at sende en ansøgning.

Se meget mere om en spændende stilling på dette link:

http://agri-norcold.dk/DK/HR/Job.aspx

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

AGRI-NORCOLD A/SVejen2019-06-19T00:00:002019-08-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Faglig koordinator til Botilbuddet Arendalsvej

Tulipanvej / Botilbuddet Arendalsvej

Silkeborg
Vi søger en dynamisk og engageret faglig koordinator, til Botilbuddet Arendalsvej bodel 4 og 5, der brænder for at skabe gode og sammenhængende borgerforløb.Stillingen er på 37 timer. Arendalsvej bodel 4 og 5 er for borgere i målgruppen med udviklin...
Indrykket:9. juni 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

Studenterjob: Event- og formidlingsmedarbejder

Renovation, Administration

Kolding
Arbejdssted: By- og Udviklingsforvaltningen, Renovation, Bronzevej 6, 6000 Kolding Arbejdstid: Vores events ligger oftest i eftermiddags- og aftentimerne på hverdage - og i dagtimerne i weekenden. Skal du hjælpe til i RE:LAB, er det som regel i dagt...
Indrykket:27. maj 2019
Udløbsdato:23. juni 2019

Teknisk koordinator

AGRI-NORCOLD A/S

Vejen
Vores dygtige Tekniske leder Stephan har brug for en teknisk koordinator, som kan hjælpe ham i hverdagen og samtidig kan fungere som vedligeholdelsestekniker. Så vil du være med på holdet og få muligheden for at være en del af en arbejdsplads med ma...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:14. august 2019