Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Koordinator for Frivillige, Netværks- og Selvhjælpsgrupper

Koordinator for Frivillige, Netværks- og Selvhjælpsgrupper
 
Om jobbet:
 
Er du god til koordinering og rekruttering? Kan du lytte, begejstre og engagere – både i en en-til-en relation og i små og store grupper og forsamlinger? Er du udadvendt og initiativrig samtidig med, at du kan håndtere mange opgaver og samle tråde? Er du handlingsorienteret, når der opstår udfordringer? Så er det måske dig, der skal være vor nye kollega!
 
Vi søger en koordinator til at tage hånd om og understøtte de mange engagerede frivillige, der er tilknyttet Sund By, blandt andet i vores netværks- og selvhjælpsgrupper. Vi har en lang tradition for medborgerskab og engagement, blandt andet med selvhjælpsgrupper og initiativer i samarbejdet med civilsamfundet.  
 
I jobbet bliver du en del af Horsens Sund By som igen er en del af Bibliotek, Borgerservice og Fritid/Kultur og Medborgerskab. Vi arbejder med at understøtte frivillighed og aktivt medborgerskab især på det frivillige sociale område, bl.a. gennem uddeling af puljemidler, understøttelse af råd og foreninger, kommunikation og en række udviklingsprojekter, der er med til at skabe gode betingelser for deltagelse og fællesskaber for alle.
 
Dine opgaver:
 

  • Rekruttering samt løbende vejledning af og sparring med frivillige tilknyttet Sund By
  • Etablering af nye netværks- og selvhjælpsgrupper, herunder samtaler med deltagere
  • Medtænke strategien for Selvhjælp
  • Tilrettelæggelse af møder samt relevante kurser for frivillige og ansatte
  • Samarbejde med kommunale aktører og foreninger i hele Horsens Kommune samt regionale og nationale samarbejdspartnere
  • Eksponering af Selvhjælp ved relevante arrangementer, temaaftener, på sociale medier mm.
  • Bidrage til den generelle opgavevaretagelse i Sund By
 
Dine opgaver vil være meget varierede og bestå af både faste opgaver og ad hoc-opgaver.
 
Din profil:


Du brænder for udvikling af frivillighed og har erfaring med at arbejde i krydsfeltet mellem det offentlige og civilsamfund. Du har indgående viden om og erfaring med frivillighed og ved, hvordan man kan styrke handlekraften og skabe løsningerne sammen - på tværs af de kommunale afdelinger og de gode kræfter lokalt.
 
Vi forventer at du:
 
  • Har erfaring med rekruttering
  • Kan støtte og supervisere frivillige tilknyttet Sund By
  • Er en stærk organisator, koordinator og kommunikator
  • Kan skabe gode relationer baseret på dialog og tillid
  • Kan arbejde struktureret i en ofte uforudsigelig hverdag
  • Er handlingsorienteret, vedholdende og har modet til at finde løsninger sammen med mange forskellige faggrupper, frivillige og borgere
  • Er robust og kan tale med mennesker i en sårbar situation – også når vi skal henvise til andre tilbud  
     
Du kan tale med borgere i mange livssituationer og kan klart gennemskue, hvornår Sund By har et relevant tilbud til borgeren. Du trives med mangfoldighed i opgavestrømmen og kan håndtere perioder med travlhed, således, at du formår at bevare overblikket og levere opgaveløsninger på et højt fagligt niveau. Du trives både som holdspiller og på egen banehalvdel, og møder samarbejdspartnere med åbenhed og venlighed. Du har ideelt set en indsigt i foreningslivet i Horsens Kommune.
 
Der må forventes aften og weekend-arbejde efter behov. Du skal kunne transportere dig rundt i hele Horsens Kommune så kørekort/bil er en stor fordel.

 
Derfor skal du vælge os:
 
Vi tilbyder:
  • Et spændende job med muligheder for personlig og faglig udvikling
  • En meget bred kontaktflade, både internt i organisationen og eksternt
  • Ansvar i opgaveløsningen
  • En arbejdsplads præget af en god og uformel omgangstone
  • Engagerede kolleger og samarbejdspartnere
     
    Løn og ansættelsesvilkår:
    Stillingen er på 30 timer pr. uge til besættelse den 1. august 2019.
    Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.


    Ansøgningsfristen er den 6. juni 2019

    Vi forventer, at samtaler finder sted den 14. juni. 2019
     
    Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til leder af Sund By Ingunn S. Jacobsen på 22617343 – mandag - torsdag klokken 15.30 – 16.30.

    Læs mere om os: www.horsenssundby.dk
     



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330028674Phoenix-6f7c26b312019-05-21T19:01:11.650Koordinator for Frivillige, Netværks- og SelvhjælpsgrupperKoordinator for Frivillige, Netværks- og Selvhjælpsgrupper
 
Om jobbet:
 
Er du god til koordinering og rekruttering? Kan du lytte, begejstre og engagere – både i en en-til-en relation og i små og store grupper og forsamlinger? Er du udadvendt og initiativrig samtidig med, at du kan håndtere mange opgaver og samle tråde? Er du handlingsorienteret, når der opstår udfordringer? Så er det måske dig, der skal være vor nye kollega!
 
Vi søger en koordinator til at tage hånd om og understøtte de mange engagerede frivillige, der er tilknyttet Sund By, blandt andet i vores netværks- og selvhjælpsgrupper. Vi har en lang tradition for medborgerskab og engagement, blandt andet med selvhjælpsgrupper og initiativer i samarbejdet med civilsamfundet.  
 
I jobbet bliver du en del af Horsens Sund By som igen er en del af Bibliotek, Borgerservice og Fritid/Kultur og Medborgerskab. Vi arbejder med at understøtte frivillighed og aktivt medborgerskab især på det frivillige sociale område, bl.a. gennem uddeling af puljemidler, understøttelse af råd og foreninger, kommunikation og en række udviklingsprojekter, der er med til at skabe gode betingelser for deltagelse og fællesskaber for alle.
 
Dine opgaver:
 
  • Rekruttering samt løbende vejledning af og sparring med frivillige tilknyttet Sund By
  • Etablering af nye netværks- og selvhjælpsgrupper, herunder samtaler med deltagere
  • Medtænke strategien for Selvhjælp
  • Tilrettelæggelse af møder samt relevante kurser for frivillige og ansatte
  • Samarbejde med kommunale aktører og foreninger i hele Horsens Kommune samt regionale og nationale samarbejdspartnere
  • Eksponering af Selvhjælp ved relevante arrangementer, temaaftener, på sociale medier mm.
  • Bidrage til den generelle opgavevaretagelse i Sund By
 
Dine opgaver vil være meget varierede og bestå af både faste opgaver og ad hoc-opgaver.
 
Din profil:


Du brænder for udvikling af frivillighed og har erfaring med at arbejde i krydsfeltet mellem det offentlige og civilsamfund. Du har indgående viden om og erfaring med frivillighed og ved, hvordan man kan styrke handlekraften og skabe løsningerne sammen - på tværs af de kommunale afdelinger og de gode kræfter lokalt.
 
Vi forventer at du:
 
  • Har erfaring med rekruttering
  • Kan støtte og supervisere frivillige tilknyttet Sund By
  • Er en stærk organisator, koordinator og kommunikator
  • Kan skabe gode relationer baseret på dialog og tillid
  • Kan arbejde struktureret i en ofte uforudsigelig hverdag
  • Er handlingsorienteret, vedholdende og har modet til at finde løsninger sammen med mange forskellige faggrupper, frivillige og borgere
  • Er robust og kan tale med mennesker i en sårbar situation – også når vi skal henvise til andre tilbud  
     
Du kan tale med borgere i mange livssituationer og kan klart gennemskue, hvornår Sund By har et relevant tilbud til borgeren. Du trives med mangfoldighed i opgavestrømmen og kan håndtere perioder med travlhed, således, at du formår at bevare overblikket og levere opgaveløsninger på et højt fagligt niveau. Du trives både som holdspiller og på egen banehalvdel, og møder samarbejdspartnere med åbenhed og venlighed. Du har ideelt set en indsigt i foreningslivet i Horsens Kommune.
 
Der må forventes aften og weekend-arbejde efter behov. Du skal kunne transportere dig rundt i hele Horsens Kommune så kørekort/bil er en stor fordel.

 
Derfor skal du vælge os:
 
Vi tilbyder:
  • Et spændende job med muligheder for personlig og faglig udvikling
  • En meget bred kontaktflade, både internt i organisationen og eksternt
  • Ansvar i opgaveløsningen
  • En arbejdsplads præget af en god og uformel omgangstone
  • Engagerede kolleger og samarbejdspartnere
     
    Løn og ansættelsesvilkår:
    Stillingen er på 30 timer pr. uge til besættelse den 1. august 2019.
    Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.


    Ansøgningsfristen er den 6. juni 2019

    Vi forventer, at samtaler finder sted den 14. juni. 2019
     
    Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til leder af Sund By Ingunn S. Jacobsen på 22617343 – mandag - torsdag klokken 15.30 – 16.30.

    Læs mere om os: www.horsenssundby.dk
     


2019-06-07T00:51:46.450 Koordinator for Frivillige, Netværks- og Selvhjælpsgrupper Om jobbet: Er du god til koordinering og rekruttering? Kan du lytte, begejstre og engagere både i en en-til-en relation og i små og store grupper og forsamlinger? Er du udadvendt og initiativrig samtidig med, at du kan håndtere mange opgaver og samle tråde? Er du handlingsorienteret, når der opstår udfordringer? Så er det måske dig, der skal være vor nye kollega! Vi søger en koordinator til at tage hånd om og understøtte de mange engagerede frivillige, der er tilknyttet Sund By, blandt andet i vores netværks- og selvhjælpsgrupper. Vi har en lang tradition for medborgerskab og engagement, blandt andet med selvhjælpsgrupper og initiativer i samarbejdet med civilsamfundet. I jobbet bliver du en del af Horsens Sund By som igen er en del af Bibliotek, Borgerservice og Fritid Kultur og Medborgerskab. Vi arbejder med at understøtte frivillighed og aktivt medborgerskab især på det frivillige sociale område, bl.a. gennem uddeling af puljemidler, understøttelse af råd og foreninger, kommunikation og en række udviklingsprojekter, der er med til at skabe gode betingelser for deltagelse og fællesskaber for alle. Dine opgaver: Rekruttering samt løbende vejledning af og sparring med frivillige tilknyttet Sund By Etablering af nye netværks- og selvhjælpsgrupper, herunder samtaler med deltagere Medtænke strategien for Selvhjælp Tilrettelæggelse af møder samt relevante kurser for frivillige og ansatte Samarbejde med kommunale aktører og foreninger i hele Horsens Kommune samt regionale og nationale samarbejdspartnere Eksponering af Selvhjælp ved relevante arrangementer, temaaftener, på sociale medier mm. Bidrage til den generelle opgavevaretagelse i Sund By Dine opgaver vil være meget varierede og bestå af både faste opgaver og ad hoc-opgaver. Din profil:Du brænder for udvikling af frivillighed og har erfaring med at arbejde i krydsfeltet mellem det offentlige og civilsamfund. Du har indgående viden om og erfaring med frivillighed og ved, hvordan man kan styrke handlekraften og skabe løsningerne sammen - på tværs af de kommunale afdelinger og de gode kræfter lokalt. Vi forventer at du: Har erfaring med rekruttering Kan støtte og supervisere frivillige tilknyttet Sund By Er en stærk organisator, koordinator og kommunikator Kan skabe gode relationer baseret på dialog og tillid Kan arbejde struktureret i en ofte uforudsigelig hverdag Er handlingsorienteret, vedholdende og har modet til at finde løsninger sammen med mange forskellige faggrupper, frivillige og borgere Er robust og kan tale med mennesker i en sårbar situation også når vi skal henvise til andre tilbud Du kan tale med borgere i mange livssituationer og kan klart gennemskue, hvornår Sund By har et relevant tilbud til borgeren. Du trives med mangfoldighed i opgavestrømmen og kan håndtere perioder med travlhed, således, at du formår at bevare overblikket og levere opgaveløsninger på et højt fagligt niveau. Du trives både som holdspiller og på egen banehalvdel, og møder samarbejdspartnere med åbenhed og venlighed. Du har ideelt set en indsigt i foreningslivet i Horsens Kommune. Der må forventes aften og weekend-arbejde efter behov. Du skal kunne transportere dig rundt i hele Horsens Kommune så kørekort bil er en stor fordel. Derfor skal du vælge os: Vi tilbyder: Et spændende job med muligheder for personlig og faglig udvikling En meget bred kontaktflade, både internt i organisationen og eksternt Ansvar i opgaveløsningen En arbejdsplads præget af en god og uformel omgangstone Engagerede kolleger og samarbejdspartnere Løn og ansættelsesvilkår:Stillingen er på 30 timer pr. uge til besættelse den 1. august 2019.Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.Ansøgningsfristen er den 6. juni 2019Vi forventer, at samtaler finder sted den 14. juni. 2019 Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til leder af Sund By Ingunn S. Jacobsen på 22617343 mandag - torsdag klokken 15.30 16.30.Læs mere om os: www.horsenssundby.dk10Phoenix6f7c26b3101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-06T00:00:000000https://horsens.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=d8f13240-3145-4d49-ae48-b3f9fddde9ed0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHorsensEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3531419Sund By11Åboulevarden 528700HorsensDKDanmarkORS/7d77cafa_logo.jpegORS/Small/7d77cafa_logo.jpeg0DKDanmarkDanmark7Deltid46Permanent765018HorsensKommuneMinimum296200021-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6f7c26b3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6f7c26b3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6f7c26b3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6f7c26b3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/5.jpgØnsker du et spændende job som Koordinator? Hos Sund By tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration361845071isjacobsen@horsens.dkDanmarkDanmark330045279Teamleder til maskinhal (træindustri)Robot Vi har travlt hos Front-z og søger derfor en teamleder til vores maskinhal. Du vil være tovholder på at overholde produktionsplanen, og skal således sikre at maskinhallen er klar til at køre døgnets planlagte produktion. Du har ligeledes ansvaret for, at de løbende tilbagemeldinger på fremdrift bliver givet rettidigt. Det vil være dig, som sikrer, at vi har klargjorte værktøjer og du vil også være den der varetager CNC-programmeringen, så filerne ligger klar til brug. Du besidder overblikket i en afdeling med alsidige opgaver, hvor du i samarbejde med dine 12-14 kolleger sikrer et effektivt flow. Når der er tid til det, deltager du i dagens produktion. Du vil få et tæt samarbejde med dine kolleger i afdelingen, men stillingen indeholder ingen personaleansvar. Dine kvalifikationer: Du har ordenssans og står på mål for, at maskinhallen fremtræder ryddelig og at værktøjer er lagt på plads efter brug. Du har et godt overblik og bevarer roen også når der er travlt. Du er kvalitetsbevidst og sikrer, at kun varer, som opfylder kvalitetskravene, bliver sendt videre fra afdelingen. Du er stabil, vedholdende og møder til tiden Du har erfaring med produktion på CNC-maskiner. Du har erfaring med CNC-programmering i træindustrien Det er et krav, at du taler og forstår dansk. Vi behandler de modtagne ansøgninger løbende. Stillingen vil være opslået indtil vi finder den rette kandidat.

Vi har travlt hos Front-z og søger derfor en teamleder til vores maskinhal.

Du vil være tovholder på at overholde produktionsplanen, og skal således sikre at maskinhallen er klar til at køre døgnets planlagte produktion. Du har ligeledes ansvaret for, at de løbende tilbagemeldinger på fremdrift bliver givet rettidigt.

Det vil være dig, som sikrer, at vi har klargjorte værktøjer og du vil også være den der varetager CNC-programmeringen, så filerne ligger klar til brug.

Du besidder overblikket i en afdeling med alsidige opgaver, hvor du i samarbejde med dine 12-14 kolleger sikrer et effektivt flow. Når der er tid til det, deltager du i dagens produktion.

Du vil få et tæt samarbejde med dine kolleger i afdelingen, men stillingen indeholder ingen personaleansvar.

 

Dine kvalifikationer:

Du har ordenssans og står på mål for, at maskinhallen fremtræder ryddelig og at værktøjer er lagt på plads efter brug.

Du har et godt overblik og bevarer roen – også når der er travlt.

Du er kvalitetsbevidst og sikrer, at kun varer, som opfylder kvalitetskravene, bliver sendt videre fra afdelingen.

Du er stabil, vedholdende og møder til tiden

Du har erfaring med produktion på CNC-maskiner.

Du har erfaring med CNC-programmering i træindustrien

Det er et krav, at du taler og forstår dansk.

 

Vi behandler de modtagne ansøgninger løbende. Stillingen vil være opslået indtil vi finder den rette kandidat.

 

Front-z A/SHerning2019-06-20T00:00:002019-08-13T00:00:00
330059562Home - Start Kolding søger vikar for lokalkoordinator til 20 timer ugentligt -fra d. 1.10.19 - d. 30.06.20Basic Generelt : Home-Start Familiekontakt støtter småbørnsfamilier under pres ved at frivillige hjælper familien praktisk og personligt i hjemmet. Home-Start Familiekontakt Kolding er en lokalafdeling af landsorganisationen Home-Start Familiekontakt. Vi har eksisteret i 5 år. Vi støtter familier ud fra Home-Start DK s værdigrundlag og principper. For yderligere oplysninger se www.home-start.dk Arbejdsopgaver: Sammen med den nuværende koordinator at:Rekruttere frivillige og skabe match med familierAfholde forberedelseskurser for frivillige og give individuel rådgivning Vejlede og følge op på familier der får hjælp Samarbejde med den lokale bestyrelse og landssekretariatetSamarbejde med offentlige og private organisationerDeltage i intern kompetenceudvikling, og sparring med den landsdækkende organisation Kvalifikationer og erfaring:Social- eller sundhedsfaglig uddannelse Erfaring med socialt arbejde og arbejde med familier Gerne erfaring med frivilligt socialt arbejdeGode samarbejdsevner og selvstændighedGod til overblik, struktur og har it-kundskaberGode skriftlige og mundtlige formidlingskompetencer, gerne undervisningserfaringGerne erfaring med økonomi administration fundraisingKørekort og rådighed over bilFleksibilitet ift. arbejdstider Det vægtes at du er bosiddende i Kolding Kommune. Eventuelle spørgsmål til stillingen kan rettes til: Formand for bestyrelsen, Gitta Blume 5349 2170, bedst efter kl 16. Ansøgningsfrist: d. 19.08. kl 12 Ansøgning vedhæftet CV i et sammenhængende dokument mailes via knappen Send ansøgning . Ansættelsessamtaler forventes at foregå d. 27.08 på Jupitervej 4, 1.s 6000 Kolding Social- og sundhedsassistent SSA SSH social og sundhedshjælper Se mere på vores ansøgersite: https: koldinghome-start.brandero.com
Generelt :
Home-Start Familiekontakt støtter småbørnsfamilier under pres ved at frivillige hjælper familien praktisk og personligt i hjemmet.
Home-Start Familiekontakt Kolding er en lokalafdeling af landsorganisationen Home-Start Familiekontakt. Vi har eksisteret i 5 år. Vi støtter familier ud fra Home-Start DK’s værdigrundlag og principper. For yderligere oplysninger se www.home-start.dk

Arbejdsopgaver:
Sammen med den nuværende koordinator at:
  • Rekruttere frivillige og skabe match med familier
  • Afholde forberedelseskurser for frivillige og give individuel rådgivning
  • Vejlede og følge op på familier der får hjælp
  • Samarbejde med den lokale bestyrelse og landssekretariatet
  • Samarbejde med offentlige og private organisationer
  • Deltage i intern kompetenceudvikling, og sparring med den landsdækkende organisation
Kvalifikationer og erfaring:
  • Social- eller sundhedsfaglig uddannelse
  • Erfaring med socialt arbejde og arbejde med familier
  • Gerne erfaring med frivilligt socialt arbejde
  • Gode samarbejdsevner og selvstændighed
  • God til overblik, struktur og har it-kundskaber
  • Gode skriftlige og mundtlige formidlingskompetencer, gerne undervisningserfaring
  • Gerne erfaring med økonomi/administration/fundraising
  • Kørekort og rådighed over bil
  • Fleksibilitet ift. arbejdstider
Det vægtes at du er bosiddende i Kolding Kommune.

Eventuelle spørgsmål til stillingen kan rettes til:

Formand for bestyrelsen, Gitta Blume 5349 2170, bedst efter kl 16.
Ansøgningsfrist: d. 19.08. kl 12

Ansøgning vedhæftet CV i et sammenhængende dokument mailes via knappen "Send ansøgning".
Ansættelsessamtaler forventes at foregå d. 27.08 på Jupitervej 4, 1.s 6000 Kolding


Social- og sundhedsassistent SSA SSH social og sundhedshjælper

Se mere på vores ansøgersite: https://koldinghome-start.brandero.com

ORS/Small/996afa37_logo.jpegHome Start familiekonta -KoldingKolding2019-07-15T02:04:15.7732019-08-18T00:00:00
330060977KundekoordinatorRobot Jobbet: Dine arbejdsopgaver består bl.a. af: Koordinering af skibstrafik, serviceydelser og kranbestilling Kundebetjening via telefon, mail og kundemøder Superbruger på Axapta Fakturering Deltagelse i ad hoc-opgaver og projekter Som kundekoordinator på Aarhus Havn indgår du i vores Kundecenter, som består af yderligere 5 kompetente kolleger, heraf 2 kolleger, som du i hverdagen vil skulle samarbejde tæt med. Du referer til kundecenterets afdelingsleder. Afdelingen er organisatorisk forankret i vores Kundeområde, der endvidere tæller 2 Account Managere og 1 kundechef. Din profil: Der kan være mange indgange til stillingen som Kundekoordinator på Aarhus Havn. Du kan have en baggrund i speditør-branchen eller lignende, men det er ikke et krav. Ligeledes er en maritim baggrund ikke en forudsætning. Derimod lægger vi vægt på at du som person er kunde- og løsningsorienteret, at du trives i et til tider hektisk miljø og har en høj tolerancetærskel. Endvidere trives du i samarbejde med mange forskellige aktører, både kunder og kolleger gennem deltagelse i forskellige projektarbejder. Du har en profil med stærke IT-kompetencer, herunder erfaring med Axapta, eller også har du både flair for og lyst til at kompetenceudvikle dig indenfor dette system. Du er flydende i engelsk, både skrift og tale. Du tilbydes: Som kundekoordinator på Aarhus Havn bliver du en del af en udviklings- og vækstorienteret organisation, der tilbyder både faglig og personlig udvikling. Vi er en arbejdsplads med frie rammer, et uhøjtideligt arbejdsmiljø og et godt kollegialt fællesskab, med personaleforening, idrætsforening og kunstforening samt nogle fantastiske omgivelser i det moderne havnecenter med både kantine og motionsrum. Løn, pensions- og ansættelsesvilkår iht. gældende overenskomst og lokalaftale. Ansøgningsfrist: Send din ansøgning med relevante dokumenter via online rekrutteringsportal. Ansøgningsfrist den 9. august 2019 kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt i uge 34 35. Ansættelse 1. oktober eller snarest muligt. Yderligere oplysninger: Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Managing Partner Michael Reffstrup på telefon 45 2277 1490 eller Head of Selection Sine Krabbe på 45 2528 3662.

Jobbet:

Dine arbejdsopgaver består bl.a. af:

  • Koordinering af skibstrafik, serviceydelser og kranbestilling
  • Kundebetjening via telefon, mail og kundemøder
  • Superbruger på Axapta
  • Fakturering
  • Deltagelse i ad hoc-opgaver og projekter

Som kundekoordinator på Aarhus Havn indgår du i vores Kundecenter, som består af yderligere 5 kompetente kolleger, heraf 2 kolleger, som du i hverdagen vil skulle samarbejde tæt med.

Du referer til kundecenterets afdelingsleder.

Afdelingen er organisatorisk forankret i vores Kundeområde, der endvidere tæller 2 Account Managere og 1 kundechef. 

 

Din profil:

Der kan være mange indgange til stillingen som Kundekoordinator på Aarhus Havn. Du kan have en baggrund i speditør-branchen eller lignende, men det er ikke et krav. Ligeledes er en maritim baggrund ikke en forudsætning.

Derimod lægger vi vægt på at du som person er kunde- og løsningsorienteret, at du trives i et til tider hektisk miljø og har en høj tolerancetærskel. Endvidere trives du i samarbejde med mange forskellige aktører, både kunder og kolleger gennem deltagelse i forskellige projektarbejder.

Du har en profil med stærke IT-kompetencer, herunder erfaring med Axapta, eller også har du både flair for og lyst til at kompetenceudvikle dig indenfor dette system.

Du er flydende i engelsk, både skrift og tale.

 

Du tilbydes:

Som kundekoordinator på Aarhus Havn bliver du en del af en udviklings- og vækstorienteret organisation, der tilbyder både faglig og personlig udvikling.

Vi er en arbejdsplads med frie rammer, et uhøjtideligt arbejdsmiljø og et godt kollegialt fællesskab, med personaleforening, idrætsforening og kunstforening samt nogle fantastiske omgivelser i det moderne havnecenter med både kantine og motionsrum.

Løn, pensions- og ansættelsesvilkår iht. gældende overenskomst og lokalaftale.

 

Ansøgningsfrist:

Send din ansøgning med relevante dokumenter via online rekrutteringsportal.

Ansøgningsfrist den 9. august 2019 kl. 12.00.

Samtaler forventes afholdt i uge 34/35.

Ansættelse 1. oktober eller snarest muligt.

 

Yderligere oplysninger:

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Managing Partner Michael Reffstrup på telefon +45 2277 1490 eller Head of Selection Sine Krabbe på +45 2528 3662.

AARHUS HAVNAarhus C2019-07-17T00:00:002019-08-08T00:00:00
330051749Forskningsgruppekoordinator (AC-fuldmægtig) søges til lnstitut for Datalogi, Aarhus UniversitetRobot Brænder du for uddannelse, forskning og digitalisering? lnstitut for Datalogi, Aarhus Universitet, søger en akademisk uddannet, administrativ medarbejder (37t uge) til en fast stilling som forskningsgruppekoordinator (FGK) med tiltrædelse 1. oktober 2019 eller snarest derefter. lnstitut for Datalogi er en af hovedaktørerne i IT-byen Katrinebjerg og dermed en del af et af de mest dynamiske IT forsknings- og uddannelsesmiljøer i Danmark, og du vil gennem arbejdet få en stor berøringsflade både på og uden for instituttet. Aarhus Universitet har vedtaget en større digitaliseringssatsning, som betyder, at instituttet forventes at vokse massivt de kommende år. lnstituttet er en spændende international arbejdsplads med en uformel omgangstone. Som FGK er du fysisk placeret i de miljøer, du servicerer, og du indgår samtidig i et velfungerende team på i alt 10 sekretariatsmedarbejdere med reference til sekretariatslederen. Ud over arbejdet som FGK indeholder stillingen en række tværgående opgaver. Arbejdsopgaver Som FGK skal du løse en bred palette af administrative opgaver i tæt samarbejde med de videnskabelige medarbejdere i instituttets forskningsgrupper. Du vil bl.a. blive ansvarlig for:Administrativ understøttelse af to af instituttets forskergrupper, fx afrapportering på EU-ansøgningerKoordination og udførelse af diverse administrative opgaver i samarbejde med administrationscenter Science and Technology, herunder samarbejde med økonomi, HR, bygningsdrift m.fl.Administrativ support for instituttets ph.d.-udvalgRegistrering af forskernes videnskabelige artikler og konferencebidrag i systemet PURETværgående journaliseringsopgaverPlanlægning og afvikling af større og mindre nationale og internationale arrangementer i Aarhus (konferencer, workshops m.m.) Udover ovennævnte opgaver indgår der løbende ad hoc opgaver, og det væsentligt for os, at du er en holdspiller, som arbejder for, at hele instituttet understøttes med et højt serviceniveau. Kvalifikationer og personlige egenskaberDu har en lang videregående uddannelseDu begår dig flydende på engelskDu er udpræget service-minded og ved, at forskerne kommer først Du er god til projektledelseDu trives med et miks af drifts- og udviklingsopgaverDu er grundig, god til at følge op og en stærk afslutterDu er selvstændig, proaktiv og god til at prioritere din tid Det er en klar fordel, hvis du har gode IT-kundskaber, er glad for økonomi og har indblik i universitetssektoren. Endelig er erfaring med journalisering et plus. Arbejdssted og ansættelsesområde Arbejdsstedet er Åbogade 34, 8200 Aarhus N, og ansættelsesområdet er Aarhus Universitet med tilhørende institutioner. Spørgsmål Du kan læse mere om instituttet på www.cs.au.dk, ligesom yderligere information om stillingen kan fås ved henvendelse til: Chefrådgiver og Sekretariatsleder Na Ree Sørensen nrs@cs.au.dk, 23357280. Vi forventer at afholde 1. samtale i uge 33 og 2. samtale for udvalgte ansøgere i uge 34. Endeligt svar og tilbud om ansættelse forventes afsendt umiddelbart efter 2. samtale i uge 34. Formalia Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til overenskomsten for akademikere i staten. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge. Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside. Om Aarhus Universitet Aarhus University is an academically diverse and research-intensive university with a strong commitment to high-quality research and education and the development of society nationally and globally. The university offers an inspiring research and teaching environment to its 38,000 students (FTEs) and 8,000 employees, and has an annual revenues of EUR 885 million. Learn more at www.international.au.dk Ansøgningsfrist: 4. august 2019Brænder du for uddannelse, forskning og digitalisering?
lnstitut for Datalogi, Aarhus Universitet, søger en akademisk uddannet, administrativ medarbejder (37t/uge) til en fast stilling som forskningsgruppekoordinator (FGK) med tiltrædelse 1. oktober 2019 eller snarest derefter.

lnstitut for Datalogi er en af hovedaktørerne i IT-byen Katrinebjerg og dermed en del af et af de mest dynamiske IT forsknings- og uddannelsesmiljøer i Danmark, og du vil gennem arbejdet få en stor berøringsflade både på og uden for instituttet. Aarhus Universitet har vedtaget en større digitaliseringssatsning, som betyder, at instituttet forventes at vokse massivt de kommende år. lnstituttet er en spændende international arbejdsplads med en uformel omgangstone.

Som FGK er du fysisk placeret i de miljøer, du servicerer, og du indgår samtidig i et velfungerende team på i alt 10 sekretariatsmedarbejdere med reference til sekretariatslederen. Ud over arbejdet som FGK indeholder stillingen en række tværgående opgaver.

Arbejdsopgaver
Som FGK skal du løse en bred palette af administrative opgaver i tæt samarbejde med de videnskabelige medarbejdere i instituttets forskningsgrupper. Du vil bl.a. blive ansvarlig for:
  • Administrativ understøttelse af to af instituttets forskergrupper, fx afrapportering på EU-ansøgninger
  • Koordination og udførelse af diverse administrative opgaver i samarbejde med administrationscenter Science and Technology, herunder samarbejde med økonomi, HR, bygningsdrift m.fl.
  • Administrativ support for instituttets ph.d.-udvalg
  • Registrering af forskernes videnskabelige artikler og konferencebidrag i systemet PURE
  • Tværgående journaliseringsopgaver
  • Planlægning og afvikling af større og mindre nationale og internationale arrangementer i Aarhus (konferencer, workshops m.m.)

Udover ovennævnte opgaver indgår der løbende ad hoc opgaver, og det væsentligt for os, at du er en holdspiller, som arbejder for, at hele instituttet understøttes med et højt serviceniveau.

Kvalifikationer og personlige egenskaber
  • Du har en lang videregående uddannelse
  • Du begår dig flydende på engelsk
  • Du er udpræget service-minded og ved, ”at forskerne kommer først”
  • Du er god til projektledelse
  • Du trives med et miks af drifts- og udviklingsopgaver
  • Du er grundig, god til at følge op og en stærk afslutter
  • Du er selvstændig, proaktiv og god til at prioritere din tid

Det er en klar fordel, hvis du har gode IT-kundskaber, er glad for økonomi og har indblik i universitetssektoren. Endelig er erfaring med journalisering et plus.

Arbejdssted og ansættelsesområde
Arbejdsstedet er Åbogade 34, 8200 Aarhus N, og ansættelsesområdet er Aarhus Universitet med tilhørende institutioner.

Spørgsmål
Du kan læse mere om instituttet på www.cs.au.dk, ligesom yderligere information om stillingen kan fås ved henvendelse til: Chefrådgiver og Sekretariatsleder Na Ree Sørensen nrs@cs.au.dk, 23357280.

Vi forventer at afholde 1. samtale i uge 33 og 2. samtale for udvalgte ansøgere i uge 34. Endeligt svar og tilbud om ansættelse forventes afsendt umiddelbart efter 2. samtale i uge 34.

Formalia
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til overenskomsten for akademikere i staten.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus University is an academically diverse and research-intensive university with a strong commitment to high-quality research and education and the development of society nationally and globally. The university offers an inspiring research and teaching environment to its 38,000 students (FTEs) and 8,000 employees, and has an annual revenues of EUR 885 million. Learn more at www.international.au.dk/

Ansøgningsfrist:
4. august 2019

 

Aarhus UniversitetAarhus N2019-07-01T00:00:002019-08-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Teamleder til maskinhal (træindustri)

Front-z A/S

Herning
Vi har travlt hos Front-z og søger derfor en teamleder til vores maskinhal. Du vil være tovholder på at overholde produktionsplanen, og skal således sikre at maskinhallen er klar til at køre døgnets planlagte produktion. Du har ligeledes ansvaret fo...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:13. august 2019

Home - Start Kolding søger vikar for lokalkoordinator til 20 timer ugentligt -fra d. 1.10.19 - d. 30.06.20

Home Start familiekonta -Kolding

Kolding
Generelt : Home-Start Familiekontakt støtter småbørnsfamilier under pres ved at frivillige hjælper familien praktisk og personligt i hjemmet. Home-Start Familiekontakt Kolding er en lokalafdeling af landsorganisationen Home-Start Familiekontakt. Vi ...
Indrykket:15. juli 2019
Udløbsdato:18. august 2019

Kundekoordinator

AARHUS HAVN

Aarhus C
Jobbet: Dine arbejdsopgaver består bl.a. af: Koordinering af skibstrafik, serviceydelser og kranbestilling Kundebetjening via telefon, mail og kundemøder Superbruger på Axapta Fakturering Deltagelse i ad hoc-opgaver og projekter Som kundekoordinator...
Indrykket:17. juli 2019
Udløbsdato:8. august 2019

Forskningsgruppekoordinator (AC-fuldmægtig) søges til lnstitut for Datalogi, Aarhus Universitet

Aarhus Universitet

Aarhus N
Brænder du for uddannelse, forskning og digitalisering? lnstitut for Datalogi, Aarhus Universitet, søger en akademisk uddannet, administrativ medarbejder (37t uge) til en fast stilling som forskningsgruppekoordinator (FGK) med tiltrædelse 1. oktober...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:4. august 2019