Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Koordinator - Hjemmeplejen i Herlev Kommune

Har du lyst, interesse, vilje og motivation til at være en del af et udviklingsorienteret team i Herlev hjemmepleje, så søger vi en fleksibel og engageret koordinator 33 timer ugentlig, snarest muligt.
 
Du skal som minimum have en sundhedsfaglig uddannelse, som assistent eller sygeplejerske
 
Hjemmeplejen har 2 teams som har base på henholdsvis Lille Birkholm Center og på Herlevgaard Center. Hver teams består af ca. 60 medarbejdere, 2 koordinatorer og én teamleder.
 
Hvis du:

  • Kan anvende IT-programmer (Nexus og KMD vagtplan – gerne  som systemadministrator)
  • Kan planlægge, reflektere og prioritere
  • Kan bevare overblikket, også i pressede situationer
  • Fungerer godt i spidsbelastninger
  • Trives på en arbejdsplads der er i konstant udvikling og forandring
  • Kan bidrage aktivt til den samlede udvikling på området
  • Har en anerkendende kommunikation og har evnen til at formidle relevant information af faglig og generel art til medarbejderne, samarbejdspartnere, borgere og deres pårørende

- er det måske dig, vi søger.

 
Du vil have ansvar og medansvar for:
  • At pleje, omsorg og praktisk bistand ydes i henhold til serviceloven og Herlev kommunes kvalitetsstandarder
  • At medarbejderne kender til visiterede afgørelser samt sikre, at hjælpen udføres i henhold hertil
  • At medarbejdernes kompetencer udnyttes optimalt i driften
  • Effektiv planlægning i samarbejde med teamleder
  • At sikre en effektiv ressourceudnyttelse
  • At der sker en faglig drøftelse og refleksion i opgaveløsningen i forhold til kørelister og dagsdisponering
 
Vi kan tilbyde:
  • Grundig introduktion til hele hjemmeplejen
  • En god arbejdsplads med fleksibilitet og mange muligheder
  • Medindflydelse på eget arbejdsområde
  • En afvekslende og ikke altid forudsigelig hverdag med faglig sparring og gode kollegaer
  • Relevante kurser
 
Vi lægger vægt på et godt samarbejde imellem ledelse, personale, borgere og pårørende og vi anvender en anerkendende kommunikation.
 
Herlev Kommune ønsker at være en god arbejdsplads, hvor personalet har mulighed for faglig udvikling. Samtidig er det vores mål, at yde borgerne den mest kvalificerede omsorg, pleje og service.
 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst
Hvis du ønsker at høre mere om jobbet kan du kontakte teamleder Janni Jacqueline Damgaard på telefon 4452 6173 eller mobil 2383 5979
 
Ansøgningsfrist den d.28.april 2021, kl.12.00.


 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.