Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Koordinator med speditør baggrund & Administrativ stærk speditør/logistikassistent

Kyocera Unimerco er en international produktions- og handelsvirksomhed, der blandt andet producerer, genopsliber og sælger nogle af verdens mest effektive og komplicerede specialproducerede værktøjsløsninger til træ- og metalindustrien samt sælger befæstelsesværktøj til byggeindustrien. Virksomhedens hovedsæde er i Sunds ved Herning, men har aktiviteter globalt.

Koordinator med speditørbaggrund & Administrativ stærk speditør/logistikassistent - To spændende stillinger med gode udviklingsmuligheder

To nye kollegaer til speditionsafdeling i rivende udvikling
To af medarbejderne i afdelingen har fået nye udfordringer udenfor koncernen, og derfor søger vi en dygtig koordinator med god speditørerfaring og lyst til yderligere ansvar samt en speditør eller logistikassistent med gode administrative egenskaber.

Du skal kunne trives med en alsidig og udfordrende arbejdsdag i en speditionsafdeling i rivende udvikling, da afdelingen over de næste år undergår en spændende forandring af IT-løsninger og skræddersyede logistikløsninger.

I speditionsafdelingen arbejdes med ultrakorte leveringstider, høj service og krav om fleksible løsninger. Det stiller store krav til afdelingens dygtige medarbejdere, som arbejder i en dynamisk afdeling, der er omdrejningspunktet for alle transporter i ind- og udland i koncernen.

Med reference til logistikchefen består speditionsafdelingen af to speditører, som får tæt sparring fra logistikchefen og en kollega i en tilknyttet afdeling, som ligeledes har speditørerfaring. Du får den direkte kontakt til eksterne transportører, kunder og leverandører i industrien og kommer dagligt til at være i tæt kontakt med de øvrige salgs- og produktionsselskaberne i koncernen. Derudover arbejdes der tæt sammen med 5 chauffører fra den interne leveringsservice, som dagligt fragter værktøj til virksomhedens kunder i hele Danmark.

Bliv en del af en spændende arbejdsplads
Du bliver en del af en spændende arbejdsplads, der vægter stabile og dygtige medarbejdere højt. Hos Kyocera Unimerco bliver du aldrig blot et nummer i rækken, da du indgår i et åbent og innovativt miljø med stor tryghed og frihed, og hvor alle kender hinanden og arbejder tæt sammen til gavn for kunderne.
Gode kolleger er den vigtigste del af et godt arbejdsmiljø, der rummer gratis adgang til fitnessrum, sunde måltider i medarbejderrestauranten, mulighed for deltagelse i medarbejderklubber, overskudsdeling og meget mere.

Koordinator med speditørbaggrund
Vi søger en dygtig allround speditør, som har lysten og kompetencerne til at blive koordinator i afdelingen og få en central og koordinerende rolle samt ansvarsområder tilpasset dit niveau.
Du har som speditør interesse og kendskab til transport og spedition samt flair for IT, og du trives med en alsidig arbejdsdag, hvor du arbejder med opgaver indenfor alle former for transport, f.eks. sø, vej, luft og kurer.

I hovedtræk indebærer dine arbejdsopgaver:

  • Dokumentudarbejdelse og -behandling ved import/eksport.
  • Kontakt til eksterne transportører, herunder rate og vilkårsforhandlinger i koordinering med de øvrige koncernselskaber vedr. transport og logistik.
  • Modtagelse og formidling af vareafhentning hos kunder og leverandører.
  • Kendt kunde sikkerhedsansvarlig og kontaktperson til sikkerhedsrådgiver.
  • Udarbejdelse af håndteringsplan for indgående containere.
  • Øvrige ad hoc logistik opgaver.
  • Kontakt til chauffører som arbejder i den interne leveringsservice.

Koordinator med speditørbaggrund - hvem er du?
Vi forventer, du har en uddannelse indenfor spedition og logistik og har nogle års erfaring indenfor faget.

Du er en dygtig og effektiv allround speditør, og du har erfaring med alle transporttyper - både import og eksport.

Det er en fordel, at du har erfaring med indrapportering af fortoldninger, og at du interesserer dig for at sætte dig godt ind i toldreglerne i ind- og udland.

Vi forventer, du behersker engelsk og meget gerne tysk, så du selvstændigt kan håndtere de mange internationale opgaver.

Du fokuserer på at give kunderne en god service, og det er naturligt for dig at gå forrest, tage teten på opgaver og vise retning.

Dit overblik, kvaliteten af dit arbejde og dit humør er på et højt niveau, selvom det går stærkt, og du trives med at arbejde i et uformelt miljø, hvor du får udfordringer, som matcher dit niveau.

Administrativ stærk speditør/logistikassistent
Vi søger ligeledes en dygtig og administrativ stærk speditør eller logistikassistent, som trives i en travl og dynamisk hverdag med alsidige arbejdsopgaver.

Dine arbejdsopgaver indebærer alle former for transport, dvs. sø, vej, luft og kurer, og mere konkret kommer du til at arbejde med følgende opgaver:

  • Dokumentudarbejdelse og -behandling ved import/eksport.
  • Indrapportering af fortoldninger, herunder intrastat og toldoplag.
  • Kontakt til eksterne transportører, herunder booking og opfølgning af forsendelser.
  • Modtagelse og formidling af vareafhentning hos kunder og leverandører.
  • Udvikling og vedligeholdelse af vores interne logistiksystemer i Aspect 4 og Consignor.
  • Øvrige ad hoc logistik opgaver.
  • Kontakt til chauffører som arbejder i den interne leveringsservice.

Administrativ stærk speditør/logistikassistent – hvem er du?
Du har som minimum nogle års erfaring fra en lignende stilling indenfor spedition og logistik, og du har erfaring med alle transporttyper - både import og eksport.

Du har gode it-kundskaber, er detaljeorienteret og trives med administrative opgaver.
Det er en fordel, at du har erfaring med indrapportering af fortoldninger og interesserer dig for at sætte dig godt ind i toldreglerne i ind- og udland.

Du behersker som minimum engelsk, og taler du ligeledes tysk, er det en fordel, da du får en bred international kontaktflade.

Du trives i et uformelt miljø, hvor du får udfordringer og udviklingsmuligheder, som matcher dit niveau, og med dit gode humør er du en vellidt kollega, som bidrager positivt til fællesskabet.

Kontaktinformation & ansøgningsprocessen
Rekrutteringen til disse stillinger foregår i samarbejde med pro&co. Ønsker du at vide mere om stillingerne, kan du kontakte Kristian Reinevald fra pro&co på tlf. nr. 96 60 32 00.

Send din ansøgning til pro&co allerede i dag via knappen "Søg stillingen".

Vi har ingen ansøgningsfrist, men behandler ansøgninger løbende.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329933346Phoenix-d90e8c6212018-12-22T00:00:00Koordinator med speditør baggrund & Administrativ stærk speditør/logistikassistent

Kyocera Unimerco er en international produktions- og handelsvirksomhed, der blandt andet producerer, genopsliber og sælger nogle af verdens mest effektive og komplicerede specialproducerede værktøjsløsninger til træ- og metalindustrien samt sælger befæstelsesværktøj til byggeindustrien. Virksomhedens hovedsæde er i Sunds ved Herning, men har aktiviteter globalt.

Koordinator med speditørbaggrund & Administrativ stærk speditør/logistikassistent - To spændende stillinger med gode udviklingsmuligheder

To nye kollegaer til speditionsafdeling i rivende udvikling
To af medarbejderne i afdelingen har fået nye udfordringer udenfor koncernen, og derfor søger vi en dygtig koordinator med god speditørerfaring og lyst til yderligere ansvar samt en speditør eller logistikassistent med gode administrative egenskaber.

Du skal kunne trives med en alsidig og udfordrende arbejdsdag i en speditionsafdeling i rivende udvikling, da afdelingen over de næste år undergår en spændende forandring af IT-løsninger og skræddersyede logistikløsninger.

I speditionsafdelingen arbejdes med ultrakorte leveringstider, høj service og krav om fleksible løsninger. Det stiller store krav til afdelingens dygtige medarbejdere, som arbejder i en dynamisk afdeling, der er omdrejningspunktet for alle transporter i ind- og udland i koncernen.

Med reference til logistikchefen består speditionsafdelingen af to speditører, som får tæt sparring fra logistikchefen og en kollega i en tilknyttet afdeling, som ligeledes har speditørerfaring. Du får den direkte kontakt til eksterne transportører, kunder og leverandører i industrien og kommer dagligt til at være i tæt kontakt med de øvrige salgs- og produktionsselskaberne i koncernen. Derudover arbejdes der tæt sammen med 5 chauffører fra den interne leveringsservice, som dagligt fragter værktøj til virksomhedens kunder i hele Danmark.

Bliv en del af en spændende arbejdsplads
Du bliver en del af en spændende arbejdsplads, der vægter stabile og dygtige medarbejdere højt. Hos Kyocera Unimerco bliver du aldrig blot et nummer i rækken, da du indgår i et åbent og innovativt miljø med stor tryghed og frihed, og hvor alle kender hinanden og arbejder tæt sammen til gavn for kunderne.
Gode kolleger er den vigtigste del af et godt arbejdsmiljø, der rummer gratis adgang til fitnessrum, sunde måltider i medarbejderrestauranten, mulighed for deltagelse i medarbejderklubber, overskudsdeling og meget mere.

Koordinator med speditørbaggrund
Vi søger en dygtig allround speditør, som har lysten og kompetencerne til at blive koordinator i afdelingen og få en central og koordinerende rolle samt ansvarsområder tilpasset dit niveau.
Du har som speditør interesse og kendskab til transport og spedition samt flair for IT, og du trives med en alsidig arbejdsdag, hvor du arbejder med opgaver indenfor alle former for transport, f.eks. sø, vej, luft og kurer.

I hovedtræk indebærer dine arbejdsopgaver:

  • Dokumentudarbejdelse og -behandling ved import/eksport.
  • Kontakt til eksterne transportører, herunder rate og vilkårsforhandlinger i koordinering med de øvrige koncernselskaber vedr. transport og logistik.
  • Modtagelse og formidling af vareafhentning hos kunder og leverandører.
  • Kendt kunde sikkerhedsansvarlig og kontaktperson til sikkerhedsrådgiver.
  • Udarbejdelse af håndteringsplan for indgående containere.
  • Øvrige ad hoc logistik opgaver.
  • Kontakt til chauffører som arbejder i den interne leveringsservice.

Koordinator med speditørbaggrund - hvem er du?
Vi forventer, du har en uddannelse indenfor spedition og logistik og har nogle års erfaring indenfor faget.

Du er en dygtig og effektiv allround speditør, og du har erfaring med alle transporttyper - både import og eksport.

Det er en fordel, at du har erfaring med indrapportering af fortoldninger, og at du interesserer dig for at sætte dig godt ind i toldreglerne i ind- og udland.

Vi forventer, du behersker engelsk og meget gerne tysk, så du selvstændigt kan håndtere de mange internationale opgaver.

Du fokuserer på at give kunderne en god service, og det er naturligt for dig at gå forrest, tage teten på opgaver og vise retning.

Dit overblik, kvaliteten af dit arbejde og dit humør er på et højt niveau, selvom det går stærkt, og du trives med at arbejde i et uformelt miljø, hvor du får udfordringer, som matcher dit niveau.

Administrativ stærk speditør/logistikassistent
Vi søger ligeledes en dygtig og administrativ stærk speditør eller logistikassistent, som trives i en travl og dynamisk hverdag med alsidige arbejdsopgaver.

Dine arbejdsopgaver indebærer alle former for transport, dvs. sø, vej, luft og kurer, og mere konkret kommer du til at arbejde med følgende opgaver:

  • Dokumentudarbejdelse og -behandling ved import/eksport.
  • Indrapportering af fortoldninger, herunder intrastat og toldoplag.
  • Kontakt til eksterne transportører, herunder booking og opfølgning af forsendelser.
  • Modtagelse og formidling af vareafhentning hos kunder og leverandører.
  • Udvikling og vedligeholdelse af vores interne logistiksystemer i Aspect 4 og Consignor.
  • Øvrige ad hoc logistik opgaver.
  • Kontakt til chauffører som arbejder i den interne leveringsservice.

Administrativ stærk speditør/logistikassistent – hvem er du?
Du har som minimum nogle års erfaring fra en lignende stilling indenfor spedition og logistik, og du har erfaring med alle transporttyper - både import og eksport.

Du har gode it-kundskaber, er detaljeorienteret og trives med administrative opgaver.
Det er en fordel, at du har erfaring med indrapportering af fortoldninger og interesserer dig for at sætte dig godt ind i toldreglerne i ind- og udland.

Du behersker som minimum engelsk, og taler du ligeledes tysk, er det en fordel, da du får en bred international kontaktflade.

Du trives i et uformelt miljø, hvor du får udfordringer og udviklingsmuligheder, som matcher dit niveau, og med dit gode humør er du en vellidt kollega, som bidrager positivt til fællesskabet.

Kontaktinformation & ansøgningsprocessen
Rekrutteringen til disse stillinger foregår i samarbejde med pro&co. Ønsker du at vide mere om stillingerne, kan du kontakte Kristian Reinevald fra pro&co på tlf. nr. 96 60 32 00.

Send din ansøgning til pro&co allerede i dag via knappen "Søg stillingen".

Vi har ingen ansøgningsfrist, men behandler ansøgninger løbende.

2019-02-16T00:50:45.910 Kyocera Unimerco er en international produktions- og handelsvirksomhed, der blandt andet producerer, genopsliber og sælger nogle af verdens mest effektive og komplicerede specialproducerede værktøjsløsninger til træ- og metalindustrien samt sælger befæstelsesværktøj til byggeindustrien. Virksomhedens hovedsæde er i Sunds ved Herning, men har aktiviteter globalt. Koordinator med speditørbaggrund Administrativ stærk speditør logistikassistent - To spændende stillinger med gode udviklingsmuligheder To nye kollegaer til speditionsafdeling i rivende udvikling To af medarbejderne i afdelingen har fået nye udfordringer udenfor koncernen, og derfor søger vi en dygtig koordinator med god speditørerfaring og lyst til yderligere ansvar samt en speditør eller logistikassistent med gode administrative egenskaber. Du skal kunne trives med en alsidig og udfordrende arbejdsdag i en speditionsafdeling i rivende udvikling, da afdelingen over de næste år undergår en spændende forandring af IT-løsninger og skræddersyede logistikløsninger. I speditionsafdelingen arbejdes med ultrakorte leveringstider, høj service og krav om fleksible løsninger. Det stiller store krav til afdelingens dygtige medarbejdere, som arbejder i en dynamisk afdeling, der er omdrejningspunktet for alle transporter i ind- og udland i koncernen. Med reference til logistikchefen består speditionsafdelingen af to speditører, som får tæt sparring fra logistikchefen og en kollega i en tilknyttet afdeling, som ligeledes har speditørerfaring. Du får den direkte kontakt til eksterne transportører, kunder og leverandører i industrien og kommer dagligt til at være i tæt kontakt med de øvrige salgs- og produktionsselskaberne i koncernen. Derudover arbejdes der tæt sammen med 5 chauffører fra den interne leveringsservice, som dagligt fragter værktøj til virksomhedens kunder i hele Danmark. Bliv en del af en spændende arbejdsplads Du bliver en del af en spændende arbejdsplads, der vægter stabile og dygtige medarbejdere højt. Hos Kyocera Unimerco bliver du aldrig blot et nummer i rækken, da du indgår i et åbent og innovativt miljø med stor tryghed og frihed, og hvor alle kender hinanden og arbejder tæt sammen til gavn for kunderne. Gode kolleger er den vigtigste del af et godt arbejdsmiljø, der rummer gratis adgang til fitnessrum, sunde måltider i medarbejderrestauranten, mulighed for deltagelse i medarbejderklubber, overskudsdeling og meget mere. Koordinator med speditørbaggrund Vi søger en dygtig allround speditør, som har lysten og kompetencerne til at blive koordinator i afdelingen og få en central og koordinerende rolle samt ansvarsområder tilpasset dit niveau. Du har som speditør interesse og kendskab til transport og spedition samt flair for IT, og du trives med en alsidig arbejdsdag, hvor du arbejder med opgaver indenfor alle former for transport, f.eks. sø, vej, luft og kurer. I hovedtræk indebærer dine arbejdsopgaver: Dokumentudarbejdelse og -behandling ved import eksport. Kontakt til eksterne transportører, herunder rate og vilkårsforhandlinger i koordinering med de øvrige koncernselskaber vedr. transport og logistik. Modtagelse og formidling af vareafhentning hos kunder og leverandører. Kendt kunde sikkerhedsansvarlig og kontaktperson til sikkerhedsrådgiver. Udarbejdelse af håndteringsplan for indgående containere. Øvrige ad hoc logistik opgaver. Kontakt til chauffører som arbejder i den interne leveringsservice. Koordinator med speditørbaggrund - hvem er du? Vi forventer, du har en uddannelse indenfor spedition og logistik og har nogle års erfaring indenfor faget. Du er en dygtig og effektiv allround speditør, og du har erfaring med alle transporttyper - både import og eksport. Det er en fordel, at du har erfaring med indrapportering af fortoldninger, og at du interesserer dig for at sætte dig godt ind i toldreglerne i ind- og udland. Vi forventer, du behersker engelsk og meget gerne tysk, så du selvstændigt kan håndtere de mange internationale opgaver. Du fokuserer på at give kunderne en god service, og det er naturligt for dig at gå forrest, tage teten på opgaver og vise retning. Dit overblik, kvaliteten af dit arbejde og dit humør er på et højt niveau, selvom det går stærkt, og du trives med at arbejde i et uformelt miljø, hvor du får udfordringer, som matcher dit niveau. Administrativ stærk speditør logistikassistent Vi søger ligeledes en dygtig og administrativ stærk speditør eller logistikassistent, som trives i en travl og dynamisk hverdag med alsidige arbejdsopgaver. Dine arbejdsopgaver indebærer alle former for transport, dvs. sø, vej, luft og kurer, og mere konkret kommer du til at arbejde med følgende opgaver: Dokumentudarbejdelse og -behandling ved import eksport. Indrapportering af fortoldninger, herunder intrastat og toldoplag. Kontakt til eksterne transportører, herunder booking og opfølgning af forsendelser. Modtagelse og formidling af vareafhentning hos kunder og leverandører. Udvikling og vedligeholdelse af vores interne logistiksystemer i Aspect 4 og Consignor. Øvrige ad hoc logistik opgaver. Kontakt til chauffører som arbejder i den interne leveringsservice. Administrativ stærk speditør logistikassistent hvem er du? Du har som minimum nogle års erfaring fra en lignende stilling indenfor spedition og logistik, og du har erfaring med alle transporttyper - både import og eksport. Du har gode it-kundskaber, er detaljeorienteret og trives med administrative opgaver. Det er en fordel, at du har erfaring med indrapportering af fortoldninger og interesserer dig for at sætte dig godt ind i toldreglerne i ind- og udland. Du behersker som minimum engelsk, og taler du ligeledes tysk, er det en fordel, da du får en bred international kontaktflade. Du trives i et uformelt miljø, hvor du får udfordringer og udviklingsmuligheder, som matcher dit niveau, og med dit gode humør er du en vellidt kollega, som bidrager positivt til fællesskabet. Kontaktinformation ansøgningsprocessen Rekrutteringen til disse stillinger foregår i samarbejde med pro co. Ønsker du at vide mere om stillingerne, kan du kontakte Kristian Reinevald fra pro co på tlf. nr. 96 60 32 00. Send din ansøgning til pro co allerede i dag via knappen Søg stillingen . Vi har ingen ansøgningsfrist, men behandler ansøgninger løbende.11Jobnetd90e8c62100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:000000http://www.proogco.dk/til-kandidater/jobs?hr=show-job/382940EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerningEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-Brande3422870pro&co a/s11Drejervej 27451SundsDKDanmark0kr@proogco.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent685389JobNet492301249230121000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d90e8c62https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d90e8c62https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d90e8c62&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d90e8c62&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Transport_og_logistik/10.jpgKoordinator med speditør baggrund & Administrativ stærk speditør/logistikassistent12007991Dansk3Læse/ tale342208Speditør12Transport og logistik359808092Kristiankr@proogco.dkDKDanmarkDKDanmark330135758DISPONENT TIL VIRKSOMHED I VÆKSTRobot Befinder du dig godt i en vekslende hverdag, med fuldt fart over feltet ? Er du en erfaren og øvet disponent ? Har du lyst til at være en del af en familievirksomhed i vækst ? Vi tilbyder et spændende og attraktivt job i en rummelig organisation, med et stærkt sammenhold, hvor kunden er i centrum. Dit ansvarsområde og dine opgaver: Der er tale om en hektisk arbejdsdag med stor kontaktflade i organisationen. Dine væsentligste arbejdsopgaver er: At planlægge og optimere vejtransport Have dagligt og løbende tæt kontakt til chauffører og kunder Være med i tilbudsgivning på transportopgaverne Være en del af et team på seks mand Indgå i en vagtordning Om dig: Vi søger en kollega der med stor fleksibilitet og højt engagement, der kan spille sine kollegaer gode med stort overblik. At du kan fungere roligt i et til tider kaotisk miljø. Du evner at have mange bolde i luften, have fokus på dem og gribe de rigtige Du er fleksibel samtidig med at du er fokuseret Du har en god energi med lyst til at gøre en forskel Du kan arbejde selvstændigt, samtidig med at du spiller holdet bedre Du er en god købmand, der gør tingene ordentlig Du har gode IT kundskaber og kan sætte dig ind i vores driftssystem Visma Du tilbydes: Stillingen refererer til firmaets kørselsleder John og er en udfordrende stilling i en uformel flad organisation, med dygtige kollegaer. Jobbet giver en stor grad af medindflydelse og ansvar. Løn- og pensionsforhold aftales på et niveau der modsvarer dine kompetencer. Send din ansøgning hurtigst muligt til Kørselsleder John Clausen på mail john@universaltransport.dk eller ring på 26329004. Vi glæder os til at høre fra dig. Universal Transport Stiftsvej 11 7100 Vejle 75843311.

Befinder du dig godt i en vekslende hverdag, med fuldt fart over feltet ?

Er du en erfaren og øvet disponent ?

Har du lyst til at være en del af en familievirksomhed i vækst ?

Vi tilbyder et spændende og attraktivt job i en rummelig organisation, med et stærkt sammenhold, hvor kunden er i centrum.

Dit ansvarsområde og dine opgaver:

Der er tale om en hektisk arbejdsdag med stor kontaktflade i organisationen. Dine væsentligste arbejdsopgaver er:

  • At planlægge og optimere vejtransport
  • Have dagligt og løbende tæt kontakt til chauffører og kunder
  • Være med i tilbudsgivning på transportopgaverne
  • Være en del af et team på seks mand
  • Indgå i en vagtordning

Om dig:

Vi søger en kollega der med stor fleksibilitet og højt engagement, der kan spille sine kollegaer gode med stort overblik. At du kan fungere roligt i et til tider kaotisk miljø.

  • Du evner at have mange bolde i luften, have fokus på dem og gribe de rigtige
  • Du er fleksibel samtidig med at du er fokuseret
  • Du har en god energi med lyst til at gøre en forskel
  • Du kan arbejde selvstændigt, samtidig med at du spiller holdet bedre
  • Du er en god købmand, der gør tingene ordentlig
  • Du har gode IT kundskaber og kan sætte dig ind i vores driftssystem Visma

Du tilbydes:

Stillingen refererer til firmaets kørselsleder John og er en udfordrende stilling i en uformel flad organisation, med dygtige kollegaer. Jobbet giver en stor grad af medindflydelse og ansvar. Løn- og pensionsforhold aftales på et niveau der modsvarer dine kompetencer.

Send din ansøgning hurtigst muligt til Kørselsleder John Clausen på mail john@universaltransport.dk eller ring på 26329004.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Universal Transport

Stiftsvej 11

7100 Vejle

75843311.

UNIVERSAL TRANSPORT A/SVejle2019-12-05T00:00:002020-01-28T00:00:00
330124444Shippingmedarbejder / Speditør til IR Parts CenterRobot Trives du med håndtering af forsendelser til interne og eksterne kunder på globalt plan? Er du speditør eller shippinguddannet med en solid transport og logistikforståelse? Så læs mere om hvad Johnson Controls kan tilbyde dig! Hos Johnson Controls i Aarhus søger vi nu en Shippingmedarbejder Speditør til vores Shippingteam, som er en del af forretningsenheden IR Parts Center. IR Parts Center servicerer både interne og eksterne kunder på verdensplan med reservedele til primært køleanlæg og varmepumper. Teamet i Parts består af godt og vel 50 personer fordelt på forskellige afdelinger, herunder Shipping, Customer Support, Marketing, Indkøb og Teknik. Hvad du vil lave Som Shippingmedarbejder Speditør i IR Parts Center vil du have den direkte kontakt til nogle udvalgte kunder, og du vil dermed også være ansvarlig for, at deres ordrer bliver leveret i henhold til deres behov. Du vil skulle administrere adskillige ordrer om dagen, der har forskellige dokumentkrav, og det er derfor nødvendigt, at du er detaljeorienteret og har gode organisatoriske egenskaber. Shippingteamets primære mål er at kunne levere den bedst mulige kundeoplevelse til vores globale kunder, og samtidig skal vi sikre, at vores varer ankommer til den lovede tid. For at kunne indfri dette, er det nødvendigt med et fleksibelt team, der er villig til at arbejde mandag - fredag i tidsrummet 8.30 16.30 (samt til kl. 18.00 mindst 1 dag om ugen). Derudover vil fleksibilitet i forbindelse med ferie og i tilfælde af sygdom være en nødvendighed. Det er væsentligt, at du er flydende i både dansk og engelsk (skriftligt og mundtligt), da du skal kunne kommunikere med vores interne afdelinger, såvel som vores kunder og transportører på verdensplan. Hvordan du vil gøre det Håndtering af eksportforsendelser af reservedele og kompressorer til såvel interne som eksterne kunder i hele verden. Håndtering af importforsendelser af reservedele og kompressorer fra leverandører i hele verden. Håndtering af drop shipments. Udstedelse af diverse påkrævede shippingdokumenter. Daglig kontakt til danske og udenlandske transportører. Direkte kontakt til egne kunder vedr. shipping relaterede informationer. Sikre at forsendelser altid eksporteres importeres i henhold til gældende compliance regler. Benchmarking af fragtpriser fra diverse transportører. Optimering af lokale logistikløsninger. Hvem vi leder efter Du skal være i besiddelse af følgende kvalifikationer kompetencer: Speditøruddannet eller shippinguddannet (det vil være et plus, hvis du er uddannet luftfragtsspeditør). Transportforståelse Eksport, Import Drop shipments både i forhold til dokument-, vare- samt informationsflow. Transportjura- samt Logistikforståelse. Forståelse for E-Export (SKAT) samt udarbejdelse af MRN. Bekendt med det nye EU toldkodeks. IT Du er erfaren bruger i Excel, Word, Power point og Outlook. Det vil desuden være en fordel, hvis du kender Oracle Concorde Du er desuden resultatorienteret og forandringsvillig med forståelse for teamwork samt selvstændigt arbejde. Ansøgning Lyder ovenstående som dig? Så send os din ansøgning i dag via vores hjemmeside, da vi behandler ansøgningerne løbende og besætter stillingen, når den rette kandidat er fundet. Hvis du ønsker at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Logistikchef Tine F. Bruun på 45 29227508.

Trives du med håndtering af forsendelser til interne og eksterne kunder på globalt plan? Er du speditør eller shippinguddannet med en solid transport og logistikforståelse? Så læs mere om hvad Johnson Controls kan tilbyde dig! 

Hos Johnson Controls i Aarhus søger vi nu en Shippingmedarbejder / Speditør til vores Shippingteam, som er en del af forretningsenheden IR Parts Center. IR Parts Center servicerer både interne og eksterne kunder på verdensplan med reservedele til primært køleanlæg og varmepumper. Teamet i Parts består af godt og vel 50 personer fordelt på forskellige afdelinger, herunder Shipping, Customer Support, Marketing, Indkøb og Teknik. 

Hvad du vil lave

Som Shippingmedarbejder / Speditør i IR Parts Center vil du have den direkte kontakt til nogle udvalgte kunder, og du vil dermed også være ansvarlig for, at deres ordrer bliver leveret i henhold til deres behov. Du vil skulle administrere adskillige ordrer om dagen, der har forskellige dokumentkrav, og det er derfor nødvendigt, at du er detaljeorienteret og har gode organisatoriske egenskaber. 

Shippingteamets primære mål er at kunne levere den bedst mulige kundeoplevelse til vores globale kunder, og samtidig skal vi sikre, at vores varer ankommer til den lovede tid. For at kunne indfri dette, er det nødvendigt med et fleksibelt team, der er villig til at arbejde mandag - fredag i tidsrummet 8.30 – 16.30 (samt til kl. 18.00 mindst 1 dag om ugen). Derudover vil fleksibilitet i forbindelse med ferie og i tilfælde af sygdom være en nødvendighed. 

Det er væsentligt, at du er flydende i både dansk og engelsk (skriftligt og mundtligt), da du skal kunne kommunikere med vores interne afdelinger, såvel som vores kunder og transportører på verdensplan. 

Hvordan du vil gøre det 

  • Håndtering af eksportforsendelser af reservedele og kompressorer til såvel interne som eksterne kunder i hele verden.
  • Håndtering af importforsendelser af reservedele og kompressorer fra leverandører i hele verden.
  • Håndtering af drop shipments.
  • Udstedelse af diverse påkrævede shippingdokumenter.
  • Daglig kontakt til danske og udenlandske transportører.
  • Direkte kontakt til egne kunder vedr. shipping relaterede informationer.
  • Sikre at forsendelser altid eksporteres/importeres i henhold til gældende compliance regler.
  • Benchmarking af fragtpriser fra diverse transportører.
  • Optimering af lokale logistikløsninger. 

Hvem vi leder efter

Du skal være i besiddelse af følgende kvalifikationer / kompetencer: 

  • Speditøruddannet eller shippinguddannet (det vil være et plus, hvis du er uddannet luftfragtsspeditør).
  • Transportforståelse – Eksport, Import & Drop shipments både i forhold til dokument-, vare- samt informationsflow.
  • Transportjura- samt Logistikforståelse.
  • Forståelse for E-Export (SKAT) samt udarbejdelse af MRN.
  • Bekendt med det nye EU toldkodeks.
  • IT –Du er erfaren bruger i Excel, Word, Power point og Outlook. Det vil desuden være en fordel, hvis du kender Oracle/Concorde
  • Du er desuden resultatorienteret og forandringsvillig med forståelse for teamwork samt selvstændigt arbejde. 

Ansøgning

Lyder ovenstående som dig? Så send os din ansøgning i dag via vores hjemmeside, da vi behandler ansøgningerne løbende og besætter stillingen, når den rette kandidat er fundet. 

Hvis du ønsker at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Logistikchef Tine F. Bruun på +45 29227508.

JOHNSON CONTROLS DENMARK ApSHøjbjerg2019-11-14T00:00:002019-12-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

DISPONENT TIL VIRKSOMHED I VÆKST

UNIVERSAL TRANSPORT A/S

Vejle
Befinder du dig godt i en vekslende hverdag, med fuldt fart over feltet ? Er du en erfaren og øvet disponent ? Har du lyst til at være en del af en familievirksomhed i vækst ? Vi tilbyder et spændende og attraktivt job i en rummelig organisation, me...
Indrykket:5. december 2019
Udløbsdato:28. januar 2020

Shippingmedarbejder / Speditør til IR Parts Center

JOHNSON CONTROLS DENMARK ApS

Højbjerg
Trives du med håndtering af forsendelser til interne og eksterne kunder på globalt plan? Er du speditør eller shippinguddannet med en solid transport og logistikforståelse? Så læs mere om hvad Johnson Controls kan tilbyde dig! Hos Johnson Controls i...
Indrykket:14. november 2019
Udløbsdato:12. december 2019