Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Koordinator med speditør baggrund & Administrativ stærk speditør/logistikassistent

Kyocera Unimerco er en international produktions- og handelsvirksomhed, der blandt andet producerer, genopsliber og sælger nogle af verdens mest effektive og komplicerede specialproducerede værktøjsløsninger til træ- og metalindustrien samt sælger befæstelsesværktøj til byggeindustrien. Virksomhedens hovedsæde er i Sunds ved Herning, men har aktiviteter globalt.

Koordinator med speditørbaggrund & Administrativ stærk speditør/logistikassistent - To spændende stillinger med gode udviklingsmuligheder

To nye kollegaer til speditionsafdeling i rivende udvikling
To af medarbejderne i afdelingen har fået nye udfordringer udenfor koncernen, og derfor søger vi en dygtig koordinator med god speditørerfaring og lyst til yderligere ansvar samt en speditør eller logistikassistent med gode administrative egenskaber.

Du skal kunne trives med en alsidig og udfordrende arbejdsdag i en speditionsafdeling i rivende udvikling, da afdelingen over de næste år undergår en spændende forandring af IT-løsninger og skræddersyede logistikløsninger.

I speditionsafdelingen arbejdes med ultrakorte leveringstider, høj service og krav om fleksible løsninger. Det stiller store krav til afdelingens dygtige medarbejdere, som arbejder i en dynamisk afdeling, der er omdrejningspunktet for alle transporter i ind- og udland i koncernen.

Med reference til logistikchefen består speditionsafdelingen af to speditører, som får tæt sparring fra logistikchefen og en kollega i en tilknyttet afdeling, som ligeledes har speditørerfaring. Du får den direkte kontakt til eksterne transportører, kunder og leverandører i industrien og kommer dagligt til at være i tæt kontakt med de øvrige salgs- og produktionsselskaberne i koncernen. Derudover arbejdes der tæt sammen med 5 chauffører fra den interne leveringsservice, som dagligt fragter værktøj til virksomhedens kunder i hele Danmark.

Bliv en del af en spændende arbejdsplads
Du bliver en del af en spændende arbejdsplads, der vægter stabile og dygtige medarbejdere højt. Hos Kyocera Unimerco bliver du aldrig blot et nummer i rækken, da du indgår i et åbent og innovativt miljø med stor tryghed og frihed, og hvor alle kender hinanden og arbejder tæt sammen til gavn for kunderne.
Gode kolleger er den vigtigste del af et godt arbejdsmiljø, der rummer gratis adgang til fitnessrum, sunde måltider i medarbejderrestauranten, mulighed for deltagelse i medarbejderklubber, overskudsdeling og meget mere.

Koordinator med speditørbaggrund
Vi søger en dygtig allround speditør, som har lysten og kompetencerne til at blive koordinator i afdelingen og få en central og koordinerende rolle samt ansvarsområder tilpasset dit niveau.
Du har som speditør interesse og kendskab til transport og spedition samt flair for IT, og du trives med en alsidig arbejdsdag, hvor du arbejder med opgaver indenfor alle former for transport, f.eks. sø, vej, luft og kurer.

I hovedtræk indebærer dine arbejdsopgaver:

  • Dokumentudarbejdelse og -behandling ved import/eksport.
  • Kontakt til eksterne transportører, herunder rate og vilkårsforhandlinger i koordinering med de øvrige koncernselskaber vedr. transport og logistik.
  • Modtagelse og formidling af vareafhentning hos kunder og leverandører.
  • Kendt kunde sikkerhedsansvarlig og kontaktperson til sikkerhedsrådgiver.
  • Udarbejdelse af håndteringsplan for indgående containere.
  • Øvrige ad hoc logistik opgaver.
  • Kontakt til chauffører som arbejder i den interne leveringsservice.

Koordinator med speditørbaggrund - hvem er du?
Vi forventer, du har en uddannelse indenfor spedition og logistik og har nogle års erfaring indenfor faget.

Du er en dygtig og effektiv allround speditør, og du har erfaring med alle transporttyper - både import og eksport.

Det er en fordel, at du har erfaring med indrapportering af fortoldninger, og at du interesserer dig for at sætte dig godt ind i toldreglerne i ind- og udland.

Vi forventer, du behersker engelsk og meget gerne tysk, så du selvstændigt kan håndtere de mange internationale opgaver.

Du fokuserer på at give kunderne en god service, og det er naturligt for dig at gå forrest, tage teten på opgaver og vise retning.

Dit overblik, kvaliteten af dit arbejde og dit humør er på et højt niveau, selvom det går stærkt, og du trives med at arbejde i et uformelt miljø, hvor du får udfordringer, som matcher dit niveau.

Administrativ stærk speditør/logistikassistent
Vi søger ligeledes en dygtig og administrativ stærk speditør eller logistikassistent, som trives i en travl og dynamisk hverdag med alsidige arbejdsopgaver.

Dine arbejdsopgaver indebærer alle former for transport, dvs. sø, vej, luft og kurer, og mere konkret kommer du til at arbejde med følgende opgaver:

  • Dokumentudarbejdelse og -behandling ved import/eksport.
  • Indrapportering af fortoldninger, herunder intrastat og toldoplag.
  • Kontakt til eksterne transportører, herunder booking og opfølgning af forsendelser.
  • Modtagelse og formidling af vareafhentning hos kunder og leverandører.
  • Udvikling og vedligeholdelse af vores interne logistiksystemer i Aspect 4 og Consignor.
  • Øvrige ad hoc logistik opgaver.
  • Kontakt til chauffører som arbejder i den interne leveringsservice.

Administrativ stærk speditør/logistikassistent – hvem er du?
Du har som minimum nogle års erfaring fra en lignende stilling indenfor spedition og logistik, og du har erfaring med alle transporttyper - både import og eksport.

Du har gode it-kundskaber, er detaljeorienteret og trives med administrative opgaver.
Det er en fordel, at du har erfaring med indrapportering af fortoldninger og interesserer dig for at sætte dig godt ind i toldreglerne i ind- og udland.

Du behersker som minimum engelsk, og taler du ligeledes tysk, er det en fordel, da du får en bred international kontaktflade.

Du trives i et uformelt miljø, hvor du får udfordringer og udviklingsmuligheder, som matcher dit niveau, og med dit gode humør er du en vellidt kollega, som bidrager positivt til fællesskabet.

Kontaktinformation & ansøgningsprocessen
Rekrutteringen til disse stillinger foregår i samarbejde med pro&co. Ønsker du at vide mere om stillingerne, kan du kontakte Kristian Reinevald fra pro&co på tlf. nr. 96 60 32 00.

Send din ansøgning til pro&co allerede i dag via knappen "Søg stillingen".

Vi har ingen ansøgningsfrist, men behandler ansøgninger løbende.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329933346Phoenix-d90e8c6212018-12-22T00:00:00Koordinator med speditør baggrund & Administrativ stærk speditør/logistikassistent

Kyocera Unimerco er en international produktions- og handelsvirksomhed, der blandt andet producerer, genopsliber og sælger nogle af verdens mest effektive og komplicerede specialproducerede værktøjsløsninger til træ- og metalindustrien samt sælger befæstelsesværktøj til byggeindustrien. Virksomhedens hovedsæde er i Sunds ved Herning, men har aktiviteter globalt.

Koordinator med speditørbaggrund & Administrativ stærk speditør/logistikassistent - To spændende stillinger med gode udviklingsmuligheder

To nye kollegaer til speditionsafdeling i rivende udvikling
To af medarbejderne i afdelingen har fået nye udfordringer udenfor koncernen, og derfor søger vi en dygtig koordinator med god speditørerfaring og lyst til yderligere ansvar samt en speditør eller logistikassistent med gode administrative egenskaber.

Du skal kunne trives med en alsidig og udfordrende arbejdsdag i en speditionsafdeling i rivende udvikling, da afdelingen over de næste år undergår en spændende forandring af IT-løsninger og skræddersyede logistikløsninger.

I speditionsafdelingen arbejdes med ultrakorte leveringstider, høj service og krav om fleksible løsninger. Det stiller store krav til afdelingens dygtige medarbejdere, som arbejder i en dynamisk afdeling, der er omdrejningspunktet for alle transporter i ind- og udland i koncernen.

Med reference til logistikchefen består speditionsafdelingen af to speditører, som får tæt sparring fra logistikchefen og en kollega i en tilknyttet afdeling, som ligeledes har speditørerfaring. Du får den direkte kontakt til eksterne transportører, kunder og leverandører i industrien og kommer dagligt til at være i tæt kontakt med de øvrige salgs- og produktionsselskaberne i koncernen. Derudover arbejdes der tæt sammen med 5 chauffører fra den interne leveringsservice, som dagligt fragter værktøj til virksomhedens kunder i hele Danmark.

Bliv en del af en spændende arbejdsplads
Du bliver en del af en spændende arbejdsplads, der vægter stabile og dygtige medarbejdere højt. Hos Kyocera Unimerco bliver du aldrig blot et nummer i rækken, da du indgår i et åbent og innovativt miljø med stor tryghed og frihed, og hvor alle kender hinanden og arbejder tæt sammen til gavn for kunderne.
Gode kolleger er den vigtigste del af et godt arbejdsmiljø, der rummer gratis adgang til fitnessrum, sunde måltider i medarbejderrestauranten, mulighed for deltagelse i medarbejderklubber, overskudsdeling og meget mere.

Koordinator med speditørbaggrund
Vi søger en dygtig allround speditør, som har lysten og kompetencerne til at blive koordinator i afdelingen og få en central og koordinerende rolle samt ansvarsområder tilpasset dit niveau.
Du har som speditør interesse og kendskab til transport og spedition samt flair for IT, og du trives med en alsidig arbejdsdag, hvor du arbejder med opgaver indenfor alle former for transport, f.eks. sø, vej, luft og kurer.

I hovedtræk indebærer dine arbejdsopgaver:

  • Dokumentudarbejdelse og -behandling ved import/eksport.
  • Kontakt til eksterne transportører, herunder rate og vilkårsforhandlinger i koordinering med de øvrige koncernselskaber vedr. transport og logistik.
  • Modtagelse og formidling af vareafhentning hos kunder og leverandører.
  • Kendt kunde sikkerhedsansvarlig og kontaktperson til sikkerhedsrådgiver.
  • Udarbejdelse af håndteringsplan for indgående containere.
  • Øvrige ad hoc logistik opgaver.
  • Kontakt til chauffører som arbejder i den interne leveringsservice.

Koordinator med speditørbaggrund - hvem er du?
Vi forventer, du har en uddannelse indenfor spedition og logistik og har nogle års erfaring indenfor faget.

Du er en dygtig og effektiv allround speditør, og du har erfaring med alle transporttyper - både import og eksport.

Det er en fordel, at du har erfaring med indrapportering af fortoldninger, og at du interesserer dig for at sætte dig godt ind i toldreglerne i ind- og udland.

Vi forventer, du behersker engelsk og meget gerne tysk, så du selvstændigt kan håndtere de mange internationale opgaver.

Du fokuserer på at give kunderne en god service, og det er naturligt for dig at gå forrest, tage teten på opgaver og vise retning.

Dit overblik, kvaliteten af dit arbejde og dit humør er på et højt niveau, selvom det går stærkt, og du trives med at arbejde i et uformelt miljø, hvor du får udfordringer, som matcher dit niveau.

Administrativ stærk speditør/logistikassistent
Vi søger ligeledes en dygtig og administrativ stærk speditør eller logistikassistent, som trives i en travl og dynamisk hverdag med alsidige arbejdsopgaver.

Dine arbejdsopgaver indebærer alle former for transport, dvs. sø, vej, luft og kurer, og mere konkret kommer du til at arbejde med følgende opgaver:

  • Dokumentudarbejdelse og -behandling ved import/eksport.
  • Indrapportering af fortoldninger, herunder intrastat og toldoplag.
  • Kontakt til eksterne transportører, herunder booking og opfølgning af forsendelser.
  • Modtagelse og formidling af vareafhentning hos kunder og leverandører.
  • Udvikling og vedligeholdelse af vores interne logistiksystemer i Aspect 4 og Consignor.
  • Øvrige ad hoc logistik opgaver.
  • Kontakt til chauffører som arbejder i den interne leveringsservice.

Administrativ stærk speditør/logistikassistent – hvem er du?
Du har som minimum nogle års erfaring fra en lignende stilling indenfor spedition og logistik, og du har erfaring med alle transporttyper - både import og eksport.

Du har gode it-kundskaber, er detaljeorienteret og trives med administrative opgaver.
Det er en fordel, at du har erfaring med indrapportering af fortoldninger og interesserer dig for at sætte dig godt ind i toldreglerne i ind- og udland.

Du behersker som minimum engelsk, og taler du ligeledes tysk, er det en fordel, da du får en bred international kontaktflade.

Du trives i et uformelt miljø, hvor du får udfordringer og udviklingsmuligheder, som matcher dit niveau, og med dit gode humør er du en vellidt kollega, som bidrager positivt til fællesskabet.

Kontaktinformation & ansøgningsprocessen
Rekrutteringen til disse stillinger foregår i samarbejde med pro&co. Ønsker du at vide mere om stillingerne, kan du kontakte Kristian Reinevald fra pro&co på tlf. nr. 96 60 32 00.

Send din ansøgning til pro&co allerede i dag via knappen "Søg stillingen".

Vi har ingen ansøgningsfrist, men behandler ansøgninger løbende.

2019-02-16T00:50:45.910 Kyocera Unimerco er en international produktions- og handelsvirksomhed, der blandt andet producerer, genopsliber og sælger nogle af verdens mest effektive og komplicerede specialproducerede værktøjsløsninger til træ- og metalindustrien samt sælger befæstelsesværktøj til byggeindustrien. Virksomhedens hovedsæde er i Sunds ved Herning, men har aktiviteter globalt. Koordinator med speditørbaggrund Administrativ stærk speditør logistikassistent - To spændende stillinger med gode udviklingsmuligheder To nye kollegaer til speditionsafdeling i rivende udvikling To af medarbejderne i afdelingen har fået nye udfordringer udenfor koncernen, og derfor søger vi en dygtig koordinator med god speditørerfaring og lyst til yderligere ansvar samt en speditør eller logistikassistent med gode administrative egenskaber. Du skal kunne trives med en alsidig og udfordrende arbejdsdag i en speditionsafdeling i rivende udvikling, da afdelingen over de næste år undergår en spændende forandring af IT-løsninger og skræddersyede logistikløsninger. I speditionsafdelingen arbejdes med ultrakorte leveringstider, høj service og krav om fleksible løsninger. Det stiller store krav til afdelingens dygtige medarbejdere, som arbejder i en dynamisk afdeling, der er omdrejningspunktet for alle transporter i ind- og udland i koncernen. Med reference til logistikchefen består speditionsafdelingen af to speditører, som får tæt sparring fra logistikchefen og en kollega i en tilknyttet afdeling, som ligeledes har speditørerfaring. Du får den direkte kontakt til eksterne transportører, kunder og leverandører i industrien og kommer dagligt til at være i tæt kontakt med de øvrige salgs- og produktionsselskaberne i koncernen. Derudover arbejdes der tæt sammen med 5 chauffører fra den interne leveringsservice, som dagligt fragter værktøj til virksomhedens kunder i hele Danmark. Bliv en del af en spændende arbejdsplads Du bliver en del af en spændende arbejdsplads, der vægter stabile og dygtige medarbejdere højt. Hos Kyocera Unimerco bliver du aldrig blot et nummer i rækken, da du indgår i et åbent og innovativt miljø med stor tryghed og frihed, og hvor alle kender hinanden og arbejder tæt sammen til gavn for kunderne. Gode kolleger er den vigtigste del af et godt arbejdsmiljø, der rummer gratis adgang til fitnessrum, sunde måltider i medarbejderrestauranten, mulighed for deltagelse i medarbejderklubber, overskudsdeling og meget mere. Koordinator med speditørbaggrund Vi søger en dygtig allround speditør, som har lysten og kompetencerne til at blive koordinator i afdelingen og få en central og koordinerende rolle samt ansvarsområder tilpasset dit niveau. Du har som speditør interesse og kendskab til transport og spedition samt flair for IT, og du trives med en alsidig arbejdsdag, hvor du arbejder med opgaver indenfor alle former for transport, f.eks. sø, vej, luft og kurer. I hovedtræk indebærer dine arbejdsopgaver: Dokumentudarbejdelse og -behandling ved import eksport. Kontakt til eksterne transportører, herunder rate og vilkårsforhandlinger i koordinering med de øvrige koncernselskaber vedr. transport og logistik. Modtagelse og formidling af vareafhentning hos kunder og leverandører. Kendt kunde sikkerhedsansvarlig og kontaktperson til sikkerhedsrådgiver. Udarbejdelse af håndteringsplan for indgående containere. Øvrige ad hoc logistik opgaver. Kontakt til chauffører som arbejder i den interne leveringsservice. Koordinator med speditørbaggrund - hvem er du? Vi forventer, du har en uddannelse indenfor spedition og logistik og har nogle års erfaring indenfor faget. Du er en dygtig og effektiv allround speditør, og du har erfaring med alle transporttyper - både import og eksport. Det er en fordel, at du har erfaring med indrapportering af fortoldninger, og at du interesserer dig for at sætte dig godt ind i toldreglerne i ind- og udland. Vi forventer, du behersker engelsk og meget gerne tysk, så du selvstændigt kan håndtere de mange internationale opgaver. Du fokuserer på at give kunderne en god service, og det er naturligt for dig at gå forrest, tage teten på opgaver og vise retning. Dit overblik, kvaliteten af dit arbejde og dit humør er på et højt niveau, selvom det går stærkt, og du trives med at arbejde i et uformelt miljø, hvor du får udfordringer, som matcher dit niveau. Administrativ stærk speditør logistikassistent Vi søger ligeledes en dygtig og administrativ stærk speditør eller logistikassistent, som trives i en travl og dynamisk hverdag med alsidige arbejdsopgaver. Dine arbejdsopgaver indebærer alle former for transport, dvs. sø, vej, luft og kurer, og mere konkret kommer du til at arbejde med følgende opgaver: Dokumentudarbejdelse og -behandling ved import eksport. Indrapportering af fortoldninger, herunder intrastat og toldoplag. Kontakt til eksterne transportører, herunder booking og opfølgning af forsendelser. Modtagelse og formidling af vareafhentning hos kunder og leverandører. Udvikling og vedligeholdelse af vores interne logistiksystemer i Aspect 4 og Consignor. Øvrige ad hoc logistik opgaver. Kontakt til chauffører som arbejder i den interne leveringsservice. Administrativ stærk speditør logistikassistent hvem er du? Du har som minimum nogle års erfaring fra en lignende stilling indenfor spedition og logistik, og du har erfaring med alle transporttyper - både import og eksport. Du har gode it-kundskaber, er detaljeorienteret og trives med administrative opgaver. Det er en fordel, at du har erfaring med indrapportering af fortoldninger og interesserer dig for at sætte dig godt ind i toldreglerne i ind- og udland. Du behersker som minimum engelsk, og taler du ligeledes tysk, er det en fordel, da du får en bred international kontaktflade. Du trives i et uformelt miljø, hvor du får udfordringer og udviklingsmuligheder, som matcher dit niveau, og med dit gode humør er du en vellidt kollega, som bidrager positivt til fællesskabet. Kontaktinformation ansøgningsprocessen Rekrutteringen til disse stillinger foregår i samarbejde med pro co. Ønsker du at vide mere om stillingerne, kan du kontakte Kristian Reinevald fra pro co på tlf. nr. 96 60 32 00. Send din ansøgning til pro co allerede i dag via knappen Søg stillingen . Vi har ingen ansøgningsfrist, men behandler ansøgninger løbende.11Jobnetd90e8c62100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:000000http://www.proogco.dk/til-kandidater/jobs?hr=show-job/382940EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerningEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-Brande3422870pro&co a/s11Drejervej 27451SundsDKDanmark0kr@proogco.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent685389JobNet492301249230121000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d90e8c62https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d90e8c62https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d90e8c62&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d90e8c62&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Transport_og_logistik/10.jpgEr du den nye Speditør i pro&co a/s?12007991Dansk3Læse/ tale342208Speditør12Transport og logistik359808092Kristiankr@proogco.dkDKDanmarkDKDanmark329957576Speditør til eksport sø-afdelingen i HerningRobot Vi søger en speditør til vores afdeling for eksport sø. Vi kan tilbyde dig en hverdag i en virksomhed, hvor der er fart over feltet, og hvor ikke to dage er ens. Du bliver en del af et stærkt team af engagerede kollegaer, og du vil få en bred kontaktflade på tværs af organisationen til både kunder, leverandører og øvrige samarbejdspartnere. Vi tilbyder et selvstændigt og afvekslende job et godt arbejdsmiljø i en flad organisationsstruktur stort fokus på indflydelse og ansvarlighed en lønpakke med pensionsordning og sundhedsforsikring samt attraktive personalegoder. Vi søger en ny kollega, der har erfaring med søfragt har købmandskab under huden og inspireres af at lave forretning tager ansvar for at løse alle opgaver i transportforløbet har ordenssans og er serviceminded har overblik, samarbejdsvilje og et godt humør. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte John Blæsbjerg, adm. direktør, på tlf. 4029 3211. Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Vi søger en speditør til vores afdeling for eksport sø. Vi kan tilbyde dig en hverdag i en virksomhed, hvor der er fart over feltet, og hvor ikke to dage er ens. Du bliver en del af et stærkt team af engagerede kollegaer, og du vil få en bred kontaktflade på tværs af organisationen til både kunder, leverandører og øvrige samarbejdspartnere.

Vi tilbyder
• et selvstændigt og afvekslende job
• et godt arbejdsmiljø i en flad organisationsstruktur
• stort fokus på indflydelse og ansvarlighed
• en lønpakke med pensionsordning og sundhedsforsikring samt attraktive personalegoder.

Vi søger en ny kollega, der
• har erfaring med søfragt
• har købmandskab under huden og inspireres af at lave forretning
• tager ansvar for at løse alle opgaver i transportforløbet
• har ordenssans og er serviceminded
• har overblik, samarbejdsvilje og et godt humør.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
John Blæsbjerg, adm. direktør, på tlf. 4029 3211.

Ansøgningsfrist:
Hurtigst muligt

Tiltrædelse:
Hurtigst muligt

ALPIHerning2019-02-08T00:00:002019-04-05T00:00:00
329947990Speditør med speciale i toldbehandlingRobot ALPI er en virksomhed i stor udvikling og vækst. Der sker store forandringer i verden lige nu Brexit, USA& 39 s fokus på handelsaftaler m.m., og vi har derfor brug for flere ALPIster med kompetencer og interesse for handels- og toldaftaler. Har du en baggrund som speditør og erfaring med toldbehandling, så er det lige netop dig, vi har brug for. Vi har et godt arbejdsmiljø med en flad organisationsstruktur. Du vil få engagerede og stolte kollegaer, som alle tager et stort ansvar for opgaven og for helheden. Du får stor indflydelse og frihed i din opgaveløsning. Du vil blive ansat på ALPIs hovedkontor i Herning. Vi tilbyder et selvstændigt og afvekslende job en varieret hverdag med kontakt til kunder og samarbejdspartnere i store dele af verden den nødvendige oplæring i toldbehandling opgaver med udarbejdelse af eksport- og importtoldpapirer på sigt en rådgivende funktion indenfor gældende handelsaftaler, toldforhold og toldpapirer et godt team med kompetente sparringspartnere attraktive personalegoder. Dine kompetencer du har muligvis erfaring med udarbejdelse af told- eller eksportpapirer du har gode sprogkundskaber du arbejder struktureret og har øje for detaljen du har interesse for tal, lovgivning, handelsaftaler og -områder du er serviceminded og har kunden i fokus du har viljen og lysten til at bidrage. Har du spørgsmål til denne stilling, er du velkommen til at kontakte Bent Norup, afdelingsleder, på tel. 2172 8397. Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt Tiltrædelse: Hurtigst muligt

ALPI er en virksomhed i stor udvikling og vækst. Der sker store forandringer i verden lige nu – Brexit, USA's fokus på handelsaftaler m.m., og vi har derfor brug for flere ALPIster med kompetencer og interesse for handels- og toldaftaler. Har du en baggrund som speditør og erfaring med toldbehandling, så er det lige netop dig, vi har brug for.

Vi har et godt arbejdsmiljø med en flad organisationsstruktur. Du vil få engagerede og stolte kollegaer, som alle tager et stort ansvar for opgaven og for helheden. Du får stor indflydelse og frihed i din opgaveløsning.

Du vil blive ansat på ALPIs hovedkontor i Herning.

Vi tilbyder
• et selvstændigt og afvekslende job
• en varieret hverdag med kontakt til kunder og samarbejdspartnere i store dele af verden
• den nødvendige oplæring i toldbehandling
• opgaver med udarbejdelse af eksport- og importtoldpapirer
• på sigt en rådgivende funktion indenfor gældende handelsaftaler, toldforhold og toldpapirer
• et godt team med kompetente sparringspartnere
• attraktive personalegoder.

Dine kompetencer
• du har muligvis erfaring med udarbejdelse af told- eller eksportpapirer
• du har gode sprogkundskaber
• du arbejder struktureret og har øje for detaljen
• du har interesse for tal, lovgivning, handelsaftaler og -områder
• du er serviceminded og har kunden i fokus
• du har viljen og lysten til at bidrage.

Har du spørgsmål til denne stilling, er du velkommen til at kontakte
Bent Norup, afdelingsleder, på tel. 2172 8397.

Ansøgningsfrist:
Hurtigst muligt

Tiltrædelse:
Hurtigst muligt

ALPIHerning2019-01-24T00:00:002019-03-21T00:00:00
329947583Disponent til HerningRobot Vi søger en disponent til vores afdeling for Sydeuropa. Vi kan tilbyde dig en hverdag i en virksomhed, hvor der er fart over feltet, og hvor ikke to dage er ens. Du bliver en del af et stærkt team af engagerede kolleger, og du vil få en bred kontaktflade på tværs af organisationen og til både kunder, leverandører og øvrige samarbejdspartnere. Vi tilbyder et selvstændigt og afvekslende job et godt arbejdsmiljø i en flad organisationsstruktur stort fokus på indflydelse og ansvarlighed en lønpakke med pensionsordning og sundhedsforsikring samt attraktive personalegoder. Vi søger en ny kollega, der har erfaring med disponering af internationale trafikker tager ansvaret for at løse alle opgaver i transportforløbet har ordenssans og er serviceminded har overblik, samarbejdsvilje og et godt humør. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Steffen Johansen på tlf. 96 27 60 15 Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Vi søger en disponent til vores afdeling for Sydeuropa. Vi kan tilbyde dig en hverdag i en virksomhed, hvor der er fart over feltet, og hvor ikke to dage er ens. Du bliver en del af et stærkt team af engagerede kolleger, og du vil få en bred kontaktflade på tværs af organisationen og til både kunder, leverandører og øvrige samarbejdspartnere.

Vi tilbyder
• et selvstændigt og afvekslende job
• et godt arbejdsmiljø i en flad organisationsstruktur
• stort fokus på indflydelse og ansvarlighed
• en lønpakke med pensionsordning og sundhedsforsikring samt attraktive personalegoder.

Vi søger en ny kollega, der
• har erfaring med disponering af internationale trafikker
• tager ansvaret for at løse alle opgaver i transportforløbet
• har ordenssans og er serviceminded
• har overblik, samarbejdsvilje og et godt humør.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Steffen Johansen på tlf. 96 27 60 15

Ansøgningsfrist:
Hurtigst muligt

Tiltrædelse:
Hurtigst muligt

ALPIHerning2019-01-23T00:00:002019-03-20T00:00:00
329940793SPEDITØR/DISPONENT TIL EXPORT TYSKLANDRobot SØGES TIL BHS LOGISTICS I AARHUS Er du team-player, så kom og bliv en del af holdet hos en af Danmarks førende familieejede speditions- og transportvirksomheder, hvor dynamisk vækst er baseret på sunde værdier. Vi søger en, der kan bidrage og sikre vores fortsatte vækst, samt være med til at hæve niveauet på kvalitet og service overfor vores kunder i ind-og udland. Arbejdsopgaver som speditør disponent Disponering af den daglige trafik imellem Danmark Tyskland. Kontakt til vognmand, chauffører, kunder og samarbejdspartnere. Være en del af teamet i kontinent afdelingen. Økonomisk trafikansvar. Kvalifikationer, som vi ønsker Du har et godt købmandskab - er resultatorienteret og omkostningsbevidst. Du arbejder og kæmper for optimale og omkostningsbevidste løsninger for kunderne. Du har overblik og forstår at holde hovedet koldt i pressede situationer. Du taler og skriver engelsk og det er en stor fordel, hvis du også kan tysk. Vi tilbyder et udfordrende og til tider hektisk miljø, hvor man er en forretning i forretningen med sit fantastiske team, som er målrettet, og som ønsker at gøre en forskel i hverdagen en hverdag som også er sjov og spændende. Du vil kunne udvikle dine muligheder, og dermed bidrage til din egen og vores fortsatte vækst. Vi tilbyder god løn efter kvalifikationer, pension og sundhedssikring, sundhedsordning og frokostordning Har dette vakt din interesse, så tøv ikke med at kontakte os for mere info. Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning via formularen herunder. VI GL DER OS TIL AT HØRE FRA DIG BHS Logistics A S er en af de førende danske speditions- og transportvirksomheder med omkring 290 ansatte fordelt på vores tre danske afdelinger.SØGES TIL BHS LOGISTICS I AARHUS

Er du team-player, så kom og bliv en del af holdet hos en af Danmarks førende familieejede speditions- og transportvirksomheder, hvor dynamisk vækst er baseret på sunde værdier.

Vi søger en, der kan bidrage og sikre vores fortsatte vækst, samt være med til at hæve niveauet på kvalitet og service overfor vores kunder i ind-og udland.

Arbejdsopgaver som speditør/disponent

  • Disponering af den daglige trafik imellem Danmark/Tyskland.

  • Kontakt til vognmand, chauffører, kunder og samarbejdspartnere.

  • Være en del af teamet i kontinent afdelingen.

  • Økonomisk trafikansvar.

Kvalifikationer, som vi ønsker

  • Du har et godt købmandskab - er resultatorienteret og omkostningsbevidst.

  • Du arbejder og kæmper for optimale og omkostningsbevidste løsninger for kunderne.

  • Du har overblik og forstår at holde hovedet koldt i pressede situationer.

  • Du taler og skriver engelsk og det er en stor fordel, hvis du også kan tysk.

Vi tilbyder et udfordrende og til tider hektisk miljø, hvor man er "en forretning i forretningen" med sit fantastiske team, som er målrettet, og som ønsker at gøre en forskel i hverdagen – en hverdag som også er sjov og spændende. Du vil kunne udvikle dine muligheder, og dermed bidrage til din egen og vores fortsatte vækst.

Vi tilbyder god løn efter kvalifikationer, pension og sundhedssikring, sundhedsordning og frokostordning

Har dette vakt din interesse, så tøv ikke med at kontakte os for mere info.

Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning via formularen herunder.

VI GLÆDER OS TIL AT HØRE FRA DIG

BHS Logistics A/S er en af de førende danske speditions- og transportvirksomheder med omkring 290 ansatte fordelt på vores tre danske afdelinger.

BHS Logistics A/SHasselager2019-01-11T00:00:002019-03-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Speditør til eksport sø-afdelingen i Herning

ALPI

Herning
Vi søger en speditør til vores afdeling for eksport sø. Vi kan tilbyde dig en hverdag i en virksomhed, hvor der er fart over feltet, og hvor ikke to dage er ens. Du bliver en del af et stærkt team af engagerede kollegaer, og du vil få en bred kontak...
Indrykket:8. februar 2019
Udløbsdato:5. april 2019

Speditør med speciale i toldbehandling

ALPI

Herning
ALPI er en virksomhed i stor udvikling og vækst. Der sker store forandringer i verden lige nu Brexit, USA& 39 s fokus på handelsaftaler m.m., og vi har derfor brug for flere ALPIster med kompetencer og interesse for handels- og toldaftaler. Har du e...
Indrykket:24. januar 2019
Udløbsdato:21. marts 2019

Disponent til Herning

ALPI

Herning
Vi søger en disponent til vores afdeling for Sydeuropa. Vi kan tilbyde dig en hverdag i en virksomhed, hvor der er fart over feltet, og hvor ikke to dage er ens. Du bliver en del af et stærkt team af engagerede kolleger, og du vil få en bred kontakt...
Indrykket:23. januar 2019
Udløbsdato:20. marts 2019

SPEDITØR/DISPONENT TIL EXPORT TYSKLAND

BHS Logistics A/S

Hasselager
SØGES TIL BHS LOGISTICS I AARHUS Er du team-player, så kom og bliv en del af holdet hos en af Danmarks førende familieejede speditions- og transportvirksomheder, hvor dynamisk vækst er baseret på sunde værdier. Vi søger en, der kan bidrage og sikre ...
Indrykket:11. januar 2019
Udløbsdato:8. marts 2019