Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Koordinator med speditør baggrund & Administrativ stærk speditør/logistikassistent

Kyocera Unimerco er en international produktions- og handelsvirksomhed, der blandt andet producerer, genopsliber og sælger nogle af verdens mest effektive og komplicerede specialproducerede værktøjsløsninger til træ- og metalindustrien samt sælger befæstelsesværktøj til byggeindustrien. Virksomhedens hovedsæde er i Sunds ved Herning, men har aktiviteter globalt.

Koordinator med speditørbaggrund & Administrativ stærk speditør/logistikassistent - To spændende stillinger med gode udviklingsmuligheder

To nye kollegaer til speditionsafdeling i rivende udvikling
To af medarbejderne i afdelingen har fået nye udfordringer udenfor koncernen, og derfor søger vi en dygtig koordinator med god speditørerfaring og lyst til yderligere ansvar samt en speditør eller logistikassistent med gode administrative egenskaber.

Du skal kunne trives med en alsidig og udfordrende arbejdsdag i en speditionsafdeling i rivende udvikling, da afdelingen over de næste år undergår en spændende forandring af IT-løsninger og skræddersyede logistikløsninger.

I speditionsafdelingen arbejdes med ultrakorte leveringstider, høj service og krav om fleksible løsninger. Det stiller store krav til afdelingens dygtige medarbejdere, som arbejder i en dynamisk afdeling, der er omdrejningspunktet for alle transporter i ind- og udland i koncernen.

Med reference til logistikchefen består speditionsafdelingen af to speditører, som får tæt sparring fra logistikchefen og en kollega i en tilknyttet afdeling, som ligeledes har speditørerfaring. Du får den direkte kontakt til eksterne transportører, kunder og leverandører i industrien og kommer dagligt til at være i tæt kontakt med de øvrige salgs- og produktionsselskaberne i koncernen. Derudover arbejdes der tæt sammen med 5 chauffører fra den interne leveringsservice, som dagligt fragter værktøj til virksomhedens kunder i hele Danmark.

Bliv en del af en spændende arbejdsplads
Du bliver en del af en spændende arbejdsplads, der vægter stabile og dygtige medarbejdere højt. Hos Kyocera Unimerco bliver du aldrig blot et nummer i rækken, da du indgår i et åbent og innovativt miljø med stor tryghed og frihed, og hvor alle kender hinanden og arbejder tæt sammen til gavn for kunderne.
Gode kolleger er den vigtigste del af et godt arbejdsmiljø, der rummer gratis adgang til fitnessrum, sunde måltider i medarbejderrestauranten, mulighed for deltagelse i medarbejderklubber, overskudsdeling og meget mere.

Koordinator med speditørbaggrund
Vi søger en dygtig allround speditør, som har lysten og kompetencerne til at blive koordinator i afdelingen og få en central og koordinerende rolle samt ansvarsområder tilpasset dit niveau.
Du har som speditør interesse og kendskab til transport og spedition samt flair for IT, og du trives med en alsidig arbejdsdag, hvor du arbejder med opgaver indenfor alle former for transport, f.eks. sø, vej, luft og kurer.

I hovedtræk indebærer dine arbejdsopgaver:

  • Dokumentudarbejdelse og -behandling ved import/eksport.
  • Kontakt til eksterne transportører, herunder rate og vilkårsforhandlinger i koordinering med de øvrige koncernselskaber vedr. transport og logistik.
  • Modtagelse og formidling af vareafhentning hos kunder og leverandører.
  • Kendt kunde sikkerhedsansvarlig og kontaktperson til sikkerhedsrådgiver.
  • Udarbejdelse af håndteringsplan for indgående containere.
  • Øvrige ad hoc logistik opgaver.
  • Kontakt til chauffører som arbejder i den interne leveringsservice.

Koordinator med speditørbaggrund - hvem er du?
Vi forventer, du har en uddannelse indenfor spedition og logistik og har nogle års erfaring indenfor faget.

Du er en dygtig og effektiv allround speditør, og du har erfaring med alle transporttyper - både import og eksport.

Det er en fordel, at du har erfaring med indrapportering af fortoldninger, og at du interesserer dig for at sætte dig godt ind i toldreglerne i ind- og udland.

Vi forventer, du behersker engelsk og meget gerne tysk, så du selvstændigt kan håndtere de mange internationale opgaver.

Du fokuserer på at give kunderne en god service, og det er naturligt for dig at gå forrest, tage teten på opgaver og vise retning.

Dit overblik, kvaliteten af dit arbejde og dit humør er på et højt niveau, selvom det går stærkt, og du trives med at arbejde i et uformelt miljø, hvor du får udfordringer, som matcher dit niveau.

Administrativ stærk speditør/logistikassistent
Vi søger ligeledes en dygtig og administrativ stærk speditør eller logistikassistent, som trives i en travl og dynamisk hverdag med alsidige arbejdsopgaver.

Dine arbejdsopgaver indebærer alle former for transport, dvs. sø, vej, luft og kurer, og mere konkret kommer du til at arbejde med følgende opgaver:

  • Dokumentudarbejdelse og -behandling ved import/eksport.
  • Indrapportering af fortoldninger, herunder intrastat og toldoplag.
  • Kontakt til eksterne transportører, herunder booking og opfølgning af forsendelser.
  • Modtagelse og formidling af vareafhentning hos kunder og leverandører.
  • Udvikling og vedligeholdelse af vores interne logistiksystemer i Aspect 4 og Consignor.
  • Øvrige ad hoc logistik opgaver.
  • Kontakt til chauffører som arbejder i den interne leveringsservice.

Administrativ stærk speditør/logistikassistent – hvem er du?
Du har som minimum nogle års erfaring fra en lignende stilling indenfor spedition og logistik, og du har erfaring med alle transporttyper - både import og eksport.

Du har gode it-kundskaber, er detaljeorienteret og trives med administrative opgaver.
Det er en fordel, at du har erfaring med indrapportering af fortoldninger og interesserer dig for at sætte dig godt ind i toldreglerne i ind- og udland.

Du behersker som minimum engelsk, og taler du ligeledes tysk, er det en fordel, da du får en bred international kontaktflade.

Du trives i et uformelt miljø, hvor du får udfordringer og udviklingsmuligheder, som matcher dit niveau, og med dit gode humør er du en vellidt kollega, som bidrager positivt til fællesskabet.

Kontaktinformation & ansøgningsprocessen
Rekrutteringen til disse stillinger foregår i samarbejde med pro&co. Ønsker du at vide mere om stillingerne, kan du kontakte Kristian Reinevald fra pro&co på tlf. nr. 96 60 32 00.

Send din ansøgning til pro&co allerede i dag via knappen "Søg stillingen".

Vi har ingen ansøgningsfrist, men behandler ansøgninger løbende.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329933346Phoenix-d90e8c6212018-12-22T00:00:00Koordinator med speditør baggrund & Administrativ stærk speditør/logistikassistent

Kyocera Unimerco er en international produktions- og handelsvirksomhed, der blandt andet producerer, genopsliber og sælger nogle af verdens mest effektive og komplicerede specialproducerede værktøjsløsninger til træ- og metalindustrien samt sælger befæstelsesværktøj til byggeindustrien. Virksomhedens hovedsæde er i Sunds ved Herning, men har aktiviteter globalt.

Koordinator med speditørbaggrund & Administrativ stærk speditør/logistikassistent - To spændende stillinger med gode udviklingsmuligheder

To nye kollegaer til speditionsafdeling i rivende udvikling
To af medarbejderne i afdelingen har fået nye udfordringer udenfor koncernen, og derfor søger vi en dygtig koordinator med god speditørerfaring og lyst til yderligere ansvar samt en speditør eller logistikassistent med gode administrative egenskaber.

Du skal kunne trives med en alsidig og udfordrende arbejdsdag i en speditionsafdeling i rivende udvikling, da afdelingen over de næste år undergår en spændende forandring af IT-løsninger og skræddersyede logistikløsninger.

I speditionsafdelingen arbejdes med ultrakorte leveringstider, høj service og krav om fleksible løsninger. Det stiller store krav til afdelingens dygtige medarbejdere, som arbejder i en dynamisk afdeling, der er omdrejningspunktet for alle transporter i ind- og udland i koncernen.

Med reference til logistikchefen består speditionsafdelingen af to speditører, som får tæt sparring fra logistikchefen og en kollega i en tilknyttet afdeling, som ligeledes har speditørerfaring. Du får den direkte kontakt til eksterne transportører, kunder og leverandører i industrien og kommer dagligt til at være i tæt kontakt med de øvrige salgs- og produktionsselskaberne i koncernen. Derudover arbejdes der tæt sammen med 5 chauffører fra den interne leveringsservice, som dagligt fragter værktøj til virksomhedens kunder i hele Danmark.

Bliv en del af en spændende arbejdsplads
Du bliver en del af en spændende arbejdsplads, der vægter stabile og dygtige medarbejdere højt. Hos Kyocera Unimerco bliver du aldrig blot et nummer i rækken, da du indgår i et åbent og innovativt miljø med stor tryghed og frihed, og hvor alle kender hinanden og arbejder tæt sammen til gavn for kunderne.
Gode kolleger er den vigtigste del af et godt arbejdsmiljø, der rummer gratis adgang til fitnessrum, sunde måltider i medarbejderrestauranten, mulighed for deltagelse i medarbejderklubber, overskudsdeling og meget mere.

Koordinator med speditørbaggrund
Vi søger en dygtig allround speditør, som har lysten og kompetencerne til at blive koordinator i afdelingen og få en central og koordinerende rolle samt ansvarsområder tilpasset dit niveau.
Du har som speditør interesse og kendskab til transport og spedition samt flair for IT, og du trives med en alsidig arbejdsdag, hvor du arbejder med opgaver indenfor alle former for transport, f.eks. sø, vej, luft og kurer.

I hovedtræk indebærer dine arbejdsopgaver:

  • Dokumentudarbejdelse og -behandling ved import/eksport.
  • Kontakt til eksterne transportører, herunder rate og vilkårsforhandlinger i koordinering med de øvrige koncernselskaber vedr. transport og logistik.
  • Modtagelse og formidling af vareafhentning hos kunder og leverandører.
  • Kendt kunde sikkerhedsansvarlig og kontaktperson til sikkerhedsrådgiver.
  • Udarbejdelse af håndteringsplan for indgående containere.
  • Øvrige ad hoc logistik opgaver.
  • Kontakt til chauffører som arbejder i den interne leveringsservice.

Koordinator med speditørbaggrund - hvem er du?
Vi forventer, du har en uddannelse indenfor spedition og logistik og har nogle års erfaring indenfor faget.

Du er en dygtig og effektiv allround speditør, og du har erfaring med alle transporttyper - både import og eksport.

Det er en fordel, at du har erfaring med indrapportering af fortoldninger, og at du interesserer dig for at sætte dig godt ind i toldreglerne i ind- og udland.

Vi forventer, du behersker engelsk og meget gerne tysk, så du selvstændigt kan håndtere de mange internationale opgaver.

Du fokuserer på at give kunderne en god service, og det er naturligt for dig at gå forrest, tage teten på opgaver og vise retning.

Dit overblik, kvaliteten af dit arbejde og dit humør er på et højt niveau, selvom det går stærkt, og du trives med at arbejde i et uformelt miljø, hvor du får udfordringer, som matcher dit niveau.

Administrativ stærk speditør/logistikassistent
Vi søger ligeledes en dygtig og administrativ stærk speditør eller logistikassistent, som trives i en travl og dynamisk hverdag med alsidige arbejdsopgaver.

Dine arbejdsopgaver indebærer alle former for transport, dvs. sø, vej, luft og kurer, og mere konkret kommer du til at arbejde med følgende opgaver:

  • Dokumentudarbejdelse og -behandling ved import/eksport.
  • Indrapportering af fortoldninger, herunder intrastat og toldoplag.
  • Kontakt til eksterne transportører, herunder booking og opfølgning af forsendelser.
  • Modtagelse og formidling af vareafhentning hos kunder og leverandører.
  • Udvikling og vedligeholdelse af vores interne logistiksystemer i Aspect 4 og Consignor.
  • Øvrige ad hoc logistik opgaver.
  • Kontakt til chauffører som arbejder i den interne leveringsservice.

Administrativ stærk speditør/logistikassistent – hvem er du?
Du har som minimum nogle års erfaring fra en lignende stilling indenfor spedition og logistik, og du har erfaring med alle transporttyper - både import og eksport.

Du har gode it-kundskaber, er detaljeorienteret og trives med administrative opgaver.
Det er en fordel, at du har erfaring med indrapportering af fortoldninger og interesserer dig for at sætte dig godt ind i toldreglerne i ind- og udland.

Du behersker som minimum engelsk, og taler du ligeledes tysk, er det en fordel, da du får en bred international kontaktflade.

Du trives i et uformelt miljø, hvor du får udfordringer og udviklingsmuligheder, som matcher dit niveau, og med dit gode humør er du en vellidt kollega, som bidrager positivt til fællesskabet.

Kontaktinformation & ansøgningsprocessen
Rekrutteringen til disse stillinger foregår i samarbejde med pro&co. Ønsker du at vide mere om stillingerne, kan du kontakte Kristian Reinevald fra pro&co på tlf. nr. 96 60 32 00.

Send din ansøgning til pro&co allerede i dag via knappen "Søg stillingen".

Vi har ingen ansøgningsfrist, men behandler ansøgninger løbende.

2019-02-16T00:50:45.910 Kyocera Unimerco er en international produktions- og handelsvirksomhed, der blandt andet producerer, genopsliber og sælger nogle af verdens mest effektive og komplicerede specialproducerede værktøjsløsninger til træ- og metalindustrien samt sælger befæstelsesværktøj til byggeindustrien. Virksomhedens hovedsæde er i Sunds ved Herning, men har aktiviteter globalt. Koordinator med speditørbaggrund Administrativ stærk speditør logistikassistent - To spændende stillinger med gode udviklingsmuligheder To nye kollegaer til speditionsafdeling i rivende udvikling To af medarbejderne i afdelingen har fået nye udfordringer udenfor koncernen, og derfor søger vi en dygtig koordinator med god speditørerfaring og lyst til yderligere ansvar samt en speditør eller logistikassistent med gode administrative egenskaber. Du skal kunne trives med en alsidig og udfordrende arbejdsdag i en speditionsafdeling i rivende udvikling, da afdelingen over de næste år undergår en spændende forandring af IT-løsninger og skræddersyede logistikløsninger. I speditionsafdelingen arbejdes med ultrakorte leveringstider, høj service og krav om fleksible løsninger. Det stiller store krav til afdelingens dygtige medarbejdere, som arbejder i en dynamisk afdeling, der er omdrejningspunktet for alle transporter i ind- og udland i koncernen. Med reference til logistikchefen består speditionsafdelingen af to speditører, som får tæt sparring fra logistikchefen og en kollega i en tilknyttet afdeling, som ligeledes har speditørerfaring. Du får den direkte kontakt til eksterne transportører, kunder og leverandører i industrien og kommer dagligt til at være i tæt kontakt med de øvrige salgs- og produktionsselskaberne i koncernen. Derudover arbejdes der tæt sammen med 5 chauffører fra den interne leveringsservice, som dagligt fragter værktøj til virksomhedens kunder i hele Danmark. Bliv en del af en spændende arbejdsplads Du bliver en del af en spændende arbejdsplads, der vægter stabile og dygtige medarbejdere højt. Hos Kyocera Unimerco bliver du aldrig blot et nummer i rækken, da du indgår i et åbent og innovativt miljø med stor tryghed og frihed, og hvor alle kender hinanden og arbejder tæt sammen til gavn for kunderne. Gode kolleger er den vigtigste del af et godt arbejdsmiljø, der rummer gratis adgang til fitnessrum, sunde måltider i medarbejderrestauranten, mulighed for deltagelse i medarbejderklubber, overskudsdeling og meget mere. Koordinator med speditørbaggrund Vi søger en dygtig allround speditør, som har lysten og kompetencerne til at blive koordinator i afdelingen og få en central og koordinerende rolle samt ansvarsområder tilpasset dit niveau. Du har som speditør interesse og kendskab til transport og spedition samt flair for IT, og du trives med en alsidig arbejdsdag, hvor du arbejder med opgaver indenfor alle former for transport, f.eks. sø, vej, luft og kurer. I hovedtræk indebærer dine arbejdsopgaver: Dokumentudarbejdelse og -behandling ved import eksport. Kontakt til eksterne transportører, herunder rate og vilkårsforhandlinger i koordinering med de øvrige koncernselskaber vedr. transport og logistik. Modtagelse og formidling af vareafhentning hos kunder og leverandører. Kendt kunde sikkerhedsansvarlig og kontaktperson til sikkerhedsrådgiver. Udarbejdelse af håndteringsplan for indgående containere. Øvrige ad hoc logistik opgaver. Kontakt til chauffører som arbejder i den interne leveringsservice. Koordinator med speditørbaggrund - hvem er du? Vi forventer, du har en uddannelse indenfor spedition og logistik og har nogle års erfaring indenfor faget. Du er en dygtig og effektiv allround speditør, og du har erfaring med alle transporttyper - både import og eksport. Det er en fordel, at du har erfaring med indrapportering af fortoldninger, og at du interesserer dig for at sætte dig godt ind i toldreglerne i ind- og udland. Vi forventer, du behersker engelsk og meget gerne tysk, så du selvstændigt kan håndtere de mange internationale opgaver. Du fokuserer på at give kunderne en god service, og det er naturligt for dig at gå forrest, tage teten på opgaver og vise retning. Dit overblik, kvaliteten af dit arbejde og dit humør er på et højt niveau, selvom det går stærkt, og du trives med at arbejde i et uformelt miljø, hvor du får udfordringer, som matcher dit niveau. Administrativ stærk speditør logistikassistent Vi søger ligeledes en dygtig og administrativ stærk speditør eller logistikassistent, som trives i en travl og dynamisk hverdag med alsidige arbejdsopgaver. Dine arbejdsopgaver indebærer alle former for transport, dvs. sø, vej, luft og kurer, og mere konkret kommer du til at arbejde med følgende opgaver: Dokumentudarbejdelse og -behandling ved import eksport. Indrapportering af fortoldninger, herunder intrastat og toldoplag. Kontakt til eksterne transportører, herunder booking og opfølgning af forsendelser. Modtagelse og formidling af vareafhentning hos kunder og leverandører. Udvikling og vedligeholdelse af vores interne logistiksystemer i Aspect 4 og Consignor. Øvrige ad hoc logistik opgaver. Kontakt til chauffører som arbejder i den interne leveringsservice. Administrativ stærk speditør logistikassistent hvem er du? Du har som minimum nogle års erfaring fra en lignende stilling indenfor spedition og logistik, og du har erfaring med alle transporttyper - både import og eksport. Du har gode it-kundskaber, er detaljeorienteret og trives med administrative opgaver. Det er en fordel, at du har erfaring med indrapportering af fortoldninger og interesserer dig for at sætte dig godt ind i toldreglerne i ind- og udland. Du behersker som minimum engelsk, og taler du ligeledes tysk, er det en fordel, da du får en bred international kontaktflade. Du trives i et uformelt miljø, hvor du får udfordringer og udviklingsmuligheder, som matcher dit niveau, og med dit gode humør er du en vellidt kollega, som bidrager positivt til fællesskabet. Kontaktinformation ansøgningsprocessen Rekrutteringen til disse stillinger foregår i samarbejde med pro co. Ønsker du at vide mere om stillingerne, kan du kontakte Kristian Reinevald fra pro co på tlf. nr. 96 60 32 00. Send din ansøgning til pro co allerede i dag via knappen Søg stillingen . Vi har ingen ansøgningsfrist, men behandler ansøgninger løbende.11Jobnetd90e8c62100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:000000http://www.proogco.dk/til-kandidater/jobs?hr=show-job/382940EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerningEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-Brande3422870pro&co a/s11Drejervej 27451SundsDKDanmark0kr@proogco.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent685389JobNet492301249230121000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d90e8c62https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d90e8c62https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d90e8c62&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d90e8c62&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Transport_og_logistik/10.jpgEr du den nye Speditør i pro&co a/s?12007991Dansk3Læse/ tale342208Speditør12Transport og logistik359808092Kristiankr@proogco.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK