Koordinator og administrator - genanvendelsesproduktion

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ansøg

Stena Recycling er Nordens største genvindingsvirksomhed, som går forrest i indsatsen med bæredygtighed, grøn omstilling og genanvendelse af affald. Med mere end 80 års erfaring i recycling branchen kan vi løfte alle typer affaldshåndtering - alt fra jern og metal til farligt affald.

Kan du være administrativt omdrejningspunkt og Randers filialchefens stedfortræder?

Har du erfaring med ordrebehandling og varehåndtering samt den omkringliggende administration og koordinering? Har du også det nødvendige overblik til at være stedfortræder, når filialchefen er væk? Hvis du samtidig leder efter et job, hvor du er omringet af glade og motiverede kolleger, og hvor du får stor frihed, så skal du læse videre nu.

Ordremodtagelse, produktionsplanlægning, koordinering, fakturering…

I STENA Recycling køber vi jern, metal m.m. for at bearbejde det, så det kan bruges i nye produkter. Varerne kommer primært i lastbiler med flere ton blandet gods/skrot på ladet. Det skal vejes på vores brovægt, og indholdet skal tjekkes, så vi ved, at det matcher det aftalte.

Ansvaret for brovægten er den helt afgørende nøglefunktion, som du skal håndtere. Det medfører samtidig en masse koordinering med bl.a. kunder, kolleger i filialens produktion samt med kolleger i vores centrale administration. I overblik bliver dine primære opgaver:

·Produktions- og kørselsplanlægning samt koordinering – i tæt dialog med filialchefen

·Ordremodtagelse samt håndtering af ind- og udvejning af varer

·Dialog og koordinering med produktionen ift. de enkelte leveringer – kvalitetskontrol

·Håndtering af kundehenvendelser – både i skranken og via mail og telefon

·Håndtering af reklamationer

·Koordinering af afsætning af færdigvarer – med kolleger på hovedkontoret

·Fakturering

Filialens kontorpersonale består af dig og filialchefen. Det betyder, at du skal trives med at have et bredt og meget selvstændigt ansvar i en hverdag med fart på. Tænker du lidt som Pippi Langstrømpe, gør det ikke noget – det har jeg ikke prøvet før, så det kan jeg godt finde ud af. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Mandag-onsdag 07.30-16.00, torsdag 07:30-15:00 og fredag 07.30-14:00.

Erfaring med koordinering, kundedialog, ordrebehandling og varehåndtering

Dit administrative ansvar gør, at du skal være skarp på forskellige dokumenter og IT-systemer. Din rolle som koordinator kræver overblik og evnen til at skifte fokus mange gange dagligt uden at blive stresset. Din store kontakt til både kunder og kolleger gør, at du skal elske at samarbejde, skabe god stemning og give god service. Vi regner også med, at du er nysgerrig og ikke er bange for at spørge og komme med dine egne ideer, hvis du kan se, at vi kan gøre noget på en smartere måde. Derudover rummer dit CV:

·Erfaring med administration, ordrebehandling og varehåndtering

·Gode evner i MS Office og motivation for at lære at bruge Navision og Scanvægt

Din nye afdeling i Randers

Du kan se frem til at blive del af en virkelig god arbejdsplads. Vores sidste klimamåling viste, at 96% af alle her i Randers er meget glade for at være her og til enhver tid ville anbefale STENA som arbejdsplads. Det er er meget højt tal, som meget få arbejdspladser kan matche. Erik, som du skal afløse, er 70 år og helt klar i hovedet, men kroppen vil desværre ikke helt være med længere. Så meget mod sin vilje bliver Eriks sidste store opgave at sørge for, at du kommer rigtig godt på plads i jobbet.

Kontakt og ansøgning

Send venligst din ansøgning med CV via linket hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte filialchef Søren Kriegbaum på soren.kriegbaum@stenarecycling.com.

Så kan vi efterfølgende sætte et kald op, så vi kan sikre, at du har den helt rigtige forståelse af jobbet og dine mange muligheder.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Stena Recycling er en del af Stena Metall koncernen, og er Nordens største genvindingsvirksomhed med over 80 års erfaring i affaldshåndtering og genanvendelse. I Danmark har vi 17 filialer med hovedkontor i Brøndby og ca. 350 ansatte fordelt over hele landet. I Stena Recycling værdsætter vi forskelligheder, nye initiativer og ambitioner. Vi arbejder innovativt med bæredygtige løsninger og genanvendelse - og hjælper store som små virksomheder med en grønnere omstilling. Vi er med til at skabe en bæredygtig fremtid.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Koordinator og administrator - genanvendelsesproduktion

Ansøg

Stena Recycling er Nordens største genvindingsvirksomhed, som går forrest i indsatsen med bæredygtighed, grøn omstilling og genanvendelse af affald. Med mere end 80 års erfaring i recycling branchen kan vi løfte alle typer affaldshåndtering - alt fra jern og metal til farligt affald.

Kan du være administrativt omdrejningspunkt og Randers filialchefens stedfortræder?

Har du erfaring med ordrebehandling og varehåndtering samt den omkringliggende administration og koordinering? Har du også det nødvendige overblik til at være stedfortræder, når filialchefen er væk? Hvis du samtidig leder efter et job, hvor du er omringet af glade og motiverede kolleger, og hvor du får stor frihed, så skal du læse videre nu.

Ordremodtagelse, produktionsplanlægning, koordinering, fakturering…

I STENA Recycling køber vi jern, metal m.m. for at bearbejde det, så det kan bruges i nye produkter. Varerne kommer primært i lastbiler med flere ton blandet gods/skrot på ladet. Det skal vejes på vores brovægt, og indholdet skal tjekkes, så vi ved, at det matcher det aftalte.

Ansvaret for brovægten er den helt afgørende nøglefunktion, som du skal håndtere. Det medfører samtidig en masse koordinering med bl.a. kunder, kolleger i filialens produktion samt med kolleger i vores centrale administration. I overblik bliver dine primære opgaver:

·Produktions- og kørselsplanlægning samt koordinering – i tæt dialog med filialchefen

·Ordremodtagelse samt håndtering af ind- og udvejning af varer

·Dialog og koordinering med produktionen ift. de enkelte leveringer – kvalitetskontrol

·Håndtering af kundehenvendelser – både i skranken og via mail og telefon

·Håndtering af reklamationer

·Koordinering af afsætning af færdigvarer – med kolleger på hovedkontoret

·Fakturering

Filialens kontorpersonale består af dig og filialchefen. Det betyder, at du skal trives med at have et bredt og meget selvstændigt ansvar i en hverdag med fart på. Tænker du lidt som Pippi Langstrømpe, gør det ikke noget – det har jeg ikke prøvet før, så det kan jeg godt finde ud af. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Mandag-onsdag 07.30-16.00, torsdag 07:30-15:00 og fredag 07.30-14:00.

Erfaring med koordinering, kundedialog, ordrebehandling og varehåndtering

Dit administrative ansvar gør, at du skal være skarp på forskellige dokumenter og IT-systemer. Din rolle som koordinator kræver overblik og evnen til at skifte fokus mange gange dagligt uden at blive stresset. Din store kontakt til både kunder og kolleger gør, at du skal elske at samarbejde, skabe god stemning og give god service. Vi regner også med, at du er nysgerrig og ikke er bange for at spørge og komme med dine egne ideer, hvis du kan se, at vi kan gøre noget på en smartere måde. Derudover rummer dit CV:

·Erfaring med administration, ordrebehandling og varehåndtering

·Gode evner i MS Office og motivation for at lære at bruge Navision og Scanvægt

Din nye afdeling i Randers

Du kan se frem til at blive del af en virkelig god arbejdsplads. Vores sidste klimamåling viste, at 96% af alle her i Randers er meget glade for at være her og til enhver tid ville anbefale STENA som arbejdsplads. Det er er meget højt tal, som meget få arbejdspladser kan matche. Erik, som du skal afløse, er 70 år og helt klar i hovedet, men kroppen vil desværre ikke helt være med længere. Så meget mod sin vilje bliver Eriks sidste store opgave at sørge for, at du kommer rigtig godt på plads i jobbet.

Kontakt og ansøgning

Send venligst din ansøgning med CV via linket hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte filialchef Søren Kriegbaum på soren.kriegbaum@stenarecycling.com.

Så kan vi efterfølgende sætte et kald op, så vi kan sikre, at du har den helt rigtige forståelse af jobbet og dine mange muligheder.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Stena Recycling er en del af Stena Metall koncernen, og er Nordens største genvindingsvirksomhed med over 80 års erfaring i affaldshåndtering og genanvendelse. I Danmark har vi 17 filialer med hovedkontor i Brøndby og ca. 350 ansatte fordelt over hele landet. I Stena Recycling værdsætter vi forskelligheder, nye initiativer og ambitioner. Vi arbejder innovativt med bæredygtige løsninger og genanvendelse - og hjælper store som små virksomheder med en grønnere omstilling. Vi er med til at skabe en bæredygtig fremtid.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.