Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Koordinator til Center for Folkekirkens Familiestøtte i Vesthimmerland

En nyoprettet, spændende og udfordrende stilling som koordinator i Center for Folkekirkens Familiestøtte i Vesthimmerlands Provsti er ledig til besættelse snarest muligt.

Stillingen er på 37 timer om ugen.

 

Om Folkekirkens Familiestøtte

Formålet med ”Folkekirkens Familiestøtte” er at støtte forældre, der vil sætte fokus på børnenes trivsel i hjemmet. Der er tale om forebyggende støtte. En god og tryg opvækst er afgørende for, at barnet får gode forudsætninger for et godt liv.

Målgruppen er børnefamilier, hvor forældrene ønsker støtte til at øge trivslen i hjemmet. Støtten er målrettet specifikke udfordringer i den enkelte familie og ophører, når det kan konstateres, at behovet er opfyldt. Målgruppen er ikke familier, som det offentlige har ansvaret for.

Der er flere tilbud. En af mulighederne for støtte går via forældrevenner, som er godkendte frivillige. Koordinatoren aftaler med forældrene, hvad målsætningen er med støtten og hvad der dermed tilbydes af støtte. Den enkelte forældreven bliver herefter af koordinatoren matchet med familien på baggrund af den støtte, der er aftalt.

Andre støttetilbud er kommunikationskurser og samtaler, hvor forældre kan få tilbudt et PREP kursus (Praktiske Redskaber i et Engageret Parforhold) eller et Partjek, hvis de er samboende. Der tilbydes også KIFF kursus (Kommunikation i Fortsat Forældresamarbejde) til forældre, der er skilte og fortsat har fælles forældreansvar. Disse kurser eller samtaler bliver fulgt op af en brobygger, som er en godkendt frivillig, der holder opfølgende samtaler med forældrene efter kurset.

 

Koordinatorens primære arbejdsopgaver er

* At formidle Folkekirkens Familiestøtte støttetilbud til alle forældre i provstiet – bl.a. via relevante instanser som menighedsråd, præster, medarbejdere ved kirkerne, skoler, daginstitutioner, sundhedsplejen, foreninger mv. Formidling er en løbende og særdeles vigtig opgave.

* At udvikle og fastholde netværk, der såvel kan understøtte forældrenes kendskab til Folkekirkens Familiestøtte, som kan bistå med at rekruttere flere frivillige.

* At afklare støttebehovet med forældrene, der henvender sig, herunder på velbegrundet grundlag indgå aftaler om støtte og i øvrigt have kontakt med de pågældende familier.

* At rekruttere, give sparring til, fastholde og lede de frivillige.

* At sikre gode match mellem familier og frivillige, forældrevenner – sagligt og velbegrundet.

* Evaluerings og dokumentationsopgaver

 

Vi søger en koordinator, som:

* Har et godt kendskab til børnefamiliers udfordringer

* Har erfaring med at arbejde med frivillige, herunder rekruttering og ledelse

* Har analytiske evner og i stand til fagligt og sagligt at kunne begrunde sine beslutninger og handlinger

* Er god til at dokumentere indsatsen

* Har stærke kommunikative færdigheder både skriftligt og mundtligt

* Evner den gode, lyttende og imødekommende samtale

* Er meget udadvendt og rigtig god til at dyrke netværk

* Har et positivt livssyn, høj tolerance og særdeles god situationsfornemmelse

* Har god arbejdsdisciplin

* Er i stand til at indgå proaktivt i et fællesskab, herunder indgå i et meget tæt og konstruktivt samarbejde om opgaveløsningen med ledelsen

* Holder af at repræsentere Folkekirken og dens værdier

* Arbejder loyalt for at fremme Folkekirkens Familiestøtte.

 

Vi tilbyder:

    • En udviklingsorienteret arbejdsplads med store ambitioner.
    • En høj grad af fleksibilitet og mulighed for at tilrettelægge sit eget arbejde.
    • At kunne bidrage til at forældre bliver bedre til at tage godt vare på deres børn.
    • At indgå i udviklingen af fremtidens diakonale arbejde i Folkekirken.
  • En tidsbegrænset fuldtidsstilling - indtil 31. december 2019 med mulighed for forlængelse.

 

 

Organiseringen som koordinator:

Koordinatoren skal virke som koordinator i Center for Folkekirkens Familiestøtte i Vesthimmerlands Provsti. Koordinatoren refererer til lederen af Center for Folkekirkens Familiestøtte.

Koordinatoren får arbejdsplads beliggende i Aars.

Det forventes, at medarbejderen er indstillet på fleksible arbejdstider, og stillingen forudsætter geografisk fleksibilitet.

Koordinatoren bliver medarbejder i Center for Folkekirkens Familiestøtte og vil indgå på lige fod med øvrige medarbejdere i centret i forhold til vidensdeling, supervision, kursusaktiviteter, samarbejde mv.

Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og CO10 og organisationsaftale mellem Kirkeministeriet og CO10 for kirkefunktionærer med kerneopgaver som henholdsvis kordegn, sognemedhjælper/kirke- og kulturmedarbejder eller kirkemusiker og det tilhørende protokollat for sognemedhjælpere.

 

Aftalerne kan ses på www.folkekirkenspersonale.dk.

 

Forinden ansættelse skal der ske en ækvivalering af ansøgerens kompetenceniveau, hvis den valgte ansøger ikke tidligere har haft ansættelse som sognemedhjælper, jf. cirkulære om kompetencekrav for kirkefunktionærer med sognemedhjælperfunktioner Cirkulære om kompetencekrav for kirkefunktionærer med sognemedhjælperfunktioner. Formålet med ækvivaleringen er at fastslå, om der er behov for supplering af den valgte ansøgers kompetenceniveau.

Medarbejdere, der ikke opfylder kompetencekravet for stillingen og derfor skal supplere sit kompetenceniveau, aflønnes i løngruppe 1. Årslønnen aftales indenfor intervallet 277.258 kr. – 367.367 kr. (nutidskroner). Fikspunktet er 291.120 kr. (nutidskroner). Der er rådighedsforpligtelse til stillingen. Rådighedstillægget udgør 30.462 kr. (nutidskroner).

Medarbejdere, der opfylder kompetencekravet for den pågældende stilling, aflønnes i løngruppe 2. Årslønnen aftales indenfor intervallet 291.121 kr. – 415.887 kr. (nutidskroner). Fikspunktet er 313.100 kr.(nutidskroner). Der er rådighedsforpligtelse til stillingen. Rådighedstillægget udgør 30.462 kr. (nutidskroner).

 

Løn samt rådighedstillæg kvoteres i overensstemmelse med stillingens ansættelsesbrøk.

Aftale om indplacering i lønintervallet indgås mellem et menighedsråd i Vesthimmerland Provsti og Kirkekultur.nu

 

For nærmere information kontakt:

Leder af Center for Folkekirkens Familiestøtte Leif Sondrup, tlf 30 33 32 01, leso@km.dk eller

souschef Lisbeth Andreassen Ryelund, 30 33 50 02, liar@km.dk

 

Ansøgning Ansøgning med relevante bilag sendes senest den 7. marts 2018, kl. 12.00, til Leif Sondrup via jpi@km.dk.

Mærk ansøgningen: Koordinator til Folkekirkens Familiestøtte Vesterhimmerlands Provsti

For nærmere information om Center for Folkekirkens Familiestøtte se

www.folkekirkensfamiliestotte.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329758192Phoenix-a3d317f512018-02-09T11:05:56.497Koordinator til Center for Folkekirkens Familiestøtte i Vesthimmerland

En nyoprettet, spændende og udfordrende stilling som koordinator i Center for Folkekirkens Familiestøtte i Vesthimmerlands Provsti er ledig til besættelse snarest muligt.

Stillingen er på 37 timer om ugen.

 

Om Folkekirkens Familiestøtte

Formålet med ”Folkekirkens Familiestøtte” er at støtte forældre, der vil sætte fokus på børnenes trivsel i hjemmet. Der er tale om forebyggende støtte. En god og tryg opvækst er afgørende for, at barnet får gode forudsætninger for et godt liv.

Målgruppen er børnefamilier, hvor forældrene ønsker støtte til at øge trivslen i hjemmet. Støtten er målrettet specifikke udfordringer i den enkelte familie og ophører, når det kan konstateres, at behovet er opfyldt. Målgruppen er ikke familier, som det offentlige har ansvaret for.

Der er flere tilbud. En af mulighederne for støtte går via forældrevenner, som er godkendte frivillige. Koordinatoren aftaler med forældrene, hvad målsætningen er med støtten og hvad der dermed tilbydes af støtte. Den enkelte forældreven bliver herefter af koordinatoren matchet med familien på baggrund af den støtte, der er aftalt.

Andre støttetilbud er kommunikationskurser og samtaler, hvor forældre kan få tilbudt et PREP kursus (Praktiske Redskaber i et Engageret Parforhold) eller et Partjek, hvis de er samboende. Der tilbydes også KIFF kursus (Kommunikation i Fortsat Forældresamarbejde) til forældre, der er skilte og fortsat har fælles forældreansvar. Disse kurser eller samtaler bliver fulgt op af en brobygger, som er en godkendt frivillig, der holder opfølgende samtaler med forældrene efter kurset.

 

Koordinatorens primære arbejdsopgaver er

* At formidle Folkekirkens Familiestøtte støttetilbud til alle forældre i provstiet – bl.a. via relevante instanser som menighedsråd, præster, medarbejdere ved kirkerne, skoler, daginstitutioner, sundhedsplejen, foreninger mv. Formidling er en løbende og særdeles vigtig opgave.

* At udvikle og fastholde netværk, der såvel kan understøtte forældrenes kendskab til Folkekirkens Familiestøtte, som kan bistå med at rekruttere flere frivillige.

* At afklare støttebehovet med forældrene, der henvender sig, herunder på velbegrundet grundlag indgå aftaler om støtte og i øvrigt have kontakt med de pågældende familier.

* At rekruttere, give sparring til, fastholde og lede de frivillige.

* At sikre gode match mellem familier og frivillige, forældrevenner – sagligt og velbegrundet.

* Evaluerings og dokumentationsopgaver

 

Vi søger en koordinator, som:

* Har et godt kendskab til børnefamiliers udfordringer

* Har erfaring med at arbejde med frivillige, herunder rekruttering og ledelse

* Har analytiske evner og i stand til fagligt og sagligt at kunne begrunde sine beslutninger og handlinger

* Er god til at dokumentere indsatsen

* Har stærke kommunikative færdigheder både skriftligt og mundtligt

* Evner den gode, lyttende og imødekommende samtale

* Er meget udadvendt og rigtig god til at dyrke netværk

* Har et positivt livssyn, høj tolerance og særdeles god situationsfornemmelse

* Har god arbejdsdisciplin

* Er i stand til at indgå proaktivt i et fællesskab, herunder indgå i et meget tæt og konstruktivt samarbejde om opgaveløsningen med ledelsen

* Holder af at repræsentere Folkekirken og dens værdier

* Arbejder loyalt for at fremme Folkekirkens Familiestøtte.

 

Vi tilbyder:

    • En udviklingsorienteret arbejdsplads med store ambitioner.
    • En høj grad af fleksibilitet og mulighed for at tilrettelægge sit eget arbejde.
    • At kunne bidrage til at forældre bliver bedre til at tage godt vare på deres børn.
    • At indgå i udviklingen af fremtidens diakonale arbejde i Folkekirken.
  • En tidsbegrænset fuldtidsstilling - indtil 31. december 2019 med mulighed for forlængelse.

 

 

Organiseringen som koordinator:

Koordinatoren skal virke som koordinator i Center for Folkekirkens Familiestøtte i Vesthimmerlands Provsti. Koordinatoren refererer til lederen af Center for Folkekirkens Familiestøtte.

Koordinatoren får arbejdsplads beliggende i Aars.

Det forventes, at medarbejderen er indstillet på fleksible arbejdstider, og stillingen forudsætter geografisk fleksibilitet.

Koordinatoren bliver medarbejder i Center for Folkekirkens Familiestøtte og vil indgå på lige fod med øvrige medarbejdere i centret i forhold til vidensdeling, supervision, kursusaktiviteter, samarbejde mv.

Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og CO10 og organisationsaftale mellem Kirkeministeriet og CO10 for kirkefunktionærer med kerneopgaver som henholdsvis kordegn, sognemedhjælper/kirke- og kulturmedarbejder eller kirkemusiker og det tilhørende protokollat for sognemedhjælpere.

 

Aftalerne kan ses på www.folkekirkenspersonale.dk.

 

Forinden ansættelse skal der ske en ækvivalering af ansøgerens kompetenceniveau, hvis den valgte ansøger ikke tidligere har haft ansættelse som sognemedhjælper, jf. cirkulære om kompetencekrav for kirkefunktionærer med sognemedhjælperfunktioner Cirkulære om kompetencekrav for kirkefunktionærer med sognemedhjælperfunktioner. Formålet med ækvivaleringen er at fastslå, om der er behov for supplering af den valgte ansøgers kompetenceniveau.

Medarbejdere, der ikke opfylder kompetencekravet for stillingen og derfor skal supplere sit kompetenceniveau, aflønnes i løngruppe 1. Årslønnen aftales indenfor intervallet 277.258 kr. – 367.367 kr. (nutidskroner). Fikspunktet er 291.120 kr. (nutidskroner). Der er rådighedsforpligtelse til stillingen. Rådighedstillægget udgør 30.462 kr. (nutidskroner).

Medarbejdere, der opfylder kompetencekravet for den pågældende stilling, aflønnes i løngruppe 2. Årslønnen aftales indenfor intervallet 291.121 kr. – 415.887 kr. (nutidskroner). Fikspunktet er 313.100 kr.(nutidskroner). Der er rådighedsforpligtelse til stillingen. Rådighedstillægget udgør 30.462 kr. (nutidskroner).

 

Løn samt rådighedstillæg kvoteres i overensstemmelse med stillingens ansættelsesbrøk.

Aftale om indplacering i lønintervallet indgås mellem et menighedsråd i Vesthimmerland Provsti og Kirkekultur.nu

 

For nærmere information kontakt:

Leder af Center for Folkekirkens Familiestøtte Leif Sondrup, tlf 30 33 32 01, leso@km.dk eller

souschef Lisbeth Andreassen Ryelund, 30 33 50 02, liar@km.dk

 

Ansøgning Ansøgning med relevante bilag sendes senest den 7. marts 2018, kl. 12.00, til Leif Sondrup via jpi@km.dk.

Mærk ansøgningen: Koordinator til Folkekirkens Familiestøtte Vesterhimmerlands Provsti

For nærmere information om Center for Folkekirkens Familiestøtte se

www.folkekirkensfamiliestotte.dk

2018-03-08T00:50:31.563 En nyoprettet, spændende og udfordrende stilling som koordinator i Center for Folkekirkens Familiestøtte i Vesthimmerlands Provsti er ledig til besættelse snarest muligt. Stillingen er på 37 timer om ugen. Om Folkekirkens Familiestøtte Formålet med Folkekirkens Familiestøtte er at støtte forældre, der vil sætte fokus på børnenes trivsel i hjemmet. Der er tale om forebyggende støtte. En god og tryg opvækst er afgørende for, at barnet får gode forudsætninger for et godt liv. Målgruppen er børnefamilier, hvor forældrene ønsker støtte til at øge trivslen i hjemmet. Støtten er målrettet specifikke udfordringer i den enkelte familie og ophører, når det kan konstateres, at behovet er opfyldt. Målgruppen er ikke familier, som det offentlige har ansvaret for. Der er flere tilbud. En af mulighederne for støtte går via forældrevenner, som er godkendte frivillige. Koordinatoren aftaler med forældrene, hvad målsætningen er med støtten og hvad der dermed tilbydes af støtte. Den enkelte forældreven bliver herefter af koordinatoren matchet med familien på baggrund af den støtte, der er aftalt. Andre støttetilbud er kommunikationskurser og samtaler, hvor forældre kan få tilbudt et PREP kursus (Praktiske Redskaber i et Engageret Parforhold) eller et Partjek, hvis de er samboende. Der tilbydes også KIFF kursus (Kommunikation i Fortsat Forældresamarbejde) til forældre, der er skilte og fortsat har fælles forældreansvar. Disse kurser eller samtaler bliver fulgt op af en brobygger, som er en godkendt frivillig, der holder opfølgende samtaler med forældrene efter kurset. Koordinatorens primære arbejdsopgaver er * At formidle Folkekirkens Familiestøtte støttetilbud til alle forældre i provstiet bl.a. via relevante instanser som menighedsråd, præster, medarbejdere ved kirkerne, skoler, daginstitutioner, sundhedsplejen, foreninger mv. Formidling er en løbende og særdeles vigtig opgave. * At udvikle og fastholde netværk, der såvel kan understøtte forældrenes kendskab til Folkekirkens Familiestøtte, som kan bistå med at rekruttere flere frivillige. * At afklare støttebehovet med forældrene, der henvender sig, herunder på velbegrundet grundlag indgå aftaler om støtte og i øvrigt have kontakt med de pågældende familier. * At rekruttere, give sparring til, fastholde og lede de frivillige. * At sikre gode match mellem familier og frivillige, forældrevenner sagligt og velbegrundet. * Evaluerings og dokumentationsopgaver Vi søger en koordinator, som: * Har et godt kendskab til børnefamiliers udfordringer * Har erfaring med at arbejde med frivillige, herunder rekruttering og ledelse * Har analytiske evner og i stand til fagligt og sagligt at kunne begrunde sine beslutninger og handlinger * Er god til at dokumentere indsatsen * Har stærke kommunikative færdigheder både skriftligt og mundtligt * Evner den gode, lyttende og imødekommende samtale * Er meget udadvendt og rigtig god til at dyrke netværk * Har et positivt livssyn, høj tolerance og særdeles god situationsfornemmelse * Har god arbejdsdisciplin * Er i stand til at indgå proaktivt i et fællesskab, herunder indgå i et meget tæt og konstruktivt samarbejde om opgaveløsningen med ledelsen * Holder af at repræsentere Folkekirken og dens værdier * Arbejder loyalt for at fremme Folkekirkens Familiestøtte. Vi tilbyder: En udviklingsorienteret arbejdsplads med store ambitioner. En høj grad af fleksibilitet og mulighed for at tilrettelægge sit eget arbejde. At kunne bidrage til at forældre bliver bedre til at tage godt vare på deres børn. At indgå i udviklingen af fremtidens diakonale arbejde i Folkekirken. En tidsbegrænset fuldtidsstilling - indtil 31. december 2019 med mulighed for forlængelse. Organiseringen som koordinator: Koordinatoren skal virke som koordinator i Center for Folkekirkens Familiestøtte i Vesthimmerlands Provsti. Koordinatoren refererer til lederen af Center for Folkekirkens Familiestøtte. Koordinatoren får arbejdsplads beliggende i Aars. Det forventes, at medarbejderen er indstillet på fleksible arbejdstider, og stillingen forudsætter geografisk fleksibilitet. Koordinatoren bliver medarbejder i Center for Folkekirkens Familiestøtte og vil indgå på lige fod med øvrige medarbejdere i centret i forhold til vidensdeling, supervision, kursusaktiviteter, samarbejde mv. Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og CO10 og organisationsaftale mellem Kirkeministeriet og CO10 for kirkefunktionærer med kerneopgaver som henholdsvis kordegn, sognemedhjælper kirke- og kulturmedarbejder eller kirkemusiker og det tilhørende protokollat for sognemedhjælpere. Aftalerne kan ses på www.folkekirkenspersonale.dk. Forinden ansættelse skal der ske en ækvivalering af ansøgerens kompetenceniveau, hvis den valgte ansøger ikke tidligere har haft ansættelse som sognemedhjælper, jf. cirkulære om kompetencekrav for kirkefunktionærer med sognemedhjælperfunktioner Cirkulære om kompetencekrav for kirkefunktionærer med sognemedhjælperfunktioner. Formålet med ækvivaleringen er at fastslå, om der er behov for supplering af den valgte ansøgers kompetenceniveau. Medarbejdere, der ikke opfylder kompetencekravet for stillingen og derfor skal supplere sit kompetenceniveau, aflønnes i løngruppe 1. Årslønnen aftales indenfor intervallet 277.258 kr. 367.367 kr. (nutidskroner). Fikspunktet er 291.120 kr. (nutidskroner). Der er rådighedsforpligtelse til stillingen. Rådighedstillægget udgør 30.462 kr. (nutidskroner). Medarbejdere, der opfylder kompetencekravet for den pågældende stilling, aflønnes i løngruppe 2. Årslønnen aftales indenfor intervallet 291.121 kr. 415.887 kr. (nutidskroner). Fikspunktet er 313.100 kr.(nutidskroner). Der er rådighedsforpligtelse til stillingen. Rådighedstillægget udgør 30.462 kr. (nutidskroner). Løn samt rådighedstillæg kvoteres i overensstemmelse med stillingens ansættelsesbrøk. Aftale om indplacering i lønintervallet indgås mellem et menighedsråd i Vesthimmerland Provsti og Kirkekultur.nu For nærmere information kontakt: Leder af Center for Folkekirkens Familiestøtte Leif Sondrup, tlf 30 33 32 01, leso@km.dk eller souschef Lisbeth Andreassen Ryelund, 30 33 50 02, liar@km.dk Ansøgning Ansøgning med relevante bilag sendes senest den 7. marts 2018, kl. 12.00, til Leif Sondrup via jpi@km.dk. Mærk ansøgningen: Koordinator til Folkekirkens Familiestøtte Vesterhimmerlands Provsti For nærmere information om Center for Folkekirkens Familiestøtte se www.folkekirkensfamiliestotte.dk11Jobneta3d317f5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-07T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3106111Aalborg Budolfi provsti11Folkekirkens Hus Gammel Torv 49000AalborgDKDanmark157.048292009.92031190
jpi@km.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset523502JobNet47679841000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a3d317f5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a3d317f5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a3d317f5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a3d317f5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration352908575Leif Sondrupjpi@km.dkDKDanmarkDKDanmark329924858Studiekoordinator søges til Læreruddannelsen i AalborgRobot Læreruddannelsen på UCN, Aalborg søger en studiekoordinator med viden om uddannelse, gode kommunikative evner, varme og humor, og som kan sætte mål og retning for et godt fagligt og socialt studiemiljø i et tæt samarbejde med Læreruddannelsens studerende, medarbejdere og ledelse. Stillingen er med ansættelse i Aalborg. Læreruddannelsen UCN udgør en helhed og har adresse i både Aalborg og Hjørring. Stillingen er til besættelse pr. 1. marts 2019. Studiekoordinatoren har reference til den ansvarlige studieleder og er en central og sammenhængsskabende funktion i Læreruddannelsen. Studiekoordinatoren skal i samarbejde med ledelsen implementere strategier og ledelsesbeslutninger inden for ansvarsområdet. Stillingen som studiekoordinator omfatter: Studiekoordination Koordineringen med studieadministrationen, kontaktlærere, studie- og studentervejlederne og tutorer i forhold til studiets afvikling Opfølgning på de studerendes deltagelsespligt Planlægning og deltagelse i studiestart herunder planlægning af introforløb Ansættelse af og kontakt til tutorer Ansættelse af og kontakt til studentervejledere Foredrag og kurser samt Aktiv på Tværs i Aalborg, i samarbejde med Pædagoguddannelsen Studenterkontakt herunder til årgangene via årgangsmøder Informationsmøder for potentielle ansøgere til tutor- og studentervejlederstillinger Orientering i forbindelse med de studerendes valg af moduler og undervisningsfag Samarbejde med Læreruddannelsens ledelse, Ac ere og studiekoordinator i Hjørring Ledelsesunderstøttende opgaver Arbejde med fastholdelse og frafald Deltagelse i arbejdsgrupper og opgaver på tværs af uddannelser i UCN Referentopgaver i forbindelse med diverse møder Studievejledningsopgaver Ad hoc-opgaver Vi søger en ny kollega som: Arbejder selvstændigt, struktureret og driftssikkert Understøtter processer i ledelse, råd og udvalg Er sparringspartner for Læreruddannelsens ledelse Har stor lyst til tæt samarbejde og kommunikation med de studerende og undervisere på uddannelsen Kan drive projekter i og på tværs af læreruddannelsen Har personlig gennemslagskraft Løn og ansættelsesvilkår: Sker ansættelsen som teknisk administrativ medarbejder er løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Sker ansættelsen som akademisk-medarbejder er løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation (AC). Yderligere oplysninger: Yderligere oplysninger vedr. stillingen kan fås ved henvendelse til Studieleder Michael Bundgaard på tlf.: 7269 0726 eller mail: MBU@ucn.dk eller til Uddannelseschef Jesper Vinther på tlf.: 7269 0575 eller mail: JEV@ucn.dk. Der forventes afholdt ansættelsessamtaler den 22. januar 2019 kl. 09:00 12:00 Læs mere om Læreruddannelsen her. Interne og eksterne ansøgere behandles samtidig. Professionshøjskolen UCN arbejder med uddannelse, udvikling og innovation inden for business, pædagogik, sundhed og teknologi. Vi har ca. 9.500 studerende på erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser, over 8.000 kursister og studerende på efter- og videreuddannelse og ca. 950 ansatte. UCN s aktiviteter er fordelt på en række adresser i Aalborg, Hjørring og Thisted.Læreruddannelsen på UCN, Aalborg søger en studiekoordinator med viden om uddannelse, gode kommunikative evner, varme og humor, og som kan sætte mål og retning for et godt fagligt og socialt studiemiljø i et tæt samarbejde med Læreruddannelsens studerende, medarbejdere og ledelse.

Stillingen er med ansættelse i Aalborg. Læreruddannelsen UCN udgør en helhed og har adresse i både Aalborg og Hjørring.

Stillingen er til besættelse pr. 1. marts 2019. Studiekoordinatoren har reference til den ansvarlige studieleder og er en central og sammenhængsskabende funktion i Læreruddannelsen. Studiekoordinatoren skal i samarbejde med ledelsen implementere strategier og ledelsesbeslutninger inden for ansvarsområdet.

Stillingen som studiekoordinator omfatter:

Studiekoordination
  • Koordineringen med studieadministrationen, kontaktlærere, studie- og studentervejlederne og tutorer i forhold til studiets afvikling
  • Opfølgning på de studerendes deltagelsespligt
  • Planlægning og deltagelse i studiestart herunder planlægning af introforløb
  • Ansættelse af og kontakt til tutorer
  • Ansættelse af og kontakt til studentervejledere
  • Foredrag og kurser samt ”Aktiv på Tværs” i Aalborg, i samarbejde med Pædagoguddannelsen
  • Studenterkontakt herunder til årgangene via årgangsmøder
  • Informationsmøder for potentielle ansøgere til tutor- og studentervejlederstillinger
  • Orientering i forbindelse med de studerendes valg af moduler og undervisningsfag
  • Samarbejde med Læreruddannelsens ledelse, Ac’ere og studiekoordinator i Hjørring
  • Ledelsesunderstøttende opgaver
  • Arbejde med fastholdelse og frafald
  • Deltagelse i arbejdsgrupper og opgaver på tværs af uddannelser i UCN
  • Referentopgaver i forbindelse med diverse møder
  • Studievejledningsopgaver
  • Ad hoc-opgaver

Vi søger en ny kollega som:
  • Arbejder selvstændigt, struktureret og driftssikkert
  • Understøtter processer i ledelse, råd og udvalg
  • Er sparringspartner for Læreruddannelsens ledelse
  • Har stor lyst til tæt samarbejde og kommunikation med de studerende og undervisere på uddannelsen
  • Kan drive projekter i og på tværs af læreruddannelsen
  • Har personlig gennemslagskraft

Løn og ansættelsesvilkår:
Sker ansættelsen som teknisk administrativ medarbejder er løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Sker ansættelsen som akademisk-medarbejder er løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation (AC).

Yderligere oplysninger:
Yderligere oplysninger vedr. stillingen kan fås ved henvendelse til Studieleder Michael Bundgaard på tlf.: 7269 0726 eller mail: MBU@ucn.dk eller til Uddannelseschef Jesper Vinther på tlf.: 7269 0575 eller mail: JEV@ucn.dk.

Der forventes afholdt ansættelsessamtaler den 22. januar 2019 kl. 09:00 – 12:00

Læs mere om Læreruddannelsen her.

Interne og eksterne ansøgere behandles samtidig.


Professionshøjskolen UCN arbejder med uddannelse, udvikling og innovation inden for business, pædagogik, sundhed og teknologi. Vi har ca. 9.500 studerende på erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser, over 8.000 kursister og studerende på efter- og videreuddannelse og ca. 950 ansatte. UCN's aktiviteter er fordelt på en række adresser i Aalborg, Hjørring og Thisted.
University College NordjyllandAalborg2018-12-08T00:00:002019-01-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studiekoordinator søges til Læreruddannelsen i Aalborg

University College Nordjylland

Aalborg
Læreruddannelsen på UCN, Aalborg søger en studiekoordinator med viden om uddannelse, gode kommunikative evner, varme og humor, og som kan sætte mål og retning for et godt fagligt og socialt studiemiljø i et tæt samarbejde med Læreruddannelsens stude...
Indrykket:8. december 2018
Udløbsdato:2. januar 2019