Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Koordinator til Kofoedsminde, Rødbyhavn

Koordinering og sagsbehandling for Kofoedsmindes beboere.
-
er du én af vores 2 nye koordinatorer?

Som koordinator sikrer du beboerens sagsbehandling så den understøtter dennes livsduelighed og ophold på Kofoedsminde. Du indsamler afdelingens dokumenterede viden omkring beboerens udvikling, udarbejder udtalelser og individuel plan for den enkelte og søger om udgange, domsændring, deltager i møder og meget mere.

Kofoedsmindes tilbud består af 15 afdelinger, heraf 14 sikrede, samt beskyttet beskæftigelse og intern skole. Vi er i gang med at implementere ”Fælles tilgang og praksis”, som er Kofoedsmindes grundlag for det individuelle arbejde sammen med beboerne.
Læs mere om "Kofoedsminde-modellen" og "Det står vi for" samt organisationsoversigten.

Din primære opgaveløsning foregår ude på afdelingerne i tæt samarbejde med beboerne, afdelingens personale og afdelingslederen, hvor du har ansvaret for koordinering og sagsbehandling for beboerne på indtil flere afdelinger. Du vil indgå i et team med 7 andre koordinatorer og vil arbejde tæt sammen med den interne visitation samt indgå i det tværfaglige samarbejde på Kofoedsminde.

For at være en god koordinator skal du være nærværende og synlig for beboere og kollegaer, samtidig med at du kan overskue mange typer af opgaver, arbejde systematisk og overholde deadlines.

Vi forestiller os at du har en sagsbehandlende, administrativ eller anden relevant uddannelse. Derudover har du erfaring i at skabe overblik og udføre den kontinuerlige systematiske sagsbehandling. Du har gode skriftlige kompetencer, som du også gerne bruger når kollegaerne på afdelingen har brug for en hjælpende hånd.
Læs funktionsbeskrivelse og kompetencekrav for stillingen her: funktionsbeskivelsekoordinator.pdf og kompetencekravtilkoordinatorerne.pdf

Stillingerne er faste stillinger på 37 timer pr. uge og ansættelse sker efter gældende overenskomst.

Har du lyst til at være med i dette spændende arbejde så send din ansøgning via nedenstående link.

Der afholdes samtaler den 29.10.2019

Om Kofoedsminde
Kofoedsminde har eksisteret siden 1983 og er den eneste sikrede landsdækkende specialinstitution for voksne domsanbragte psykisk udviklingshæmmede i Danmark. Gennem årene har organisationen opbygget en betydelig og unik faglig ekspertise, som dagligt udfordres og udvikles. Her er fokus på at udvikle løsninger for den enkelte beboers behov. Kofoedsminde løser opgaver på sikrede og åbne afdelinger samt i sikrede og åbne særforanstaltninger.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330093395Phoenix-f4a3d54412019-09-20T00:00:00Koordinator til Kofoedsminde, Rødbyhavn

Koordinering og sagsbehandling for Kofoedsmindes beboere.
-
er du én af vores 2 nye koordinatorer?

Som koordinator sikrer du beboerens sagsbehandling så den understøtter dennes livsduelighed og ophold på Kofoedsminde. Du indsamler afdelingens dokumenterede viden omkring beboerens udvikling, udarbejder udtalelser og individuel plan for den enkelte og søger om udgange, domsændring, deltager i møder og meget mere.

Kofoedsmindes tilbud består af 15 afdelinger, heraf 14 sikrede, samt beskyttet beskæftigelse og intern skole. Vi er i gang med at implementere ”Fælles tilgang og praksis”, som er Kofoedsmindes grundlag for det individuelle arbejde sammen med beboerne.
Læs mere om "Kofoedsminde-modellen" og "Det står vi for" samt organisationsoversigten.

Din primære opgaveløsning foregår ude på afdelingerne i tæt samarbejde med beboerne, afdelingens personale og afdelingslederen, hvor du har ansvaret for koordinering og sagsbehandling for beboerne på indtil flere afdelinger. Du vil indgå i et team med 7 andre koordinatorer og vil arbejde tæt sammen med den interne visitation samt indgå i det tværfaglige samarbejde på Kofoedsminde.

For at være en god koordinator skal du være nærværende og synlig for beboere og kollegaer, samtidig med at du kan overskue mange typer af opgaver, arbejde systematisk og overholde deadlines.

Vi forestiller os at du har en sagsbehandlende, administrativ eller anden relevant uddannelse. Derudover har du erfaring i at skabe overblik og udføre den kontinuerlige systematiske sagsbehandling. Du har gode skriftlige kompetencer, som du også gerne bruger når kollegaerne på afdelingen har brug for en hjælpende hånd.
Læs funktionsbeskrivelse og kompetencekrav for stillingen her: funktionsbeskivelsekoordinator.pdf og kompetencekravtilkoordinatorerne.pdf

Stillingerne er faste stillinger på 37 timer pr. uge og ansættelse sker efter gældende overenskomst.

Har du lyst til at være med i dette spændende arbejde så send din ansøgning via nedenstående link.

Der afholdes samtaler den 29.10.2019

Om Kofoedsminde
Kofoedsminde har eksisteret siden 1983 og er den eneste sikrede landsdækkende specialinstitution for voksne domsanbragte psykisk udviklingshæmmede i Danmark. Gennem årene har organisationen opbygget en betydelig og unik faglig ekspertise, som dagligt udfordres og udvikles. Her er fokus på at udvikle løsninger for den enkelte beboers behov. Kofoedsminde løser opgaver på sikrede og åbne afdelinger samt i sikrede og åbne særforanstaltninger.

2019-10-17T00:51:08.813 Koordinering og sagsbehandling for Kofoedsmindes beboere. - er du n af vores 2 nye koordinatorer? Som koordinator sikrer du beboerens sagsbehandling så den understøtter dennes livsduelighed og ophold på Kofoedsminde. Du indsamler afdelingens dokumenterede viden omkring beboerens udvikling, udarbejder udtalelser og individuel plan for den enkelte og søger om udgange, domsændring, deltager i møder og meget mere. Kofoedsmindes tilbud består af 15 afdelinger, heraf 14 sikrede, samt beskyttet beskæftigelse og intern skole. Vi er i gang med at implementere Fælles tilgang og praksis , som er Kofoedsmindes grundlag for det individuelle arbejde sammen med beboerne. Læs mere om Kofoedsminde-modellen og Det står vi for samt organisationsoversigten. Din primære opgaveløsning foregår ude på afdelingerne i tæt samarbejde med beboerne, afdelingens personale og afdelingslederen, hvor du har ansvaret for koordinering og sagsbehandling for beboerne på indtil flere afdelinger. Du vil indgå i et team med 7 andre koordinatorer og vil arbejde tæt sammen med den interne visitation samt indgå i det tværfaglige samarbejde på Kofoedsminde. For at være en god koordinator skal du være nærværende og synlig for beboere og kollegaer, samtidig med at du kan overskue mange typer af opgaver, arbejde systematisk og overholde deadlines. Vi forestiller os at du har en sagsbehandlende, administrativ eller anden relevant uddannelse. Derudover har du erfaring i at skabe overblik og udføre den kontinuerlige systematiske sagsbehandling. Du har gode skriftlige kompetencer, som du også gerne bruger når kollegaerne på afdelingen har brug for en hjælpende hånd. Læs funktionsbeskrivelse og kompetencekrav for stillingen her: funktionsbeskivelsekoordinator.pdf og kompetencekravtilkoordinatorerne.pdf Stillingerne er faste stillinger på 37 timer pr. uge og ansættelse sker efter gældende overenskomst. Har du lyst til at være med i dette spændende arbejde så send din ansøgning via nedenstående link. Der afholdes samtaler den 29.10.2019 Om Kofoedsminde Kofoedsminde har eksisteret siden 1983 og er den eneste sikrede landsdækkende specialinstitution for voksne domsanbragte psykisk udviklingshæmmede i Danmark. Gennem årene har organisationen opbygget en betydelig og unik faglig ekspertise, som dagligt udfordres og udvikles. Her er fokus på at udvikle løsninger for den enkelte beboers behov. Kofoedsminde løser opgaver på sikrede og åbne afdelinger samt i sikrede og åbne særforanstaltninger.11jobnetf4a3d544100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-16T00:00:000000http://www.regionsjaelland.dk/JobOgKarriere/Sider/JobSide.aspx?nr=154750EuropaDanmarkSjælland & øerLolland & FalsterLolland3615832Region Sjælland11Højbovej 94970RødbyDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent826777JobNet5047830504783010020-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f4a3d544https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f4a3d544https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f4a3d544&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f4a3d544&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonKoordinator til Kofoedsminde, Rødbyhavn1Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration362790408noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330098970VIRKSOMHEDSKOORDINATOR - med salgstalentRobot Vi søger en virksomhedskoordinator til vores afdeling i Vordingborg, Jobbet vil være på 37 timer om ugen. HVEM ER VI? Indsats er en tværfaglig anden aktør med 100 procents fokus på at få borgere tilbage på arbejdsmarkedet og i ordinært job. I Indsats arbejder vi ud fra 4 hjørnesten beskæftigelse, nærvær, kompetencer og nytænkning. De fire hjørnesten danner vores bagvedliggende manifest. Kernen i manifestet og hver eneste borgerindsats er den enkeltes tilbagevenden til arbejdsmarkedet. HVAD TILBYDER VI ? Vi tilbyder en grundig oplæring i vores manifest, indsatser, arbejdsmetoder og borgertilgang. Du vil blive en del af et professionelt og engageret hold med 25 andre kollegaer, som vil hjælpe og støtte dig i din oplæring samt i dit daglige arbejde i Indsats. Du vil trives hos os, hvis du vægter stor indflydelse på din egen hverdag og den fremtidige udvikling af din arbejdsplads. Vi tilbyder et arbejde, hvor du sammen med resten af holdet i Indsats gør en forskel for mange mennesker hver dag. DIN PROFIL ? Vi forstiller os, at du kommer med erfaring fra beskæftigelsesbranchen og eller vikar- og rekrutteringsbranchen, samt at du brænder for at hjælpe mennesker i eller tilbage til ordinært arbejde. Du mestrer kunsten at sælge Du mestre kundepleje Du besidder et stort administrativt talent Du mestrer at kommunikere på skrift såvel som mundtligt med både sagsbehandlere, borgere og virksomheder Du formår at træffe en selvstændig beslutning Du lader dig styre af sund fornuft Du kan navigere i mange opgaver på engang Du formår at styre din egen tid og prioritere dine arbejdsopgaver Du er en holdspiller Du har kørekort og egen bil JOBBET ? Din overordnede arbejdsopgave som virksomhedskoordinator bliver at matche kontanthjælpsmodtagere med virksomheder i Vordingborg kommune samt i de omkringliggende kommuner. Din hverdag vil primært bestå af følgende opgaver: Finde praktikpladser arbejdspladser Interview med borgere Udarbejdelse af cv er Indhentning af referencer Matchning med virksomheder Løbende dialog med virksomheder og samarbejdspartnere Besøg på virksomheder Dialog med jobcentres sagsbehandlere Udfærdigelse af progressionsrapporter Hvis du ønsker at blive en del af holdet i indsats skal du sende din ansøgning til kgb@indsats.nu. Der vil blive løbende blive afholdt jobsamtaler med henblik på opstart i jobbet hurtigst muligt. Hvis du har uddybende spørgsmål, er du mere end velkommen til at ringe til adm. direktør Kim Georg Brynningsen på tlf. 60177110. Du kan også hente yderligere info på vores LinkedIn profil. Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Mvh. Kim Georg Brynningsen Adm. direktør Indsats

Vi søger en virksomhedskoordinator til vores afdeling i Vordingborg, Jobbet vil være på 37 timer om ugen.    

HVEM ER VI?  

Indsats er en tværfaglig anden aktør med 100 procents fokus på at få borgere tilbage på arbejdsmarkedet og i ordinært job. I Indsats arbejder vi ud fra 4 hjørnesten; beskæftigelse, nærvær, kompetencer og nytænkning. De fire hjørnesten danner vores bagvedliggende manifest. Kernen i manifestet og hver eneste borgerindsats er den enkeltes tilbagevenden til arbejdsmarkedet.    

HVAD TILBYDER VI ?  

Vi tilbyder en grundig oplæring i vores manifest, indsatser, arbejdsmetoder og borgertilgang. Du vil blive en del af et professionelt og engageret hold med 25 andre kollegaer, som vil hjælpe og støtte dig i din oplæring samt i dit daglige arbejde i Indsats. Du vil trives hos os, hvis du vægter stor indflydelse på din egen hverdag og den fremtidige udvikling af din arbejdsplads. Vi tilbyder et arbejde, hvor du sammen med resten af holdet i Indsats gør en forskel for mange mennesker hver dag.    

DIN PROFIL ?  

Vi forstiller os, at du kommer med erfaring fra beskæftigelsesbranchen og/eller vikar- og rekrutteringsbranchen, samt at du brænder for at hjælpe mennesker i eller tilbage til ordinært arbejde.

  • Du mestrer kunsten at sælge
  • Du mestre kundepleje
  • Du besidder et stort administrativt talent
  • Du mestrer at kommunikere på skrift såvel som mundtligt med både sagsbehandlere, borgere og virksomheder
  • Du formår at træffe en selvstændig beslutning
  • Du lader dig styre af sund fornuft
  • Du kan navigere i mange opgaver på engang
  • Du formår at styre din egen tid og prioritere dine arbejdsopgaver
  • Du er en holdspiller     
  • Du har kørekort og egen bil     

JOBBET  ?  

Din overordnede arbejdsopgave som virksomhedskoordinator bliver at matche   kontanthjælpsmodtagere med virksomheder i Vordingborg kommune samt i de omkringliggende kommuner. Din hverdag vil primært bestå af følgende opgaver:  

  • Finde praktikpladser / arbejdspladser
  • Interview med borgere
  • Udarbejdelse af cv’er
  • Indhentning af referencer
  • Matchning med virksomheder
  • Løbende dialog med virksomheder og samarbejdspartnere 
  • Besøg på virksomheder
  • Dialog med jobcentres sagsbehandlere
  • Udfærdigelse af progressionsrapporter    

 

Hvis du ønsker at blive en del af holdet i indsats skal du sende din ansøgning til kgb@indsats.nu. Der vil blive løbende blive afholdt jobsamtaler med henblik på opstart i jobbet hurtigst muligt. Hvis du har uddybende spørgsmål, er du mere end velkommen til at ringe til adm. direktør Kim Georg Brynningsen på tlf. 60177110. Du kan også hente yderligere info på vores LinkedIn profil.  

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.  

Mvh. 

Kim Georg Brynningsen  

Adm. direktør

Indsats                                               

indsats ApSVordingborg2019-10-02T00:00:002019-10-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

VIRKSOMHEDSKOORDINATOR - med salgstalent

indsats ApS

Vordingborg
Vi søger en virksomhedskoordinator til vores afdeling i Vordingborg, Jobbet vil være på 37 timer om ugen. HVEM ER VI? Indsats er en tværfaglig anden aktør med 100 procents fokus på at få borgere tilbage på arbejdsmarkedet og i ordinært job. I Indsat...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019