Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Koordinator til kræftpakkeforløb ved Øre-, Næse- og Halskirurgi, Aarhus Universitetshospital

Christine, Teresa, Majbritt, Charlotte og Christina mangler DIG!
Søger du faglig udvikling, ansvar og medindflydelse, så har vi stillingen til dig.

Vi nu søger en erfaren og dygtig lægesekretær til en spændende stilling med funktion som koordinator af kræftpakkeforløb.
Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. marts 2021 eller efter aftale.

Øre-, Næse- og Halskirurgi er en afdeling med både højt specialiserede-, regionale- og hovedfunktioner inden for specialet. Afdelingen er karakteriseret ved et højt aktivitetsniveau. Vi samarbejder med de øvrige øre-næse-halskirurgiske afdelinger i Region Midt og med flere andre specialer på AUH samt privatpraktiserende otologer.

Afdelingen har netop omstruktureret forløbsenheden, således den består af et – hvis vi selv skal sige det – fantastisk team af flere lægesekretærer og sygeplejersker, der i fællesskab og efter rul varetager funktionen som forløbskoordinator og samarbejder med et team af læger om at skabe det bedste patientforløb.
Som koordinator i forløbsenheden vil du også indgå i et funktionsrul i vores tumorteam med skiftende opgaver.

Opgaverne i forløbsenheden består af:

  • Administration, koordinering og kvalitetssikring af kræftpakkeforløb
  • Overordnet tovholder for den enkelte patients pakkeforløb
  • Telefonkontakt med patienter, pårørende og samarbejdspartnere
  • Sikre god og hensigtsmæssig planlægning/booking af kræftpakkeforløb
  • Forberedelse, deltagelse, skrivning og opfølgning på MDT-konferencer
  • Samarbejde med operationsbooking og afdelingsledelsen med henblik på at sikre målopfyldelse af de maksimale ventetider
  • Sikre korrekt kræftpakkeregistrering

I vores tumorteam vil du skulle deltage i såvel basisopgaver (booking, journalskrivning, telefonbetjening mm), men også få tid til at fordybe dig i mere komplekse opgaver (f.eks. kræftpakkerelateret registrering, dataudtræk og/eller andre opgaver efter ønske/behov)

Om dig:
Vi foretrækker en ny kollega, som er fleksibel og åben over for både daglige rutineprægede opgaver og nye opgaver - ligesom en kvalitetsbevidst, positiv og smidig tilgang til arbejdet, hvor også det tværfaglige samarbejde er væsentligt.

Vi forventer du er:  
  • uddannet lægesekretær og gerne med kendskab til og interesse for kræftpakkeforløb.
  • en god og stabil kollega, som kan arbejde selvstændigt og trives i en travl hverdag.
  • ansvarlig, tillidsvækkende og serviceminded og trives med patientkontakt – herunder særligt kræftpatienter.
  • positiv og har lyst til aktivt at deltage i et tværfagligt samarbejde.
  • du har let ved at lære nyt og har mod på at byde ind med nye løsninger og ny tænkning.
  • omstillingsparat, har et godt overblik og bridrager professionelt til udvikling af opgaverne.

Vi kan tilbyde:
  • 18 dygtige kolleger, fordelt på hhv. klinik, sengeafsnit, sekretariat og tumorteam/forløbsenhed.
  • et afvekslende og udfordrende arbejde i et spændende speciale med høj aktivitet.
  • gode muligheder for faglig sparring
  • en positiv og afslappet omgangstone med et velfungerende mono- og tværfagligt arbejdsmiljø.
  • grundig oplæring

Vi har kontinuerligt fokus på at forbedre og videreudvikle arbejdsgange og registreringspraksis i afdelingen og vægter det gode arbejdsmiljø rigtig højt!

Arbejdstiden er som udgangspunkt mandag til torsdag kl. 8-15.30 og fredag kl. 8-15.00.
Afdelingens lægesekretærer deltager desuden i et vagtrul med skrivevagt til kl. 17.00 på hverdage (cirka 2 gange om måneden). Når du har vagt, skriver du fortrinsvist operationer og hastende notater.


For mere information og spørgsmål er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Sickan Hvass tlf. 5135 9265 eller Christine Madsen i forløbsenheden på 7845 4020.
Du er også meget velkommen til at aftale et besøg i afdelingen.
Løn og ansættelsesvilkår iht. gældende overenskomst. Ansættelse er betinget af tilfredsstillende børneattest.
Ansøgningsfristen er søndag d. 17. januar 2021. Samtaler forventes afholdt i uge 3.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.