Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Koordinator til skolens kompetenceteam med særlig viden om specialpædagogisk undervisning

Herlev Byskole søger en uddannet lærer med læsefaglig baggrund, da der til stillingen er undervisning i dansk på 2. årgang. Stillingen er en fast fuldtidsstilling pr. 1. oktober 2019 eller snarest muligt.

Det er en forudsætning, at du har erfaring med det koordinerende arbejde i et kompetence-/resursecenter, herunder det tværfaglige samarbejde med blandt andet PPR og de sociale myndigheder. Erfaring med og lysten til at vejlede omkring sprogbaseret undervisning og co-teaching, er også væsentligt for at kunne varetage denne stilling.

Herlev Byskole har et velfungerende Kompetenceteam (Kompetence, Inklusion og Trivsel), hvor vejledere og resursepersoner samarbejder og koordinerer opgaven indenfor disse områder. Dette team søger vi en koordinator til.


Vi forventer at du:

  • er læreruddannet med undervisningserfaring
  • har interesse for resursecenterets funktioner og indsatser
  • har erfaring med netværksmøder og samarbejde med PPR og de sociale myndigheder
  • har erfaring med vejledning og faglig/didaktisk rådgivning og vejledning
  • har interesse og erfaring med elever der bliver udfordret af skolen og kan medvirke til deres udvikling
 

Kerneopgaverne er - i samarbejde med skolens ledelse at:
  • koordinere det tværfaglige sundhedsteam
  • deltage i ugentligt styregruppemøde
  • koordinere kompetence- og resurseundervisningen
  • deltage i kommunale kompetence- og resursemøder
  • koordinere interne kompetence- og resursemøder
  • planlægge indsatsperioder og udarbejde årshjul for øvrige resursemedarbejdere
  • deltage i møder og øvrig kontakt med skolens resursemedarbejdere
  • rådgive og vejlede ledelse og kolleger

Vi er en folkeskole beliggende i Herlev Kommune. Vi er en skole med mangfoldighed af elever, forældre, lærere, pædagoger og ledere.  Vi er beliggende på to matrikler og har 890 aktive elever fordelt på 0. -  9. klasse.

Vores engagerede medarbejdere, skolebestyrelsen og ledelsen samarbejder dagligt om at skabe de bedste rammer for elevernes udvikling. Vi har en hverdag med mange glæder og udfordringer, som løses af en robust og stabil medarbejdergruppe i et godt arbejdsmiljø, hvor engagement, samskabelse og humor fylder.

Vi har en fleksibel arbejdstid, hvor vi prioriterer at undervisning af høj kvalitet kræver god forberedelse. Hos os læser en fuldtidslærer i gennemsnit 750 undervisningstimer årligt. Vi har selvstyrende team og fleksible skemaer, så du kan være med til at sætte dit præg på hverdagen.

Ring gerne for yderligere information, hvis ovenstående har vakt din interesse. Du er meget velkommen til at besøge os i august måned og få mere at vide om os. Du kan kontakte skolen på 4452 5626 eller 2818 6276 og tale med viceskoleleder Helle Seliger eller med skoleleder Hanne Hansen.
 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048872Phoenix-0a53b99a12019-06-26T00:00:00Koordinator til skolens kompetenceteam med særlig viden om specialpædagogisk undervisningHerlev Byskole søger en uddannet lærer med læsefaglig baggrund, da der til stillingen er undervisning i dansk på 2. årgang. Stillingen er en fast fuldtidsstilling pr. 1. oktober 2019 eller snarest muligt.

Det er en forudsætning, at du har erfaring med det koordinerende arbejde i et kompetence-/resursecenter, herunder det tværfaglige samarbejde med blandt andet PPR og de sociale myndigheder. Erfaring med og lysten til at vejlede omkring sprogbaseret undervisning og co-teaching, er også væsentligt for at kunne varetage denne stilling.

Herlev Byskole har et velfungerende Kompetenceteam (Kompetence, Inklusion og Trivsel), hvor vejledere og resursepersoner samarbejder og koordinerer opgaven indenfor disse områder. Dette team søger vi en koordinator til.


Vi forventer at du:
  • er læreruddannet med undervisningserfaring
  • har interesse for resursecenterets funktioner og indsatser
  • har erfaring med netværksmøder og samarbejde med PPR og de sociale myndigheder
  • har erfaring med vejledning og faglig/didaktisk rådgivning og vejledning
  • har interesse og erfaring med elever der bliver udfordret af skolen og kan medvirke til deres udvikling
 

Kerneopgaverne er - i samarbejde med skolens ledelse at:
  • koordinere det tværfaglige sundhedsteam
  • deltage i ugentligt styregruppemøde
  • koordinere kompetence- og resurseundervisningen
  • deltage i kommunale kompetence- og resursemøder
  • koordinere interne kompetence- og resursemøder
  • planlægge indsatsperioder og udarbejde årshjul for øvrige resursemedarbejdere
  • deltage i møder og øvrig kontakt med skolens resursemedarbejdere
  • rådgive og vejlede ledelse og kolleger

Vi er en folkeskole beliggende i Herlev Kommune. Vi er en skole med mangfoldighed af elever, forældre, lærere, pædagoger og ledere.  Vi er beliggende på to matrikler og har 890 aktive elever fordelt på 0. -  9. klasse.

Vores engagerede medarbejdere, skolebestyrelsen og ledelsen samarbejder dagligt om at skabe de bedste rammer for elevernes udvikling. Vi har en hverdag med mange glæder og udfordringer, som løses af en robust og stabil medarbejdergruppe i et godt arbejdsmiljø, hvor engagement, samskabelse og humor fylder.

Vi har en fleksibel arbejdstid, hvor vi prioriterer at undervisning af høj kvalitet kræver god forberedelse. Hos os læser en fuldtidslærer i gennemsnit 750 undervisningstimer årligt. Vi har selvstyrende team og fleksible skemaer, så du kan være med til at sætte dit præg på hverdagen.

Ring gerne for yderligere information, hvis ovenstående har vakt din interesse. Du er meget velkommen til at besøge os i august måned og få mere at vide om os. Du kan kontakte skolen på 4452 5626 eller 2818 6276 og tale med viceskoleleder Helle Seliger eller med skoleleder Hanne Hansen.
 

 

2019-08-14T09:51:51.730 Herlev Byskole søger en uddannet lærer med læsefaglig baggrund, da der til stillingen er undervisning i dansk på 2. årgang. Stillingen er en fast fuldtidsstilling pr. 1. oktober 2019 eller snarest muligt. Det er en forudsætning, at du har erfaring med det koordinerende arbejde i et kompetence- resursecenter, herunder det tværfaglige samarbejde med blandt andet PPR og de sociale myndigheder. Erfaring med og lysten til at vejlede omkring sprogbaseret undervisning og co-teaching, er også væsentligt for at kunne varetage denne stilling. Herlev Byskole har et velfungerende Kompetenceteam (Kompetence, Inklusion og Trivsel), hvor vejledere og resursepersoner samarbejder og koordinerer opgaven indenfor disse områder. Dette team søger vi en koordinator til. Vi forventer at du:er læreruddannet med undervisningserfaringhar interesse for resursecenterets funktioner og indsatserhar erfaring med netværksmøder og samarbejde med PPR og de sociale myndighederhar erfaring med vejledning og faglig didaktisk rådgivning og vejledninghar interesse og erfaring med elever der bliver udfordret af skolen og kan medvirke til deres udvikling Kerneopgaverne er - i samarbejde med skolens ledelse at:koordinere det tværfaglige sundhedsteamdeltage i ugentligt styregruppemødekoordinere kompetence- og resurseundervisningendeltage i kommunale kompetence- og resursemøderkoordinere interne kompetence- og resursemøderplanlægge indsatsperioder og udarbejde årshjul for øvrige resursemedarbejderedeltage i møder og øvrig kontakt med skolens resursemedarbejdererådgive og vejlede ledelse og kolleger Vi er en folkeskole beliggende i Herlev Kommune. Vi er en skole med mangfoldighed af elever, forældre, lærere, pædagoger og ledere. Vi er beliggende på to matrikler og har 890 aktive elever fordelt på 0. - 9. klasse. Vores engagerede medarbejdere, skolebestyrelsen og ledelsen samarbejder dagligt om at skabe de bedste rammer for elevernes udvikling. Vi har en hverdag med mange glæder og udfordringer, som løses af en robust og stabil medarbejdergruppe i et godt arbejdsmiljø, hvor engagement, samskabelse og humor fylder. Vi har en fleksibel arbejdstid, hvor vi prioriterer at undervisning af høj kvalitet kræver god forberedelse. Hos os læser en fuldtidslærer i gennemsnit 750 undervisningstimer årligt. Vi har selvstyrende team og fleksible skemaer, så du kan være med til at sætte dit præg på hverdagen. Ring gerne for yderligere information, hvis ovenstående har vakt din interesse. Du er meget velkommen til at besøge os i august måned og få mere at vide om os. Du kan kontakte skolen på 4452 5626 eller 2818 6276 og tale med viceskoleleder Helle Seliger eller med skoleleder Hanne Hansen.11jobnet0a53b99a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-14T00:00:000000https://herlev.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=4cfc08de-90be-474e-a43c-1b4a8d2996210EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRødovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBallerupEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxeEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHerlev3552260Herlev Byskole11Herlev Bygade 902730HerlevDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent783239JobNet5009547500954710025-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a53b99ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a53b99ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a53b99a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a53b99a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/11.jpgKoordinator til skolens kompetenceteam med særlig viden om specialpædagogisk undervisning12007991Dansk3Læse/ tale233102Folkeskolelærer9Undervisning og pædagogik362135281noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330121827Dygtig lærer søges til vores dagbehandlingsafdeling VillaenRobot Vi er på udkig efter ny dygtig kollega, der forstår at kombinere stærke personlige egenskaber, såsom overblik, rummelighed og et roligt temperament, med solid faglig viden og erfaring. Gl. Hjortespringskole er Herlev Kommunes specialpædagogiske udviklingscenter og indeholder følgende elevkategorier fordelt på 5 afdelinger. Afdelingerne er beliggende på samme matrikel undtagen afdeling Kompetencen, der er beliggende i egne lokaler ca. 2 km fra Gl. Hjortespringskole. Afdeling A Elever med generelle indlæringsvanskeligheder. 0.-10. klasse Afdeling C Elever med behov for vidtgående specialundervisning, ADHD problematik og autisme Asberger problematik. 0.-10. klasse Behandlings afdelingen Villaen Elever med sociale emotionelle vanskeligheder fra 6-13 år. Alternativ undervisning og behandlingstilbud Afdeling Kompetencen Elever med sociale emotionelle vanskeligheder fra 13-17 år. Et alternativ undervisning og behandlingstilbud Gl. Hjortespring skole består af 140 elever og ca. 80 lærere og pædagoger, fysioterapeut samt ledelse, administration og en teknisk service afdeling. Villaen er en afdeling på skolen med 12 ansatte i to selvstyrende teams med fleksibel planlægning. I Villaen er der pt. plads til 14 børn. Der afholdes jævnligt konferencer, teammøder, personalemøder og supervision. Der er et tæt samarbejde med forældre og dette vægtes højt. Vi søger en dygtig lærer, som trives i interaktionen med elever og gerne har erfaring med behandlingsarbejdet og specialundervisning. Det er en fordel med en danskfaglig profil. Vi er et tilbud, hvor man oftest går glad hjem og med en følelse af at have gjort en forskel i det enkelte barns hverdag. Vi er en arbejdsplads hvor der er plads til at afprøve og udforske nye pædagogiske tiltag for barnets bedste. Du skal i tæt samarbejde, være en del af en hverdag, hvor der i en behandlingsmæssig kontekst er fokus på læring, udvikling og undervisning ud fra det enkelte barns behov. Vi opfordrer alle, som har relevant uddannelse og interesse i behandlingsarbejdet, til at sende en ansøgning. Vi ønsker:Du skal kunne arbejde relationsorienteret.Du skal være imødekommende, rummelig og have overskud til at smile.Din tilgang skal være Low Arousel.At kunne reflektere over egen praksis og kunne omstille sig selv ift. eleven.Se nye handlemuligheder i fastlåste systemer.Du skal kunne bevare roen og overblikket i konfliktsituationer.Være omstillingsparat ift. pressede situationer.Du skal kunne planlægge og forberede aktiviteter der skal rumme flere faglige og pædagogiske niveauer.Du skal have relevant faglig baggrund.Du er fagligt orienteret og kan arbejde dokumenterende f.eks. i form af statusskrivelser, behandlingsplaner mm. Vi tilbyder:Nogle dejlige og spændende børn.En skole der set muligheder frem for begrænsninger.Gode kollegaer.God normering.Tæt teamsamarbejde.Fleksibelt skema.Vi bor på en stor specialskole, hvor der er gode mulighed for sparring og udvikling.Supervision.Tæt tværfagligt samarbejde med psykologer, talepædagoger og fysioterapeut.En meget aktiv personaleklub med mange arrangementer i løbet af året. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Nærmere oplysninger kan indhentes ved at kontakte skoleleder Kenneth Lind Winther 2843 5488 eller fagligleder i Villa Charlotte Gaard 4026 5122. Derudover er der mulighed for selv at søge oplysninger på www.herlev.dk eller www.glhjortespring.dk. Stillingen er en fast, fuldtidsstilling med start snarest muligt. Ansøgningsfrist er mandag den 25. november kl. 12:00. Der afholdes ansættelsessamtaler onsdag den 27. november 2019, fra kl. 16:00Vi er på udkig efter ny dygtig kollega, der forstår at kombinere stærke personlige egenskaber, såsom overblik, rummelighed og et roligt temperament, med solid faglig viden og erfaring.

Gl. Hjortespringskole er Herlev Kommunes specialpædagogiske udviklingscenter og indeholder følgende elevkategorier fordelt på 5 afdelinger. Afdelingerne er beliggende på samme matrikel undtagen afdeling Kompetencen, der er beliggende i egne lokaler ca. 2 km fra Gl. Hjortespringskole.
 
  • Afdeling A
    Elever med generelle indlæringsvanskeligheder. 0.-10. klasse
     
  • Afdeling C
    Elever med behov for vidtgående specialundervisning, ADHD problematik og autisme/Asberger problematik. 0.-10. klasse
     
  • Behandlings afdelingen Villaen
    Elever med sociale/emotionelle vanskeligheder fra 6-13 år. Alternativ undervisning og behandlingstilbud
     
  • Afdeling Kompetencen
    Elever med sociale/emotionelle vanskeligheder fra 13-17 år.  Et alternativ undervisning og behandlingstilbud
 
Gl. Hjortespring skole består af 140 elever og ca. 80 lærere og pædagoger, fysioterapeut samt ledelse, administration og en teknisk service afdeling.

Villaen er en afdeling på skolen med 12 ansatte i to selvstyrende teams med fleksibel planlægning. I Villaen er der pt. plads til 14 børn.

Der afholdes jævnligt konferencer, teammøder, personalemøder og supervision. Der er et tæt samarbejde med forældre og dette vægtes højt.

Vi søger en dygtig lærer, som trives i interaktionen med elever og gerne har erfaring med behandlingsarbejdet og specialundervisning. Det er en fordel med en danskfaglig profil.
Vi er et tilbud, hvor man oftest går glad hjem og med en følelse af at have gjort en forskel i det enkelte barns hverdag. Vi er en arbejdsplads hvor der er plads til at afprøve og udforske nye pædagogiske tiltag for barnets bedste.

Du skal i tæt samarbejde, være en del af en hverdag, hvor der i en behandlingsmæssig kontekst er fokus på læring, udvikling og undervisning ud fra det enkelte barns behov.
Vi opfordrer alle, som har relevant uddannelse og interesse i behandlingsarbejdet, til at sende en ansøgning.

Vi ønsker:
  • Du skal kunne arbejde relationsorienteret.
  • Du skal være imødekommende, rummelig og have overskud til at smile.
  • Din tilgang skal være Low Arousel.
  • At kunne reflektere over egen praksis og kunne omstille sig selv ift. eleven.
  • Se nye handlemuligheder i fastlåste systemer.
  • Du skal kunne bevare roen og overblikket i konfliktsituationer.
  • Være omstillingsparat ift. pressede situationer.
  • Du skal kunne planlægge og forberede aktiviteter der skal rumme flere faglige og pædagogiske niveauer.
  • Du skal have relevant faglig baggrund.
  • Du er fagligt orienteret og kan arbejde dokumenterende f.eks. i form af statusskrivelser, behandlingsplaner mm.
 
Vi tilbyder:
  • Nogle dejlige og spændende børn.
  • En skole der set muligheder frem for begrænsninger.
  • Gode kollegaer.
  • God normering.
  • Tæt teamsamarbejde.
  • Fleksibelt skema.
  • Vi bor på en stor specialskole, hvor der er gode mulighed for sparring og udvikling.
  • Supervision.
  • Tæt tværfagligt samarbejde med psykologer, talepædagoger og fysioterapeut.
  • En meget aktiv personaleklub med mange arrangementer i løbet af året.


Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Nærmere oplysninger kan indhentes ved at kontakte skoleleder Kenneth Lind Winther 2843 5488 eller fagligleder i Villa Charlotte Gaard 4026 5122.

Derudover er der mulighed for selv at søge oplysninger på www.herlev.dk eller www.glhjortespring.dk.
 
Stillingen er en fast, fuldtidsstilling med start snarest muligt.
 
Ansøgningsfrist er mandag den 25. november kl. 12:00.  
Der afholdes ansættelsessamtaler onsdag den 27. november 2019,  fra kl. 16:00



Gl. HjortespringskoleHerlev2019-11-11T00:00:002019-11-25T00:00:00
330109339Torstorp Skole søger en lærer til undervisning på ældstetrinnet - 6.-9. klassetrinRobot Torstorp Skole søger en lærer til undervisning på ældstetrinnet - 6.-9. klassetrin Er du drevet af lysten til at udvikle og af glæde over alt, der har med skole at gøre, så mangler vi dig i vores lærerteam. Torstorp Skole søger en lærer, der kan undervise har linjefag i dansk-, (gerne) madkundskab, engelsk og idræt. Har du særlige kompetencer inden for vejledning og læsning, er det et ekstra plus. Stillingen er på 37 t. m. fastansættelse fra 1. januar 2019 eller så hurtigt som muligt. For stillingen gælder det, at vi søger en lærer, der:Kan reflektere, analysere og sætte læringsmål for undervisningenEr tydelig og kompetent i sin klasserumsledelseHar en anerkendende og inkluderende tilgangBidrager til det gode arbejdsmiljø Vi kan tilbyde en skoleafdeling med:En stor engageret kollegagruppe, hvor mange forskellige kompetencer er i spilFokus på betydningen af den positive interaktion imellem mennesker.Høj faglighed som kontinuerligt er i udviklingSamarbejde i storteams lærere og pædagogerEt ledelsesteam, der har fokus på styrker og ressourcer hos personalet og som forventer faglig professionalisme Torstorp Skole Torstorp Skole er Høje-Taastrup Kommunes pt. nyeste skole placeret i et nyere boligområde tæt ved Høje-Taastrup Station. Skolen er kendetegnet ved fantastiske fysiske rammer med gode faglokaler, klasselokaler og forberedelsesrum til det undervisende personale. Torstorp Skole arbejder med udgangspunkt i meningsfuld tilstedeværelse, således at den enkelte lærers professionelle råderum skaber rammen om fleksibiliteten i tilstedeværelsen. Skolen har ca. 700 elever fra 0. - 9. kl. og 75 engagerede medarbejdere. Skolen er afdelingsopdelt med et yngstetrin (0.-5. kl.), et ældstetrin (6.-9. kl.) og SFO og er organiseret i afdelinger og selvstyrende årgangsteam. Som lærer på Torstorp Skole bliver du en del af en skole med stærke traditioner, hvor vi gennem alle årene har haft fokus på idræt og bevægelse som understøttende aktivitet i vores hverdag. Høje-Taastrup Kommune Torstorp Skole er i disse år desuden optaget af det fælleskommunale fokus Fremtidens skole i Høje-Taastrup Kommune . Dette er et treårigt projekt i skoleårene 18 19-20 21, som støttes af A.P. Møller Fonden med 11 millioner kroner. Læs mere om Fremtidens Skole i Høje-Taastrup på www.htk.dk 21 Hvis du vurderer, at dette er et sted, hvor du gerne vil arbejde, så kig forbi til et uformelt besøg. Ring og aftal tid til besøg ved sekretariatet på tlf. 43 35 23 70. Yderligere oplysninger om stillingen Hvis du vil vide mere, så kontakt pædagogisk leder souschef Thomas Petersen på tlf. 4335 2371. Løn og ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Straffe- og børneattest indhentes, før ansættelsen kan finde sted. Ansøgning skal være os i hænde senest mandag den 18. nov. 2019. Ansættelsessamtaler vil finde sted tirsdag den 26. nov. 2019 fra kl. 12.00.Torstorp Skole søger en lærer til undervisning på ældstetrinnet - 6.-9. klassetrin

Er du drevet af lysten til at udvikle og af glæde over alt, der har med skole at gøre, så mangler vi dig i vores lærerteam.
 
Torstorp Skole søger en lærer, der kan undervise/har linjefag i dansk-, (gerne) madkundskab, engelsk og idræt. Har du særlige kompetencer inden for vejledning og læsning, er det et ekstra plus. Stillingen er på 37 t. m. fastansættelse fra 1. januar 2019 eller så hurtigt som muligt.

For stillingen gælder det, at vi søger en lærer, der:
  • Kan reflektere, analysere og sætte læringsmål for undervisningen
  • Er tydelig og kompetent i sin klasserumsledelse
  • Har en anerkendende og inkluderende tilgang
  • Bidrager til det gode arbejdsmiljø

Vi kan tilbyde en skoleafdeling med:
  • En stor engageret kollegagruppe, hvor mange forskellige kompetencer er i spil
  • Fokus på betydningen af den positive interaktion imellem mennesker.
  • Høj faglighed som kontinuerligt er i udvikling
  • Samarbejde i storteams – lærere og pædagoger
  • Et ledelsesteam, der har fokus på styrker og ressourcer hos personalet og som forventer faglig professionalisme

Torstorp Skole
Torstorp Skole er Høje-Taastrup Kommunes pt. nyeste skole placeret i et nyere boligområde tæt ved Høje-Taastrup Station. Skolen er kendetegnet ved fantastiske fysiske rammer med gode faglokaler, klasselokaler og forberedelsesrum til det undervisende personale.
 
Torstorp Skole arbejder med udgangspunkt i meningsfuld tilstedeværelse, således at den enkelte lærers professionelle råderum skaber rammen om fleksibiliteten i tilstedeværelsen.
 
Skolen har ca. 700 elever fra 0. - 9. kl. og 75 engagerede medarbejdere. Skolen er afdelingsopdelt med et yngstetrin (0.-5. kl.), et ældstetrin (6.-9. kl.) og SFO og er organiseret i afdelinger og selvstyrende årgangsteam.  
 
Som lærer på Torstorp Skole bliver du en del af en skole med stærke traditioner, hvor vi gennem alle årene har haft fokus på idræt og bevægelse som understøttende aktivitet i vores hverdag.

Høje-Taastrup Kommune
Torstorp Skole er i disse år desuden optaget af det fælleskommunale fokus ”Fremtidens skole i Høje-Taastrup Kommune”. Dette er et treårigt projekt i skoleårene 18/19-20/21, som støttes af A.P. Møller Fonden med 11 millioner kroner. Læs mere om Fremtidens Skole i Høje-Taastrup på www.htk.dk/21

Hvis du vurderer, at dette er et sted, hvor du gerne vil arbejde, så kig forbi til et uformelt besøg. Ring og aftal tid til besøg ved sekretariatet på tlf. 43 35 23 70.

Yderligere oplysninger om stillingen
Hvis du vil vide mere, så kontakt pædagogisk leder/souschef Thomas Petersen på
tlf. 4335 2371.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Straffe- og børneattest indhentes, før ansættelsen kan finde sted.

Ansøgning skal være os i hænde senest mandag den 18. nov. 2019.
Ansættelsessamtaler vil finde sted tirsdag den 26. nov. 2019 fra kl. 12.00.
 

Høje-Taastrup KommuneTaastrup2019-10-19T00:00:002019-11-18T00:00:00
330109338Torstorp Skole søger en lærer til undervisning på ældstetrinnet - 6.-9. klassetrinRobot Torstorp Skole søger en lærer til undervisning på ældstetrinnet - 6.-9. klassetrin Er du drevet af lysten til at udvikle og af glæde over alt, der har med skole at gøre, så mangler vi dig i vores lærerteam. Torstorp Skole søger en lærer, der kan undervise har linjefag i matematik og håndværk design-lærer og gerne idræt. Dit primære team for skoleåret 19 20 vil være 5. årgang. Det er planen, at du følger med op i ldste-trinnet (6.-9. kl.). Stillingen er på 37 t. m. fastansættelse fra 1. januar 2019 eller så hurtigt som muligt. For stillingen gælder det, at vi søger en lærer, der:Kan reflektere, analysere og sætte læringsmål for undervisningenEr tydelig og kompetent i sin klasserumsledelseHar en anerkendende og inkluderende tilgangBidrager til det gode arbejdsmiljø Vi kan tilbyde en skoleafdeling med:En stor engageret kollegagruppe, hvor mange forskellige kompetencer er i spilFokus på betydningen af den positive interaktion imellem mennesker.Høj faglighed som kontinuerligt er i udviklingSamarbejde i storteams lærere og pædagogerEt ledelsesteam, der har fokus på styrker og ressourcer hos personalet og som forventer faglig professionalisme Torstorp Skole Torstorp Skole er Høje-Taastrup Kommunes pt. nyeste skole placeret i et nyere boligområde tæt ved Høje-Taastrup Station. Skolen er kendetegnet ved fantastiske fysiske rammer med gode faglokaler, klasselokaler og forberedelsesrum til det undervisende personale. Torstorp Skole arbejder med udgangspunkt i meningsfuld tilstedeværelse således, at den enkelte lærers professionelle råderum skaber rammen om fleksibiliteten i tilstedeværelsen. Skolen har ca. 700 elever fra 0. - 9. kl. og 75 engagerede medarbejdere. Skolen er afdelingsopdelt med yngstetrin (0.-5. kl.), ældstretrin (6.-9. kl.) og SFO og er organiseret i afdelinger og selvstyrende årgangsteam. Som lærer på Torstorp Skole bliver du en del af en skole med stærke traditioner, hvor vi gennem alle årene har haft fokus på idræt og bevægelse som understøttende aktivitet i hele vores hverdag. Høje-Taastrup Kommune Torstorp Skole er i disse år desuden optaget af det fælleskommunale fokus Fremtidens skole i Høje-Taastrup Kommune . Dette er et treårigt projekt i skoleårene 18 19-20 21, som støttes af A.P. Møller Fonden med 11 millioner kroner. Læs mere om Fremtidens Skole i Høje-Taastrup på www.htk.dk 21 Hvis du vurderer, at dette er et sted, hvor du gerne vil arbejde, så kig forbi til et uformelt besøg. Ring og aftal tid til besøg ved sekretariatet på tlf. 43 35 23 70. Yderligere oplysninger om stillingen Hvis du vil vide mere, så kontakt pædagogisk leder souschef Thomas Petersen på tlf. 4335 2371. Løn og ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Straffe- og børneattest indhentes, før ansættelsen kan finde sted. Ansøgning skal være os i hænde senest mandag den 18. nov. 2019. Ansættelsessamtaler vil finde sted tirsdag den 26. nov. 2019 fra kl. 12.00.Torstorp Skole søger en lærer til undervisning på ældstetrinnet - 6.-9. klassetrin

Er du drevet af lysten til at udvikle og af glæde over alt, der har med skole at gøre, så mangler vi dig i vores lærerteam.
 
Torstorp Skole søger en lærer, der kan undervise/har linjefag i matematik og håndværk/design-lærer og gerne idræt. Dit primære team for skoleåret 19/20 vil være 5. årgang. Det er planen, at du følger med op i Ældste-trinnet (6.-9. kl.). Stillingen er på 37 t. m. fastansættelse fra 1. januar 2019 eller så hurtigt som muligt.

For stillingen gælder det, at vi søger en lærer, der:
  • Kan reflektere, analysere og sætte læringsmål for undervisningen
  • Er tydelig og kompetent i sin klasserumsledelse
  • Har en anerkendende og inkluderende tilgang
  • Bidrager til det gode arbejdsmiljø

Vi kan tilbyde en skoleafdeling med:
  • En stor engageret kollegagruppe, hvor mange forskellige kompetencer er i spil
  • Fokus på betydningen af den positive interaktion imellem mennesker.
  • Høj faglighed som kontinuerligt er i udvikling
  • Samarbejde i storteams – lærere og pædagoger
  • Et ledelsesteam, der har fokus på styrker og ressourcer hos personalet og som forventer faglig professionalisme

Torstorp Skole
Torstorp Skole er Høje-Taastrup Kommunes pt. nyeste skole placeret i et nyere boligområde tæt ved Høje-Taastrup Station. Skolen er kendetegnet ved fantastiske fysiske rammer med gode faglokaler, klasselokaler og forberedelsesrum til det undervisende personale.
 
Torstorp Skole arbejder med udgangspunkt i meningsfuld tilstedeværelse således, at den enkelte lærers professionelle råderum skaber rammen om fleksibiliteten i tilstedeværelsen.
 
Skolen har ca. 700 elever fra 0. - 9. kl. og 75 engagerede medarbejdere. Skolen er afdelingsopdelt med yngstetrin (0.-5. kl.), ældstretrin (6.-9. kl.)  og SFO og er organiseret i afdelinger og selvstyrende årgangsteam.  
 
Som lærer på Torstorp Skole bliver du en del af en skole med stærke traditioner, hvor vi gennem alle årene har haft fokus på idræt og bevægelse som understøttende aktivitet i hele vores hverdag.

Høje-Taastrup Kommune
Torstorp Skole er i disse år desuden optaget af det fælleskommunale fokus ”Fremtidens skole i Høje-Taastrup Kommune”. Dette er et treårigt projekt i skoleårene 18/19-20/21, som støttes af A.P. Møller Fonden med 11 millioner kroner. Læs mere om Fremtidens Skole i Høje-Taastrup på www.htk.dk/21

Hvis du vurderer, at dette er et sted, hvor du gerne vil arbejde, så kig forbi til et uformelt besøg. Ring og aftal tid til besøg ved sekretariatet på tlf. 43 35 23 70.

Yderligere oplysninger om stillingen
Hvis du vil vide mere, så kontakt pædagogisk leder/souschef Thomas Petersen på
tlf. 4335 2371.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Straffe- og børneattest indhentes, før ansættelsen kan finde sted.

Ansøgning skal være os i hænde senest mandag den 18. nov. 2019.
Ansættelsessamtaler vil finde sted tirsdag den 26. nov. 2019 fra kl. 12.00.
 

Høje-Taastrup KommuneTaastrup2019-10-19T00:00:002019-11-18T00:00:00
330114917Lærer til Dagbehandlingsskolen Sporet i Hvidovre KommuneRobot Forestil dig et liv levet til underlægningsmusikken fra dødens gab hvor små hverdagsforstyrrelser virker som reelle og voldsomme trusler, hvor angst og usikkerhed spiller ind i børnenes forestillinger om ret og rimelighed. Hvis du kan forestille dig det og du samtidig tænker, at et sted hvor der går børn og unge der har det sådan, der må du bare arbejde og undervise så er Sporet måske et sted for dig. Dagbehandlingsskolen Sporet Hvidovre kommunes dagbehandlingstilbud til børn og unge i socio- emotionelle vanskeligheder - søger en seminarieuddannet lærer på fuld tid til vores udskolingsgruppe Sporet er en lille dagbehandlingsskole med 25 børn og unge indskrevet i to afdelinger. Vi har til huse i store lyse lokaler i Avedøre Stationsby på en nedlagt folkeskole. Vi har en ledig stilling i udskolingsafdelingen. Du skal sammen med en lærerkollega, to pædagogkollegaer samt en studerende stå for at skabe rammer og indhold i skolehverdagen for ca. 8 kaotiske og skrøbelige unge. Fokus er altid hvordan vi kan hjælpe de unge videre og al hverdag er planlagt med dette for øje. Vi håber, at du som vores nye kollega er: Er åben og udadvendt som menneske Er oprigtigt interesseret i andre menneskers livsperspektiv Har lyst til at gå langt for at finde vejen ind til de unges læringslyst Tænker at det er attraktivt at arbejde meget tæt sammen med kollegaer om opgaven At du ikke så let vælter i modstand At du ikke er bleg for at søge hjælp når noget driller At du har mod på at læse faglitteratur At du har lyst til at indgå i pædagogiske eksperimenter og kan acceptere en mange-fejls kultur At du brænder for faglig formidling At du måske kan spille på et instrument At du kan lide outdoor liv og aktiviteter At du kan være fleksibel og er optaget af at gøre hvad der skal til for at hjælpe børnene i trivsel og udvikling Hos os vil du møde et sammentømret team af kollegaer, som er kendetegnet ved tårnhøjt fagligt niveau, gode indbyrdes relationer, fokus på opgaven og en stor grad af nysgerrighed og gå på mod i forhold til at forstå børnenes vanskeligheder og hvilke veje ud af disse som endnu ikke er betrådt. Vi har en stædig tålmodighed og faglig forankret tro på, at vi kan få foden under selv de største vanskeligheder. Vi tror på, at vi kan og vil lykkes hvis vi udspiller tilstrækkelig imødekommenhed og menneskelighed og aldrig glemmer, at ansvaret for børnenes udvikling i skolen er vores og kun vores den der tager ansvar, har indflydelse. Vi føler os forpligtet til altid at være kritiske i forhold til vores egen praksis og vi skal være parate til at ændre på denne, når den ikke dur. Vores pædagogiske og menneskelige praksis er inspireret af den narrative tilgang og vores forståelse af børnenes vanskeligheder er yderligere inspireret af neuroaffektiv udviklingspsykologi, konkretiseret i behandlingsmetoderne Theraplay® og DDP. Vores praksis retter sig mod low arousal pædagogik og det er ikke tilladt at råbe af børnene på vores skole. Vores organisation er præget af interessen for hinanden som mennesker og menneskers værdier. Derfor fokuserer vi på at undersøge de problemer der kan opstå i relationer til hinanden og er nysgerrige på hvad der er på spil og hvilke værdier der kommer i klemme for det enkelte menneske. I forsøget på altid at blive dygtigere til at løse vores opgave, arbejder vi med undersøgende interviews og bevidning som kollegial supervisionsmodel. Vi har derudover løbende sagssupervision med vores dygtige og fast tilknyttede PPR psykolog. Din arbejdstid i Sporet er defineret af om opgaven er løst. Vi har ikke fast tilstedeværelse i Hvidovre kommune, men har erstattet denne med en aftalemodel der har opgaveløsning som omdrejningspunkt. Du skal regne med at undervise ca. 25 ugentlige lektioner, samt deltage i lejrture, udviklingsarbejde og andet. Derudover vil du blive fast kontaktperson for ca. to unge og ikke mindst deres familier. Stillingen er ledig pr. 1. januar 2020. Yderligere information om skolen og den ledige stilling kan indhentes hos teamkoordinator lærer Charlotte Aspöck yca@hvidovre.dk tlf. 26852562 eller skoleleder Thomas Gaarde-Johansen tgs@hvidovre.dk tlf. 50843983. Adresse: Bødkerporten 6 A, 2650 Hvidovre. Der er ansøgningsfrist den 18. november 2019 og der vil blive afholdt samtaler den 21. november 2019. Til tasterne…Forestil dig et liv levet til underlægningsmusikken fra dødens gab – hvor små hverdagsforstyrrelser virker som reelle og voldsomme trusler, hvor angst og usikkerhed spiller ind i børnenes forestillinger om ret og rimelighed. Hvis du kan forestille dig det og du samtidig tænker, at et sted hvor der går børn og unge der har det sådan, der må du bare arbejde og undervise – så er Sporet måske et sted for dig.



Dagbehandlingsskolen Sporet – Hvidovre kommunes dagbehandlingstilbud til børn og unge i socio- emotionelle vanskeligheder - søger en seminarieuddannet lærer på fuld tid til vores udskolingsgruppe

Sporet er en lille dagbehandlingsskole med 25 børn og unge indskrevet i to afdelinger.

Vi har til huse i store lyse lokaler i Avedøre Stationsby på en nedlagt folkeskole.

Vi har en ledig stilling i udskolingsafdelingen. Du skal sammen med en lærerkollega, to pædagogkollegaer samt en studerende stå for at skabe rammer og indhold i skolehverdagen for ca. 8 kaotiske og skrøbelige unge. Fokus er altid hvordan vi kan hjælpe de unge videre og al hverdag er planlagt med dette for øje.

Vi håber, at du som vores nye kollega er:

  • Er åben og udadvendt som menneske
  • Er oprigtigt interesseret i andre menneskers livsperspektiv
  • Har lyst til at gå langt for at finde vejen ind til de unges læringslyst
  • Tænker at det er attraktivt at arbejde meget tæt sammen med kollegaer om opgaven
  • At du ikke så let vælter i modstand
  • At du ikke er bleg for at søge hjælp når noget driller
  • At du har mod på at læse faglitteratur
  • At du har lyst til at indgå i pædagogiske eksperimenter og kan acceptere en mange-fejls kultur
  • At du brænder for faglig formidling
  • At du måske kan spille på et instrument
  • At du kan lide outdoor liv og aktiviteter
  • At du kan være fleksibel – og er optaget af at gøre hvad der skal til for at hjælpe børnene i trivsel og udvikling
Hos os vil du møde et sammentømret team af kollegaer, som er kendetegnet ved tårnhøjt fagligt niveau, gode indbyrdes relationer, fokus på opgaven og en stor grad af nysgerrighed og gå på mod i forhold til at forstå børnenes vanskeligheder og hvilke veje ud af disse som endnu ikke er betrådt.

Vi har en stædig tålmodighed og faglig forankret tro på, at vi kan få foden under selv de største vanskeligheder. Vi tror på, at vi kan og vil lykkes hvis vi udspiller tilstrækkelig imødekommenhed og menneskelighed og aldrig glemmer, at ansvaret for børnenes udvikling i skolen er vores og kun vores – den der tager ansvar, har indflydelse. Vi føler os forpligtet til altid at være kritiske i forhold til vores egen praksis og vi skal være parate til at ændre på denne, når den ikke dur.

Vores pædagogiske og menneskelige praksis er inspireret af den narrative tilgang og vores forståelse af børnenes vanskeligheder er yderligere inspireret af neuroaffektiv udviklingspsykologi, konkretiseret i behandlingsmetoderne Theraplay® og DDP.

Vores praksis retter sig mod low arousal pædagogik og det er ikke tilladt at råbe af børnene på vores skole.

Vores organisation er præget af interessen for hinanden som mennesker og menneskers værdier. Derfor fokuserer vi på at undersøge de problemer der kan opstå i relationer til hinanden og er nysgerrige på hvad der er på spil og hvilke værdier der kommer i klemme for det enkelte menneske.

I forsøget på altid at blive dygtigere til at løse vores opgave, arbejder vi med undersøgende interviews og bevidning som kollegial supervisionsmodel. Vi har derudover løbende sagssupervision med vores dygtige og fast tilknyttede PPR psykolog.

Din arbejdstid i Sporet er defineret af om opgaven er løst. Vi har ikke fast tilstedeværelse i Hvidovre kommune, men har erstattet denne med en aftalemodel der har opgaveløsning som omdrejningspunkt.

Du skal regne med at undervise ca. 25 ugentlige lektioner, samt deltage i lejrture, udviklingsarbejde og andet. Derudover vil du blive fast kontaktperson for ca. to unge og ikke mindst deres familier.

Stillingen er ledig pr. 1. januar 2020. Yderligere information om skolen og den ledige stilling kan indhentes hos teamkoordinator lærer Charlotte Aspöck yca@hvidovre.dk tlf. 26852562 eller skoleleder Thomas Gaarde-Johansen tgs@hvidovre.dk tlf. 50843983.

Adresse: Bødkerporten 6 A, 2650 Hvidovre.

Der er ansøgningsfrist den 18. november 2019 og der vil blive afholdt samtaler den 21. november 2019.

Til tasterne…

SporetHvidovre2019-10-31T00:00:002019-11-18T00:00:00
330118328Erfaren lærer til udskoling på Ole-Rømer SkolenRobot Du brænder for at være med til at løfte en skole med et differentieret elevgrundlag til et niveau over, hvad Cepos og aviserne drømmer om og ser det som en spændende mulighed at arbejde på en skole, hvor vi tænker og arbejder med kompetencer og faglighed sammen, fordi det giver gode resultater for eleverne. Vi har brug for dig som:Er fagligt dygtig og gerne med erfaring som lærerHar geografi som linjefag i kombination med fx tysk, idræt, engelsk, håndværk og design, samt matematik eller danskEr en dygtig formidlerSkaber gode relationer til elever, forældre og kollegaerHar energi og mod på at arbejde på en skole, der ønsker flere lange autentiske innovative læringsforløb læs mere herOm os Du bliver en del af en skole, hvor vi arbejder i selvstyrende teams. Vores teams er i år organiseret i dobbelte årgangsteams, hvor lærerne hovedsageligt har deres undervisning. Vi arbejder med facilitering af teamsamarbejdet og fælles udvikling af problemløsende innovative læringsforløb. Skolen har en økonomi, der giver en del 2-lærer-timer på alle årgange. I vores arbejde har vi fokus på at bevæge mind-set og perspektiv fra fokuseret klassisk didaktik og læringsmålsstyret undervisning over mod innovative og problemløsende læringsforløb. Forløbene foregår over flere uger og arbejdet er formålstyret og tværfagligt og uden at den klassiske faglighed går tabt! Det r komplekst, men vi gør det. Vi har løbende samarbejde og udviklingsforløb med Metropol, Aalborg Universitet og UCC, og vi satser på talenthold for elever på næsten alle årgange i science, matematik og engelsk. Skolen har en partnerskabsaftale med Zoologisk Have hvor 0., 3., 5., og 7. årgang er tilknyttet forløb hvert år. Ole Rømer-Skolen er baseret på 2 matrikler og har en samlet udskoling matriklen i Gadehavegård (500m fra S-tog). Som en del af Høje-Taastrup Kommunes strategi, Morgendagens børne- og ungeliv, arbejder vi med SP-modellen som pædagogisk analyse- og refleksionsværktøj og understøtter med ledelse tæt på medarbejdernes praksis. Og så er vi centralt placeret i Høje-Taastrup, få minutters gang fra S-toget. Yderligere oplysninger Stillingen er 37 timer om ugen. Tiltrædelse hurtigst muligt inden d. 1. januar 2019. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst samt principperne i Ny Løn. Vi indhenter børne- og straffeattester samt referencer fra tidligere ansættelser i forbindelse med ansættelsen. Ansøgning, CV og relevante uddannelsesbeviser sendes elektronisk. Ansøgningsfristen er 22. november 2019 Vi afholder ansættelsessamtaler tirsdag den 26. november 2019 om formiddagen. Hvis du vil høre mere om os og jobbet, er du velkommen til at kontakte skoleleder Sune Bjerglund Nielsen på 4335 2270. Du kan også læse mere om Ole Rømer-Skolen på vores hjemmeside.Du brænder for at være med til at løfte en skole med et differentieret elevgrundlag til et niveau over, hvad Cepos og aviserne drømmer om og ser det som en spændende mulighed at arbejde på en skole, hvor vi tænker og arbejder med kompetencer og faglighed sammen, fordi det giver gode resultater for eleverne.

Vi har brug for dig som:
  • Er fagligt dygtig og gerne med erfaring som lærer
  • Har geografi som linjefag i kombination med fx tysk, idræt, engelsk, håndværk og design, samt matematik eller dansk
  • Er en dygtig formidler
  • Skaber gode relationer til elever, forældre og kollegaer
  • Har energi og mod på at arbejde på en skole, der ønsker flere lange autentiske innovative læringsforløb – læs mere her
Om os
Du bliver en del af en skole, hvor vi arbejder i selvstyrende teams. Vores teams er i år organiseret i dobbelte årgangsteams, hvor lærerne hovedsageligt har deres undervisning. Vi arbejder med facilitering af teamsamarbejdet og fælles udvikling af problemløsende innovative læringsforløb. Skolen har en økonomi, der giver en del 2-lærer-timer på alle årgange.

I vores arbejde har vi fokus på at bevæge mind-set og perspektiv fra fokuseret ”klassisk” didaktik og læringsmålsstyret undervisning over mod innovative og problemløsende læringsforløb. Forløbene foregår over flere uger og arbejdet er formålstyret og tværfagligt – og uden at den klassiske faglighed går tabt!
Det ér komplekst, men vi gør det.

Vi har løbende samarbejde og udviklingsforløb med Metropol, Aalborg Universitet og UCC, og vi satser på talenthold for elever på næsten alle årgange i science, matematik og engelsk. Skolen har en partnerskabsaftale med Zoologisk Have hvor 0., 3., 5., og 7. årgang er tilknyttet forløb hvert år.

Ole Rømer-Skolen er baseret på 2 matrikler og har en samlet udskoling matriklen i Gadehavegård (500m fra S-tog).

Som en del af Høje-Taastrup Kommunes strategi, Morgendagens børne- og ungeliv, arbejder vi med SP-modellen som pædagogisk analyse- og refleksionsværktøj og understøtter med ledelse tæt på medarbejdernes praksis. Og så er vi centralt placeret i Høje-Taastrup, få minutters gang fra S-toget.

Yderligere oplysninger
Stillingen er 37 timer om ugen. Tiltrædelse hurtigst muligt inden d. 1. januar 2019.

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst samt principperne i Ny Løn. Vi indhenter børne- og straffeattester samt referencer fra tidligere ansættelser i forbindelse med ansættelsen.

Ansøgning, CV og relevante uddannelsesbeviser sendes elektronisk.

Ansøgningsfristen er 22. november 2019
Vi afholder ansættelsessamtaler tirsdag den 26. november 2019 om formiddagen.

Hvis du vil høre mere om os og jobbet, er du velkommen til at kontakte skoleleder Sune Bjerglund Nielsen på 4335 2270. Du kan også læse mere om Ole Rømer-Skolen på vores hjemmeside.

 

Høje-Taastrup KommuneTaastrup2019-11-05T00:00:002019-11-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Dygtig lærer søges til vores dagbehandlingsafdeling Villaen

Gl. Hjortespringskole

Herlev
Vi er på udkig efter ny dygtig kollega, der forstår at kombinere stærke personlige egenskaber, såsom overblik, rummelighed og et roligt temperament, med solid faglig viden og erfaring. Gl. Hjortespringskole er Herlev Kommunes specialpædagogiske udvi...
Indrykket:11. november 2019
Udløbsdato:25. november 2019

Torstorp Skole søger en lærer til undervisning på ældstetrinnet - 6.-9. klassetrin

Høje-Taastrup Kommune

Taastrup
Torstorp Skole søger en lærer til undervisning på ældstetrinnet - 6.-9. klassetrin Er du drevet af lysten til at udvikle og af glæde over alt, der har med skole at gøre, så mangler vi dig i vores lærerteam. Torstorp Skole søger en lærer, der kan und...
Indrykket:19. oktober 2019
Udløbsdato:18. november 2019

Torstorp Skole søger en lærer til undervisning på ældstetrinnet - 6.-9. klassetrin

Høje-Taastrup Kommune

Taastrup
Torstorp Skole søger en lærer til undervisning på ældstetrinnet - 6.-9. klassetrin Er du drevet af lysten til at udvikle og af glæde over alt, der har med skole at gøre, så mangler vi dig i vores lærerteam. Torstorp Skole søger en lærer, der kan und...
Indrykket:19. oktober 2019
Udløbsdato:18. november 2019

Lærer til Dagbehandlingsskolen Sporet i Hvidovre Kommune

Sporet

Hvidovre
Forestil dig et liv levet til underlægningsmusikken fra dødens gab hvor små hverdagsforstyrrelser virker som reelle og voldsomme trusler, hvor angst og usikkerhed spiller ind i børnenes forestillinger om ret og rimelighed. Hvis du kan forestille dig...
Indrykket:31. oktober 2019
Udløbsdato:18. november 2019

Erfaren lærer til udskoling på Ole-Rømer Skolen

Høje-Taastrup Kommune

Taastrup
Du brænder for at være med til at løfte en skole med et differentieret elevgrundlag til et niveau over, hvad Cepos og aviserne drømmer om og ser det som en spændende mulighed at arbejde på en skole, hvor vi tænker og arbejder med kompetencer og fagl...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:22. november 2019