Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Koordinerende beskæftigelsesrådgiver til Jobcenter Esbjerg, Jobafklaring

Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt med ansættelse snarest muligt.
 
Jobafklaring er en afdeling af Jobcenter Esbjerg. Vi er opdelt i fem sektioner, som primært beskæftiger sig med opfølgning i sygedagpengeforløb, jobafklaringsforløb, ressourceforløb og fleksjob.
 
Vi søger en engageret kollega, der har lyst til at være en del af kommunens indsats for personer, der har behov for et ofte langvarigt udviklingsforløb for at undgå marginalisering fra arbejdsmarkedet og uddannelse. Du vil indgå i et bredt og tværfagligt samarbejde internt i Jobcentret samt på tværs af de kommunale forvaltninger.
 
 
Dine opgaver vil overordnet bestå i:

   • Koordinering i forhold til den tværfaglige indsats for borgere i et ressourceforløb
   • Kommunikation med borgere, det tværfaglige team, andre faggrupper m.v.
   • Have et ressourceperspektiv i din daglige kontakt med borgeren
   • Samarbejde med borgeren, blandt andet i borgerens eget hjem
   • Samarbejde med andre fagpersoner og relevante aktører i borgerens liv
   • Fungere som katalysator for helhedsløsninger, og være borgerens faste anker i processen
   • Lovpligtig opfølgning med borgere i forhold til ressourceforløb
   • Administrativt arbejde forbundet med indsatsen


Vi lægger vægt på at:

   • Du har erfaring med den koordinerende indsats
   • Du er vant til at arbejde tværfagligt med konferencen som omdrejningspunkt
   • Du trives i en resultatorienteret organisation/afdeling
   • Du kan arbejde selvstændigt, systematisk og engageret
   • Du har viljen og energien til at arbejde tværfagligt
   • Du samarbejder på et professionelt niveau
   • Du er fleksibel og nuanceret i opgaveudførelsen
   • Du har en åben, direkte og konstruktiv kommunikationsform
   • Du trives i et team, hvor man er afhængig af et godt og tæt samarbejde
   • Du har flair for IT og interesse for digitale løsninger

  
Til gengæld tilbyder vi:

   • Et spændende og udfordrende job, hvor du selv er med til at præge hverdagen
   • Et udviklings- og læringsorienteret miljø
   • Synergi i arbejdet, hvor alle hjælper hinanden mod fælles mål
   • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling blandt engagerende kollegaer
   • En arbejdsplads, hvor smil og godt humør vægtes højt

 
Din uddannelsesmæssige baggrund skal være socialrådgiver/socialformidler.
 
Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du henvende dig til sektionsleder Birgit Bang
76 16 56 92.
 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst efter principperne om lokal løndannelse.
 
Ved ansættelse i stillingen skal straffeattest afleveres
 
Ansøgningsfrist
: 9. februar 2018.
 
Jobsamtaler forventes afholdt i uge 8 eller 9.
 
Ansøgningen sendes elektronisk. Klik på ”send ansøgning” nederst og vedhæft din ansøgning, CV samt relevant dokumentation

 
 
 
 
 
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her