Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Koordinerende sagsbehandler søges til afdelingen 'Fra sygdom til job'.

Koordinerende sagsbehandler søges til afdelingen ’Fra sygdom til job’.
 
Sygedagpengeafdelingen i Holbæk Kommunes jobcenter søger en koordinerende sagsbehandler, med erfaring fra arbejdet med jobafklaringssager, 37 timer om ugen med tiltrædelse 1. april 2018.
 
Vi er en afdeling, der arbejder med tidlig indsats gennem fastholdelse på arbejdsmarkedet, har fokus på den sygemeldtes ressourcer, potentiale og udviklingsmuligheder, samt vægter den virksomhedsbaserede indsats. Vi tilstræber en ligeværdig aktiv deltagelse mellem borger og sagsbehandler, da vi tror på, at alle kan bidrage til gavn for både borgere og samfund. Med afsæt i det er målet, at gøre sygeperioden så kort som mulig. Vi er ikke en holdeplads – vi er en transithal i bevægelse sammen med vores borgere.
 
Dine arbejdsopgaver:
Opfølgning i primært jobafklaringssager herunder:

  • Personlige og telefoniske samtaler med sygemeldte borgere, arbejdsgivere og øvrige samarbejdspartnere i henhold til lovgivningen
  • Afklaring af mulighederne for hurtigt at vende tilbage til arbejdsmarkedet, med fokus på fastholdelsesforløb og virksomhedsrettede tiltag
  • Iværksætte indsatser under jobafklaringsforløbet og indgå i tværfagligt samarbejde
  • Udarbejde den forberedende plan i forbindelse med jobafklaringsforløb, og ved indstilling til - ressourceforløb, fleksjob eller førtidspensioner
  • Deltage i Rehabiliteringsmøder sammen med de sygemeldte
 Vi forventer at:
  • Du indgår i konstruktiv dialog med de sygemeldte, og er god til at motivere, inspirere og vejlede
  • Du har lyst til kontakt med virksomheder og øvrige samarbejdspartnere
  • Du er systematisk og kan skabe overblik
  • Du har gode samarbejdsevner, en positiv indstilling og bidrager til et godt arbejdsmiljø
  • Du trives med at have mange bolde i luften
  • Du er robust og stabil i dit fremmøde
  • Du bidrager naturligt til mål og sigtelinjer for afdelingen
Vi tilbyder:
  • En velfungerende afdeling med vægt på faglighed og trivsel
  • Et godt og positivt arbejdsmiljø med hjælpsomme kollegaer
  • Faglig sparring med fagkoordinatorer i indsatserne
  • Forskellige mødetyper, på afdelingsplan, i spændet mellem individuelle dialogmøder, supervision og vidensdeling 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst for HK og Dansk Socialrådgiverforening.

Ansøgningsfrist: Fredag den 22. februar 2018

Ansættelsessamtaler: Tirsdag den 27. februar 2018
 
Henvendelse vedr. stillingen kan rettes til: Afdelingsleder Birgitte Schledermann tlf. 72 36 64 35, mail bisch@holb.dk, eller Faglig Leder Lisbeth S. Hansen tlf. 72 36 64 34, mail: lsha@holb.dk.
 
 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329757494Phoenix-f100c7cd12018-02-08T13:02:12.970Koordinerende sagsbehandler søges til afdelingen 'Fra sygdom til job'.Koordinerende sagsbehandler søges til afdelingen ’Fra sygdom til job’.
 
Sygedagpengeafdelingen i Holbæk Kommunes jobcenter søger en koordinerende sagsbehandler, med erfaring fra arbejdet med jobafklaringssager, 37 timer om ugen med tiltrædelse 1. april 2018.
 
Vi er en afdeling, der arbejder med tidlig indsats gennem fastholdelse på arbejdsmarkedet, har fokus på den sygemeldtes ressourcer, potentiale og udviklingsmuligheder, samt vægter den virksomhedsbaserede indsats. Vi tilstræber en ligeværdig aktiv deltagelse mellem borger og sagsbehandler, da vi tror på, at alle kan bidrage til gavn for både borgere og samfund. Med afsæt i det er målet, at gøre sygeperioden så kort som mulig. Vi er ikke en holdeplads – vi er en transithal i bevægelse sammen med vores borgere.
 
Dine arbejdsopgaver:
Opfølgning i primært jobafklaringssager herunder:
  • Personlige og telefoniske samtaler med sygemeldte borgere, arbejdsgivere og øvrige samarbejdspartnere i henhold til lovgivningen
  • Afklaring af mulighederne for hurtigt at vende tilbage til arbejdsmarkedet, med fokus på fastholdelsesforløb og virksomhedsrettede tiltag
  • Iværksætte indsatser under jobafklaringsforløbet og indgå i tværfagligt samarbejde
  • Udarbejde den forberedende plan i forbindelse med jobafklaringsforløb, og ved indstilling til - ressourceforløb, fleksjob eller førtidspensioner
  • Deltage i Rehabiliteringsmøder sammen med de sygemeldte
 Vi forventer at:
  • Du indgår i konstruktiv dialog med de sygemeldte, og er god til at motivere, inspirere og vejlede
  • Du har lyst til kontakt med virksomheder og øvrige samarbejdspartnere
  • Du er systematisk og kan skabe overblik
  • Du har gode samarbejdsevner, en positiv indstilling og bidrager til et godt arbejdsmiljø
  • Du trives med at have mange bolde i luften
  • Du er robust og stabil i dit fremmøde
  • Du bidrager naturligt til mål og sigtelinjer for afdelingen
Vi tilbyder:
  • En velfungerende afdeling med vægt på faglighed og trivsel
  • Et godt og positivt arbejdsmiljø med hjælpsomme kollegaer
  • Faglig sparring med fagkoordinatorer i indsatserne
  • Forskellige mødetyper, på afdelingsplan, i spændet mellem individuelle dialogmøder, supervision og vidensdeling 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst for HK og Dansk Socialrådgiverforening.

Ansøgningsfrist: Fredag den 22. februar 2018

Ansættelsessamtaler: Tirsdag den 27. februar 2018
 
Henvendelse vedr. stillingen kan rettes til: Afdelingsleder Birgitte Schledermann tlf. 72 36 64 35, mail bisch@holb.dk, eller Faglig Leder Lisbeth S. Hansen tlf. 72 36 64 34, mail: lsha@holb.dk.
 
 
 
2018-02-23T02:00:36.603 Koordinerende sagsbehandler søges til afdelingen Fra sygdom til job . Sygedagpengeafdelingen i Holbæk Kommunes jobcenter søger en koordinerende sagsbehandler, med erfaring fra arbejdet med jobafklaringssager, 37 timer om ugen med tiltrædelse 1. april 2018. Vi er en afdeling, der arbejder med tidlig indsats gennem fastholdelse på arbejdsmarkedet, har fokus på den sygemeldtes ressourcer, potentiale og udviklingsmuligheder, samt vægter den virksomhedsbaserede indsats. Vi tilstræber en ligeværdig aktiv deltagelse mellem borger og sagsbehandler, da vi tror på, at alle kan bidrage til gavn for både borgere og samfund. Med afsæt i det er målet, at gøre sygeperioden så kort som mulig. Vi er ikke en holdeplads vi er en transithal i bevægelse sammen med vores borgere. Dine arbejdsopgaver:Opfølgning i primært jobafklaringssager herunder: Personlige og telefoniske samtaler med sygemeldte borgere, arbejdsgivere og øvrige samarbejdspartnere i henhold til lovgivningen Afklaring af mulighederne for hurtigt at vende tilbage til arbejdsmarkedet, med fokus på fastholdelsesforløb og virksomhedsrettede tiltag Iværksætte indsatser under jobafklaringsforløbet og indgå i tværfagligt samarbejde Udarbejde den forberedende plan i forbindelse med jobafklaringsforløb, og ved indstilling til - ressourceforløb, fleksjob eller førtidspensioner Deltage i Rehabiliteringsmøder sammen med de sygemeldte Vi forventer at: Du indgår i konstruktiv dialog med de sygemeldte, og er god til at motivere, inspirere og vejlede Du har lyst til kontakt med virksomheder og øvrige samarbejdspartnere Du er systematisk og kan skabe overblik Du har gode samarbejdsevner, en positiv indstilling og bidrager til et godt arbejdsmiljø Du trives med at have mange bolde i luften Du er robust og stabil i dit fremmøde Du bidrager naturligt til mål og sigtelinjer for afdelingen Vi tilbyder: En velfungerende afdeling med vægt på faglighed og trivsel Et godt og positivt arbejdsmiljø med hjælpsomme kollegaer Faglig sparring med fagkoordinatorer i indsatserne Forskellige mødetyper, på afdelingsplan, i spændet mellem individuelle dialogmøder, supervision og vidensdeling Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst for HK og Dansk Socialrådgiverforening.Ansøgningsfrist: Fredag den 22. februar 2018Ansættelsessamtaler: Tirsdag den 27. februar 2018 Henvendelse vedr. stillingen kan rettes til: Afdelingsleder Birgitte Schledermann tlf. 72 36 64 35, mail bisch@holb.dk, eller Faglig Leder Lisbeth S. Hansen tlf. 72 36 64 34, mail: lsha@holb.dk.10Phoenixf100c7cd101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-22T00:00:000010https://holbaek.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=e902066e-af1b-4fb6-bd5d-9c61018531740EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandHolbæk3105144Job og Virksomhedsservice11Kanalstræde 24300HolbækDKDanmarkORS/f100c7cd_logo.jpegORS/Small/f100c7cd_logo.jpeg0
loc@holb.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent522850EmplyMinimum pakken - 35 dage0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f100c7cdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f100c7cdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f100c7cd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f100c7cd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Socialvaesen/2.jpgBrænder du for at blive Sagsbehandler?12008001Dansk3Læse/ tale343112Sagsbehandler11Socialvæsen352892061Lotte Albækloc@holb.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK