Koordinerende sagsbehandler søges til afdelingen 'Fra sygdom til job'.

Koordinerende sagsbehandler søges til afdelingen ’Fra sygdom til job’.
 
Sygedagpengeafdelingen i Holbæk Kommunes jobcenter søger en koordinerende sagsbehandler, med erfaring fra arbejdet med jobafklaringssager, 37 timer om ugen med tiltrædelse 1. april 2018.
 
Vi er en afdeling, der arbejder med tidlig indsats gennem fastholdelse på arbejdsmarkedet, har fokus på den sygemeldtes ressourcer, potentiale og udviklingsmuligheder, samt vægter den virksomhedsbaserede indsats. Vi tilstræber en ligeværdig aktiv deltagelse mellem borger og sagsbehandler, da vi tror på, at alle kan bidrage til gavn for både borgere og samfund. Med afsæt i det er målet, at gøre sygeperioden så kort som mulig. Vi er ikke en holdeplads – vi er en transithal i bevægelse sammen med vores borgere.
 
Dine arbejdsopgaver:
Opfølgning i primært jobafklaringssager herunder:

  • Personlige og telefoniske samtaler med sygemeldte borgere, arbejdsgivere og øvrige samarbejdspartnere i henhold til lovgivningen
  • Afklaring af mulighederne for hurtigt at vende tilbage til arbejdsmarkedet, med fokus på fastholdelsesforløb og virksomhedsrettede tiltag
  • Iværksætte indsatser under jobafklaringsforløbet og indgå i tværfagligt samarbejde
  • Udarbejde den forberedende plan i forbindelse med jobafklaringsforløb, og ved indstilling til - ressourceforløb, fleksjob eller førtidspensioner
  • Deltage i Rehabiliteringsmøder sammen med de sygemeldte
 Vi forventer at:
  • Du indgår i konstruktiv dialog med de sygemeldte, og er god til at motivere, inspirere og vejlede
  • Du har lyst til kontakt med virksomheder og øvrige samarbejdspartnere
  • Du er systematisk og kan skabe overblik
  • Du har gode samarbejdsevner, en positiv indstilling og bidrager til et godt arbejdsmiljø
  • Du trives med at have mange bolde i luften
  • Du er robust og stabil i dit fremmøde
  • Du bidrager naturligt til mål og sigtelinjer for afdelingen
Vi tilbyder:
  • En velfungerende afdeling med vægt på faglighed og trivsel
  • Et godt og positivt arbejdsmiljø med hjælpsomme kollegaer
  • Faglig sparring med fagkoordinatorer i indsatserne
  • Forskellige mødetyper, på afdelingsplan, i spændet mellem individuelle dialogmøder, supervision og vidensdeling 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst for HK og Dansk Socialrådgiverforening.

Ansøgningsfrist: Fredag den 22. februar 2018

Ansættelsessamtaler: Tirsdag den 27. februar 2018
 
Henvendelse vedr. stillingen kan rettes til: Afdelingsleder Birgitte Schledermann tlf. 72 36 64 35, mail bisch@holb.dk, eller Faglig Leder Lisbeth S. Hansen tlf. 72 36 64 34, mail: lsha@holb.dk.
 
 
 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:5. februar 2018
Udløbsdato:22. februar 2018

Sagsbehandler til voksenspecialområdet

Myndighed

Holbæk
Sagsbehandler til Myndighed, voksenspecialområdet.Myndighed, Psykiatri og handicap søger sagsbehandler, med fokus på voksenhandicapområdet, 37 timer ugentligt snarest muligt.Du skal varetage servicelovens 84, 85, 97, 102, 103, 104, 107 og 108. Endvi...