Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Koordinerende sagsbehandlere til Jobcenter København

Har du lyst til at være med til at sætte dit præg på landets største jobcenter? Vil du udvikle dig i en travl og spændende stilling som koordinerende sagsbehandler? Ønsker du at være på en dynamisk arbejdsplads?   
 
Jobcenter København søger koordinerende sagsbehandlere til ressourceforløbssager for borgere over 30 år, da vi udvider afdelingen.  
 
Opgaven  
Som koordinerende sagsbehandler er du med til at sikre en beskæftigelsesrettet og tværfaglig indsats for borgeren, bl.a. i koordinering med de øvrige forvaltninger, behandlere, virksomheder og leverandører.
 
Du er med til at engagere og motivere borgere til at fastholde en tværfaglig udviklingsindsats med fortsat fokus på job og uddannelse. Du tror på, at en helhedsorienteret indsats sker samtidig med en aktiv virksomhedsrettet indsats.  
 
For at blive koordinerende sagsbehandler er det en fordel, hvis du  
  • har talent for at arbejde med de mest udsatte borgere – med fokus på job og uddannelse  
  • har kendskab til lov og praksis om førtidspension, fleksjob og revalidering  
  • har erfaring med forberedende planer, dokumentationskrav og samarbejde med rehabiliteringsteams  
  • har erfaring med at arbejde med individuel sagsstamme og tæt opfølgning med borgerne  
  • er struktureret og i stand til at prioritere  
  • har erfaring med vejledning af borgere med komplekse problemstillinger  
  • vil være med til at bidrage både fagligt og personligt til afdelingen  
Der er ikke krav om, at du har en specifik uddannelse eller erfaring, men det vil være en fordel, hvis du har en administrativ uddannelse fra beskæftigelsesområdet, en uddannelse som socialrådgiver eller som administrationsbachelor, hvor dine kompetencer kan anvendes beskæftigelsesrettet med vores arbejdsområde.
 
Vigtigst er det dog, at du har interesse for arbejdsmarkedsforhold og beskæftigelsespolitik – og forståelse for borgernes udfordringer og potentialer.   
 
Vi forestiller os, at du  
  • har evnen til at sætte dig ind i store og komplekse regelsæt  
  • har gode kommunikations- og formidlingsevner såvel mundtligt som skriftligt  
  • har lyst til at være med til at sætte dit præg på landets største jobcenter  
Vi er en god arbejdsplads i udvikling med en stor spredning i alder og erfaring. Der er ca. 35 i afdelingen, der består af hhv. koordinerende sagsbehandlere, faglige koordinatorer og afdelingschef.   
 
Vi kan tilbyde dig et introprogram, oplæring og helt sikkert opgaver, der vil kunne udfordre dig fagligt. Derudover vil du som nyansat skulle indgå i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningens (BIFs) nye uddannelse, der foregår på Metropol.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og HK Kommunal København for vejledere/undervisere eller efter overenskomst for socialrådgivere og socialformidlere. Løn efter principper i Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt med flekstidsordning.  
 
Tiltrædelse kan ske fra den 1. juni 2018, men søg også gerne, hvis du kan starte tidligere eller senere på året.  
 
Arbejdspladsen er organisatorisk placeret på Center for Afklaring og Beskæftigelse (CAB). Vi holder til på Gl. Vasbygade i København SV.  
 
Yderligere information  
Har du spørgsmål til stillingen, kan du ringe til faglig koordinator Lars Jensen på 5184 3590.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 1. maj 2018   
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329787672Phoenix-ed86908712018-04-05T12:02:48.390Koordinerende sagsbehandlere til Jobcenter København
Har du lyst til at være med til at sætte dit præg på landets største jobcenter? Vil du udvikle dig i en travl og spændende stilling som koordinerende sagsbehandler? Ønsker du at være på en dynamisk arbejdsplads?   
 
Jobcenter København søger koordinerende sagsbehandlere til ressourceforløbssager for borgere over 30 år, da vi udvider afdelingen.  
 
Opgaven  
Som koordinerende sagsbehandler er du med til at sikre en beskæftigelsesrettet og tværfaglig indsats for borgeren, bl.a. i koordinering med de øvrige forvaltninger, behandlere, virksomheder og leverandører.
 
Du er med til at engagere og motivere borgere til at fastholde en tværfaglig udviklingsindsats med fortsat fokus på job og uddannelse. Du tror på, at en helhedsorienteret indsats sker samtidig med en aktiv virksomhedsrettet indsats.  
 
For at blive koordinerende sagsbehandler er det en fordel, hvis du  
  • har talent for at arbejde med de mest udsatte borgere – med fokus på job og uddannelse  
  • har kendskab til lov og praksis om førtidspension, fleksjob og revalidering  
  • har erfaring med forberedende planer, dokumentationskrav og samarbejde med rehabiliteringsteams  
  • har erfaring med at arbejde med individuel sagsstamme og tæt opfølgning med borgerne  
  • er struktureret og i stand til at prioritere  
  • har erfaring med vejledning af borgere med komplekse problemstillinger  
  • vil være med til at bidrage både fagligt og personligt til afdelingen  
Der er ikke krav om, at du har en specifik uddannelse eller erfaring, men det vil være en fordel, hvis du har en administrativ uddannelse fra beskæftigelsesområdet, en uddannelse som socialrådgiver eller som administrationsbachelor, hvor dine kompetencer kan anvendes beskæftigelsesrettet med vores arbejdsområde.
 
Vigtigst er det dog, at du har interesse for arbejdsmarkedsforhold og beskæftigelsespolitik – og forståelse for borgernes udfordringer og potentialer.   
 
Vi forestiller os, at du  
  • har evnen til at sætte dig ind i store og komplekse regelsæt  
  • har gode kommunikations- og formidlingsevner såvel mundtligt som skriftligt  
  • har lyst til at være med til at sætte dit præg på landets største jobcenter  
Vi er en god arbejdsplads i udvikling med en stor spredning i alder og erfaring. Der er ca. 35 i afdelingen, der består af hhv. koordinerende sagsbehandlere, faglige koordinatorer og afdelingschef.   
 
Vi kan tilbyde dig et introprogram, oplæring og helt sikkert opgaver, der vil kunne udfordre dig fagligt. Derudover vil du som nyansat skulle indgå i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningens (BIFs) nye uddannelse, der foregår på Metropol.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og HK Kommunal København for vejledere/undervisere eller efter overenskomst for socialrådgivere og socialformidlere. Løn efter principper i Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt med flekstidsordning.  
 
Tiltrædelse kan ske fra den 1. juni 2018, men søg også gerne, hvis du kan starte tidligere eller senere på året.  
 
Arbejdspladsen er organisatorisk placeret på Center for Afklaring og Beskæftigelse (CAB). Vi holder til på Gl. Vasbygade i København SV.  
 
Yderligere information  
Har du spørgsmål til stillingen, kan du ringe til faglig koordinator Lars Jensen på 5184 3590.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 1. maj 2018   
 
2018-05-01T22:52:12.183 Har du lyst til at være med til at sætte dit præg på landets største jobcenter? Vil du udvikle dig i en travl og spændende stilling som koordinerende sagsbehandler? Ønsker du at være på en dynamisk arbejdsplads? Jobcenter København søger koordinerende sagsbehandlere til ressourceforløbssager for borgere over 30 år, da vi udvider afdelingen. Opgaven Som koordinerende sagsbehandler er du med til at sikre en beskæftigelsesrettet og tværfaglig indsats for borgeren, bl.a. i koordinering med de øvrige forvaltninger, behandlere, virksomheder og leverandører. Du er med til at engagere og motivere borgere til at fastholde en tværfaglig udviklingsindsats med fortsat fokus på job og uddannelse. Du tror på, at en helhedsorienteret indsats sker samtidig med en aktiv virksomhedsrettet indsats. For at blive koordinerende sagsbehandler er det en fordel, hvis du har talent for at arbejde med de mest udsatte borgere med fokus på job og uddannelse har kendskab til lov og praksis om førtidspension, fleksjob og revalidering har erfaring med forberedende planer, dokumentationskrav og samarbejde med rehabiliteringsteams har erfaring med at arbejde med individuel sagsstamme og tæt opfølgning med borgerne er struktureret og i stand til at prioritere har erfaring med vejledning af borgere med komplekse problemstillinger vil være med til at bidrage både fagligt og personligt til afdelingen Der er ikke krav om, at du har en specifik uddannelse eller erfaring, men det vil være en fordel, hvis du har en administrativ uddannelse fra beskæftigelsesområdet, en uddannelse som socialrådgiver eller som administrationsbachelor, hvor dine kompetencer kan anvendes beskæftigelsesrettet med vores arbejdsområde. Vigtigst er det dog, at du har interesse for arbejdsmarkedsforhold og beskæftigelsespolitik og forståelse for borgernes udfordringer og potentialer. Vi forestiller os, at du har evnen til at sætte dig ind i store og komplekse regelsæt har gode kommunikations- og formidlingsevner såvel mundtligt som skriftligt har lyst til at være med til at sætte dit præg på landets største jobcenter Vi er en god arbejdsplads i udvikling med en stor spredning i alder og erfaring. Der er ca. 35 i afdelingen, der består af hhv. koordinerende sagsbehandlere, faglige koordinatorer og afdelingschef. Vi kan tilbyde dig et introprogram, oplæring og helt sikkert opgaver, der vil kunne udfordre dig fagligt. Derudover vil du som nyansat skulle indgå i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningens (BIFs) nye uddannelse, der foregår på Metropol. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og HK Kommunal København for vejledere undervisere eller efter overenskomst for socialrådgivere og socialformidlere. Løn efter principper i Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt med flekstidsordning. Tiltrædelse kan ske fra den 1. juni 2018, men søg også gerne, hvis du kan starte tidligere eller senere på året. Arbejdspladsen er organisatorisk placeret på Center for Afklaring og Beskæftigelse (CAB). Vi holder til på Gl. Vasbygade i København SV. Yderligere information Har du spørgsmål til stillingen, kan du ringe til faglig koordinator Lars Jensen på 5184 3590. Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 1. maj 201810Phoenixed869087101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-01T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=150142&DepartmentId=22389&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3206151CAB Afdeling 811Gamle Vasbygade 492450København SVDKDanmarkORS/ed869087_logo.pngORS/Small/ed869087_logo.png155.6541108012.53982140
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent549496KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ed869087https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ed869087https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ed869087&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ed869087&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Offentlig_administration/3.jpgHar du ansvar og selvstændighed? Hos CAB Afdeling 8 søger vi en dygtig medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale343112Sagsbehandler25Offentlig administration354170736mediacenter@of.kk.dkDKDanmarkDKDanmark329926704Vejdirektoratet søger medarbejder til sagsbehandling og udvikling af færdselsafmærkningBasic Vil du være med til at gøre en forskel og byde ind med en stærk faglighed på et udfordrende fagligt felt? Og motiveres du af at arbejde med et felt i konstant udvikling, hvor omverdenen er en væsentlig medspiller, så send din ansøgning snarest muligt. Din profil:Du skal have lyst til at arbejde med vejafmærkningsområdet, i bred forstand, herunder også med vejteknikske problemstillinger. Du har erfaring med at omsætte jura til praksis og omvendt. Du kan eksempelvis være jurist, politijurist eller sagsbehandler indenfor lignende områder. Du sikrer, at alle relevante parter høres, men også at arbejdet når i mål. Du formår at sætte retning og skabe resultater. Du har gode formidlingsevner i både tale og skrift og i perioder med f.eks. lovforberedende arbejde, skal du være indstillet på at yde en ekstra indsats. Du motiveres af at arbejde med et felt i konstant udvikling, hvor omverdenen er en væsentlig medspiller og hvor du kan byde ind med din faglighed. Om stillingen:Vi søger en engageret medarbejder, som skal være med i den løbende udvikling af færdsafmærkningen, så denne bliver forståelig for brugerne af det danske vejnet. Vej- og trafikområdet er konstant i bevægelse, hvilket stiller store krav til den løbende udvikling af færdselsafmærkningen. Det vil sige færdselstavler og anden afmærkning, der bruges til at regulere og lede trafikken. Vejdirektoratet har det overordnede ansvar for regler og vejledninger på afmærkningsområdet, gældende for alle veje i Danmark. Regelkomplekset centrerer sig omkring de to bekendtgørelser om vejafmærkning og om anvendelse af vejafmærkning. Arbejde med fortolkning, ændring og udvikling af disse regler vil udgøre hoveddelen af indholdet i stillingen. Du vil indgå i et mindre team med kollegaer fra Vejplan- og Miljøafdelingen. Dine opgaver vil omfatte både juridiske forhold og mere praktiske forhold omkring anvendelsen af færdselsafmærkningen, herunder udarbejdelse af vejledninger, håndtering af politiske bestillinger og nye ideer til afmærkning. Teamet fungerer også som sparringspartner inden for afmærkningsområdet såvel internt i Vejdirektoratet som eksternt hos politi, kommuner, rådgivere m.fl. Endelig indgår teamet også i internationalt, primært europæisk, samarbejde omkring afmærkning. Om os:I Vejplan- og Miljøafdelingen er vi 30 medarbejdere, som primært arbejder med større og mindre vejprojekter i planlægningsfasen, herunder VVM-undersøgelser. Afdelingen arbejder tillige med miljøvurdering, risikoanalyser, langsigtet strategisk planlægning, støjforhold, færdselsafmærkning og andre planlægningsrelaterede emner på statens vejnet. Afdelingen er kendetegnet ved et tillidsfuldt, dynamisk og friskt arbejdsmiljø, og du vil i høj grad selv kunne planlægge din arbejdsdag i et tæt samspil i teamet. Dine løn- og ansættelsesvilkår:Du får løn efter overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg afhængig af dine kvalifikationer. Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Dit ansættelsesområde vil være Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Tjenestested er Vejdirektoratet på adressen Carsten Niebuhrs Gade 43, 1577 København V. Læs mere:Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os, kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Karsten Kirk Larsen på 7244 3608 eller kkl@vd.dk. Er du interesseret?Send din ansøgning senest onsdag den 9. januar 2019 kl. 12.00. Vi forventer at afholde samtaler i uge 3. Søg stillingen ved at trykke på knappen Send ansøgning eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk. Vedhæft ansøgning, cv, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter.Vil du være med til at gøre en forskel og byde ind med en stærk faglighed på et udfordrende fagligt felt? Og motiveres du af at arbejde med et felt i konstant udvikling, hvor omverdenen er en væsentlig medspiller, så send din ansøgning snarest muligt.
 
Din profil:
Du skal have lyst til at arbejde med vejafmærkningsområdet, i bred forstand, herunder også med vejteknikske problemstillinger. Du har erfaring med at omsætte jura til praksis og omvendt. Du kan eksempelvis være jurist, politijurist eller sagsbehandler indenfor lignende områder.
 
Du sikrer, at alle relevante parter høres, men også at arbejdet når i mål. Du formår at sætte retning og skabe resultater. Du har gode formidlingsevner i både tale og skrift og i perioder med f.eks. lovforberedende arbejde, skal du være indstillet på at yde en ekstra indsats.
 
Du motiveres af at arbejde med et felt i konstant udvikling, hvor omverdenen er en væsentlig medspiller og hvor du kan byde ind med din faglighed.
 
Om stillingen:
Vi søger en engageret medarbejder, som skal være med i den løbende udvikling af færdsafmærkningen, så denne bliver forståelig for brugerne af det danske vejnet.
 
Vej- og trafikområdet er konstant i bevægelse, hvilket stiller store krav til den løbende udvikling af færdselsafmærkningen. Det vil sige færdselstavler og anden afmærkning, der bruges til at regulere og lede trafikken.
 
Vejdirektoratet har det overordnede ansvar for regler og vejledninger på afmærkningsområdet, gældende for alle veje i Danmark. Regelkomplekset centrerer sig omkring de to bekendtgørelser om vejafmærkning og om anvendelse af vejafmærkning. Arbejde med fortolkning, ændring og udvikling af disse regler vil udgøre hoveddelen af indholdet i stillingen.
 
Du vil indgå i et mindre team med kollegaer fra Vejplan- og Miljøafdelingen. Dine opgaver vil omfatte både juridiske forhold og mere praktiske forhold omkring anvendelsen af færdselsafmærkningen, herunder udarbejdelse af vejledninger, håndtering af politiske bestillinger og nye ideer til afmærkning. Teamet fungerer også som sparringspartner inden for afmærkningsområdet såvel internt i Vejdirektoratet som eksternt hos politi, kommuner, rådgivere m.fl. Endelig indgår teamet også i internationalt, primært europæisk, samarbejde omkring afmærkning.
 
Om os:
I Vejplan- og Miljøafdelingen er vi 30 medarbejdere, som primært arbejder med større og mindre vejprojekter i planlægningsfasen, herunder VVM-undersøgelser. Afdelingen arbejder tillige med miljøvurdering, risikoanalyser, langsigtet strategisk planlægning, støjforhold, færdselsafmærkning og andre planlægningsrelaterede emner på statens vejnet.
 
Afdelingen er kendetegnet ved et tillidsfuldt, dynamisk og friskt arbejdsmiljø, og du vil i høj grad selv kunne planlægge din arbejdsdag – i et tæt samspil i teamet.
 
Dine løn- og ansættelsesvilkår:
Du får løn efter overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg afhængig af dine kvalifikationer.
 
Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
 
Dit ansættelsesområde vil være Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Tjenestested er Vejdirektoratet på adressen Carsten Niebuhrs Gade 43, 1577 København V.
 
Læs mere:
Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os, kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk.
 
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Karsten Kirk Larsen på 7244 3608 eller kkl@vd.dk.
 
Er du interesseret?
Send din ansøgning senest onsdag den 9. januar 2019 kl. 12.00. Vi forventer at afholde samtaler i uge 3.
 
Søg stillingen ved at trykke på knappen ”Send ansøgning” eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk. Vedhæft ansøgning, cv, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter.
ORS/Small/8061c7be_logo.pngVejdirektoratetKøbenhavn V2018-12-12T17:00:15.1002019-01-09T00:00:00
329924475Sagsbehandlere til Hjælpemiddelcentret i Københavns KommuneBasic Vil du være med til at gøre en forskel indenfor hjælpemiddelområdet og levere god service og sagsbehandling til borgerne? Så er det dig, vi søger. Hjælpemiddelcentret søger to fuldtidsansatte sagsbehandlere til afdeling for Myndighed og Udvikling, hvor du skal arbejde med sagsbehandling af kropsbårne og tekniske hjælpemidler til borgere i Københavns Kommune. Den ene stilling er en fast stilling, og den stilling er et barselsvikariat. Begge stillinger ønskes besat snarest. Vi forventer, at du har en administrativ uddannelse og erfaring med hjælpemiddelsagsbehandling efter Serviceloven er ambitiøs på vegne af både dig selv og afdelingen, samtidig med, at du er en holdspiller, der bidrager til den positive stemning i teamet arbejder effektivt, struktureret, selvstændigt og analytisk med sans for orden og dokumentation Vi vægter, at du kan begå dig i samarbejdet med kolleger, borgere, samarbejdspartnere og leverandører det vil være en særlig fordel, hvis du har erfaring fra plejeområdet, så du forstår dagligdagen hos vores borgere og samarbejdspartnere har erfaring med sagsbehandling, Care Hjælpemidler og CURA Vi kan tilbyde et meningsfyldt job, hvor du hver dag kan bidrage til, at vi gør en forskel for kommunens hjælpemiddelbrugere varierende og udfordrende opgaver og mulighed for at præge jobbet rare kolleger i en uformel organisation med fokus på udvikling og medindflydelse løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og aftale om ny løndannelse Om Hjælpemiddelcentret Hjælpemiddelcentret løser opgaver indenfor rådgivning, undervisning, sagsbehandling, indkøb, logistik og service på hjælpemiddelområdet på tværs af forvaltningerne i Københavns Kommune. Vi er en del af Sundheds- og Omsorgsforvaltningen. Vi er ca. 80 kolleger, der beriger hinandens hverdag med vidt forskellige faglige kompetencer. Vi sætter en ære i at levere god service, har en straks-kultur, hvor opgaverne i videst muligt omfang løses samme dag eller inden for kort tid og vores grundlæggende filosofi er, at ting kan lade sig gøre. Du kan læse mere på hjaelpemiddelcentret.kk.dk. Mere information Vil du vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Martin Jonassen på 3530 6773 eller projektleder Anne Hjelm Olsen på 3530 6770. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 7. januar 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 3.
Vil du være med til at gøre en forskel indenfor hjælpemiddelområdet og levere god service og sagsbehandling til borgerne? Så er det dig, vi søger.   
 
Hjælpemiddelcentret søger to fuldtidsansatte sagsbehandlere til afdeling for Myndighed og Udvikling, hvor du skal arbejde med sagsbehandling af kropsbårne og tekniske hjælpemidler til borgere i Københavns Kommune. Den ene stilling er en fast stilling, og den stilling er et barselsvikariat. Begge stillinger ønskes besat snarest.    
 
Vi forventer, at du
  • har en administrativ uddannelse og erfaring med hjælpemiddelsagsbehandling efter Serviceloven
  • er ambitiøs på vegne af både dig selv og afdelingen, samtidig med, at du er en holdspiller, der bidrager til den positive stemning i teamet
  • arbejder effektivt, struktureret, selvstændigt og analytisk med sans for orden og dokumentation 
Vi vægter, at du
  • kan begå dig i samarbejdet med kolleger, borgere, samarbejdspartnere og leverandører – det vil være en særlig fordel, hvis du har erfaring fra plejeområdet, så du forstår dagligdagen hos vores borgere og samarbejdspartnere
  • har erfaring med sagsbehandling, Care Hjælpemidler og CURA 
Vi kan tilbyde
  • et meningsfyldt job, hvor du hver dag kan bidrage til, at vi gør en forskel for kommunens hjælpemiddelbrugere  
  • varierende og udfordrende opgaver og mulighed for at præge jobbet  
  • rare kolleger i en uformel organisation med fokus på udvikling og medindflydelse  
  • løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og aftale om ny løndannelse    
Om Hjælpemiddelcentret  
Hjælpemiddelcentret løser opgaver indenfor rådgivning, undervisning, sagsbehandling, indkøb, logistik og service på hjælpemiddelområdet på tværs af forvaltningerne i Københavns Kommune. Vi er en del af Sundheds- og Omsorgsforvaltningen.  
 
Vi er ca. 80 kolleger, der beriger hinandens hverdag med vidt forskellige faglige kompetencer. Vi sætter en ære i at levere god service, har en straks-kultur, hvor opgaverne i videst muligt omfang løses samme dag eller inden for kort tid og vores grundlæggende filosofi er, at ting kan lade sig gøre. Du kan læse mere på hjaelpemiddelcentret.kk.dk.
 
Mere information
Vil du vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Martin Jonassen på 3530 6773 eller projektleder Anne Hjelm Olsen på 3530 6770.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 7. januar 2019.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 3.
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngHjælpemiddelcentret HMCKøbenhavn Ø2018-12-07T12:04:09.4902019-01-07T00:00:00
329923696Sagsbehandlere til Ydelsesservice KøbenhavnBasic Har du kompetencerne til at sikre gode og rigtige afgørelser i sager på beskæftigelsesområdet? Har du erfaring med at anvende digitale løsningsmetoder? Så er du måske vores nye kollega. Vi skal bruge en fast medarbejder og en vikar i Ydelsesservice København. Stillingerne skal besættes hurtigst muligt. Stillingerne er placeret i K-Kassen i Ydelsesservice København, hvor opgaverne drejer sig om at behandle sager på beskæftigelsesområdet med udgangspunkt i at sikre gode og rigtige afgørelser med anvendelse af digitale løsningsmetoder. Om Ydelsesservice Ydelsesservice København er en del af Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen i Københavns Kommune, der har den ambition at blive den kommune blandt sammenlignelige kommuner der har flest borgere i job og uddannelse. Når flere borgere kommer i job og uddannelse, giver det den enkelte livskvalitet og frihed, og det skaber mere vækst i byen. For Ydelsesservice København betyder det et særligt fokus på kvalitet i sagsbehandlingen samt smidighed i borger- og virksomhedsbetjeningen. Om K-Kassen K-Kassen er den afdeling i Ydelsesservice, der bl.a. behandler partshøringer, laver rådighedsvurderinger og sanktionsafgørelser efter § 36 til 41 i Lov om aktiv Socialpolitik og afgørelser på ferieområder samt afgørelser vedr. Lov om Aktiv Socialpolitik § 5. Vores opgave er at modtage oplysninger om konkrete sager vedrørende rådighedsvurdering og sikre sagerne oplyst, således at der kan træffes en afgørelse. Vi udsender partshøringer, modtager indlæg telefonisk, personligt og skriftligt, foretager rådighedsvurdering og træffer på dette grundlag afgørelser om sanktion og ferieafholdelse. Vi er ca. 30 medarbejdere, der søger nye kolleger til disse opgaver. Det kræver interesse for og meget gerne erfaring med at arbejde med rådighedsvurdering og sanktionsafgørelser og afgørelser på ferieområdet for kontanthjælpsmodtagere samt være med til at sikre en god telefonisk og personlig kontakt med borgerne og indgå i afdelingens andre opgaver. Din profil Din baggrund er en relevant uddannelse f.eks. socialrådgiver socialformidler kommunom, og du må meget gerne have erfaring med at arbejde med digitale løsninger. Det er en fordel, hvis du har erfaring og en baggrund inden for sanktions- og ferieområdet og kendskab til de fagsystemer, der benyttes i Københavns Kommune. Vi lægger vægt på følgende faglige og personlige kompetencer Gode samarbejds- og kommunikationsevner, både mundtlig og skriftligt Administrativ erfaring, der kan bidrage til at sikre rigtige og ensartede løsninger på kontanthjælpsområdet Gerne kendskab til KMD-sag, KMD-aktiv, Fasit m.v. Evne til at tilrettelægge sit arbejde i en organisation med mange opgaver Evne til at omsætte opgaver til resultater Høj stresstærskel og godt humør i en hverdag præget af mange og forskellige opgaver med forskellige deadlines Derudover forventes det, at du har erfaring med at træffe afgørelser i forhold til LAS § 35 til 41. Vi tilbyder Vi tilbyder en spændende stilling i et travlt miljø, med gode kolleger og trivsel samt kompetence og udviklingsmuligheder i en organisation, der er under konstant udvikling, og som lægger vægt på at tilpasse opgaverne og medarbejderne til de opgaver, vi stilles over for. Løn- og ansættelsesforhold Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem den relevante faglige organisation og Københavns Kommune. Lønnen er efter principperne om Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer om ugen med flekstidsordning. Vi har en række personaleordninger, bl. a. kantineordning og massageordning samt frugtordning, Arbejdsstedet er Krumtappen, 2500 Valby. Mere information Ønsker du yderligere oplysninger kan afdelingschef Jane German Engelhardt kontaktes på 2146 7475. Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 20. december 2018
Har du kompetencerne til at sikre gode og rigtige afgørelser i sager på beskæftigelsesområdet? Har du erfaring med at anvende digitale løsningsmetoder? Så er du måske vores nye kollega.
 
Vi skal bruge en fast medarbejder og en vikar i Ydelsesservice København. Stillingerne skal besættes hurtigst muligt.  
 
Stillingerne er placeret i K-Kassen i Ydelsesservice København, hvor opgaverne drejer sig om at behandle sager på beskæftigelsesområdet med udgangspunkt i at sikre gode og rigtige afgørelser med anvendelse af digitale løsningsmetoder.  
 
Om Ydelsesservice
Ydelsesservice København er en del af Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen i Københavns Kommune, der har den ambition at blive den kommune – blandt sammenlignelige kommuner – der har flest borgere i job og uddannelse. Når flere borgere kommer i job og uddannelse, giver det den enkelte livskvalitet og frihed, og det skaber mere vækst i byen. For Ydelsesservice København betyder det et særligt fokus på kvalitet i sagsbehandlingen samt smidighed i borger- og virksomhedsbetjeningen.  
 
Om K-Kassen  
K-Kassen er den afdeling i Ydelsesservice, der bl.a. behandler partshøringer, laver rådighedsvurderinger og sanktionsafgørelser efter § 36 til 41 i Lov om aktiv Socialpolitik og afgørelser på ferieområder samt afgørelser vedr. Lov om Aktiv Socialpolitik § 5. Vores opgave er at modtage oplysninger om konkrete sager vedrørende rådighedsvurdering og sikre sagerne oplyst, således at der kan træffes en afgørelse. Vi udsender partshøringer, modtager indlæg telefonisk, personligt og skriftligt, foretager rådighedsvurdering og træffer på dette grundlag afgørelser om sanktion og ferieafholdelse.  
 
Vi er ca. 30 medarbejdere, der søger nye kolleger til disse opgaver. Det kræver interesse for og meget gerne erfaring med at arbejde med rådighedsvurdering og sanktionsafgørelser og afgørelser på ferieområdet for kontanthjælpsmodtagere samt være med til at sikre en god telefonisk og personlig kontakt med borgerne og indgå i afdelingens andre opgaver.  
 
Din profil
Din baggrund er en relevant uddannelse f.eks. socialrådgiver/socialformidler/kommunom, og du må meget gerne have erfaring med at arbejde med digitale løsninger. Det er en fordel, hvis du har erfaring og en baggrund inden for sanktions- og ferieområdet og kendskab til de fagsystemer, der benyttes i Københavns Kommune.
 
Vi lægger vægt på følgende faglige og personlige kompetencer 
  • Gode samarbejds- og kommunikationsevner, både mundtlig og skriftligt  
  • Administrativ erfaring, der kan bidrage til at sikre rigtige og ensartede løsninger på kontanthjælpsområdet  
  • Gerne kendskab til KMD-sag, KMD-aktiv, Fasit m.v.  
  • Evne til at tilrettelægge sit arbejde i en organisation med mange opgaver
  • Evne til at omsætte opgaver til resultater
  • Høj stresstærskel og godt humør i en hverdag præget af mange og forskellige opgaver med forskellige deadlines  
Derudover forventes det, at du har erfaring med at træffe afgørelser i forhold til LAS § 35 til 41.
 
Vi tilbyder
Vi tilbyder en spændende stilling i et travlt miljø, med gode kolleger og trivsel samt kompetence og udviklingsmuligheder i en organisation, der er under konstant udvikling, og som lægger vægt på at tilpasse opgaverne og medarbejderne til de opgaver, vi stilles over for.  
 
Løn- og ansættelsesforhold
Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem den relevante faglige organisation og Københavns Kommune. Lønnen er efter principperne om Ny Løn. 
 
Arbejdstiden er 37 timer om ugen med flekstidsordning. Vi har en række personaleordninger, bl. a. kantineordning og massageordning samt frugtordning,  
 
Arbejdsstedet er Krumtappen, 2500 Valby.  
 
Mere information
Ønsker du yderligere oplysninger kan afdelingschef Jane German Engelhardt kontaktes på 2146 7475. 
 
Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 20. december 2018
 
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngYDS Beskæftigelse / K-kasseValby2018-12-06T11:00:38.2532018-12-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vejdirektoratet søger medarbejder til sagsbehandling og udvikling af færdselsafmærkning

Vejdirektoratet

København V
Vil du være med til at gøre en forskel og byde ind med en stærk faglighed på et udfordrende fagligt felt? Og motiveres du af at arbejde med et felt i konstant udvikling, hvor omverdenen er en væsentlig medspiller, så send din ansøgning snarest mulig...
Indrykket:12. december 2018
Udløbsdato:9. januar 2019

Sagsbehandlere til Hjælpemiddelcentret i Københavns Kommune

Hjælpemiddelcentret HMC

København Ø
Vil du være med til at gøre en forskel indenfor hjælpemiddelområdet og levere god service og sagsbehandling til borgerne? Så er det dig, vi søger. Hjælpemiddelcentret søger to fuldtidsansatte sagsbehandlere til afdeling for Myndighed og Udvikling, h...
Indrykket:7. december 2018
Udløbsdato:7. januar 2019

Sagsbehandlere til Ydelsesservice København

YDS Beskæftigelse / K-kasse

Valby
Har du kompetencerne til at sikre gode og rigtige afgørelser i sager på beskæftigelsesområdet? Har du erfaring med at anvende digitale løsningsmetoder? Så er du måske vores nye kollega. Vi skal bruge en fast medarbejder og en vikar i Ydelsesservice ...
Indrykket:6. december 2018
Udløbsdato:20. december 2018